/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Bobafett 142859 2012. július 16. 09:16
Válasz erre
TU-214

TU-214
TU-214

TU-214 Sharm El-Sheik betonján. Sajna a busz úgy fordult, hogy több képet nem tudtam csinálni.
Neo954 142858 2012. július 15. 16:34
Válasz erre
15
15
14
14
13
13
12
12
11
11
10
10
09
09
08
08
07
07
06
06
05
05
04
04
03
03
02
02
01
01

Sziasztok!

Hoztam még egy adag képet. :)

Üdv.:Neo

Ui.:Hamarosan a készülő 737-ről is teszek fel.
Neo954 142857 2012. július 15. 12:03
Válasz erre
Szia!

Igazad van, a járatszáma volt 757. ;)

Üdv.:Neo
harold 142856 2012. július 14. 08:11
Válasz erre
Szia!

Bocsi nem kötekedés, de nincs 757-es az austriannal az A321-es.
Üdv.
Tibcsi 142855 2012. július 13. 17:42
Válasz erre
Szia Lapi,

Igen, megérkeztem, gyühet a cucc! :) Légyszi próbáld meg valahogy vízállóra csomagolni, mert manapság elég nedves az időjárkálás és a postaláda a szabadban van.

Kösz: Tibcsi
Lapi 142854 2012. július 13. 17:37
Válasz erre
Szia Tibcsi !

ezek szerint megérkeztél már !

 akkor indítom az útjára a matricát !
Tibcsi 142853 2012. július 12. 13:42
Válasz erre
Oké, de írhatsz mailt is. (kistee kukac gmail.com)
Neo954 142852 2012. július 12. 13:04
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Igen a winglets-es gép van meg nekem is, csak a haribo-s, de matrica nélkül szereztem...

Tetszik ez a matrica, facebook-on írok jó!

Üdv.:Neo
Tibcsi 142851 2012. július 12. 12:15
Válasz erre
Tibcsi 142850 2012. július 12. 12:13
Válasz erre
Esetleg a WL annyit tesz, hogy WingLet? :)
Tibcsi 142849 2012. július 12. 11:56
Válasz erre
Neo,

A WL miben külömbözik a \"normál\" 800-atól? Normál 800-asra lenne Sobelair matricám a Revell dobozból...
Neo954 142848 2012. július 12. 09:55
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
aua 738
aua 738
aua 757 2
aua 757 2
aua 757
aua 757
aua a320 2
aua a320 2
aua a320
aua a320
el al
el al
ryan 738 2
ryan 738 2
ryan 738 3
ryan 738 3
ryan 738 4
ryan 738 4
ryan 738
ryan 738
travel service 738
travel service 738

Sziasztok!

Hoztam pár képet a kertek alól. :)

Üdv.:Neo
Neo954 142847 2012. július 7. 14:08
Válasz erre
Sziasztok!

Ma beszereztem egy 737-800WL-t 144-es méretarányban.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen matricák vannak hozzá, amik Magyarországon is beszerezhetők?
Fehér vagy világos színű gépet szeretnék majd belőle csinálni.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.:Neo
Fóka 142846 2012. július 2. 23:59
Válasz erre
Nagyon szép lett ez az Il-18-as - nekem minden típus közül is ez a legkedvesebb. Örülök, hogy egyre több gyártó kínálatában jelenik meg. Ahogy látom, ez a makett igen precíz, 1:144-ben nem is láttam még ilyen részletes és pontos kidolgozást. Igaz, nekem csak a Welsh vákuummakettje van meg 1:144-ben régi Balkan meg régi CSA festéssel, ez az Eastern Express viszont olyan forma- és mérethűnek tűnik, mint pl. az A-model 1:72-ese, a részletezettségről nem is beszélve.

