/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
Macal 400378 2007. február 1. 09:28
Válasz erre
Akos!

Asszem dioráma kategóriában közös versenyen nem indulok veled...:D
Macal 400377 2007. február 1. 09:28
Válasz erre
CsV!

Király:) Mikor futunk össze némi eszmecserére egy kis serital társaságában?:D
Tibcsi 400376 2007. február 1. 08:16
Válasz erre
Blackbird 400375 2007. február 1. 07:28
Válasz erre
DSC_5622.JPG méret: 56.3 KB
DSC_5623.JPG méret: 61.1 KB
DSC_5624.JPG méret: 58.6 KB
DSC_5626.JPG méret: 63.8 KB
Alakul a kis páncélautóm!
Archy 400374 2007. február 1. 00:05
Válasz erre
Akos 400373 2007. január 31. 23:45
Válasz erre
DSCF7071.jpg méret: 135.1 KB
DSCF7077.jpg méret: 110.6 KB
DSCF7079.jpg méret: 146.4 KB
DSCF7082.jpg méret: 161.5 KB
DSCF7084.jpg méret: 126.4 KB
DSCF7089.jpg méret: 138.7 KB
DSCF7092.jpg méret: 128.4 KB
Felkerültek az apróságok, figurák (Preiser és CMK)
Elkészült, de a hétvégén biztos találok rajta még hibákat.
barni 400372 2007. január 31. 23:31
Válasz erre
Super hornet revell.jpg méret: 61.2 KB
Sziasztok!
Én ezzel szertnék indulni idén Móváron!
Csillagvadász 400371 2007. január 31. 20:41
Válasz erre
DSCF5796.jpg méret: 101.4 KB
DSCF5800.jpg méret: 99.8 KB
Üdv Urak!

Kicsit más téma,de mikor a repcsik pihennek, ilyesfélék vannak műsoron:) Ő két nap termése, a mancsai még félkészek, nincsenek a helyükön;)
Üdv:CSV
Amon 400370 2007. január 30. 21:42
Válasz erre
Kár hogy elkezdted. Nekem a Dragon Panther A-nak volt ilyen betegsége küldtem mailt a dragonnak ők meg küldtek egy újjat(képeket csatoltam nekik).
Haver a tamiyának irt mert öntési hibás volt a pz-4 ők is küldtek helyete új alkatrészt.
Hickory 400369 2007. január 30. 21:39
Válasz erre
Ma lábra állt a stukám.Pedig úgy gondoltam,hogy külön festem a futóművet és a sárkányt.Hát nem fog menni,mert itt is tömítenem kell,juhé!De viszont olyan masszívan áll a futókon,hogy egy csörömpösmakett is megirigyelhetné:P
Fimre 400368 2007. január 30. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!

Megvan a megoldás: a tamiya 10 ml-es olajos üvegfestéke mm-re megfelel..Holnap vagy legkésőbb pénteken rakok fel képeket csak holnap reggel fél 5-kor kelek és illene elmennem aludni..Csak egy kicsit nehéz lesz tőle , és a futómű berakás után már most egy kalap szarnak néz ki...Semmit se tart, oda vissza lötyög.Hogy ez hogy tartja meg a tank súlyát + az esetleges friul láncot+ az festékesüveget még nem tudom.Viszont a cavalier zimmerit első szárazpróbája meglepően jó eredménnyel zárult...Szóval nem izgatom magam, ezért hívják a makettezést kreatív hobbinak.Ja és a zvezda és a dragon tankok közt egy kis minőségi és árkülönbség is van:)))
Imi
Amon 400367 2007. január 30. 21:22
Válasz erre
Ahogy elnézem kicsit meleg volt a szerszám mikor kilökte a darabot.
Ha vissza akarod kapni az eredeti alakot nem lesz egyszerü.
Makacs műanyag.
Kalóz 400366 2007. január 30. 20:45
Válasz erre
notarius.
én Humbrol 155-ön filtereztem olyan híg destékkel, hogy apigmenteket meg lehetett számolni. és nem marta fel! Igaz lakkbanzinben hígítottam, meg egy kis lakk is került bele.:-)
Némo 400365 2007. január 30. 20:42
Válasz erre
IS-2m Tekn?-05-2.jpg méret: 144.1 KB
Íme egy kép róla.Egy dologra érdemes figyelni(szerintem),csak pillanat ragasztót érdemes használni a rögzíttéshez.
Némo 400364 2007. január 30. 20:38
Válasz erre
Imi!! Érdekes,de nem meglepő!Legalábbis számomra.Már találkoztam hasonlóval.Főleg a Zvezda és a Skif járműveknél.Én a melegvizes lágyíttást és hajligatást alkalmaztam,valamint 2mm-es sztirol csíkokkal támasztottamki az oldalfalakat.
Fimre 400363 2007. január 30. 20:34
Válasz erre
Sziasztok!

