/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Corpuschristi 396954 2006. június 3. 08:50
Válasz erre
Elmebeteg!!!...

KommanDante MESTER Iron, a torony-fogaskoszorú hogy készült?
notarius 396953 2006. június 3. 08:47
Válasz erre
Mindenki 34-est csinál? Mert én is. :DDD
IRon 396952 2006. június 2. 22:11
Válasz erre
DSCN1622_k.JPG méret: 121.6 KB
DSCN1623_k.JPG méret: 124.8 KB
DSCN1624_k.JPG méret: 115.4 KB
Sziasztok!

Krisztián kilőtt már 2 T-34 est szóval azt hiszem ideje megmutatnom, hogy nálam is van egy ;)))
bár még sok rajta a munka
A tamiya T-34/85 ös kitjét használom. senkinek se ajánlom nagyon régi még az elemes korszak végéről, a kidolgozottság viszonylag jó de a felhsználhatóság borzalmas. a lengőkarokat le kellett cserélni mert a testre voltak öntve, a teknő alját ki kellett vágni... a gyanta nem igazán passzol bele és még rentgeteg tömítés elé nézek.
A legbüszkébb a házilag készitett torony-fogaskoszorúra vagyok

Annyit elárulok hogy diorámán lesz, de nem '56-os

üdv
IRon
Corpuschristi 396951 2006. június 2. 22:03
Válasz erre
Hát a tegnapi T-34-es piros lapot kapott. Ez a mai lom lényegesen jobb lett.

De a kiállított T-34-est valószínüleg még felfogom használni, egy 1944-es fehérvári diorámában, vagy egy gárdonyiba.
IRon 396950 2006. június 2. 21:43
Válasz erre
Krisztián!

Na ez nagyon jó lett!!! rendkívül kiváncsi vagyok a végeredményre... (mellesleg a villamos sin elágazás "combo" nagyon jó ötlet tetszik)!
Bundesign 396949 2006. június 2. 20:48
Válasz erre
ja, én is gondolkodtam a bileken de tulajdonképp nemsokkal lennék előbre vele, az se valami szuper kit. viszont a kp talán alakhűbb. és volt 1 hatalmas előnye, nemkelett megvegyem, a roncsok között találtam :) am,úgy azért is szenvedek vele, mert mostanábacsupa japán makettet csináltam, és kissé elszoktam attól hogy.. Gyurmakoma szerintem is inkább fújd az ilyen nagy felületet, és akkor nincs matrica gond :) Corpuschristi baromi jó a kis t-34 maradék, én is szeretek roncsokat kreálni :)
Corpuschristi 396948 2006. június 2. 19:58
Válasz erre
000_2918.jpg méret: 242.6 KB
000_2922.jpg méret: 205 KB
000_2927.jpg méret: 180 KB
000_2932.jpg méret: 176.8 KB
000_2936.jpg méret: 211.4 KB
Mielőtt még valaki a fejemre olvasná hogy lazsálok.

Eztet ma készítettem.

