/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
G4beM 556454 2014. március 21. 13:31
Válasz erre
Wow. Az a rozsda... Hozzáértő kezében minden eszköz csodafegyver :D
TAMÁS78 556449 2014. március 21. 12:03
Válasz erre
benq742 556448 2014. március 21. 11:36
Válasz erre
A hajlakk meg büdös ! :D legalábbis mikor anyám fél dobozzal ráfújt a fejére még anno, akkor kellőképpen megutáltatta:P! amúgy meg lehet használni persze, csak ha van kifejezetten erre való termék (mármint a koptatásra) és nem is drágább, és nem is rosszabb, sőt szerintem jobb, akkor minek a kísérletezés!Persze senkit nem akarok ezzel megbántani mindenkinek szíve joga, sőt biztos valaki nagyon szépen tudja használni mint pl te, de nekem jobban bejött a Mig vagy az AK!
benq742 556447 2014. március 21. 11:29
Válasz erre
hát nem töltötte fel a képet! :( kár:( nem tudom amúgy sem hogy hogy kéne!
benq742 556446 2014. március 21. 11:29
Válasz erre
Amúgy ezzel készülök éppen! Sajnos telefonnal tudok csak fényképezni ezért sok részlet nem látszik de próbálom értékelhetően lefotózni így! hátha így is tetszetős!
Luthor 556445 2014. március 21. 11:28
Válasz erre
103_0789

Hajlakkra homok
103_0789
103_0796

Homok festve
103_0796
103_0803

Homok vizezve, lemosogatva
103_0803
103_0841

eredmény
103_0841
103_0812

ugyanaz máshol
103_0812

A hajlakk nem is büdi... :-)
Nekem hajlakk-homok kombóval ilyen lett:
benq742 556444 2014. március 21. 11:07
Válasz erre
Én is így voltam, és érdekes hogy azóta (szerintem) sokkal szebben tudok dolgozni, mert mindenre van valami egyszerű löttyi,meg alapvetően jól fed jó az alapozó, és nem kell sokat vacillálni hogy mit hogy csinálj meg! Én személy szerint ajánlom!
Üdv Jó munkát!
G4beM 556442 2014. március 21. 11:01
Válasz erre
Köszi! Gondolkodom, hogy át is állok akrilra, mert egyszer az enamelek miatt fogok rákot kapni.. :D És a jó cuccok mind akrilok/akrilhoz vannak. Egyszóval nagyon szemezek Mig Jimenez cuccaival is. Úgy tűnik nagyon itt lenne az ideje, ha már ilyen jó dolgokat árulnak. :) Még egyszer Köszi!
benq742 556440 2014. március 21. 10:32
Válasz erre
Sziasztok (bocs a beleszólásért, csak tapasztalat)

Egyszerűbb! és biztosabb a végeredmény, ezzel a "lötyivel"! Más részről nem drágább mint a hajlakk, akkor meg inkább kifejezetten azt jó szerintem használni ami erre való! jah és nem büdös!Én próbáltam mindkét technikát, és inkább ezt használom!De ez persze az én tapasztalatom és véleményem, ahány ember annyi vélemény! :)
G4beM 556433 2014. március 21. 09:10
Válasz erre
Szia! Becsatalkozok én is a kérdésbe: akkor ez igazából ugyanolyan, mint mikor hajlakkal fújod le, színre fújod, és kaparod vissza? Csak gondolom ez a lötyi direkt makettezésre való, nem házi megoldásokra. Van valami extra előnye a hajlakkal fújkálással szemben?
TAMÁS78 556432 2014. március 21. 08:47
Válasz erre
Tat csiszolás előtt
Tat csiszolás elő...
Tat csiszolás után 1
Tat csiszolás után...

Szintén pillanatragasztóval szoktam a palánkot a bordákhoz ragasztani, gélessel. De felhelyezés előtt a palánkot élben mindig végigkenem szimpla faragasztóval is, fontos, hogy két borda közötti szakaszon élben is ragadjanak egymáshoz, különben fogdosáskor, csiszoláskor elmozdulhatnak.

