/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Corpuschristi 397627 2006. július 16. 22:04
Válasz erre
Hát ez olyan, rozis.
Nagyon tet szik!
notarius 397626 2006. július 16. 21:58
Válasz erre
Ja és még valami a valóság bizonyításához...
A makettezés jelentős hányadában a valóságról alkotott illúzió csupán, különösen, minél régebbi és kevésbé dokumentált területről alkotsz valamit. Hány olyan pl. második vh-s járművet ismerünk, amely minden oldalról színesben körbe van fotózva? Szerintem számuk nem haladja meg a százat, de lehet hogy így is túloztam. Innentől kezdve a fotókon nem látható másik oldal merőben kitaláció, még akkor is, ha esetleg az adott járműre létezett valamilyen festési előírás. A mai gépezetekkel természetesen más a helyzet, de ezek azért a kisebbséget alkotják bármely versenyen.
Diorámáknál szintén a legtöbb esetben kitalációval találkozunk: az adott helyzet lehetett volna akár úgy is. Régen talán még volt olyan kategória, hogy "dioráma fotó", na ennél lehet vitázni, hogy mi és mennyire hasonló.
Ezért azt mondom, hogy ha egy nem agyondokumentált makettet építesz, akkor bőven elegendő "az akár ilyen is lehetett volna" jelző, és inkább az összerakás és a festés minősége a jelentősebb szempont, mivel ugye a valósághűség csak részleges lehet.
És ha az átlagot kell elfogadnunk, akkor mihez kezdünk pl. azokkal a II. vh-s német járművekkel, amelyeknél nem volt folttérkép, sok kilőtt/visszavontatott/nagyjavított jármű szolgált és jellemző volt a festékhiány. Szerintem itt nincs átlag.
Vagy vegyük az ex-szovjet technikát napjainkban. Egy zászlóaljon belül hányféle zöld árnyalat található? Melyik az átlag?
Archy 397625 2006. július 16. 21:51
Válasz erre
Ezek az alumunkák tök jók. Szerintem megérné összefoglalni egy cikkben a tapasztalatodat. És ha szerencsénk van, akkor RaPe vagy Mekett épp ráér, fel is tudja rakni a nemrég még nagyon hiányolt tippek-trükkök rovatba. Szal hajrá Kisrozi!
Áron
kojak 397624 2006. július 16. 21:46
Válasz erre
Sziasztok!
Kisrozi!
Ezeket az aluminium lemezeket miből nyerted?
Miben található ilyen alumínium szemét?
Üdv kojak!
notarius 397623 2006. július 16. 21:04
Válasz erre
Nem szoktam megsértődni az építő kritikán. Attól függetlenül azt mondom, hogy jelen esetben egy ekkora vignettán nem a macskakő mintája a lényeg. Ha lenne utcarészlet, vagy konkrét helymegjelölés, akkor egyetértek, így már kevésbé.
Kisrozi 397621 2006. július 16. 20:47
Válasz erre
persze, nem bonyolult
Bendeguz 397620 2006. július 16. 20:46
Válasz erre
egy olyan mélre majd én is igényt tartanék, ha egyszer majd összefoglalod a tapasztalataid, mert nagyon meggyőzőek a képek
Elektrolakatos 397619 2006. július 16. 20:44
Válasz erre
mélem publikus ha esetleg összeírnád ! ;)
Kisrozi 397618 2006. július 16. 20:43
Válasz erre
Ha nem akarsz fotómaratást venni, vagy csinálni, csak alulemezből vagdosni, elmesélem szívesen,van néhány trükje a vágásnak.Már szenvedek vele egy ideje. de úgy érzem alakul a technika.
Elektrolakatos 397617 2006. július 16. 20:37
Válasz erre
Tudod most a képeket elnézve lehet a gyereknek kéne besegítenem némi kiegészítővel ???, ;)
Kisrozi 397616 2006. július 16. 20:34
Válasz erre
Köszi jól esik tőled
Elektrolakatos 397615 2006. július 16. 20:33
Válasz erre
Mint lakatos mondhatom...COOOL ! :D:D:D
Kisrozi 397614 2006. július 16. 18:19
Válasz erre
Sufnipuff1.jpg méret: 82.5 KB
Sufnipuff2.jpg méret: 84.1 KB
Sufnipuff3.jpg méret: 78.5 KB
Sufnipuff4.jpg méret: 73 KB
Sziasztok , kicsit felbuzdulva a csörömpösökön elkezdtem a másik bontott TigerI-et.
Elég sok képem van egy viharvert darabról az 503 -asoktól ,azt szeretném megcsinálni.
Eddig a test visszabontásán kívül néhány kiegészítőt , és a kipufogó burkolati elemeit sikerült megcsinálnom(aluminium szemétből)Remélem tetszik nektek is , örülnék az építő jellegű kritikának, akkor is ha nemtetszést fejez ki.
Archy 397613 2006. július 16. 16:15
Válasz erre
Archy 397612 2006. július 16. 16:15
Válasz erre
Na, ezt vártam :-) Így már oké :-)( De ahogy a képen is látszik, a kövek kötésben vannak, logikus módon. Ez még mindig hiba, és a méretek egyeznek szerintem. Viszont a járdán tuti kisebbek a kövek, mint az úton. Ha már ennyire belevesztünk:-)
Da az utóirat továbbra is áll :-)
Áron
gyurmakoma 397611 2006. július 16. 16:07
Válasz erre
tn_flsqn.jpg méret: 4 KB
És itt a kifli alakban rakott is :)
barackdr 397610 2006. július 16. 15:59
Válasz erre
Ja és még valami.
Azzal nem értek egyet, hogy történelmi tény lenne, hogy Bp-en a kockakövet 45 fokban rakták le. Ez csak a kiskockára volt jellemző. A nagykockakövet nem rakták 45 fokban. A régi bp-i villamosvonalak jelentős része még anno olyan főnix sínnel készült, aminek a talpszélessége és a magassága is 180mm volt. Ennek a sínnek pontosan azért volt ekkora a mérete, mert a hosszában lerakott nagykockakőből(180x180x180mm) egyszerűen egy sort kihagytak és a helyére került a sín. (Ez nem tudom mennyire történelmi tény nektek, minden esetre az egyetemen ezt tanítják vasútépítésből)

