/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Zoli 717506 2023. december 27. 18:47
Válasz erre
Szia,

Tehát összerakható a makett, gratula! Nagyon egyszínű, festett gépek voltak?
Ha jól tévedek a "minta" oka a felső rétegnek az alatta lévők megmarásából adódik, de persze tévedhetek is.
z
borisz 717504 2023. december 27. 18:16
Válasz erre
Szia!
Tetszik a fém szín színe, de mitől olyan mintás?
Ezek a festék pigmentjei?
warbirds 717501 2023. december 27. 16:39
Válasz erre
IMG_20231227_163343
IMG_20231227_163343
IMG_20231227_163343
IMG_20231227_163343
IMG_20231227_163343
IMG_20231227_163343

No, hát nagyjából ennyi jött ki belőle. Messziről, némi ellenfényben még el is megy. A matrica, meg a raketták még hátravannak.
Yuki 717470 2023. december 26. 12:28
Válasz erre
IMG_20231226_122043
IMG_20231226_122043
IMG_20231226_122050
IMG_20231226_122050
IMG_20231226_122057
IMG_20231226_122057
IMG_20231226_122103
IMG_20231226_122103
IMG_20231226_122110
IMG_20231226_122110
IMG_20231226_122120
IMG_20231226_122120

Sziasztok régen megígértem, hogy teszek fel képeket de most volt rá időm pár makett készen vannak amiket még koszolni kell. Ezek az elmúlt három év alatt készültek.

Üdv:István.
Zoli 717366 2023. december 23. 11:08
Válasz erre
Szia,

Így van, ezért megvettem az Aires kabint, viszont a beépítése kétséges, más terméküknél is nagyon sokat kell faragni, valószínű a gyári méreteket veszik alapul, nem a makettét, illetve nem számolnak annak anyagvastagságával.
Nagyon várom már a festést, kíváncsi vagyok a fekete antikolásodra. Hajrá!
z
medor 717353 2023. december 23. 00:05
Válasz erre
Szia!
Köszi!Megmondom őszintén,ha mégegyszer kezdeném akkor inkább az Aires gyanta kabinját szerezném be hozzá és csak a rácsokat és egyebeket pótolnám az Eduard alkatrészeivel.
Ez a hajtogatott kabin nem rossz de azért sok 3 dimenziós dolog elég lapos maradt...
Sennás 717345 2023. december 22. 22:13
Válasz erre
tyimosenko 717344 2023. december 22. 21:47
Válasz erre
Hat nem tudom. Szerintem meg ebben a meretaranyban sem nsgyon lehet nagyobb, mint egy 1:35-os Tigris tank. Mondjuk a figura nagyon jo kis plusz.
Sennás 717337 2023. december 22. 17:32
Válasz erre
takom-1-16-scale-jeep-ww2-v0-uphf6znkqvu91
takom-1-16-scale-...

Hallod egy jobb 1:35 készlet már megvan 13-15ezer akkor 22 ezer nem vészes úgyhogy ebben több minden van mint a 24es Italeriben!
tyimosenko 717327 2023. december 22. 14:56
Válasz erre
Sennás 717324 2023. december 22. 14:34
Válasz erre
Takomnak! Nézd meg légyszíves a 717311as linket
tyimosenko 717323 2023. december 22. 14:00
Válasz erre
Köszönöm szépen!

Sennás, háát, modellfutáron 22 ezer, nem kevés... Nem is tudtam, hogy létezik ez az 1:16-os makett.
Zoli 717313 2023. december 22. 10:37
Válasz erre
Szia,

Tetszenek a beépített rácsok, eddig rendben van. Sajnos ez a makett is elég egyszerű, de tényleg ez a legjobb eddig. További sok sikert!
z
Zoli 717312 2023. december 22. 10:36
Válasz erre
Szia,

