/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
cstomm 397099 2006. június 15. 13:35
Válasz erre
Köszi Archy! Erre gondoltam!
Archy 397098 2006. június 15. 13:34
Válasz erre
Stug:www.missing-lynx.com/articles/german/jbvstug/jbvstug.htm

Iron!
Állat. Szerintem azért nem vagy kibékülve vele, mert a rozsdaszín nem elég változatos. Úgyértem, hogy a rozsda több árnyalatát is használd, világosabbakat főleg, de néhol lehet egészen sötét színt is. Szerintem ez sokat dobna rajta. Bár ezt a képek alapján mondom, és a képek (főleg a rozsda színnél) sokat csalnak, ezt tapasztaltam Batya 34-esének nézegetése közben is. Sok sikert!
Áron
cstomm 397097 2006. június 15. 13:13
Válasz erre
Atlasz! Köszi! Erre gondoltam IRon számára! Volt még egy két részre szedett cikksorozat is a "használt T-34-es festése" vagy valami ilyesmi. Abban is voltak ötletek, koszolás, kopás, rozsda ésatöbbi képekkel illusztrálva. De a legjobb szerintem az elhagyott Famo tréler cikke! Ez ide vágna IRonnak, mert nagyjából hasonló a téma, csak nem T-34, hanem Famo. Egy évek óta rozsdásodó, szanaszét szedett Famo-t mutattak be. A kilôt Stug cikke is jó lenne, mert ott is volt rozsda, kilôvés, s elég jól nézett ki (szintén PM).

Sok sikert továbbra is!

Üdv.
CsTom
atlasz 397096 2006. június 15. 12:53
Válasz erre
IRon!
Tehetsz rá még több sötétkék foltot.(ne vidd túlzásba)
Pl.:PM 2005/4 , K.O.T-34
Üdv:Atlasz
Zoli 397095 2006. június 15. 12:41
Válasz erre
Szasz IRon!

Tényleg nagyon szép, de egyetértek CsTomm-mal, nekem a színekkel is baj van, mintha álcafestést csináltál volna vagy talán az a gond, hogy a rozsda különböző színei élesebben elkülönülnek vagy nem tudom, valamit még próbálj vele kezdeni, mert egyébként állat.
z
cstomm 397094 2006. június 15. 12:05
Válasz erre
IRon!

Én nem vagyok profi, de egy két dolgot tudok csak mondani. Kicsit plasztikus a dolog, nem igazán jön ki számomra a "használtság". Kopásokat, karcokat is tehetné rá + még szárazecsetelés. Valamelyik PM-ben Miguel Jimenez cikkében volt egy két jó ötlet az ilyen rozsdás, használt járm?vek készítéséhez.

De teccik! Nagyon jó lesz! Várom a végeredményt!

Üdv.
CsTom
IRon 397093 2006. június 15. 11:51
Válasz erre
DSCN1796_k.JPG méret: 138.6 KB
DSCN1798_k.JPG méret: 142.2 KB
Sziasztok!

Itt tartok, még nincs kész, de közel már a vége, azonban valahogy nem vagyok teljesen kibékülve vele...
ha láttok vmit ami nem ok vagy javaslat ami kellene még rá kérlek irjátok meg
maga a roncs EGY ÉVE rozsdásodik a szabadban, az ausztriai hegyes dombos vidéken (1946 nyár)

üdv
IRon
xcraft 397092 2006. június 14. 23:26
Válasz erre
1 orrfut?akna.JPG méret: 63.5 KB
2 merev?t?sek.jpg méret: 94 KB
3 ?nt?csonk.jpg méret: 155.9 KB
4 s?ly.jpg méret: 173.8 KB
5 ragaszt?s.jpg méret: 80.8 KB
6 ragaszt?s.jpg méret: 79.8 KB
Sziasztok!
A-12 Folytatás