Ui.: Oly jó roncsokat készíteni, nem kell semmire sem figyelni. Oszt meg a ződ fösték ápol és eltakar. A végén meg úgy is belepi a rozsda.
rcm 396947 2006. június 2. 19:41
Válasz erre
Folyt köv."Matrica ragasztás" topicban.
gyurmakoma 396946 2006. június 2. 19:39
Válasz erre
Mr. hobby/ mr mark softer.
De még csak próbálgatom.
rcm 396945 2006. június 2. 19:38
Válasz erre
gyurmakoma 396944 2006. június 2. 19:38
Válasz erre
Köszi a tippet.Lágyitót azt használtam.De az istennek nem birtam elsimitani
az ives felületeken a matricát
rcm 396943 2006. június 2. 19:36
Válasz erre
Szia!A feladáson kívül még két dolgot csinálhatsz:
1.)használsz matrica feszítőt,
2.)az ilyen fehér csíkot fújod az autó oldalára.
gyurmakoma 396942 2006. június 2. 19:19
Válasz erre
cobra 006.jpg méret: 66.2 KB
cobra 007.jpg méret: 58.5 KB
Nah,ismét sikerült elbarmolnom a matricázást.
Nem megy ez nekem gyerekek.Asszem feladom.
Ezenentúl csak csupasz dolgokat fogok csinálni
Zoli 396941 2006. június 2. 18:05
Válasz erre
Akkor sok sikert a faragáshoz! Én inkább majd a Bilek makettjével próbálkozom, bár az se egyszerű darab, de talán kevésbé munkás.
Ha ezek után inkább a jó minőségű kitekre vágysz, én is a Revell készleteit ajánlom, nagyon szépek dobozból építve is (mármint az újak), és már elég sok is van belőlük, lenne mit építeni.
z
Bundesign 396940 2006. június 2. 17:44
Válasz erre
hát igen, de sajna film nincs hozzá :S sebaj, beépítve jól mutat, meg amúgy is elég kicsi a kabin nyílás, és anyira nem látszik. igazság szerint én arra várok(remélem nem reménytelenul)hogy a revell kiadja mig 19 et hasonlóan elképesztő minőségbenn, mint mig 21 f-13at. az egyik legjobban kidolgozott 72 es repülő, mit valaha láttam, főleg ebben az árkategóriában. a kabi és az űlés olyan szép minth aműgyanta lenne. talán valóra válik az álmom,:) de addig is, marad ez és faragom :D
Zoli 396939 2006. június 2. 17:09
Válasz erre
Az szerintem se olyan lényeges, hogy ugyanolyan legyen a belseje, úgyse vennék észre a különbséget. Amúgy beépítve nem lesz rossz szerintem, csak ekkora nagyításban látszanak a hibák. Én se tudom egyébként megfesteni a kijelzőket, legalábbis sima műanyagon nem egyszerű. Bár maratással nincs ilyen gond, ha megvan hozzá a film is. Várom a további képeket!
z
Bundesign 396938 2006. június 2. 15:28
Válasz erre
hát nem. de az űlés majdnem azonos a pakisztánival. de az a baj, hogy több leírásban is olvastam, hogy a pakisztáni migek belseje totál más volt, mint társaiké, és sajna a sima mig 19 belsőről is csak nagyon rsozminőségű(használatatlan ) képet találtam, pakisztániról pedig 1általán semmiet :S tehát csak úgy kb , egy átlagos 60as 70 es évek beli repülő belsőt kreáltam végül... majd akkor rakok fel még 1-2 képet róla, ha full elkészül a belső(ezen változata)
Zoli 396937 2006. június 2. 15:23
Válasz erre
Még mindig nem az igazi, de azért már alakul. Gondolom, az eredeti kabinhoz nem sok köze van.
z
Bundesign 396936 2006. június 2. 14:54
Válasz erre
az űlés körüli faragás ésaz első hátsó csonk természetesen nem látszik
Bundesign 396935 2006. június 2. 14:53
Válasz erre
IMG_8862.jpg méret: 241.7 KB
IMG_8863.jpg méret: 221 KB
IMG_8864.jpg méret: 227.5 KB
nah. még nincs totál kész, az űlést is még festem, és a műszereket is majd még finomítom, de mnost ilyen. találtam a fémaratást, és azt beépítettem ide. szerintem igy sokkaljobb lesz. beépítve a gépben is sokkal joban néz ki szerintem.szerinted? csak őszintén
Zoli 396934 2006. június 2. 13:37
Válasz erre
Bocs, én néztem el... Na ezek után én az átalakításra vagyok kíváncsi.
z
Bundesign 396933 2006. június 2. 13:26
Válasz erre
azt úgy értettem, az a festés van rajta ,, részben,, ahogy az eredeti gépében volt. ehez mighez alapba egy háttámla szerű valami volt, aszem már ki is dobtam. minyárt kész a totál átalakítás, kivancsi vagyok avéleményedre
Zoli 396932 2006. június 2. 13:24
Válasz erre
Fura is volt az ülés, mert nem olyan, mint a gyári, de azt írtad, hogy még az "eredeti".
Küldtem mail-t!
z
Bundesign 396931 2006. június 2. 13:13
Válasz erre
olvastam, abba kész műgyanta kbaint tettek. az űlés angol, amit tettem bele. igazad van, nem valami jó, el keztem totál átdolgozni, köszi
Zoli 396930 2006. június 2. 12:46
Válasz erre
Bocs, de ez szörnyű! Az egész kabint sztirolból kellett volna építeni. A műszerfalon mi ez a sok szem? Az ülést szerintem kicserélték egy angolra, nézz utána! A Modell&Makettben volt egy sorozat, amiben az egyik gép paki volt, talán át kéne olvasni, hátha van valami használható infó benne.
Szerintem csukott tetővel is csak úgy használd ezt a kabint, hogy a tető átlátszatlan!
z
Bundesign 396929 2006. június 2. 12:24
Válasz erre
IMG_8849.jpg méret: 229.9 KB
IMG_8850.jpg méret: 232.3 KB
IMG_8851.jpg méret: 227.9 KB
IMG_8852.jpg méret: 256.6 KB
nah, alakulgat a kabin, lassan késza mszerezettség, az űlés még az ,,eredeti,, festés, majd minyár ő jön :) a színek lehet kissé furák mignek, de apakisztáni gépek a korszerűsítés során űj műszereket , és ,,színeket ,, kaptak. a műszerfal egy műanyag lap, hogy azért egyenesebb legyen mint a csiszolt agyag :)
Bundesign 396928 2006. június 2. 10:46
Válasz erre
hát ja ez nagyon vacak meló :S és hatalmas a rizikó hogy elszúrod :S
Zoli 396927 2006. június 2. 10:33
Válasz erre
Csak azért tűnt fel, mert én is ezzel küszködök mostanában. Egy leselejtezett kit negatív vonalait mélyítettem, hogy csiszolás után is látszódjon, és még így is görbe néhol...
z
Bundesign 396926 2006. június 2. 10:22
Válasz erre
igyekszek egyenesre csinálni, lehet nem mindenhol sikerül :S ez az első panelvonal újra karcolásom, eddig sose vettem magam rá (nem is volt rá szükség, minden gépem gravírozott :) amyelik nem azt meg ilyen 10 éve csináltam ) szal nincs nagy tapasztalatom bene, de majd jobban odafigyelek, köszi