Szép darab, gratula! Tényleg nagyon steril, de semmi gond, biztos nézett ki így is valamikor. A szerszámok fa nyelei nagyon jól mutatnak, nekem tetszik.
Kellemes karácsonyt Neked is!
z
Sennás 717311 2023. december 22. 10:29
Válasz erre
Sennás 717310 2023. december 22. 10:27
Válasz erre
www.themodellingnews.com/2022/05/beep-beep-whos-got-keys-to-my-16th.html
50$ vajon jó ár érte? Viszont még egy fokkal nagyobb :)
Sennás 717309 2023. december 22. 10:03
Válasz erre
Ó de jó hogy megírtad ezt. Terveztem már megvenni de "pont jókor írtál ":)
Sok frankó kiegészítők vannak 24ben hozzá de ugy meg csillagászati ára lesz.
Szépet építettél amúgy ! Érdekes 35ben IS! van már bukóolló ehhez meg nincs. Üvegek is borzasztóak.---csak Italeri:( köszönet a képekért a leírásért!
Boldog Karácsonyt meg további jó építést jövőre is :)
tyimosenko 717307 2023. december 22. 09:03
Válasz erre
w3
w3
w2
w2
w1
w1

Sziasztok!

Az év utolsó makettje elkészült nálam. Italeri Willys Jeep 1:24-ben. Karácsonyi ajándéknak készült gyorsépítésben, 2 hét alatt. Minimális feljavítás (csak a motorba raktam pár vezetéket), minimális koszolás. Iszonyat rossz a készlet, tele öntési hibával - kilökőtüske mindenütt, sorja, beszívódás -, rossz illeszkedéssel. Ha rendes makettnek készült volna, kiállítási célra, bajban lettem volna. Egy nagy pozitívuma van, az a matrica. Bár vastag, mégis tökéletesen kezelhető. Tartottam tőle, hogy látszani fog a hordozófilm, ami ekkora jelzéseknél tönkre vágná a látványt, de meglepetésemre tökéletesen eltűnt mindenhol.
Az évben 5 makettem elkészült, ez nálam nagy szám, talán rekord. Igaz az ötből 3 ajándék célú gyorsépítés volt.
Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Johnie 717295 2023. december 22. 02:17
Válasz erre
Ezek a réz kiegészítők nagyot fognak dobni a kész maketten.
Ma rendeltem pár festéket az A10-hez, majdnem- majdnem rányomtam a Hase F117-re is, de még várok vele, ráér, így is gyorsabban jönnek befelé a kitek, mint ahogy építem őket.
Ejha, nem is gondoltam volna, hogy olyan nagy egy lopakodó...
medor 717294 2023. december 22. 01:33
Válasz erre
1703199342731
1703199342731
1703199342737
1703199342737

Szia(sztok)!
'Berezeltem' a törzset. Az Eduard alkatrészek jól passzoltak.
A makett a korának (~25 éves) Hasegawa illeszkedésével rendelkezik.
És ha csak az alakját nézzük,akkor (jelenleg) nincs jobb 1:72-es F-117A.
A Revell(Monogram) közel jár,de az összes többi csak a futottak még kategória.
Mindegyiknek kisebb nagyobb alakhibái és egyéb problémái vannak.
A panelvonalai vékonyak,a futóművei nem a legrészletesebbek
de néhány Eduard alkatrésszel lehet tuningolni őket.
Az aknáik a törzsbe vannak öntve ezek viszont sajnos nagyon puritánok.
(Amúgy ez sem kis gép.Nagyjából az F-15 dimenzióival vetekszik.)
Johnie 717290 2023. december 21. 21:31
Válasz erre
IMG_20231221_212313
IMG_20231221_212313
IMG_20231221_204411
IMG_20231221_204411
IMG_20231221_204345
IMG_20231221_204345
IMG_20231221_185932
IMG_20231221_185932
IMG_20231221_204318
IMG_20231221_204318

Akkor kezdődjön a folyamatos, véget nem érő tömítés, csiszi-miszi, alapozás, csiszi-miszi, újra tömítés, csiszi-miszi...
Az elcsiszolt szegecseket Z63 féle szegecselővel javítom, nagyon jó kis eszköz, szabad kézzel is egész kellemesen használható.
Johnie 717268 2023. december 21. 13:05
Válasz erre
IMG_20231221_130300
IMG_20231221_130300

Hat igen, éppcsak a kilógó vége.
Miggyuri 717261 2023. december 21. 11:00
Válasz erre
T-34_tjagacs (3)
T-34_tjagacs (3
T-34_tjagacs (1)
T-34_tjagacs (1
T-34_tjagacs (4)
T-34_tjagacs (4

