/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Kuolema 142902 2012. augusztus 7. 15:33
Válasz erre
Kiváló, most már ezt is tudom :)
Köszönöm!
Tibcsi 142901 2012. augusztus 7. 15:32
Válasz erre
captsidewall
captsidewall

Egy jobb fotó:
Tibcsi 142900 2012. augusztus 7. 15:28
Válasz erre
tiller.jpeg
tiller.jpeg

Az orrfutót nem a pedálokkal kormányozzák, hanem ezzel az izével, ami a képen látható. :)

Bővebben itt: fekszarny.blog.hu/2011/10/30/foldhoz_ragadtan
Kuolema 142899 2012. augusztus 7. 15:12
Válasz erre
Hali!
Ha belegondolsz, logikus, hiszen ha nagy oldalszélben teszik le a gépet és oldalra csúsztatják, akkor jelentősen ki van térítve az oldalkormány, mikor a legvégén egyenesbe hozzák. Ha az orrfutó követné az oldalkormány mozgását, akkor földet éréskor oldalról kapná el a betont és már csukódna is a törzs alá, vagy minimum eldarálná a gumikat.www.youtube.com/watch
Ezen a videón azt lehet megfigyelni, hogy az orrfutó leszálláskor végig egy irányba, egyenesen előre áll, és csak akkor eresztik rá a gépet, mikor már sikerült beállni a pálya irányába. Azt esetleg tudja valaki, hogy mi dönti el, hogy a pedálok mikor és hogy működtessék az orrfutót, az oldalkormányt, esetleg a kettőt egyszerre?
Üdv.: Kuolema
Neo954 142898 2012. augusztus 7. 14:29
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Köszönöm!

Hála a tervezőknek nem kell szétvágnom a svancot! :)

Üdv.:Neo
Tibcsi 142897 2012. augusztus 7. 14:23
Válasz erre
Szia,

A belinkelt videón úgy látom, hogy az orrfutó kormányzás független az oldalkormánytól.

www.youtube.com/watch

Üdv: Tibcsi
Neo954 142896 2012. augusztus 7. 13:04
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Egy kis információra lenne szükségem!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha a gurulóúton közlekedik egy 737-800-as és elfordul akkor csak a orrfutó fordul el, vagy az oldalkormány is?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
Szabi77 142895 2012. augusztus 4. 08:40
Válasz erre
Sziasztok!

Keresem a következő 1/144-es repülőmaketteket megvételre,cserére:

Zvezda Tu-160,ICM Tu-144,A-model:Be-12,HU-16,C123,C-130,Revell An-124

Akinek lenne eladó jelezze,csere esetén nemrég felrakott cuccokból tudtok válogatni!
petroviczszabolcs77@gmail.com

Szabi77
Richyke90 142894 2012. augusztus 4. 00:22
Válasz erre
SkyExpress_14422DEC
SkyExpress_14422DEC
aeroflotnord_14420DEC
aeroflotnord_14420DE...

Sziasztok!
Van pár eladó 1:144 utasgép matricám!

Boeing 737-300 SkyExpress.ru (2db)
Boeing 737-500 Aeroflot Nord (2db)
Ár: 600Ft + posta!
Érdeklődni: richyke90@gmail.com
Ronin 142893 2012. augusztus 4. 00:11
Válasz erre
Köszi Tibcsi!
Hát ez akkor nem jött össze... Kár, pedig már gondoltam rá, hogy az amúgy is megrekedt Air Force One projektemet rövidre zárom.
Üdv:Ronin
Tibcsi 142892 2012. augusztus 3. 17:28
Válasz erre
Soha többet nem megyek cirkuszba! Még a közelébe se!

:)
Fóka 142891 2012. augusztus 3. 14:08
Válasz erre
Sziasztok!

Tettem 1 kis kitérőt az utasgépek birodalmából. Az eredmény az adatlapomon látszik (utolsó 2 fénykép), részletek a Figurák fórumon :-)

Fóka
Tibcsi 142890 2012. augusztus 3. 07:40
Válasz erre
P1090345

A (lepedőnyi) matricalapon a Revell 1/144-es 747-ese.
P1090345
P1090346

Felül a Heller 1/125-ös Jumbo svanca, alul a Revell 1/144-ese. Szerintem a kép magáért beszél.
P1090346

Naakkor, az ígéret szép szó... :)
Tibcsi 142889 2012. augusztus 3. 00:27
Válasz erre
Szia,

Valószínűleg igen, de ha nem felejtem el, holnap lefényképezem, mekkora ehhez képest egy 144-es svanc.
Ronin 142888 2012. augusztus 2. 23:55
Válasz erre
Sziasztok!

