/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Lapi 139371 2007. december 30. 10:15
Válasz erre
kép

néhány Tu-154
kép

Gazdag karácsony
zsolesz 139370 2007. december 23. 09:19
Válasz erre
Szia!

Mikorra van kilátásban az IL-14 matrica?Persze ráér.
A Yak-42-es is feltétlenül érdekelne.
Elsősorban kamionozom,de a repülés mindig is lenyűgözött,egy korai Malév-flotta makett-vágyaim közt van.
Kislõcsös 139369 2007. december 22. 15:19
Válasz erre
Il-14_rajz
Il-14_rajz
Il-14_rajz-2
Il-14_rajz-2

Szia Zsolesz!
Hát hol is kezdjem.A Zvezda tu-154-ese még szerintem évek múlva jön csak ki,legföképpen ha az IL-86-osból indulunk amire kb 3-4 évet kellett várni.És ez az M változat lesz a hírek szerint.Ebből a változatból csak 2 darab repült magyar lajstromban(HA-LGA,és a HA-LCX)Ha majd ebböl szeretnál Maléves változatot csinálni akkor azt át kell fabrikálni B2-re.Ehhez én már fabrirálom a hajtóművet amit tuti hogy lemásolok majd gyantából.De ez a könnyebbik fele.A középső (2-es hajtóművet)is át kell építeni és a szárnytő és a törzs találkozásánál is van pár eltérés.de ez még szerintem legalább 2 év mire ebböl lesz valami.(Itt jegyezném meg hogy az IL-62-est is beharangozták a tu-154-essel,úgyhogy van mit várnunk :D )
Az IL-14-esre visszatérve.A matrica kérdése még képlékenykét vonalon is elindultam már ez ügyben,de még semmi választ nem kaptam.Én meg is tervezném csak a kinyomtatásban kellene segítség valakitől.Még egy reményem van hogy sikeröl erre a fehér matrica lapra nyomtatni tintasugarassal.Mert akkor tudnék csinálni mindenkinek akinek már adtam másolatot.
-az ablakok:az a matrica lapon is rajta volt de szépen ki is lehet festeni.
-a futómű:hát ez az amit teljesen újra kell gyártani,de szerintem ez az összes F-RSIN makettre igaz.Készülödik nálam egy Jak-42-es is ahhoz is egyedi futószárak és gyanta kerekek készültek.(megjegyzem annyi munka és küszködés egy repcsimmel sem volt mint ezzel a kis Jak-42-essel.)A saját gyártás pedíg legföképp méretazett rajok alapján készül,de ennek hiányában fotók alapján is szoktam dolgozni és ilyenkor viszonyítással tudom leginkább meghatározni a méreteket.
most volt egy bő fél év kihagyásom a munka helyem miatt,de váltottam ugyhogy januártól ismét lessz végre idöm makettezni is,úgyhogy azt tudom neked igérni hogy 2008-ban megoldom ezeket a gondokat is valahogy és akkor már komplett kittet tudok majd adni.

Szia:kislőcsös
zsolesz 139368 2007. december 22. 09:35
Válasz erre
Szia Kislőcsös!

A napokban gondolkodtam arról a korábbi beírásodról,hogy klónoztál Il-14-est,éppen készültem kikeresni.
Van pár kérdésem:
-hogyan oldható meg a Matr Ica?Mert ez ugye a kit befejezése,enélkül mit sem ér.
-ha jól láttam,az F-rsin kitjén az ablakok matricák.
-futóműveket feljavítani sem lehet?Mi alapján lehet szkreccselni?
-panelvonalak:a Te képeiden láttam fékszárnyakat,meg egyebeket,a géptörzsön vannak?
Más
én is hallottam a Zvezda Tu-154-esről egy külföldi fórumban,ehhez hogyan lenne megoldható a Malév matrica?
Kislõcsös 139367 2007. december 22. 06:34
Válasz erre
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
IL-14
2007_12220060
2007_12220060
3
3
hajtóművek
hajtóművek
4
4
tu12
tu12
vitrin 012-2
vitrin 012-2
vitrin 006-2
vitrin 006-2
720821931934
720821931934
saját rajz
saját rajz

Szia zsolesz!