Elkezdtem a dragon késői tigris 1-esét csinálni, gondoltam egyszerű lesz.Amint a képek tanúsítják az alváz "egy" picit el van vetemedve...Hátul a tűzfal még kiegyenesíti, de hogy elől mi fogja szétnyomni az elvetemedett felületeket azt még nem tudom.Mondom én, hogy belehúz a dragon, de minőségileg még nem éri el a tamiya színvonalát.És az egészbe az a jó, hogy az initalos tigris 1-esnek meg nálam szétállt a teknője, rengeteget kellett tömíteni az oldalfalak és a test felső részének találkozásánál...Valahogy nincs szerencsém ezekkel a tankokkal.
Imi
Fimre 400362 2007. január 30. 20:12
Válasz erre
Némó!

Alakulnak inkább...Most szopok a dragon féle tiger 1 late-val, rögtön felrakom a képeket, hogy miért...Ja és a dobozok sose fogynak, mert most is úton van már az utánpótlás
Imi
Némo 400361 2007. január 30. 19:37
Válasz erre
Fimre!! Lassan csk elkopik a szekrény tetejéröl az a "néhány" makett!!!:) Jól belehúztál!!:) De legalább szépek is lesznek!!
Alte 400359 2007. január 30. 16:57
Válasz erre
Marcal:
ja ja mindenkeppen le lesz szedve allul a lanc most csak eppen hogy oda illesztettem a kep kedveert.:o)
Amugy azert all igy mert mint irtam ez egy regebbem osszerakott makett volt.
Azert nagyon koszonom az eszrevetelt.:o)
Alte
MIKE 400358 2007. január 30. 16:42
Válasz erre
Nekem bejön,pont ilyen zimmeritet csinálgatok én is az enyémre! :)
Fimre 400356 2007. január 30. 15:02
Válasz erre
p?rduc 002.jpg méret: 278.5 KB
p?rduc 003.jpg méret: 209.9 KB
p?rduc 004.jpg méret: 157.7 KB
p?rduc 006.jpg méret: 143.8 KB
p?rduc 012.jpg méret: 149.8 KB
p?rduc 013.jpg méret: 147.7 KB
p?rduc 014.jpg méret: 151.2 KB
p?rduc 015.jpg méret: 145 KB
Sziasztok!

A sima szürke párduc az új dragon féle smart kit.A királytigris az ardenneki dragon féle királytigris atak zimmerittel.A sárga /festetlen/ párduc g késői parancsnoki tamiya.A lav25-ös trumpeter, másodjára sikerült eltalálnom a mostani iraki szineket.Az utolsó zimmerites párduc atak féle -mérethibás- zimmerittel ellátott korai g a tamiyától amin a festés igen csak el lett rontva, de amint van rá időm kijavítom.
Imi
Macal 400355 2007. január 30. 13:44
Válasz erre
Alte!

