/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
IRon 402414 2007. június 25. 19:24
Válasz erre
Márk!

Nagyon szép kamó! eleve szeretem az éleskonturos festést... A kopásaid is jok lesznek csak csinalj kisebbeket és ne feketét használj inkabb sötétbarnát! Mindenesetre szép munka gratulálok csak igy tovább!
ferdinánd 402413 2007. június 25. 19:21
Válasz erre
Helo!

Hétvégén vettem 1 Prosche tornyos dragon királytigrist. Nemsokára el fogom kezdeni.
Ha valakinek van 1:35-ös porsche vagy akár henschel királytigrise lécci irjon.
Előre is kössz!
Márk 402412 2007. június 25. 18:43
Válasz erre
A figura eldőlt volna a polcon:-)
Így legalább nem unatkozik.
Szóval nincs beragasztva.Egyébként visszavan a sarazás, a lakkozás és a szerszámok grafitozása!72 méretarány elkötelezett híve voltam, pár éve tértem át a 35 ös méretarányra.
Köszi a véleményeket!:-)
Üdvözlet:Márk
Márk 402411 2007. június 25. 18:37
Válasz erre
SWS
SWS
008
008
011
011
013
013
020
020
023
023
024
024

Még van rajta bőven munka!
Zoli 402410 2007. június 25. 18:25
Válasz erre
Hello!
Nem tudom, mióta makettezel, vagy eddig milyen témát csináltál, de nagyon szép lett, 4. makettnek pedig fantasztikus. Csak a figura nem illik a képbe, a többi teljesen rendben van.
z
Batya 402409 2007. június 25. 18:22
Válasz erre
Szia Márk!

Több képet és közelebbit.

Jónak néz ki!!!

Üdv
Batya
notarius 402408 2007. június 25. 18:13
Válasz erre
Hmm, ez nagyon tecc. Jók a színei.
Márk 402407 2007. június 25. 18:06
Válasz erre
SWS

Még van vele munka bőven!
SWS

Próba újra.
Márk 402406 2007. június 25. 17:55
Válasz erre
most megint próba...
Márk 402405 2007. június 25. 17:55
Válasz erre
Helló!
Ez készül éppen...1éve!
Ez a negyedik 35-ös makettem.
Márk 402404 2007. június 25. 17:49
Válasz erre
Javítás:Köszi FireFox!
Azért neked is Kalóz Üdvözlet!
Márk 402403 2007. június 25. 17:46
Válasz erre
Köszi szépen Kalóz!
:-)üdv.:Márk
halaci 402402 2007. június 25. 12:07
Válasz erre
m2_alvaz
m2_alvaz
m2_elsotengely
m2_elsotengely
m2_hatsotengely
m2_hatsotengely
m2_motor2
m2_motor2
m2_motor
m2_motor

Nálam most éppen egy Dragon M2 HalfTrack. Kicsit későn néztem utána a részleteknek, lehetett volna a csörlős változat is M2-ben, most már marad a mászógörgős.

Ha valaki esetleg szintén kacérkodik vele, akkor jó, ha figyel rá, hogy az első tengely végeire kerülő A3, A4 darabok a rajzon fordítva vannak jelölve. A rögzítőcsonk ives része kell felfelé álljon, a rajtuk lévő pici lyuk pedig hátrafelé kell nézzen.
Panther 402401 2007. június 25. 11:41
Válasz erre
Szeva Romsitsa!

Forrásom az lenne ha el nem adtam volna az Achtung Panzer pz4-el foglalkozó részét. De ott le is írják melyik típus melyik hónapban vesztette el jellegzetességeit, vagy éppen mely jellegzetesség miatt hívjuk G-H-J típusoknak.

Üdv: Panther

Megpróbálok neked egy olyan archív fotót találni ahol ezt lehet látni.
Propellerfanatic 402400 2007. június 25. 09:59
Válasz erre
Hajrá X!
(Bátran állíthatom, hogy ennek a makettnek a megépítéséhez kell egy adag elszántság!)
Respect és Tisztelet!
warbirds 402398 2007. június 25. 07:22
Válasz erre
Látom X újra virgoncságokon töröd a fejed... 0,3 furatok meg rézdrótból varrat, mi? :DD Már kezdem is mentegetni a képeket! :)

Nálam most egy 72-es Vampire készülget (a Ta-154-et félretettem idegi okokból...). Pofás kis makett és kezdem úgy érezni, hogy ő igazán szeretné magát egyben tudni, ugyanis pofon egyszerű az építése és feljavítása. Ez már kórós, ugye? :)) Képet estefelé tudok feltenni, mert tegnap holmi fejlődő szervezetek egyszerűen kitúrtak a gép elől... Üdv! warbirds