1.kép A futóaknák sem illeszkednek tökéletesen, (se a fő, se az orr) ezért itt is tömíteni kell, de óvatosan, az aknában lévő bordák között nem öröm a csiszolás. Én különben is az építés leginkább idegőrlő részének tartom a tömítés-csiszolás gyakran 3-4 szer megismétlődő ciklusát.
2. kép Mivel a gép felülete elég nagy, és emellett meglehetősen vékony, puha az anyag, összeragasztás után könnyen benyomható maradna. Ezért hulladék sztirol lapokból merevítést ragasztottam bele.
3. A képen a törzset a szárny felé lezáró lap látszik, amint az öntőcsonkot levágom róla. Ez nagyon vékony volt, nem kellett lecsiszolni, így egyszerűbb.
A makett lehetőséget biztosít a szárnyak felhajtott állapotban való bemutatására, végtére is ez egy hordozófedélzeti támadógép lett volna. Ehhez komplett felhajtómechanizmust kapunk, ha ezt választjuk a lezárólapokat pontosan kell ragasztani és tömíteni.
4.kép A műgyanta makettek a fröccsöntötthöz képest hajlamosabbak fenékre billenni( a gyanta sűrűbb, nehezebb anyag), ezért az orrba tegyünk súlyt, még ha nem is írják az útmutatóban. Ez itt egy 10g-os horgászólom pillanatragasztó, bikarbóna keverékével beragasztva. Még valami: eszünkbe se jusson gyurmával beragasztani a súlyt! Ez évek múlva jelent problémát, a lakás hőingadozásai miatt valami zsíros, olajos lé folyhat ki az illesztési réseknél, vagy ahol tud.
5. kép Belső ragasztás képe, a szárny-törzs átmenet lezárólapjánál.
6.kép Egy műgyanta törzs összeragasztása nem a legegyszerűbb feladat, és ennek nehézsége a méret növekedésével arányos. Először két három, könnyen pozicionálható pontot ragasszunk össze, a többit nyugodtan hagyjuk egyenlőre szétállni. Itt az orrcsúcs, (és nem látszik ugyan, a főfutóakna felső része a felső törzzsel) lett ez a három pont.
Bundesign 397091 2006. június 14. 22:05
Válasz erre
lehetséges, képek alapján csináltam, de majd kissé visszább veszem, meg majd kitöltöm kütyükékkel, és akkro nem lesz ekkora:)
ati27 397090 2006. június 14. 21:04
Válasz erre
Xcraft! Amikor inditottam a topicot, ilyen leírásokra gondoltam. Nagyon jó, hogy leírod, hogy egy nem "tömegterméket-technológiát" hogyan kell alkalmazni. A tömegtermék-tömegtechnológia most nem leszólás akart lenni...
xcraft 397089 2006. június 14. 20:21
Válasz erre
6. sz?razpr?ba.JPG méret: 78.7 KB
7. sz?razpr?ba.JPG méret: 90.6 KB
8. t?m?t?s.JPG méret: 75.1 KB
9. heroin.JPG méret: 86.2 KB
10. mi?rt ne.JPG méret: 88.1 KB
És még öt kép, aztán megyek csiszolni.

6.kép A műgyantánál nagyon fontos aszárazpróba, a pillanatragasztó használata miatt.
7.kép Ennyi pénzért ennyi jár.. Az alkatrész sarkaink lecsiszolásával javíthatunk a helyzeten, de ilyen esetben nem ússzuk meg a tömítést.
8.kép A kabinteknő fölül is jócskán tömítendő a tamya putty alatt pillanatragasztó látszik.
9.kép A belső felületeken nem az esztétikum dominál, itt erős kötéseket kell létrehozni. A nagy mennyiségben felvitt pillanatragasztóba szódabikarbónát szórok, ez besűríti a ragasztót, a felületét azonnal megköti, belül csak 10-15 perc múlva lesz kikeményedve. Szerkezete a műgyantához hasonlít.
10.kép Ezért ne használjunk mélyebb árkok tömítésére tisztán puttyt! A beszívódás a látszólag simára csiszolt, lefestett maketten is előjöhet – elő is jön – akár fél egy év múlva is!

Zoli! teljesen eltüntettem, majd meglátod. A gyantamakettek tömítése egyébként nem túl nehéz, az igazi probléma a felületen lévő milliónyi apró légbuborék, de ezt később.
Zoli 397088 2006. június 14. 20:03
Válasz erre
Hát az a rés gondolkodó ejtett, ha rászánom magam, inkább majd az Aningrand kitet fogom beszerezni valahogy.
z
xcraft 397087 2006. június 14. 19:53
Válasz erre
1. f?fut?.JPG méret: 129 KB
2. f?l?sleg.JPG méret: 75.1 KB
3. ragaszt?s.JPG méret: 98.8 KB
4.ragaszt?s.JPG méret: 80 KB
5. h?zag.JPG méret: 80.4 KB
Hi!

