/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Fodi 397215 2006. június 21. 20:25
Válasz erre
Szép lett! Én az enyémet félbehagytam, be kellene fejeznem a festést. A kabintetőt te csináltad vagy felpolíroztad?
Dexi 397213 2006. június 21. 14:51
Válasz erre
1.JPG méret: 64.1 KB
2.JPG méret: 68.9 KB
3.JPG méret: 72.9 KB
4.JPG méret: 69.7 KB
5.JPG méret: 71.9 KB
6.JPG méret: 95.7 KB
7.JPG méret: 74 KB
8.JPG méret: 69.4 KB
9.JPG méret: 96.2 KB
10.JPG méret: 95.6 KB
11.JPG méret: 88.8 KB
Ime az A-model 1/72 "termek remeke".
Tophatters 397211 2006. június 21. 10:51
Válasz erre
Revell 15. Már ezer éve megvolt, nem gondoltam hogy egyszer még hasznát is fogom venni.
Bundesign 397210 2006. június 21. 10:02
Válasz erre
hát ez marha jó így :D képzeld csak el egy versenyen mekkora sikered lenne!! ;))
Bombraider 397209 2006. június 21. 09:53
Válasz erre
Szép lesz!
Csak így tovább!
A sárgát milyen festékkel festetted?

üdv:bomb
Bendeguz 397208 2006. június 20. 23:14
Válasz erre
Lucky! minden elismerésem, szép lett nagyon, kiváncsi vagyok már az összképre
Tophatters 397207 2006. június 20. 23:03
Válasz erre
DSCF0600.JPG méret: 284.1 KB
Alakul a Cápetim, ma már elkezdtem a matricázást is. Holnap folytatom:)
IRon 397206 2006. június 20. 22:30
Válasz erre
lucky!

Az az igazság hogy nagyrészt valóban szabálytalanul voltak festve, kézzel, de ilyen szabályos betűkre is számtalan példa van, minthogy a matricák is fotók alapján készültek.

A hupikék törpikés képért ksözönet Archy-nak

üdv
IRon
lucky 397205 2006. június 20. 21:16
Válasz erre
P1020781.JPG méret: 186.2 KB
A hajóm műszerfala
lucky 397204 2006. június 20. 21:05
Válasz erre
IRon!
Szuper a torony!
Bocsi a bele vau-ért de ezek a feliratok nem kézzel festettek voltak? Szerintem túl szabályoak a betűk.
IRon 397201 2006. június 20. 20:42
Válasz erre
hupikek_t34.jpg méret: 103.4 KB
Bundesign!

Repül a pöttyös labda, csak neked csak ma!

átfestettem a kedvedért! szóval akkor igy is jó?

;)))
Bundesign 397200 2006. június 20. 19:56
Válasz erre
szerintem is ha rózsaszínnel az lenne írva rá hogy hupikék törpikék, az se számítana, mert fantasztikusan jó lesz!!!
Batya 397199 2006. június 20. 19:21
Válasz erre
Csak keményen !!!

Jó lesz a torony :)

Üdv
Batya

u.i.: Vazze azt híttem van három kívánságom:(
IRon 397198 2006. június 20. 19:06
Válasz erre
Archy!

Nem fujtam... szárazmatrica!

Mellesleg a következő szövegeim voltak:
A Hazáért!
Sztálinért!
ELőre Nyugatnak!
Berlinbe! (felé)
Halál a fasizmusra!
Üsd a fasisztákat!
Mesterlövész (sznájper) (mert oroszul is igy van... egyébként ez egy T-34/76 oson látható amit pár éve ástak elő valahonnan a mocsárból)

még mielőtt vki el kezdené hogy melyik lett volna jobb, felhivom figyelmét hogy a nick name nem "Dévényi Tibi bácsi"