Fóka
dzsoniendoszkop 142845 2012. július 2. 21:08
Válasz erre
AEROFLOT IL-18-1
AEROFLOT IL-18-1
AEROFLOT IL-18-4
AEROFLOT IL-18-4
AEROFLOT IL-18-3
AEROFLOT IL-18-3
AEROFLOT IL-18-2
AEROFLOT IL-18-2

Most olvastam a levelet is. Rendben, ahogy gondolod. Közben akadt rá még egy jelentkező...

Köszönöm a képeket a JAT-ról... Nosztalgikus a gép... De sokat láttam Ferihegyen anno... Mindig reggel jött... Szinte itt van most előttem megint...
Ezért jó látni olyan gépeket, amelyekhez kötődik az ember...

Na de, hogy ne csak a szavakat gyarapÍtsam... Én is elkövettem egy újabb szovjet csodát...

A gép az Eastern Express 1/144-es kiadványa, amit Mosonmagyaróváron sikerült beszereznem néhány társával együtt...
Fóka 142844 2012. július 2. 19:52
Válasz erre
DC-9_1

DC-9_1
DC-9_1
DC-9_2

DC-9_2
DC-9_2
DC-9_3

DC-9_3
DC-9_3
DC-9_4

DC-9_4
DC-9_4
DC-9_5

DC-9_5
DC-9_5
DC-9_6

DC-9_6
DC-9_6

Szia!

Amint ígértem, itt vannak a részletesebb fotók a DC-9-esről.
Viszont asszem, most mégsem gyarapítanám tovább a készletet, mert hely sincsen, és meg is pihennék kicsit a Jumbo után...

Fóka
Muzzy 142843 2012. július 2. 14:49
Válasz erre
Fóka!

Bejelentkezés után ne az adatlapra, hanem a névre kattints! Ekkor megjelenik az illető címe! :)
Muzzy
Fóka 142842 2012. július 2. 10:07
Válasz erre
...illetve mégsem bírok írni, nem látszik a címed - mindenesetre remélem, én vagyok az első jelentkező :-) Az én címem az adatlapon látható.
Fóka 142841 2012. július 2. 10:05
Válasz erre
Szia!

A DC-9 a Doyusha 1:100-as makettje, a matricát pedig magam csináltam, gyárilag valami fura Hawaii Arilines matricát adtak hozzá, ami rá\'dásul szerintem még a modern festéseket kedvelőknek is használhatatlan, mert az ablaksort vajszínű (!) ablakokkal ábrázolták... Este csinálok róla pár képet, s felrakom.

A te DC-9-esed nagyon érdekelne! A kondíciókért levélben jelentkezem!

Fóka
dzsoniendoszkop 142840 2012. július 2. 09:56
Válasz erre
Fóka:

Bocsánat, hogy nem a 747-es fogott meg legjobban, bár gyönyörű, nosztalgikus darab, amihez gratulálni szeretnék! De engem mégis inkább az a JAT Dc-9-es csigázott fel... Azt lehetne nagyobb képen is megkukkolni?... Köszönöm előre is... Nekem inkább az volt már a gyerekkorom, Így inkább az áll közel hozzám...

Ui.: Egy régi Doyusha Dc-9-esem van nekem is összerakva (1:100), de a szekrényben várja jobb sorsát, vagy a restaurátorok kezeit. Ha valakinek ingerenciája támad hozzá, szivesen elboltolom vmi másra...

Ja, és a régi NDK-s Tu-134-esem is itt van még, mivel eddig nem jelentkezett érte a \"gazdája\", pedig összekészÍtettem neki... Nekem elfér itthon is... :-)

Üdv.

D.
Fóka 142839 2012. július 1. 22:43
Válasz erre
Átlátszó matricaív kell hozzá tintasugaras nyomtatóhoz. Én Barackdr kollégától szoktam beszerezni itt a Makettinfón, de neki éppen elfogyott. A Hannants kínálatában viszont úgy látom, éppen van:

www.hannants.co.uk/product/EC122

Ez 3 ív egy csomagban, úgyhogy sokáig elég.

Ami a festést illeti, Kuwait Airways felirataim vannak is megszerkesztve, az öthajtóműves Tridenthez csináltam, ld. 4195. De persze bármi mást is el lehet készíteni.