A kitöltést nagyjából a megfelelő méretre vágott balzadarabokkal csinálom, amiket aztán a bordák ívéhez csiszolok. Itt van pl. a Bismarck tatja, hirtelen erről találtam "előtte" képet is. (Ilyen esetben Palmatexet szoktam használni, ez összefogja a sztirolt a balzával, és utóbbit is önmagával. A pillanatragasztó nem jó itt, mert beleivódva a fába kemény csomókat hoz létre benne, és csiszoláskor ezek teljesen másképp viselkednek, mint az át nem itatódott farész, így nem lehetne szépen ívre csiszolni.)
tyimosenko 556423 2014. március 21. 00:48
Válasz erre
Koszi szepen a hasznos infokat Robi. Udv.
Phoenix89 556420 2014. március 21. 00:14
Válasz erre
Egyébként az ívelt részeket kitöltve később gondolom még utáncsiszoltad, nemde? Mert egyelőre én most így hirtelen nem tudom, hogyan csináljak hasonló "kitöltést".
Mi ennek a menete? Van trükk rá? A kiálló sztirol élekre gondolok és hogy pontosan egy szinten vannak a fával.
Phoenix89 556419 2014. március 21. 00:09
Válasz erre
Sima pillanatragasztót, 3 másodperc se kell, és az isten lábát se ereszti el utána.
TAMÁS78 556418 2014. március 21. 00:01
Válasz erre
Navaga 6
Navaga 6
DSCF3395 másolata
DSCF3395 másolata

Szerintem jobban jársz az utóbbival, mármint a hosszú léc-utólagos jelölés módszerrel. Kevesebb illesztési hibalehetőség, gyorsabb haladás, és nem kell két léc találkozását pontosan kimérni egy 1 mm-es élnél. Csak kell hozzá 3-4 kéz, hogy teljes hosszban a helyére illeszd. :) Milyen ragasztót használsz hozzá?

A jobban ívelt részeknél néha érdemes teljesen kitölteni anyaggal a testet, hogy a palánk biztosan a helyes ívet kövesse, ezt illusztrálják a képek. Balzával ez is villámgyorsan megy.
TMS 556417 2014. március 20. 23:55
Válasz erre
Alapvetően igen, Marci. Az alapszín felvitele után, ráment a lötyi, aztán az álca. Utána vízzel nedvesítettem a felületet, és ecsettel (nem kell vékony legyen, én egy igen vastag körecsetet használtam), óvatosan dörzsöltem a felületet. Használtam még kihegyezett hurkapálcát is a karcolások elkészítéséhez. Ja, és először csak a sárga szín ment fel, azt megkoptattam, majd 2 napos száradás után újra felfújtam a lötyit, és utána fújtam fel a vörös barnát és a zöldet, azt szintén koptattam, karcoltam, így vannak olyan részek, ahol a vörös barna vagy zöld alól a sárga jön elő és nem az alapnak felfújt sötét szín.
Üdv:
Robi
Phoenix89 556416 2014. március 20. 23:41
Válasz erre
Nos igen, abszolút hasznos információk, amiket nagyon köszönök! :)
Pár napja készítettem egy egyszerű derékszögű hajótest "demót", amolyan próbaképp, hogyan sikerült a palánkozás, szerintem nem lett rossz, persze nincs teljesen befejezve, de nem is szándékozom, csak a balza viselkedését akartam látni.
Az oldalak párhuzamos befedése nekem is eszembe jutott, és igen, sokkal kifizetődőbb lesz úgy csinálni, nem utálok semmit se jobban, ha egy makett aszimmetrikus.
Amúgy szerintem úgy fog kinézni a lécek hosszúsága, hogy egy fedőléc három bordát fog érinteni az elején, a közepén és a végén, tehát két bordatávolságot foglal majd magába, így fogom darabonként a helyükre pakolgatni. Vaaagy felrakom őket hosszú darabokban, aztán ejtek rajtunk egy-egy enyhe bevágást, mintha külön darabokból állnának...

Az imént végeztem a belső teknővel, holnap teszek fel képeket.
TAMÁS78 556415 2014. március 20. 23:17
Válasz erre
Szia!

Most látom, hogy ide került a hajód. Továbbra is nagyon precíz munkának tűnik. Az ilyen, viszonylag kevés elemből, és többé-kevésbé hajlékony anyagból (sztirol, karton) készült szerkezetek az én tapasztalatom szerint is hajlamosak kissé "elferdülni". Majd a palánkozásnál sokat segíthet az, ha párhuzamosan csinálod a két oldalt, így az egyik nem fogja elhúzni egy irányba az egész szerkezetet.

Nem tudom, próbálgattad-e már a balzát, de ha a léceket felragasztás előtt óvatosan eleve a kívánt ívre hajlítgatod és így ragasztod a helyére, a bordák - remélhetőleg - egyáltalán nem fognak kiütközni később a hajótesten.

A fedélzettel vigyázz majd, a nagy felületen telibe összeragasztott balza-sztirol szendvics hajlamos elég rondán elvetemedni! Én jártam már így.

