/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Sennás 577840 2015. február 3. 20:54
Válasz erre
Ford AA vagy AAA
Ford AA vagy AAA

Na most ez mi?Csak oda van téve 2 felni?Vagy tényleg 3 tengelyes?
Sennás 577838 2015. február 3. 20:46
Válasz erre
Droges~Ford~Pair[1]
Droges~Ford~Pair[1
1931b
1931b

Szia Janibá!Ez tetszik.Nézd ezek is AAA-sok.
Kamovos 577831 2015. február 3. 19:21
Válasz erre
1930 Ford Model AA Busz
1930 Ford Model AA...

Ez egy Ford AA Busz jól látni rajta, hogy kerekített itt is a felépítmény alja.
Kamovos 577830 2015. február 3. 19:18
Válasz erre
Ford AA
Ford AA

Ez itt pedig az a Ford AA amit állítólag nem is gyártottak három tengelyesben.
És mégis van kép róla. :)
Kamovos 577829 2015. február 3. 19:17
Válasz erre
Szia.

Én a 4-es képen az első járművet Ford AA-ra veszem ki. Kerekített az alja, és a felépítménynek is. A Horch Kfz-15 szögletes nagyon sok lenne vele a munka.
Sennás 577823 2015. február 3. 18:31
Válasz erre
Sennás 577822 2015. február 3. 18:27
Válasz erre
blitzbus52_lf_darkback
blitzbus52_lf_darkba...

A motorháztetőn majd csak karcolod--árnyékolod szellőzőket vagy maratásod?
medor 577821 2015. február 3. 18:24
Válasz erre
Szia.
Szerintem is csak dizájn.Olyan mint pl. a 60-as,70-es évek amerikai autóin a 'cápa farok/uszony' (kinek melyik elnevezés tetszik).
Szamuráj 577820 2015. február 3. 18:23
Válasz erre
A 4-es képen az első járműt az Italeri Horch Kfz-15-ből át lehet alakítani, ha jól nézem. Az első sárhányók elejét kell levágni, valamint az utasfülkét átszabni.
Szamuráj 577819 2015. február 3. 18:20
Válasz erre
Igen, pont az elefántcsontszínű az, ami a mintát adta. A másik is érdekes, főleg a motor hűtőrácsa és az első lámpák.
Kamovos 577815 2015. február 3. 17:27
Válasz erre
Opel Aero omnibus 01
Opel Aero omnibus 01
Opel Aero omnibus 02
Opel Aero omnibus 02
Opel Blitz Strassenzepp Essen omnibus 01
Opel Blitz...
Opel Blitz Strassenzepp Essen omnibus 02
Opel Blitz...

A Roden 1:72-ben legyártott két Opel buszt is vezérsíkkal. ezek közül az egyik pont az amit elkészítettél.
Kamovos 577813 2015. február 3. 17:07
Válasz erre
Tudom, a Kübel is VW! :)
Kamovos 577812 2015. február 3. 17:05
Válasz erre
VW 01
VW 01
VW 02
VW 02
VW 03
VW 03
VW 04
VW 04
VW 05
VW 05

Ezt a felépítményt gyártják a VW maketthez is.
Sennás 577811 2015. február 3. 16:53
Válasz erre
00001 -  ambulances
00001 - ambulances
KubelAmbulanceTankMag1987copy
KubelAmbulanceTankMa...
1532698_63117_CMK3010
1532698_63117_CMK301...
inner_pict.phphf
inner_pict.phphf

Mindenesetre érdekesek(szépek) ezek a régi verdák.Egy kép a tető csomagtartóról,esetleg egy Kübi "kísérő autó"--ezt is házilag?
Ez amit én szeretnék 4kép.Különleges festés tetszett meg.
Freddy 577806 2015. február 3. 15:42
Válasz erre
A harmincas évek közepén volt divat áramvonalas és futurisztikus járműveket gyártani. A németek is készítettek pár autóbuszt, szerintem egyrészt esztétikai szempontból volt középen a szárny, másrészt áramlástanilag így tervezhették meg, kihasználva a sebesség növekedést. Bár, ha ránéz az ember, már alapból az a képzete támad, hogy eleve gyorsabb ettől a formától, mint a szögletes.

Erről írtam az előző hozzászólásban, ez az art moderne-nek nevezett kései art deco stílus. Harmincas-negyvenes években volt elterjedt, építészetben, de bútor- és járműdesignban is.
en.wikipedia.org/wiki/Streamline_Moderne
Szamuráj 577800 2015. február 3. 15:24
Válasz erre
Heló!

Még gondolkozom a lámpán, a visszapillantó is hátra van. A tetőn lesz pár felszerelés, rongyok, ládák, stb. A harmincas évek közepén volt divat áramvonalas és futurisztikus járműveket gyártani. A németek is készítettek pár autóbuszt, szerintem egyrészt esztétikai szempontból volt középen a szárny, másrészt áramlástanilag így tervezhették meg, kihasználva a sebesség növekedést. Bár, ha ránéz az ember, már alapból az a képzete támad, hogy eleve gyorsabb ettől a formától, mint a szögletes.