Warbirds nekem is tegnap ugrot be, hogy biből lehetne :)
Corpuschristi 396925 2006. június 2. 10:01
Válasz erre
köszi a tanácsokat Áron. A matricát úgy hagyom, kevés matt lakkal kezelve, nem fog látszani a szegélyekből semmi. A világos foltokat még tegnep előtt a fotózás után viszább vettem, én is láttam már hogy túlzásokba estem.
Ha lessz egy kis jóidő, le fogom fotózni. Éppen most is dolgozok rajta.
még egy és fél jármű fog felkerülni rá. Egy kettétőrt T-34-es és egy 40mm légvédelmi földi harcra beállítva.
Zoli 396924 2006. június 2. 09:41
Válasz erre
Eddig túl sokat nem lehet mondani róla, még nagyon kezdeti stádium. Mintha a panelvonalak kicsit görbék lennének, ha jól látom.
z
warbirds 396923 2006. június 2. 08:07
Válasz erre
Bundesign!
Na most te adtál egy jó ötletet, hogy minek segítségénel lehet rendesen megcsinálni a pilótafülke teknőjét, hogy illeszkedjen is a két törzsfélhez. :)) Eddig folyton az ment az agyamra, hogy nem tudtam normálisan formára csiszolni plö. a hátlapot. Kösz! warbirds
Bundesign 396922 2006. június 1. 23:52
Válasz erre
f6_1610.jpg méret: 174.1 KB
2006-06-01_234252.jpg méret: 177 KB
2006-06-01_234318.jpg méret: 192.6 KB
2006-06-01_234335.jpg méret: 170.8 KB
2006-06-01_234358.jpg méret: 149.7 KB
2006-06-01_234417.jpg méret: 151.6 KB
2006-06-01_234433.jpg méret: 157.2 KB
nah, én meg faragom a kp mig 19 et :) a jelenlegi helyzet nagyon tréén néz ki, de terveim szerint hamarosan öszeáll a kép :) ez az oldal hamarosan elkészül, és az elkövetkező napokba a gp többi darabja is követi. végülis nem rendeltem hozzá kabint, hanem úgy döntöttem, megcsinálom magam(ha nem lesz jó, még mindig rendelhetek) a kabin egyenlőre csak dúrván ki van faragva, most szárad az agyag(egyben nehezék hogy a gép ne döljön hátra :) holnap kezdem finomítani. ha elkészül, akkor reményeim szerint ez a gép lesz , ha elkészül.(csak a sorszáma lesz más) igaz még nem sok látszik, de várom a kritikákat, tippeket.

üdv: Bundes
IRon 396921 2006. június 1. 22:14
Válasz erre
Corpuschristi!

Jó lesz a dio ahogy eddig látom! DE vigyázz ne legyen túl szellős... kicsit nagynak tűnik az alap a két járműhöz... ha lesz még jármű akkor nem szóltam.
A t-34 szépen sikerült különösen az égésnyomok tetszenek, viszont a világoszöld kopás(?) nagyon világít, és vastag nem kelt túl jó hatást. A másik kritikám a matricára vonatkozik... nagyon illúzióromboló hogy látszik a fólia. Ilyen egyszerű számoknál sztem vágd körbe és az átlátszó rész nélkül rakd fel! megérné kijavítani mert a tank szépen sikerült!!!

