/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
gyurmakoma 396688 2006. május 14. 17:19
Válasz erre
Shelby Cobra 427 004.jpg méret: 85.5 KB
ez a leirás,de nem vagyok jó angolos..
gyurmakoma 396687 2006. május 14. 17:17
Válasz erre
112-2828l.jpg méret: 76.8 KB
ez lesz elvileg
rcm 396686 2006. május 14. 17:16
Válasz erre
Semmi?Az sem hogy ki ment vele és melyik versenyen?
gyurmakoma 396685 2006. május 14. 17:15
Válasz erre
Gyakorlatilag nincs..
De eh..én balga rosszul irtam.A 11 es a kék,fehér csikkal.
A zöld, a 2 es számú autó
rcm 396684 2006. május 14. 17:12
Válasz erre
Az AC Cobrából és a Shelby Cobrából rengeteg ment a verseny pályákon és agyonütött mindenkit.Simán létezhetett ez a verzió is de lehet hogy a Revell grafikusai találták ki.Az összerakási rajzon szokott lenni néha egy kis ismertető ,nincs ott leírva valami konkrétabb dolog?
gyurmakoma 396683 2006. május 14. 17:09
Válasz erre
kap dekort.A revell dobozán látható 11 es -t kapja meg.nekem az tetszik,bár nem tudom,hogy létezett e az a kocsi,ugyanis semmi infót nem találtam róla
rcm 396682 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Szia,alakul!A szine elsőre kicsit furcsa a sokszor látott és ezért megszokott kék-fehér és fehér-kék szinezés után de nem rossz.Egyszinű marad vagy dekort kap?
gyurmakoma 396681 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Bársonypor???
Arra a flokkolásra vagy mire gondolsz?
Bombraider 396680 2006. május 14. 17:06
Válasz erre
Szia!
Jó lesz!
Kárpitozást megpróbálhatnád azzal a bársonyporral vagy mivel. Sztem elég élethű.
Kérdezd a kamejonosokat,vagy barackdr-t.

üdv:bomb
gyurmakoma 396679 2006. május 14. 17:02
Válasz erre
Shelby Cobra 427 001.jpg méret: 54.8 KB
Shelby Cobra 427 002.jpg méret: 57.2 KB
Shelby Cobra 427 003.jpg méret: 53.7 KB
Elindult a Cobra-project..
Megkapta az első réteg festéket a kicsike.
Összeraktam nagyjából a motorját,épp megpróbálok valami kis kábelezést beletenni,gyatra sikerrel..
Zoli 396678 2006. május 14. 16:47
Válasz erre
A piros belső tényleg jól megy a feketéhez, viszont külsőnek inkább a felsorolt színek közül választottam volna.
z
MrChef 396677 2006. május 14. 16:18
Válasz erre
Zoli, köszi!:-) Majd a végeredményről is dobogk fel képet.
Sokat tököltem, hogy milyen színe legyen: krémszínű, tűzpiros, mentazöld...végül a talonban lévő többi autó orozta el ezeket a színeket, a Chevy-nek maradt a fekete. Ráadásul piros belsőtérrel elég frankó lesz...remélem.
Csillagvadász 396676 2006. május 13. 22:47
Válasz erre
Naná,csk lehet,h Lucaszéke lesz,mert több projekttel párhuzamosan fut szegényke;) Hangulat kell hozzá:))) Képek lesznek:)
Üdv:CSV
Apaka 396675 2006. május 13. 22:37
Válasz erre
OK! Csak még mikroszkópot kellene vennem a bolhapiacon. :)
Viccen kívül, ha nem gond, dobhatnál majd fel képeket a készítésről.
Csillagvadász 396674 2006. május 13. 22:27
Válasz erre
Apaka,legalább kiállíthatjuk közösen, géppárban:)
Apaka 396673 2006. május 13. 22:11
Válasz erre
Csillagvadász!
Sok sikert! De vigyázz, mert ha megtetszik én is nekilátok! :)
Csillagvadász 396672 2006. május 13. 21:56
Válasz erre
Üdv Urak:)
Kicsit megőrültem, nekiálltam a Revell 1:144-es F-5E (korábbi Dragon,nagyon szép)
szétdarabolásának és feljavításának. A tervek szerint nyitva lesz a gépágyútér és a kabin;) A legelső lépésekről csatolnám képeim:)
Üdv:CSV
Tibcsi 396671 2006. május 13. 21:00
Válasz erre
Vadász 396670 2006. május 13. 20:35
Válasz erre
Akor most hátradőlök a székemben, kinyitottam egy üveg borocskát, jöhetnek a fiatalok.
Mától nyúgdíjas vagyok.
Az életmű kész!