Nekem meg van ez az F-RSIN IL-14-es készlet.A futómüveket leszámítva(amik használhatatlanok,mint a többi F-RSIN makettnél)egészen szépek az alatrészek.fölleg az ablakok.Ha érdekel van eladó készletem belöle.Sajnos a matrica nélkül egyenlöre,de majd arra is lesz valami megoldás.
Szewa Cébés!
Az az OKB készlet most már nálam van.Nekem ez már a második ilyenem.Az elsövel is rengeteg meló volt de szerintem megérte.Ezt a másodikat kicsit jobban feljavitom.az volt vele a tervem hogy a feljavított részekkel együtt le öntöm az egész készletet,mert látom sokan szeretnének egy szép 54-est,de végül is csak a hajtöműveket fogom lemásolni.A Zvezda "nem sokára"ugy is kiadja a tu-154M-et.

Sziasztok:kislöcsös
sys 139366 2007. december 21. 20:40
Válasz erre
Szia Cébés!
Még 8-án írtam egy (vagy kettő?) mélt a Mercure miatt. Választ nem láttam a postafiókomban. Mi a helyzet?
Üdv
Cébés 139365 2007. december 21. 20:30
Válasz erre
Szeva!

Hozzám egyszer került egy ilyen makett de annyira sz..r volt hogy olyat még életemben nem láttam,így vissza is adtam az előző tulajának.
Ez minden hulladékot felülmúlt amit valaha láttam,így én inkább ajánlom a régi NDK 1/100-ast.

Cébés
zsolesz 139364 2007. december 20. 09:35
Válasz erre
Il-14-04
Il-14-04
FR14054 Ilyushin 14 Malev-C
FR14054 Ilyushin 14...

Sziasztok!

Szerelem első látásra,40 Dolcsiért!:-)
Negatívumok,amiért gondolkodom rajta:
-nincsenek panelvonalak!!!
-pilótafülke-ablak matricából
-talán összesen 10 alkatrészből áll.
Az airline hobby oldalán találtam 55 Dollárért,viszont a gyártó "f-rsin" honlapján 40 Dolcsi.
Az f-rsin oldalon semmi cím,egyáltalán az sem,hogy melyik országban leledzik,csak egy e-mail.
Tibor 139363 2007. december 19. 20:02
Válasz erre
Richyke90

Én az ebay.at ( de lehet ebay.de ) -ről vettem.
kb € 20.- volt

1:100 és korrekten ment minden
Ált. Master Modellben lehet kifogni, de talán még TU134 -et is.
OKB elég lehetetlen, az aviapressnél csak maga a gép 40 $ + mire beküldeted - kész vagyon.
Tibcsi 139362 2007. december 19. 12:02
Válasz erre
Concorde, 1/125 Heller

Még nincs készen, de már közel áll hozzá. :)
Concorde, 1/125...
Kicsit közelebbről

A Heller orrfutószára teljesen rossz volt, újat építettem helyette szigetelt rézdrótból és tejfölöspohárból. Sajnos a futószár bekötése is rossz helyen van, de ezt sajnos csak későn vettem észre. Az első, hosszú futóakna ajtóknak csukva kellene lenniük...
Kicsit közelebbről
Felülnézet
Felülnézet

Sziasztok,

A mikészüléppen?-be is tehettem volna, de szerintem ide jobban illik. :)

Concorde a'la Heller, 1/125.
Richyke90 139361 2007. december 18. 22:24
Válasz erre
Helló Mindenki!
Új fórumozó vagyok és érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek Tu-154 1/144 OKB típusú gépe, mert ezt a típust keresem. Ha valakinek van, kérem írjon! Előre is köszönöm.

Ricsi
Gabcsi 139360 2007. december 10. 19:25
Válasz erre
Szia Cébés!

