/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Chrisi 556371 2014. március 20. 11:53
Válasz erre
Szia Fóka!

Először is Boldog Születésnapot és jó munkát az ajándékokhoz!

Másodszor pedig szeretnék némi segítséget kérni Tu-154 témakörben. Volna rá lehetőség, hogy elkérjem az 1:100-as Reifra Tu-154 matricalapjának scannelt verzióját? Természetesen nem ingyen kérem, az árban megegyezünk!

Privátban elérhető vagyok a következő e-mail címen: krisztian.c.molnar@gmail.com

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,
Chrisi
Fóka 556367 2014. március 20. 11:30
Válasz erre
Szia Vackor!
:-)))
Köszönöm!
vackor 556363 2014. március 20. 11:12
Válasz erre
Szia Fóka !
Kissé megmásítva az eredeti szöveget: a világ összes makettje úgysem lehet a mienk, de törekedni kell rá...
Jó munkát a szépségekhez és minden szülinapod legyen ilyen meglepetésekben gazdag !
Fóka 556351 2014. március 20. 08:08
Válasz erre
Tu-134_1

Tu-134 1
Tu-134_1
Tu-134_2

Tu-134 2
Tu-134_2
Tu-134_3

Tu-134 3
Tu-134_3
Tu-154_1

Tu-154 1
Tu-154_1
Tu-154_2

Tu-154 2
Tu-154_2
Tu-154_3

Tu-154 3
Tu-154_3

Kedves egybegyűltek, most pedig kénytelen leszek (ismét) alaposan leégni, azaz hülyét csinálni magamból, de ezt el kell mondanom.

Alig tettem meg a visszavonulásról szóló legutolsó bejelentésemet, máris jött a transzcendens ellenreakció. Ezúttal a tiszteletreméltó A. N. Tupoljev mester intézkedett az égi tervezőirodából, és egyszerre 3 pompás makettet is terített nekem:

- Tu-134A 1:144 Zvezda (Tibcsi kolléga pár hónapja bemutatta)
- Tu-134A 1:72 Amodel (köszönet érte a makettshop.hu-nak)
- Tu-154 1:100 Reifra (a Plasticart változatlan utánnyomása)

Nos, én mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem, ezért most, egy nappal túl az ötvenen óriási izgalommal állok neki e gyönyörű Tupoljevek építésének, és asszem többé nem fogok ágálni a karmám ellen - aminek a makettezés láthatóan a szerves része.

A Zvezda makett sokkal precízebb és részletesebb, mint az AZ-model hasonló terméke. Pl. átlátszó ablakai vannak, ami nekem létfontosságú. A Reifra Tu-154-ese pedig egészen érdekes: pontos utánnyomása az eredeti Plasticart készletnek, de az eredeti rideg műanyag helyett a ma szokásos lágyabb, könnyebben faragható műanyagból. Az 1:72-es Kisvas pedig egyszerűen gyönyörű, még egy kis fotomaratás is van a dobozban.

Íme pár kép az Amodel és a Reifra készlet dobozbontásáról.

Fóka
Fóka 556350 2014. március 20. 07:48
Válasz erre
HA-MOC

HA-MOC
HA-MOC

Igen, lehetséges, hogy a HA-MOC-ról soha nem szerelték le azt az antennát, hiszen szegény 1971. aug. 28-án a tengerben lelte halálát Koppenhága mellett, ezért már nem kerülhetett bele az átépítések sorába.

