/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
PETI 586927 2015. június 2. 16:22
Válasz erre
Általában beáll a helyére önerőből és kész. Ha már ráncigálni kell, akkor arra elég egy kistraktor is. Van ilyen képem, este felteszem. Üdv
lacipapa 586916 2015. június 2. 13:55
Válasz erre
Szervusz Gabi!
Az AN-2-est saját akkumulátoráról indítják!Az APA-5D-hez semmilyen esetben nincs köze!
Nem is vontatja,legfeljebb kézzel tologatják (ha muszáj).Sugár hajtású gépekhez (orosz)
alkalmazzák leginkább az APA-5D-t!
Sennás 586913 2015. június 2. 12:45
Válasz erre
Szia.Erre gondoltam mivel csillag motoros legfeljebb vontatni jó.Esetleg ilyen képed nincs?Van az AN-2 külön vontató rúdja amúgy?
PETI 586912 2015. június 2. 12:35
Válasz erre
Hahó! Sok értelme nem lenne mellé tenni, mert nem arról indítják. :)
Sennás 586902 2015. június 2. 10:32
Válasz erre
Sziasztok.Kérdezném AN-2 repülőhöz(nél) használnak(tak) APA-5D reptéri indítót?Vagy csak simán vontatásra?Semmilyen körülmények között nem tehetem mellé?
Köszi SENNÁS
mkornel 586863 2015. június 1. 15:24
Válasz erre
tristar
tristar

Kedves Repülőbarátok!

A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék készíteni egy British Airways felségjelzésű Tri Start. A gép és a matrica már megvan, mindössze a a színek RAL kódjaira lenne szükségem. Valaki esetleg tudja, hogy a képen látható összeállításnak mik a RAL kódjai?

Köszi szépen!
Üdv:
Kornél
5Norbi5 586746 2015. május 30. 21:15
Válasz erre
2_
2_
3_
3_

Üdvözletem!
Eladóvá vált az alábbi 1/144-es Airbus A380 Emirates makett.
8000Ft+Posta
A függőleges vezérsík matrica kicsit sérűlt!
Személyes átvétel Budapesten, más esetben előre utalás után posta megoldható.
Csere is érdekel 1/144-es utasszállító gépek, elsősorban DC-10-es, de más géptípusokról is szívesen fogadok ajánlatokat.
Érdeklődéseket a verkmannorbert@gmail.com címre várom.
Köszönöm, Norbert
Fóka 586742 2015. május 30. 20:52
Válasz erre
P 001

Belül
P 001

1 érdekesség: a mellékelt képen látszik, hogyan néz ki egy ilyen kézzel egyedileg készített törzs belülről. Hátul nem pókháló látható (bár amikor először megpillantottam, annak néztem, és félve vártam, hogy előmásszon a készítője), hanem elszabadult és odaragadt fonálszerű szálak. A kép még az ablakok kifúrása előtt készült. Az ablakok kialakításakor kiderült, hogy a falvastagság 2 és 5 mm között váltakozik. Mindazonáltal virágos a kedvem, ez igazi örömmakettezés lesz, fülig beleszerelmesedtem az A-model makettjeibe (v.ö.: "beléd estem, mint ló a gödörbe").
Fóka 586703 2015. május 30. 14:15
Válasz erre
P 002

Előtte
P 002
P 003

Utána
P 003

Sziasztok!

Nekiláttam a Tu-114-esnek. Az A-model makettekben nekem a legnagyobb kihívást az utastér ablakai jelentik. A laminált műgyanta törzsön először is ki kell őket fúrni, majd a perem nélküli átlátszó ablakkorongokat valahogy rögzíteni benne. Ezen a hatalmas törzsön nem kevesebb, mint 67 ablak van. Egyelőre az egyik oldal fúrásával végeztem. Parányi, 1,5 mm-es marófejet használtam, ezzel pontos, akkurátus lukakat lehet kialakítani. Ennél a műveletnél feltétlenül érdemes valami védőmaszkot használni, mert az üvegszál-műgyanta keverék veszélyes, amint a levegőben szálldos.

