/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
Balu 403545 2007. október 8. 15:16
Válasz erre
Szia Batya!

Qurva jó lett :)
Egyedül a talaj színével nem vagyok kibékülve. Nekem kicsit természetellenes. De lehet hogy csak a fényképeken ilyen.
Hozod a Bolyaira? Szivesen megnéznénk élőben is... :)

Üdv!
Vadász 403544 2007. október 8. 12:51
Válasz erre
Hickory!
M-ről még nincs anyagom kérlek, ha van akkor juttasd el nekem is. Még csak az E változatról van fotóm.

Vadász
Hickory 403543 2007. október 8. 12:41
Válasz erre
Az orosz P-40M-ek egyes példányai az M-105 motorral szereltek.Hosszabb az orruk,a kipufogók előtt van egy-egy áttört kopoltyúszerűség,néhány pilonban és az antennahuzal elvezetésében különböznek az E variánstól.
ChevyG 403542 2007. október 8. 12:01
Válasz erre
Szia!
Engem sose zavart, hogy egyesek politikai vagy vallási meggyőződését sérti-e a munkám, vagy sem. én speciel ha készitek valaha ruszki repülőt, akkor azt a piros csilagok nélkül fogom tenni... mert az is politikai jelkép!

üdv!
Vadász 403541 2007. október 8. 11:21
Válasz erre
sys!

A finn zsákmánygép hosszú törzsű volt.

Vadász
sys 403540 2007. október 8. 08:47
Válasz erre
Szia Samee!
Csak egy észrevétel és kérdés:
A P-40M változata hosszú törzsű volt az erősebb motor miatt, míg az Aca E változata a rövid törzs. A finn M rövid törzsű volt?
Üdv
Ui. vmelyik fórumban már volt erről észrevétel, nem akarom a vitát itt is újrakezdetni
Vadász 403539 2007. október 8. 08:39
Válasz erre
Samee!

Lényegében milyen átalakítást végeztél?
Nekem ez továbbra is csak E változatnak tűnik.

Légy nyugodt a Finn, indiai, és indián svasztikák senkit sem zavarnak, ameddig nem politikai célzata van.
A makettezésben még a németek által kreáltat is fel szokás rakni, Ez alól csak a német nyelvterület a kivétel.

Vadász
notarius 403538 2007. október 8. 08:22
Válasz erre
Némi kifogás a finn Kittyhawk-hoz. (KH = kittyhawk. :) )
Amerikai eredeti színek (olive drab - neutral grey) volt rajta eredetileg, arra jöttek a szovjet jelzések. Az egész oldalkormány fehér volt. A zsákmányolás után egy más árnyalatú olivvel átfújták az törzs hátsó részét, az más árnyalatú és kevésbé kopott. Az eredeti csillagok máshová estek, mint a finn jelzések: ott is volt a más árnyalatú festékből.
pistike 403537 2007. október 8. 08:18
Válasz erre
Samee!

Csak hogy ne aggódj:
Az Általad használt horogkereszt - finn lévén - korántsem nem náci jelkép! olyannyira, hogy a finn köztársasági elnök zászlaján - bár kissé indirekt formában - egészen a mai napig szerepel. 1963-ig (!) állami kitüntetéseken is alkalmazták.

A svasztika egy egyszerű de nagyon látványos jel, amit a történelem során rengeteg nép használt a sajátjaként, változatos, de a legtöbbször pozitív tartalommal.

Sajnálatos, hogy mostanság csak a zavaros germán eszmék pecsétnyomójaként imerjük.

Üdv:
pistike
Nowotny 403536 2007. október 7. 23:24
Válasz erre
Hi Batya.
Nekem eszméletlenül tetszik,nagyon profi. A Jagdtiger-ed jól látom,hogy Dragon
talán. Üdv.
Samee 403535 2007. október 7. 22:55
Válasz erre
Műszerfal
Műszerfal
Oldalfal, bal
Oldalfal, bal
Oldalfal, jobb
Oldalfal, jobb
Ülés
Ülés
Kabinteknő
Kabintekn
Kabin
Kabin
Futóakna
Futóakna
Preshading
Preshading
Tripod
Tripod
Tripod2
Tripod2
Warhawk1
Warhawk1
Warhawk+Heinkel

egy régebbi gépemmel
Warhawk+Heinkel

Üdv!