Engem továbbra is érdekelne a Tu-134-es. Lehetne bővebbet tudni róla, hogy milyen állapotban van? A matrica nem érdekel, ezt úgyis levakarnám róla. Gondolom kb. 20 éves makettről van szó, nagyjából tisztában vagyok vele, milyen nyomokat hagyott a sok por, meg az idő. A lényeg hogy hiánytalan legyen, futók, ablakok a helyükön. Ha esetleg volna róla egy fotó, külön megköszönném! Írj légyszi mailben, köszi! Gábor
Tibcsi 139359 2007. december 10. 13:10
Válasz erre
Mert te még nem regisztráltál. Remélem nem bánja, ha elmondom: a nickje a citromos levelezőn, ékezet nélkül.
Tibor 139358 2007. december 10. 13:07
Válasz erre
sajna, én semmilyen adatot sem találtam:(
Tibcsi 139357 2007. december 10. 09:43
Válasz erre
Az adatlapján fent van az email címe.
Tibor 139356 2007. december 10. 09:09
Válasz erre
Sziasztok...

Tudja valaki "Kislőcsös"-nek az elérhetőségét?

Ha igen, a gz1972@t-online.hu címre várom...

Köszi
Lapi 139355 2007. december 9. 10:36
Válasz erre
szia Gabcsi !!
keress meg priváton.
telefon vagy iwiw vagy freemail.
rittal 139354 2007. december 9. 04:15
Válasz erre
Szia Cébés!

A DC-8-as érdekelne, irtam mailt!

üdv: rittal
Tibor 139353 2007. december 8. 22:09
Válasz erre
Szia.

A 134 és 154 is érdekelne!
Rég vadászom rájuk

Megvenném, nincs mit adnom érte...

A cínen: gz1972@t-online.hu

Köszi: Tibor
sys 139352 2007. december 8. 21:38
Válasz erre
Szia Cébés!
Irtam egy mélt Mercure - ügyben.
Üdv
Cébés 139351 2007. december 8. 19:08
Válasz erre
Sziasztok!

Látom érdeklődtök egy páran az alábbi gépek iránt.
A helyzet az,hogy ezek nem originál készletek.Ezért is kínáltam elsősorban a Lapinak,mert őt bármilyen rossz állapotban is érdeklik ezek a gépek.
A DC-8 kivételével szinte az összes össze van rakva,pár darab még festve is.
Ezeket a maketteket én is így vásároltam amilyen állapotban most vannak.
Franc se tudja hány évig porosodtak ezek egy padláson.
Az egyik Mercure az rettentő sz*r állapotban van (festés)a többi gép,a korának megfelelő szintű tudással lett megépítve.(legalább is gondolom) Össze vannak ragasztva és úgy "csupaszon" föl van rá dobva a matrica.
Nekem már nincs kedvem barkácsolni velük,ezért döntöttem úgy hogy elsősorban cserére ajánlom fel mert hát ezekért pénzt kérni...:))
Ha valakinek ezek után van még kedve NDK gépekhez... írjon bátran!

üdv:Cébés

ui:Van még egy Tu-20 (hasonló állapotban)
sys 139350 2007. december 8. 17:36
Válasz erre
Szia Cébés!
Az előzőekhez hasonló a kérdésem: megválsz az egyik Mercure - tól és mennyiért? És a Trident?
Üdv
zsolesz 139349 2007. december 8. 17:32
Válasz erre
Szia Cébés!

Engem is a 134-es érdekelne,meg a yak-40.Esetleg a 154-es is.
Üdv:zs
Gabcsi 139348 2007. december 8. 17:12
Válasz erre
Szia Cébés!

Mit kérsz a Tu 134-ért? Gábor
Gabcsi 139347 2007. december 8. 17:11
Válasz erre
Szia Lapi!

