/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Kalóz 403501 2007. október 3. 20:55
Válasz erre
borisz 403500 2007. október 2. 22:28
Válasz erre
pipi 403499 2007. október 2. 22:18
Válasz erre
DSC02960
DSC02960

Üdvözlet!
Szerintetek háborús legyen vagy civil? Aki tud belsőben segíthetne egy pár fotóval(Merci 170)
Előre is köszi!
Bill 403498 2007. október 2. 09:45
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a véleményét.

Kalóz!
Én is így látom, egyáltalán nem terveztem rá koszolást. Egy frissen felújított, a mai körülményeknek megfelelő változatot (pl. radarral) képzeltem el amin még a festék sem száradt meg. Azért remélem a maketten meg fog...:)

Üdv!
Bill
bikedoki 403497 2007. október 2. 06:49
Válasz erre
Toth_Gabor

Igen, én is főleg a motorburkolat környékén gondoltam koszolásra. A felverődő sárról az a véleményem, hogy maketten én még nem láttam ennek az élethű megjelenítését, ezek inkább úgy néztek ki, mintha ráfröccsent volna a barna festék. Hangsúlyozom, azokon amiket én láttam.
A vásznazott felületek bordáit átmostam fehér művészfestékkel, ez eredetiben kicsit hangsúlyosabban látszik. Nem biztos, hogy csak a monitorodban van a hiba ugyanis a képek telefonnal készültek.
A munkaórák számát nem tudom megmondani ugyanis másfél év után vettem elő újra ezt a gépet.
Végül pedig köszönöm a dícsérő szavakat.
Üdv:bikedoki
Toth_Gabor 403496 2007. október 1. 22:30
Válasz erre
Bikedoki!

Szerintem ne vidd túlzásba, végül is csak futárgép volt, lényegesen alacsonyabb terheléssel.

Én a kerekeről felverődő sárfoltokat próbálnám valahogy érzékeltetni (bár ezeket is letörölgették valamennyire)

Gondold át, hogy beszálláskor, hogy másztak fel a gépre, és a motor körül melyik paneleket nyitották sűrűbben. Ott lehet még némi koptatást eszközölni, és a motorburkolatnál apró olajfolyásokat. Inkább kevesebbet, mint ami a valóságbanis rajta volt.

Esetleg a vászonborítású felületek kiálló bordáin nagyon enyhe fakó szárazecsetelés.

Az a baj, hogy a gépem monitora kezd öregedni, és sokat torzít, kicsi a színmélység. A fotók is túl világos hátterűek, de nekem nagyon tetszik eddig is. Meg tudod mondani, hogy a makett menny munkaórát igényelt?

Üdv,
Tóth Gábor
Kalóz 403495 2007. október 1. 20:57
Válasz erre
Bill!
Ne hallgass senkire! Egy ilyen hajót nem illik mocskosan használni! Szinte csak gyári álapotban. Ezeket u.i. általában csak akkor tartják vízen, amikor mennek vele, egyébként kiveszik onnnan, ergo le is takarítják. Ha nem, akkor a tulaj nem érdemli meg, hogy egy ilyen legyen a birtokában.
(Na most jól magamra haragítottam a koszolás pártiakat, de Elektro majd megvéd :) )
vermate 403494 2007. október 1. 18:48
Válasz erre
Bill!

Én koszolnék rajta egy kicsit...
(Még csak nagyon mocskos hajón voltam, lehet, hogy ezért tűnik túl tisztának)
Egyébként nagyon szép.
Formás kis hajó, kár lett volna nem megépíteni.
Bill 403493 2007. október 1. 18:00
Válasz erre
Szia!
Köszi. A mentőőövvel csak az a nagy baj, hogy (a hajóorron lévő felépítményekhez hasonlóan) ez is egybe van öntve mindenestül a hajótesttel.:(
Gondolkoztam, hogy levágom de magamat ismerve azzal biztosan hazavágtam volna a hajótestet.:) Így kézzel kellett lefestettem őket.

1:56-os méretarány, 21 centi hosszú.

Üdv!
Bill
jaffa 403492 2007. október 1. 17:46
Válasz erre
a mentööv kötelét cseréld le amugy jo csak egy kis antikolás ráfér szerintem fasza lesz mekora méretarány amugy üdv
Bill 403491 2007. október 1. 17:36
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5

Sziasztok!

Én ezen a hajón ügyködöm kisebb-nagyobb megszakításokkal már egy ideje.