Folytatom az A-12 építését.
1.kép Túlcsiszoltam a főfutót, ezt később kipótolom, és miniplexben megpörgetve csiszolom kör keresztmetszetűre.
2.kép Az öntési pontatlanságok, túlfolyások eltüntetésére a fogászati maró a leg alkalmasabb,
itt közönséges acél marót használok alacsony fordulaton.
3.kép Fogpiszkálóval hordom fel a pillanatragasztót az – előzőleg csak a pozicionálás miatt két ponton megfogatott- kabinteknő köré.
4.kép A még folyékony pillanatragasztót papírlap élével dolgozom be a résekbe, ennek később tömítő szerepe is lesz.
5.kép A szárazpróbánál jól látszik, még sokat kell lecsiszolni az orrfutó és a kabinteknő belső felületéből. Átszakítani azért nem kell..
Zoli 397086 2006. június 14. 19:22
Válasz erre
Kicsit mintha túlzásba vitted volna a mélyítést a főfutóknál. Azok fektetve vannak behúzott állapotban, és azért ennyire nem vastagok szerintem. Egyébként nem rossz.
z
Csoder 397085 2006. június 14. 19:11
Válasz erre
Ajajj, ez szomorú... nagyon szomorú. :(
Tőr a makettező szívébe. Mielőbbi lelki felépülést Kisrozi.

Nekem eddig a legnagyobb megpróbáltatásom az volt, mikor a shermanom antennája beakadt a pulóverembe.

Azóta meztelenül makettezek.
(Ez nem igaz, csak "re" xcraft poénjára :D)

Üdv.
Csoder
Bundesign 397084 2006. június 14. 18:40
Válasz erre
igen, ez így van! amúgy csak azt akartam még mondani, hog yén szeretm a kisérleti gépeket, de elöbb megakarom csinálni újra a ,, sablon ,, gépeket, mint pl a hornet, mert elkezdtem selejtezni a régi maketteim, és na, szóval érted! :) amúgy az én ,,kisérleti,, kedvenceim a világháborús németek
xcraft 397083 2006. június 14. 18:31
Válasz erre
Kisrozi!

Ez maga a BORZALOM!
Nekem egyszer a macskám szétrágot egy jobb főfutószárat.

Azóta kutyát tartok.
(Ez nem igaz állatvédők kíméljenek.)
Kisrozi 397082 2006. június 14. 18:25
Válasz erre
Hát fiúk tegnap éjfélkor megérkeztem Münchenből , és az előszobában egy halom törött makett fogadott. Rögtön rájöttem hogy az enyémek mind.Hát a polc amiből még kettő van , és kb 50 kg könyvet tart, megadtam magát kb fél kiló makett alatt. Hát a harckocsik nehezen repűlnek , de szét annál inkább.Két Tiger 1 egy ful pöpec SDKFZ222, 2 Sherman és sok sok alkatrész. Lenullázva. Megpróbálom megmenteni amit lehet de sok alkatrészt nem találok , mert 2-3 gyüjtő is kidölt, így nagy a kavarodás.A JPZ IV az asztalaon volt , a Tiger alu dobozzal, ezek uszták meg.Két fetékszoró doboza raptyára, remélem a pisztolyok működnek. Valahogy most nncs kedvem nekiállni
xcraft 397081 2006. június 14. 18:25
Válasz erre
Bombraider

Kösszi, nem is néztem, a szokás nagy úr. Ott lézengtem volna egyedül.

warbirds! Az előbb butaságot írtam, nem a fabulisnál, A REPLICA- ban kell
keresni MPM-et és Planetet,- a határidők nem változnak.
Bombraider 397080 2006. június 14. 18:20
Válasz erre
Szia!
Gárdony az idén Velence!
Ne hogy rossz helyre menj:)

üdv:bomb
xcraft 397079 2006. június 14. 18:12
Válasz erre
Bundesign

Szép lesz amit csinálsz, és igazad van, nem is csinálhatja, szeretheti mindenki ugyanazt, különben elég sivár lenne pl: egy kiállítás.
xcraft 397078 2006. június 14. 18:09
Válasz erre
warbirds

