/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768.
Miggyuri 738353 2025. június 17. 18:51
Válasz erre
20250616_154134
20250616_154134

Ez.
novarock 738336 2025. június 16. 18:57
Válasz erre
Gratula!Keresem az állam,brutál jó lett :)
McFrost 738334 2025. június 16. 18:51
Válasz erre
Köszi, a Te madarad is igen király lett!
McFrost 738333 2025. június 16. 18:50
Válasz erre
Köszi!
Nem tudom, hogy 45 tonnát van-e értelme lekötni :)
kervil 738330 2025. június 16. 15:28
Válasz erre
Ha ilyen hamar megvagy vele, akkor megéri rászánni az időt, mert sokat dob az amúgy is erős maketten.
Nagyzo 738314 2025. június 15. 21:55
Válasz erre
köszi!
régebben elég sok figurát festettem, de az arcok feladják a leckét. Sajna elég impulzusszerűen csinálom, pedig ezt gyakorolni kellene.
Összesen szerintem kb 6-7 óra volt ez így, de nem tudom rendesen megsaccolni, mert sokszor csak 20 perceket tudtam foglalkozni velük
Nagyzo 738313 2025. június 15. 21:43
Válasz erre
Nem a páncélosok a szíven csücske, de erre jó ránézni, nekem nagyon bejön, és igencsak szép munka!
borisz 738300 2025. június 15. 14:00
Válasz erre
Szerintem erről a vonatról énekel a Demjén Rózsi is! Nagyon szép!
De elég volt ékelni ezeket a dögöket, nem kellett mellé ki is kötni?
McFrost 738289 2025. június 15. 11:19
Válasz erre
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670
DSC04670

2021-ben indult az utazás, de én most leszállok a vonatról... megy tovább a saját útján
kervil 738267 2025. június 14. 10:34
Válasz erre
Gratulálok, nagyon jók lettek ezek is, még a kutya is, pedig a bundát nehéz élethűen megcsinálni. Nem tudom, mennyi tapasztalatod van figurákkal (korábbról egy női A-10 pilótára emlékszem innen a fórumról), de aki tud, az tud, rendkívül meggyőzőek lettek.
Mennyi idő ment rá amúgy az alapra és a figurákra összesen? És mik a terveid, innentől már minden makettedhez készíteni fogsz hasonlót?
Nagyzo 738264 2025. június 13. 23:22
Válasz erre
_DSC8564_1
_DSC8564_1

Ennyit sikerült kihozni a kicsit szappanból faragott jellegű ICM figurákból. A történelmi hitelesség oldaláról nem különösebben jártam körbe a dolgot. Keret dolgában még nem jutottam előre.
zsocate 738229 2025. június 13. 08:15
Válasz erre
Sziasztok!

Ha szükségetek lenne Italeri F-18 futóművekre, írjatok rám vasárnapig, beleteszem a pótalkatrész rendelésbe.

Üdv:
Zsolt
slowmotion 738198 2025. június 12. 13:33
Válasz erre
Ránézésre hasonló az Academy alkatrészbontása, mint a Hasegawáé (amihez készült a feljavító), annyi különbséggel, hogy a Hasegawa egy beömlőnyílást lezáró falat ad a futóműakna fala elé (ami elvileg a törzset is merevíti), és ez elé - tapasztalatból mondva - hosszában is elfér az Aires darab; az ACademy pedig eleve lezárja a beömlőt, olyan alkatrészt ad, mint az Aires gyantája az első lépcső végéig.

Az Aires-szel nem is ez a baj, hanem hogy iszonyat sokat kell vékonyítani ahhoz, hogy beférjen, tehát az Academybe akkor passzol jobban, ha a koreaiak készlete megugrotta a japánok elemeinek vaskosságát.
Én annyit koptattam, hogy majdnem átlyukadt a gyanta beömlő fala, meg a törzsből is kimunkálkodtam egy fél hegynyi sztirolt.
4WD 738195 2025. június 12. 13:00
Válasz erre
F-18C futószárak - Italeri
F-18C futószárak - Italeri
F-18C air intake QB 72-438
F-18C air intake QB 72-438

Évekkel ezelőtt öntöttem Italeri futószárakat az Academy maketthez, talán még maradt is belőlük pár darab.