Vmennyire már mi készült éppen, de azért van pár dolog még rajta, plusz az alapra is rá kell tenni...
Szal Academy 1:72 P-40E Warhawk átalakítás a finn légierő P-40M-jére. Felhasználtam még az Eduard M változathoz készített Zoom-ját, illetve ittott akad egy kis házituning (póttartálytartók, futóakna kábelezés célzókészülék(igaz a fotón még a gyári van...)). Végre mégegy "kész" makett...:D:D

U.i.: A gép felségjelzései sérthetik egyesek politikai vagy vallási meggyőződését, szal ne nézzék meg a kész gépről készült képeket...:D:D (retusálni meg nem fogom az ő kedvükért...)
A történelmi hűség miatt azonban szükség volt rájuk...

Samee
Batya 403534 2007. október 7. 22:11
Válasz erre
Attila B- Big S.Big F.01
Attila B- Big S.Big...
Attila B- Big S.Big F.04
Attila B- Big S.Big...
Attila B- Big S.Big F.14
Attila B- Big S.Big...

Sziasztok!

Végre sikerült körbefotóznom az elkészűlt diorámámat a képek...

További képek itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php
MattHeafy 403532 2007. október 7. 20:07
Válasz erre
Hello!

Nálam ez van a "workbench"en:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Matyi
Ati 403527 2007. október 7. 00:48
Válasz erre
Szia Ákos!

Az valami nagyszerű amit csinálsz!
Nagyon tetszik az Opel! A Roncstelepedet is többször megnéztem!
Ez még profibb munka lesz!
Nagyon látszik mindenen a sok munka!
Le a kalappal az ötleteid és a kész műveid előtt!!

Ati
Ákos 403524 2007. október 6. 23:38
Válasz erre
Solo!
A géped nemcsak külsőleg szép, de jó fotókat is lehet vele csinálni:)
Kíváncsi voltam, milyen lesz a fotón.
xcraft 403523 2007. október 6. 23:16
Válasz erre
Ez a rozsdás kerék...
Ákos tud valamit a makettépítésről. :)
Solo2 403522 2007. október 6. 23:07
Válasz erre
IMG_1690
IMG_1690
IMG_1692
IMG_1692
IMG_1721
IMG_1721

Kémfotók az Ákos művekből. :)
Toth_Gabor 403521 2007. október 6. 18:48
Válasz erre
A harmadik linken F-16 van
jaffa 403520 2007. október 6. 14:23
Válasz erre
hali 24be nincs még elado teherautod ?
Hickory 403519 2007. október 6. 13:44
Válasz erre
Bonyolódik a Corsair-rejtély.
A doboz tartalmazza az "N" éjszakaivadász változat valamennyi elemét (radar,lángrejtők,IFF antenna) is,tehát megfelelő útmutatás alapján akár az is megépíthető,persze ekkor nem használhatóak a kithez adott jelzések.A dobozfestmény egy szimpla 5-öst ábrázol.A kipufogók fölé a művész úr odapingálta a lángrejtőket is.Ennyi kavar után nem csodálom,hogy ő is megzavarodott:)))

A műszerfalat már építem,mert nyitott kabinnál tökéletesen fog látszani.Vékony rézlemezt vágok formára,a műszerek helyét kifúrom,alá egy lapra felragasztom majd a megfelelő műszerek matricáit.Pótolni kell a célzóberendezést,a fegyverzetkapcsoló konzolokat,egy sor kart,táblákat,valamint a kabin két oldalán elhelyezkedő kevés műszert,zárat,kapcsolót.