Nagyon érdekes téma, és jó festéssel baromi látványos lesz!
tyimosenko 556414 2014. március 20. 22:44
Válasz erre
Koszi az infot Robi. Sotetszurke volt az alapfestes es arrol egy extremvekony ecsettel kapartad vissza a kamuflazs szint?
TMS 556413 2014. március 20. 22:36
Válasz erre
tyimosenko 556410 2014. március 20. 22:22
Válasz erre
Szia Robi,

Szep lett a szorny. A kopasokat milyen modszerrel csinaltad? - Jol neznek ki.

Koszi,udv,
Marci
TMS 556395 2014. március 20. 18:55
Válasz erre
Köszi Attila!
A lánctalpakat először akrillal festettem, majd nagyon sötét szürke mosóval átmostam. Ezután többféle föld színű pigmentet dolgoztam fel, majd áthúztam a görgőkkel és a talajjal érintkező felületeket grafittal és fém színű pigmenttel (ez fényesíthető - lehet egy kicsit még fényesítem).
Üdv:
Robi
flora noel 556392 2014. március 20. 18:03
Válasz erre
Szerintem nagyon jó.A lánc az hogy készül?
TMS 556385 2014. március 20. 16:43
Válasz erre
ok DSC_1692
ok DSC_1692
ok DSC_1694
ok DSC_1694
ok DSC_1700
ok DSC_1700
ok DSC_1696
ok DSC_1696
ok DSC_1698
ok DSC_1698
ok DSC_1706
ok DSC_1706

Sziasztok!
Ezzel az Elefánttal készültem el.

Üdv:
Robi
Tank Model Shop
Hubcsi 556193 2014. március 17. 11:10
Válasz erre
2014-03-17 10.50.38
2014-03-17 10.50.38
2014-03-17 10.47.46
2014-03-17 10.47.46
2014-03-17 10.47.10
2014-03-17 10.47.10

Sziasztok!
Kész lett a festés, jöhet a koszolás.
Üdv!
dioevil 556129 2014. március 16. 12:47
Válasz erre
7
7
8
8
9
9

Buffalo MPCV 1:35-ben készül nálam, most ment rá az alapszín...
Phoenix89 556119 2014. március 16. 11:14
Válasz erre
20140305_214842

Kezdeti illesztési próbák a bordákkal
20140305_214842
20140312_124524

Gerinc összeragasztása a fedélzettel. A pontosság és egyenesség kedvéért a vonal mentére ragasztottam a kis "segítségeket"
20140312_124524
20140315_213328

Végre egyben van a lényeg
20140315_213328
20140315_213531

Még hiányzik egy két darab
20140315_213531
20140315_213959

A fedélzet minimális szinten ferde lett, így pár derékszögű elem segítségével egyenessé sikerült merevíteni
20140315_213959
20140315_215711

Az utastér még építésre vár
20140315_215711
20140315_215834

Szerintem nem maradt csálé, egyenes lett...
20140315_215834

Nálam lassan véget ér a sztirol építése, már csak a belső teknőt kell beépíteni.
Átraktam ide a témát a Csatahajók topicból, mert elvégre ez mégse egy csatahajó. :)
zoli1989 556109 2014. március 16. 09:12
Válasz erre
Nagyon tetszik ez a Falcon már most ! :)
silent8 556090 2014. március 15. 19:21
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Szerbusztok! Itt tartok a 48-as F-16D-vel. A bal vízszintes vezérsík még festve lesz. Kap még egy kis koszolást, és egy-két javítani való is van rajta.

Üdv
Avirok3 556016 2014. március 14. 18:19
Válasz erre
Ez a "cicus" is szép lesz... No de nyugtával dícsérd a papot.. ugye..
Hubcsi 556014 2014. március 14. 17:57
Válasz erre
2014-03-14 16.09.41
2014-03-14 16.09.41
2014-03-14 16.09.25
2014-03-14 16.09.25

Sziasztok!
Felkerült a sötét kék.
Üdv!
Phoenix89 555813 2014. március 11. 14:32
Válasz erre
Tényleg nagyon jó kis csendélet, majdhogynem teljesen tökéletes, mindössze a kerekeket "ereszteném le" egy nagyon picit. Amúgy szép munka!
Freddy 555810 2014. március 11. 13:21
Válasz erre
Nekem tetszik, az UAZ-ra mehetne még egy rendszám és némi por.
akkokoko 555806 2014. március 11. 12:47
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Sziasztok!