Az Aires műgyanta szívónyílásai mennyire passzolnak az Academy készletéhez?
Sennás 738118 2025. június 11. 10:06
Válasz erre
Mögötte nincs semmi "vízszintes vonal" nem is feltünő. Jobb kerék(en) csiszolni 1mm(?) Lehet viszadől.
kervil 738113 2025. június 11. 09:08
Válasz erre
Szerintem se törődj apróságokkal. Kész van, jól mutat, ez a lényeg. Ahogy mondani szokás, akinek nem tetszik, az legfeljebb majd nem néz rá :) De joggal lehetsz rá büszke, hosszú kihagyás utáni első makettnek több, mint tökéletes. A saját újrakezdésem utáni egyik első makettem, egy Emil is elég csálén tartja magát, de annyira nem esz a fene miatta, ettől még jól elvannak a Spittel egymás mellett.
borisz 738112 2025. június 11. 08:53
Válasz erre
Jó lesz ez, csak tegyél két szerelőt a szárnyra!
slowmotion 738108 2025. június 11. 08:06
Válasz erre
Amíg nincs makettes vitrin, addig az üveges szekrényben lesz, oldalával kifelé, ott nem mutatja magát a dőlés :)
Nyilván 1:48-ban komolyabb illesztésekkel lehet összerakni a gépeket, de az a helyzet, hogy tudatosan választottam ezt a méretarányt - az 1:48 több, mint kétszer annyi helyef foglal, mint az 1:72, és 23-24 darab Tomcatnek plusz a többi repcsinek külön szoba kellene (meg még egy fizetés)
slowmotion 738107 2025. június 11. 07:59
Válasz erre
Amikor még nem állt lábakon, csak alátámasztáson, akkor vízszintes és spárhuzamos volt minden. Aztán persze a jobb szárny megadta magát, de megint feszítve ragasztottam vissza. De a futómű kifogott rajtam. Ez van. Tetszettem volna 48-asban megcsinálni! Habár...
warbirds 738106 2025. június 11. 07:48
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

A jobb futóval lesz ott valami szerintem... Pár vonalat behúzva a szemből készült képre látszik, hogy a bal szárny "lóg" a jobb oldalihoz képest, illetve a függőleges vezérsík csúcsa is lejjebb van. A kerekekre tett vonalnál pedig a bal szívócsatorna alja és a vonal között kisebb a távolság, mint a jobb oldalon. De a két futószár sem teljesen szimmetrikusan áll, a jobb oldali jobban kifelé "kancsalít".
De rá se ránts, ettől függetlenül szép lett a madár. A vitrint szemlélőnek fel sem fog tűnni. :)
Nálam a Stösser küzd hasonló gondokkal a felső szárnyat illetően, hatodjára szedem szét és próbálom újra illeszteni. Fejjel lefelé az asztalon pöpec, aztán amikor rögzítem és megfordítom, akkor mégis jobbra billen...
Tibcsi 738105 2025. június 11. 07:35
Válasz erre
Egyébként igen: szemből nézve a bal (valójában a jobb) szárnyvég valóban lejjebb van, mint a másik. A vágóalátéthez képest. De ez nem biztos, hogy a futómű hibája, mivel ennél a makettnél a szárny külön alkatrész, ott is lehet hibázni. De nem feltűnő, most már szerintem ne foglalkozz vele. ;)
Johnie 738101 2025. június 11. 03:27
Válasz erre
Hát ez nagyon jól néz ki!
Kinagyítottam a képeket, tök jó a textúrája a talajnak ahol nincs fű, nagyon jók lettek a kiszáradt, foltos részek is.
Gratulálok, ez elsőre profi lett.
slowmotion 738100 2025. június 10. 23:20
Válasz erre
17495903202198582932002875187608
17495903202198582932002875187608

Egyébként a dobozon ez a referenciafotó.
slowmotion 738099 2025. június 10. 23:11
Válasz erre
Miért dől balra? Mert kivágtam a kitámasztókból egy-egy kis darabot, de szemmértékre. Vagy mert nem pontosan tükrözött pozícióban fixáltam a két futószárat.