Találtam egy roncs T-34 alapot (ősi Airfix) meg egy másik készletből a műszakis felépítményt (Military Wheels). Ez sikerült belőle.
medor 717255 2023. december 20. 22:37
Válasz erre
07
07

Hello!
Egy ilyen fotóval tudok szolgálni a fúvókáról az 'archívumomból'.
(Mondjuk semmi nem fog látszani belőle a burkolat alatt...)
medor 717254 2023. december 20. 22:31
Válasz erre
Szia!
Köszi a pontosítást!Annyira lekötött az olvasása,
hogy észre sem vettem az ékezetek hiányát. :D
A fotókat jobban szemügyre véve a belső nem is ajtó,
hanem egy leszedhető burkolat. (Ha jól látom.)
magyaralba 717237 2023. december 20. 20:24
Válasz erre
Szívesen... elnézést a sok elgépelésért de a benti gépen az autokorrekt nagyon "okos" és nincs ékezet... vagyis lenne de nem lehet magyarra átállítani... megy a nyihogás érte...
Johnie 717223 2023. december 20. 14:50
Válasz erre
Köszi. Teljesen érthető így laikus számára is.
Mostanában kezdtem a hajtóműkilépő (a belső gyűrűnek) színeit nézegetni, nem igazán láttam megégett színeket eddig.
magyaralba 717220 2023. december 20. 13:49
Válasz erre
090602-F-8110H-123
090602-F-8110H-123
A-10-Engines-

Jol latszik hogy a kulso es belso aram elszeparalva lep ki a hmu gondolabol...
A-10-Engines

Szia!

Egy kis pontositas... nem a vedelem miatt van megegy ajto hanem mert az A-10 hajtomuve mar egy korai ketaramu gazturbinas hajtomu es ami a Belso ajto lenne az igazabol a kulso levego aramot valasztja el a az un. Core-tol. Mivel valojaban a Core az iagzi hajtomu, ahol a thermo dinamikai folyamatok zajlanak igy a core-ra vannak felepitve segedberendezesek. Ezek a csoveket, berendezeseket takarja a "belso" ajto hogy a levego aramlas lehetoleg minel stabilabb legyen, ne kelletkezzenek felesleges legorvenyek mert azok elegge negativan hatnak a teljesitmenyre. Az sokkal modernebb ketaramu hajtomuveknel mar nagyobb az elso fokozat vagy Fan atmeroje is ami nagyobb teljesitmenyt, toloerot tesz lehetove. Itt az A-10 eseteben egy win-win szituacio jott letre mert a kulso levego aram a core-bol kiaramlo forro gazokakkal keveredve hamar lehuti a gazhot, csokkentve a rg hokepet illetve a core kore egy "jotekony" hidegebb levego burkot kepez ami szinten jotekonyan hat a rg hajtomu gondolak hokepere... Persze ez ennel sokkal bonyolultabb a dolog de probaltam nem szakmai emberek szamara is emeszthetoen leirni... mellekeltem nehany kepet ahol jobban latszik par dolog amirol irtam...
Johnie 717197 2023. december 20. 01:35
Válasz erre
Na erre kíváncsi vagyok, mármint a teljes külsőre, hogy illeszkedik, panelvonalak, aknák stb.
medor 717196 2023. december 20. 01:23
Válasz erre
090602-F-8110H-010
090602-F-8110H-010
090602-F-8110H-028
090602-F-8110H-028

Mert dupla burkolata van,gondolom a védelem miatt.
A belseje nem lett kidolgozva a maketteden,hiába 1:48-as.
Johnie 717194 2023. december 20. 00:01
Válasz erre
IMG_20231219_164021
IMG_20231219_164021
IMG_20231219_164314
IMG_20231219_164314
IMG_20231219_164217
IMG_20231219_164217
IMG_20231219_164234
IMG_20231219_164234
IMG_20231219_234358
IMG_20231219_234358
IMG_20231219_234531
IMG_20231219_234531

Folytattam az építést a hajtóművekkel.
Különálló szerelőajtókat kapunk, meg lehetne építeni nyitottan, de oly puritán és pontatlan a hajtóműbelső ,hogy zárt ajtókat kap.