Erről a Szücs-Kiss Bt. -ről nem tudok, pedig hallottam már, vagy láttam valamelyik makettes cuccomon. Mintha valóban iportőrként rémlenének.. Ez miatt ha működnek akkor
a boltokban ott kell lenie a termékeknek.
Amit itthon megkaphatsz azok az MPM és Planet Models kitek, Pesten a FABULISNÁL
- épp az előbb elégedetlenkedtünk velük MrChef- fel a " KÜLFÖLDI RENDELÉS" top. on.
De behozzák, csak soká.
Elérhető még TAMYA X-1, és HASEGAWA x-29, de inkább szerencse mint pénz kérdése.
Ha behozatsz valamit tényleg gond, hogy a POSTA költsége az ár felét is kiteheti!
Amit írok az 1/72-re vonatkozik, mást nem építek.
Még valami: Gárdonyba viszek eladó X-eket, de az áruk, főleg a minőséghez képest elég vad. Csak megszállottaknak
Bundesign 397077 2006. június 14. 17:57
Válasz erre
IMG_8905.jpg méret: 232.3 KB
IMG_8907.jpg méret: 233.2 KB
jók ezek a kisérleti gépek de én egyenlőre maradok a hadrendbe állítottaknál:) ma megcsináltam (féligmeddig) a hase f18 futóaknáit. egész szp kit, de a futóaknái nagyon laposakvoltak, ha ekkora lenne valóságba, a pilóta meglepőden felszálls után :) most lealapoztam fehérre, és majd este vagy holnap de megcsinálom bele a bordákat, kábeleket, meg kütyüket.
Zoli 397076 2006. június 14. 17:03
Válasz erre
Azt nem tudtam, hogy Hong Kongban készülnek, csak a neten szoktam nézegeti róluk a review-kat, mert tetszenek nekem is (mármint aminek még repülő formája van).
z
Skyline_SG 397075 2006. június 14. 16:58
Válasz erre
Hali! Akit érdekel az 1/72-es Revell U-Boot épülése,az nézzen be a Tengeralattjárók topikba!
warbirds 397074 2006. június 14. 16:45
Válasz erre
Xcraft! Köszi, én a Planet Models honlapját ismertem, ezeket még nem. Arról tudsz valamit, hogy az MPM oldalán a disztribútoroknál feltüntetett Szűcs-Kis bt. működhet-e? Mert onnan is lehetne elvileg beszerezni pár ilyen különlegességet. De sajna először a "Spórolás hadművelet" következik... :(
xcraft 397073 2006. június 14. 15:45
Válasz erre
warbirds! és mindeki aki már nem csak F-16-ot akar építeni.

(Semmi gond az F-16-tal, szép vonalú, hálás makettéma, csúcs kitek, rengeteg irodalom, komoly feljavítók. De ezek - lehet csak nekem - érdekesebbek)

Egy pár link amin extra dolgok vannak. Mindegyiktől rendeltem, megbízhatóak,
Mivel manufaktúrák, a tulajjal állsz kapcsolatban, nagyon közvetlenek.
-Nyugati mentalitás- bár mintha Ukrajna nem nyugat lenne...

Lásd még a 797-et
www.lonewulfmodels.co.uk/index.php www.unicraftmodels.com/
www.mach2.fr/
xcraft 397072 2006. június 14. 15:28
Válasz erre
Warbirds!

Gyakorlatilag igen. Egy két ritkaság itthon is van, de 90% -ban rendelni kell

X.
IRon 397071 2006. június 14. 15:28
Válasz erre
Corpuschristi!

Csak ismételni tudom magam várom a végét... ;)
az épület is nagyon jó lesz sztem, nem gond egyáltalán hogy nem túl diszes...

IRon
warbirds 397070 2006. június 14. 15:26
Válasz erre
Hol lehet ilyen makettet beszerezni? Csak külföldről?
xcraft 397069 2006. június 14. 15:24
Válasz erre
Zoli!

Az amerikai makett nem amerikai, ott csak újracsomagolják.
Az eredetije Hong-Kong -ban készül, és az ANIGRAND MODELCRAFTSWORK készíti.
Az egyébként szerintem szebb, egyrészt a fegyverek, másrészt a hajtóműkiömlő miat.
Neten rendelhető, nem drágább mint ez, csak én MÓVÁRON megláttam egyik ( nem magyar)
kereskedőnél és muszáj volt megvenni.

Itt egy link az ANIGRANDHOZ, olyanokat láthattok amiről még az sem hallott, aki 100 éve foglalkozik makettezéssel. Ha rendelni akartok és nem megy szóljatok.

www.anigrand.com/
Zoli 397068 2006. június 14. 14:52
Válasz erre
Na erre voltam kíváncsi, köszi a képeket. Eddig még csak az amerikai kitet láttam, abban voltak fegyverterek is, de arra nem emlékszem már, hogy ehhez képest jobb vagy rosszabb makett. Egyébként meglepően jól néz ki, nekem is van egy Planet makettem, de az szörnyű ehhez képest...
z
xcraft 397067 2006. június 14. 14:23
Válasz erre
doboz.jpg méret: 116.1 KB
?sszes alkatr?sz.JPG méret: 106 KB
kabintet?.JPG méret: 85.2 KB
matrica.JPG méret: 91.9 KB
itt l?tszik a f?m bet?t.JPG méret: 72.9 KB
csiszol.JPG méret: 165.9 KB
sorj?z?s.JPG méret: 144.3 KB
Sziasztok.