üdv
IRon
Miggyuri 397197 2006. június 20. 18:55
Válasz erre
volt pár pofás szöveg
Szmerty fasisztám! (Halál a fasisztákra!) Dmitrij Donszkoj orsz nagyfejedelem, a tatárok legyőzője 1380-ban, Kutuzov orsoz hadvezér Napóleon ellenfele, Dzserzsinszij "vas Félix" a félelmetes szovjet titkosszolgálat a Cseka első főparancsnoka
a teljesség igénye nélkül.
Miggyuri
MrChef 397196 2006. június 20. 18:37
Válasz erre
Dehogynem haltak meg...csak ezt bizonyos körök szeretik mostanában elkenni.
Archy 397195 2006. június 20. 18:15
Válasz erre
Bundesign!
Nem csak arról van szó, hogy hősi tank, de ez egy nagyon gyakori jelenség volt a II. VH-es orosz harkocsikon, hogy mindenféle hazafias dolgokat irogatnak rájuk. Nem utolsósorban a politikai tisztek utasítására, de ez már más kérdés. Az "A hazáért" pedig még elég finom, a "Sztálinért", meg hasonlók melett. És lássok be, sokat dob az egyhangú zöld felületen, bár jelen esetben azthiszem e nélkül is elég változatos lesz a kép :-)

Iron!
Sablonnal fújtad?
Áron
Bundesign 397194 2006. június 20. 18:03
Válasz erre
de igen. igazad van. de első látásra kissé morbid volt :) olyat láttam már hogy széttlőt német tank, és azon volt oroszul firkálva ez. de végülis valóban igazad van. egy hősi tank :)
Zoli 397193 2006. június 20. 17:55
Válasz erre
Na ez a kép már önmagáért beszél, tekintsd semmisnek az előzőeket. Ilyen ragyás felületet tényleg nem láttam még, se élőben, se maketten...
z
Zoli 397192 2006. június 20. 17:53
Válasz erre
Akkor lehet, hogy csak érzéki csalódás, de nekem úgy tűnt, hogy a kisebb göröngyök a méretükhöz képest túl mélyek (magasak?), szóval kicsit erőltetettnek láttam, de élőben nyilván egész másképp látszik. De tényleg csak egy kis finomításra gondoltam, és ne értsd félre, nem fikázásnak, hanem építő jellegű kritikának szántam.
z
IRon 397191 2006. június 20. 17:51
Válasz erre
t-34 001.jpg méret: 128 KB
1 példa az öntvényre

Bundesign!

Miért a hazáért nem halt meg senki???
Bundesign 397190 2006. június 20. 17:46
Válasz erre
nagyon jó lesz de... valahogy nekem nem szimpatikus egy széttlőtt roncson a hazáért felirat, nemgondolod? :) vagy ez létező 34 es után csinálod? az úgy más
IRon 397189 2006. június 20. 17:46
Válasz erre
Zoli!

BIZTOS NEM!!!

ennél sokkal durvább felületek is voltak!
Zoli 397188 2006. június 20. 17:41
Válasz erre
Egész jó eddig, de a felületet szerintem kicsit finomítani kéne.
z
IRon 397187 2006. június 20. 17:22
Válasz erre
DSCN1881_k.JPG méret: 158.5 KB
DSCN1882.JPG méret: 164.9 KB
Sziasztok!

elkezdtem a tornyot csinálni. Az öntvényimitáció saját készités. A belső fotónál még nincs minden készre festve.( akülsőnél meg egyértelműen még csak alapszin). Az ágyú alja a belső robbanás miatt sérült, majd még festve lesz.
A torony lerepült, nem égett ki, csak az egy éves állás hatására, felütötte a rozsda, robbanáskor azért csak megsérült a festék, meg ez-az.
(felirat: A Hazáért!)