Közben segítségem is akadt...egy kis smirglinyelvű kíváncsiskodó...
medor 717191 2023. december 19. 22:08
Válasz erre
IMG_20231219_215258
IMG_20231219_215258
IMG_20231219_215347
IMG_20231219_215347

Sziasztok!
Befejezettnek tekintem a kabint.
Jó sok időt töltöttem vele.
Ideje most már a külsővel is foglalkoznom.
kervil 717158 2023. december 19. 11:19
Válasz erre
Az 'egy igaz' méretarány az a 32 - ezt azóta tudom, hogy egy makettkiállításon életemben először láttam 32-es repülőket :) Letaglózó élmény volt, ezek már valóban mutatják a részleteket anélkül is, hogy az embernek nagyítóval kellene szemlélni őket, és már majdnem olyan érzést keltenek, mintha az ember a valódi gépeket nézegetné. Rögtön tudtam, hogy ebben a méretarányban szeretnék építeni én is, viszont ez azóta sem történt meg, maradtam kompromisszumos megoldásként 48-ban. 72-ben a gyerekkori kezdetek óta nem építettem, és nem is szeretnék, számomra az élvezhetetlenül kicsi, max fotón kinagyítva mutat, a valóságban a polcon az én szememnek az nagyon nem az igazi. A 32-t azért nem kezdtem el végül mégsem, mert így is nagyon tökölősen építek, ha egy évben két makettel elkészülök, már boldog vagyok, ráadásul a 32-esek elhelyezése nekem is gondot jelentene, a vitrinembe azok már (sajnos) túl nagyok lennének. És akkor az árukról még nem is beszéltem, bár az előző két ellenérv hangsúlyosabb.
Johnie 717154 2023. december 19. 10:11
Válasz erre
48-as Messer. 72-es F5
48-as Messer. 72-es...
48-as Messer.  72-es Blackhawk
48-as Messer. 72-es...
48-as Messer.  48-as A10
48-as Messer. 48-as...

Neked is igazad van, főleg a szemromlás tekintetében. 72-ben építve nálam többször előkerül a nagyító mint 48-ban. Nem beszélve arról, hogy a házilagos feljavítások híveként 72-ben már neki sem állok annak ami 48-ban ha pici is, de még megoldható. Ezért is szeretek 48-ban építeni, könnyebb számomra festeni is.

Viszont medor tudja, hogy a hidegháborús sugárhajtású gépek a fő kedvenceim, zömében ilyeneket építek. Ha a második világháború légcsavaros vadászait építeném (Messer, Fóka, Spit), akkor ezek még 48-ban is elfogadható méretűek lennének. Nem nagyobbak a 72-es hidegháborús sugarasoknál, nem lenne még helyhiányom, nem is kellene kisebbre váltáson gondolkodnom.
Teszek fel pár képet egy 48-as Messer társaságában...

Van egy 72-es Eduard Focke Wulf 190 profipack kiadásom (bocs, nem nekem, hanem a nagyobbik fiamnak) hát olyan pici, nem mertünk még nekilátni. Én a szemem miatt, ő meg még gyakorló. Viszont pont ez a makett nem azt érdemli, hogy gyakorolgassunk rajta.
warbirds 717147 2023. december 19. 06:42
Válasz erre
Na ez már jobban illik a környezethez. Kicsit intenzív még, de jobb. :)
Tibcsi 717146 2023. december 19. 06:14
Válasz erre
Igen, a fröcccsöntés fejlődött, de a szemem az romlott. Megvettem az Eduard új Gustav Messzer-jeit (G2-G4) 1/72-ben és néhány maratott alkatrész, ami az összeállításiban olyan remekül látszik, a valóságban kisebb a hangya talpánál... Ami vagy elrepül a hipertérbe, vagy egyszerűen csak egy "megazanyád" búcsúbeszéddel kihagyom a francba. :D

