/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
KormosP 401399 2007. április 24. 09:18
Válasz erre
151.JPG méret: 187.7 KB
148.JPG méret: 169.7 KB
149.JPG méret: 139.4 KB
150.JPG méret: 150.4 KB
03.28: Nemkellmegijedninemfokfájni

Na, nem kell megilyedni, nem kapcsoltam SPN fokozatra, de most van mit küldeni. Hétvégén ha minden jól meg, megnézem a tokaji versenyt, így megint lesz egy kisebb-nagyobb szünet a makett építésében.

148, 149: Gipszből készült egy forma, ez fogja a szárnyat átmenetileg belülről merevíteni, amíg az átszakadt részt befoltozom, becsiszolom és újra szegecselem.

150: Az Eduard bordák bekerültek a féklap aknába. Egyszerű feladatnak tűnik, de rá ment vagy egy óra mire kész lettem vele. :-(

151: Az FM Details tűzfal. A vonalas rajzhoz viszonyítva jónak tűnik, de ezt még be kell ragasztani a törzsfelek közé, ami a törzset "szélesebbé teszi" mint kéne. Vagy nem, és a vonalas rajz rossz, vagy majd meglátom mi a helyzet. Mindenesetre az alsó motoratró rúd bekötés nem jó, azt át kell alakítani. A hátlapon szereplő részletek viszont elég szépek, kár hogy nem látszódik majd belőlük semmi, ha a lőszerrakasz a helyén lesz.

Ja itt egy közvéleménykutatást megérő kérdés számotokra: A makett szanaszét lesz bontva, de itt-ott látszik a műgyanta alkatrészeken a betárazott heveder. Szerintem "nagy szervízkor" ilyen nem fordult elő hogy éles lőszer maradt a gépben, úgyhogy mit csináljak? Hagyjam a hevedereket a helyükön, vagy faragjam ki azokat és legyenek a lőszerrrakaszok üresek? Vagy mondjam azt, hogy a szövetségesek épp most találták meg a gépet, és akkor fel volt töltve mindennel? De a gép a megtalálásakor elhagyatottan, kicsit megtörve találták, és akkor már szerintem nem volt benne lőszer ... or who knows...

A Dragon makett alapból szarabbnak tűnik szinte minden tekintetben mint ahogy azt korábban gondoltam. Alak és panelvonal elrendezésben elég sok eltérés mutatkozik a különböző vonalas rajzokhoz (amiknek vagy hiszek vagy nem?), amikhez hozzánéztem a makettet. Valószínűleg kompromisszumot kötök, és nem karcolom át a makettet. Egyébként is a leves görbe, nem a tányér!

Üdv:

kp
KormosP 401398 2007. április 24. 09:16
Válasz erre
143.JPG méret: 209.5 KB
144.JPG méret: 144.3 KB
145.JPG méret: 141.7 KB
146.JPG méret: 202.5 KB
147.JPG méret: 206.2 KB
143: 1. Hiányzó panelvonalak bekarcolása; 2. a póttartály oldalait át kellett alakítani, hogy beférjenek a törzsbe; 3. Itt szakadtak át a szárnyak.
Egyébként sikerült valami haladást elérni a féklap belsőnél. Az Eduard szettből csak a hátfal és a bordák használhatók. A fotómaratott lapon lévő oldalfalakat (csűrő és törzs felé eső oldalon) nem szabad használni, mert azok eredetileg nem léteztek!

144: Ezek a panelek lesznek nyitva. A zöld nyilas még nincs eldöntve.

145: EÜ doboz belső tartó kerete.

146: Csűrőtartó közdarabjai

147: A CMK töltőnyílások feljavítása sztirol- és rézdarabokkal.
KormosP 401397 2007. április 24. 09:14
Válasz erre
137.JPG méret: 132 KB
138.JPG méret: 139.6 KB
139.JPG méret: 136.6 KB
140.JPG méret: 121 KB
141.JPG méret: 124.4 KB
142.JPG méret: 138.8 KB
03.23:

A szegecselés valamikor előző héten egyenlőre befejeződött (a maradékot az alkatrészek összeragasztása után rakom majd fel) ... épp "jókor" mert hétvégén Tóth Zolitól vettem egy olyan szegecselőt, amivel szerintem sokkal jobb szegecshatást lehet elérni... :-(

A makett viszont elég kritikus stádiumba került, mert a szárny alja (ami fémszínű lesz) annyira el van vékonyítva a féklapnál, hogy a szegecseléskor állandóan behullámosodik, sőt az utóbbi héten többször is átszakadt. Most hétvégén megpróbálom újra rendbehozni...

