/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
RCM 133591 2009. január 29. 22:11
Válasz erre
Szia!
Amikor a TwinTurbo lenyomta 405-öst az volt az az év amikor Kankunnen ment a Pioneer-es 205-el.
A 205 az első két évben ment Camel dekorral.Majd késöbb a 405 is TOTAL-Camel dekorral.Akkor már a 205-ös "ügyfél autó" volt.
vadgergo 133590 2009. január 29. 20:50
Válasz erre
trombi0001 133588 2009. január 29. 20:33
Válasz erre
Lámpasorral 18,5 cm, anélkül 18 cm. Most mértem le szabócentivel.:-)
Kockabob 133587 2009. január 29. 20:16
Válasz erre
vadgergo 133586 2009. január 29. 20:13
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Makkinen, Mcrae, Sainz, Burns, Kanukken... SZép idők voltak :)
Csempész 133585 2009. január 29. 19:42
Válasz erre
Ja, van neki még kettő 104-ese is, hogy nehogy baj érje:)))
Csempész 133584 2009. január 29. 19:41
Válasz erre
Igazából van egy barátom, aki mániákusan szereti a régi francia autókat, neki egy Peugeot 604-ese van és tőle ragadt ez rám. Nekem egy 605-ösöm van. Engem mindíg is érdekelt az autóversenyzés, úgyhogy megbeszéltük, Ő csinálja a szériaautós oldalt, én meg a versenyautóst. Ha érdekel, az Ő oldala: www.oldpeugeot.gportal.hu
Csempész 133583 2009. január 29. 19:35
Válasz erre
pepevw 133582 2009. január 29. 19:12
Válasz erre
HALIHO!

Segítséget kérnék! sikerült beszereznem 1 régi AUDI QUQTTROT
REVELL 07246,
de a matricái felrakás közben teljesen szét hullottak!
esetleg nincs vkinek 1 felesleges?
vagy be lehet szerezni vhonnan?
esetleg lehet belőle csinálni HB-s versenyautót?
a segitséget előre is is köszönöm!
üdv! mindenkinek
pepevw
vadgergo 133581 2009. január 29. 19:06
Válasz erre
Segítség!
Az 1999-es Subaru milyen hosszú? 1:24-ben.
Köszi
G
f2d 133580 2009. január 29. 18:36
Válasz erre
Fú de ismerős ez a makett.:-)))
Custo 133579 2009. január 29. 18:14
Válasz erre
DSC00071
DSC00071
DSC00072
DSC00072
DSC00073
DSC00073
DSC00074
DSC00074
DSC00075
DSC00075

Sziasztok!
Ez egy Peugeot 205 turbo ( Heller) még épp festés nélkül van.
Raybrig_89 133578 2009. január 29. 18:03
Válasz erre
Jó kis oldal,jó látni,hogy van aki még foglalkozik ilyen témával:)
Raybrig_89 133577 2009. január 29. 18:02
Válasz erre
2167667502_8a4240744a
2167667502_8a4240744...

Áh,most egy olyan kérdésre kaptam választ amire régóta kerestem a választ:) Mindig csodálkoztam amikor a dakaros 205-öst néztem,hogy elég sok eltérés van rajta a fehér T16-hoz képest,leginkább ezt a "betoldást" nem értettem a kasztniban,olyan bután nézett ki:) Mostmár világos:D
Bebá 133576 2009. január 29. 17:16
Válasz erre
Zoli!
Nálam semmi sem titkos.Ez egy 1:43-as Heller makett és bár van kis motor imitáció,ezzel együtt nem nyitható a motortér.Majd az 1:24-esen.
Csempész 133575 2009. január 29. 16:45
Válasz erre
Én nem szoktam autókat építeni, de lassan nekiállok gyakorolni. Eddig harcjárműveket építettem, azt sem sokat.
JazzZ 133574 2009. január 29. 16:38
Válasz erre
Csempész 133573 2009. január 29. 16:35
Válasz erre
Köszi! Rajta vagyok! Láttam, építettetek többen nagyon szép maketteket a témában!
JazzZ 133572 2009. január 29. 16:27
Válasz erre
Csempész 133571 2009. január 29. 16:19
Válasz erre
Most mennek még föl képek az 504-esekről.
Csempész 133570 2009. január 29. 16:18
Válasz erre
f2d 133569 2009. január 29. 16:15
Válasz erre
Csempész 133568 2009. január 29. 15:40
Válasz erre
Már fent is vannak, köszi az ötletet!
Csempész 133567 2009. január 29. 15:32
Válasz erre
Dehogy nem, de egyszerre nem megy minden és közben még dolgoznom is kell:) Örülök, hogy tetszik!
vadgergo 133566 2009. január 29. 15:18
Válasz erre
Szia!
Jó ötlet, tetszik az oldal.
Javaslom a referenciafotók feltöltését.
A 309-esről nem is raksz képet?
Üdv
Csempész 133565 2009. január 29. 15:13
Válasz erre
Sziasztok!