Úgyhogy az én koromban már pénzkidobás 1/72-ben Profipack-ot venni...
Miggyuri 717145 2023. december 19. 04:59
Válasz erre
medor 717142 2023. december 18. 23:29
Válasz erre
Akkorát fejlődött a fröccsöntés két-három évtized alatt,
hogy ma egy 1:72-es makett sokkal részletesebb mint anno
egy 1:48-as volt.Persze ez utóbbiak is fejlődtek de ha helyhiányod van,
akkor jobban jársz az 'egy igaz' méretaránnyal. 😀
warbirds 717128 2023. december 18. 20:55
Válasz erre
Ez a szürke nem illik a homokhoz. Szerintem fesd vissza és valami homokszínnel porozd át finomabban.
Miggyuri 717106 2023. december 18. 16:09
Válasz erre
Lényegesen jobb ez a készlet. A kerekeket szürkével átfújtam. Még dolgozom rajta, mert "túl jó" lett.
slowmotion 717105 2023. december 18. 16:05
Válasz erre
Jaja, elég nagy. LÁttam a csereberén egy matrica nélküli 1:48-as A-10-est hirdetve, gondoltam megveszem, és azon fogok mindent is gyakorolni. Csak aztán szembejött velem egy akciós F-15-ös, és a wiki szerint a szárnyfelület 608 vs 506 négyzetláb az Eagle javára (meg annak a háta is szép széles, lapos), úgyhogy gondoltam inkább az legyen.
Johnie 717104 2023. december 18. 15:49
Válasz erre
Hát gondban leszek vele, de leginkább az elkövetkező 48-asokkal.
Rá kellene állni inkább a 72-esekre.

De annyi mindent szeretnék még 48-ban megépíteni...
warbirds 717101 2023. december 18. 15:27
Válasz erre
Tetszik, a másik készlethez képest ez sokkal jobban kidolgozottnak tűnik. A festés jól megy az alaphoz. A kerekeket szürkével szárazecsetelted vagy az én szemem csal?
Johnie 717100 2023. december 18. 15:27
Válasz erre
IMG_20231218_111215
IMG_20231218_111215
IMG_20231218_111141
IMG_20231218_111141
IMG_20231218_141338
IMG_20231218_141338
IMG_20231218_141241
IMG_20231218_141241
IMG_20231218_152525
IMG_20231218_152525
IMG_20231218_111056
IMG_20231218_111056

Igazad volt.
Bár panelvonal eltolódás csak minimális mértékben jelent meg a két törzsfél összeragasztásakor, a szegecseket , főleg a hasi részen kénytelen az ember elcsiszolni szintbehozáskor. Tényleg muszáj megtenni, más út nem létezik.
Három napot vártam a törzsfelek összeragasztása után, hogy már ne dolgozzon tovább az Extra Thin ragacs.
Most a tömítés következik, én ezt úgy szoktam, hogy nagyon hígított Tamiya Putty-t viszek fel ecsettel, megszárad, beivódik, zsugorodik, majd rá egy újabb réteget viszek fel megpúpozva az előzőt.

Brutál méretű lesz ez az A10
Miggyuri 717096 2023. december 18. 14:23
Válasz erre
luna_2_5 (6)
luna_2_5 (6
luna_2_5 (10)
luna_2_5 (10

Most éppen ez.
Johnie 717075 2023. december 18. 02:13
Válasz erre
Nagyon jó lesz! Én mindig tartottam tőle ,hogy ragasztáskor beopálosodik a kabintető, de nálad nyomát sem látni.
medor 717073 2023. december 18. 00:49
Válasz erre
IMG_20231218_003059
IMG_20231218_003059

Szia!
Így sikerült megoldani amit írtam.
Oldal elemek és a hidraulikus emelők.
Nyersen,még festetlenül.
Johnie 717066 2023. december 17. 22:44
Válasz erre
Egyre jobb lesz!
Ezt már érdemes folytatni.
Johnie 717065 2023. december 17. 22:43
Válasz erre
Remek!
Próbálom behatárolni az épített forgószárnyas megjelenített évjáratát: kb. a 80-as évek közepére lövöm be. A saját építésem (jóval későbbi- 2019-es) hajózóinak alkoholmentes dobozos sört képzeltem a kezükbe, ez ugyebár a 80-as években kivitelezhetetlen. De úgy látom, nagy bögrékkel is megoldható. Gratulálok 😀
slowmotion 717064 2023. december 17. 21:46
Válasz erre
Így e lemenő nap fényében jól néz ki, de légyszi fotózd már le nappal is! ;)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.