Vadász
Corpuschristi 396669 2006. május 13. 20:21
Válasz erre
Szia Vadász

Gratulálok az életművedhez, nagyon szép lett, élőben is tetszett.

Ui.: de azért bagoly mondja verébnek, hogy nagy fejű (Rata)
Zoli 396668 2006. május 13. 18:32
Válasz erre
Nagy kár, hogy ismeretlen. Én a Dako vagy Toko makettre gondoltam, előbbiből egyet már sikerült elcsesznem és selejteznem. Valószínű, hogy majd legközelebb is Dako-t veszek, mert eddig állítólag az a legjobb.
z
Zoli 396667 2006. május 13. 18:32
Válasz erre
Nagy kár, hogy ismeretlen. Én a Dako vagy Toko makettre gondoltam, előbbiből egyet már sikerült elcsesznem és selejteznem. Valószínű, hogy majd legközelebb is Dako-t veszek, mert eddig állítólag az a legjobb.
z
Zoli 396666 2006. május 13. 18:30
Válasz erre
Nekem tetszik a Chevy, még feketén is, bár én valami szolidabb színre fogom fújni.
z
Vadász 396664 2006. május 13. 15:40
Válasz erre
Zoli!
Ismeretlen lengyel vacumos.

Vadász
MrChef 396663 2006. május 13. 15:27
Válasz erre
egesz.jpg méret: 78.9 KB
chassis.jpg méret: 74.7 KB
belter.jpg méret: 67.7 KB
Üdv!

1958-as Chevy Impala darabokban, félkészen. A kasztnira még jó sok csiszolgatás és újrafényezés, a beltérre pedig még egy réteg festék és sok pingálás vár.
Batya 396662 2006. május 13. 10:32
Válasz erre
Gratula!

Élőben Sokkal szebb én tanúsíthatom:)!

Üdv
Batya
Zoli 396661 2006. május 13. 09:03
Válasz erre
Nagyon szép lett a LaGG, melyik makett volt az alap?
z
Vadász 396660 2006. május 13. 07:01
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Lagg-3,25.3 méret: 174.9 KB
lagg-3,25.4 méret: 136 KB
lagg-3,25.5 méret: 131.6 KB
Lagg-3,25.6 méret: 120.1 KB
Lagg-3.25,1 méret: 37.4 KB
Remélem most sikerül.
Vadász
Vadász 396659 2006. május 13. 06:59
Válasz erre
Lagg-3.25,1 méret: 37.4 KB
A többi kép
Vadász 396658 2006. május 13. 06:48
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Ime egy példa a történelmi távlatokon átívelő makettezésre