Vannak egyébként sokkal szerencsésebb fejlemények is a makettel kapcsolatban, de ezek még nincsenek lefotózva. Azokat a következő frissítésbe teszem be. Addig is itt egy pár kép a szárnyszakadás előtti állapotokról.

Üdv:

kp
KormosP 401396 2007. április 24. 09:11
Válasz erre
130.JPG méret: 240.4 KB
132.JPG méret: 171.8 KB
134.JPG méret: 171 KB
136.JPG méret: 200.7 KB
Sziasztok!

Korábban egy pár embernek küldözgettem email-ben képeket a Fókámról, és úgy döntöttem hogy az ott leírtakat ide is felteszem. A levelezőmben a Március 2-a előtti emailek már nincsenek meg, tehát ma jön a 03.02-ei email:

130: A szárny belső felét eléggé el kellett vékonyítani, hogy majd a féklap merevítés beférjen.
132: A féklap végét le kellett gömbölyíteni egy lappal. Ebből nem tudom, hogy majd mennyi fog látszódni, de azt sem szeretném, hogy a hiánya esetleg meglátszódjon.
134: Szárnyvég nav. lámák, és a köröttük levő befogatólemez.
136: Felső szárnyfelek szegecselése kész.

Üdv:

kp
csabi 401395 2007. április 23. 18:29
Válasz erre
Sziasztok!
Stefan,a sasfej matrica.Isradecal gyártmány.
Zebi,mindkét gép 1/48-as.
Akos,zsír lett a Corsair kabin!!!
Stefan 401394 2007. április 23. 10:40
Válasz erre
Tök jó! A sas (sólyom?) matrica vagy fújtad?
Apaka 401393 2007. április 23. 10:21
Válasz erre
Az a gondom, hogy Ákos olyan szépen dolgozik, hogy ilyenkor az jut eszembe, hogy a még hátralévő 40-50 makettemet eladom, mert ilyet úgysem tudok csinálni. Igaz én 72 fölé nem megyek, de ez nem mentség. :)
CsTom 401392 2007. április 23. 09:47
Válasz erre
Csabi!
Nem vagyok repülômakettes, de gyönyör? lett, gratulálok!

Ákos elôtt pedig már fel sem teszem a kalapom. Úgyis megemelem...eddig nagyon szép!

Üdv.
CsTom
Akos 401391 2007. április 22. 22:36
Válasz erre
2.jpg méret: 86.5 KB
Folytattam, csak lassan, finoman... Az oldalkonzolok csak rá vannak téve, majd festés után lesz a helyére ragasztva.
Sok alkatrészt kellett hajtogatni, ezért lassan megy. A hajtogatásokat vonalzó mellett, szikével szoktam csinálni, így extra pontos. Az összes ragasztandó felületet megcsiszoltam, így nehezebben pattan le később.
Lassan felhasználok egy lapot a kilencből...
Zebi 401390 2007. április 22. 19:57
Válasz erre
Szép az F-15, és biztos jó lesz az F-16 is.
Milyen méretarányú a két gép?
Propellerfanatic 401389 2007. április 22. 19:36
Válasz erre
csabi 401388 2007. április 22. 18:01
Válasz erre
K?p 002.jpg méret: 183.1 KB
K?p 005.jpg méret: 222.6 KB
K?p 009.jpg méret: 261.6 KB
K?p 010.jpg méret: 130.4 KB
K?p 011.jpg méret: 146 KB
Itt van még pár kép a Ra'am-ról.
csabi 401387 2007. április 22. 17:47
Válasz erre
Köszi Srácok,ez az igazi INSPIRÁCIÓ!!!
Ha majd haladgatok a "Sufa"-val,rakosgatom fel a képeketis.
salou 401386 2007. április 22. 15:55
Válasz erre
Szia!
Gyönyörű, nem lehet megunni!!!
MrChef 401385 2007. április 22. 12:33
Válasz erre
Csabi, WOW, ez rohadtjól néz ki!!
Ugyan én nem vagyok repülős, de van pár összerakatlan gépem (P-51D, La-7, MIG-3), és szeretnék egy izraeli F-15-öst is (a Merkava Mk.III. tankom mellé:-), csak nem tudom, hogyan kezdjek hozzá (melyik gyártmány milyen), és hát nem kis meló, ahogy így elnézem. Viszont a tied nagyon szép, úgyhogy van példakép.
csabi 401384 2007. április 22. 00:15
Válasz erre
Köszi Akos!
Egyébként egy Revell f-15e.Előző életében a szokásos szürke festéssel volt ellátva.
Aztán következett egy lefolyótisztítós festékeltávolító mosás,majd újra kellett építeni az egészet.
Akos 401383 2007. április 21. 23:23
Válasz erre
1.jpg méret: 71.8 KB
Szép lassan, nem sietve, elkezdtem dolgozni a 32-es Trumpeter Corsairen.