Dumáljunk egyszer privát vonalon (iwiw, stb.)légyszi! Olvasgatom a Neked is címzett üzeneteket, még mindig keresek egy darab bármilyen állapotú Tu-134-est. Midenki hozzád irányít ha hasonló NDK-s gépekről van szó. Maradt egy Tu-144-esem, lehet hogy ettől is megválok a közeljövőben, hátha téged érdekel. Köszi! G
Cébés 139346 2007. december 7. 20:34
Válasz erre
Igen cserélnék... Melyiket kezdted feliratozni?
2db Mercure
2db DC-8
1db Tu-154
1db Tu-134
1db Yak 40
1db L-410
1db BE-6
2db Tu-144
1db Boeing 727
1db Trident

Ez mind NDK 1/100 Asszem kb ennyi.Terveztem hogy fölteszem őket a Vaterára mert nem akarok velük foglalkozni.Gondoltam előbb neked szólok hiszen te gyüjtöd ezeket.
Ha érdekel a dolog írj!

üdv:Cébés
Lapi 139345 2007. december 7. 19:44
Válasz erre
mégegyszer !!

mármint velem cserélnél ?
Lapi 139344 2007. december 7. 19:43
Válasz erre
beszéljünk róla !
most kezdtem feliratozni a második nagyvasamat...
Cébés 139343 2007. december 7. 15:43
Válasz erre
Szia Lapi!

Odaadom az összes NDK gépemet a 767-ért. szerinted?

Cébés
zsolesz 139342 2007. december 6. 20:15
Válasz erre
Lapi 139341 2007. december 6. 19:57
Válasz erre
szia Zsolesz !
ezt a gyönyörűséget otthon találtad ?
zsolesz 139340 2007. december 6. 18:40
Válasz erre
Baade_152_V4_01
Baade_152_V4_01

Találtam még egy érdekességet,a Baade 152 NDK gyártású utasszállító makettjét.
salou 139339 2007. december 6. 15:58
Válasz erre
Talán néhány hónapig volt nákunk, vagy addig se?
Cébés 139338 2007. december 6. 15:54
Válasz erre
1991 Juniusában bérelte ki a MALÉV a CSA légitársaságtól.
zsolesz 139337 2007. december 5. 19:24
Válasz erre
Malév Il-62
Malév Il-62

Hoppá!
harold 139336 2007. november 24. 17:50
Válasz erre
Sziasztok!

Maratások utasgépekhez: www.modelsforsale.com oldalon!
harold 139335 2007. november 23. 21:40
Válasz erre
Szia!

Ment a válasz és a képek is.
Bill 139334 2007. november 23. 19:01
Válasz erre
Bill 139333 2007. november 22. 19:36
Válasz erre
Szia harold!

Azt a két (gondolom párban vannak meg) V2500-as hajtóművet szívesen elfogadnám.:) Ugyanis úgy vettem észre, hogy a Condor készletet könnyebb beszerezni, mint a Thomas Cook-ost. Ha megadsz egy email címet (vagy küldesz egyet az enyémre: billalbenredouane@hotmail.com) akkor megbeszélhetnénk a részleteket.

Valamiért szarakodik a netem ezért lehet, hogy csak holnap tudok válaszolni...

Üdv!
Bill
salou 139332 2007. november 22. 18:06
Válasz erre
Szia!
Röviden a makettezők számára leglátványosabb különbség, hogy a V2500-as külső árama végig "burkolt", a CFM-en ugyanez a burkolat kb, a hajtómű feléig ér. Szerintem maketteken ez utóbbi a látványosabb.
harold 139331 2007. november 22. 17:54
Válasz erre
Helló Bill!

A Thomasban Tényleg benne van mid a két hajtómű, tehát ezt a készletet keresd, vagy tudok adni neked, van egy géphez való elfekvőben nekem. Egyébként ha jól emlékszem 320-asok PW 6000 hajtóművel is repülnek, aminek a gondolája nagyon hasonlít, vagy pont olyan mit a V2500 burkolata.
Bill 139330 2007. november 22. 12:24
Válasz erre
1058795
1058795
1094712
1094712

Na egy kis kutakodás után rájöttem a megoldásra azt hiszem.

