/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Fóka 142004 2011. május 6. 19:09
Válasz erre
Ez bizony nagyon kemény... Engem arra a vészhelyzetre emlékeztet, amikor a nyolcvanas évek elején egy Malév Tu-134-es (ha jól emlékszem, az LBH) legyezőmozgás-csillapító rendszerét egy F3 karbantartás után fordítva kötötték vissza, és felszállás után az oldalkormány ahelyett, hogy a szélerők nyomán jelentkező hosszirányú lengést csillapította volna, inkább rásegített, így egyere jobban billegett a repülőgép. A személyzet nem merte kikapcsolni a berendezést, mert fel sem tételezték, hogy fordítva működik - de így is sikerült visszafordulniuk és leszállniuk. A kaland közben még a belváros feletti tiltott légtérbe is bekeveredtek, de aztán nem lett baj.
Cébés 142003 2011. május 6. 17:45
Válasz erre
Le a kalappal a pilóták előtt!
Ez nagyon komoly vészhelyzet volt!

index.hu/kulfold/2011/05/06/letettek_a_pilotak_a_reszeg_repulogepet/
losk 142002 2011. május 6. 17:17
Válasz erre
BT7373 142001 2011. május 6. 16:57
Válasz erre
Revell 04219

1
Revell 04219
Revell 04215

2
Revell 04215
A  320

3
A 320

Van pár eladó 1/144-esem:

bt7373@freemail.hu
Jakesz 142000 2011. május 6. 14:15
Válasz erre
Fóka 141999 2011. május 6. 11:09
Válasz erre
Baade_152

Baade_152
Baade_152

Hát kedves kollégák, engem nagyon szeretnek az égiek. A mellékelt eBay aukciót ugyanis én nyertem meg :-)

A végén mégiscsak berepül hozzám is egy Baade 152-es :-)
Fóka 141998 2011. május 6. 09:26
Válasz erre
Ezt a Baade 152-est hol árulják? Egyszer megtaláltam a gyártó honlapját, de csak németországon belül forgalmaz.
Fóka 141997 2011. május 6. 09:25
Válasz erre
Ó, igen... És még nincs is vége az aukciónak. Hát ilyenkor örülök nagyon, hogy a Vatera még nem annyira ismert külföldön, és még egy ilyen Il-14-est is elérhető áron lehetett megszerezni.
losk 141996 2011. május 6. 08:45
Válasz erre
capture_05062011_084412
capture_05062011_084...

Fókának...
Regal 141995 2011. május 6. 08:32
Válasz erre
Már sokszor neki akartam esni, hogy panelezzem az An-72-est, de volt, hogy lemostam, mert durvára sikerült, de hátha akkor sikerül, ha összerakom az új kompresszoromat és a retus pisztolyt...
Üdv,
Regal
Sholair 141994 2011. május 6. 05:37
Válasz erre
Ennek az endoszkópos dzsoninak a flugos 134-es gépe nagyon ott van.Fotók alapján ennyire jól kidolgozott masinkát ebben a méretarányban még nem láttam.Gratula koma a szerkezethez.Egyébként szerintem ez a 144-es méretarány alkalmatlan az utasszállító bandához.Minimum 1:100 a részletek miatt, ahogy az egykori honecker veb fabrik gépei voltak.Az meg buta duma hogy mer a hely, meg nagyok a gépek meg ilyesmi.Hüle nyugati elfogadottá vált makettszabvány.Kérdezem lehet még elfogadható áron fel lelni egykori veb fabrikos készleteket itthon ?
Newman 141993 2011. május 5. 22:18
Válasz erre
Azért az az AZ Model 134-es sem egyszerű... Lassacskán elkészül az első nálam is (valószínűleg UTair lesz), de azért meg kell vele szenvedni. Óváron megvettem hozzá az Extratech maratását és csak ajánlani tudom, nagyon jól használható a maketthez!
Talán ősszel megjelenik a Zvezda 134-es, ami remélhetőleg hasonló minőségű lesz, mint a Tu-154M!
Üdv.:
Péter
losk 141992 2011. május 5. 22:06
Válasz erre
pir100
pir100
pir101
pir101
pir102
pir102
pir103
pir103
pir104
pir104
pir106
pir106