Erről a rekvirált buszról jutott eszembe a bukás egyik jelenete, amikor Mohnke telefonon kéri Schenck orvost, hogy rekviráljon valamilyen járművet és siessen azonnal.
Freddy 577799 2015. február 3. 15:21
Válasz erre
,,Tudni miért volt az a "függőleges vezérsík" egy buszon?"

Szerintem egyszerűen csak stílus. Egy gyönyörű art deco dizájn, ezért is különösen érdekes látvány lepusztítva, koszosan, katonai színekben látni. Minden szempontból telitalálat a makett.
Sennás 577797 2015. február 3. 14:59
Válasz erre
375751_381229365310428_1704961564_bus_ambulance_wit_2_zps4ea20b2b.jpg~original
375751_3812293653104...
bus_ambulance_wit_2_zps84598f53.jpg~original
bus_ambulance_wit_2_...

Lenyűgöző.Túl sok képet nem találni a témában(ezek se pont azok),bátor vállalkozás de megérte!Ritkaságot építettél!Tudni miért volt az a "függőleges vezérsík" egy buszon? Egy NOTEK lámpát nem dobsz rá ha már "elkobozta" a hadsereg?
Üdv SENNÁS
Lacee02 577795 2015. február 3. 14:41
Válasz erre
Sziasztok!

Revell 1:24 Bell UH-1 Huey készülget.

A belsővel nagyon nem vagyok elégedett, beírom majd más topikba is de hátha itt is kapok tanácsot. Pesten vagy máshol az országban tudtok olyan helyet ahol méretarányos kiegészítő elemeket tudok szerezni (csavarok, anyák, csapágyak, gombok, műszerek, stb)? Köszönöm!

i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/model/IMG_20150201_173309.jpg
i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/model/IMG_20150202_152017.jpg

i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/model/IMG_20150202_223511.jpg
i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/model/IMG_20150202_145521.jpg

i175.photobucket.com/albums/w133/Lacee02/model/IMG_20150202_223430.jpg
Freddy 577784 2015. február 3. 11:40
Válasz erre
ted978 577778 2015. február 3. 10:36
Válasz erre
Szamuráj 577773 2015. február 3. 04:53
Válasz erre
SDC13888
SDC13888
SDC13891
SDC13891
SDC13893
SDC13893
SDC13894
SDC13894

Sziasztok!

1945 Berlin diorámát építek már jó ideje, ennek egyik szereplője lesz ez a saját készítésű Opel Blitzbus Ludewig Aero mentős változat. 1/35 méretarányú, egy régi Opel Blitz megmaradt kerekeit használtam fel hozzá, az összes többi saját készítésű. Az egyik oldalán nyitva lesz az ajtó, az üléseket is kidolgoztam. Sebesültek, német POW menetoszlopa, civilek és romos utca lesz körülötte.

Üdv.
glitter 577682 2015. február 1. 21:39
Válasz erre
...pedig tedd meg, ha kedved van hozzá, én 52 éves koromig haboztam az egésszel és már nagyon bánom...:))
PETI 577668 2015. február 1. 19:53
Válasz erre
lacipapa 577666 2015. február 1. 19:28
Válasz erre
Köszönöm,még nem mindegyik van be fejezve.
MAN koszolás (némi!)
VT-34 lánc rozsdásítás.
Én a dióidat írigylem,én nem merek bele fogni.
Üdv,Laci
glitter 577663 2015. február 1. 18:22
Válasz erre
lacipapa 577660 2015. február 1. 17:35
Válasz erre
DSCF1882
DSCF1882
DSCF1883
DSCF1883
DSCF1887
DSCF1887
DSCF1884
DSCF1884
DSCF1885
DSCF1885

MAN 7t, Ez is belefért az elmúlt fél évbe. A sofőr saját átalakítás.
lacipapa 577659 2015. február 1. 17:34
Válasz erre
DSCF1873
DSCF1873
DSCF1874
DSCF1874
DSCF1878
DSCF1878
DSCF1877
DSCF1877
DSCF1875
DSCF1875

Csaba páncélos. Ez is az elmúlt fél évben készült.
lacipapa 577658 2015. február 1. 17:32
Válasz erre
DSCF1846
DSCF1846
DSCF1865
DSCF1865
DSCF1866
DSCF1866
DSCF1870
DSCF1870
DSCF1869
DSCF1869

VT-34 átalakítás T-34/76 + AIRES méretezés. Az elmúlt fél évből.
apcyrobi 577653 2015. február 1. 16:53
Válasz erre
100_6079
100_6079
100_6081
100_6081
100_6083
100_6083
100_6086
100_6086

