/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
warbirds 404314 2007. december 10. 15:16
Válasz erre
Bloodhund! A kipufogót a következőképpen csináltam: első lépésként lefestettem az egészet vörösesbarnára, majd száradás után téglavörös és fekete reszelt pasztellkréta-porral ecseteltem be. Ehhez az ecsetet benedvesítettem (a vízbe tettem egy kis folyékony szappant is, hogy jól lehessen oszlatni), majd kitöröltem. A port az ecsetben maradó nedvesség feloldotta és rá lehetett pacsmagolni a kipufogókra. Ha nagyon híg lett, akkor szárítsd meg egy kicsit és kezd újra szárazabb ecsettel. A végén meg fixáld valami lakkal. Pasztellkrétát találsz művészellátókban és Hobby boltban is. Üdv! warbirds
bloodhund 404313 2007. december 10. 14:56
Válasz erre
Warbirds! NAggyon teccik! A kipufogo festése miböl van??, hogy lehet olyan réteges rosdát csinálni mert egy jagdpanzer verzióhoz is pont ilyen kipufogo festés kellene.
warbirds 404312 2007. december 10. 12:47
Válasz erre
Szia ChevyG! Gyárilag negatív paneles, mindössze egy kicsit erősebbé tettem, mert féltem hogy csiszolásnál eltűnne. De még csiszolni is csak minimálisan kellett. Tényleg nagyon jók az illeszkedések. Üdv! warbirds
georch 404311 2007. december 10. 12:43
Válasz erre
fw190dbal
fw190dbal
fw190djobb
fw190djobb
agephasa
agephasa

Az 1/32-es FW-190 D9-em már majdnem készen van! Itt van pár kép róla, némi apróság és egy végleges lakkréteg, majd irány a polc!:)
Nowotny 404310 2007. december 10. 11:30
Válasz erre
Szia.
Nem dobozból készül. A kapaszkodók saját készítés réz drót,a lövegcső saját készítés
szintén,még a gépfegyverek csövét váltom ki inekciós tűvel és valszeg a többi marad az eredeti. És igen a zsákmányolt verziót fogom építeni. Így első összeillesztés után
lesz mit tömíteni és jó lenne a heggesztési varatot is imitálni,úgyhogy nem fogok unatkozni.
Üdv. Nowy.
ChevyG 404309 2007. december 10. 10:51
Válasz erre
szia!
jol néz ki!
Maratást is fox használni?
zsákmányolt lesz?
üdv!
ChevyG 404308 2007. december 10. 10:49
Válasz erre
Szia!
Szépen alauk a madár!
Jól látom, hogy negatív paneles? (Te vésted fel v gyári?)

üdv!
Hawk 404307 2007. december 9. 23:52
Válasz erre
Sziasztok!
Alakul az M923-asom csak nincsen nagyon időm képeket feltenni ma festettem le a benzintartályt, fellépőket, pótkeréktarót a kipufogóval együtt, ha lesz időm teszek fel képeket.
Üdv!
Hawk
Don 404306 2007. december 9. 19:41
Válasz erre
rom felülről
rom felülről
már törmelékkel
már törmelékkel

Az M-10 projecthez a múltkor a járműről küldtem képeket.
Ma a "körítésen" dolgoztam. :)

Várom a kritikákat!

Bővebben itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Üdv:

Don
warbirds 404305 2007. december 9. 19:32
Válasz erre
kabin bal
kabin bal
összeállítva jobb
összeállítva jobb
felszerelve I.
felszerelve I
felszerelve II.
felszerelve II
egyben
egyben
futóaknák
futóaknák
teljes kabin

Ez már lehet, hogy túlzás kicsit...
teljes kabin

Helló! A mostani "áldozat" a Revell Ar-240-ese. Ahogy a neten elnéztem, nem egy ifjú készlet (legalábbis doboz alapján), de ehhez képest meglepően jó! Illeszkedést tekintve mindenképpen. Alig kellett valahol tömítenem, max. az alkatrészek összecsiszolása volt néhol feladat. Szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve. :) Üdv! warbirds
WerWolf 404304 2007. december 9. 18:42
Válasz erre
jobb oldal
jobb oldal
szemből
szemből
bal oldal
bal oldal
hátulról
hátulról
felülről
felülről

Üdv!
Ez készülget épp, ahogy meg teremtették, nincs benne feljavítás, dobozból. Egy dioráma része lesz, ha elkészül. Várom az építő jellegű kritikákat!
Nowotny 404303 2007. december 9. 16:46
Válasz erre
Kép 347
Kép 347
Kép 348
Kép 348
Kép 349
Kép 349

Készülő KV-2 project, de még nagyon az eleje...
xcraft 404302 2007. december 8. 12:59
Válasz erre
Szia Zoli!
Köszi, akkor legközelebb így csinálom.
Alakul, mint Makettinfó a prés alatt. :))
Üdv:
Szilárd
Mekett 404301 2007. december 8. 11:47
Válasz erre
Szia Szilárd!