U.i.: Ja, egyébként kösz az üléspárnázat-gyártó technológiát, totálisan bevált! :)
xcraft 402397 2007. június 24. 22:51
Válasz erre
Szia Fecó!
Valóban, az utolsó négy gépemből három gyanta volt. :)
A TSR egy akkora lélegzetvételű munka lesz, hogy nekikezdeni is nehezemre esik.
Lehet, hogy addigra megnősülsz, én meg a makettet is mamunak mondom :))
borisz 402396 2007. június 24. 22:46
Válasz erre
hogy is volt múltkor?
"soha többet gyanta makett!"
:)
mikor raktál össze utoljára fröccsöntöttet?:)
a TSR-t mikor kezded, arra nagyon kiváncsi vagyok!
FireFoX 402395 2007. június 24. 22:43
Válasz erre
Márk!
Olvass vissza kb a 6119-es hsz-ig :)

FireFoX
Márk 402394 2007. június 24. 22:35
Válasz erre
Helo!
Lenne egy nagyon hülye kérdésem!Hogy tudnék feltölteni képeket?Sajna nem vagyok egy nagy PC guru.Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.Márk
xcraft 402393 2007. június 24. 22:18
Válasz erre
P1090548
P1090548
P1090550
P1090550
P1090551
P1090551
P1090553
P1090553
P1090556
P1090556

Hello!
Nekiláttam a finom kis autogirónak. Látok benne annyi fantáziát, hogy teljesen átdolgozva, mikor még a gyártója sem ismer rá, újraöntsem. Ez lesz a főpróbája az "újkori" gyantázásomnak.
Kalóz 402392 2007. június 24. 22:04
Válasz erre
Azt a középső részt nem lehetett egyszerű megcsinálni. Kicsit összevissza tervezték meg anno, bár biztos van benne logika, miért ilyen. Viszont kicsit túlzsúfolt, mérnöki szemnmel... A makettezőnek meg szép feladat. Úügyesen megoldottad. grat: Kalóz
Gileg 402391 2007. június 24. 20:04
Válasz erre
Hello.At ötlet az egyszerű volt,mert így szállították.És rengeteget jártunk annak idején a 70-es 80-as években nézelődni a panelek építését.Innen jött az ötlet.Azt is mondhatnám,hogy ez egy retrós makett.
Smoke 402390 2007. június 24. 17:38
Válasz erre
Szia! Szerintem is jó az ötlet és szép is! GRATULÁLOK!
ChevyG 402389 2007. június 24. 15:41
Válasz erre
Gileg 402388 2007. június 24. 15:38
Válasz erre
Egyébként hogy tetszik?
Gileg 402387 2007. június 24. 15:37
Válasz erre
Köszönöm a segítséget.Azért raktam külön-külön,nehogy belegabajodjak.De most már minden OK!
Gileg 402386 2007. június 24. 15:36
Válasz erre
post-1533-1136744662_thumb
post-1533-...

KBF-160 rajz
ChevyG 402385 2007. június 24. 15:33
Válasz erre
1xre többet is fel lehet tölteni!
Gileg 402384 2007. június 24. 15:31
Válasz erre
KBF-160 022
KBF-160 022

Még egy...
Gileg 402383 2007. június 24. 15:29
Válasz erre
KBF-160 024
KBF-160 024

KBF-160 toronydaru és Kraz 255B
Gileg 402382 2007. június 24. 15:28
Válasz erre
KBF-160 012
KBF-160 012

Megpróbáljuk újra...
romsitsa 402381 2007. június 23. 22:32
Válasz erre
Panther,

ez teljesen új számomra.
Valami forrásod van róla esetleg?

Azt hiszem a közeljövőben szükségem lenne rá:)

Iron,

elnézést "innen" egy darabnak látszik, de ezek szerint tárgytalan:)

Köszi

ad
Panther 402380 2007. június 23. 22:28
Válasz erre
Szia Iron!

Nagyon baba ésörülök hogy végül téged is zavart és a ködölős módszer mellett döntöttél! Nagyon tetszik, holnap MSN-en dumálunk!

Romsitsa!
te a pz4 H verziójának a kötény hátsó részére gondoltál, de a J verziókon már nem olyanok voltak! Így mindkettőtöknek igaza van de Áronnak jobban mert ő csinálta meg! :)

Borisz!
A kényszer nagy úr és ha egyébként sem volt sok festék akkor csak mázoltak. Egyébként a Normandiai harcok során a Hitlerjugendnek volt olyan Panther G -je amin még csak át sem mázolták a számot hanem egyszerűen ráfestettek egy másikat! Nagyon Állatul néz ki!

Üdv: Panther
IRon 402379 2007. június 23. 22:16
Válasz erre
Matyi Köszi!

