/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
juge75 523985 2013. február 1. 19:02
Válasz erre
juge75 523983 2013. február 1. 18:59
Válasz erre
Sűrített levegő, indításhoz.
Tibcsi 523959 2013. február 1. 13:02
Válasz erre
Szerintem ezen már csak rontani tudsz. :) Tök jó lett!
Lapidus 523952 2013. február 1. 12:11
Válasz erre
DSC00171s
DSC00171s

Sziasztok!

A képen látható MiG-21esen (Eduard 1/144) dolgozok éppen. A festés még nem 100%-os és a fegyverzet és a futóakna még összeszerelésre vár.
A festés először nagyon egyhangú lett és tudom, hogy ennek a fakításhoz a valósághoz kevés köze van, de valahogy életet akartam lehelni a makettbe. Szerintetek nagyon túl lőttem a célon?
SSZABI 523917 2013. január 31. 21:22
Válasz erre
MAZ 1 002
MAZ 1 002
MAZ 1 003
MAZ 1 003
MAZ 1 004
MAZ 1 004

Szia!

Tetszik a fülkéd nagyon :) MOndom ezt a kábelezés dolgot sokféle variációban láttam, fogalmam sincs, hogy mi lehet az eredeti...
Ma megcsináltam teljesen a vezetőfülkét, de a festéssel várnom kell míg jobb idő lesz a fújáshoz :S
Majd oszd meg itt az elkészült részeket, nagyon kíváncsi leszek rá.

További szép estét!
Sennás 523913 2013. január 31. 20:57
Válasz erre
018
018
31745823_1_400x400_dvigatel-kamaz
31745823_1_400x400_d...
31745823_2_400x400_dvigatel-kamaz
31745823_2_400x400_d...
dvigatel_kamaz_7403
dvigatel_kamaz_7403
btr
btr
photo_2_1294935995
photo_2_1294935995

KamAZ–7403 V8-as.Ha másnak sikerűlt.
Gaben86 523912 2013. január 31. 20:51
Válasz erre
Maz motorja momentán eredetileg T-34-es be való motor volt. Azt alakítom át. Persze sokmindent kell hozzá legyártani vízhűtő, ventillátor vezetékek csövek stb.
A BTR 80-ba nem tudom pontossan milyen motor van. Igazából bármilyen jó lehet bele aminek a blokja hasónlít az eredetire főleg ha nem nagyon látszik.
Az M-1070-es (Het)-be példáúl egy valamikori BMP-be való műgyanta motor kerűl. Persze rengeteg csiszolás és ragasztás után.
korzaar 523902 2013. január 31. 20:00
Válasz erre
Üdv.
Egy német 2.vh.-s wermacht katonát festenék, a kulacs posztóhuzatának valaki meg tudná adni a RAL színkódját?
Sennás 523900 2013. január 31. 19:58
Válasz erre
Szia Gaben86.Szép a cumód.A motort miből csináltad?Teljesen házi?K... jó!Én majd a BTR-80ba szeretnék motort tenni tudsz valami jó tippet mesterem?
Gaben86 523893 2013. január 31. 19:43
Válasz erre
PC280041
PC280041
PC280043
PC280043
P1310048
P1310048
P1310047
P1310047

Szerbusz. Nekme tetszik a fűlkéd kábelezése. Én is épp ezen a maketten dolgozok. Bár én nem ugyan így oldottam meg a kábelezést. Motort is készítek bele. De sajna a fülkét nem tudom buktatva beállítani mert a Dragon nem igazán jól oldotta meg a fülke oldalának a kialakítását.
Szabi77 523891 2013. január 31. 19:23
Válasz erre
Bocs Israti!
Szabi77 523890 2013. január 31. 19:23
Válasz erre
Isirati!
Köszi szépen!
A makett az Eastern Express gyártmánya,házilag a fegyverzettartók,daru,pitot,matrica készült!Jó volt építeni!
Szabi
kisati 523871 2013. január 31. 17:26
Válasz erre
P1030790
P1030790
P1030784
P1030784

Nálam ezek készülődnek, 1:72 méretarányban. a Gép egy Dragon Sd.Kfz. 251/1 lesz
Israti71 523792 2013. január 30. 22:10
Válasz erre
Hali!
Nagyon szép lesz.Nem kis munka lehetett ebben a léptékben ezt megcsinálni!
Üdv: D.A
Szabi77 523790 2013. január 30. 21:45
Válasz erre
Ja azt elfelejtettem,a méretarány 1/144-es!
Szabi77
Szabi77 523780 2013. január 30. 20:58
Válasz erre
P1100329
P1100329
P1100336
P1100336
P1100337
P1100337