A cikked címe egy link, ami önmagára mutat, azt másold le:
makettinfo.hu/Navy_Groupbuild

Szépen alakul, csak így tovább! :)

Üdv
Zoli
xcraft 404300 2007. december 8. 11:44
Válasz erre
Hello!

Új képek a végtelen történetben, 111-118 -ig. Vákuumos kabintető és gyötrelmei. :)
Csak megpróbálom, hogy belinkelhető -e?
makettinfo.hu/index.php
Nowotny 404299 2007. december 8. 07:05
Válasz erre
Azért ez sem csúnya,nekem is figyel 1 otthon,igaz még dobozban.
bikedoki 404298 2007. december 8. 06:58
Válasz erre
DSC01784
DSC01784
DSC01785
DSC01785
DSC01787
DSC01787
DSC01788
DSC01788

Ákos!

Ez szenzációs! Gratula!

Én csak egy Jagdpantherrel szerénykedek. Már majdnem kész.
gluer 404297 2007. december 7. 23:08
Válasz erre
a képaláírás szerint egy katonai raktár
Nowotny 404296 2007. december 7. 22:16
Válasz erre
Üdv.
A Finneknél ez gondolom nem múzeum,mi lehet ez ott az erdőben,valami gyüjtő gyüjteménye?
gluer 404295 2007. december 7. 22:03
Válasz erre
hú de jó, egy sturmi
bőséges rozsda nélkül már nem is igazi egy makett? :))
még jó, hogy a Finneknél azért van pár jobb állapotú is :)
www.youtube.com/watch
Ákos 404294 2007. december 7. 20:40
Válasz erre
Nem surfacer, hajlakk. Nem lesz lakkozva, ez az utolsó réteg belül.
Nem is nagyon fog látszni, csak próba volt.
xcraft 404293 2007. december 7. 20:30
Válasz erre
Szia Ákos!
Mit műveltél, ide kellett a surfacer pókháló? :)
Nagyon vigyázz rá, szerintem a lakkozás is tönkreteheti.
Ákos 404292 2007. december 7. 20:18
Válasz erre
stug
stug
stug
stug

Nálam most ez készül, StuG 3, Dragon, az Attilaproductions Group Build egyik
résztvevője.
Ez lesz, ha kész lesz:
www.andreaslarka.net/ps531020/ps531020.html
Hawk 404291 2007. december 4. 17:35
Válasz erre
Szia Donor!
Igazad van nincsen még kifestve a felin rész mert kehet hogy úgy hagyom mert nekem bejött az a szín, sivatagi kamusat akarok és nem akarom a felnit is sima homokszínre festeni így egy kicsit érdekesebb szerintem, de ha meg lefestem akkor meg úgy gondoltam hogy a Muzzy által használt tevhnikát fogom bevetni.
üdv!
Hawk
Muzzy 404290 2007. december 3. 15:58
Válasz erre
Donor!
Én először a gumit fújom meg, utána meg egyszerű körsablonból kikeresem a megfelelő átmérőt, ha nincs kivágok egyet és úgy fújom meg testszínnel. Főlehg járműveknél előnyös
Muzzy
Smoke 404289 2007. december 2. 22:19
Válasz erre
Szia!
mindkét csillag esetében ráfestettem!
Donor 404288 2007. december 2. 21:18
Válasz erre
Szia Hawk!
Kérdésem lenne: Miért van a Blu Tac a felniken? Gondolom, így maszkolod ki azokat. De nem lenne egyszerűbb azokat befesteni előbb, majd száradás után kimaszkolni és lefújni a gumikat? (Azért gondolom, hogy még a felnik nincsenek lefújva, mert a kerékgumikon sehol nem látok festéknyomot. Ha tévedtem, akkor tárgytalan az egész. :))
Üdv: Donor
g_maros 404287 2007. december 2. 21:14
Válasz erre
Szia Smoke!
Tettél fel képet egy sherman leamortizálásáról! Hogy csináltad a csillag lekopását?
Csak ráfestettél? Előre is köszi!
Gergő
Lala 404286 2007. december 2. 18:19
Válasz erre
csabi 404285 2007. december 2. 17:41
Válasz erre
Lala lökd át lécci még1szer a mél-t,mert valami oknál fogva nem kaptam meg.
Hawk 404284 2007. december 2. 17:39
Válasz erre
DSCF2808
DSCF2808
DSCF2811
DSCF2811
DSCF2815
DSCF2815
szárazpróba
szárazpróba