Folytatom az írást, csak tegnap a képek feltöltése közben már másodszor szállt el
a kapcsolat, be kellet nyugtatóznom magamat.

Zoli, ati27 !
Ami költségtúllépés összegét illeti az nem túlzás, van egy bírósági jegyzőkönyv
másolat nálam - McDonnell Douglas/General Dynamics kontra USA- amiben leírják. A címe: Ki okozta az A-12 halálát? Az, hogy az eredete visszanyúlik a Hortenhez, vagy a
Lipisch- hez az könnyen lehet, szerintem mind a nai napig a WWII- es német kutatásokból élnek sokan. És igen megvettem, de otthon nem reklámoztam, nehogy nekem is tárgyalásra kelljen járnom.

A makett PLANET MODELS 1/72 Műgyanta A-12 AVENGER II.
Tudom, hogy van "mi van a dobozban" rovat is, de tettem ide pár képet, ide tartozik, légyszi MAKETT hagyjátok benne.
A műgyanta maketteket mossuk le mert a gyártás során szilikonolaj rakódik rájuk.
Az öntőcsonkokat először lefűrészelem, ezután durva 150-es vízpapírral lecsiszolom, ami egy üveg lapra van ragasztva. Kell a durva papír mert különben nem haladunk.
A száraz csiszolóvászon és a normál- nem gyémántporos - reszelő eltömődik a gyantától, ne kísérletezzetek vele.
Az üregeket az öntéstechnológia miatt hártyaszerű sorja boríthatja,
ezt orvosi, BB523 számú szikepengével vágom le.
pár kép az építésről:
Corpuschristi 397066 2006. június 14. 10:47
Válasz erre
Aszonta mút év móváron, hogy joj lessz a lator pelota amit ottand vett.

Oszt most nílonbidon pirgálással tartja be kend-tök a kőtekezési tílalmat.
Soká lesz még Mág Focker.

Ui.: elnézést mindenkitől a nem ide tartozó hozzászólásért.
Varjúbácsi 397065 2006. június 14. 10:09
Válasz erre
Corpuschristi!
Mire az 1/32-es orosz pilótámat a Rata mellé állíthatom talán kész lesz.
Varjú bácsi
Corpuschristi 397064 2006. június 14. 09:20
Válasz erre
Hát le a kalappal előted. Én nem biztos, hogy nem vágtam volna bele.
De be is fejezed?
Fél kész kategóriában tarolnál azt tudod!!!
Jövöre csinálunk neked egy Varjasi kategóriát. Meg csinálunk neked egy igazi doboz kategóriát, aztán a család imáiba fog minket foglalni, hogy a lakásban kétszer annyi hely van. Legalább egy hétvégére, de kis öröm is öröm. És mi szeretünk az embereknek örömet szerezni, Te meg hosszú évek után haza vihetsz egy díjat.
Corpuschristi 397063 2006. június 14. 09:11
Válasz erre
Szia Iron