Sziasztok!
Nálam ő készült el majdnem teljesen!
Szabi77
SSZABI 523776 2013. január 30. 20:21
Válasz erre
MAZ 1 001
MAZ 1 001
MAZ 1 002
MAZ 1 002
MAZ 1 004
MAZ 1 004
MAZ 1 003
MAZ 1 003

Üdv!
Nálam ma ez készülgetett: MAZ-543-as fülkéi (a dragon SCUD makettjéből).
Próbáltam a képek alapján dolgozgatni, de nem lett tökéletes, ahány masináról láttam képeket annyiféle megoldást láttam pl. a kábelezésre is (rajzokat találtam orosz oldalakon, de azok még annyira se hasonlítottak a fényképeken látottakra, lehet valami alváltozatok közti eltérésből adódóan)
Nekem mondjuk már így is sokkal jobban tetszik mint csupaszon :P A maratás eduardék gyártmánya, nagyon hasznos!
Még nem raktam fel mindent (pl. a vezető állásban lévő két nagyobb tartályt, amikről nem nagyon mi célt szolgálnak, de mindegy is).
Az oldalfalat az ajtókkal csak azért tettem oda, hogy lássam egyáltalán mi fog látszódni az egészből...
Luthor 523583 2013. január 29. 12:20
Válasz erre
Végre! Sokszor én is túlzásnak érzem, bár tény, hogy nagyon plasztikus tud lenni. Ez így szerintem pont jó!
Hubcsi 523573 2013. január 29. 10:08
Válasz erre
Szia!
Köszi. Az előárnyékolás csak nagyon közelről látszik de az is volt a célom, hogy ne legyen harsány látvány makett.
Fekete és barna keverékével fogom panelezni.
Üdv!
Luthor 523566 2013. január 29. 07:47
Válasz erre
Nagyon szép, tiszta munka... azt csak én érzem úgy, hogy a pre-shading teljesen eltűnt? Gondolom, panelezed még, elnézve a kellően fényes felületet...
Hubcsi 523561 2013. január 28. 23:48
Válasz erre
2013-01-25 22.56.31
2013-01-25 22.56.31
2013-01-28 22.35.37
2013-01-28 22.35.37
2013-01-28 23.25.23
2013-01-28 23.25.23
2013-01-28 23.25.36
2013-01-28 23.25.36
2013-01-28 23.25.58
2013-01-28 23.25.58

Sziasztok!
Egy hét alatt sikerült lefujnom a Messert.
Üdv!
atu71 523535 2013. január 28. 19:50
Válasz erre
IMG_6932
IMG_6932
IMG_6933
IMG_6933

Hali!
Felraktam a jelzeseket,az angol egysegre esett a valasztasom,a masik canadai jelzes volt.
Szu-22 523442 2013. január 27. 21:22
Válasz erre
Mirage IIIR

Még nincsen kész, de a vége felé jár
Mirage IIIR

Sziasztok!
Én éppen ezzel a masinával bíbelődöm 48-ban...
ANT 523266 2013. január 26. 15:15
Válasz erre
Helló.
Úgy legyen! Majd publikáld, hogy mire jutottál!
Lucky13 523247 2013. január 26. 13:00
Válasz erre
Ez nem lesz akármi ha elkészül... Mi a véleményed magáról a makettről? Könnyen építhető?
gaben21 523233 2013. január 26. 10:55
Válasz erre
Helló.Igen egy próbát megér. Lehet,hogy kevesebb energiával sikerül megoldani mint a tamiya sárvédőket elvékonyítani a megfelelő vastagságra.
ANT 523212 2013. január 25. 20:35
Válasz erre
Nincs mit. Megpróbálsz életet lehelni a maratott sárvédőkbe?
gaben21 523210 2013. január 25. 19:36
Válasz erre
ANT 523177 2013. január 25. 13:37
Válasz erre
Kb. 1mm a szélesség. A vonalzó osztása volt az "etalon".
gaben21 523174 2013. január 25. 13:30
Válasz erre
1521974_11050_P1250001--
1521974_11050_P12500...