Üdv: barackdr
barackdr 397609 2006. július 16. 15:52
Válasz erre
macskako.jpg méret: 126.8 KB
Szia Archy!

Hogy kiálljak notarius mellett ajánlom figyelmedbe a mellékelt képet. :-)

barackdr
Keri 397608 2006. július 16. 15:37
Válasz erre
Jó,rendben,ipart visszaadtam,és sértődöttségemben elmentem fröccsöntőgép mellé műjányágkoszorút csinálni...:-)))
Elképesztő ismét,gyönyörű lesz!
Jah,és gratula az ARC-os megjelenéshez is!
Kisrozi 397607 2006. július 16. 15:34
Válasz erre
Szóval rég írtam ide is.Mind 3 makett eszméletlen jó.Macska kő.Ugye nem ilyen széles egy utca, ebben megálapodhatunk.Namármost ha a jármű nem az utca vonalával párhuzamosan halad vagy pl egy kereszteződésnél ,hanem 45 fokban akkor a kö lerakása máris stimmel.:-)Max fura ,hogy a dioráma alakja nem az utcát hanem a járművet követi.Igen-igen építő jellegü kritikán nem illik megbántódni, de azt tűlalni is tudni kell.Mellesleg nekem nagyon tetszik. A hercules meg aztán a megatutifrankó.
Archy 397606 2006. július 16. 13:59
Válasz erre
Ákos!
Te se nem vagy normális :-) De ezért szeretünk :-D

Notarius!
Nem jelenthetünk ki ilyent, hogy sohasem, ez igaz. De a történelmi tények, vagy tényeknek vélt információk meghatározásakor a nagy átlagból kell kiindulnunk. A macskakövet általában 45°-ban rakták le, különböző technológiai, és szokásból eredő okok miatt. Lehet, hogy volt rá példa, amikor nem így történt. Vagy mutass egy ilyenről fotót 56-ból, vagy fogadd el az átlagot. Ha nem tudod az átlagtól való eltérést bizonyítani, akkor hibáztál, mert igenis neked kell bizonyítani az igazad, és nem a téged bírálónak azt, hogy nem lehetett eltérés az átlagtól. Pl. én állíton, hogy a magyarok használtak 56-ban megmaradt pz III alvázra szerelt vontatót. Bizonyítsd be, hogy nem. Ez rosz megközelítés, mindig az átlagtól való eltérést kell bizonyítani.
Egyébként a rések tényleg kicsit nagyok, viszont a csatornafedél tök jó, még ha csehszlovák is :-)
Nekem a makett is tetszik, bár a panelezés talán kicsit dúrva, de ez a későbbi munkafolyamatoknál szerintem tompulni fog. Szóval szép lesz.
Áron