Az alap a Revell 50 éves, tavaly újra kiadott "sport fishing boat" készlete, ami egy 1953-as Chris Craft Catalina típusú yachtot rejt.
A készlet enyhén szólva átlagon aluli minőségű, tele van sorjával és alig van egy-kettő normálisan illeszkedő alkatrész. Ennek ellenére megpróbálok kihozni belőle valamit mert maga a hajó nagyon tetszik.

A festéshez egy sötétbarna-fehér mintát vettem alapul, jelenleg a hajótest felső része van kész, de akad még bőven javítanivaló ott is. Az ablakok átlátszó sztirollapból készültek, mögéjük világosszürke vászonból készítettem függönyöket. A "kapitányi" szék borítása is vászon, a fotelokra készítek majd párnákat. Az ablaktörlőket rézdrótból vagdostam és ragaszottam össze...

Egyenlőre itt tartok, nagyon örülnék, ha megírnátok a véleményeteket akár pozitív, akár negatív észrevételeteket.

Üdv!
Bill
bikedoki 403490 2007. október 1. 07:37
Válasz erre
DSC01548
DSC01548
DSC01550
DSC01550
DSC01551
DSC01551
DSC01555
DSC01555

Sziasztok!

Már itt tartok a taifunnal. Lakkozás után kicsit "sterilnek" tűnnek a felületek. Lehet, hogy még kap egy kis koszolást.

Véleményeket továbbra is szívesen veszem.
Atlasz 403489 2007. szeptember 30. 22:12
Válasz erre
Szia !
Ha tényleg piros volt, akkor bocs...
Én eddig sárgára festettem.
Üdv:
Atlasz
KeyPi 403488 2007. szeptember 30. 19:27
Válasz erre
Szia,
Nagyon tetszik, szerintem nem halvány a zöld, egyedül a vontatókötél tűnik kissé vaskosnak a képeken.
Üdv. KeyPi
tray 403487 2007. szeptember 30. 14:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi az elismeréseket!
A zöld álcával az a legnagyobb problémám, hogy 3-4 órán át festettem (ecsettel), és ahhoz képest alig látszik belőle valami :(

A tűzoltópalackkal kapcs: láttam néhány fotót eredeti tankos palackokról, amiket mostanában újítanak fel, több szín is előfordult köztük, de a legtöbb piros volt. Nem tudom, hogy akkoriban milyen szabályok voltak ezzel kapcsolatban, de azt feltételezem, hogy akadt közöttük olyan is, amit piros színben raktak fel. Azért döntöttem a piros mellett, mert ez kicsit izgalmasabbá teszi a tank hátulját.
Atlasz 403486 2007. szeptember 30. 09:43
Válasz erre
Szia !
Nekem is tetszik de engedj meg néhány észrevételt
az a tűzoltópalack tényleg ilyen vörös volt?
És mégegy: én biztosan tompítanám még a számok erős színeit.
De összeségében nagyon zsír, 72-ben pedig még szebb teljesítmény, gratulálok!
Üdv:
Atlasz
bmiki 403485 2007. szeptember 30. 08:10
Válasz erre
Smoke 403484 2007. szeptember 29. 22:38
Válasz erre
nagyon szép lett! Gratulálok! De egy aproságon javitanék, én még kifurnám a helyedben az alsó MG-t! Bár ez már télleg csak egy aproság, anélkül is gyönyörű! imádom a Panzer 3akat!
Hickory 403483 2007. szeptember 29. 21:20
Válasz erre
Szia tray!
Nekem nagyon tetszik,gratulálok!
Hasonló apróság készül nálam is,egy alig 7 centis Semovente,gyufásdobozban tartom:)
Kalóz 403482 2007. szeptember 29. 19:04
Válasz erre
Láccik az, csak kicsit halovány. Összességében szép munka, amennyire a képeken átjön. 72-ben meg különösen.
Kalóz
tray 403481 2007. szeptember 29. 16:59
Válasz erre
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L
Revell 1/72 Pz III/L

Hali!

Elkészült a Revell Pz III/L. Sikerült néhány képet is készítenem róla, de valamiért a zöld álcázómintát nem hajlandó megmutatni a gép (élőben sokkal jobban látszik).
busi 403480 2007. szeptember 29. 16:39
Válasz erre
Szia Borisz
Ez aztán a telepátia,én épp egy kidőlt fás diót készítek, remélem nemsokára megtudom
mutani itt is.
busi
Daala 403479 2007. szeptember 29. 15:55
Válasz erre
Bmiki!
Sok sikert a super hornethez, egy apró kérdés: ugye a törzsféklapot beragasztod és tömíted? Mert az E/F változatokon nincsen ott!