Nos nem reklám lesz fent az épületen, hanem ez tartotta a Vörös csillagot. De az alap ötlet egy reklám konzolból ered. 56-ban még nem voltak a házak tetején reklámok (viszont annál több vöröscsillag), de valahogy nekem ez hozzá tartozik Pesthez. Illetve a rengeteg Neon reklám ami viszont már az 50-es években divatba jött.
Az épület jellegzetes budai bérház, ezért ilyen csupaszak a falai, na meg a lustaságom miatt (főként amiatt). Gondolkodtam még az árkádon de az ilyen épületek kivétel nélkül Pesten vannak és 56-ból csak egy épületről találtam fotót, valahol a Rákoczi úton.
A kőrtéren és környékén 5 illetve 6 emeletes épületek találhatók túlnyomórészben. Még így is lecsaltam egy szintet. Amúgy meg a város monumentalitásának bemutatására is törekszem.
Egyébként lesz még rajta jármű, csak várom hogy megérkezzen.
Zoli 397062 2006. június 14. 08:55
Válasz erre
Az amik is, konkrétan Northrop papáék is megépítették hajdanán az akkori változatot, meg még egy jópár ország és gyár is épített hasonlót. Itt a lényeg a lopakodáson volt szerintem.
z
ati27 397061 2006. június 14. 08:50
Válasz erre
Az az a12 erősen lenyúlás! Amúgy az összeg azé lehet elírás mert Ámerikában az 1 milliárd az az 1 billió.:) Szerintem sok-sok éve elírták az egyik matekkönyvüket, oszt mire már észrevették. De visszatérve ezt már a németek régen megcsinálták. Horten-229.. Lehet hogy szebb is volt..:)
ati27 397060 2006. június 14. 08:46
Válasz erre
Igazából nem vette el a kedvem.. Csak most 1:1 ben makettezem. Épület makettezés. Meg igazából eddig a suli miatt nem tudtam, meg még be kéne ruháznom egy kompresszorba is. A jó hír, Ha így haladok nemsoká lesz egy külön makettező helységem..:) MEgaztán mi lenne ha elmenne a kedvem? Ki rakná össze azt a közel 100 doboz bontatlan makettet?:)
Zoli 397059 2006. június 14. 08:45
Válasz erre
Ez F-86D akar lenni, nem? Én 72-ben fogom megépíteni, talán fülöp-szigeteki jelzésekkel.
z
Zoli 397058 2006. június 14. 08:44
Válasz erre
Biztos valós ez az összeg? Mert nem nagyon látszik rajta... A makettet egyébként megvetted már? Mert az is olyan drága, mint az eredeti, csak kicsiben...
z
Varjúbácsi 397057 2006. június 14. 07:52
Válasz erre
Sziasztok!
Notarius a nyertes, valóban PTSz-M készül.Az alapanyag sztiprol lemez (siku), némi Evergreen szál, Aber fotómaratás, a taposólemez kapaszkodó rendszere tv sorkimenő primer tekercséből származik, van még rajta pezsgőspalack zárófólia, sodrott villanyvezeték elemi szálai, a hátfal üvegezése pedig elvékonyított Ferrero Rocher doboz.
Varjú bácsi
Akos 397056 2006. június 14. 07:32
Válasz erre
f84d.jpg méret: 45.8 KB
Ati27!
Hogy ne vegyem el a kedved a makettezéstől...A Herkules mellett ezzel a géppel haladok (F-84D 1:48 Revell), elsősorban az alu festés kikísérletezésére rakom össze, tisztán dobozból. Mivel jó pár festéklemosást megért a mostani állapotáig, nem versenyszintű munka lesz belőle.

Varjúbácsi!
Gyönyörű lesz...de mi is ez?
Bundesign 397055 2006. június 13. 23:33
Válasz erre
ezt a gépet láttammár párszor. nemcsoda hogy törölték, valahogy nagyon ratyi szerintem :)
MrChef 397054 2006. június 13. 23:21
Válasz erre
Az UFO-k ócsóbban jönnek ki belőle! :-)
xcraft 397053 2006. június 13. 23:19
Válasz erre
A-12 c front.jpg méret: 74.7 KB
A-12 c rear.jpg méret: 94.7 KB
A-12 front wheel bay.jpg méret: 64.4 KB
A-12 main gear.jpg méret: 65.2 KB
A-12 in factory 2.jpg méret: 112.7 KB
A-12 mock up1.jpg méret: 80.1 KB
A-12 mock up2.jpg méret: 73.5 KB
Hi Mindenkinek!

Talán ez a leg alkalmasabb topik, hogy valami a P.M.-ben megjelentekhez hasonló, annál rövidebb építési leírást kreáljunk. Mivel kísérleti gépeket, ritkaságokat építek a
legszívesebben, nézzünk 1-et.
Az eredeti gép programját 1991-ben törölték, költségtúllépés miatt, ami
ekkorra elérte a 3,95 Billio! USD-t.
Pár kép az eredetiről:
IRon 397052 2006. június 13. 22:03
Válasz erre
Vrajubácsi!

Ez gyönyörű!!

Miez? :)

üdv
IRon
IRon 397051 2006. június 13. 22:03
Válasz erre
Corpuschristi!

remek lesz!! nagyon jó ötlet a reklám a tetőn (gondolom az lesz a kereten)
egy dolog, ami elgondolkoztat nem fognak elveszni a járművek ennek a hatalmas épületnek a tövében?

várom már a további képeket!!

Üdv
IRon
notarius 397050 2006. június 13. 22:02
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.