/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
xcraft 398904 2006. november 2. 21:00
Válasz erre
Amennyit én ehez a témához konyítok, a koszolása nagyon jó.
X.
xcraft 398903 2006. november 2. 20:58
Válasz erre
Sziasztok!
A csörömpöket összerakva szokás festeni? Mindíg egy kész makettet látok, amire azt mondjátok, már csak festeni kell. El sem tudom képzelni.
X.
Archy 398902 2006. november 2. 20:53
Válasz erre
Hát elmegy :-D
Na'on teccik!
Áron
Batya 398901 2006. november 2. 20:43
Válasz erre
MI.jpg méret: 44.5 KB
MI1.jpg méret: 39.8 KB
MI2.jpg méret: 41.9 KB
MI3.jpg méret: 36.8 KB
MI4.jpg méret: 41.4 KB
Sziasztok!

Ilyen gyorsan és még nem építettem meg makettet.
A T-70es a Miniart cég terméke a készlethez saját építésű feljavítást használtam.
Pár finomítás és már festem is…

Várom a kritikákat.

Üdv
Batya
PapaDocc 398899 2006. november 2. 17:46
Válasz erre
Nem semmi, sőt. A koszolás nagyon jó!
boriszjelszint 398894 2006. november 2. 16:46
Válasz erre
szasztok!
most éppen az Il-2 fűfutóaknájit"húzom", van mit rajt' javítgatni rendesen, bár már megvan mind a négy fala:) (eddi csak 3volt)
most csinálom az erősítéseket, remélem ma meglesz, durván egy kicsitejfölös doboz belemegy! a teteje is halad valamelyes az aknáknak, cask azt később kell hozzá alakítani.
a négy kép, amit kaptam nagyon sokat segít, köszönöm!
Archy 398893 2006. november 2. 14:11
Válasz erre
Csatlakozom Bomb-hoz. És közben van idegzeted fotózni, meg írogatni róla...
Elismerésem
Áron
Stefan 398892 2006. november 2. 12:14
Válasz erre
Teljesen egyetértek. Szerintem kijelenthető, hogy a makettezés egy jellemformáló dolog.
warbirds 398891 2006. november 2. 11:53
Válasz erre
Xcraft egy igazi JELLEM! Ezt meg kell állapítani... :) Tényleg csak kalapot lehet lengetni a kitartása előtt. Na meg a készülő csoda előtt is. :)
Bombraider 398890 2006. november 2. 11:40
Válasz erre
Szia!
Öcséém,maximális respect ezért...Én már 5x elraktam volna ezt a makettet.
Nem tudom,hogy bírod folyamatosan építeni úgy,hogy ennyi szívás van vele:)
Grat!

üdv:bomb
warbirds 398887 2006. november 2. 10:20
Válasz erre
Zebi 398886 2006. november 2. 10:08
Válasz erre
Szép lesz, csak így tovább :-)
georch 398885 2006. november 2. 09:53
Válasz erre
fw_kabin5.jpg méret: 84.3 KB
fw_kabin2.jpg méret: 88 KB
fw_kabin4.jpg méret: 89.6 KB
Én már egy ideje ezt készítgetem (karácsony óta...:D). FW 190, Revell 1/32. A HE-162-esem anyukám rendrakásának áldozata lett...
A kabin padlólemeze és oldalfalai, az oldalkonzolok és a hátsó rész kivételével, saját gyátmányok (sztirollemezből, műgyanta üléspárnával, injekciós tűből, húzott szálból és nyomdai lemezből+eduard oldalkormány pedálok). Gunze és Humbrol festékekkel festve, olajfestékekkel, pasztel reszelékkel és pigmentekkel koszolva, fakítva, koptatva.
Bukebe 398884 2006. november 1. 21:10
Válasz erre
K?p 040.jpg méret: 87.1 KB
SZiasztok!
Nálam most éppen ezaz Abrams készül!
Még lesz egy kis szárazecsetelés és kész is:)
Bundesign 398882 2006. november 1. 20:34
Válasz erre
ez valóban nem semmi makett lesz! irigylem a kitartásod! megérdemled hogy szép legyen!
Zoli 398881 2006. november 1. 17:42
Válasz erre
Ha minden kész, és a festéssel se lesz gond, akkor max 1 hét alatt be lehetne fejezni. Gondolom festés után már csak a futókat kellene alápakolni. Na jó, nem sürgetlek, jó munkához idő kell!
z
xcraft 398880 2006. november 1. 17:33
Válasz erre
Már valóban a festés fog jönni,utána végszerelés, minden más alkatrésze készen van.
Talán december közepére..
X.
Zoli 398879 2006. november 1. 17:28
Válasz erre
Szia!
Az előző résznél naívan azt hittem, már tényleg csak néhány apró simítás kell, hogy festeni lehessen a kitet... Remélem, azért a többi elemmel nem kell majd ennyit vesződnöd, és nemsokára készen is megcsodálhatjuk ezt az izét. Továbbra is hajrá!
z
boriszjelszint 398878 2006. november 1. 17:10
Válasz erre
háát, gratu, hogy van ennyi kitartásod!
xcraft 398877 2006. november 1. 17:00
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 78.3 KB
A-12 (1).JPG méret: 91.2 KB
A-12 (2).JPG méret: 92.5 KB
A-12 (3).JPG méret: 75.8 KB
A-12 (4).JPG méret: 93.1 KB
A-12 (5).JPG méret: 78.8 KB
A-12 (6).JPG méret: 81.8 KB
A-12 (7).JPG méret: 69.3 KB
A-12 (8).JPG méret: 73.3 KB
A-12 (9).JPG méret: 132.3 KB
A-12 (10).JPG méret: 68.5 KB
A-12 (11).JPG méret: 64.4 KB
A-12 (12).JPG méret: 84.5 KB
A-12 (13).JPG méret: 87.2 KB
A-12 (14).JPG méret: 158.8 KB
Sziasztok!