Csináltam egy oldalt, ami a régi Peugeot versenyautókkal foglalkozik. Szeretnék egy menüpontot, ahol makettek képei lennének és a hozzájárulásotokat kérném, hogy az általatok készített makettek képei amik itt nyilvánosságra kerülnek, bekerülhessenek ide. Az oldalam még csak pár napja üzemel, egyelőre csak képek vannak, de lesznek cikkek, érdekességek is. Nyilatkozzatok légyszi!:)
www.oldpeugeotsport.gportal.hu
NHZsolt 133564 2009. január 29. 14:52
Válasz erre
www.itiner.hu/index.php
Persze a linket elfelejtettem az előző hozzászólásba beilleszteni...
NHZsolt 133563 2009. január 29. 14:50
Válasz erre
Igaz, nem részletezi, hogy hol megy még... De hogy versenyezni akar, az nem kérdés, és az, hogy ilyen rövid idő alatt összeállt a projekt, azért az dícséretes. 20 nap alatt 11 futamot leszervezni, anyagilag és minden más szempontból, azt gondolom, ez azért más, mint amit itthon tapasztal az ember. Komoly munka lehet benne, és kívánom, hogy alakuljon Neki ez az év tovább.
trombi0001 133562 2009. január 29. 14:46
Válasz erre
Kesjár Csabáról a szerelője, Nagy Péter (Kusza) csinált egy ilyen félhivatalos emlékoldalt képekkel, fórummal meg ilyesmikkel. www.lazapipa.hu a cím, ott kell bogarászni a dolgok után.
NHZsolt 133561 2009. január 29. 14:26
Válasz erre
27922638
27922638
36999971
36999971
37086501
37086501

Sziasztok!
A kiárusítás vége felé közeledek, sok mindent már elvittek, így ha valakit érdekel bármi, akkor jelezze email-ben az nhrallye@citromail.hu címen.
A képek pedig itt tekinthetőek meg: kep.tar.hu/nhrallye/50419800
NGPETI 133560 2009. január 29. 14:19
Válasz erre
mondjuk hozzáteszem,"kissé" megdöbbentem,hogy a neten sem találtam sok infót Róla :o(

meglepő,hogy még egy rendes emlékoldal sem készült Ranga Lászlóról (és mondjuk Kesjár Csabáról sem,stb.)
NGPETI 133559 2009. január 29. 14:18
Válasz erre
"Pályafutása során néhány EB futamon is rajthoz állt, négyszer indult Ausztriában a Semperit Ralin, egyszer Olaszországban a San Marino Ralin, háromszor a Románia Ralin-ebből kétszer győzött. Három Aranyhomok ralin vett részt, két Kassa Ralin, ebből az egyiket megnyerte, és eljutott a Korzika Ralira is."
"A hatszoros abszolút magyar ralibajnoki cím mellett egy Romániában szerzett Eb-futamgyőzelemmel is büszkélkedhetett Ranga László."

hogy melyik év,milyen autó,az sajnos nem derült ki ebből...
(mondjuk találtam Semperit rajtszámos VFTS képet)
www.raliroli.gportal.hu/picview.php
vadgergo 133558 2009. január 29. 13:48
Válasz erre
Köszi!
Nem úgy értettem.
Ha jól tudom, akkor OLaszoszágból volt bérelve..
Úgy értettem, hogy Ranga elindult-e vele Külföldi versenyeken?
Pl: Ypres, és hasonlók.
JazzZ 133557 2009. január 29. 09:58
Válasz erre
Óóóó, ez nagyon durva gépezet! A motortér titkos?;)
vlevi 133556 2009. január 29. 09:58
Válasz erre
Ráadásul nem is arról szól a cikk, hogy megy a világbajnokságban, hanem, hogy elindul a Norvég rallyn. A többi futamról szó nincs.
NGPETI 133555 2009. január 29. 09:51
Válasz erre
NGPETI 133554 2009. január 29. 09:51
Válasz erre
NGPETI 133553 2009. január 29. 09:27
Válasz erre
ha minden igaz,akkor nemcsak Ranga Laci ment azzal az autóval,külföldön más használta...
Bebá 133552 2009. január 29. 09:13
Válasz erre
peugeot 308
peugeot 308
peugeot 309
peugeot 309
peugeot 310
peugeot 310