Nemtom, mennyire közismert, hogy volt még egy jellegzetes részlet, ami megváltozott a Malév Il-18-asain, és a makettezőknek érdekes lehet. A hatvanas évek elején-közepén a légcsavarkúpokat más-más színűre festették. Volt kék, fehér, almazöld, stb. A HA-MOC piros színű légcsavarkúpokkal érkezett, ld. a fotón. Aztán hamarosan valamennyit fehérre festették, mert amikor csereberélni kezdték egymás között meg a raktárkészlettel, nem győzték volna az állandó átfestést...
Fodi 556228 2014. március 17. 20:26
Válasz erre
Aaa, koszonom!
Nekem is hasonlo tippem volt, de sehol sem talaltam ennyire reszletekne meno tipusismertetot. Mindenhol a hajtomuvek es hasonlok voltak reszletezve, nem a radiok. A HA_MOC-ot szeretnem megcsinalni, az eddigi osszes kepen amin talaltam rajta volt, es az AZModel torzsere is ra volt ontve. Bar eleg gagyi, valoszinuleg csinalok helyette ujat sztirolbol.
Fóka 556054 2014. március 15. 08:37
Válasz erre
Még egy szomorú érdekesség (előjöttek az emlékek): 1977. és Bukarest két rep.eseményhez is kapcsolódik: a HA-MOC előbb említett balesete nov. 23-án történt, de két hónappal korábban, szept. 21-én a HA-LBC is pórul járt ugyanott (pontosabban a bukeresti megközelítés közben egy mezőn ért földet, összetört, és csak 24-en élték túl az 53-ból...). És ami egészen elképesztő: mindkét esemény a Malév 203-as járatával történt, Isztambulból visszatérőben.
Fóka 556053 2014. március 15. 08:29
Válasz erre
Ha már szóba került a HA-MOF: A -MOC, -MOD és -MOH szomorú sorsához hasonlóan sajnos ő sem érte meg a nyugdíjkorhatárt, de nem katasztrófa érte (azaz nem halt meg senki), "csak" a földi guruláskor ütközött neki a szárnyvége 1 túl közel álló teherautónak 1977-ben Bukarestben, és ettől annyira deformálódott a szárny-főtartója, hogy túl sokba került volna a javítás, és helyben szétszedték.
Fóka 556050 2014. március 15. 08:21
Válasz erre
1243653

Régi
1243653
1755104

Új
1755104

...de miért nem működnek a linkjeim? :-(
Mindegy, íme a két kép eredetiben.
Forrás: Airliners.net
Fóka 556049 2014. március 15. 08:16
Válasz erre
Szia!

Amennyit én tudok a dologról: az valóban antenna, hosszú- vagy középhullámú. Pontosabban a burkolata, ami műanyagból vagy kompozitból készült, és alatta volt az antenna. Aztán ahogy fejlődött a technológia, már nem kellett, és a nagyjavítások alatt eltávolították a repülőgépekről. Így történt, hogy egyazon példányon is megfigyelhető a két változat: előbb antennával, aztán anélkül. Íme két kép a HA-MOF-ról, az első 1964-ből, a másik 1974-ből. Jól látszik, hogy a másikon már nem látszik az antenna :-)

A cserék ideje valószínűleg a hatvanas-hetvenes évek fordulójára tehetők.

www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Ilyushin-Il-18V/1243653/L/&sid=d7cd86d8a8cf7296b7baf4e38ed43b2f

http://www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Ilyushin-Il-18V/1755104/L/&sid=4fcbdafde771fdf36ccb40ac2c8baa96

Chrisi 556004 2014. március 14. 15:16
Válasz erre
 IAE V2500
IAE V2500

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek esetleg a Revell A320 kitből megmaradt és feleslegessé vált IAE V2500 hajtőmű egység, amivel ki tudna segíteni.

Természetesen nem ingyen kérem, az árban megegyezünk.

Aki tud segíteni, jelezzen e-mailben erre a címre: krisztian.c.molnar@gmail.com

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,
Chrisi
Tibcsi 555976 2014. március 14. 08:10
Válasz erre
Szia,

Nekem úgy tűnik, hogy csak a korai változatokon (IL-18A,B) volt rajta, a későbbieken (IL-18D) már nem...

Ha tévedtem, majd kijavítanak. :)

Üdv: Tibcsi
Fodi 555955 2014. március 13. 21:15
Válasz erre
Aranyos kis makett - en most kaptam kezhez az AZ model verziot es a BOA Malev matricat. Forgattam a makettet, nezegettem a kepeket es felmerult egy kerdes. A regi Malev gepeken (pl. HA-MOC) volt egy antennanak tuno dolog a torzs tetejen, de a kesobbi fotokon mar nincs ott a gepeken. Ezen a maketten is lathato a torzs tetejen. Tudod, hogy mi volt az es mikor kerult le a Malev gepekrol?
alexkidd 555937 2014. március 13. 18:55
Válasz erre
AMU72276
AMU72276

Sziasztok!