Hogy Hofi Géza művész urat idézzem:"Fogpiszkáló lesz,ha el nem b@szom":)))
papgyuri 403518 2007. október 6. 12:59
Válasz erre
T 34 85 001
T 34 85 001
T 34 85 002
T 34 85 002
T 34 85 003
T 34 85 003
T 34 85 004
T 34 85 004
T 34 85 005
T 34 85 005

Készül a T-34/85 magyar használatban 1952. /Zvezda/
papgyuri
Matróz 403517 2007. október 6. 12:37
Válasz erre
Helló
Köszönöm!Mintha ha a harmadik címen lévő műszerfalak különböznének az első kettőtől.
Vagy esetleg kétüléses J-10 hátsó műszerfala?
bikedoki 403516 2007. október 6. 11:48
Válasz erre
Matróz 403515 2007. október 6. 11:23
Válasz erre
Helló
Tud valaki a kínai J-10-eshez kabinfotót?
Kumancs 403514 2007. október 6. 08:19
Válasz erre
Ákos
Nagyon komoly az Opel.
Egy Kérdés: 1/24-ben mindig csak roncsot készitesz? Semmi szép csicsás gyári álapotu autó?
Ákos 403513 2007. október 5. 23:29
Válasz erre
2
2

Készül az Opel Blitz roncs.
Smoke 403512 2007. október 5. 20:20
Válasz erre
akkor főnyeremény ez a makett :)
Hickory 403511 2007. október 5. 19:29
Válasz erre
Ma nekifogtam a Revell-féle 48-as F4U-5 Corsairnek.Hasegawa átvétel.Yeah:)
A "dash 5" változatot nevezik "hosszúorrú Corsair"-nek is.A kabin előtti szekciót hosszabították meg.Mivel a háború után készült,alig 300 példány a 2.vh-s ütött-kopott Corsair-imidzset mellőzni kell.A gépek eleve egy sötét kék festést kaptak,ellentétben a korábbi világosabb színekkel.Koreát megjárt kalóz lesz belőle,a Navy jelzéseivel.A dark sea blue festést majd egy kis sárga töri meg a légcsavaragyon,a 20mm-es gépágyúknál és a póttartályokon.
A szárazpróbák során semmiféle illesztési hibát nem találtam.Különösen jól oldották meg a törzs-szárnytő találkozását.Szép madár lesz.

DE.
Nézzétek csak:
Solo 403507 2007. október 5. 17:50
Válasz erre
Köszi.

A talp az olyan amilyen. :) Próbáltam nem túl feltünőre csinálni.
xcraft 403506 2007. október 5. 17:45
Válasz erre
Hello Solo!
A makett baró, a finom barnás koszolás is marha jó lett, a piros csíkok félelmetesek.:)
A tartóoszlop... Mint az Eiffel-torony lába. :(
Solo 403505 2007. október 5. 14:19
Válasz erre
1566

A félelmet keltő vörös csíkok. :)
1566
1574
1574
1576
1576
1580
1580
1587
1587
1594
1594
1596
1596
1597
1597
1598
1598
1603
1603
1606
1606
1608
1608
1612
1612
1615
1615
1627
1627

Helló!

Elkészült a Tie Interceptor.
A két vörös sáv a hírhedt birodalomi 181-es elit vadászszázadának a jelzése.
Azok a pilóták festhették fel a vörös csíkokat akik elérték a 10 "légi" győzelmet. Lényegében mindenki. :) A lázadó pilóták (még a legjobbak is) félelemmel vegyes tisztelettel tekintenek eme egység gépeire.
Leghíresebb parancsnokuk Soontir Fel báró, aki történetesen Wedge Antilles sógora. :)
(Wedge a lázadók egyik legjobb pilótája).

A makett Finemolds. Dobozból összerakva.
pipi 403504 2007. október 4. 08:18
Válasz erre
Üdv Kalóz!
Műgyanta, az alvázon DES 1/35éme felirat olvasható.