Azért ez egy 1987-es Hasegawa készlet (az is kész csoda, hogy ezen már negatív panelvonalak vannak), össze sem hasonlítható egy 2000 körüli Tamiyával.

Igazából azt nem tudom, teljesen vízszintesen tartottam-e a kamerát, jobb ötlet híján a Milliputos dobozokat tettem mögé, hogy a betűkhöz lehessen viszonyítani a mindent. Sanszos, hogy a jobb oldali főfutószár jobban ül a kelleténél (vagy a bal oldali kevésbé), de ezt már nem fogom piszkálni, úgysem versenyre készült. Van egy Fujimi C meg egy Hasegawa E, majd azokat igyekszem ennél jobban megépíteni.
slowmotion 738098 2025. június 10. 23:01
Válasz erre
Persze, legalábbis az orrfutó szárának vonalában nem igazán tudtam ennél jobban benyomni. Max olyan 0,3-0,5 mm menne még, de nem attól áll így. Viszont meg ha még jobban leültetem a hátulját, akkor még magasabban hordja az orrát.

Igazából lehet, hogy sokat vágtam ki a támaszból, de amikor eredeti hosszban akartam beragasztani, akkor tényleg nagyon hátranyomta a futószárat, ráadásul oldalra is. Aztán lehet, hogy csak én voltam béna, és elrontottam, de szerintem japán barátaink dolgozhattak volna még az illesztés-alátámasztás koordinátarendszeren. Mindegy, ez most ilyen lett, hiába vannak felnőtt anyagi es technikai lehetőségeim, tapasztalat szintjén akkor is megint nullkilométeres vagyok.

Legalább nem ferde annyira, mint a régi utolsó makettem, az ESCI A-7D-je.
Sennás 738096 2025. június 10. 22:02
Válasz erre
De miért dől balra(így szemből)?
Nem a telót tartottad ferdén a bal szárny/futószár(?) lóg egy milit mi?
Tibcsi 738095 2025. június 10. 21:40
Válasz erre
Tibcsi 738094 2025. június 10. 21:36
Válasz erre
A főfutó egy kicsit fura, a talajon állva a futószár kerék előtti részének majdnem vízszintesen kell állnia,. Így viszont az orrfutó tűnik magasnak, pedig az nem szokott. Az orrfutó a helyén van rendesen?
slowmotion 738092 2025. június 10. 20:42
Válasz erre
17495806217232490414406734395087
17495806217232490414406734395087
17495806679865020335543955063041
17495806679865020335543955063041

Kicsit csálék a kerekei, viszont legalább talán nem áll ferdén. Nem annyira áll ferdén. Egy igazi Hormet talán nem így áll, de én pont így akartam.

Mondjuk lehet, jobb lett.volna, ha a Hasegawa hengeres csapokra akarja applikáltatni a kerekeket, és nem kúposra.
slowmotion 738090 2025. június 10. 20:03
Válasz erre
Hát tegnap, amikor Tibcsi írta, hogy még a végén felindultságból összetöröm a gépet, akkor kicsit mosolyogtam ezen, de a futóművek meg a f.aknaajtók ragasztásakor közel kerültem hozzá, amikor a kitámasztó alkatrész pont annyival volt hosszabb, hogy teljesen hülyén hátranyomta volna a futószárat, meg amikor a legnagyobb ajtónak az alkatrésze ismételten letörött.
Szerencse, hogy a gyerekek már nem voltak fent, különben bővült volna a szólincsük a magyar nyelv cifrábbik feléből.