Vajon ez a matrica látványosan nagy lenne egy 1:144-es gépre?

Üdv: Ronin
p-51 142887 2012. augusztus 2. 22:16
Válasz erre
747 matrica

800 ft
747 matrica

Sziasztok!
Van egy 1/125 Boeing-747 Virgin Atlantic matricám, ami eladó 800 forintért, ebben a posta ára is benne van.
Cserébe elfogadok 1/48 AGM-88 HARM-okat.
Üdv:
p-51
vettorio78@gmail.com
dzsoniendoszkop 142886 2012. július 28. 21:11
Válasz erre
Igen, ez az a brazil cég.
Ha egy webshopban láttad, akkor ott. aeagyébként nincs jobb ötletem, mert a polcokról általában elfogyott már, és a gyűjtők nem szÍvesen adják el gondolom. Tehát bárhol, ahol webshopban még maradt a polcon... :-)
Neo954 142885 2012. július 27. 22:17
Válasz erre
Szia!

Találtam 144-es NASCA Q400-ast, nem tudom, gondolom láttad már ezt vajon hol lehet beszerezni?

www.martinsammodels.com/webpage/pages/Models/Reviews/Reveiws/Nazca/Dash-8/Q400/Q400.htm

Üdv.:Neo
Neo954 142884 2012. július 27. 21:51
Válasz erre
Szia!

Köszönöm az információt!
Remélem mihamarább kiadja valamelyik gyártó.

Üdv.:Neo
dzsoniendoszkop 142883 2012. július 27. 21:09
Válasz erre
Szia Neo!

A Q400, a többi ismert tÍpussal ellentétben nehéz dió. Éppen a minap tárgyalták ki a britmodeller fórumán, hogy eddig egy brazil cég gyártotta csupán, azok is vákumos/műgyantás formában, de mivel leálltak a gyártással már, jelen pillanatban szinte lehetetlen hozzájutni. Amint megtudok valami frisset az ügyben, majd jelzem...
Neo954 142882 2012. július 26. 17:38
Válasz erre
Szia!

Nekem van egy fölös, ha kell írj egy címet a mélemre!

Üdv.:Neo
Tjoe 142881 2012. július 26. 12:05
Válasz erre
Köszi! A 900-hoz kicsit toldani kell a törzset. A többi ua. mint a 800.
barackdr 142880 2012. július 25. 22:38
Válasz erre
Kedves Kollégák!

Mivel látom hogy többen is építetek 737NG gépet winglettel, ezért ismét felvetném korábbi kérésemet. Továbbra is keresnék egy hiányosan kapott repülőhöz 1 pár Revell Boeing 737-800 makett egyenes szárnyvéget. Aki esetleg megválna a megmaradt daraboktól az kérem jelezze itt vagy a barackdr.reklam@gmail.com címen. Természetesen nem ingyen kérem hanem fel tudok ajánlani érte némi jó magyar forintot.
Üdv: barackdr
Neo954 142879 2012. július 25. 22:21
Válasz erre
Atakacs 142878 2012. július 25. 22:15
Válasz erre
Neo954 142877 2012. július 25. 11:30
Válasz erre
Sziasztok!

Szeretnék tőletek segítséget kérni!

Nekem nagyon tetszik a Dash8/q400-as gép, és azt szeretném kérdezni, hogy gyárt-e valamelyik gyártó ilyen makettet 144-ben vagy 72-ben?

Illetve, hogy honnan tudnék én ilyen makettet beszerezni?

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
Neo954 142876 2012. július 23. 14:54
Válasz erre
P7220030
P7220030
P7220023
P7220023
P7220036
P7220036
P7220037
P7220037
P7180124
P7180124

Sziasztok!

Tjoe! Szép lett a madár! :) A 900-as mennyiben különbözik a 800-astól?
A 700-ast Schwechat-on lőttem. :)

Közben én is haladtam egy kicsit a szárnyvéget kijavítottam, a hajtóművet is feljavítottam magamhoz mérten. :)

Üdv.:Neo
Tjoe 142875 2012. július 23. 14:31
Válasz erre
klm739-1
klm739-1
klm739-2
klm739-2
klm739-3
klm739-3

Nemrég lett kész ez a Hollandus. Revell B738-ból lett 900-as.
Neo954 142874 2012. július 22. 20:22
Válasz erre
Szia!