Csabi!
Nem rossz, tetszik a koszolása...Milyen gyártmány?
csabi 401382 2007. április 21. 21:46
Válasz erre
K?p 043.jpg méret: 299.7 KB
K?p 001.jpg méret: 192.4 KB
K?p 007.jpg méret: 236.5 KB
IM000312.JPG méret: 142.3 KB
Bár ez már kész,de azért megmutatom.
csabi 401381 2007. április 21. 21:37
Válasz erre
Salou,Hi!

Isracast f-16i tuning.A jobb CFT azonban eléggé el volt deformálódva,ezért szét kellett vágni hogy a törzshöz igazítsam.Nem használtam fel viszont az orr elülső részét, helyette Milliputból mintáztam meg a két "szemölcsöt.A törzsgerincen is kellett finomítani, plusz bekarcoltam a hiányzó panelvonalakat meg a szegecseket.
Majd később azt is lefotózom.Ja,a kabin AIRES F-16D Lesz.
salou 401380 2007. április 21. 19:32
Válasz erre
Kérlek áruld el hogy az Aires futóaknán kívül melyik gyanta tuningot használod?
csabi 401379 2007. április 21. 18:26
Válasz erre
K?p 035.jpg méret: 85.4 KB
K?p 034.jpg méret: 145.4 KB
K?p 037.jpg méret: 82.3 KB
K?p 036.jpg méret: 111 KB
Sziasztok!
Hát,szép lassan elkezdtem dolgozni vele...
mcs 401378 2007. április 19. 13:12
Válasz erre
Köszönöm a hozzászólásokat!
Szerintem a fénykép csal egy picit, mert élőben nem ennyire sötéttónusú.
A kiálló éleket szárazecseteltem, csak nem látszik a fényképen. Ja és presze FM kabin.
Timur 401377 2007. április 19. 12:30
Válasz erre
mcs!

1,
A kabin hátsó falából ítélve (akkumulátordoboz)ez elméletileg egy G-10 Messer. (Lehetne G-14 is...) Ha az, akkor a padló jobb oldalán a kapcsolódobozok nem egyenesen, hanem körülbelül 45 fokos szögben állnak.

2,A késői Messereken Revi 16 van, nem Revi 12. A képről nehéz kivenni, hogy Te mit tettél fel, de ha Revi 16-ot, akkor annak meg nincs bőr fejvédő a végén, csak a 12-nek.

3,A jobb falon a kapcsolók nem pirosak, hanem fehér a végük (vagy csak fehér karika)

4, A késői gépek taposólemeze általában nem préselt fém, hanem fa.

A kabin nincs árnyékolva, túlzottan egy tónusú.

Röviden ennyi.

Üdv.
warbirds 401376 2007. április 19. 12:03
Válasz erre
Mcs! Ha meg tudod még csinálni (és nem tetted már meg), akkor esetleg egy kis világosszürkével szárazecsetelheted a széleket, kiálló részeket. Eléggé egybefolynak a felületek, de az is lehet hogy a fényképek csalnak. Amúgy nagyon jó lett, ha így haladsz tovább, akkor szép lesz a végeredmény. Üdv! warbirds
Tibcsi 401375 2007. április 19. 11:05
Válasz erre
Nagyon feketének tűnik, de ha RLM66, akkor okés. :) Amúgy szép munka. :)

(FM kabin, ugye?)
mcs 401374 2007. április 19. 11:03
Válasz erre
Tibcsi!

GUNZE RLM66-os nekem is sötétnek tűnik egy picit, + az fényképezési technikám sajátosságai is jav/ront rajta.
Tibcsi 401373 2007. április 19. 10:19
Válasz erre
Jónak tűnik! :) De ugye nem fekete az alapszín?
mcs 401372 2007. április 19. 10:15
Válasz erre
Bundesign?
Sajon már beébítettem, és csak az egész fülkéről tudok csak készíteni képet.
Bundesign 401371 2007. április 19. 10:10
Válasz erre
nincs egy kicsit világosabb kép a műszerfalról?
mcs 401370 2007. április 19. 09:53
Válasz erre
P3290155.JPG méret: 36.7 KB
P3290168.JPG méret: 34.9 KB
P3290159.JPG méret: 46.8 KB
Üdv!