Egy pici Peugeot.
NHZsolt 133551 2009. január 29. 08:46
Válasz erre
Ennyi pénze van és ezt az autót tudja magának megszerezni.
Az egész autósport a pénzről szól. Ha van pénz, van menés, ha nincs, akkor hiába jó valaki, nem fog autóba ülni és elkallódik. És lehetséges, hogy ezt az autót tudja csak összehozni, amivel igaz, nem VB esélyes, de legalább ott van és talán mutat valamit.
trombi0001 133550 2009. január 29. 08:31
Válasz erre
Nem mentek együtt Pioneerban is meg Camelben is? Asszem 88-89-ben, amikor van az a felvétel, hogy a DAF Twinturbo simán lenyomja egyenesben a 405-öst. Nekem rémlik valami Pioneer-feliratos 205-ös is. Vagy már én vagyok összekavarodva?
RCM 133549 2009. január 29. 08:05
Válasz erre
Hivataloss gyári csapatban 1x mentek együtt.Amikor a 405 T16 debütált. Egy 205 -öst is elinditottak biztos ami biztos alapon.Ezt vezette Juha Kankunnen és ami vicc ,hogy meg is nyerte azt a Dakart a régi autóval.:-)
Az lehet,hogy az alap (motor ,hajtáslánc )ugyanaz, de más konstrukció.
trombi0001 133548 2009. január 29. 07:59
Válasz erre
Aha, ezek szerint rosszul tudtam.
Mentségemre szolgáljon, hogy a Peugeot több Dakaron is párhuzamosan ment a 205-össel meg a 405-össel is. Meg olvastam is valahol, hogy mindhárom autónak az alapja ugyanaz a B csoportos technika, talán valamelyik régi Autó Magazinban.
RCM 133547 2009. január 29. 07:48
Válasz erre
Szia!
A 205 és 405 teljessen más konstrukció.
A 205 Dakar verzió egy kényszer szülemény volt.Mivel kitiltották a Gr.B rallye autókat és a Peugeotnak volt egy drágán kifejlesztett "űrhajója" és nem akarták veszni hagyni.Ezért meghosszabítoták(nagyobb üzemanyag tank középre).
A 405 már kifejezetten a Dakar körülményekre lett tervezve.
A 405-el pedíg csak az első ZX egyezik meg.Akkor marketing okból maszkírozták Citroennek a 405-öst.A Peugeot akkor szállt be a 24h vesenyzésbe.De a következő ZX Raid már megint egy teljessen új konstrukció.
trombi0001 133546 2009. január 29. 07:39
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a lemez alatt az alap technika 10-12 évig ugyanaz volt, mint a 205 T16-ban, csak mindig a PSA éppen aktuális autójának a külsejét tették rá, meg persze fejlesztették folyamatosan. Így lett 205, aztán 405, aztán meg ZX, ami aszem egészen '94-ig ment a Dakaron.
vlevi 133545 2009. január 29. 00:16
Válasz erre
"Dollármilliókat öltek az autóba"
Hátigen. És sajnos ezen a költségcsökkentő intézkedések se sokat segítenek, mert azt fogják agyonberhelni, és dolármillókat beleölni, amibe még szabad. Ha csak az ajtókilincset és az ablaktörlőlapátot lehet majd, akkor abba.
Persze sokkal olcsóbb egy S2000-es, mint ma egy WRC, de meddig? Ha az lesz a top kategória, akkor ott is vastagon fog fogni a ceruza, amikor az árcédulát kirakják rá.
Ez sajna nem csak a rallyra igaz, hanem mindenféle sportágra.
Raybrig_89 133544 2009. január 28. 23:05
Válasz erre
És sajnos így szépen lassan belülről fog elrohadni az egész rally...
KossuthLajos 133543 2009. január 28. 23:05
Válasz erre
Nem tudom mi lesz a rally világbajnoksággal, de semmi jóra nem számítok.
KossuthLajos 133542 2009. január 28. 23:04
Válasz erre
Raybrig_89 133541 2009. január 28. 23:01
Válasz erre
Én pont mostanában nézek egy régebbi műsort ami a subaru-ról szól,a discovery-n ment valamikor.. (engineering the world rally)
a 2005-ös szezont mutatja be,és egyszerűen fáj nézni,hogy már akkoris mennyire nem jött össze nekik semmi... elszomorító! És szerencsétlen Solberg nem tudott mit csinálni (és persze a többiek sem)
Dollármilliókat öltek az autóba,a fejlesztésekbe,mindenbe,és sorra jöttek a hülyébbnél hülyébb bakik...elszomorító,hogy a Subaru egyáltalán ilyen pontra kellett jusson,ráadásul ilyen pilótákkal.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.