UI.: Ha kritikát kapsz, lásd meg a segítő szándékot. Örülj, hogy már most fény derült az esetleges hibákra, mert most még tudsz javítani ajta, ha a versenyen a zsűri szól, vagy a kész maketten a vitrinben kiszúrja az egyik haver, akkor már fújhatod. Szal ne akadj ki, ha belekötnek a munkádba. Ebből lehet tanulni. További jó munkát!
gyurmakoma 397605 2006. július 16. 13:18
Válasz erre
batya!
Részben igazad van,részben nincs a macskakővel..van kétféle mérete,ez a kb 20 szor 20 és van egy kissebb is..elvileg gránitből volt.általában diagonálban volt lerakva.
a fuga távolsága viszont a tank alatt valóban nagy..ezek kb 1-2 centis hézaggal vannak rakva.
a kissebb fajtáját rakták kifli formátuban is,mint diszburkolat.
ezenkivül még létezik egy sárga árnyalata is,ebből is sokat használtak akkor,bár inkább a bérházak bejáratira,kapualaknál
Zoli 397604 2006. július 16. 12:13
Válasz erre
Hát már eddig is félelmetes...
z
xcraft 397603 2006. július 16. 11:43
Válasz erre
Az, hogy marhára jó, nálad már természetes, én azon csodálkozom, hogy milyen gyorsan haladsz.
-Biztos nem ülsz annyit a makettinfo előtt mint én- Kénytelen leszek korlátozást bevezetni magamnak.:D
notarius 397602 2006. július 16. 11:32
Válasz erre
Ugazi=igazi
notarius 397601 2006. július 16. 11:32
Válasz erre
Akos 397600 2006. július 16. 11:26
Válasz erre
felkesz_1n.jpg méret: 78.5 KB
Én itt tartok most a Herkulessel...
notarius 397599 2006. július 15. 22:13
Válasz erre
Az hogy "sohasem" elég érdekes fogalom. Szerintem sem te, sem én nem ismerhetem Bp. valamennyi korabeli utcáját, de még azt sem, ahol ténylegesen folytak csapatmozgások. Pl. lehet akár egy udvaron is az adott helyzet.
Az íveltséget már inkább el tudom fogadni, de ahhoz kicsi az alapterület, hogy megvalósításának lenne értelme.
Köss inkább bele abba, hogy nem voltak ilyen csatornafedlapok, mert ezeknek cseh minta volt az eredetije. :)))
Corpuschristi 397598 2006. július 15. 19:09
Válasz erre
Meg győztél. Én ezt a képet még ezidáig nem ismertem.
Batya 397597 2006. július 15. 19:06
Válasz erre
k?.jpg méret: 79.8 KB
Notarius!

Szerinte a macskaköved nem korrekt. Mert Budapesten a járdához képest 45fokban el van tolva és a macskakövek sohasem voltak ilyen szabályosan lerakva. Mert ez így nem lett volna stabil és a felülete mindig íves volt a járda felé.

Üdv
Batya
notarius 397595 2006. július 15. 18:08
Válasz erre
l?nc.jpg méret: 197.6 KB
Az első Friul lánc, amiben csalódtam ez. Mivel két különböző lánctag van, ezért vagy nagyon belóg, vagy nem ér össze. Kicsit lehet csalni a végigragasztással, de így is nagyon eláll a feszítőgörgőn. Máskülönben olyan laza hatása van, hogy az eredeti már régen ledobta volna.
:(((
notarius 397594 2006. július 15. 18:04
Válasz erre
k?nyv_34.jpg méret: 245.6 KB
A mintafotó. Talán látszanak a címeralap eltérő árnyalatai.
Zoli 397593 2006. július 15. 14:00
Válasz erre
Rendben, a kép meggyőzött, de azt nem mondtam, hogy nem volt színes, csak gondoltam... És az utolsó félmondatom talán érzékeltette, hogy nem vagyok annyira tájékozott a témában, csak az eddigi tapasztalataimra hagyatkozva szóltam hozzá, szóval nem állítottam, hogy nem lehetett kézzel festett címer.
z
notarius 397592 2006. július 15. 13:36
Válasz erre
Aztán még példa a színes címerre és a nem sablonnal festésre a Kilián laktanya bejáratában hátra fordított toronnyal álló 34-es is.
notarius 397591 2006. július 15. 13:22
Válasz erre
notarius 397590 2006. július 15. 13:21
Válasz erre
Valószínű ugyanaz a 34-es, de az említett könyvben nem az a fotó van.
notarius 397589 2006. július 15. 13:19
Válasz erre
A kép egy '91-es kiadású tankönyv 65. oldalán szerepel (Az 1956-os magyar forradalom, litván György szerk., Tankönyvkiadó 1991)Ugyan ff a fotó, de egyértelmű, hogy színes a címer, és nem sablonnal festett.