Ákos, Mekett köszönöm a segítséget!

Hello pipi
Ákos 403503 2007. október 3. 22:03
Válasz erre
Mekett 403502 2007. október 3. 21:56
Válasz erre
Szia pipi!

Sajnos belső nincs, de ezek hátha segítenek:
makettinfo.hu/forum/forszoveg.php
Kalóz 403501 2007. október 3. 20:55
Válasz erre
borisz 403500 2007. október 2. 22:28
Válasz erre
pipi 403499 2007. október 2. 22:18
Válasz erre
DSC02960
DSC02960

Üdvözlet!
Szerintetek háborús legyen vagy civil? Aki tud belsőben segíthetne egy pár fotóval(Merci 170)
Előre is köszi!
Bill 403498 2007. október 2. 09:45
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a véleményét.

Kalóz!
Én is így látom, egyáltalán nem terveztem rá koszolást. Egy frissen felújított, a mai körülményeknek megfelelő változatot (pl. radarral) képzeltem el amin még a festék sem száradt meg. Azért remélem a maketten meg fog...:)

Üdv!
Bill
bikedoki 403497 2007. október 2. 06:49
Válasz erre
Toth_Gabor

Igen, én is főleg a motorburkolat környékén gondoltam koszolásra. A felverődő sárról az a véleményem, hogy maketten én még nem láttam ennek az élethű megjelenítését, ezek inkább úgy néztek ki, mintha ráfröccsent volna a barna festék. Hangsúlyozom, azokon amiket én láttam.
A vásznazott felületek bordáit átmostam fehér művészfestékkel, ez eredetiben kicsit hangsúlyosabban látszik. Nem biztos, hogy csak a monitorodban van a hiba ugyanis a képek telefonnal készültek.
A munkaórák számát nem tudom megmondani ugyanis másfél év után vettem elő újra ezt a gépet.
Végül pedig köszönöm a dícsérő szavakat.
Üdv:bikedoki
Toth_Gabor 403496 2007. október 1. 22:30
Válasz erre
Bikedoki!

Szerintem ne vidd túlzásba, végül is csak futárgép volt, lényegesen alacsonyabb terheléssel.

Én a kerekeről felverődő sárfoltokat próbálnám valahogy érzékeltetni (bár ezeket is letörölgették valamennyire)

Gondold át, hogy beszálláskor, hogy másztak fel a gépre, és a motor körül melyik paneleket nyitották sűrűbben. Ott lehet még némi koptatást eszközölni, és a motorburkolatnál apró olajfolyásokat. Inkább kevesebbet, mint ami a valóságbanis rajta volt.

Esetleg a vászonborítású felületek kiálló bordáin nagyon enyhe fakó szárazecsetelés.

Az a baj, hogy a gépem monitora kezd öregedni, és sokat torzít, kicsi a színmélység. A fotók is túl világos hátterűek, de nekem nagyon tetszik eddig is. Meg tudod mondani, hogy a makett menny munkaórát igényelt?

Üdv,
Tóth Gábor
Kalóz 403495 2007. október 1. 20:57
Válasz erre
Bill!
Ne hallgass senkire! Egy ilyen hajót nem illik mocskosan használni! Szinte csak gyári álapotban. Ezeket u.i. általában csak akkor tartják vízen, amikor mennek vele, egyébként kiveszik onnnan, ergo le is takarítják. Ha nem, akkor a tulaj nem érdemli meg, hogy egy ilyen legyen a birtokában.
(Na most jól magamra haragítottam a koszolás pártiakat, de Elektro majd megvéd :) )
vermate 403494 2007. október 1. 18:48
Válasz erre
Bill!

