/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
Varjúbácsi 624908 2017. március 12. 11:56
Válasz erre
Szuper! Kivárom! Nálam is van Gárdonyban néhány fa, bevállalod? :-))
Zoli 624900 2017. március 12. 10:12
Válasz erre
Szerintem ékszíjnál maradhatsz a fekete színnél. Az illesztéseknél meg néha kicsit faragni kell. Kell keresni képeket és azok alapján építeni. De ha 3 hónapja makettezel, ahhoz képest nagyon jól haladsz. A kábeleket akartam még ajánlani, de ilyen kevés tapasztalattal nem biztos, hogy erőltetni kéne, először az alap dolgokkal barátkozz meg! De ha van kedved, a kábelezést is megpróbálhatod, nem olyan nagy ördöngösség, de ne menjen el a kedved, ha elsőre nem megy! A tapasztalt makettezőknek se sikerül minden elsőre, szóval az a lényeg, ha tényleg tetszik a hobbi, légy türelmes és kitartó!
z
JonesPeep 624899 2017. március 12. 10:02
Válasz erre
Az illesztesbol sajnos csak ezt tudtam 100%ra kihozni. Alapbol csalebb az egesz. Revell minoseg.
A blokk azert piros mert a sajat izlesemre szabtam a dolgot. Normal esetben valoban kek. Az ekszijnal szinten hanyagoltam az ugmutatot, mert anthrazit feketen ostoban nezett volna ki. Szerintem. Mit gondolsz mi lett volna ra a legjobb?
3 honapja makettezek, ugyhogy szivesen veszem az epito jellegu kritikat. :)
Zoli 624897 2017. március 12. 08:02
Válasz erre
Szia,
Nem rossz, csak kicsit hézagos az illesztés. Ez valami tuning lesz? Mert a blokk kék szokott lenni, illetve a piros ékszíj is elég fura. Amúgy szép, várom a folytatást!
z
JonesPeep 624892 2017. március 11. 22:42
Válasz erre
20170311_223956
20170311_223956

Shelby Mustang GT 350 H keszuloben
Propellerfanatic 624884 2017. március 11. 19:18
Válasz erre
Tisztelt Tanár Úr!
Egy Sopwith Camel nemsokára kész, a két szárnyat kellene összevarrnom. Csak a fákat metszem, és most a kezeim nem alkalmasak ilyenre. :)
Üdv
gaben21 624879 2017. március 11. 18:35
Válasz erre
Helló. Humbroll polírozható alumíniummal van festve. De még nem végleges így alakítható.
Varjúbácsi 624876 2017. március 11. 18:01
Válasz erre
Prop!
Nagyszerű, mint mindig! Mikor jön a következő I.VH-s drótakadály?
Propellerfanatic 624861 2017. március 11. 15:56
Válasz erre
IMG_3222
IMG_3222
P1030885
P1030885
P1030894
P1030894
P1030908
P1030908
P1030912
P1030912
P1030916
P1030916

Hali!
Én a Dragon 72-es Meteorját építem.
Miggyuri 624846 2017. március 11. 10:48
Válasz erre
félig_kész
félig_kész

Most éppen ez.
Sokol 624841 2017. március 11. 09:49
Válasz erre
Ilyen a szürke horgany, a régi horganyzott lemezeken:
//antikpiac.hu/oc-content/uploads/63234.jpg

Egy durva ecsettel feltupffolva valami szürkés-ezüst színt tudnád megjeleníteni.
Sokol 624840 2017. március 11. 09:47
Válasz erre
Gaben21!

Azt a vödröt jól átgondoltad? Nem akarod inkább átvonni valamivel?
A ZnCuTi hideg nyújtása, és profil hengerelése csak 1946-tól ismert. A horganyzott elemez gyártás (vasra horgany) meg a szürke horganyt használta.
A németeknél eleve a mázipar segítségével dolgozott pl. az Idea gyár, -mert a vegyi korrózióvédelemhez szükséges összes anyag ment a hadiiparba. Magyarországon pl. a Közszükségleti Cinkgyár csak 1955-56-tól gyártott ilyen szép fényes vödröket, ami akkor világszínvonal volt.
gaben21 624829 2017. március 10. 19:39
Válasz erre
WP_20170310_001
WP_20170310_001
WP_20170310_003
WP_20170310_003
WP_20170310_004
WP_20170310_004
WP_20170310_006
WP_20170310_006
WP_20170310_008
WP_20170310_008
WP_20170310_014
WP_20170310_014
WP_20170310_011
WP_20170310_011
WP_20170310_013
WP_20170310_013