A-12 építés 23. rész
A múltkori rész óta csak a kabintetővel vacakoltam, saját hibák, és a kit adottságai miatt ismét nem ment könnyen.
0. A nem gyári katapultülés miatt nem fért a helyére az üveg, ki kellett törnöm a már kész kabinból, és alacsonyabbra csinálni. Egy időben elkövetett szárazpróbával elkerülhettem volna.
1. A gyári elképzelést már-már megoldhatatlannak találtam, szerencsére az átlátszó alkatrész lehetővé teszi a módosítást, a műgyanta keretalkatrész kiváltható a vákuumos tető megfelelő kivágásával. A szívási eljárással készült tetőn pici pozicionáló dudorok vannak, ez szikével könnyen levágható.
2.-3. A tető felrakásának előkészületei, illetve a belső kabinkeret festése.
4. Az első felragasztás nem sikerült, nem megfelelő az íveltség, ráadásul a loctite 460, minden várakozásommal szemben begőzölte a tetőt. ( A papírja, és az eddigi tapasztalatok szerint ez nem történhetett volna meg. ) Levágtam, és újraragasztottam, most már normál pillanatragasztóval, de minden óvatosságom ellenére, belül újra megjelent a fehér gőz! Rövid idegbaj után tovább folytattam az építését, mivel nagyon szépen ült a helyén és nem akartam megint levenni.
5. Maszkolás után NEOPLASZT – tal körbetömítettem, és becsiszoltam a felületet.
6. Egy réteg surfacer 1000 felfújásával ellenőriztem a felületet, és nekiláttam a fehér köd kabinból való eltávolításának. Először lyukat fúrtam egy alkalmas helyen, a törmeléket kiporszívóztam, csúnya lenne a kész kabinban.
7. Réz drótra, és húzott szálra tekert vattával dörzsöltem le a pillanatragasztó gőzeit. Több mint egy órát vett igénybe mire mindenhová elértem. A vatta szálai bekerülhetnek a kabinba, mikor látszik, hogy bolyhosodik a használattól, ki kell cserélni.
8. A kabint a tisztítás után átfújtam levegővel, hogy ne maradjon semmi idegen anyag a beltérben.
9.-10. A pucolás végeredménye, és a felület újrakarcolása.
11. A törzs jelzőlámpáinak kialakítása.
12.-13. A kabin maszkolása kívülről.
14. Helyén a kabin, az utolsó surfacerréteggel ellenőrzöm a felületet, ha ezt is átpolíroztam kezdődhet a festés. Már nagyon várom, végre visszakerülhet a fiókba a tömítőanyag, vízpapír.