Én koszolnék rajta egy kicsit...
(Még csak nagyon mocskos hajón voltam, lehet, hogy ezért tűnik túl tisztának)
Egyébként nagyon szép.
Formás kis hajó, kár lett volna nem megépíteni.
Bill 403493 2007. október 1. 18:00
Válasz erre
Szia!
Köszi. A mentőőövvel csak az a nagy baj, hogy (a hajóorron lévő felépítményekhez hasonlóan) ez is egybe van öntve mindenestül a hajótesttel.:(
Gondolkoztam, hogy levágom de magamat ismerve azzal biztosan hazavágtam volna a hajótestet.:) Így kézzel kellett lefestettem őket.

1:56-os méretarány, 21 centi hosszú.

Üdv!
Bill
jaffa 403492 2007. október 1. 17:46
Válasz erre
a mentööv kötelét cseréld le amugy jo csak egy kis antikolás ráfér szerintem fasza lesz mekora méretarány amugy üdv
Bill 403491 2007. október 1. 17:36
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5

Sziasztok!

Én ezen a hajón ügyködöm kisebb-nagyobb megszakításokkal már egy ideje.

Az alap a Revell 50 éves, tavaly újra kiadott "sport fishing boat" készlete, ami egy 1953-as Chris Craft Catalina típusú yachtot rejt.
A készlet enyhén szólva átlagon aluli minőségű, tele van sorjával és alig van egy-kettő normálisan illeszkedő alkatrész. Ennek ellenére megpróbálok kihozni belőle valamit mert maga a hajó nagyon tetszik.

A festéshez egy sötétbarna-fehér mintát vettem alapul, jelenleg a hajótest felső része van kész, de akad még bőven javítanivaló ott is. Az ablakok átlátszó sztirollapból készültek, mögéjük világosszürke vászonból készítettem függönyöket. A "kapitányi" szék borítása is vászon, a fotelokra készítek majd párnákat. Az ablaktörlőket rézdrótból vagdostam és ragaszottam össze...

Egyenlőre itt tartok, nagyon örülnék, ha megírnátok a véleményeteket akár pozitív, akár negatív észrevételeteket.

Üdv!
Bill
bikedoki 403490 2007. október 1. 07:37
Válasz erre
DSC01548
DSC01548
DSC01550
DSC01550
DSC01551
DSC01551
DSC01555
DSC01555

Sziasztok!

Már itt tartok a taifunnal. Lakkozás után kicsit "sterilnek" tűnnek a felületek. Lehet, hogy még kap egy kis koszolást.

Véleményeket továbbra is szívesen veszem.
Atlasz 403489 2007. szeptember 30. 22:12
Válasz erre
Szia !
Ha tényleg piros volt, akkor bocs...
Én eddig sárgára festettem.
Üdv:
Atlasz
KeyPi 403488 2007. szeptember 30. 19:27
Válasz erre
Szia,
Nagyon tetszik, szerintem nem halvány a zöld, egyedül a vontatókötél tűnik kissé vaskosnak a képeken.
Üdv. KeyPi
tray 403487 2007. szeptember 30. 14:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi az elismeréseket!
A zöld álcával az a legnagyobb problémám, hogy 3-4 órán át festettem (ecsettel), és ahhoz képest alig látszik belőle valami :(

A tűzoltópalackkal kapcs: láttam néhány fotót eredeti tankos palackokról, amiket mostanában újítanak fel, több szín is előfordult köztük, de a legtöbb piros volt. Nem tudom, hogy akkoriban milyen szabályok voltak ezzel kapcsolatban, de azt feltételezem, hogy akadt közöttük olyan is, amit piros színben raktak fel. Azért döntöttem a piros mellett, mert ez kicsit izgalmasabbá teszi a tank hátulját.
Atlasz 403486 2007. szeptember 30. 09:43
Válasz erre
Szia !
Nekem is tetszik de engedj meg néhány észrevételt
az a tűzoltópalack tényleg ilyen vörös volt?
És mégegy: én biztosan tompítanám még a számok erős színeit.
De összeségében nagyon zsír, 72-ben pedig még szebb teljesítmény, gratulálok!
Üdv:
Atlasz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.