A hátsó fertály fém festése
Gaben86 577648 2015. február 1. 15:52
Válasz erre
P1010004
P1010004
P1010005
P1010005
P1010006
P1010006
P1010007
P1010007

Sziasztok. Ismételten történt egy kis haladás a Neoplánnal.
Lassan közeledek a végkifejlethez. de még sok munka van vele.
Gaben86 577647 2015. február 1. 15:50
Válasz erre
P1010004
P1010004
P1010005
P1010005
P1010006
P1010006
P1010007
P1010007

Sziasztok. Ismételten történt egy kis haladás a Neoplánnal.
Lassan közeledek a végkifejlethez. de még sok munka van vele.
Sennás 577536 2015. január 31. 12:42
Válasz erre
Tunguska-02
Tunguska-02

Sziasztok.Végleges formát ölt a BTR/Tunguska projekt.Valami alapra kell még tenni.
sanyi 577498 2015. január 30. 20:40
Válasz erre
Szép! Szinte hihetetlen, hogy vették a fáradtságot és nem a fémkereskedőnél végezte... A makett is jó lett, ötletes!
Figaro 577486 2015. január 30. 19:21
Válasz erre
2014 03
2014 03

2014 tavaszán felújították.
PETI 577477 2015. január 30. 17:57
Válasz erre
MiG-15

Duanújváros
MiG-15
MiG-15

Dunaújváros
MiG-15

Akkor ez neked biztos tetszeni fog! Picit szakadtabb ennél a cucc, de jó téma. Üdv
PETI 577475 2015. január 30. 17:49
Válasz erre
Majd még dobjál képeket később! :) Üdv
Figaro 577471 2015. január 30. 17:25
Válasz erre
LHDV 01
LHDV 01
LHDV 02
LHDV 02
LHDV 03
LHDV 03
LHDV 04
LHDV 04

Most készült el. LHDV MiG-15
apcyrobi 577441 2015. január 30. 12:42
Válasz erre
boscko 577427 2015. január 30. 09:56
Válasz erre
Szia Phoneix89 neked is szép napot!
Phoenix89 577425 2015. január 30. 09:22
Válasz erre
Igazán nincs mit. Valójában engem is elgondolkoztatott, mert hirtelen én se tudtam. Utánanéztem, és ha már ott voltam, akkor már be is linkeltem.
Szép napot!
boscko 577423 2015. január 30. 09:13
Válasz erre
Szia ismét lacipapa! Köszönöm az infót! Amúgy én árulom,mert már eléggé zsúfolt lesz a kőházas diorámám!Neked is jó munkát kívánok!
lacipapa 577421 2015. január 30. 09:09
Válasz erre
Csak azért kérdezem,mert láttam egy eladót.Azon hátul volt lőcs.
A lőcs,a tengely végét és a szekér oldalát támassza,mind a 4 keréknél.A szekér oldalánál egy kengyel,a tengelynél ,pedig csapszeg fogja (függőlegesen fúrva),hogy ne csússzon ki a kerék .
További jó munkát.
Üdv,Laci
boscko 577420 2015. január 30. 09:00
Válasz erre
Szia Phoenix89! Nagyából sejtett,hogy erről az alkatrészről van szó,de azért köszönöm szépen!
Phoenix89 577419 2015. január 30. 08:55
Válasz erre
boscko 577418 2015. január 30. 08:47
Válasz erre
Szia lacipapa! Köszönöm a dicséretet!Még nagyon sok munkám van a házzal,a szekeremből,csak ez az 1db.van nem szándékozom többet csinálni,aztán ki tudja! :) Mi az a löcs? Netán ami támassza a kereket?
lacipapa 577411 2015. január 30. 00:17
Válasz erre
Nagyon precíz ez is!A szekeret sorozatban csinálod? :-)Azért lőcsöt tegyél mind a négy tengelyre :-)
Még teszel ,ugye képeket?
Üdv,Laci
PETI 577406 2015. január 29. 22:00
Válasz erre
Ez szép! A stencilezése nagyon tetszik! Üdv
boscko 577403 2015. január 29. 21:16
Válasz erre
2015-01-29 08.05.38
2015-01-29 08.05.38
2015-01-29 08.05.51
2015-01-29 08.05.51
2015-01-29 08.06.10
2015-01-29 08.06.10
2015-01-29 08.06.45
2015-01-29 08.06.45

Sziasztok nálam még mindig ez a projekt készül!
apcyrobi 577397 2015. január 29. 20:56
Válasz erre
100_6045
100_6045
100_6047
100_6047
100_6049 másolata
100_6049 másolata
100_6051 másolata
100_6051 másolata
100_6057 másolata
100_6057 másolata

Nálam ez készül éppen - lassan a finisben. "48 Hasegawa RF-4EJ
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.