Ha elől eltalálták, (vagy várhol megsérült a lánc) akkor alul semmikép nem marad fel a meghajtókereken a lánc! Egy szem is eszméletlen nehéz, ezért mindenkép alul lepottyan. De amúgy jó lesz, csak az elejéről szedd le alulról...
Alte 400354 2007. január 30. 12:01
Válasz erre
100_0099b.jpg méret: 296.9 KB
100_0108a.jpg méret: 36.7 KB
Udv,
na meg egyszer megporbalok feltenni kepeket.
Meg nincs teljesen kesz naaagyon sok melo van vele.A gorgoket nezzetek azokon igyekszem megjeleniteni a kozvetlen bazuka talalatokat.
Alte
halaci 400353 2007. január 30. 10:59
Válasz erre
Nem is emlékeztem rá, hogy a Matchboxnak is volt M-40-ese. Nagyon klassz, a kép alapján nyugodtan elmenne 1/35-nek is.
notarius 400352 2007. január 30. 10:56
Válasz erre
A cső eleje és a meghajtógörgő miért kormos?
notarius 400351 2007. január 30. 10:55
Válasz erre
Akos 400350 2007. január 30. 10:52
Válasz erre
Ilyen marad, a nálunk folyó Rábáról vettem a színmintát :) A történet szerint '45 tavasszal játszódik, a Rába is ilyen tavasszal.
Ez is Matchbox kit, minimális feljavítással, ahogy az összes többi.
Archy 400349 2007. január 30. 09:23
Válasz erre
Tyű, ez szép egy darad...
a víz ilyen marad?
Áron
Akos 400348 2007. január 29. 22:35
Válasz erre
m19dio11.jpg méret: 123.9 KB
A vontatmány: pár dolog még hiányzik róla: csővédő zsák, csörlő kötelei meg egy kis bűvészkedés a festékekkel.
Alte 400347 2007. január 29. 22:00
Válasz erre
100_0099a.jpg méret: 296.9 KB
Udv,
hat sajna nem eppem a legjobb kep mert az en edes parom beleejtette a fotoapparatot a furdokadba es igy sajnos csak ilyen kepet tudok vele kesziteni.
De remelem igy is kiveheto.:o)
Alte
notarius 400346 2007. január 29. 15:04
Válasz erre
Ez az 5let rosszul hangzik. A filterezést meg szerintem ne próbáld ki olajfestéken. Elég valószínű, hogy a sok higító megmarja az alsó réteget. Akril alapon szoktunk ilyet tenni.
warbirds 400345 2007. január 29. 14:48
Válasz erre
Flakont biztos nem veszek. Egyszer kipróbáltam és semmire sem elég. Pláne, ha az ember kezdő a technikával és még a hígítási arányt sem tudja rutinból. Ez a filterezős dolog jól hangzik... Most hirtelen arra gondoltam, hogy van egy üres testpermetes flakonom, ami szépen porlaszt. Ha nem kell sok festék, akkor azzal megpróbálom "manuálisan" átfújni az alsó részt. Ha nem kenegetem össze vissza, és nem folyik meg a hígító, akkor elvileg nem lehet baja a festéknek. Persze ha nem rántja össze... Na ezt kipróbálom valami munkadarabon! Kösz a tanácsokat! warbirds
Blackbird 400344 2007. január 29. 14:21
Válasz erre
Átmenetileg a sűrített levegős flakon (nem a műszaki boltokban kapható)is megteszi kompresszor helyett, csak hamar kiürül, és a nyomása sem állandó. A filterezés arra való, hogy a különböző panelek egyhangúságát megtürjük, a síkok jobban elváljanak. Ehez tiszta hígítóba nagyon kevés festéket kell tenni (éppen csak megszínezze), ezt pedig lapos ecsettel felkenjük a makettre vékonyan, hogy meg ne follyon a felületen, és a mélyedésekben se gyűljön össze. Az a legjobb, ha az egymás mellett lévő paneleket más-más színnel kezeled, amihez bármilyen vad szín megfelel. Ha nem elég látványos a dolog, akkor száradás után többször is vissza lehet rá menni. Ha jól tudom, ezt leginkább páncélosoknál alkalmazzák. Az is elképzelhető, hogy a technika nevét keverem, mert filterezés néven más megoldást is hallottam már, ami egészen eltér ettől, ha tévedtem elnézést, de a Mig-nél ez is célra vezetne.
Blackbird
notarius 400343 2007. január 29. 13:53
Válasz erre
Anno én is így voltam. De 2-3 komolyabb makett ára csak.
warbirds 400342 2007. január 29. 13:52
Válasz erre
Stukker van, kompi kéne hozzá... De az meg egyelőre húzós a pénztárcámnak. :(
notarius 400341 2007. január 29. 13:37
Válasz erre
Vegyél egy pisztolyt, hosszú távon sokkal jobban megéri. És egészen más lesz a felület minősége, festék is kevesebb fogy.
warbirds 400340 2007. január 29. 13:30
Válasz erre
Blackbird, kösz a dícséretet! Különösen annak veszem, mert a Mig-et ecsettel festettem...:) Ha ennyire nem vagytok kibékülve a kékkel, akkor asszem kénytelen leszek vele valamit tenni...:DD Eddig fekete temperával mostam át az egész felületet, de jobban már nem merem. Azonkívül olajfestékkel sem igazán mennék neki, mert a ModelMaster festék egy kicsit érzékeny a hígítóra. Félek, hogy a visszamosás során feljönne. Az Aradóval például pontosan így jártam, pedig a második réteg felfestése előtt egy hétig hagytam száradni. Ehhez képest a Humbrol már másnap festhető volt hígabb festékkel is. Ez a filterezés miféle találmány? warbirds
Blackbird 400339 2007. január 29. 10:56
Válasz erre
Szép dogokat építessz, ha jól látom, a Mig-et fújtad, csak akkor a többit miért nem? Az Aradó is nagyon megérdemelné az ilyen "kényeztetést". Mellesleg a Mig kékje sem veszett dolog még, híg világos festékkel (pl. homokszín) átködölöd, és máris napfakított, vagy ha nem akarsz fújással vesződni, ugyancsak világos festékkel, a filterezéshez használt anyagnál valamivel sűrűbb anyaggal ecseteld át akár több rétegben is (matt felületen ez különösen hatásos), de az is megfelelő lehet, ha egy világos színnel átkened, és visszamosod. A lényeg, hogy olajfestékkel csináld!
Üdv: Blackbird
Russell 400338 2007. január 29. 10:34
Válasz erre
Szia Ákos!