Sziasztok!
Én éppen itt tartok az m923-asommal.
Várom az észrevételeket bírálatokat esetleges dícséreteket :-)
üdv!
Hawk
Lala 404283 2007. december 2. 16:13
Válasz erre
Csabi!átjött küldtem vissza!üdv!
csabi 404282 2007. december 2. 15:34
Válasz erre
Lala,küldtem egy mailt,remélem átment.
gyurmakoma 404281 2007. december 2. 12:26
Válasz erre
scud
scud

nálam a scud készül lassú léptekkel...
Lala 404280 2007. december 2. 12:14
Válasz erre
kvocsur.mig29@freemail.hu
Lala 404279 2007. december 2. 12:13
Válasz erre
szia csabi!
amit utoljára kaptam az árát tartalmazta!
utánna küldtem több emailt is h érdekelne!meg a címem is elküldtem!
megkaptad ezeket?
mindenképpen vevő vagyok rá!
köszi üdv!
Balu 404278 2007. december 2. 11:29
Válasz erre
Image1
Image1
Image6
Image6
Image8
Image8

Sziasztok!

Nálam egy roncs Marder II készül éppen.

Részletes leírás és több kép:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Várom a véleményeket!
Üdv: Balu
halaci 404277 2007. december 2. 10:49
Válasz erre
Számomra döbbenetes, amit ezzel a makettel (is) művelsz! Ilyenkor elgondolkozom, hogy feljavítás az is, ha a közel hibátlan készletbe beragasztom az előregyártott profi műgyanta és maratott kiegészítőket...

Technikai kérdés: hogyan fotózod azokat a képeket, amikor az egyik kezeddel valamit csinálsz? Állványról, előre beállított fókusszal és késleltetővel?
csabi 404276 2007. december 2. 08:37
Válasz erre
Szia!
Megvan még, persze küldtem mailt is, nem kaptad meg?
Lala 404275 2007. december 1. 20:27
Válasz erre
csabi!
vártam válaszod MIG könyvel kapcs.-ban de nem kaptam!
mi zu?megvanmég?vagy eladtad vagy mivan?
üdv!
csabi 404274 2007. december 1. 18:52
Válasz erre
Szia Bgyasoldier!
Én a Hasegawa f-16b plus makettjét használtam fel.Ennek ugyanis szűkebb a beömlőnyílása,ahogy az f-16I változatokon látható.Viszont ezesetben a kabinbelsőt kell lecserélni D-re.A D típusnál a kabin rendben,itt azonban a beömlő(széles) ill.a hajtómű kiömlő cseréje indokolt.A rakéta pilonokból viszont mindkét változatot alkalmazzák.Bár ha a szárnyvégekre AMRAAM kerül,mindenképpen a LAU-128 pilon a jó.
Szia.
bgyasoldier 404273 2007. december 1. 18:12
Válasz erre
Helló!

Nagyon jól néz ki a Soufa!!
Milyen márkájú makett volt az átépítés előtti F-16, ill. B vagy D típust lehet átépíteni Soufára??
Mekett 404269 2007. december 1. 16:04
Válasz erre
Sziasztok!

ÁKOS kibérelte a főoldalt, és ezt ti csak úgy hagyjátok?!?!?!?!?
xcraft 404267 2007. november 27. 21:55
Válasz erre
I (0)

0 A panelvonalak és szegecsek után ismét ragasztgatás jött, a két pilon kicsit tuningolva lett.
Ha nincs megfelelően vékony marófej, a fúrószárral is lehet vonalat mélyíteni, csak barbárságunkon múlik. Szögben megdöntve, nagy fordulaton vágni fogja az anyagot, az iránytartása ilyenkor természetesen rossz, és könnyen eltörhető.
I (0
I (1)

1 Az orron is így készült a kis beömlőnyílás. Sztirol lapból pótoltam a farok alatti koptatót, amit még az építés elején levágtam, mert útban volt a csiszolásnál.
I (1
I (2)

2 A szárnyak mozgatómechanikáját is pótoltam, folyékony oldószeres ragasztót ecsetelve lettek rögzítve. (Palma lemosó, a vegyület neve most nem jut az eszembe, talán triklóretán, ami alkalmassá teszi ilyen felhasználásra).
I (2
I (3)