Üdv: Daala
f2d 403478 2007. szeptember 29. 11:21
Válasz erre
Ez nekem is megvan, ilyen edu cuccost lehet, hogy én is veszek hozzá, mert önmagában nem túl részletes.
Kalóz 403477 2007. szeptember 29. 11:02
Válasz erre
Nekem majd egy éve áll a szekrényben elkezdve egy alap 18-as, szintén Italeri!
Kalóz
bmiki 403476 2007. szeptember 29. 10:54
Válasz erre
IMG_0016
IMG_0016
IMG_0017
IMG_0017
IMG_0018
IMG_0018
IMG_0019
IMG_0019
IMG_0020
IMG_0020
IMG_0021
IMG_0021

Ma reggel gyorsan elkezdtem a soron következőt.
Hát lesz vele munka. A beömlő egy horror. :)
1:72 Italeri F/A-18E

Miki.
Emerick 403475 2007. szeptember 28. 20:58
Válasz erre
Szia!
Szép kis vas, ne tedd sima üveglapra a polcon, mert tuti eltöri az önsúlyával. :) Nekem tetszik!
E.
pipi 403474 2007. szeptember 28. 20:36
Válasz erre
"Nagyvas"
"Nagyvas
Félkész fülke
Félkész fülke

Sziasztok!
Nálam ez készülget már régóta, idén végre lejutottam Kecelre, és láttam amit akartam, talán közelebb leszek a befejezéshez!?
borisz 403473 2007. szeptember 28. 17:34
Válasz erre
A figurák nagyon jók, a csörömp is alakul, nekem ez a kettő tetszik!
Viszont a háztetőt én megvastagítanám, hamár zsuptetős.
Gondolom száraz fű aar lenni az a "dolog". Szerintem sem illik egy ház mellé, hacsak nem strapálod ejjeb egy kicsit a házikót, hogy elhagyatottabnak tűnjön. a helyedben megmagasítanám a kerítést is, mert egy térdik érő kerítés eléggé jelképes.
A fát meg akár ki is döntheted, ha nem tetszik Neked. Kevés diót látni, amin ki van dőlve egy-két fa, pedig előfordul. Így passzol az elhagyatott képbe, és egy kidőlt fát annyira lehet megtépázni, amennyire jólesik.

Fecó
busi 403472 2007. szeptember 28. 17:30
Válasz erre
Szia ChevyG!
Köszi a dicséretet ,igen 48-as mind és a bakok öntökerekböl vannak fabrikálva.
Egyébként mi már üzleteltünk. /Tamiya putty,Dombóvár/.
busi
Marci 403471 2007. szeptember 28. 16:08
Válasz erre
Jó! Csak nekem kicsit furcsa az egész a sok szalmával meg a ház formája olyan jászolos. Csak a Kisjézus hiányzik a tank tetejéről:-).Nem életszerű, hogy a házkörűl térdigérő szalma legyen. Tank meg a ház jó.

Marci
Gébics 403470 2007. szeptember 28. 15:59
Válasz erre
DIO
DIO
Figurák 1
Figurák 1
Figurák 2
Figurák 2
Figurák 3
Figurák 3
KV 1 Nr.1
KV 1 Nr.1
KV 1 Nr.2
KV 1 Nr.2
KV 1 Nr.3
KV 1 Nr.3

Sziasztok!
Én itt tartok jelenleg.A figurák készen vannak.A házon-saját építés(!)-még van némi munka(belső rész,törmlék ,tető finomítása).A tank még elég kezdeti stádiumban van,mert nincs még kész a lánctalp,a koszolást csak nemrég kezdtem el(bár a kopások néhol erősre sikerültek,ez főleg az utolsó képen látszik).A fakulás,a kerekek,a hiányzó futógörgő helyének kidolgozása van még hátra.Erősen gondolkodom azon,hogy azt a fát leveszem onnan,mert nem nagyon tetszik,csak félek,hogy üres lenne nélküle az a rész.
Ha van véleményetek,írjatok.
Gábor
SSgt_Chris 403469 2007. szeptember 28. 13:09
Válasz erre
Basszus, gondolom, hogy felforrt a vized. :-( Azért a panelezés és koszolás során elég jó eredménnyel sikerült eltűntetni, ahogy látom. Jó nagyon! (Bárcsak már nekiugorhatnék a csörömpnek amit kinéztem, már kellőképp rákészültem lelkiekben az építésnek.. :-))) )
ChevyG 403468 2007. szeptember 28. 08:32
Válasz erre
Szia Busi! Nagyon mutatósak, főleg a BMW!