Fóka
Rumcájsz_52 586421 2015. május 26. 11:50
Válasz erre
Ez már nem vicc, ez már keserű kacaj-kategória sajnos.
Cébés 586420 2015. május 26. 11:36
Válasz erre
Biztos nem az.De az ára az vicc kategória...
Lapi 586393 2015. május 25. 22:23
Válasz erre
Gerasimenko 586379 2015. május 25. 19:40
Válasz erre
Sziasztok! Régi Malévos festésnél, Tu-154-esen a svanc TamiyaSprayben TS-10-es vagy inkább TS-23-as lehet? Előre is köszönöm, itt mindig sok segítséget kapok!
zsocate 586357 2015. május 25. 14:36
Válasz erre
Szia!
Jól néz ki és egyedi lett. Szubjektív: nekem mindig valószínűtlenül hatnak a középszürke ablakmatricák, különösen a szélvédőnél.
üdv:
Chrisi 586349 2015. május 25. 13:49
Válasz erre
30. kép

30. kép
30. kép
31. kép

31. kép
31. kép
32. kép

32. kép
32. kép
33. kép

33. kép
33. kép
34. kép

34. kép
34. kép
35. kép

35. kép
35. kép

Sziasztok,

Elkészült.

Üdv,
Chrisi
Fóka 586282 2015. május 24. 11:55
Válasz erre
Ukrajnában vásárolva kb. 45000 Ft, másutt viszont (fogalmam sincs miért, talán a vámok miatt) ennek legalább duplája, ami szerintem már aránytalanul sok.
Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-(

Fóka
zsocate 586281 2015. május 24. 11:46
Válasz erre
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok?
Fóka 586280 2015. május 24. 11:33
Válasz erre
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra.

Forrás:
en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114
Gerasimenko 586279 2015. május 24. 11:11
Válasz erre
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom?
Fóka 586270 2015. május 24. 10:12
Válasz erre
1_TU1

Tu-114 1
1_TU1
2_TU1

Tu-114 2
2_TU1
3_TU1

Tu-114 3
3_TU1
4_TU1

Tu-114 4
4_TU1
5_Az_elso_minosegellenorzes

Az első minőségellenőrzés
5_Az_elso_minosegell...
6_Az_eredeti

Az eredeti
6_Az_eredeti

Sziasztok!

Pénteken megjött!

Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz.
A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem.

Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok...

Hasonló örömöket kívánok,
Fóka
apcyrobi 586067 2015. május 21. 12:52
Válasz erre
11111918_469265593231683_7945543894682321908_n
11111918_46926559323...

Sziasztok!
Ilyen porosodik valakinek padláson vagy pincében? (persze nem ilyen állapotban; akár hiányos, vagy esetleg roncs is)
Apcyrobi
Lapi 585907 2015. május 19. 09:12
Válasz erre
rengeteg megmaradt NDK matricám van...
Én már mindet Malévnak festettem...
vackor 585902 2015. május 19. 07:54
Válasz erre
TU-154 matrica
TU-154 matrica

Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb.
denkmeyer 585900 2015. május 19. 07:46
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája.

denk
Fóka 585869 2015. május 18. 16:56
Válasz erre
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos!
Fóka 585857 2015. május 18. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté.

Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról.

Derűs napot,
Fóka
tobika 585798 2015. május 17. 13:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ezek a készletek is eladóvá váltak:
- Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT
- Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft
- BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft
- Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft
érdeklődni:
szuzgyorgy@gmail.com
Gerasimenko 585777 2015. május 16. 20:37
Válasz erre
Swiss

Swiss/Thomas Cook
Swiss

Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gerasimenko 585776 2015. május 16. 20:36
Válasz erre
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gabusch 585731 2015. május 16. 01:41
Válasz erre
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta.
Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?".
PETI 585723 2015. május 15. 20:05
Válasz erre
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár.