Pár fotó.
losk 141991 2011. május 5. 21:58
Válasz erre
Baade_152_V4_03
Baade_152_V4_03

Ez műgyanta 1:144.Azt írják 30 eur.
dzsoniendoszkop 141990 2011. május 5. 21:10
Válasz erre
Egyet kell értenem veled, én is főként az orosz vasak bolondja vagyok, és csakis ezért neveztem be erre, illetve azért is, mert a Vándor Karesztól nagyon jó áron sikerült hozzájutnom. (ez itt nem a reklám helye, de orosz vasakban tudom ajánlani!) Jól mutat az IL-76-os, meg a többi Aeroflot mellett a gép. Bár szégyellem bevallani, de a végére tényleg elfogyott minden türelmem a kittel szemben...
De kárpótlásnak, már úton van felém a csodálatom egyik legnagyobb tárgya, és ha megérkezik végre, és persze időm is lesz majd, akkor nekifekszem úgy istenigazából egy Tu-134-esnek a LOT mostani színeiben... :-) Hogy az Interflug ne árválkodjon.. :-)

Regal:

Azt a Toko-t már én is nézegettem úgy 12 évvel ezelőtt, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer még érdekelni fog a típus... Pedig a makett nagyon szép volt, és kuriózum is volt nekem...
Azért arra a diorámára nagyon kíváncsi lennék..

Nagyon szépek tudnak lenni...

Üdv.

D.
apuka86 141989 2011. május 5. 12:28
Válasz erre
Szia! Jó lesz nekem más is :) Jól néz ki ez, csak pici és drága.
Regal 141988 2011. május 5. 10:55
Válasz erre
Ha már pont ez érdekel, akkor az ebay-en találsz pont ilyet, 37 USD-ért postával együtt, bár ez 1:400-as méretarány

http://cgi.ebay.com/GE-Aircraft-Engine-Flight-Test-B747-100-1-400-/330466614807?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf1585e17
Fóka 141987 2011. május 5. 09:17
Válasz erre
Szia!

A 152/II V4 verzióra gondoltam, a hajtóművek mögötti főfutó-gondolásra. 1:100-ban csinálnám, az egykori KVZ makett iránti nosztalgiából.

Fóka
Chrisi 141986 2011. május 4. 19:58
Válasz erre
Szia Fóka,

A Baade-152 projekttel kapcsolatban lenne pár technikai jellegű kérdésem:
- Milyen méretarányban tervezed megépíteni a gépet?
- Melyik prototípuson gondolkodsz? (152/I V1 vagy 152/II V4?)

Üdv,
Chrisi
apuka86 141985 2011. május 4. 19:18
Válasz erre
Szia! Igen Veresegyház miatt lenne emlék. A típus mindegy, bár a Dreamliner és ez a repülő ezzel a festéssel :) (lásd link)

blog.seattlepi.com/aerospace/2009/03/27/ge-tests-engine-for-the-747-8-on-a-747-original/

nagyon tetszik. Hajtóművekről nem tudtam, hogy van makett, ezek milyen árban vannak és hol lehet beszerezni őket?
Newman 141984 2011. május 4. 15:46
Válasz erre
Az Amodel makettek minőségileg valóban nem a legjobbak, de ezt ellensúlyozza a témaválasztás. Mivel én civil gépekből főleg az orosz vasakat kedvelem, nálam így abszolút nyerő a makett! Az átlagnál többet kell vele dolgozni, de a végeredmény szerintem kárpótol, ahogy ezt a mellékelt képek is mutatják. Szerintem szép lett!
Egyébként nem sokára lesz Il-12/14, An-225...
Üdv.:
Péter
Regal 141982 2011. május 4. 13:06
Válasz erre
Nekem a Toko-tól van meg az 1/72-es ugyanezzel a festéssel 90%-os készültségben...úgy 12 éve, mert ott a panelvonalakat újrakarcoltam, csepp alakú ablakokat mélyhúzással újra legyártottam és végül kifulladt a projekt a sok bajlódás miatt (vízszintes vezérsík és orrkúp pedig hiányzott a készletből ezért legyártottam. Már csak koszolni kellene kicsit, illetve havas diorámát rakni alá...de még kell a lelki erő hozzá...
Regal 141981 2011. május 4. 13:02
Válasz erre
A20005-Jet-engine-pack_1
A20005-Jet-engine-...

