/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
vackor 143028 2012. november 10. 13:17
Válasz erre
Szia Fóka !

Én tegnap az esti tv-híradókban hallottam erről az újabb "költségcsökkentő" megoldásról, és az jutott eszembe, hogy akár a fapadosoknak le sem kellene szállniuk, az utasok menet közben ugorjanak ki- és be a gépekbe... sőt repülőtér sem kellene ilyenkor, csak figyelni kell az aktuális légtér-forgalmat, hogy a kérdéses gép merre jár... No, több ökörséget nem mondok, nehogy meghallja egy "illetékes döntéshozó". Erről az elszomorító ötletről nem a repülőgépek, nem a repülőtér és - gondolom - nem a Hozzád hasonló elkötelezett szakemberek tehetnek. Tudom, ez nem vigasz.
Fóka 143027 2012. november 10. 13:09
Válasz erre
Magyarázatképpen annak, aki nem ismer: amióta az eszemet tudom, a repülőtéren akartam dolgozni, a Malévtól nyugdíjba menni, és erre minden reményem meg is volt: repülőmérnöki egyetem, maléves munkaviszony - csak hát közbejött az 1989-es ellenforradalom és a kapitalizmus buzgó építői jóvoltából végignézhettem, amint sz@rt csinálnak a munkahelyemből és vele az egész magyar repülésből, 29 éves törzsgárda-tagság után senkiházi hullarablók jóvoltából munkanélkülivé váló hitvesem révén pedig a Cég kinyírását, minden gusztustalan részletével együtt. És most Ferihegy - hát ebből elég :-(
Fóka 143026 2012. november 10. 13:02
Válasz erre
Nos, MOST ment el a kedvem az egész repüléstől, megvan az utolsó csepp a pohárban. Sajnálom, bizonyára túlérzékeny vagyok. De akinek élete értelmét, szerelmét, lényegét ilyen mértékben meggyalázzák, sőt: kinyírják, annak nemcsak a döntéshozó sejthalmazoktól lesz herótja, hanem mindentől, en bloc.

nol.hu/velemeny/20121109-liszt_ferenc_satortabor
dzsoniendoszkop 143025 2012. november 6. 08:49
Válasz erre
Vedd fel a kapcsolatot Vándor Karesszel a www.keletiblokk.com oldalon. Ő forgalmazza is az EE meg Amodell gépeket, mivel jó kapcsolatokkal rendelkezik a veletek is szomszédos országban. Biztosan más helyről is beszerezhetőek a gépek, de mivel nekem személyes ismerősöm, és rendszeresen szoktam tőle rendelni is, bátran merem ajánlani, és reklámozni is. Talán még el is postázza neked LHNY-ra... Az átfutási idő 1-2 hónap, de legalább kényelmesen, és jó áron hozzájuthatsz a gépekhez..
Richyke90 143024 2012. november 5. 21:17
Válasz erre
Szia dzsoniendoszkop!
Nem volt makettem hozzá, csak a matricát rendeltem meg külön.
Amikor megvettem, azt gondoltam, hogy jó lesz az átalakított 738-ra. Tévedtem.
Ezért is szeretném elpasszolni azokat.
Sajnos olyan helyen lakom (Nyíregyháza), ahol nem nagyon tartanak modell-makett börzét.
Sőt a környéken se nagyon tudok hasonló eseményről sem.
Valamikor olvastam, hogy Baktalórántházán is volt már, bár az időpont rejtélyes.
Ha valakinek van elfekvőben egy B733 Eastern vagy Skyline készlet, vevő lennék rá!
Árban megegyezünk! Köszönöm az eddigi jó tanácsokat!
Elérhetőségem: richyke90@gmail.com
Tjoe 143023 2012. november 5. 13:56
Válasz erre
dzsoniendoszkop 143022 2012. november 5. 13:01
Válasz erre
Hááát én nem szeretnék ünneprontó lenni, de az Eastern Express, vagy Skyline gyártmányait kb. ugyanannyiért kapod meg szinte bármelyik magyarországi makettkiállÍtás börzéjén, mint amennyiért a Revellt vennéd meg. Kb.4-5000Ft-ért bármelyik beszerezhető még postával is! Nézz utána.