Végre megérkeztek a Tu-134-es makettek 1/72 méretarányban.
Szolnokra mindenképp visszük őket. Remélhetőleg addigra Feri is elkészül a Malév matricákkal!
www.makettshop.hu/termeklap/makett/a-model/a-model-172-tupolev-tu-134-decals-aeroflot_149535

Üdv.:
Sanyi,
makettshop.hu
Fóka 555699 2014. március 9. 17:56
Válasz erre
Sziasztok!

Aktualizáltam az adatlapom fényképeit.
Most a ma reggeli - és terveim szerint végleges - állapotot mutatják.

Fóka
Kislőcsös 555423 2014. március 5. 18:56
Válasz erre
Sziasztok:)
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben Revell Boeing 737-800-as bal oldali vízszintes vezérsíkja.

Köszi előre is:
Kislőcsös
Fóka 555359 2014. március 4. 21:29
Válasz erre
A_makettezes_emlekmuve_1

A makettezés emlékműve 1
A_makettezes_emlekmu...
A_makettezes_emlekmuve_2

A makettezés emlékműve 2
A_makettezes_emlekmu...
A_makettezes_emlekmuve_3

A makettezés emlékműve 3
A_makettezes_emlekmu...

Az előbbiekhez kapcsolódva kissé félve mutatom meg a legutolsó makettet, amit előállítottam, mert nem tekinthető valódi, míves alkotásnak. Ez egy NDK 1:100-as Il-18-as, de festés nélkül, a műanyag eredeti szépségében. Elneveztem a "makettezés emlékművének". Gyerekkoromban ugyanis az átlagemberek (azaz a nem makettezők) körében is népszerűek voltak ezek az NDK készletek, és sok lakásban díszelgett egy vagy több, különféle minőségben, de mindig örömmel megépített repülőgép a televíziókészülék vagy a szekrény tetején. Megfelelő festékek híján ezek az alkotások többnyire csupaszon maradtak, és gyakran a matricákkal sem küzdöttek meg építőik. Én kisgyerekként ráadásul néha saját kezűleg vakartam le a korábban gondosan felrakott matricákat a repülőgépeimről, mert önmagukban is annyira tetszett egyik-másiknak a formája, hogy természetadta eredeti szépségükben akartam látni őket. Ennek a boldog korszaknak igyekeztem emléket állítani ezzel a példánnyal. Mivel az első és mindig is kedvenc makettem a Plasticart Il-18-asa, természetes, hogy ezt a készletet építettem meg (ami mellesleg a tizenharmadik Il-18-asom, ebből van a legtöbb).
Fóka 555354 2014. március 4. 21:03
Válasz erre
Szia Vackor!

Köszönöm :-)

A visszavonulás témájával igazán nem akartam felborzolni a kedélyeket, mert tudom, hogy ennek a késztetésnek az eljövetele nem törvényszerű. Én mindenesetre nem elvi okokból döntöttem így, hanem mert egyre jobban megszenvedtem az utolsó maketteket. Az An-12-es festésekor az utolsó szín, a fehér fújása előtti napon pl. már délben agresszív voltam a családommal, éjjel nem tudtam aludni, hajnalban estem neki, de a maszkolás előtt két keserves órán át tollászkodtam, míg végre belekezdtem. Régen nem produkáltam ilyen neurotikus tüneteket, mi több, kifejezetten kerestem a minél komplikáltabb feladatokat - most meg... Örülök, hogy túl vagyok rajta. Szóval most inkább azzal élvezkedem, hogy nézegetem a makettjeimet és el-elmélázok egyiken-másikon, felelevenítve az építés örömeit és esetleges bonyodalmait. Most már bevallhatom, hogy két repülőgép is van a polcomon, amik készítésével először kínos kudarcot vallottam (mert buggyant volt a festék vagy elszúrtam a polírozást) és a kukában kötöttek ki darabokban, aztán másnap reggel lehiggadva előpiszkáltam őket és újrakezdtem - és persze sokkal nehezebb volt a történtek után szépen megcsinálni őket. Ezek voltak a szélsőséges esetek, de szinte mindegyiknél volt valami izgalmas momentum: makacskodó felülethiba az ablakon, illeszkedni képtelen alkatrész, foltosodó festék, ilyesmi. Nos, ezen élmények felelevenítése majdnem akkora öröm, mint amikor megtörténtek, és még takarítani sem kell utánuk :-)

Fóka
5Norbi5 555282 2014. március 4. 13:06
Válasz erre
zoli1989 555252 2014. március 4. 00:18
Válasz erre
kelair74 555249 2014. március 3. 23:03
Válasz erre
Ó akkor erről lekéstem,de teljesen megértem.Ezek szerint nekem még van 10 évem a visszavonuló korszakig.Addig még építhetek pár makettet,bár lehet,hogy akkora gyűjteményem nem lesz mint Neked.Aztán majd jöhet a hátradőlés és a gyönyörködés. :)
5Norbi5 555248 2014. március 3. 22:59
Válasz erre
Üdvözlök Mindenkit!