Milyen tipust akarsz, vagy a hajtómű a lényeg? Ilyet is be lehet szerezni...Veresegyháza miatt lenne emlék?
Üdv,
Regal
dzsoniendoszkop 141980 2011. május 4. 13:01
Válasz erre
AN74-1
AN74-1
AN74-2
AN74-2
AN74-3
AN74-3

Sziasztok!

Ide is felteszem, csak, hogy színesítse a fórumot...
A gép most készült, és soha többé Amodel! :-))

Nagy elánnal kezdtem neki az orosz/lengyel Amodel Ancsájának, de erre a kitre sajnos nagyon igaz, hogy az alkatrészek számával kompenzálták a borzalmas minőséget. Ahogyan haladtam előre az összeépítés rögös útján, egyre világosabbá vált előttem, hogy miért is hívják ezt a gyártási technológiát "short run" technológiának.
Mert konkrétan egy rakás sz@r!
Pedg én nem túl gyakran mondok ilyet, hiszen megküzdöttem már az OKB Tupijával is...
De ez tényleg pocsék kit. Az alkatrészek egyáltalán nem illeszkednek, és elnagyolt a felületi kidolgozásuk is, viszont cserébe rézből maratott ajtókilincset is mellékelnek a modellhez, ami nem éri el az 1mm-t sem. Gratulálok nekik.

Úgyhogy nem ez lett életem fő műve, de becsületből végig szenvedtem az összeépítést. Közben mindig megfogadva, hogy soha többé Amodel-t!

Ami a gép festését illeti, nem volt nehéz dolgom, mert én eleve ezt a POLAR festést szerettem volna megépíteni, így nem volt más dolgom, mint ezzel a matricával felszerelt dobozt beszerezni. Bár a matrica megint csak nem tartozott álmaim netovábbjai közé. A konkrét gépről pedig rengeteg fénykép található a neten, így azok legalább segítségemre voltak a festésnél, mivel a festési útmutató természetesen teljesen mást feltételezett! A b@rmok...
Viszont becsületére váljék a gépnek, vagy talán az oroszoknak, hogy amíg üzemeltették, addig sosem volt olyan piszkos, lepukkant állapotban, így kénytelen voltam én is tisztán hagyni.Csak a svancon kezdett a festés kifakulni az idővel. Gondolom a mínuszok elég jól konzerválták a masinát, és a festést is...
Így aztán a végeredmény, kellő motiváció és energia hiányában egy dekoratív, de semmiképpen sem versenyképes gép lett. Csak türelmeseknek, és fanatikusoknak!

A gép:

Gyártó: Amodel
Méretarány: 1/144
Készítette: Airdaniel
C/S: Aeroflot/Polar division - Irkutsk
dzsoniendoszkop 141979 2011. május 4. 12:57
Válasz erre
Szia!

Esetleg az interneten való rendelést is megpróbálhatnád!

Ha nem idegenkedsz tőle, akkor ott számtalan helyről (külföldről természetesen) beszerezheted, és néha még olcsóbban is egy picivel, mert a hazai forgalmazó hasznát nem kell kifizetned! Általában 3-4 hét alatt megérkezik az áru, és érdemes ajánlott csomagként megrendelni, mert akkor tutira meg is érkezik...
A "nyugati" (értsd, holland, német, angol) cégeknél nem kell félned attól, hogy átvernek.. Ott ez nem divat!
Ha viszont nem szeretnél onlájn vásárolni, akkor a legközelebbi hely Bécs, ahol biztosan vehetsz személyesen is ilyen makettet...

Üdv.