Borisz!
láttam már olyan fotót ahol még jobban is, vagy akár le se volt festve az alsó csak rányomták az ujat!

romsitsa!
nem szólsz későn az enyém is két félből van hiszen aber... lehet hogy ezen a fitón nem ugy eseik a fény de ha jobban megnézed latszik!

üdv
xcraft 402378 2007. június 23. 22:12
Válasz erre
Hello Gileg!
Először próbálj egy képet. Galéria létrehozása/elküldése gombra kattintasz. Utána tallózás, itt kikeresed a képedet. Most a kép feltöltés gomb. ekkor egy kis idő elteltével, alul megjelenik a feltöltött kép. Ha ez megvan, már egyenesben vagy. Most kattintasz a kék nyílra, és visszajutsz ide, ekkor az elküldéssel tudod befejezni a feladatot, vagy a kék nyíl helyett a flopy ikonra kattintasz, és azonnal felkerül a fájlod. Ha nem megy, azt írd le, hol akadsz el.
Kalóz 402377 2007. június 23. 22:10
Válasz erre
Gileg!
Katt a Galéria létrehozása/szerkesztése gombra, aztán ott megtenni a szükséges lépéseket. Nem nehéz, már próbáltam :)
Kalóz
Gileg 402375 2007. június 23. 21:48
Válasz erre
Üdv!Segítséget kérnék,mert még mindig nem sikerült feltenni a képeket.Hogy csináljam? Pedig egy igen érdekes makettet készítettem.Köszi a segítséget.
romsitsa 402374 2007. június 23. 21:19
Válasz erre
Szia Iron,

nekem 4-essel is tetszett, az átfestett szám viszont talán még jobban feldobja.
A hátsó kötény viszont két félkörből lett összeszegecselve az eredetin, tudom, hogy későn szólok.

Üdv

ad
borisz 402373 2007. június 23. 21:10
Válasz erre
Én meg a KA-6 al haladtam, ma hajtóműveztem, meg holnap is fogok, ezt a gépet sem úsztam meg sztirollapocskák vágdosása, majd lehetetlenebbnél lehetetlenebb halyekre való ragasztgatása nélkül:S
de lagalább jobban fog kinézni:)
borisz 402372 2007. június 23. 21:08
Válasz erre
biztos a valóságban is így átlátszódhatott az alsó szám?
PanczelMatyas 402371 2007. június 23. 21:07
Válasz erre
Szia Áron!

Szép munka, már csak a kosz hiányzik, meg Jürgenék :).

Gratula! TANKOK! matyi
IRon 402370 2007. június 23. 19:14
Válasz erre
renumbered1
renumbered1

Sziasztok!

Miután Csodabogár rávilágitott a tévedésemre a toronyszámmal kapcsolatban, nem hagyott nyugodni a dolog. Sokáig gondolkoztam (máig), hogy átjavítsam-e vagy hagyjam úgy ahogy van, mondván nem sokan tudnák... de én tudnám és zavarna. Ma végül átfestettem. Szolgáljon ez az eset tanulságul, hogy mi mindenre kell odafigyelni ha pontos makettet akarunk épiteni. Nekem mindenesetre jó lecke volt, hogy jobban nézzek vagy kérdezzek utána a dolgoknak, de megfogadtam, hogy ezentúl ha tudok akkor fotóról dolgozok.
Végülis nem bántam meg, hogy átjavitottam, a jármű összképébe is jól beleillik, hogy egy másik egységtől kerültek át a Wikinghez és ezért a századszámot át kellett festni. Számos példa látható erre archiv fotókon is, hogy részben vagy egészben átfestettek toronyszámokat.
A javitásom eredményéről természetesen várom a véleményeteket, továbbá lefestettem a toronyláda ajtajának belsejét, igy arról is.

üdv
Áron
Samee 402369 2007. június 23. 13:47
Válasz erre
corsairfront
corsairfront
corsairleft
corsairleft
corsairright
corsairright

Üdv Mindenkinek.

Hosszú kihagyás után végre jutott egy kis idő a Corsairre.
Elkészült az alsó rész festése. Még van rajta jópár hiba amit javítanom kell, de most ennyire futotta. Ideiglenesen lábra állítottam a gépet, hogy legyen egy kis motivációm a további munkához. Megvan az alap is, hibái minimálisan javítva, ha a gép kész lesz vmennyire, akkor azt csinálom. Terveim szerint zeg-re elkészül.
Pár kép ízelítőül. (szemből kb ennyi látszik a Muzzy koléga által javasolt módosításokból)

Samee
KormosP 402367 2007. június 23. 11:07
Válasz erre
Dcp_1302
Dcp_1302
Dcp_1310
Dcp_1310
Dcp_1313
Dcp_1313

Sziasztok!

Köszi mindenkinek az eddigi pozitív visszajelzéseket!