3 A törzs kis piros lámpái műgyantából vannak,  csak így tudtam alulra és felülre is egyformát készíteni, a végén lesznek színezve. Ami olyan kicsi, hogy már csipesszel sem lehet megfogni, azt nedves (nyálas… FÚÚÚJ) fogpiszkálóval, aminek a hegyét levágtam, mozgatni lehet. Felkerültek a maszkolások.
I (3
I (4)

4 Az első réteg 1200-as –surfacer. Kiemeli a hibákat, egységes felületet képez. Hosszabb szórás közben, (10-15 perc) hajlamos szálat húzni, és azt a felületre köpni, ezért egy nitro, vagy észterhígítós, a lényeg, hogy valami brutális oldószerrel átitatott ecsettel néha megtörlöm a pisztoly elejét.
I (4
I (5)

5 Kipattogott tömítőanyag, rosszul eldolgozott illesztés, girbegurba panelvonalak, csámpás szegecssorok. Ezeket surfacerrel eltömítem, és javítom. Néha alkoholos filccel megjelölöm a kevésbé feltűnő hibákat, nehogy kimaradjanak.
I (5
I (6)

6 A nagyobb hibákat 500-as surfacerrel ecsetelem be, a szemcsemérete miatt ez erre alkalmas, szórni nehéz, nem is nagyon érdemes.
I (6
I (7)

7 Készül a hajtóműkiömlő, rutinosan két fél ívből adták, hadd erőlködjön aki megvette. A maratott lapátsor mögé egy sztirol lapot raktam, különben a pilótafülkébe lehetne látni.
I (7
I (8)

8. Talán kevésbé elterjedt anyagok: A Lifecolor Tensocrom sorozatából a koszolós színek, (olaj, kerozin, benzin, égett kék, égett barna, égett arany). Sajnos csak együtt lehet a hatot megvenni. A fémhatásúak nagy szemcseméretük miatt 0,3-as dűzni alatt nehezen szórhatóak.
Egy speciális hatásmechanizmus révén (a leírásuk szerint) a sima felületen kevésbé tapadnak meg, a réseket, repedéseket, érdes alapokat emelik ki. A valóságban is mutatnak ilyen tulajdonságokat, az olajat kifejezetten kedvelem, a benzin, kerozin teljesen feleslegesnek tűnik. A másik a Gunze metal primer,  ez egy fémalapozó, a maratásokon jelentősen növeli a festék tapadóképességét, valamint fém festék alatt is hatásos. Ecsetelhető, szórható, Nitróval, Észterrel kimosható. A festéket feloldja, festett felületen már nem érdemes ecseteléssel próbálkozni.
I (8

Hello!
7.
Most apróságok vannak, a valóságban már szerencsére előrébb járok.
rumcajsz 404266 2007. november 27. 00:01
Válasz erre
Szintén a Német verziót építem.
A lánc stimmel azért érdemes sok szárazpróbát csinálni mert a szemek száma eléggé nehezen jön ki.
A két maratás sokat dob a dolgon (Taposolemez és a német verzióhoz kiadott feljavító mindkettő a voyagertől)
Nowotny 404265 2007. november 26. 22:28
Válasz erre
Jaa,azt hittem maga a lánc nem stimmelt arra ment rá egy napod. Látható helyen voltak a tüskenyomok,gondolom tömítetted. Remélem teszel fel még képet ahogy csinálod. Én a Német zsákmányolt verziót építem.
rumcajsz 404264 2007. november 26. 22:20
Válasz erre
ha nem raktam volna fel akkor a friul lenne a pálya de mostmár le nem szedem:)
amugy a sok kinyomotüske nyoma volt a baj, a leg extrémebb helyeken.
Nowotny 404263 2007. november 26. 21:46
Válasz erre
Hi.
Én is most építem,szóval azt mondod hogy a lánctalpal szívni fogok? Nem örülök,de a
gumi úgy felejtős ahogy van.
Vermate 404262 2007. november 26. 20:15
Válasz erre
rumcajsz!
Szépen haladsz!
Eddig minden jónak tűnik...
De el ne felejtsd majd megérdesíteni egy kicsit a felületeket!!!
Az oroszoknál még a hengerelt páncéllemezeknek is ragyás volt néha a felszíne...
A taposó viszont úgy szép, ahogy van...

Üdv.:Vermate
rumcajsz 404261 2007. november 26. 19:03
Válasz erre
Szia!
eléggé vegyes.
Van amiin kellett rengeteget reszelni de van ami csont nélkül jó volt.
A majdnem szemenkénti lánctalp reszelgetése pl majdnem egy napom volt.
Mindenképpen kötelező hozzá a 2 voyager maratás.
A taposolemez fent van az eredeti műanyag páncél vastagságú volt.

Szóval dolgos darab de szép végeredményt ad:)

rumcajsz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.