Én most néztem meg a te maratásod építési útmutatóját. Azt kell mondjam,hogy ennek az elkészítése,összerakása sokkal jobb és érthetőbb mint az enyém. Látom ebbe több a felhasználható elem és még csavar sablon is van benne. Legközelebb biztos jobban utána nézek,hogy melyik maratást vegyem meg. :-( A sárvédőd felfogatásánál meg tudnád mérni,hogy milyen széles a benyúlás?
ANT 523170 2013. január 25. 13:19
Válasz erre
Eduard 35441
Eduard 35441
Eduard 35802
Eduard 35802

Nézem az összerakási útmutató pdf-et, ez egy kicsit más konstrukció. Itt nincs 90 fokos perem, csak az egyenes lemez alá bepakolt "alátétek". Érdekes, hogy így variálják a megoldásokat.
gaben21 523163 2013. január 25. 12:44
Válasz erre
Én az eduard 35441 készletét vettem meg hozzá.Ez elméletileg ehhez a tamiya tigrishez való.
ANT 523160 2013. január 25. 11:52
Válasz erre
P1250001
P1250001

Aha, értem. Itt az a gond, hogy a háromszög alakú keresztmerevítő csúcsáról hiányzik az a "váll", ami a 90 fokban hajlított peremhez illeszkedne oldalról. Ez az egész ilyen volt gyárilag? Melyik Eduard szett? Én a 35802-vel építettem az AFV Tigert, ott passzolt minden alkatrész.
gaben21 523156 2013. január 25. 10:48
Válasz erre
0024-PzKpfw_6_Ku_11-1...lkl
0024-PzKpfw_6_Ku_11-...
Edu 2
Edu 2

Helló.

DrJoci: Jogos a felvetés. Elég sok képet és könyvet átnéztem. Volt ilyen is meg olyan is.Mivel én konkrét járművet építek és eme részéről pont nincs infóm így "csaltam" egy kicsit.

ANT: Köszönöm a megerősítést a lánccal kapcsolatban. A maratott sárvédő csavarozott részével vagyok bajban. A mellékelt képen látszik a probléma amire már felhívták a figyelmem.A probléma kiküszöbölésének elfogadható módja nekem rejtély és szinte megoldhatatlan.
juge75 523155 2013. január 25. 10:27
Válasz erre
Telefon szerelőktől kérj drótot, ők használnak 0,46 mm átmérőjű, tömör kábelt, szigeteléssel ez az átmérő 0,95 mm.
Érdemes még benézni olyan boltba is, ahol gyöngyfűzéshez árulnak holmikat, kapható tekercsben többféle átmérőben drót.
Én az 1/35-ös PU-12-höz 0,6-os drótot használtam.
ANT 523151 2013. január 25. 09:26
Válasz erre
Tiger track
Tiger track

Helló.
Jó lesz az a lánc. A meghajtógörgő fogaiba való illeszkedés miatt másképp nem is tudod felrakni.
Egyébként miért nem a maratott sárvédőket használod, ha már vannak?
DrJoci 523136 2013. január 24. 22:07
Válasz erre
Szia Gaben21 !

Ha jól tudom a majdnem vízszintes páncél lemezen nincs zimmerit ,mert felesleges a gravitáció úgy is ott tartaná a mágneses gránátot.

Amúgy nagyon tetszik :D kíváncsi vagyok a színezésre :D
gaben21 523116 2013. január 24. 19:57
Válasz erre
Elliot 523109 2013. január 24. 19:36
Válasz erre
Szia!

Az eredeti harckocsin 5 mm-es lemezből készültek ezek az oldalsó sárvédők.

Üdv: Elliot
akkokoko 523107 2013. január 24. 19:34
Válasz erre
Szia!

Revell BR 130 "Ludmilla" 1/87 méretarány.

Üdv: akkokoko
Törzsbusz 523104 2013. január 24. 19:22
Válasz erre
Ez miféle mozdony,milyen méretarányban?
akkokoko 523097 2013. január 24. 18:37
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7

Sziasztok!

Most ezeket készítgetem.Ma festettem a T-72-t.A BTR-60P-n még vannak előkészíteni valók festés előtt. Először az alját tervezem festeni a belső térrel. Utána kapja meg a tetejét. A Ludmilla is le lesz egyszer festve talán. Már lassan egy éve így áll...
Van még egy SZU-100-as /1:35/is. Az is lassan festésre kerül. Ja és egy FUG is elindult a megvalósulás útján... :). Azt követően egy BTR-50 következik (ha más nem jön közbe... :) ).

Ezúton érdeklődnék, hogy az 1/72 ICM BTR-60P-t aki már elkészítette, az a fellépőket, és egyéb vékony cuccokat (pl. ponyvatartó) milyen vastagságú vezetékből gyártotta le. Merthogy a gyári műanyagból nem, az tuti... Az összes törik... :(.
Valamint, hogy hol lehet és mit érdemes beszerezni, hogy jó minőségű és változatos átmérőjű rézszálat kapjak?