Dcp_1302.jpg: Lőszerrakasz. A fémszín Alclad, a fa részek művészolajjal készültek. Először egy sárgás-világos barnát festettem fel, majd hagytam megszáradni. Utána nyers umbra színnel "átsatíroztam a felületet", hogy meglegyenek a faerezetek. Ez az első "fafelületem", úgyhogy jó lenne valami tanács, hogy mennyire realisztikus...

Dcp_1310.jpg: A fotómaratások összeállítva. Ezek mellett terveztem fúlyósablonokat is, amik itt nincsenek lefényképezve. Ezek az alkatrészek megtalálhatóak az Eduard fotómaratott szetten is, de az a Tamiya Fw190-es maketthez vannak tervezve, és az én Dragonomhoz - az eltérő méretek miatt - nem használhatók.

Dcp_1313.jpg: Az olajtartályra felraktam a hegesztési varratokat. A képen talán túl szélesnek tűnik, de élőben szerintem jobban mutat. A varratvonalak terpentinben felhígított Neoflex tömítőből vannak, amit ecsettel vittem fel a felületre.

A fotómaratás készítésről: Korábban már tettem fel képeket a tervekről, remélem derengenek valamennyire. Én számítógépen terveztem meg, hogyan nézzenek ki a fotómaratások.

Három rajzot "kell" készíteni:

1, ahol teljesen eltűnik a rézlap - azaz ahol átmaratódik
2, ahol az első oldal van félig átmaratva - "gravírozás"
3, ahol a hátsó oldal van félig átmaratva - "gravírozás"

A rajzokat én "vektors" formában terveztem, erre Adobe Illustrator programot használtam, de jó a Corel Draw is vagy esteleg valami ingyenes program ami tud vektorgrafikus rajzokat tervezni.

Ezután a rajzokat átadtam egy egri ismerősömnek, aki nyomtatott áramköröket gyártó cégnél dolgozik. (Hasonló cég van a Videotonnál Székesfehérváron.) A maratást egy kicsivel nagyobb lapra tudják csinálni, mint egy A4-es lap. Nekem baráti alapon ment a dolog (így is kb. 2 hónap alatt készült el a maratás), de egyébként kb. 6eFt egy ilyen lap maratása, függetlenül attól, hogy mennyi alkatrész megy rá. Tehát ha csak egy kis csavarfejet maratunk, akkor is 6eFt. :-(
A minimum csíkszélesség maratásnál 0,2 mm. Én általában 0,3 mm -es rézlemezre szoktam marattatni.

Annyit tudok felajánlani bárkinek, hogyha legközelebb maratok, akkor ki tudom marattatni másnak az alkatrészeit is, mert az én cuccaim 1 példányban sosem töltik meg alapból a lapot. Azt nem tudom, hogy mikor maratok megint, de szerintem most egyhamar nem fogok. Addig is, akit érdekel a dolog, szerintem elkezdhet rajzokat tervezgetni.

Üdv:

kp
Macal 402366 2007. június 23. 09:41
Válasz erre
No igen, erre én is nagyon kíváncsi vagyok:) Amikor megláttam a képeket, azt hittem csak viccből mondod hogy Te csináltad:D:D:D
Zebi 402365 2007. június 23. 09:32
Válasz erre
Nagyon szép lett a maratás, eddig ez a legjobb házi kivitelezéső, amit valaha láttam. Elárulod, hgy milyen technikával készül? :-)
Zoli 402364 2007. június 23. 08:59
Válasz erre
Szia Peti!
Már a maratásért elismerésem, a többit meg inkább nem is ragozom. Szóval tetszik, várom a további híreket.
z
KormosP 402362 2007. június 22. 18:04
Válasz erre
DCP_1281
DCP_1281
DCP_1300
DCP_1300
DCP_1283
DCP_1283

Sziasztok!

DCP_1281.JPG: A korábban tervezett fotómaratás is végre elkészült. Van benne egy-két selejt, de remélem sikerül összeollóznom magamnak egy jó szettet...

DCP_1300.JPG: A futóaknán kéne dolgoznom, de ahhoz most nincs kedvem, így kicsit ügyködtem a motortéren. A motorblokk már korábban le lett festve Alclad alumíniumra. Ezután feketével kifestettem a megfelelő egységeket. Végül egy finom befolyatás jött egy barnás-feketés koktéllal.

DCP_1283.JPG: A fegyvertér ajtók először Alclad alumínium színt kaptak, majd Tamiya szalagos maszkolás után festettem meg a bordákat RLM02 -re. A befolyatáshoz a motornál használt lötyit használtam.

Jó makettezős hétvégét kívánok Mindenkinek!

Üdv:

kp
f2d 402357 2007. június 21. 09:34
Válasz erre
Mindig is tetszettek ezek a vitorlások, csak eddig nem volt bátorságom egyneksem neki állni, az általad is említett kötelezési mizéria miatt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.