Festés: Gunze
Archy 397588 2006. július 15. 13:01
Válasz erre
00008499.jpg méret: 40.2 KB
t-34hun_pici.jpg méret: 59.2 KB
az makett eredetie: 00008499
és a színesgyanús: t-34hun
Áron
Corpuschristi 397587 2006. július 15. 11:54
Válasz erre
szia

Van valami fotód erről?
Mert én még ilyet nem láttam. Még a felirat elképzelhető, de a címert csak fehérrel festeték, és van olyan kép ahol parír sablont használtak hozzá.

Amúgy dícséretes, hogy 56-os témát dolgozol fel. Bár csak többen tennék!
MrChef 397586 2006. július 14. 21:53
Válasz erre
Tökszép! Mivel panelezel, ködölsz és hogyan?
Zoli 397585 2006. július 14. 20:41
Válasz erre
Nekem is tetszik eddig, de mintha a címert sablonnal festették volna, vagy én csak olyan képet láttam...
z
notarius 397583 2006. július 14. 18:23
Válasz erre
Miért nem tudok több képet feltölteni?
notarius 397582 2006. július 14. 18:20
Válasz erre
34_85_1.jpg méret: 289.9 KB
Volt egy kis időm.
notarius 397581 2006. július 14. 17:01
Válasz erre
Egyetértek: az ember magának építsen, és ne a divatnak. Ha a kettő véletlenül egybeesik az egy ideális állapot.
Zoli 397580 2006. július 14. 14:06
Válasz erre
Ez érdekes, mert az orosz tankok felülete elég durva volt, nemcsak az öntött, hanem a hengerelt lemezek is. Viszont ha ennek tényleg sima volt, akkor bocs, nem kötözködni akartam!
z
Blackbird 397578 2006. július 14. 13:10
Válasz erre
Köszönöm a segítséget, de nekem sem esne nehezemre a kivitelezés, viszont elég sok fotót végignéztem, és szinte mindegyiken hasonlóan sötétek voltak a Kv-k. Mellesleg biztosan önző vagyok, de nekem így tetszik, és számomra ez a legfontosabb.
Zoli: a felületek tényleg simák, de a fotókon ez is jól látszik, még a lövegpajzs két oldalán található gömbölyű páncél is sima, pedig az öntöttnek tűnik. Egyedül a régebbi változatok tornyán láttam érdes felületet, mivez azokat öntötték.
Batya 397577 2006. július 14. 12:21
Válasz erre
Blackbird!

Nagyon sötét!
Csináld, azt hogy pala, zöld, sárga, barna (világos árnyalatok) olajfestékkel kezd el kivilágosítani a felületet a hatás, nem marad el.

Üdv
Batya

u.i.:Ha kérdésed van dobjál egy mailt.
Zoli 397576 2006. július 14. 11:52
Válasz erre
Tényleg szép és sötét lett! A felület túl sima, vagy csak én nem látom az egyenetlenéségeket, de amúgy tetszik!
z
Blackbird 397575 2006. július 14. 11:14
Válasz erre
Egy picit én is sötétnek találom, de majd a por javít a dolgon. A kopásokon még most dolgozom. Igen Trumpeter, a Tamiya nem ennyire szép, és szerintem nem is ez a változat, mellesleg már a polcomon lapul a Kv-2 is...
KormosP 397574 2006. július 14. 11:09
Válasz erre
xcraft: Elég szépen alakul az A-12-es, gratulálok. Az a injekciós tűre tekert csiszolópapír ötlet meg zseniális!

Üdv:

kp
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.