A Revellből pedig szinte sehogyan sem fogsz tudni klasszikot csinálni, mert a törzset, a futóművet, a hajtóműveket, a szárnyakat, a függőleges vezérsÍkot, a vÍzszintes vezérsÍkot kell csak átalakÍtanod, az pedig igen nagy meló lenne szerintem azért, hogy spórolj kb. egy ezrest! :-O

Fontold meg szerintem! A másik fórumon is, ahol szoktál még kérdezni, szÍvesen segÍtenek neked szerintem a beszerzésben, vagy az összeállÍtásban. Vagy akár itt is...

Ui.: azokhoz a matricákhoz amiket itt is árultál, nem volt véletlenül EE klasszik modelled? Csak mert a matricák abból valóak...
Richyke90 143021 2012. november 4. 21:39
Válasz erre
Szia harold!
Az a baj azokkal a makettekkel, hogy nehezen beszerezhető vagy nagyon drága...
Ezért is gondolkodtam egy Revell B738 átalakításán.
harold 143020 2012. november 4. 21:30
Válasz erre
Szia!
skyline és eastern gyárt 733, 734, 735 típusokat,
minicraft pedig 733, 734-et.
Lapi 143019 2012. november 4. 20:53
Válasz erre
Szia Tjoe !

Én most adtam el egyet...

nem láttad a hirdetést ?

Igazából van még egy itthon, de  nem feltétlen akarom eladni...
Tjoe 143018 2012. november 4. 18:47
Válasz erre
Az még kevés ha megrövidíted a törzset. Más a szárnya, kisebb a vízszintes és a függőleges vezérsík is.
Richyke90 143017 2012. november 4. 12:53
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!
Hogyan lehet egy Revell Boeing 738-ból B733 Classic-ot csinálni?
Hol kell levágni a gép törzséből?
Régebben, mintha láttam volna erről egy prezentációt, csak nem találom...
Előre is köszönöm!
Tjoe 143015 2012. november 2. 09:39
Válasz erre
Keresek 1:100-as B747-est. Ha valakinek van ne tartsa magában!  :)
Lala 143014 2012. november 1. 20:53
Válasz erre
:-)Köszike!Látom a társulat itt is jelen van...:-)
PETI 143013 2012. november 1. 20:40
Válasz erre
zoli1989 143012 2012. november 1. 18:28
Válasz erre
Lala 143011 2012. november 1. 13:08
Válasz erre
Ural
Ural
Ural1
Ural1
Ural2
Ural2

Sziasztok!
Elkészült...
vatya1 143010 2012. október 31. 20:28
Válasz erre
4

az alsó matrica
4

Sziasztok!
Eladó 1:144es matrica 500ft+posta vagy 1:48as magyar matrica csere érdekel.
érd:az adatlapon látható emailon lehet.
Benedek 143009 2012. október 29. 21:46
Válasz erre
Cébés barátom!
Pedig a valóságban ez így áll!Emiatt keletkezik a lehajtóerő,ami mint tudjuk leszálláshoz kell.Mert felszálláskor kell a felhajtóerő a rengeteg kerozin miatt.Amikor leszállásra kerül a sor,a gép már elfogyasztott pár tonna tüzelőanyagot,amit a már említett lehajtóerővel kell ellensúlyozni.Ha nem így lenne,akár az űr határáig is felemelkednének az utasszállítók.
Fodi 143008 2012. október 29. 21:31
Válasz erre
Koszi! Szepnek azert nem neveznem, de ez lett belole. Majd legkozelebb jobban odafigyelek. :)
Tjoe 143007 2012. október 28. 15:52
Válasz erre
kelair74 143006 2012. október 27. 21:22
Válasz erre
photo_3003
photo_3003

Halihó!

Nincs véletlenül valakinek egy "nem kellő" 1/144-es Boeing 737-200-as Malév matricája?
Már mindenhol kerestem neten de már nem gyártják szerintem.
Vagy esetleg van valami ötlet,hogy hol keressem?

Köszi
Fóka 143005 2012. október 27. 10:25
Válasz erre
...persze Fokker 27 és nem 70 - freudi elszólás lehetett, bizonyára még mindig kísért a Malév emléke.
Fóka 143004 2012. október 27. 10:21
Válasz erre
F-27_1-94_Revell

F-27_1-94_Revell
F-27_1-94_Revell
MD-312_1-72_Azur

MD-312_1-72_Azur
MD-312_1-72_Azur

Sziasztok!