Helló. Alakul a Pz38. A lánctalp havazása elkezdődött. Még száradás alatt van. Szódabikarbóna+vizes faragasztó elegye a hó. A Málhák ,figura kész már csak a fa talapzat hiányzik.
slawter 624689 2017. március 7. 17:01
Válasz erre
1cracked earth
1cracked earth

Sivatagi kis dioráma alapja. Először csináltam szikkadt, cserepes földet.(legközelebb tuti a citadel festékét használom hozzá, az jelenleg kb verhetetlen)
cimber 624659 2017. március 7. 07:44
Válasz erre
Sokkal hitelesebb lett!
tyimosenko 624655 2017. március 6. 23:22
Válasz erre
Az első normálisabb repülőmakettem az biztos. Bár sajnos csak Italeri. Vastag a szárny, gyenge, bumfordi részletek, gagyi vásznazás imitációt.. Így inkább csak próbamakett a következő repülőhöz. Ami a classic airframes cr-42 lesz, a lentebbi képen lévő 237-es. Ez szerintem még a 228-asnál is látványosabb a sok sárgával.
TAMÁS78 624653 2017. március 6. 23:09
Válasz erre
Mondjuk az eddigi legjobb munkád is, nem?
tyimosenko 624652 2017. március 6. 22:54
Válasz erre
Aha : ) Most már kezd a hócipőm tele lenni ezzel a makettel, 4 hónapja tökörészek vele.
TAMÁS78 624651 2017. március 6. 22:39
Válasz erre
Megérte! Fellélegeztél a végén, mi? :)
tyimosenko 624650 2017. március 6. 22:35
Válasz erre
P4300794
P4300794
P4300795
P4300795

Köszi Tamás. Végül megküldtem mégis zölddel a farkat meg a motorburkolatot (a felső szárny végeit elfelejtettem, most veszem észre...). Ódzkodtam ettől a lépéstől, de asszem így azért sokkal hitelesebb lett.
TAMÁS78 624642 2017. március 6. 20:09
Válasz erre
"...de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz."

Igen, ezért érthető, hogy így döntöttél, és tény, hogy marha jól néz ki.
tyimosenko 624624 2017. március 6. 12:37
Válasz erre
image4
image4

Ja a csatolt kép..
tyimosenko 624623 2017. március 6. 12:36
Válasz erre
Köszönöm szépen a tippet, elgondolkodom rajta.
tyimosenko 624621 2017. március 6. 12:34
Válasz erre
Szia!

Köszönöm a véleményt.

A farok eredeti festése a törzsön látható elnagyolt foltozás lehetett. Arra került a sárga jelzőszín, és úgy nézhetett ki, mint a csatolt képen a 237-es farka. Majd a jugó hadjárat után azt fújták át valamilyen sárgával, rá pedig valamilyen zöld kerülhetett, aztán vissza az ék. A maketten alapból én már csak a valamilyen sárgát festettem fel, rá pedig foltoztam a valamilyen zöldet. A sárgánál a RAL 7028-at, zöldnél meg az RLM 62-t. Egyes szakértők szerint nem volt javító sárga, hanem a citromsárgára egyből ment a zöld, ami az eredeti olasz zöld volt, amiből rendelkeztünk készlettel.
úgy tűnik nekem, hogy nincs árnyalatbeli eltérés a farkon felfedezhető világos szín és a törzs alapsárgája között, tehát a citromra jöhetett valamilyen sárga. Vagy az eredeti olasz, vagy a magyar tarka sárgája, ami hasonló árnyalat lehetett mint az olasz sárga.
Igen, van ott kukacos minta, ami a fentiek alapján arra utal számomra, hogy mégiscsak össze-vissza festegetéssel került fel a zöld.