Kérem a kemény építőjellegű kritikát!
1/48 Messer 109 lesz belőle.

mcs
Bundesign 401369 2007. április 19. 02:08
Válasz erre
K?p 516.jpg méret: 125.6 KB
K?p 518.jpg méret: 148.1 KB
Samee! Atomkirály lesz! csak így tovább ;)

Én is haladok a 72es tie fighterrel, a törsz már összeragasztva. Kivágtam a hátsó ablakot, és tettem rá fanta palackból vágott üveget.
Bund.
Samee 401368 2007. április 19. 01:04
Válasz erre
Corsair1.jpg méret: 74.2 KB
Corsair2.jpg méret: 81.6 KB
Corsair3.jpg méret: 83.6 KB
Corsair4.jpg méret: 82.3 KB
Viszony?t?snak.jpg méret: 89.3 KB
Hella Mindenki!

Móvár és a Group Build fáradalmai után nekiláttam az Academy 1:72es Vought F4U-1 Corsairének Eduard "nagy"rézzel.
Egyelőre csak a leendő baloldali konzol illetve a műszerfal készült el. A többi fém is ragasztásra vár.
Néhány kép ízelítőnek, a többit a folyamatok előrehaladtával rakom fel.

Addig is minden jót meg szépet.
S
tray 401367 2007. április 18. 17:24
Válasz erre
Sonka_papa 401366 2007. április 18. 16:38
Válasz erre
tray 401365 2007. április 18. 16:01
Válasz erre
xPA050001.jpg méret: 110.4 KB
xPA050002.jpg méret: 114.4 KB
Mekett!
Köszi, igyekszem :)

sang!
A két meghajló résszel volt gond, amit láncszemenként kell összerakni. A képen láthatod a megoldást a rajzon, meg az eredményt, ami így tökéletes.

Reaper!
A Zimmerithez Gunze folyékony puttyt használtam, ami acetonban feloldott polisztirol. Nagyon nehéz volt egyenletesen felvinni, ahogy látszik is. Hajlamos volt leválni a felületről, amit úgy oldottam meg, hogy mázolás előtt bekentem ragasztóval a műanyagot. Kb. 15 perc elteltével lehet egyengetni, esetleg javítani ott, ahol megrepedt, vagy túl vékony lett a réteg. Újabb tíz perc elteltével a képen látható szerszámmal nyomtam bele a mintát (használt penge végéből vágtam le egy darabot).
Előnye, hogy ha félig meg van száradva, már nem ragad rá a szerszámra. Hátránya az összes többi :). Próbáld végig az összes tömítőanyagod amid van, én is így tettem.
Reaper 401364 2007. április 18. 15:21
Válasz erre
Tray!
Hogy csináltad a kingtigeren a zimmerit réteget?
MIndkettő nagyon szép!
Már várom a befejezést.
sang 401363 2007. április 18. 07:35
Válasz erre
hello Tray,
ezt az elbaltázott útmutatót kifejtenéd bővebben? nekem is van egy ilyne tigrisem...
köszi!
z
tray 401361 2007. április 17. 20:44
Válasz erre
manko.JPG méret: 64.4 KB
pak1.JPG méret: 140.4 KB
pak2.JPG méret: 147.9 KB
pak3.JPG méret: 109.3 KB
kt1.JPG méret: 141.5 KB
kt2.JPG méret: 128.9 KB
kt3.JPG méret: 95.5 KB
kt4.JPG méret: 93.9 KB
Sziasztok!

Egy ideje nem jelentkeztem, de meg tudom magyarázni :D Úgy másfél hónapja kicsit félreléptem, minek következménye egy törött láb lett. Már egy ideje itthon vagyok, meg még leszek is egy darabig, de a makettezési lehetőségeimet is kicsit visszafogja a csökkent mobilitásom - festeni így sajnos nem tudok.

Az első képeken az ACE PAK43-as makettje látható. Csak mazochistáknak és rosszakaróimnak ajánlhatom. Ha jól emlékszem, összesen két olyan alkatrész volt benne, ami pontosan illeszkedett. A kerek kormányzása saját ötlet volt, nem is volt bonyolult megoldani.