X.
Ottó 398876 2006. november 1. 15:35
Válasz erre
tsaba 398875 2006. november 1. 13:18
Válasz erre
1/72-es?
Ha igen, akko én elkövettem egyet.
Andor 398874 2006. november 1. 13:16
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki rakott már össze Trumpeter Ferdinandot ?
CsTom 398873 2006. november 1. 12:08
Válasz erre
BENDEGÚZ.. természetesen.. elírtam.. bocsánat
CsTom 398872 2006. november 1. 12:08
Válasz erre
Bendehúz!..Én bolyai helyett dolgoztam.. brbrrr alig voltam mérges. A Stefire megpróbálok eljutni..
Na Én pedig nekiálltam a Revell (1:144) U-213 Type VIID szivarnak.. karácsonyra készül ajándékba.. Mivel évek óta nem maketteztem idő hiányában.. nem tudom milyen lesz.. majd képeket rakok fel.

Üdv.
Cstom
Bendeguz 398871 2006. október 31. 16:24
Válasz erre
Ott voltál a Bolyain?, mert úgy eléggé nehéz odaadni, ha nem tudom ott vagy-e, meg hogyhogyan nézel ki, esetleg telszám. De semmi gond, mert nemsokára lesz majd a stefi is, ha kell, akkor viszek, csak majd dobj fel magadról a megfelelő topikba egy képet, hogy tudjam kit kell keresni. egyébként ez volnék én: makettinfo.hu/forum/upload_20060921/2.2130.4_Edes_fiam_Bendeguz!Egyszer_elvisz_az_ordog!.JPG
Bende
MrChef 398870 2006. október 31. 12:09
Válasz erre
CsTom,

tenksz, kolléga! :-)

Egyszerűen zseléállagú pillanatragasztóval tapadt egymáshoz a lánc és a golyó. Kis felület és könnyűek, elég erősek.

Batya mondta, hogy M.óváron méterre árultak ilyesmi láncokat. Hát erről lemaradtam, kénytelen voltam az Aztékban megvenni a magamét (ezüst, viszont a legjobb mintázatú, amit találtam)...nem kevésbe van már nekem ez a csörömpös. :-)

Asszem a Stefániára már tudom vinni a "kicsikét".
antarktika 398869 2006. október 31. 11:47
Válasz erre
Elsősorban a kumulatív gránátok elleni védelmet szolgálja a lánc a golyókkal. Idő előtt beindítja a gyújtót, így a kumulatív sugár nem a páncélzaton fókuszálódik, azon csak "szétkenődik".
notarius 398868 2006. október 31. 10:49
Válasz erre
Hogy ne menjen a torony alá az idegen és veszélyes anyag. :)
A csapódógyújtós és a kumulatív gránátokat beindítja.
boriszjelszint 398864 2006. október 31. 10:20
Válasz erre
Bocsánat, hogy belekontákodom, de elárulná cvalaki, mi végett van ott az a lánc?
CsTom 398863 2006. október 31. 09:24
Válasz erre
MrChef!

Emelem nemlétezô kalapon... Hogy sikerült a lánc és a sörét találkozását megoldanod? Most már tényleg várom a végeredményt! Bendegúztól pedig Én is szeretnék beszerezni sörétet...

Üdv.
CsTom
MrChef 398862 2006. október 31. 09:02
Válasz erre
Köszi srácok a bíztatást!:-) (2 estét töltöttem el az egésszel, mire elkészült; az ólomhoz egész jól tapadt a lánc)

Archy,
egy kiállításon a láncok valódiságáról úgy is meg lehet majd győzödni, hogy enyhén ráfújnak a torony hátuljára :-), persze egy döntött alap tökjó ötlet!
Bendeguz 398861 2006. október 31. 06:53
Válasz erre
le a kalappal frankó lett nagyon, nem gondoltam volna, hogy sikerül ilyen frankón felragasztanod a söréteket, mert eléggé hülye anyagból van, meg olyan sima a felülete, hogy lecsúszik róla még a légy is.
Archy 398860 2006. október 31. 00:36
Válasz erre
Tyű, ez frankó! Esetleg érdemes lenne a tankot majd egy döntött alapra rakni, hogy kitűnjön a láncok valódisága!
Áron
warbirds 398859 2006. október 30. 22:15
Válasz erre
Húúú, ez nagyon jól néz ki! Nagyon pofás lett, gratula!
MrChef 398858 2006. október 30. 22:02
Válasz erre
toronyl?nc (1).jpg méret: 49.7 KB
toronyl?nc (2).jpg méret: 48 KB
toronyl?nc (3).jpg méret: 47.9 KB
Helló!