És ugye ez a legérzékenyebb pontja az építésnek abból a szempontból, hogy ha kicsit is aszimmetrikus a két futószár, akkor megdől a repülő. Még nem teszteltem le, hogy hogyan áll a lábain, ha egyáltalán nem csuklik össze...
Béla80 738089 2025. június 10. 20:01
Válasz erre
20250610_195610
20250610_195610
20250610_195545
20250610_195545
20250610_195533
20250610_195533

Helló most készítettem eg Pz38T magyar jelzéssel 1.16 méretben.
EGY tigrist 1.16 méretben
atika 738080 2025. június 10. 14:41
Válasz erre
Nagyon szép az alap és a gép is, gratulálok!

"Nem sok különbség van a két módszer között a mentális állapotot kivéve."

Ezen pedig hangosan felnevettem, köszönöm! :)
pmheros 738073 2025. június 10. 05:06
Válasz erre
Nagyzo 738072 2025. június 9. 23:24
Válasz erre
Köszi, köszi!
A virágokat eleinte óvatosan a fűszálak végére biggyesztett sűrű vizes akrilfestékkel próbáltam, de úgy kb a 9. után idegből odanyomkodtam az ecsetet, ahova virágot gondoltam. Nem sok különbség van a két módszer között a mentális állapotot kivéve.
kervil 738068 2025. június 9. 22:02
Válasz erre
Ahhoz képest, hogy első próbálkozás, ez az egyik legszebb munka, amit ilyen kategóriában valaha láttam. Különösen tetszenek a visszafogott, apró és nagyon valósághű virágok. Azok hogyan készültek?
Zoli 738067 2025. június 9. 22:02
Válasz erre
Szia,

A póttank néz ki a legjobban, de a légcsavar kúp is tetszik, meg a bal szárny belépőéltől számított második szegecssor szárnyvégtől számított 53523. szegecse is. Ez úgy tökéletes, ahogy van, de a pázsit is tetszik, gratula!
z
Nagyzo 738066 2025. június 9. 21:55
Válasz erre
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559

első nekifutásom füves talaj imitálására. Még valami keretet kell rittyentenem köré, alighanem pácolt balsafa lesz.
Tibcsi 738050 2025. június 9. 19:20
Válasz erre
Én nem vagyok megbízható, de én szürkére festeném, akár a 15-ösnél.
Kibic 738049 2025. június 9. 19:04
Válasz erre
MiG-17PF-1
MiG-17PF-1
MiG-17PF-2
MiG-17PF-2

A változatosság kedvéért nálam még egy MiG készülget.
Kérdezném Tőletek, hogy van valakinek megbízható információja arról, hogy milyen színűek voltak a hazai 17PF-ek futószárai az aktív éveik alatt?
slowmotion 738042 2025. június 9. 16:23
Válasz erre
Dehogy töröm össze. Amit még hibázok, abból tapasztalatot szerzek. Most éppen az van, hogy a kabintető alatti csíkot máshogy bontotta a Hasegawa, mint a Milspec (a Hasegawa megoldása jobb, a Milspecnek meg a színei), és hát ugye míg az eredetit lehetett volna úgy feltenni, hogy ne kelljen a kabintető-törzs illeszkedések felett átmatricázni, addig a Milspecé nem ilyen.
Na mivel nekem volt egy kis rés a tető jobb elülső sarkánál, efelett átmatricáztam ugye, de nem vágtam be szikével. tegnap a pilóta nevének felhelyezésekor a célszerszám, amivel megpróbáltam helyre húzni a nevet, az pont beleszaladt ebbe a résbe, és csinált egy lyukat. Ezen már csak röhögni tudok, azt is csak kínomban.