1987:-ajándékot kaptam egy lengyel barátomtól, egy LaGG-3 lapult a csomagban.
1988 ápr. 1: megszületett a második gyerekünk.
1988. jún. összeépítettem a LaGG törzsét
1989 okt. 23: A csehországi Novy-Bor városában egy makettversenyen ér minket a rendszerváltozás híre.
1989. nov. Levágtam a LaGG szárnyát a centroplán résztől kifele és pótoltam egy HC La-5 FN szárnyával
1989 dec. vettünk egy építési telket
1989 dec. Végre sikerült összetömítenem a szárnyakat
1990. márc. elkezdtük az építkezést
1990. már a vezérsíkok is a helyükön vannak.
1991. elkészült a tető a házon
1991. a jobb oldali szárny a kezemben maradt.
1992 dec. felépült a házunk
1993-1999 folytonosan elpattannak a ragasztások, de nem adom fel
2000 eladtuk a házat és egy másik városba költöztünk
2000. dec. kipakoltam és újra megtaláltam a LaGG-t
2001 felépítettünk egy asztalos műhelyt.
2001. dec. a kabin is felkerült.
2002 elkészült a második házunk és beköltöztünk.
2002.dec felkerültek a futóművek,
2003. feláldoztam egy Jak-9 légcsavart a cél érdekében, a LaGG-é a kosárban landolt.
2004. sikerült új keréktárcsákat vásárolnom a LaGG-ra
2005 júl. A nagyobbik fiam beiratkozott a főiskolára
2005 aug. elkészült a LaGG-3
2005 okt. az ICM hírül adta, hogy 1/48-as LaGG-3-t fog piacra dobni.

Vadász
komppeter 396654 2006. május 11. 20:43
Válasz erre
Huhhh!

Arcátlanul olcsó volt...
Tudta a kedves eladó hogy mit ad el?
Gratula a szerzeményhez.
Kislõcsös 396652 2006. május 10. 21:07
Válasz erre
vitrin 035-2.jpg méret: 148.1 KB
vitrin 036-2.jpg méret: 109.5 KB
vitrin 037-2.jpg méret: 119.8 KB
HA-SGA-2.jpg méret: 88.5 KB
1.jpg méret: 29.8 KB
1.jpg méret: 215.4 KB
2.jpg méret: 210.4 KB
4.jpg méret: 137.8 KB
vitrin 029-2.jpg méret: 144.5 KB
vitrin 028-2.jpg méret: 125 KB
Helló skacok!

Én most az Aeroteam 1:72-es Zlin Z-142-esét csinálgatom,immáron másodszor.Évekkel ezelött már megcsináltam egyszer de Móváron megláttam a börzén és olyan olcsó volt(1300,-) hogy nem tudtam otthagyni.A Malévos festés mellé,ugyis meg szerettem volna csinálni egy standard festésű magyar változatot(HA-SGA).
Közben elkészült a Toga Models Zlin Z-42M je,persze ez is magyar változatban.Csak a z oldaláról hiányzik még a HA-SFA lajstrom.

Kislőcsös
Macal 396651 2006. május 7. 16:26
Válasz erre
tow1.jpg méret: 70.5 KB
tow2.jpg méret: 136.4 KB
SzaTi!

Ezeket találtam házi könytáramban...
Szerintem a neten találsz ennél lényegretörőbb képeket is...
Azért remélem valamit tudsz kezdeni velük:)
Macal
Bundesign 396650 2006. május 7. 15:18
Válasz erre
SzaTi 396649 2006. május 7. 09:00
Válasz erre
Macal!

Oké, köszi!

SzaTi
Macal 396648 2006. május 6. 22:16
Válasz erre
SzaTi!

Megnézem a könyvet...ha van róla valami akkor beszkennelem és felteszem...ha ninsc akkor meg sajna nemtok segíteni:(
SzaTi 396647 2006. május 6. 21:43
Válasz erre
Lucky!

Erősen gondolkozom a hálón.

SzaTi
SzaTi 396646 2006. május 6. 21:41
Válasz erre
Macal!

Tulajdonképpen a bevezetékelése érdekelne engem!

SzaTi
Macal 396645 2006. május 6. 21:35
Válasz erre
SzaTi!