Az lenne a kérdésem, hogy honnan tudnék beszerezni egy Egyptair Boeing 777-300-as matricát 1:144-es méretarányban?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Norbi
vackor 555224 2014. március 3. 20:09
Válasz erre
Szia Fóka !

Szokás szerint remekművet alkottál! Viszont szerintem a védikus filozófia alkotói nem hódoltak a makettezés gyönyörű szenvedélyének... A kor sem lehet komoly akadály, annál is inkább, mert nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezed mindíg a hangsúlyt.
Fóka 555170 2014. március 3. 09:29
Válasz erre
Szia!

Sajnos a hír már csak múlt időben igaz: pár éve csináltam egy nagy profiltisztítást, és csak az 1979. előtti repülőgépeket hagytam meg, a többinek elajándékozás vagy eladás lett a sorsa (szerintem 1980-ban megőrült a világ), így a Malév 737-eseim (egy 200-as meg egy 400-as) is kikerültek a flottámból.

Abbahagyás... Nem akarok ismét leégni hetyke bejelentéssel majd újrakezdéssel, de a mai 166 darabos gyűjteményem (160 repülőgép, 3 teherautó, 2 hajó, 1 figura) valószínűleg mégiscsak a teljes életművemmé válik. A védikus társadalmi filozófia (amit jelenleg 1 főiskolán intenzíven tanulok) szerint ugyanis az ember aktív termelő időszaka 25-50 éves koráig tart, 50-75 közt pedig már a visszavonuló korszak következik. Émmeg 3 hét múlva betöltöm az 50-et, és valóban, másra sem vágyom, mint visszavonulni, és csak bámulni a makettjeimet - meg másokét :-) Na, majd meglátjuk...

Fóka
kelair74 555154 2014. március 2. 22:46
Válasz erre
Nagyon szépek azok a 737-esek és az An-12-es is.
Hát igen...ez a makettezés olyan hobbi,amit nem lehet csak úgy abbahagyni.:)
Fóka,egy kérésem lenne feléd,mégpedig ha jól tudom van a gyűjteményedben egy Malév 737-es.Ha nem túl nagy kérés tennél fel róla közelebbi képeket?
Egyszer már segítségemre volt az általad készített Lufthansa Jumbo,most pedig a Malév gépekre vagyok rákattanva és ilyenkor jól jön minden vizuális segítség.
Köszönöm előre is!

Laci
Fóka 555128 2014. március 2. 17:47
Válasz erre
An-12_1

An-12 1
An-12_1
An-12_2

An-12 2
An-12_2
An-12_3

An-12 3
An-12_3
An-12_4

An-12 4
An-12_4
An-12_5

An-12 5
An-12_5

Sziasztok!

A sok szép modern repülőgép mellett hadd mutassak egy békebeli, klasszikus konstrukciót, a Balkan An-12-esét. Ma készült el, még ragad a festék.
A makett a Trumpeter pompás 1:100-as készletéből készült saját gyártású matricával.

Ez a példány, az LZ-BAB Ferihegyen is látható volt párszor, én magam is szemtanúja voltam a hetvenes években többször, amint végigdübörgött a terasz előtt, majd pedig tömött, fodrozódó füstcsíkot húzva maga után felszállt. 1979-ben egy bulgáriai nyaralás során volt még egy csodálatos élményem: a Galata fok tetején, ahonnan az egész tengeröböl belátható volt, a távolban pedig a várnai repülőtér betoncsíkja is látszott, volt egy étterem. Mai világunkhoz szokott ésszel nehezen felfoghatóan ez az étterem déltől kettőig ebédszünetet tartott, így csak sütkéreztünk a szüleimmel a kilátóteraszon - és egyszercsak megpillantottam ezt a gyönyörű An-12-est felszállni, majd pedig méltóságteljesen áthúzni az öböl felett és eltűnni a tenger végtelennek tűnő látóhatárának irányában. Még sokáig hallottam a dübörgését. Idilli emlék volt, örülök, hogy végre rászántam magam a makett elkészítésére.

