/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
csehszko 601558 2016. január 28. 06:04
Válasz erre
20160127_210008
20160127_210008
20160127_210003
20160127_210003
20160127_205956
20160127_205956

Sziasztok!
Nalam most az Italeri CR-42 keszul. Nem birtam magammal ,a pisztoly elmosasa utan levettem a maszkolot-a hibakat meg csak ez utan javitom.
Willi 601555 2016. január 27. 22:42
Válasz erre
Szia!
Csak egyszerű Pattex Palma Fa ragasztóval. Ha sietni akarok egy-egy alkatrésznél, valamint a nagyobb felületeknél, Pálma fix, vagy tex, esetleg Technokol az alkalmas, abból is a piros. A nagy felületeknél a vizes ragasztótól hullámosodik a papír.
Remélem segíthettem valamicskét!
Gaben86 601538 2016. január 27. 20:31
Válasz erre
Szia. Nekem is van egy papír makettem. Egy bobcat árokásó. De még nem volt lelki erőm nekiállni. Modcsak te mivel ragasztottag a tigrist?
Technokollal? Mert a makettragasztó gondolom nem jó hozzá.
üdv: Gaben
TAMÁS78 601508 2016. január 27. 16:30
Válasz erre
Z63-nál szerintem találsz olyan finom bronzhálót (asszem legalábbis), hogy szabad szemmel alig látni a lukakat rajta.
ponty 601507 2016. január 27. 16:26
Válasz erre
ИС-2
ИС-2
ИС-2

 nem tudom mennyire látszik rajta a felület átalakítása. Talán ahol befénylik.
ИС-2
ИС-2
ИС-2
ИС-2 torony öntvény
ИС-2 torony öntv...
ИС-2

A vágások imitálása.
ИС-2
ИС-2

Ezt a legközelebbi fotót találtam a rácsról, de inkább néz ki utólagos javításnak
ИС-2
ИС-2

És nekem ez van. De a rács kicsit nagy szeműnek tűnik. Nem tudom hol lehetne szerezni olyan kis lukút, mint ami a vízcsapokban van, és elég nagy, hogy ki is vágjak belőle akorát amekkora kell.
ИС-2

Kis haladást mutat az ИС-2. Megcsináltam (próbáltam) az öntött felület mintáját a testre,és a készletbe járó kapaszkodók helyett drótból csináltam újakat. A torony "akasztó kampói" közül egy, hosszas dezertálás után megkerült, beépítése még a héten megtörténik. A szellőző rács kicserélésén gondolkozom, hogy miből lehetne megoldani, de a rács a mi nekem van, az nagyon nagynak tűnik.
Gaben86 601304 2016. január 25. 17:09
Válasz erre
Lacipapa köszönöm a figura felajánlást. Már sikerült beszereznem egy álló figurát.
Még az alapon agyalok egy kicsit. De lessz még időm kitalálni míg elkészül a tank.
Az 1944-es Hortobágyi tankcsatát szeretném megidézni vele.
lacipapa 601245 2016. január 25. 13:39
Válasz erre
...és ott tudnál,esetleg olcsóbban figurát is venni!
Dreher 601230 2016. január 25. 11:46
Válasz erre
Sziasztok.
Ezt az rc tank fórumra is felrakhatnád, attól függetlenül hogy nem rc , de a méretarány stimmel :) És amúgy nagyon ott van :)
begyuzs 601195 2016. január 24. 19:24
Válasz erre
Nagyon szép munka a Bradley,gratula ! Magam is el akarom készíteni a beltér nélküli verziót.

Gaben 1:16-os szörnye szintén nem semmi.
Gaben86 601192 2016. január 24. 19:07
Válasz erre
Köszönöm az elismerést.
De mindenkit szeretnék megnyugtatni, hogy a motor még nincs késsz. :-)
A vízhűtők és azok csövei, valamint a gázkar és tartozékai még csak ezután fognak készülni.
üdv: Gaben
lgz1904 601182 2016. január 24. 18:38
Válasz erre
Látom a postára rohangálás mellett van idöd makettezni is.:-)
TAMÁS78 601177 2016. január 24. 18:17
Válasz erre
Óriási. Mármint átvitt értelemben is.
migi 601175 2016. január 24. 18:09
Válasz erre
Figyuzz azt tudod hogy ilyet nem illik csinálni ? Egy eredeti motort lefotózól és azt mondod hogy te csináltad .
Gaben86 601173 2016. január 24. 18:01
Válasz erre
P5060002
P5060002
P5060005
P5060005
P5060007
P5060007
P5060009
P5060009