Fóka
Cébés 142838 2012. július 1. 22:23
Válasz erre
De igen,mindenképp!

Csak én sajna nem tudom mit kell hozzá beszerezni.Ha megmondod mit és hol akkor már intézem is!

Egyenlőre még a festés is kérdéses...A340-300-ról van szó. Emirates ill Kuwait Airways között vacilálok.
Fóka 142837 2012. július 1. 22:16
Válasz erre
Apropó, a matricagyártás nem aktuális még? A Jumbóra is olyan szépet sikerült gyártanom. Bármit megszerkesztek, csak nyersanyag kell, mert ez volt az utolsó ívem.
Fóka 142836 2012. július 1. 22:13
Válasz erre
Ó, igen, annak idején én is mennyire örültem neki - emlékszem, a Bolyai makettversenyen vettem át tőled, még a Stefánia Galéria előtt :-) Viszont közben rámjött a profiltisztítás, és kizárólagosan az 1979. előtt repült típusokra álltam rá, így a 330-as pár NDK maketté lényegült át - aztán úgy látszik, hazatalált :-)
Cébés 142835 2012. július 1. 22:08
Válasz erre
DSCN1708

.
DSCN1708

Itt van a kis drága két A380 és egy A320 társaságában.

Természetesen ők is 1/100.
Cébés 142834 2012. július 1. 22:03
Válasz erre
:)

Mosolyognom kell a kalandos történetek miatt!

Anno vásároltál tőlem egy 1/100-as Airbus A330-ast.Nem fogod elhinni,de újra itt díszeleg a polcomon! :)
Fóka 142833 2012. július 1. 21:57
Válasz erre
Szia Cébés!

Nahát, a maketteknek is néha milyen kalandos történetük van... Van ezeknek a régi példányoknak a felújításában valami egészen különleges élmény: az egykori készítők és tulajdonosok munkájának, szeretetének rezgései valahogy bennük vannak, nagyobb felelősség is egy ilyenen dolgozni, mint egy dobozból frissen kibontott készleten, aminek még nincs saját történelme. Az bizonyos, hogy ez a Jumbo itt díszhelyre került, és a családnak is tetszik!

Fóka
Cébés 142832 2012. július 1. 21:48
Válasz erre
Szia Fóka!

Gratulálok a géphez! Örülök hogy végül jó kezekbe került az egykori Jumbóm!

Mikor én megkaptam,olyan moslék állapotban volt hogy az életkedvem is elment tőle.Pedig az esküvőm előtti éjszakán utaztam el érte vidékre csak hogy végre enyém legyen.Örülök h nálad új fényben ragyog! Nagyon klassz lett!

üdv Cébés
Fóka 142831 2012. július 1. 20:55
Válasz erre
Csoportkep

Csoportkép
Csoportkep

Itt pedig egy csoportképen látható a 747-es az eddigi legnagyobb makettem, az 1:100-as Tristar és egy szintén Doyusha gyártmányú 1:100-as DC-9 társasagaban.

Ami a Jumbo festését illeti, örülök, hogy az Air France pár évig még erre a szép régi klasszikus mintára festette a 747-eseit, és csak a hetvenes évek közepén hatalmasodott el az őrület: a fantáziátlan, fehérre pingált törzsű festésminta...

Fóka
Fóka 142830 2012. július 1. 20:43
Válasz erre
Jumbo_1

Jumbo_1
Jumbo_1
Jumbo_2

Jumbo_2
Jumbo_2
Jumbo_3

Jumbo_3
Jumbo_3
Jumbo_4

Jumbo_4
Jumbo_4
Jumbo_5

Jumbo_5
Jumbo_5
Jumbo_6

Jumbo_6
Jumbo_6
Jumbo_7

Jumbo_7
Jumbo_7

Sok mindent gondoltam volna, csak azt nem, hogy ma még el is készülök. De akkora ihletet kaptam, hogy csak csináltam, csináltam - s egyszercsak kész lett :-) Most pedig jólesően gondolok vissza az építésre.