De most nekiülök a szárny aljára való lepedőknek, tényleg túl akarok már lenni rajta.
Tibcsi 738039 2025. június 9. 14:58
Válasz erre
Már látszik a fény az alagútban (és nem dudál..:), most már fejezd be. De ha nagyon nincs kedved hozzá, inkább tedd félre és építs valami mást. Még a végén annyira megharagszol rá, hogy hirtelen felindulásból összetöröd... (nem kitaláció, megtörtént eset. Tapasztalatból hallottam... ;) )
Tibcsi 738038 2025. június 9. 14:53
Válasz erre
ICM_Po-2_1-48_1
ICM_Po-2_1-48_1
ICM_Po-2_1-48_2
ICM_Po-2_1-48_2

ICM Podva épül, 1/48-ban, Fodi cikke ihlette. Már látszik belőle valami. :)
Miggyuri 738017 2025. június 8. 20:24
Válasz erre
20250608_180100
20250608_180100

Lemaradt a kép.
Miggyuri 738015 2025. június 8. 20:23
Válasz erre
Most éppen ez a P.24G.
slowmotion 737996 2025. június 8. 00:57
Válasz erre
bottom_view_02
bottom_view_02
163766_01
163766_01

És ugye a két kép referenciaként. Legacy festés vs Super Hornet festés.
slowmotion 737995 2025. június 8. 00:55
Válasz erre
1749336873413599617146709181788
1749336873413599617146709181788

Alakul ez, mint a púpos gyerek a prés alatt. Főleg persze, ha erőt veszek magamon.
Még hátravan a felülmatricázás a kétrétegű minták esetében, meg a szárny alján a hatalmas felirat. Azt hiszem, attól tartok a legjobban, mert nyilván körbe kell matricázni a szárny alján azokat a nagy dudorokat. (Ahogy néztem, legalább a Super Hornet esetében sikerült úgy feliratozni, hogy konkrétan nem kerül betű ezekre, úgyhogy legrosszabb esetben a hordozófilmből ki lehet vágni ezek helyét, és körbematricázni.
No de nem itt.

Mindegy, csak legyen vége, már mást szeretnék építeni. Falcon, MiG, Fairlady 280, bármit, csak legyen már ez kész.
Ja, van még egy félkész Phantomom is. Mindegy.
Miggyuri 737719 2025. május 27. 12:21
Válasz erre
Erre mondják, hogy "szo-szo". A minőség jó, de voltak gondok. Lesz róla leírás. (Végül is ettől szép a makettezés.)
warbirds 737711 2025. május 27. 11:29
Válasz erre
Hát nem sokan mondhatják el, hogy ilyen típusok vannak a vitrinjében... Jobb a minősége, mint az eddigieknek, amivel kínoztad magad. :D
Miggyuri 737708 2025. május 27. 10:06
Válasz erre
20250527_081116
20250527_081116

Készül, készülget RMI-1.
Nagyzo 737675 2025. május 26. 13:56
Válasz erre
A have glassal sokat kísérleteztem én is, hasonló eredménnyel, mint te is, csak nem Alclad, hanem szintén a Super metallic II sorozat acél színével. Az Alclad nekem nem vált be az "érzékenysége" miatt, a SMII pedig olyan, mint a csótányok, mindent kibír.
Sajna nemfémes színekkel való keveréskor szétesik az egybefüggő fémrészecskeréteg, ami az élethű felületet adja, de talán még ez a legjobb megoldás a Have glass imitálására.
Jók az AK Extreme metalok is - ha éppen nem döglik be az adott szín. Nekem van jópár tégely, ami soha nem szárad meg, ragacsos a felülete és szépen lekapargatható.
Szóval Johnie, én tennék egy próbát az AK fehér aluval. Vagyis nem muszáj azzal, az AK-nak elég széles a palettája a SMII-vel szemben, lehet, h találsz jobbat, amivel lehet hozni ezt a festett kályhaezüst hatást.
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768.