Sziasztok.
Nálam a T-34-es motorja készül.
ponty 601116 2016. január 24. 11:23
Válasz erre
1/72-ben mennyire lehet/érdemes az öntött páncél felületét megjeleníteni? Egy IS-2-n dolgozom, és az jutott eszembe, hogy a tornyon, és a testen ezt meg lehetne jeleníteni, házi feljavítással. Csak nem tudom, ebben a méretarányban, mennyire éri meg.
Propellerfanatic 600882 2016. január 22. 16:27
Válasz erre
IMG_3185
IMG_3185
IMG_3188
IMG_3188
IMG_3196
IMG_3196
IMG_3197
IMG_3197
IMG_3201
IMG_3201

Panelvonalak karcolása, karcolása, karcolása. Meg az Ausztrál verzió motorja kapott beömlőt, meg egy dudort az orrára.
Willi 600807 2016. január 21. 20:08
Válasz erre
DSCN2628
DSCN2628
DSCN2629
DSCN2629
DSCN2630
DSCN2630
DSCN2631
DSCN2631
DSCN2632
DSCN2632
DSCN2633
DSCN2633
DSCN2634
DSCN2634

Üdv!
A nagy részét már átfestettem, de csak ennyire volt időm. Elég fényes lett, de majd matt lakkal kezelem a végén.
Hubcsi 600774 2016. január 21. 13:08
Válasz erre
2016-01-17 22.45.08
2016-01-17 22.45.08
2016-01-17 22.44.49
2016-01-17 22.44.49
2016-01-21 12.37.07
2016-01-21 12.37.07
2016-01-21 12.37.34
2016-01-21 12.37.34
2016-01-21 12.37.43
2016-01-21 12.37.43
2016-01-21 12.37.52
2016-01-21 12.37.52
2016-01-21 12.43.34
2016-01-21 12.43.34

Sziasztok!
Felkerültek a matricák.
Lassan elkészül a Hornet.
Üdv!
Willi 600740 2016. január 20. 19:32
Válasz erre
DSCN2604
DSCN2604
DSCN2605
DSCN2605
DSCN2606
DSCN2606
DSCN2607
DSCN2607
DSCN2608
DSCN2608
DSCN2609
DSCN2609
DSCN2615
DSCN2615
DSCN2610
DSCN2610
DSCN2611
DSCN2611
DSCN2615
DSCN2615
DSCN2616
DSCN2616

Üdv!
Ma festékszóróztam egy kicsit és szárnyalt a fantáziám. Még egy őserdőben is el lehetett volna rejtőzni vele. Holnap előszedek valami normális mintát és átfestem. Így nem maradhat.
Willi 600718 2016. január 20. 13:24
Válasz erre
Ráadásul nem műanyagból van, hanem papírból. Hát igen. Talán az alján kéne előbb megpróbálnom.
warbirds 600711 2016. január 20. 11:15
Válasz erre
Elméletileg jó lehet, de tartok tőle hogy a homok a műanyagot is szétszedi majd. Én a helyedben egy műanyag lapon próbálkoznék először. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Üdv, warbirds
warbirds 600710 2016. január 20. 11:13
Válasz erre
Elméletileg jó lehet, de tartok tőle hogy a homok a műanyagot is szétszedi majd. Én a helyedben egy műanyag lapon próbálkoznék először. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Üdv, warbirds
Willi 600684 2016. január 19. 20:24
Válasz erre
Üdv!
Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba.
Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom?
A koszolás ezek után jönne.
ati27 600673 2016. január 19. 19:43
Válasz erre
Nagyon kösz!

Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak...
cimber 600661 2016. január 19. 17:52
Válasz erre
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt.
Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen.

Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt.
Ez még korai F4-eseken is lehet így.

Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága.
(lőporgáz elvezetője)

Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő.
Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van.

Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad.
ati27 600605 2016. január 19. 00:28
Válasz erre
hase_109F2
hase_109F2

Nomost ebből a készletből építem. Az utasítás szerint a kabin mögött el kell tömíteni egy ovális panelt. Az megtörtént. Mit kell még átalakítanom, hogy F2-őt kapjak? Tudsz segíteni?
cimber 600589 2016. január 18. 21:30
Válasz erre
Szia!

Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban!
Elektrolakatos 600583 2016. január 18. 20:42
Válasz erre
Propellerfanatic 600577 2016. január 18. 19:32
Válasz erre
IMG_3173
IMG_3173
IMG_3176
IMG_3176
IMG_3180
IMG_3180

Hali!
SBS Model 1:72-es DH.88 Comet
Gaben86 600469 2016. január 17. 15:49
Válasz erre
P4290004
P4290004
P4290006
P4290006
P4290008
P4290008
P4290012
P4290012
P4290013
P4290013
P4290015
P4290015

Sziasztok.
Lassan készülget a (nehézfém) T-34 1/16. A motor csak a próba kedvéjért lett betéve még sok átalakítani való van rajta.
Üdv: Gaben
ati27 600462 2016. január 17. 14:59
Válasz erre
P1170521
P1170521
P1170523
P1170523
P1170524
P1170524

Alakul A Messerscmidt 109F2
ponty 600442 2016. január 17. 11:37
Válasz erre
Ar-196

Még egy pár panelvonal a testen, és a hasi oldalon, de nagyjából kész.
Ar-196
Ar-196

Az öntött géppuska injekciós tűre lesz cserélve. Vagy még azt is tuningolom, hogy jobban hasonlítson.
Ar-196

Készülget a hidroplán. Már a törzs és a szárny össze van ragasztva, a szárnyon minden panel át van karcolva.
lacipapa 600438 2016. január 17. 10:57
Válasz erre
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható.
A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki!
Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle.
Gaben86 600435 2016. január 17. 10:40
Válasz erre
P1010005
P1010005

A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá.
lacipapa 600430 2016. január 17. 10:10
Válasz erre
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom.
A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem.
Zoli 600426 2016. január 17. 09:11
Válasz erre
Szia,
Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal.
z
Sennás 600424 2016. január 17. 08:35
Válasz erre
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd?
lacipapa 600403 2016. január 16. 22:35
Válasz erre
Az adat lapomon ott választék egy része :-)
lacipapa 600402 2016. január 16. 22:31
Válasz erre
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől.
Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne.
A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész.
Gaben86 600399 2016. január 16. 21:34
Válasz erre
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani?
Gaben86 600398 2016. január 16. 21:32
Válasz erre
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik.
badboy 600397 2016. január 16. 21:24
Válasz erre
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne...
Lorco 600384 2016. január 16. 19:40
Válasz erre
Nagyon szép, elismerésem!

Üdv: Lorco
erwyn 600378 2016. január 16. 18:58
Válasz erre
img_7000
img_7000
img_7012
img_7012
img_7108
img_7108
img_7209
img_7209
img_7223
img_7223
img_7249
img_7249
dsc_0133
dsc_0133
dsc_0167
dsc_0167
dsc_0169
dsc_0169
dsc_0178
dsc_0178
dsc_0179_2
dsc_0179_2
dsc_0271
dsc_0271

Sziasztok!

Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke.
Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen.
Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen.
Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene.
A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket.
Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben.
Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe!
lacipapa 600347 2016. január 16. 16:45
Válasz erre
DSCF1989
DSCF1989
DSCF1990
DSCF1990
DSCF1991
DSCF1991

Tréler. TATRA 815 VT után lesz akasztva, a TATRA még dobozban.
lacipapa 600346 2016. január 16. 16:42
Válasz erre
DSCF1986
DSCF1986
DSCF1988
DSCF1988

Ural daru építése.
lacipapa 600345 2016. január 16. 16:40
Válasz erre
GAZ-66 dobozos átépítés

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expres készletből építve.
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF1994
DSCF1994
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF2004
DSCF2004

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expresből átépítve. Jöhetnek a kritikák.
Hubcsi 600220 2016. január 14. 20:53
Válasz erre
EDE 600218 2016. január 14. 20:42
Válasz erre
Hubcsi!

Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat?
Willi 600174 2016. január 14. 12:42
Válasz erre
DSCN2591
DSCN2591
DSCN2592
DSCN2592
DSCN2593
DSCN2593
DSCN2594
DSCN2594
DSCN2595
DSCN2595
DSCN2596
DSCN2596
DSCN2597
DSCN2597
DSCN2598
DSCN2598
DSCN2599
DSCN2599
DSCN2600
DSCN2600
DSCN2601
DSCN2601
DSCN2602
DSCN2602

Üdv!
Készülget a Maly Modelarz papírtigris. Egy rakás dolgot kellett feljavítanom, másképpen csinálnom, gittelnem és még bőven akad rajta munka.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.