üdv
IRon
Akos 397186 2006. június 20. 07:29
Válasz erre
IRon!
Na, ez már igen:) Ez volt az első gondolatom...
xcraft 397184 2006. június 19. 20:54
Válasz erre
1. s?lypont.JPG méret: 77.5 KB
2. s?kba.JPG méret: 147 KB
3.s?kba.JPG méret: 103.4 KB
4.ellen?rz?s.JPG méret: 117.1 KB
5.pr?ba.JPG méret: 131 KB
6.pr?ba.JPG méret: 114.4 KB
7.r?gz?t?s.jpg méret: 70.5 KB
8. ?kek.jpg méret: 61.3 KB
9. m?r majdnem j?.jpg méret: 117.9 KB
Hi!

A-12 Folyt. ( Már olyan mint egy teleregény, se eleje, se vége. Azért vége remélem lesz. )

1.kép A gépek súlypontját még a teljes összeragasztás előtt meghatározom, finoman a főfutó forgáspontjában tartva érezhető nem farnehéz-e? ( A régi farokfutós gépeknél ez nem probléma. )
2-3.kép A már leírt módon egyenesbe csiszolom a ki, és belépőéleket. Ez csak hasonló formájú gépeknél alkalmazható könnyen, pld: X-47, B-2.
4.kép A csiszatolás ellenőrzése: a bútorlap garantáltan egyenes.
5-6.kép Az előzőekben leírt szárnypontatlanság most korrigálható. Síkban kifelé elcsúsztatva, a ki és belépőélek vonalba kerülnek, igaz nagy hézagot hagyva, de tömíteni lehet, máshogy pedig ez a hiba nem lett volna orvosolható.
7. kép az amúgy is nagy hézagot a jelölt helyen még jobban kitágítottam, mert itt olyan vékony volt az anyag, hogy a becsiszolásnál biztosan átlyukad. Célszerűbb most rendesen megcsinálni, mint később újrakezdeni a tömítést.
8. A szárnyakat pici ékekkel (sztirol lap) rögzítettem a megfelelő helyzetbe, a főtartókat túladagolt ragasztóval kentem be, így az ékek hamarabb megkötnek mint a réz csapok.
9. A fixált szárnyak. A rés 1-2 mm közötti, de most kerültek jó helyre. Erről nincs képem, de ellenőrizzük a fesztávolságot, az orrcsúcstól a szárny csúcsáig, és például a kabin hátsó csúcsától szintén a szárnycsúcsig.

X.
warbirds 397183 2006. június 19. 20:46
Válasz erre
Ha jól emlékszem ezt nem vakuztam, hanem az előző fehér háttéren lévőt. Az azért is sötétebb. Ezen a sárgás fény az asztali lámpától van.
Zoli 397182 2006. június 19. 20:45
Válasz erre
Tényleg jobban néz ki, remélem nem a vaku miatt.
z
warbirds 397181 2006. június 19. 20:40
Válasz erre
000_0122.jpg méret: 123.9 KB
Ezen talán egy picit jobban látszik milyen is igazándiból
warbirds 397180 2006. június 19. 20:38
Válasz erre
Igen, egy kicsit lehet, hogy túl sötét lett, de jobban nem tudtam leszedni a temperát. De azért a fénykép is csal egy picit. Szerinted világosítsam kicsit vissza?
Zoli 397179 2006. június 19. 20:26
Válasz erre
Tetszik a festés, de nekem túl sötétnek tűnnek a cuccok, nem aluszínűnek kellene lennie?
z
Zoli 397178 2006. június 19. 20:24
Válasz erre
Egyetértek az előttem szólokkal, tényleg jobb lett, most már sokkal jobban tetszenek a színek, csak el ne rontsd!
z
cstomm 397177 2006. június 19. 20:15
Válasz erre
IRon!

Szép, így már sokkal jobban néz ki! Várom a továbbiakat!!
xcraft 397176 2006. június 19. 20:02
Válasz erre
IRon!

Én soha nem foglalkoztam páncélosokkal, de egymás mellé tettem a régi és új képeket,
és az új jobban néz ki. A felület élőbbnek tűnik.