Nagyon szép lesz! csak így tovább!
Van egy könyvem amiben van egy klép a rakétákról de az tényleg könyv:D Egykét ép amint kilövik stb..Ha érdekel akkor megpróbálom beszkennelni...
rcm 396644 2006. május 6. 21:16
Válasz erre
Én mindenképpen az utobbira gondoltam .
lucky 396643 2006. május 6. 21:00
Válasz erre
SzaTi!
Erre már megérné a réz drótháló!(a kipuf csőre)
SzaTi 396642 2006. május 6. 20:18
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 48.6 KB
K?p 004.jpg méret: 44.3 KB
K?p 005.jpg méret: 44.6 KB
K?p 006.jpg méret: 40.1 KB
K?p 007.jpg méret: 54.9 KB
K?p 008.jpg méret: 58.9 KB
K?p 009.jpg méret: 52.3 KB
K?p 010.jpg méret: 51.5 KB
K?p 011.jpg méret: 58.6 KB
K?p 013.jpg méret: 20.2 KB
K?p 014.jpg méret: 32.1 KB
Sziasztok!

Lassan, de haladok a HUMMERREL, pár fotó róla. Csak a tetején lévő rakétáról nem találtam olyan képeket, ami alapján hitelesen el tudnám készíteni. Ha véletlenül van köztetek valaki, akinek van valami infója az emlegetett rakétáról, legyenszives ossza meg velem.

SzaTi
gluer 396641 2006. május 6. 01:04
Válasz erre
szerintem Chris a Swordfish torpedótalálatra gondol a taton ami megrongálta a kormányszerkezetet, te meg a Prince of Wales ágyútalálataira elől
rcm 396640 2006. május 5. 20:47
Válasz erre
Én az elejére emlékszem de ha megnézed újra, a könyv pontosítani fogja.
SSgt_Chris 396639 2006. május 5. 20:36
Válasz erre
Ha odaérek, majd ismét fellapozom a könyvet, ami az utolsó napokat dolgozza fel. Hogy hol is volt az a lék...? Ha jól emlékszem valahol a tatnál kapta a találatot.
rcm 396638 2006. május 5. 20:10
Válasz erre
Akkor ne felejtsd el hogy a vízvonalnál volt egy sérülés rajta amit csak egy ponyvával takartak be!Ez az egyik ami a pusztulásához vezetett.
SSgt_Chris 396637 2006. május 5. 20:01
Válasz erre
Azért írtam, hogy erős közelítéssel... :-) De amíg a szilikonnal elszórakozok, lehet, hogy összeszedem magam és felfestem azokat a halvány csíkokat is... Egy kicsit leharcoltra készítettem, ahogy az utolsó napokban, az üldözés vége felé kinézhetett, a Hood elsűllyesztése után.
Ezen kívül nekem sincs komolyabb hajós múltam (egy Italeri 1:700 USS Nimitz van még régebbről), de nem tudtam ellenállni neki M.óváron.
rcm 396636 2006. május 5. 19:10
Válasz erre
Ha megnézed ezen a képen is fent van halványan az álca festés.
rcm 396635 2006. május 5. 19:07
Válasz erre
bismarc1.jpg méret: 17.6 KB
bismarck_main_page.jpg méret: 36.7 KB
0,1886,1001301,00.jpg méret: 18.4 KB
Nem tudom ,nekem a Bismarck ezzel a festéssel tetszik igazán mert így teljesen elüt a Tirpitz-től.Nem csinálok és gyüjtök hajókat de nekem a Bismarck a világ legszebb hajója ,van róla három könyvem meg két filmem.
SSgt_Chris 396634 2006. május 5. 19:01
Válasz erre
bism41.jpg méret: 94.6 KB
Köszi, szuper, ahogy kinéz! A víz alufólia alap? Én is gondolkodtam azon a fekete/fehér csíkozáson, de végül is az elsűllyesztéskori festésminta mellett maradok, erős közelítéssel :-)... A huzalokat én vékony cérnából gondoltam elkészíteni, ugyanis túl merevnek gondolom a damilt, vagy a húzott szálat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.