48asok?
A bakokat Te gyártottad le?

üdv!
Kalóz 403467 2007. szeptember 28. 08:18
Válasz erre
Én ilyenkor az alapszínnel szoktam korrigálni. Kis gyakorlás után jó eredményt lehet elérni.
Kalóz
Zebi 403466 2007. szeptember 28. 08:06
Válasz erre
A Tally-Ho matricákkal nekem sincs túl jó tapasztalatom, főleg azért mert nagyon merevek, és nehéz elérni, hogy rendesen belesimuljon a panelekbe.
Én azt csinálnám, hogy egy réteg fényes lakk után post-it-note-al kimaszkolnám azt az oldalt, és visszafújnám az alapszínnel.
bikedoki 403465 2007. szeptember 28. 06:43
Válasz erre
DSC01529
DSC01529

Sziasztok!

Sajnos (!!!) a jelzéseket nem fújtam. Naív módon azt gondoltam, hogy ha már lehelletfinom, vékony matrica van a készletben akkor az jó is. De sajnos a kereszteknél a fekete keret széle alól kikandikál a fehér alap és mindez természetesen csak leáztatás után látszott. Gondoltam a lekgisebb kárt azzal csinálom, ha így hagyom. Koszolással enyhén korrigálni tudtam a problémát.
Ja, mindez TallyHo matrica volt.
(A kép a panelezés és koszolás előtt készült)
üdv és thx: bikedoki
SSgt_Chris 403464 2007. szeptember 27. 20:05
Válasz erre
Huhhh...hát pont erre gondoltam...nagyon jól mutat már most a jelzésekkel. Fújtad őket vagy matrica? (Gondolom az előbbi...)
Zoltán 403463 2007. szeptember 27. 19:01
Válasz erre
bikedoki 403462 2007. szeptember 27. 17:02
Válasz erre
DSC01530
DSC01530
DSC01533
DSC01533

Sziasztok!

Haladok a Taifunnal...
busi 403461 2007. szeptember 27. 16:41
Válasz erre
HI
Bundesing,Gileg köszi!
MIKE 403460 2007. szeptember 27. 10:34
Válasz erre
Szia!
Nem átalakító készletet használtam,hanem sztirolból kreáltam át!Saját gyártmány minden,leszámítva magát a járművet!
Gileg 403459 2007. szeptember 26. 21:35
Válasz erre
Üdv busi! Gyönyőrűek a kicsikéid!Nekem egyébként is gyengéim a műgyanta motorok.
Bundesign 403458 2007. szeptember 26. 21:32
Válasz erre
nagyon szépek! és jó5let külön mellé építeni!
Bund
busi 403457 2007. szeptember 26. 21:27
Válasz erre
JUMO 213
JUMO 213
DB 605
DB 605
BMV 801
BMV 801
BMW 801
BMW 801
JUMO 211
JUMO 211

Sziasztok Urak!
Ezeket a motokokat mindig párhuzamossan készitettem egy-egy géppel,most
ennyinél tartok.Vélemény?/FM,AIRES készletek./
busi
kojak 403456 2007. szeptember 26. 20:17
Válasz erre
Szia Mike!

Micsoda öröm modern orosz csörömpöt látni!
Eddig pöpec remélem még sok képet teszel fel róla!
Üdv kojak!
KormosP 403455 2007. szeptember 26. 20:13
Válasz erre
Hickory: P-51 -hez van az Aero Deatil -ben.
CsTom 403452 2007. szeptember 26. 15:10
Válasz erre
Gratulálok MIKE! Eddig nagyon jól alakul a dolog! Én is megkérdezném, hogy melyik átalakító szettet használtad? Egy fém lövegcsövet még megérdemelt volna :))) Várom a folytatást!
MIKE 403451 2007. szeptember 25. 21:14
Válasz erre
Köszönöm!igyekszem!Remélem nem rontom el a festést!
notarius 403450 2007. szeptember 25. 21:08
Válasz erre
Áhh, végre egy szép makett és egy nagyon jó téma. Grat, eddig nagyon bejövős.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.