Végre továbbhaladtam a Merkava Mk.III-mal, elkészült a toronylánc (ezer köszönet Bendegúz kollégának a tökéletes méretű sörétekért!:-).
A tank színe a képeken nagyjából a valós árnyalat. Ez csak az alapszíne, lesz még vele jópár művelet.
warbirds 398857 2006. október 30. 11:51
Válasz erre
Tudom, de ez volt az alkalmi vétel annak idején. Ami biztos, hogy sok technikát ki lehet rajta próbálni, illetve gyakorloni a csiszolástól a tömítésig. De szerettyük a dögicét...:)))
Akos 398856 2006. október 30. 10:51
Válasz erre
Miért nem az Academyt vetted meg? Az alapból gyönyörű készlet kívül és belül is.
Bár ha szereted a munkás kiteket...
Sonka_papa 398855 2006. október 30. 10:51
Válasz erre
Haladtam én is a junkers-szel megcsináltam a motorját.Most úgy néz ki a kezem mintha sarat fogdoztam volna egész nap és csak a fele jött le. :)
Bundesign 398854 2006. október 30. 10:49
Válasz erre
jó sok munkád lesz vele! de szép gép lesz valóban!!
Kalóz 398853 2006. október 30. 10:45
Válasz erre
Hát ez még 144-ben sem lenne kis példány!
Várjuk a további képeket az előrehaladásról!

Üdv: Kalóz
warbirds 398852 2006. október 29. 21:35
Válasz erre
100_1700.jpg méret: 65.1 KB
100_1701.jpg méret: 61.2 KB
100_1704.jpg méret: 69.2 KB
Helló! Tovább folytattam egy elnapolt projektet. 1/72 léptékű Airfix B-29 a madárka neve (madárka? Lelóg a munkatábláról...:DD). Elég gázos a cucc, de betudható annak, hogy a készlet tán öregebb nálam..:)) Mindenesetre aki szeret csiszolni, tömíteni, karcolni, szegecselni, stb. az vállalja be bátran, mert van mit csinálni a "kis aranyoson"...:))) Üdv! warbirds
Bundesign 398851 2006. október 28. 23:19
Válasz erre
komppeter 398850 2006. október 28. 09:53
Válasz erre
szia Bomb!

Szép lett a 163-as, de egy dolgot nem értek:
a csürő helyén látszik forgástengelyt tartó fülecske az Ok -bár nem tudom hogy az eredetin így volt-e,+ha a tengelyt nem közvetlenül a csürő belépőéléhez rakod akkor réselt csőrű lesz belőle amit alacsony sebeségű gépeken szokás használni a 163-as meg nem az ...
ha mégis így csinálod akkor magán a csűrőn miért nincs kivágva hely neki?
Ha a kettőt összepárosítanád nem nagyon tudna mozogni.
Nem vagyok messer szakértő de ez elsőre feltűnt.

Üdv
boriszjelszint 398849 2006. október 27. 23:27
Válasz erre
ja-ja szép, meg minden, de nézzétek meg, mennyire koszos, pedig kész sincs:)
atya2001 398848 2006. október 27. 23:03
Válasz erre
Corpuschristi 398847 2006. október 27. 21:32
Válasz erre
Kalóz 398846 2006. október 27. 21:07
Válasz erre
Stefan 398844 2006. október 27. 15:44
Válasz erre
Már alig várom a holnapot, lehet végre élőben is nézegetni a sok szép makettet :)))
Bombraider 398843 2006. október 27. 15:40
Válasz erre
163_ 001.jpg méret: 235.6 KB
163_ 002.jpg méret: 194 KB
163_ 004.jpg méret: 247.8 KB
Sziasztok!
Most végeztem 99%osan a kis messzerrel...még figura lesz rá,csak még nem sikerült beszerezni a megfelelőt...:(
2hét volt az építés,aztán elvittem az Érseki versenyre és most 2nap alatt még megcsináltam hozzá még ami hiányzott. Aztán gotoBolyai:)
Heller 1/72 Me-163,át kell karcolni,kabint építeni bele,mert csak 2 sztirollapot adnak alapból,amúgy kellemes kit,nincs futóakna,ilyenek amin el lehetne szöszmötölni:) Szárny-törzs illesztésnél kellett tömíteni,ott viszont jó sokat. A szárnyaknál még probléma hogy a csűrők a felső részen nagyobbak mint az alsón... Meg az egész mintha el lenne csúszva. De gyorsan építhető,szép kis makett.

üdv:bomb
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.