A típust ismerők talán hiányolják a hátsó törzsfél igen jellegzetes koszolódását. A hajtóművek elrendezésének köszönhetően az An-12-es valóban a legnehezebben tisztogatható repülőgépek egyike volt, egyetlen út is elég volt ahhoz, hogy a szárny kilépőélének vonalától hátra reménytelenül összekormozódjon., és ez később csak fokozódott. Én azonban most sem szántam el magam a koszolásra, mert egyrészt sosem csináltam és nincs meg hozzá a technikám, másrészt minden repülőgép legalább egyszer teljesem tiszta volt az életében, amikor kigurult a festőhangárból. Nos, én ezt az állapotot mintáztam meg...

Fóka
Tjoe 555056 2014. március 1. 22:59
Válasz erre
tra1
tra1
tra2
tra2
turk1
turk1
turk2
turk2

Ha már a B737 a téma, két nemrég elkészült NG. B738 és B739
Tjoe 555055 2014. március 1. 22:55
Válasz erre
Plusz a függőleges és a vízszintes vezérsíkok is eltérőek a classic-ok (3-4-500) és az NG-k (6-7-8-900)között. A futóművekről és a hajtóművekről nem is beszélve.
Pilatus 554981 2014. február 28. 20:10
Válasz erre
Tanár ÚR !

Ez egy minden igényt kielégítő hozzászólás volt ! :-)

Szele I.
rolikacsa 554980 2014. február 28. 20:06
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm az útbaigazítást!

Roli
Rumcájsz_52 554802 2014. február 26. 16:50
Válasz erre
Hali
A 737 családon belül egyik típus-család a 3-4-500-as, a másik a 6-7-800-as. Mindkét családon belül külsőre elsősorban az eltérő utaslétszám miatti eltérő törzshosszak a jellemzők, más tekintetben azonosak a gépek. A 6-7-800-as család azonban már új, nagyobb fesztávú és más alakú szárnyakat is kapott, kissé eltér a törzs-szárny átmenet alakja és mérete is, úgyhogy a 800-ból aránylag egyszerűen építhető 6-700-as,de 3-4-500-ast csak a nagyon elszántak vállaljanak.
Üdv R.
Varjúbácsi 554760 2014. február 26. 07:41
Válasz erre
A 737-300 nem építhető meg belőle, mert több helyen alakítottak az eredeti gépen. (pl.a függőleges vezérsík, winglets, stb.)
Tibcsi 554755 2014. február 26. 04:47
Válasz erre
Szia,

A legszembetűnőbb különbség a törzs hossza. Biztosan több eltérés is van, de ez a legszembetűnőbb: a három közül a 800-as törzse a leghosszabb, a másik kettő némi fűrészeléssel kialakítható belőle. :)

Üdv: Tibcsi
rolikacsa 554729 2014. február 25. 17:55
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőletek hogy a revell féle Boeing 737-800 replőgép mennyibe tér el kinézetre pl egy 737-600-tól vagy a 737-300 tól?

Köszi!

Roli
Regal 554610 2014. február 24. 07:37
Válasz erre
Szia Norbi, a "segítség!" mappába töltöttem fel képeket a 777-ről.
Üdv,
Regal
5Norbi5 554594 2014. február 23. 20:59
Válasz erre
Richyke90 554552 2014. február 23. 13:26
Válasz erre
Kedves Norbi!
A Revell A319 kittjében mind a 2 féle benne van.
A CFM56-5B és az IAE V2500 is.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv
Ricsi
5Norbi5 554549 2014. február 23. 12:46
Válasz erre
Üdvözlök Mindenki!

Segítséget kérnék, hogy Wizz Air Airbus A320-as géphez 1:144-es méretarányban, honnan tudok V2500-as hajtóműveket szerezni?
Plusz: Boeing 777-300-as gép 1:144-es méretarányban elfogadható árban hol kapható?