Lapi, mégegyszer kösz a makettet!

Fóka
Fóka 142829 2012. július 1. 11:38
Válasz erre
Jumbo_1

Jumbo_1
Jumbo_1
Jumbo_2

Jumbo_2
Jumbo_2
Jumbo_3

Jumbo_3
Jumbo_3

Sziasztok!

A legjobb dolog, ami 1 makettezővel történhet, az az 1:100-as Jumbo építése. Folyamatos eufória. Már készen vagyok a nagyjával, apró finomítások és a matricák vannak hátra.

Fóka
sajti 142828 2012. június 30. 13:45
Válasz erre
Elnézést, egy kis kiegészítés az előbbi utasgéphez:
NDK gyártmány 1/100 méretarány
sajti 142827 2012. június 30. 13:37
Válasz erre
Trident
Trident
Trident
Trident

Sziasztok!

Eladó a képen látható Trident, kicsit leharcolt állapotban. Ha valakit esetleg érdekel. A futók, futómű akna ajtók és a pilóta fülke ablak hiányzik.

sajti73@gmail.com
Chrisi 142826 2012. június 26. 20:49
Válasz erre
Szia,

Sajnos nem vagyok az a nagy versenyre járó, de ha esedékes mostanában valami esemény, akkor szívesen elviszem.

Üdv!
p-51 142825 2012. június 26. 20:48
Válasz erre
Persze hiába kínálom, mindenki penemet, meg erfranszt, meg káelemet épít...
(meg én is penemet...)
p-51 142824 2012. június 26. 20:47
Válasz erre
747 matrica

800 ft
747 matrica

Sziasztok!
Van egy 1/125 Boeing-747 Virgin Atlantic matricám, ami eladó 800 forintért, ebben a posta ára is benne van.
Cserébe elfogadok 1/48 AGM-88 HARM-okat.
Üdv:
p-51
vettorio78@gmail.com
vlevi 142823 2012. június 25. 23:10
Válasz erre
Mentsd le BMP helyett PNG formátumban. Az is veszteségmentes (nem úgy, mint a JPG), de tömörített. Pont az ilyen nagy egybefüggő egyforma területekhez, mint a fehé háttér, az egyszínű szövegek nagyon jó a PNG.
Lapi 142822 2012. június 25. 21:19
Válasz erre
Sziasztok !

 elérhetőségem :
picinypg@freemail.hu
tel: 063-7472945

kérlek, ha hívtok, csak de. 10:00 után !
bobi77 142821 2012. június 25. 20:50
Válasz erre
Helló Lapi! Engem az IL-4 érdekelne! Kérnék egy elérhetőséget és privátban megbeszélhetjük.
pecso 142820 2012. június 25. 15:52
Válasz erre
Szia Lapi!
Elérhetőséget tudnál adni?
Tibcsi 142819 2012. június 25. 12:55
Válasz erre
Lapi,

Kösz, szuper.:) Hamarosan írok levelet és megbeszéljük a részleteket!

Tibcsi
Lapi 142818 2012. június 24. 11:56
Válasz erre
201206232073
201206232073
201206232074
201206232074
201206232075
201206232075
201206232076
201206232076
201206232077
201206232077
201206232078
201206232078
201206232079
201206232079
201206232080
201206232080
201206232081
201206232081

A flottatisztítás miatt eladóvá vált néhány eddig féltve őrzött repülőgépmakettem.
Lapi 142817 2012. június 24. 00:24
Válasz erre
201206232071
201206232071

Fóka !

Nagyon kíváncsian várom a műveletet !

Tibcsi !

ahogyan ígérte, megvan az Air France matrica ! 
Fóka 142816 2012. június 22. 22:15
Válasz erre
747

747
747

Szia Lapi!