A gép festési sémájának meghatározásához igyekeztem felhasználni a többi cr-42-esünk fotóit. Van egy kép, amin egy ugyanebbe a századba tartozó gép van ugyanebben a festési fázisban, tehát már átfújták a sárgát a motorburkolaton és a farkon, esetleg a szárnyvégeken. Ezen az látszik, hogy a farok és a motorburkolat is apró foltozású volt. A burkolaton kb. mint a makett orrán, a farkán sokkal apróbb. Pedig gondolom ugyanaz a festőcsapat dolgozhatott rajta. Ez az apró foltozás itt-ott a 228as képén is felfedezhető. Ezért választottam egy köztes megoldásként a kis foltozást a 228-asom farkán. Persze nem valós, de nagyon nem törekedtem erre a gép ezen részein.
tyimosenko 624619 2017. március 6. 12:12
Válasz erre
Úgy érzem most, hogy ezen a ponton nem érdemes követni az eredetit, mert a maketten már nem néz ki elfogadhatóan. Hiába követném a valóságot, össze-vissza fújogathatnám, lehetne rajta pötty, csík, folt, de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz.
cimber 624618 2017. március 6. 11:59
Válasz erre
Én nem gondolnám, hogy itt arról van szó a festő össze vissza pacázott mindent.
Szerintem az egymásra rakodós, ilyen-olyan vastagságú rétegek okozzák, hogy nem lehet kivenni a valós alakzatokat.
Ezt pedig ilyen kis felületen ugyanúgy nem lehet visszaadni.
Ezért célszerű a visszaködölés, mert a kontúrokat elfeded, de az alatta lévő foltozás látszik.
A svanc alatti törzs részen van szépen vonalas, "kukacos" minta is, azt viszont érdemes lenne megfújni, mert az elég jól kivehető.
TAMÁS78 624616 2017. március 6. 11:42
Válasz erre
A függőleges szerintem tipikus példája annak, amit már írtam neked. Hűen bizonyítja, hogy nem festőművészek dolgoztak szerelőként ezeken a gépeken. A maketteken hajlamos a többség a szépen, arányosan, esztétikusan kivitelezett festést keresni és nagyra értékelni, ami bizonyítja a készítő ügyességét és tapasztalatát. Holott az eredeti sokszor köszönőviszonyban sincs ezzel. Igen, ott sokszor kissé "elrontott festést" lehet látni, mármint az esztétikum szempontjából. Álcázásra viszont, feltételezem, teljesen jó volt.

Kár, hogy ehhez kell alkalmazkodni. Ezzel együtt a géped nagyszerűen néz ki.
cimber 624614 2017. március 6. 11:34
Válasz erre
Nagyszerűen haladsz!

Mi lenne ha a svancot megpróbálnád nagyon híg zöld festékkel visszafújni.
Óvatosan, lépésről-lépésre és nagyon erősen felhígított festékkel.
Va_Pe15 624613 2017. március 6. 11:20
Válasz erre
20170306_110801
20170306_110801
20170306_110819
20170306_110819

Sziasztok !
10 után elővettem a félbe hagyott Opel Blitzet. Most itt tartok.Magyar lesz belőle.Az alváz készülget, már nem kell sok .Ha van valakinek jó képe a magyar Blitzekről az érdekelne.
Üdv.
tyimosenko 624605 2017. március 5. 23:12
Válasz erre
Köszi Tamás! Nem az a minta van rajta. Sajnos én az eredeti mintát sem tudom azonosítani. Van ott apró pötty, nagyobb folt, csík... Elsőre megpróbáltam megfesteni, de az eredmény csúnya volt a maketten, kb mint egy rontott festés. Ezért fújtam ilyenre. A motorburkolatnál is hasonló történt.
TAMÁS78 624604 2017. március 5. 22:48
Válasz erre
K...a jó. Ha valamibe bele akarok kötni, akkor a függőlegesen nem azt a mintát látom, mint az eredetin.
tyimosenko 624602 2017. március 5. 22:10
Válasz erre
Fiat-CR-42-V-228
Fiat-CR-42-V-228
P4290791
P4290791
P4290792
P4290792

Sziasztok!

A készülő cr-42-esemre felkerült az oldalszám.
gaben21 624599 2017. március 5. 21:43
Válasz erre
FB_20170305_18_57_17_Saved_Picture
FB_20170305_18_57_17...
FB_20170305_18_57_51_Saved_Picture
FB_20170305_18_57_51...
FB_20170305_18_58_00_Saved_Picture
FB_20170305_18_58_00...
FB_20170305_18_58_10_Saved_Picture
FB_20170305_18_58_10...
FB_20170305_18_58_27_Saved_Picture
FB_20170305_18_58_27...
FB_20170219_17_30_26_Saved_Picture
FB_20170219_17_30_26...