Még két utolsó utáni makettet készítettem, ezeknek nem bírtam ellenállni. Kedvenc időszakom, kedvenc kategóriám megtestesítői. Az egyik a Revell 1:94-es Fokker 70-ese, a másik az Azur 1:72-es MD-312 Flamantja.

A kompresszorom viszont végleg kilehelte a lelkét, úgyhogy következhet a régen várt és többször beharangozott passzivitás.

Derűs napot,
Fóka
Cébés 143003 2012. október 26. 09:33
Válasz erre
B-747

.
B-747

Ezt az ebay-en találtam. Nem lehet túl nagy szaki a tulaj...elnézve a szárnyak helyzetét :)
Cébés 143002 2012. október 26. 09:31
Válasz erre
Tetszetős darab! Jól néz ki! Gratula!
Tjoe 143001 2012. október 25. 23:01
Válasz erre
A Revell csinálhatna már egy új szerszámot a B744-hez, mert brutál kaki már amit használ.
Tjoe 143000 2012. október 25. 22:59
Válasz erre
pac1
pac1
pac2
pac2
pac3
pac3

Nálam is elkészült egy B744-es.
dzsoniendoszkop 142999 2012. október 25. 18:41
Válasz erre
Fodi: Na! Csak szép lett a végeredmény!

Mindig öröm látni számomra szovjet vasat. Különösen, ha magyar vonatkozása is van a dolognak...

Nagy - nagy gratula mindenkinek egyébként... A 767-eshez is, meg a többihez is.

A Tu-104-es meg egyenesen fenomenális ötlet. Remélem, nem rejtegeted el a végeredményt sem...

Üdv.

D.
Tjoe 142998 2012. október 25. 15:24
Válasz erre
Lapi 142997 2012. október 23. 19:04
Válasz erre
kelair74 142996 2012. október 23. 18:20
Válasz erre
Szia Lapi!

Örülnék a lajstromnak,nagyban megkönnyítené a dolgot.
Találkozni persze lehetne,csak én Szeged környékén lakom és sajnos Pestre nem tudok sűrűn feljutni.

Üdv: Laci
Csaszi 142995 2012. október 21. 20:18
Válasz erre
Nem, azok a saját alkatrészei.
Valamiért sárgás színű műanyagból készültek, amik mostanra olyan kemények, mintha gyanta alkatrészek lennének...
Hiába, kb. 30-40 éves a makett...

Üdv
Csaszi
simonkaroly9 142994 2012. október 21. 19:34
Válasz erre
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy a hajtóműgondolák és a vízszintes vezérsík valami kiegészítő? Nekem is van 1 Jak-40 és elég rosszul illeszkedik a hajtómű. Kösz a választ.
Simon Károly
Chrisi 142993 2012. október 21. 19:30
Válasz erre
1

1.
1
2

2.
2
3

3.
3
4

4.
4
7

5.
7
8
8
10
10

Sziasztok,

Nálam két gép épülget mostanában, egy Tu-104 és egy Tu-114 1:144-es méretarányban. A Tu-104 alapja egy 1:144-es Tu-16, a Tu-114-hez pedig a Revell Tu-95-ösét használom donorgépnek. A géptörzs mindkét esetben saját tervezésű és építésű alumínium szerkezet.
Fodi 142992 2012. október 21. 18:10
Válasz erre
Az model Tu-134
Az model Tu-134

Meg finomitani kell a koszolason, de valami ilyesmi lesz a vege. Az ablaksoron latszik az elcsuszas, az orr gagyi lett, a Malev logo nem kovette a panelvonalakat a vezersikon, hanem teljesen kifeszult (kellett volna matricalagyito, pedig az elejen jol nezett ki, de reggelre kifeszult).
A hatterben a Revell A340-es torzse, erdekes latni a meretkulonbseget. Az lesz a kovetkezo project, remelem jobban sikerul majd. A 134-essel szemben ott lesz szemelyes kotodes is, sokat repultem a SAS 340-esekkel es azokbol szeretnem az egyiket elkesziteni.
Lapi 142991 2012. október 21. 17:45
Válasz erre
Szia ! van megfelelő méretbe hozzá gyártott lajstromom !

 jó lenne találkozni !