Köszönöm!
Tibcsi 554543 2014. február 23. 12:14
Válasz erre
Toth_Gabor 554456 2014. február 22. 12:50
Válasz erre
Nagyon szépek, de a Connie mindent visz!
zsocate 554353 2014. február 21. 00:52
Válasz erre
Jól néz ki a Tu-144-es, de a panelvonalak kiemelése túlzó lett. Nézz meg egy képet, ami olyan távolról készült az igaziról, mint amit te csináltál a makettről. Nem fogod ennyire látni őket.
Chrisi 554345 2014. február 20. 21:23
Válasz erre
Connie-1
Connie-1
Connie-2
Connie-2
Connie-3
Connie-3
Connie-4
Connie-4
Connie-5
Connie-5
B727-1
B727-1
B727-3
B727-3
B727-4
B727-4
B727-2
B727-2
B727-5
B727-5
Tu-144-1
Tu-144-1
Tu-144-2
Tu-144-2
Tu-144-3
Tu-144-3
Tu-144-4
Tu-144-4
Tu-144-5
Tu-144-5
Tu-144-6
Tu-144-6

Sziasztok,

Nálam ezek a makettek készültek el az utóbbi időkben:

PanAm L-1049 Constellation (Revell)
PanAm Boeing 727-200 Clipper Whistler (Airfix)
Tu-144 prototípus CCCP-68001 (Entex)

Jó makettezést mindenkinek!

Üdv,
Chrisi
Chrisi 553398 2014. február 8. 21:20
Válasz erre
Sziasztok,

Ide szívesen beszabadulnék:

airchive.com/html/museums/boeing-archives-bellevue-washington-usa

Szép estét!
att2 553079 2014. február 4. 21:06
Válasz erre
Szép estét mindenkinek!

Keresek 1:144es Airbus A380-hoz Emirátus matricát, egybe kellene a matricalap, nem csak a gép egyik felére!

att2 kukac freemail.hu
alexkidd 553045 2014. február 4. 16:50
Válasz erre
boa14401
boa14401
BOA14404
BOA14404
BOA14439
BOA14439
boa14442
boa14442
boa14443
boa14443
BOA14448_3
BOA14448_3
BOA14462
BOA14462
BOA14473_2
BOA14473_2
BOA14478a
BOA14478a
BOA14478a
BOA14478a

Sziasztok!

Boa matricák érkeztek hozzánk. Hamarosan felkerülnek a webshopunk oldalára is.
A matricák egységesen 2100 Ft-ba kerülnek.
Bővebb információ az info@makettshop.hu e-mail címen, vagy itt a makettinfo-n.

Üdvözlettel,
Alex,
Lapi 552910 2014. február 2. 20:02
Válasz erre
Szia Petya !

Én vagyok Pál Gábor !

:D
picinypg@gmail.com
vagy : 0630-7472945
Petya 552904 2014. február 2. 19:29
Válasz erre
Üdv!

Nem tudja esetleg valaki Pál Gábor elérhetőségét?
iho.hu/hir/malev-flotta-a-pinceben-120401
newman 552830 2014. február 2. 11:18
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó egy Eastern Express Tu-134B Aeroflot matricával, 4500Ft-ért. A dobozból A-3-as verziót is lehet építeni.
Üdv.:
Péter
peterpontnewmankukacfreemaiponthu
lacee 552665 2014. január 31. 15:29
Válasz erre
F100 törzs
F100 törzs
F70 törzs
F70 törzs

Sziasztok,

Az F100-F70 átalakítást valahogy így lehet szépen megcsinálni.
Kicsit csiszolni-tömíteni kell a törzs alsó ívét, de így vágva a hajtómű jó helyen lesz.
Jó munkát,
Üdv,
Lacee
airchive 552405 2014. január 29. 08:26
Válasz erre
Szia Gábor!
Most bezzeg már bezzeg kukucskálnál ott, nemde? Egyébként logikailag stimmel
a jobb oldali buborék, mert ha emlékszel, a fedélzeten a jobb oldali falon voltak
az ellenőrző/mérő pultok, előttük ültek merőlegesen a menetirányra a kliensek.
ahol a jobb oldalon nem volt pult (a törzs végén és elején) ott volt néhány normál utasülés, a gép bal oldala meg kvázi a közlekedőfolyosó volt.
Üdv. Péter
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.