Kész a pz38 nagyobbik málhája.( Black Dog gyártmány)Hamarosan kész a dioráma.
juge75 624546 2017. március 5. 05:30
Válasz erre
Vöröshöz adsz kéket, abból lesz a lila.
:-D
Az eredeti a Keceli!
Sennás 624531 2017. március 4. 19:43
Válasz erre
maz_15
maz_15
maz_16
maz_16

Na ez Orosz igaz hogy (csak tűzoltó) de itt is minden fekete.
Sennás 624528 2017. március 4. 19:08
Válasz erre
maz-543_scud_b_tel_046_of_192
maz-...

Na ez Cseh. Itt vannak jelei az "EU szabványnak".De ez nem Orosz.
Sennás 624527 2017. március 4. 19:05
Válasz erre
213_01
213_01
ac78ab96b36ad6df9d727d2ba080eb23
ac78ab96b36ad6df9d72...
firstsnow004-41
firstsnow004-41
modern-russian-cockpits
modern-russian-...

Igen lila de nem tudtam kikeverni(de javítom).Nekem ilyen képeim vannak.Akkor ezek múzeumban elbarmoltak vagy Orosz nem foglakozott ilyennel?
juge75 624526 2017. március 4. 18:36
Válasz erre
A rendszer csővezetéke pedig kék (világos).
juge75 624524 2017. március 4. 18:34
Válasz erre
A képeden is lila a palack nyak (váll).
juge75 624523 2017. március 4. 18:34
Válasz erre
Ez mondjuk hazai szabvány, de a jelölések elvileg egységesek egyezmény alapján nemzetközileg. www.munkabiztonsag-munkavedelem.hu/gaztotal.pdf
juge75 624522 2017. március 4. 18:31
Válasz erre
Oxigén világos kék, sűrített levegő lila!
Sennás 624521 2017. március 4. 18:28
Válasz erre
Én küldtem neki beméretezett képet Ő meg ezt küldte.Ennyit tudok:)
juge75 624520 2017. március 4. 18:26
Válasz erre
Elvileg akkor azt is én rajzoltam...
Sennás 624519 2017. március 4. 18:26
Válasz erre
R001-018
R001-018
R001-058
R001-058

Nem tudom Gabesz.Én ezeket még régen Kecelen készítettem. De a neten a sűrített levegős palackra meg Kéket írt. Hát nem tudom.De eredeti Oroszt nem nem ismerek.És sárgát se láttam még. De ha kell javítom!
Sennás 624517 2017. március 4. 18:11
Válasz erre
:) A Tóth Peti csinálta pár éve. Havernak kellet UAZ-469 HÖR építeni abból maradt 2db. Szerettem volna 1:43 Csepelt de 6-8 ezret én nem adok érte.
juge75 624516 2017. március 4. 18:11
Válasz erre
Nagyon jó lesz! A sűrített levegős indítórendszer ismerős...(Silka), a tartályok közül biztosan nem fekete a kicsi és sárga a nagyobb? Levegő rendszer csővezetékei feketék? Nem sárga?
juge75 624515 2017. március 4. 18:04
Válasz erre
Szívesen! Valóban jó lett! Az a HÖR embléma ismerős... :-D
Sennás 624511 2017. március 4. 17:38
Válasz erre
DSCN4971
DSCN4971

Köszi páncélos! Meg kell vele dolgozni:)--lehet mégis meg kellene várni a Meng M.-est de hát még ők nincsenek kész.Na mindegy azt a műszert még cserélem ott középen(túl nagy) meg valami kézifék(?) kell még berakni.
Ja 5 perces munkával kicsit feljavítva "magyarosra"! HÖR matricával és rendszámmal az 1:43 AVIA A31
Köszönet Petinek a marticáért és Juge75 a rendszámért!
páncélos 624479 2017. március 3. 18:21
Válasz erre
Sennás 624471 2017. március 3. 15:43
Válasz erre
DSCN4972
DSCN4972
DSCN4973
DSCN4973
DSCN4967
DSCN4967
DSCN4968
DSCN4968

Trumpi 9P117M SCUD építése is halad:) A hátsó rész szinte teljesen kész itt pár feljavítás,ajtó kinyitás,vezetékelés,műszer felhelyezés. És a vezető fülke na itt volt mit pótolni. Ablaktörlő motor,napellenző(oldalra,szembe),kereső refi belső kar,vezetékelés(kormányhoz oldalfalon),+ matricák,fogantyúk,mérő műszerek(lehetett volna szebb-FUCK).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.