Megnéznéd majd nekem! :)

Üdv.:Neo
Atakacs 142873 2012. július 22. 20:15
Válasz erre
Azt hiszem nekem van valahol a makettes cuccok mélyén!
Fóka 142872 2012. július 22. 18:37
Válasz erre
Köszönöm az elismerő szavakat :-)

Fóka
zoli1989 142871 2012. július 22. 15:39
Válasz erre
Nemcsak a polcra értettem, amit írtam, hanem a \"tartalmára\" is. :)
Neo954 142870 2012. július 22. 13:23
Válasz erre
Sziasztok!

Fóka! Gratula a polchoz! Nagyon jól mutatnak a gépek így együtt! :)

Szeretném megérdeklődni, hogy nincs-e valakinek a kék HARIBO-s 737-esből maradék TUIFly.com os matricája, illetve emblémája a függőleges vezérsíkra.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.:Neo
Fóka 142869 2012. július 21. 22:22
Válasz erre
A mindenit, újabban minden spec. karakter elé odarak a rendszer egy backslash-t.
Szóval a hívószó helyesen:

Üveg polc / TV állvány / könyvespolc
Fóka 142868 2012. július 21. 22:19
Válasz erre
Én is nagyon megörültem, amikor megpillantottam. Ráadásul az eladó összesen 4 ilyen polcot árult, csak különböző magasságúakat: 2, 3, 4 és ötszinteset. Én az utóbbira csaptam rá, a 3 kisebb még fent van a Vaterán \"Üveg polc / TV állvány / könyvespolc\" néven kereshetők.
Fóka 142867 2012. július 21. 22:14
Válasz erre
Szia!

Nahát, erről nem is tudtam... Kösz az infót!
Az árak - hát igen :-/

Fóka
Horvath_Balazs 142866 2012. július 21. 19:56
Válasz erre
Sziasztok! Létezik SM.75 makett, a Broplan-nak köszönhetően:

www.modellistika.it/Articoli/SM75/SM75.html
Sőt, van olyan átépítő készlet (műgyantából), amivel az Italeri makettjét lehet átvarázsolni.

www.aviationmegastore.com/savoia-marchetti-sm75pd-italeri--reissue-ikw7212-italian-kits-ikw7212-model-conversion/product/

Az áraikról viszont inkább ne beszéljünk...
zoli1989 142865 2012. július 21. 19:44
Válasz erre
Fóka 142864 2012. július 21. 18:56
Válasz erre
SM_82_Foka_2

SM.82
SM_82_Foka_2

Az előbbi kép a vaku miatt sajnos nem adta vissza a makett eredeti színeit. Itt egy vaku nélküli kép. Életlenebb ugyan, de a színei rendben vannak.
Fóka 142863 2012. július 21. 18:36
Válasz erre
SM_75_Malert

SM.75 a Malert színeiben
SM_75_Malert
SM_82_Foka

Italeri SM.82
SM_82_Foka

Sziasztok megint!

Volt az elmúlt napokban egy kísérletem. Felfedeztem, hogy az Italeri pár éve kiadta a Savoia-Marchetti SM.82-t (olasz nevén Canguro v. Marsupiale). Elsőre úgy gondoltam, hogy ebből elő lehet állítani az SM.75-öst, ami a Malert méltatlanul elfeledett, bár annak idején a megbízhatatlansága miatt nem túl közkedvelt típusa volt. A Malert a harmincas évek végén öt SM.75-öst is üzemeltetett, és amennyire tudom, az Ala Littoria olasz légitársaság mellett az egyetlen külföldi közforgalmi légitársaságként. A repülőgépek szép sárga festést kaptak (ld. az első képet), de 1940-ben nem kerülhették el a sorsukat: besorozták őket is a légierőhöz. Mindenesetre - mivel az SM.75-öt még nem adták ki makettben - örömmel estem neki az SM82-nek. Sajnos azonban rá kellett jöjjek, hogy bár a két repülőgép méretei szinte azonosak, az átalakítás mégsem lett volna egyszerű. Nemcsak a függőleges vezérsíkot kellett volna átszabni, a rakodótér ablakait pedig megszüntetni és újra kialakítani, a hajtómű-burkolatok sem egyeznek, és rá\'dásul a törzs alját is teljesen át kellett volna szabni. Ezért (mint a második képen látszik) megmaradtam az SM.82 egyébként színpompás olasz kamuflázsa mellett, és kakukktojásként katonai szállító repülőgépként került az utasszállítók közé. De az ötletet mindenesetre felvetem, hátha valaki belevágna ebbe az átalakításba. Összefoglalásképp tehát az átalakítás főbb pontjai ezek lennének:

- függőleges vezérsík átszabása
- motorburkolatok cseréje
- az oldalsó ablakok megszüntetése és az SM.75 ablakainak kialakítása
- a törzs aljának átszabása (a szárny centroplán síkjába emelése)

Fóka
Fóka 142862 2012. július 21. 17:12
Válasz erre
2012_27

Polc_1
2012_27
2012_28

Polc_2
2012_28
2012_29

Polc_3
2012_29

Sziasztok!

Meg szeretném osztani egy új beszerzés feletti örömömet. Ezúttal nem makettről van szó, hanem 1 polcról - a Vaterán szereztem. Ezzel végre egy helyre került a négy legnagyobb makettem, az 1:100-as Jumbo és Tristar, valamint az 1:72-es Il-18 és An-8. Így együtt sokkal jobban néznek ki, mint amikor szanaszét voltak rakosgatva a polcokon, a kisasztalon, a Titanic vitrin tetejéről nem is beszélve.

Fóka
Neo954 142861 2012. július 20. 16:32
Válasz erre
P7180014
P7180014
P7180015
P7180015
P7180016
P7180016
P7180017
P7180017
P7180019
P7180019
P7200017
P7200017
P7200016
P7200016

Sziasztok!

Hoztam nektek pár képet a hajtóműről, illetve egy szép madárról is. :)

Üdv.:Neo
Neo954 142860 2012. július 17. 09:14
Válasz erre
P7160012
P7160012
P7160014
P7160014
P7160016
P7160016
P7160021
P7160021
P7160023
P7160023
P7160025
P7160025
P7160026
P7160026
P7160028
P7160028
P7160031
P7160031
P7160032
P7160032
P7160033
P7160033
P7160034
P7160034
P7160038
P7160038
P7160041
P7160041
P7160044
P7160044
P7160045
P7160045
P7160047
P7160047
P7160048
P7160048
P7160051
P7160051
P7160053
P7160053
P7160059
P7160059
P7160061
P7160061
P7160062
P7160062
P7160067
P7160067
P7160075
P7160075
P7160083
P7160083
P7160097
P7160097
P7160100
P7160100
P7160101
P7160101
P7160105
P7160105
P7160109
P7160109
P7160112
P7160112
P7160113
P7160113

Sziasztok!

Tegnap Schwechat-on jártam.

Üdv.:Neo
Bobafett 142859 2012. július 16. 09:16
Válasz erre
TU-214

TU-214
TU-214

TU-214 Sharm El-Sheik betonján. Sajna a busz úgy fordult, hogy több képet nem tudtam csinálni.
Neo954 142858 2012. július 15. 16:34
Válasz erre
15
15
14
14
13
13
12
12
11
11
10
10
09
09
08
08
07
07
06
06
05
05
04
04
03
03
02
02
01
01

Sziasztok!

Hoztam még egy adag képet. :)

Üdv.:Neo

Ui.:Hamarosan a készülő 737-ről is teszek fel.
Neo954 142857 2012. július 15. 12:03
Válasz erre
Szia!

Igazad van, a járatszáma volt 757. ;)

Üdv.:Neo
harold 142856 2012. július 14. 08:11
Válasz erre
Szia!

Bocsi nem kötekedés, de nincs 757-es az austriannal az A321-es.
Üdv.
Tibcsi 142855 2012. július 13. 17:42
Válasz erre
Szia Lapi,

Igen, megérkeztem, gyühet a cucc! :) Légyszi próbáld meg valahogy vízállóra csomagolni, mert manapság elég nedves az időjárkálás és a postaláda a szabadban van.

Kösz: Tibcsi
Lapi 142854 2012. július 13. 17:37
Válasz erre
Szia Tibcsi !

ezek szerint megérkeztél már !

 akkor indítom az útjára a matricát !
Tibcsi 142853 2012. július 12. 13:42
Válasz erre
Oké, de írhatsz mailt is. (kistee kukac gmail.com)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.