Nagyon tetszik a diorámád!
Csak így tovább!
Kérek még több képet is!
Remélem Szolnokon láthatom élőben is!

Üdv:
Russell
Tibcsi 400337 2007. január 29. 09:59
Válasz erre
Ok, megbocsájtjuk. :-))

Ahogy a nagy Verlinden is mondta: "Ha az elkészült maketted neked tetszik, akkor az úgy biztosan jó is!"

(vagy valami ilyesmi... :))
warbirds 400336 2007. január 29. 09:25
Válasz erre
Tibcsi, az már marad így, ugyanis készen van. Nem lett a legpontosabb (hiába nyomtam bele a szürkét meg a fehéret), de sztem ahány gép, annyiféle árnyalat lehet. (Mondjuk ez nem repült olyan sokat háton és nem szívta ki a nap...:DD) Sok fotót megnéztem, láttam fakóbb, meg élénkebb kéket is. Meg egy kicsit csal a megvilágítás vagy annak hiánya is. Ha megbocsátjátok, inkább hagynám így...:D warbirds
Tibcsi 400335 2007. január 29. 08:29
Válasz erre
Warbirds,

Nagyon jó a MiG-ed. Ez a barna már sokkal jobb! :)
Már csak az alsó kékkel kellene valamit kezdeni... :)
notarius 400334 2007. január 29. 08:06
Válasz erre
Kösz neked is!

Igen, műgyanta: Botond Models. Börzéken talán még kapható úgy 15K körüli áron. Kár, hogy eléggé gyenge minőség néhány olyan hibával, ami szerintem azon múlott volna, hogy egy kicsit jobban figyel a gyártó.
Macal 400333 2007. január 28. 23:21
Válasz erre
Akos!

Ez álomcép...Szerintem indíts tanfolyamot!:) De minimum egy talpalót írjál a ide a Makettinfora! Ez most komoly!:)

Macal
Akos 400332 2007. január 28. 22:51
Válasz erre
m19dio9.jpg méret: 142.3 KB
m19dio10.jpg méret: 142.1 KB
A diorámákban az a jó, hogy amíg egyik része szárad, a másik részét lehet csinálni.
A hétvége termése...
warbirds 400331 2007. január 28. 20:42
Válasz erre
Mig.jpg méret: 127.4 KB
Mig-21.jpg méret: 123.3 KB
Mig_2. r?teg ut?n.jpg méret: 151.5 KB
Ar-234.jpg méret: 163 KB
Ar-234_II.jpg méret: 150.9 KB
He-112.jpg méret: 174.8 KB
He-112_II.jpg méret: 147.6 KB
NiD.62.jpg méret: 174.8 KB
NiD.62_II.jpg méret: 120.2 KB
Helló! Momentán eléggé "multitask" módszerrel építem a gépeket, így most már egyszerre négyet tartok "kezelés" alatt. A 1/32 Mig-21-es szépen halad, sikerült beszereznem a megfelelő festéket is. Nagyon meg vagyok elégedve a Humbrollal, istenien lehet ecsettel teríteni. Eddig 2 réteg van fenn, de még mindig sokkal jobb a felület, mint a Model Master esetében. Szóval cool...:) Aztán készül még 1/72-ben egy He-112-es, amire már csak a zöld foltozást kell felvinnem (a barna szín nem biztos, hogy jó, de nem tudtak olyan festéket adni), valamint egy macerásabb Ar-234-es. Ezen jól látszik, hogy a 2 rétegnyi MM nem fed olyan jól, mint a Humbrol. :( És mivel a festés eléggé időigényes feladat, a száradási idő alatt nekifogtam egy új szerzeménynek, a Nieuport-Delage NiD.62-nek. Aranyos kis készlet...:) Ja, és a képek:
Üdv! warbirds
papgyuri 400330 2007. január 28. 20:42
Válasz erre
notarius!
Gratulálok, szép a PSZH!
Ez valami mügyanta csoda? Ha igen, honnan lehet egy ilyet szerezni?
Üdvözlettel:
papgyuri
notarius 400327 2007. január 28. 18:35
Válasz erre
notarius 400326 2007. január 28. 18:34
Válasz erre
Kösz. A fő hiba a kerék. A gyanta teljesen jellegtelen, és mintázatban is a FUG-é (illetve ua, mint a BRDM-1, Zil-157 stb.) Aztán még méretben is sz*r volt, kb. 1mm-et ki kellett volna szedni a belső átmérőből, hogy egyáltalán rámenjen a tárcsára.
Így most ez egy Trumpeter gumiabroncs, ami gumi, így nem lehet lapítani. Talán ha egyszer valaki fog gyártani normális kerekeket, akkor kicserélem.
Bombraider 400325 2007. január 28. 18:25
Válasz erre
Majd légyszi mutasd meg hogy kell műgyanta kereket ellapítani normálisan:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.