X.
Bombraider 397175 2006. június 19. 19:50
Válasz erre
Szia!
Nekem most határozottan jobban tetszik!

üdv:bomb
Tomcat 397174 2006. június 19. 19:46
Válasz erre
Szia Warbirds!
Ezt a temperás átmosás-technikát el bírnád nekem magyarázni a Festés-topicban?
Igencsak tetszenek, és hasonló géppel küzdök én is (Szu-22 M3).
Üdv.: Tomcat
IRon 397173 2006. június 19. 19:38
Válasz erre
DSCN1872.JPG méret: 127.4 KB
Sziasztok!

Na megszárazecseteltem egy kicsit a 34 est! ;)

Viccet félretéve... ujrafestettem most körülbelül 80% os.
Még megy rá néhol egy pár rozsdaaárnyalat, leginkább hogy kiemeljek egy két részt, panelt, megy még rá a kosz és az esőnyomok.
A kereket még ne nézzétek mert azok még csak alapszinűek.

üdv
IRon
warbirds 397172 2006. június 19. 18:35
Válasz erre
000_0118.jpg méret: 167.4 KB
000_0120.jpg méret: 193.2 KB
A hétvégén kipróbáltam a temperás átmosást a készülő Mig-21-es függesztményein, illetve a hajtőmű-kiömlőn. Remélem nagyjából látszik a végeredmény, véleményt kérnék, hogy milyen lett... :)))
Emerick 397170 2006. június 19. 11:19
Válasz erre
Üdv!
Küldtem egy mailt!
Emerick
G-cart 397169 2006. június 19. 08:07
Válasz erre
Ákos: Szerintem nőgyógyásznak is elmehetnél :-) Annyi pici dolgot ilyen helyre bevarázsolni! Gratula.
G
tray 397168 2006. június 19. 00:22
Válasz erre
xcraft!
Nagyon tetszik, amit csinálsz, gratulálok a munkádhoz és kíváncsian várom a folytatást!
MrChef 397167 2006. június 18. 23:55
Válasz erre
todo.jpg méret: 68.1 KB
torre.jpg méret: 53.1 KB
ametralladoras.jpg méret: 61.9 KB
Tamiya Putty numero dos.jpg méret: 81.6 KB
Üdv!

Nálam ez készül éppen. Merkava Mk.III (Academy) hozzá Eduard fém. Az utolsó képen kétkomponensű Tamiya putty-ból készült alkatrészek az eredetik helyett.
Pilota 397166 2006. június 18. 23:21
Válasz erre
Emerick!

Köszi a reagálást! A magyar festés érdekelne, mert én csak ennyit tudtam meg, hogy voltak nálunk is...Bármi anyagnak, infónak örülnék. A többit inkább mélben. Ha építéssel kapcsolatban érdekel vmi, kérdezz!
Pilota
xcraft 397165 2006. június 18. 23:13
Válasz erre
1.illeszt?s.JPG méret: 70.5 KB
3.mar?.JPG méret: 122.1 KB
4.csapok helye.JPG méret: 87.7 KB
5.r?z csapol?s.JPG méret: 77.2 KB
6. csapok.JPG méret: 78.3 KB
7.?jabb probl?ma.JPG méret: 77.3 KB
8.nem az igazi.JPG méret: 74.6 KB
Sziasztok!

Ákos!
köszönöm.

A-12 építése folyt.

1.kép A két szárnyfél illesztési pontatlanságai a pillanatragasztós, szódabikarbónás ragasztás, tömítés után. A sok apró szürke pöttyöt a gyanta felületén kipattanó légbuborékok okozzák, amiket már most elkezdtem eltömíteni. Ehhez ecsettel felhordható folyékonyságúra hígított Tamya Putty-t használok. Ez a putty nitrohígítóval hígítható, a gyantát nem károsítja.
2.--
3.kép Gyakran előfordul, hogy bizonyos alkatrészek rosszul illeszkednek, ezeket maróval próbáljuk méretre igazítani, így csökken a tömítési munka. Itt a műszerfal sima alja miatt nem illeszkedett az enyhén íves felületre.
4. A gyanta szárnyak nehezek, és relatíve kis illesztési felületük miatt könnyen letörhetnek. A pillanatragasztó különben is rideg anyag, a vele készített kötések rugalmatlanok, feszítésre hajlamosak elpattanni. Itt érdemes az igazihoz hasonlóan főtartókat alkalmazni. Először kifúrom a csapok helyét.
5.-6.kép Majd réz vezetékből csapokat ragasztok bele.
7.-8.kép A makett újabb vad meglepetése: látszik, hogy a külső szárny illesztése milliméterekkel rövidebb a kelleténél. A hiba javítható, ezt a következőkben.