Ilyesmi lett a korábban már említett Mafi-ból. A tűrhető szintet talán megüti...
Hubcsi 555785 2014. március 10. 20:25
Válasz erre
2014-03-08 21.52.58
2014-03-08 21.52.58
2014-03-08 21.53.23
2014-03-08 21.53.23

Sziasztok!
Elkezdtem fújkálni a Hellcat-et.
Üdv!
McFrost 555781 2014. március 10. 19:53
Válasz erre
Köszönöm!
glitter 555742 2014. március 10. 12:37
Válasz erre
börni75 555717 2014. március 9. 20:13
Válasz erre
Szia McFrost!
A másik makettes fórumon végigkísértem az építést, nagyon sok munkád van benne, és ez meg is hozta az eredményt! Gratulálok!
Üdv!
McFrost 555715 2014. március 9. 20:05
Válasz erre
P1300001
P1300001
P2010001
P2010001
P2030003
P2030003
P2030007
P2030007
P2030008
P2030008
P3080001
P3080001
P3080002
P3080002
P3080003
P3080003
P3080004
P3080004
P3080005
P3080005
P3080006
P3080006
P3080007
P3080007
P3080008
P3080008

Helló!
Végeztem a Botond gyártású Zrínyi feljavításával, gőzerővel folyik a festés utáni koszolás, de még messze a vége!
TMS 555152 2014. március 2. 22:12
Válasz erre
Ez a szín a RAL 7028 DG III. Ez is azok közé a színek közé tartozik, amit 1944 végén vezettek be a németek. Szintén ekkor vezették be ennek a RAL 7028-nak egy sötétebb változatát is (RAL 7028 DG I - ezt használtam a tornyon kívül a többi helyen).
Makettek festéséhez nálunk megtalálható az összes háború végi szín:
www.tankmodelshop.com/1944_45_haboru_vegi_nemet_szinek_akril_festek_szett___late_war_german_colors_set_1576

Üdv:
Robi
tyimosenko 555151 2014. március 2. 21:53
Válasz erre
Ertem. Koszonom a leirast. Regota tunodom ezen a bizonyos halvanysarga szinen. Gondolkodtam mar azon, hogy kellene festenem, jol nez ki. Egyebkent alatamasztja hiteles forras a letezeset szerinted? Lattam szamos kepet, ami utalhat ennek a szinnek a valodisagara, viszont tudomanyos leirasban meg sose lattam ra utalast.
Koszi, udv
TMS 555150 2014. március 2. 21:31
Válasz erre
Szia!
Köszi!
Nincs szürke szín és nincs téli meszelés. Az egész jármű vörös alapozó színű (hátul is). Erre ment rá a német sötétsárga (oldalt, felül és elöl, hátul nem, illetve a felső panelek közül sem mindegyikre), megkoptatva, rá a vörös és zöld álcafestés (háború végi színek), az is megkoptatva. A torony pedig oldalt nem fehér, hanem a német sötétsárga háború végi világos és kevésbé sárga változata (toronycserés gép, ezért teljesen más a festése a toronynak).
Itt láthatsz a készítéséről több részletet:
www.facebook.com/photo.php
Üdv:
Robi
tyimosenko 555148 2014. március 2. 21:12
Válasz erre
Szia,

Gratulalok, jol nez ki!
Viszont a festest nem ertem teljesen. Hatul mintha pancelszurke lenne, oldalt vorosbarna kukacminta, esetleg nemet sotetsarga reteg is, a torony pedig vorosalapozo szinunek tunik. Rajta pedig teli kopott meszeles. A fenykep csaloka csak? Szurke alapszinu az egesz jarmu?
Udv
TMS 555146 2014. március 2. 20:57
Válasz erre
flora noel 555143 2014. március 2. 20:25
Válasz erre
Szia Robi!
Jó lett szerintem nagyon.Gratulálok
TMS 555108 2014. március 2. 16:11
Válasz erre
00
00
01
01
02
02
03
03
08
08

Sziasztok!
Lassan elkészülök ezzel a Párduccal...

Üdv:
Robi
Tank Model Shop
simonkaroly9 554937 2014. február 28. 11:24
Válasz erre
Taylor2 554935 2014. február 28. 10:57
Válasz erre
photo454
photo454

Szia!

A MiG-29-en más a szigonyantenna.

Üdv:Taylor2
simonkaroly9 554923 2014. február 28. 04:18
Válasz erre
Szia!
Én 1 párra biztos benevezek. A 29-esen nem ilyen antenna van? vagy az csak hasonló? Ha ilyen akkor 3-ra.
Köszi
pintair 554916 2014. február 27. 22:22
Válasz erre
1904_122
1904_122
rsbn-ant
rsbn-ant
rsbn-antenne-flz1
rsbn-antenne-flz1
mig-215_0
mig-215_0
mig-216_0
mig-216_0

Lemaradtak a képek a helyes beazonosításhoz. Nem az Eduard-é lesz leöntve, az se jó...nem jó azon semmi, sulc nagyon elqrta..mintha nem lenne elég lelesnivaló csehonba. Az SRO fésűantennái se sikerültek
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.