:)
Csaszi 142990 2012. október 21. 17:22
Válasz erre
10.21 018
10.21 018
10.21 001
10.21 001
10.21 012
10.21 012
10.21 008
10.21 008
10.21 017
10.21 017
I-JAKA.
I-JAKA

Sziasztok!

Nálam ez a Jak-40 VEB Plasticart készül.
Itt szereztem be a Makettinfón.
Az utolsó képen a kiválasztott festés.

Üdv
Csaszi
kelair74 142989 2012. október 21. 15:15
Válasz erre
IMG_1787
IMG_1787
IMG_1788
IMG_1788
IMG_1790
IMG_1790
IMG_1791
IMG_1791
IMG_1792
IMG_1792
IMG_1793
IMG_1793
IMG_1795
IMG_1795

Sziasztok!

Elkészültem a madárkával,de még nem 100%-ban.A fehér lajstromjel még hiányzik,majd ki kell még eszelnem,hogyan is tudnám szépen rápingálni.
Tjoe köszi a segítséget matricaügyben.
dzsoniendoszkop 142988 2012. október 20. 18:06
Válasz erre
Ha van energiád, akkor egy rézdrótból, mert az elég merev a művelethez. Az egész nem nagyobb, mint kb.3 mm. Ha van esetleg otthon korábbról rézmaratott alkatrész kerete, akkor abból kivághatod. Az még jobb talán...
dudola124 142987 2012. október 19. 09:37
Válasz erre
És miből csináljam az ablaktörlőt? Húzott szálból?

Kösz!
dzsoniendoszkop 142986 2012. október 19. 08:33
Válasz erre
Ha van időd és kedved, akkor mindenképpen. Ha nem matricával csinálod, akkor mindenképpen látványos... szerintem... Ebben a méretarányban is jól látszik, de igazán akkor mutat csak jól, ha a gép többi részletét is kidolgozod. Pl. antennák, esetleg pitot-csövek, stb...

Üdv.

D.

Ui.: @ : kelair74... Nagyon szép lesz az a 767-es, nagyon kíváncsi leszek a végeredményre is.
Lapi 142985 2012. október 18. 23:11
Válasz erre
Nagyon szép az a Malév 767-es !

 Simán alkudnék rá  !  :)  :)
dudola124 142984 2012. október 18. 20:14
Válasz erre
Sziasztok!

Készülőben van nálam egy 737-800 Malév gép 1/144 méretarányban,kérdésem az lenne
van értelme a szélvédőre megcsinálni az ablaktörlőket?Vagy ennél a méretaránynál 
inkább hagyjam?

Köszi a segítségeket.
Tjoe 142983 2012. október 18. 19:07
Válasz erre
simonkaroly9 142982 2012. október 18. 18:27
Válasz erre
Helló!
Eladó 1/72-es Heller DC-6B. Ára 6000Ft.
Címem: simonkaroly9@t-online.hu
kelair74 142981 2012. október 18. 18:23
Válasz erre
IMG_1713
IMG_1713
IMG_1719
IMG_1719
IMG_1720
IMG_1720
IMG_1721
IMG_1721
IMG_1722
IMG_1722
IMG_1724
IMG_1724

Na és a képek...
kelair74 142980 2012. október 18. 18:16
Válasz erre
Nem adtam fel,csak összejöttek ezek a feltöltések,csupán másik számítógép kellett hozzá.:)Tehát így áll most,de hamarosan kész,persze ahogy az időm engedi.
dzsoniendoszkop 142979 2012. október 18. 17:24
Válasz erre
Én nagyon kíváncsi leszek a végeredményre, már csak személyes nosztalgiából is...

Mindig jó látni egy szép nagy gépet...
dzsoniendoszkop 142978 2012. október 18. 17:23
Válasz erre
Ha nagyon kell, nekem van egy pár ablak matricám tartalékba, amit nem használtam fel az elmúlt három gépemnél. És most is mást használok... Ha kell, és adsz elérhetőséget, szívesen elküldöm neked...

Ja, és van egy pár AZ Model Tu-134esem is eladó sorban, bár szerintem a Zvezda megjelenésével ezek eladhatatlanná váltak árukon... :-(
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.