Kösz :-)

Egyelőre most a meglévőket rakom össze, már alig várom a jövő hétvégét, amikor elkezdem a 747-est. A matricákat már kinyomtattam, és az is megvan, hogy hová teszem. Díszhelyet kapott :-)

Fóka
Lapi 142815 2012. június 22. 21:24
Válasz erre
Szia Fóka !
 
A sztorid szenzációs !

 A makett csodaszép !

 vár itt még néhány dobozos NDK makett, ha érdekel...

illetve adok még Tridentet, hogy meglegyen a Malév-os is !
Fóka 142814 2012. június 22. 18:41
Válasz erre
Trident_Four_1

Trident_Four_1
Trident_Four_1
Trident_Four_2
Trident_Four_2
Trident_Four_3
Trident_Four_3

Sziasztok!

Rendkívül érdekes repülőgép makettjével készültem el, a Trident 4-es verziójával (Trident Four). A Hawker Siddeley a hetvenes évek elején merész újításra szánta el magát: a jól bevált Trident Three oldalsó hajtóműveit megkettőzte, így előállította a világ egyetlen ötsugárhajtóműves utasszállító repülőgépét! Ami mellesleg a hatalmas tolóerőnek köszönhetően szokatlanul gyors és jól manőverezhető volt. A fejlesztés azonban szerencsétlen módon egybeesett az emlékezetes 1973-as olajár-robbanással, és a Trident Four öt hajtóművének extrém fogyasztása miatt sorra visszaléptek a reménybeli vevők, még a British Airways is elállt a vásárlástól. Egyedül Kuvait légitársasága vett át két példányt, hiszen nekik az üzemanyagár másodlagos kérdés volt, a sivatagi repülőtereken viszont jól jött a repülőgép hatalmas erőtartaléka (már alapgázon fel tudott szállni!). Sajnálatos módon Kuvait irak általi lerohanásakor mindkét Trident Four odaveszett. A makett képein jól látszik az öt hajtómű, és a megnövekedett súly miatt megduplázott tengelyű főfutók.

- - - - - F O N T O S ! - - - - -

A fenti történet természetesen nem igaz :-) De akár meg is történhetett volna, nem? Nekem mindenesetre nagy élmény volt ebben a kánikulában kicsit elereszteni a fantáziámat és a sok unlmasan életszerű makett után elkészíteni ezt a fantázia-példányt :-)

A Kuwait Airways egyébként valóban repülte a Tridenteket, amiket Irak valóban elpuszttított, de azokon csak 3 hajtómű volt.

(Lapi! Mint látod, ez még nem a Malév Trident, fenti projekt váratlan ötlet volt -talán tényleg megártott a meleg-, folyt. köv.)
Fóka
Fóka 142813 2012. június 22. 11:29
Válasz erre
Fóka 142812 2012. június 22. 11:28
Válasz erre
Szia!

Persze, megoldható. Amire szükség van, az az üres matricaív tintasugaras nyomtatóhoz, én éppen most használtam fel az utolsót - tudsz szerezni? Az én forrásom éppen szünetel. A továbbiakat egyeztessük, én hétvégeken mostanában ráérek.

Először sima papjrran ki szoktam nyomtatni a dolgokat, odapróbálom, pontosítom, és ezt addig ismételem, amíg tökéletes nem lesz. Aztán jöhet a nyomtatás, utána pedig még lakkozni kell. Erre én a Revell 1-es lakkját használom, de léteznek profibb megoldások is.

Üdv,
Fóka
Cébés 142811 2012. június 22. 04:01
Válasz erre
Szia Fóka!

Tudnál nekem segíten matrica legyártásával kapcsolatban?

A te gyakorlatod jól hangzik,de én még sosem csináltam.

1/50 méretarányban kellene készítenem egy A340-re.
Ha több lapból áll össze az se baj.

Cébés
Tibcsi 142810 2012. június 21. 04:27
Válasz erre
Lapi, az szuper lenne, előre is kösz! :)

Fóka,

Megjött a cucc, neked is köszönöm! :)

Tibcsi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.