Köszönet és üdvözlet: akkokoko
gaben21 522843 2013. január 22. 16:00
Válasz erre
Kép2090
Kép2090
Kép2091
Kép2091
Kép2074
Kép2074
Kép2079
Kép2079
Kép2070
Kép2070
Kép2072
Kép2072
Kép2073
Kép2073
Kép2062
Kép2062

Helló.Tegnap végre sikerült befejeznem a baloldali lánctalpat is. Felraktam próbaképpen de van olyan érzésem,hogy ez így nem frankó. A tigrisnél a két lánctal szimmetrikus volt vagy nem? A lapát is felkerült. A lapát nem áll a legszebben de mivel az eduard elég idiótán gyártotta le a lapát végére a lefogatást és szarul is sikerült összerakni így maradék alkatrészből ezt sikerült összehozni,sajnos a pici támasztó lábakat nem tudtam legyártani..Tudom azt is,hogy eredeti formájában nem így állt de láttam olyan építést amin ilyen volt így ez mellett döntöttem.A toronyra is felkerült hosszas tépelődés után az antennabak.Az eduard sárvédőket még is csak elhagyom helyette a gyári sárvédőket vágtam szét. Abban tudnátok segíteni,hogy kb milyen vastagságúra kéne elcsiszolnom?
akkokoko 522820 2013. január 22. 12:41
Válasz erre
HPIM2718
HPIM2718
HPIM2720
HPIM2720
HPIM2723
HPIM2723
HPIM2724
HPIM2724
HPIM2726
HPIM2726
HPIM2728
HPIM2728
HPIM2729
HPIM2729
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003
Kép 004
Kép 004
Kép 005
Kép 005
Kép 006
Kép 006

Sziasztok!

Ez a (majdnem) első teljesen elkészített makettem! ATZ-4 üza. szállító. Gyártó ICM. Méret 1/72. Elvileg egy elég homokos ( nem homoszexuális :-) ) útról tért vissza egy nem egészen új gép. Sajna a gépem egy gagyi automata, ezért közelibb képeket nem tudtam vele készíteni :(. Próbáltam koszolást, rozsdát megfolyást is imitálni kisebb-nagyobb sikerrel... Az utolsó matt lakk fixálás még hátra van!
Várom véleményeteket, segítő hozzászólásotokat!

Üdv: akkokoko
Hubcsi 522781 2013. január 21. 23:23
Válasz erre
2013-01-21 22.38.49
2013-01-21 22.38.49
2013-01-21 22.39.20
2013-01-21 22.39.20
2013-01-21 23.18.51
2013-01-21 23.18.51

Sziasztok!
Egy kicsit haladtam Messerrel.
Üdv!
Dani_MiG23 522778 2013. január 21. 22:43
Válasz erre
Ezt viszont nem tudtam - mi a könyv címe? Érdekelne.
atu71 522732 2013. január 21. 17:01
Válasz erre
Hali!
Ok;,ime a receptem:)3 resz v.szurke es 1 resz v.kek kevereke az alap,de ezt inkabb mindenki maga dontse el hogy milyen arnyalatot szeretne ,elso lepeskent erosen higitott (humbrol) feketevel atmostam.Szaradas utan egy szivacsot fekete es sotet szurke festekbe martottam es ezzel imitaltam a lepattogzott reszeket,persze kulon-kulon, erdemes egy papirlapra ranyomkodni a felesleges mennyiseget.Annyi maradjon ami alig fog,kovetkezo lepeskent Mig Dark Wash-al befojattam,szinten hagytam szaradni,a rozsdat Lifecolor 703 es 716-os szinekkel keszitettem a peremeken.Az eso nyomok Tamiya Weatherrine Masterral keszult,szinten igen ovatosan.De persze ezt szinten elkeszitheto oljbazisu festekkel is,olaj megfojas Mig Oil and Grease Stain Mixture termeke.
Azt hangoztatnam hogy mindebol csak nagyon keveset szabad egyszerre felvinni,
Luthor 522726 2013. január 21. 16:28
Válasz erre
Az amortizálása is megérne pár szót... nos?
atu71 522722 2013. január 21. 16:13
Válasz erre
Hali!
Koszonom sracok,humbrol matt 1 (vilagos szurke),humbrol matt 109 (vilagos kek) kevereke.
Luthor 522703 2013. január 21. 13:12
Válasz erre
Penge lett a hordó! Minden porcikája...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.