modelsua.com/search.php
Gabusch 585722 2015. május 15. 19:56
Válasz erre
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni.
migi 585715 2015. május 15. 18:32
Válasz erre
PETI 585714 2015. május 15. 18:30
Válasz erre
De hát 1530Ft értékű pontot kapsz érte, nem értem mi a baj... :):):)
Gabusch 585713 2015. május 15. 18:26
Válasz erre
Az ára, az komoly? Ennyi pénzből röhögve meg lehet nézni az eredetit Sinsheimben.
migi 585711 2015. május 15. 18:18
Válasz erre
Fóka 585709 2015. május 15. 17:21
Válasz erre
Sziasztok!

Hát már úton van! Egy hét múlva ér ide, alig várom.
Amíg nem lesz a kezemben, inkább nem dicsekszem előre. Annyit azért elárulok, hogy Amodel, 1:72-es, és Tu-114-es! Várható volt, hogy 1x elszánom rá magam. Életem újabb csúcspontja lesz.

Derűs napot,
Fóka
sanyi 585515 2015. május 12. 10:25
Válasz erre
Kép1178
Kép1178

Sziasztok!
Eladó NDK-s Boeing-727 matrica. Kicsit hullámos, de nem látott vizet, egyebet. 1000Ft
axe8299kukacgmail.com címen lehet érdeklődni.
Lapi 585507 2015. május 11. 23:57
Válasz erre
Nagyon köszi !
elmentettem a számot !
Holnap hívlak !
merciboy 585494 2015. május 11. 17:59
Válasz erre
Lapi 585484 2015. május 11. 12:45
Válasz erre
Sziasztok !
Segítsetek kérlek, ha tudtok..
elnyomkodtam a telefonon Hábele Mihály számát.
Misi ,vagy jelentkezz kérlek, vagy valaki meg tudná adni nekem ?ha tudja
Gerasimenko 585352 2015. május 8. 20:59
Válasz erre
Szabi77 585279 2015. május 7. 22:14
Válasz erre
Gerasimenko!
Itt is találsz jó matricákat!pas-decals.com/index.php/category/view/7

Ha kell segítek a rendelésnél is!
Szabi77
Gerasimenko 585186 2015. május 6. 22:44
Válasz erre
..csak kár ,hogy egy matrica annyi vagy drágább mint maga a makett!
Gerasimenko 585185 2015. május 6. 22:25
Válasz erre
sárkányos 585157 2015. május 5. 23:59
Válasz erre
Gerasimenko 585142 2015. május 5. 19:38
Válasz erre
Valaki épített már új 787-est (Revell) ? A törzse egész kis finom szemcsés, érdes. Nem olyan sima mint a régi utasgépeiknél! Ez azért van ,mert az eredeti gép is ilyen? Nem hiszem.. A másik; tudtok valami jó oldalt ahonnan 1:144-es matricákat lehet rendelni? Köszi!
Tibcsi 585091 2015. május 4. 20:19
Válasz erre
Egy kis nyálcsorgató... mielőtt megnyitjátok a linket, készítsetek oda a monitor alá némi papírzsepit... :)

www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11854-ilyushin-il-62m-zvezda.html
lacipapa 584522 2015. április 26. 14:20
Válasz erre
Szia!Nyugodtan csináld kívülről,de így több rétegben kel felvinni,ablakonként.Egy réteg,legalább 24 órát kössön.Vagy,az egyik oldalt be csöpögteted és úgy fordítod,hogy lefelé legyen az ablaksor,úgy száradjon meg.Így nem biztos,hogy kell még egy réteg.A következő alkalommal,meg a másik oldalt.Ez egy tipp,én így csináltam az 1:48-as AN-2-es ablakait.
Laci
Topi 584510 2015. április 26. 12:40
Válasz erre
Hali!
Érdeklődnék, hátha tudja valaki, a móvári versenyen látott kényszerszállt utasgép diorámájában szereplő repülőgép makett gyártója felől.
Üdv: Topi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.