A Wizzair gépein IAE V2500 típusú hajtóművek vannak. Ami a Condor Revell készletben van az CFM-56 (mint az EasyJet gépen). A Thomas Cook-os kiadásban viszont (állítólag) mindkét hajtómű benne van, így ki lehet választani melyik illik az adott géphez.:) Azt viszont nem értem, hogy a Condor kiadásba ezt a lehetőséget miért nem tették bele.

Szóljatok, ha tévedek...
Bill 139329 2007. november 22. 11:28
Válasz erre
410c_1
410c_1
revell-04236
revell-04236

Ezer köszönet mindenkinek!

Cébés!
Ez a hajtómű kérdés egy kicsit összekavart. Ezek szerint a Wizzair A320-on 321-es hajtóműk vannak? A képen látható Lufthansa készletet említetted?
A Revellnek van egy másik, ám úgy tűnik ritkább A320 készlete is, annak a képét is csatoltam. Ennek szerinted Wizzair kompatibilis a hajtóműve? Amúgy mi a különbség, mármint külsőleg?

Brúnó!
Köszönöm a linket!!
Ha már feljavításról van szó inkább az előre elkészített maratást választanám, attól még távol állok, hogy házilag készítsek ehhez hasonló dolgokat...

Üdv!
Bill
Brúnó 139328 2007. november 22. 10:18
Válasz erre
Szia Bill!
Van egy Cseh gyártó az Extra Tech, ő csinál utasgépekhez komplett maratás szetteket. Itthon sajna nem nagyon van, bár Móváron szokott árulni a börzén.
www.extratech.cz/
Brúnó
Hind 139327 2007. november 22. 09:14
Válasz erre
Egy szállodában voltam TV-ket javítottam éjszaka,nappal meg bolondoztam az Olgával!Kaptam Cirboja-fenyő pálinkát,de el kell hogy szomorítsalak ezügyben,mer az angol-vizsgára való felkészülés alatt benyakaltuk a srácokkal.
Cébés 139326 2007. november 22. 04:27
Válasz erre
Hát apám te mindíg meg tudsz nevettetni:)))
Nagyon jó kép!!!
Te is dolgozol vagy mi a szösz?
Én ügyeletben vagyok de órák óta még egy légyfingást se hallok nem hogy hajtóműdübörgést.
Egy A320-as ácsorog itt árván az egész előtéren.
Nemrég jöttem haza Norwégiából,szétrepültem a seggem:)) havat csak esni láttam,sajnos.De látom te jól szórakoztál:))

Cébés
Hind 139325 2007. november 22. 02:43
Válasz erre
Tél Ausztriában 014
Tél Ausztriában...

Vannak ezek a lézergravírozó gyerekek,ezek esetleg nem tudnak efélét gyártani.

cébés!!
Ne haragudj,hogy nem írtam SMS-t,de Ausztriában voltam derékig hóban!!!
Cébés 139324 2007. november 21. 22:55
Válasz erre
Valahogy így gondoltam ahogy Mekett leírta. Szerintem érdemes kipróbálni,a gyárinál biztos hogy látványosabb lesz.

Cébés
Cébés 139323 2007. november 21. 22:54
Válasz erre
A380
A380
A380 1
A380 1
A380 2
A380 2
A 380 3
A 380 3

A szóban forgó turbinalapátok.
Valóban nagyon szépek és nagyon megdobják az összképet.
De azért a futómű se piskóta:)
Mekett 139322 2007. november 21. 22:44
Válasz erre
Nem is nehéz ilyet csinálni.
Egy darab rézlemezből, vagy ahogy Cébés írta, sörösdoboz lemezéből vágsz egy kört. Ahány lapátja van a kompresszornak, annyi cikket vágsz bele, persze nem vágod teljesen végig őket. Ezután egy csipesszel megtekered őket egyenként. Persze ez csak hasonlítani fog az igazihoz, de a tömör műanyagnál sokkal hatásosabb.
A képen is látható turbinának az a különös szépsége, hogy a lapátok élei is görbék...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.