A másik képsorozaton a Revell King Tiger látható szerelés alatt. Még van egy kis javítanivaló a Zimmeriten, ez csak most tünt fel a fényképeken :D. Egyébként egész délután a lánctalpakkal szenvedtem, mert mint kiderült, jól elcseszték az összerakási útmutatót.
Kalóz 401358 2007. április 17. 20:17
Válasz erre
Tévedsz, van: Gyűjtögető életmód topik. :)
Kalóz
HungryCoyote 401356 2007. április 17. 20:04
Válasz erre
Sziasztok!

Ha az óvári szerzeményeknél tartunk: vonattal mentem és egy Jaguar E-típuusal jöttem haza ;) Na jó, lehet, hogy kicsi, meg műanyag, de legalább az enyém :P Ha sikerül levadásznom a képeket a fényképezőről, akkor teszek fel fotókat is. Amúgy Gunze, 1:24.

HungryCoyote
Bundesign 401355 2007. április 17. 10:13
Válasz erre
a gyeng?bbek kedv??rt.jpg méret: 129.5 KB
2007-04-17_100642.jpg méret: 125.8 KB
2007-04-17_100720.jpg méret: 115.8 KB
2007-04-17_100735.jpg méret: 106.6 KB
sziasztok.

tegnap este kezdtem az új projektet, fine molds, 1:72 Tie Fighter. meglepően kidolgozott a kabin, ahoz képest, hogy nem sok fog belőle látszani. (ha nem világítasz bele, voltaképp semmi. )
Bund
MrChef 401354 2007. április 16. 20:45
Válasz erre
Rendben, köszi! Ha megoldható a biznyic, szólj!:-)
salou 401353 2007. április 16. 19:00
Válasz erre
TRUMPI Su-27 002.jpg méret: 62.3 KB
TRUMPI Su-27 002.jpg méret: 62.3 KB
TRUMPI Su-27 003.jpg méret: 56.8 KB
TRUMPI Su-27 004.jpg méret: 89 KB
TRUMPI Su-27 005.jpg méret: 96.4 KB
Szia Ákos!!
ÁÁ..ez mind semmi, ezt nézd meg!! Az enyém nagyobb bi-bi...bí.
Csak az a difi, hogy "mi nem készül éppen" topic sajnos nincs.
További jó munkát, és köszi a sok tanácsot.
Aztán ha a Corsair elkészül vigyázz hogy el ne repüljön mert akkor nem láthatjuk,
és az bizony nagy baj lenne!!
Üdv.
H. István
Elektrolakatos 401352 2007. április 16. 16:12
Válasz erre
jövő hét??addigra már két másikkal :D:D
ati27 401351 2007. április 16. 15:54
Válasz erre
Ákos! Jövő hétre kész leszel vele?:)
Vip 401350 2007. április 16. 14:29
Válasz erre
Tisztelt Mr.Chef!

Hogy gondoltad ezt a cserét??? Szedjem le a diorámáról, te lemásolod, majd újból rögzítsem?!
Ha ott voltál Mosonmagyaróváron, akkor a Verlinden standján láthattad a cég egyik tehén készletét, melyben két állat van, egy fekvő és egy legelő. Elképzelhető, hogy valakitől tudok egy fejős tehenet szerezni, de erre később térjünk vissza!

Üdv: Vincze Péter
Akos 401347 2007. április 16. 12:43
Válasz erre
a7e.jpg méret: 144.6 KB
Ez a példa is mutatja, hogy sok pénzt lehet költeni Óváron. Ez fog készülni a közeljövőben.
MrChef 401346 2007. április 16. 11:25
Válasz erre
VIP! Az a tehén érdekelne engem! Le tudnánk boltolni valahogy?! (átadás, másolás visszaadás...stb.) :-D
Reaper 401339 2007. április 15. 21:39
Válasz erre
Szép warbirds!
Ilyen szép salamandert még nem láttam, sok sikert a folytatáshoz.
warbirds 401338 2007. április 15. 19:29
Válasz erre
He-162 002.jpg méret: 55.9 KB
He-162 003.jpg méret: 49.3 KB
He-162 004.jpg méret: 52 KB
He-162 009.jpg méret: 73.2 KB
Helló! A hétvégén már-már célegyenesbe érkeztem a Salamander festésével. A bal szárnyon sajna feljött a kéthetes száradás után is a festék (MM), mert kicsit időközben kimostam az ecsetet és úgy látszik több hígító maradt benne a kelleténél...:S Mindegy, visszatöröltem az egészet, még kell rá egy réteg a biztos fedéshez. Meg még a hajtómű burkolólemezek és a szárnyvégek sincsenek készen . a többi azonban már szépen polírozva. Még pár hétvége és készen is vagyok...:) Üdv! warbirds
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.