baráti üdvözlettel
IRon
Emerick 396920 2006. június 1. 21:46
Válasz erre
Kisrozi, ne értsdd félre, én nem általánosítani akarok. Természetes, hogy mindenki a saját örömére épít, én csak a saját "műveimmel" merem összehasonlítani, hátha jön egy új ötlet, vagy tecknika... Nem sértegetni szeretnék bárkit is, sőt, inkább csak dícsérni, de ezek szerint valamit rosszul csinálok, és emiatt nem vagyok túl szimpi. Nem baj, azért én mégis építeni fogok egy nagyobb cuccot, valszeg 35-ben egy Wirbelwinddel egy romos bérház "társaságában". Bocs, ha bárki sértésnek vette a beírásomat, nem annak szántam!
Corpuschristi és Kisrozi! Továbbra is gratula,csak így röviden...
Emerick
Zoli 396919 2006. június 1. 21:05
Válasz erre
Corpus és Kisrozi, mindkettőt műve elképesztő, várom a folytatást!
z
Kisrozi 396918 2006. június 1. 20:59
Válasz erre
köszönöm szépen jól esik, ha tudok valakinek segíteni kérdezzen, szívesen írok pár sort a sufnituningokról, pár szívást el lehet vele kerülni.:-)
Bundesign 396917 2006. június 1. 20:49
Válasz erre
szerintem nagyon nagyon jó! ne becsüld le magad! épp azért gyönyörű, és egyedi és értékes, mert nem lézermaratás, hanem te csináltad!! ;) klasz lesz

üdv: Bund
Bombraider 396916 2006. június 1. 20:35
Válasz erre
Kisrozi 396915 2006. június 1. 20:34
Válasz erre
kemény felületen golyós tollal, ilyen uniball hegyes tollal.kicsit probálgattam, de nem sokat, ja és szemre, bár tudom mm-enként szebb és ritkább lett volna, de nem volt íves vonalzóm.
Bombraider 396914 2006. június 1. 20:28
Válasz erre
Szia!
Még mindig elég dúrci:)
Szegecselést hogy követted el? Hogy ilyen egyforma lett mindegyik?

üdv:bomb
Corpuschristi 396913 2006. június 1. 20:25
Válasz erre
Kisrozi 396912 2006. június 1. 20:19
Válasz erre
doboz.jpg méret: 87.7 KB
hát összeszedtem a bátorságom elküldöm félkész "sufni tuning" dobozom.Ez a TigerI tornyán lévő doboz lesz.Full kidobásra szánt alu hulladék(közte olyannnal ,amiben drága kedvesem hozta korábban nekem a vacsit a dolgozójából).Persze nem lézermaratás, meg kész sincs, még lesz rajta zsanér bőven, meg egy nyitott és egy zárt ajtó.Továbbra is várom a véleményeket.jelszó "INGYÉVAN"
Corpuschristi 396911 2006. június 1. 20:16
Válasz erre
000_2902.jpg méret: 270.7 KB
000_2911.jpg méret: 195.1 KB
Sziasztok

Ma is dolgozgattam egy kicsit. A T-34-est befejeztem.

Archy

Kösz, a tanácsokat.
Archy 396910 2006. május 31. 22:58
Válasz erre
Ákos!
Szép is, nagy is lett :-) De ezek a fekete csíkok a tetjén nagyon hülyén néznek ki. Hogy tudtak így összefirkálni egy ilyen szép repcsit ezek az amik :-)

Chris!
Minden elismerésem, eddig frankó. Főleg a zis tetszik. A 34-es szerintem lehetne világosabb kicsit a megégett részeken, a fehér foltok talán néhol kisebbek, és halványabbak, és a kopások közé én még raknék sötétebb színűt. Nem tudom hogy milyen fáziban vagy vele, gondolom még dolgozol ezeken a részleteken. De eddig tök jó. A felnyílott tetőpáncél eszméletlen :-) Az épületekre leszek még nagyon kíváncsi. További jó munkát!
Áron
Corpuschristi 396909 2006. május 31. 22:32
Válasz erre
Ákos

Nyagyon szép lett.
Zoli 396908 2006. május 31. 22:30
Válasz erre
Hát, tényleg nem... Kár, hogy 48-as, engem a 72-es érdekelt volna, azért köszi!
z
Akos 396907 2006. május 31. 22:02
Válasz erre
Az Italeri 1:48-asa (fesztáv 85 cm, hossz 65 cm), És nem éjjel nappal, hanem munka mellett, az esős délutánokat kihasználva. Persze versenyre nem vinném, pozitív panelvonalas, bűn rossz illeszkedésekkel, nulla külső részlettel, de nem sikerült rosszul.
Zoli 396906 2006. május 31. 21:58
Válasz erre
Nagyon jól néz ki! Konkrétan ez melyik makett is volt és mekkor méretű?
z
Akos 396905 2006. május 31. 21:56
Válasz erre
C-130J.jpg méret: 75.9 KB
Május 20-án nézett ki így...
A törött majd hónapok múlva. Az érdekesebb részekről majd teszek fel fotókat ide.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.