X.
Akos 397164 2006. június 18. 22:58
Válasz erre
ajto2_n.jpg méret: 65.4 KB
Egy kicsit "berendeztem" a polcokat a Herkulesen.
F-86: Szürkével lealapoztam, majd az alapozást felpolíroztam sima fénymásolópapírral.
Prisma Color Chrome Silver sprayt tégelybe fújtam (www.albatros.iweb.hu/tippek/prismacolor.htm), pisztolyba öntöttem, majd ezzel fújtam. Az eltérő színeket ModelMaster magnézium és alumínium színnel ködöltem át. Ennek a kitakarását sima fénymásolópapírból kivágott sablonokkal oldottam meg, nehogy kárt tegyek az alapszínben. Ezután két réteg ModelMaster akril fényeslakkal fixáltam. Pár panelt mattlakklal kezeltem. A panelvonalakat műszaki tustintával, ecsettel húztam ki.
A buktatók: merőleges részeknél vigyázni kell az aluszín fújással, mert az oldalra kiszökő festékrészecskék felragadnak a merőleges felületre, és mattá, "göröngyössé" teszik.
xcraft 397163 2006. június 18. 22:27
Válasz erre
Ákos!

A Herki belseje nagyon jól kezd kinézni, tetszik.
Az F-86-ttal kapcsolatban nem írnád le pár sorban, hogy milyen festéket
használtál, és volt e vele valami tanulságos?

X.
Emerick 397162 2006. június 18. 22:24
Válasz erre
Szia!
Pöpecül néz ki!
már akartam írni korábban is, hogy pont jó, hogy 234-essel foglalkozol, mert nekem van egy 234/1-esem és nem tudtam mit kezdeni a belső terével. Annak ugyebár sokkal inkább látni a belsejét. Amúgy ha érdekel, festésnél adhatok egy tippet egy magyarországi/budapesti témához, ugyanis nálunk is volt 1 (!) db: a 13. pc ho-nál (valszeg 111-es piros-fehér toronyszámmal és a 13-sok "napkerekével", névvel sötétszürke alapon) habár a festése még azért odébb van. (készíthetek festési sémát is - habár ez részben fikció lenne, fényképem csak a 13-sok 231-eséről van, a 114-esről)
Emerick
Pilota 397161 2006. június 18. 22:14
Válasz erre
puma makett_1.JPG méret: 67.6 KB
puma makett_2.JPG méret: 38.3 KB
puma makett_3.JPG méret: 37.9 KB
puma makett_4.JPG méret: 27.7 KB
Sziasztok!

Néhány újabb kép a készülő pumáról. Elkészültek a műszerfalak is végre.
Pilota
Emerick 397160 2006. június 18. 22:12
Válasz erre
Üdv!
Ezek csak sárga-tereptarka színben voltak. Nekem pont ezek vannak meg (ill. tamiya pzIV), a tieid szebbek mint az enyémek! Én szétkaptam mindkettőt és új projekt során majd megújulnak. Egyszer lehet, te is ide jutsz velük, de még csak szebbek lehetnek! Amúgy ha ellátod fehér festéssel -alatta a szürkével- és behavazod a diot, kész is lesz egy Ardennekes dio, főleg ha tanulásképp fabrikálsz rá 1-2 fát is...
Egyszóval jók! További sok sikert!
Emerick
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.