D.
apuka86 141978 2011. május 4. 12:32
Válasz erre
Sziasztok!

ÉRDEKLŐDÉS KÉPPEN szeretném megkérdezni, hogy valaki vállal-e makett készítést. Egy GE-s hajtóműves (GE90, GE nx, CF-6, CFM-56) utas gépet szeretnék magamnak emlékbe. Nem túl drágát, esetleg B 787-est, ha lehet kapni. Jó nekem a legkisebb méretarány, talán 1:144 (nem vagyok otthon az utas gép makettek méretarányaiban.)
Regal 141977 2011. május 4. 09:44
Válasz erre
Szia,

köszi a tippet, a Replicában megkérdeztem, nincs nekik és már meg is szakadt a beszerzési forrás... Keresem tovább:-)
Üdvözlettel,
Regal
Newman 141976 2011. május 4. 09:24
Válasz erre
A Replikában (Móricz Zsigmond körtér) próbáltátok már? Pár hónapja láttam kettőt is.
Két éve a ferihegyi skanzenben is lehetett Minicraft maketteket kapni, én vettem egy DC-8-ast. Esetleg elképzelhető ott is...
Sok sikert!
Üdv.:
Péter
Tjoe 141975 2011. május 3. 19:48
Válasz erre
Szerintem esélytelen Magyarországon eladó b777-est fellelni. Nekem legalábbis közel 2 éve nem sikerül.
Regal 141974 2011. május 3. 13:03
Válasz erre
Sziasztok,

szerintetek mikor és hol lesz olyan makettverseny, ahol esetleg találok Minicraft 1/144-es Boeing777-est?
Előre is köszönöm a segítséget,
Üdvözlettel,
Gábor
Tibcsi 141973 2011. május 3. 12:54
Válasz erre
Kösz, de LH 747-esem van, az Airbus-ok meg nem érdekelnek. Csak a többieknek akartam megspórolni a kutakodást. :)
BT7373 141972 2011. május 3. 12:49
Válasz erre
Szia Tibcsi,
e-mailben kérhetek egy tel.számot?
Egyezkedhetünk :)

Üdv!
sanjurjo 141971 2011. május 3. 10:12
Válasz erre
tn_1267450_78340_virgin_express
tn_1267450_78340_vir...
tn_1267450_78320_RMG4232Boeing737BA
tn_1267450_78320_RMG...
tn_1267450_78311_Delfin_boeing
tn_1267450_78311_Del...

Delfin boeing

RMG4232Boeing737BA

virgin express

Sziasztok!

Eladó egy Revell Boeing 737 200-as British Airways színekben

Egy Hasegawa Boeing 737 400-as Virgin express színekben

és egy Boeing 737 500-as az All Nipon Airways kedves delfines festésével

a makettek mindegyike 1/200-as méretarányú, bontottak de hiánytalanok, a Revell-ről néhány alkatrész leválasztva.

Egyben 3000 ft külön 1000ft db.
Tibcsi 141970 2011. május 3. 07:45
Válasz erre
Na gyerekek. Ami minket érdekelhet: Revell A-319 (BA, Germanwings), B-747 (LH) és A320 (LH). A többi csak csörömpös.
Tibcsi 141969 2011. május 3. 07:09
Válasz erre
BT7373 141968 2011. május 3. 06:58
Válasz erre
Tennék ki egy listát is, ha valakit érdekelnek dobozos ( nem meg kezdett makettek, akad pár db :)

keressetek rá, most nem részletezném, de mindenkinek válaszolok:
Italeri 405, 419, 6413
Revell 03115, 04215, 04219, 04267, 04355
Zvezda 3561, 3598,
Academy "Tank Supplies Set II,
ICM 72811
Tamiya 186
Dragon 3008

Info: bt7373@freemail.hu
Tjoe 141966 2011. május 2. 20:42
Válasz erre
Momi 141964 2011. május 2. 15:40
Válasz erre
Szia REGAL!

Méretarány? 1:1-ben tudok segíteni! Csak legyen 230-280 millió USD dollár hiteled!

Misi
Regal 141963 2011. május 2. 13:56
Válasz erre
Sziasztok,

Boeing 777-est keresek megvételre (lehet megkezdett vagy kész is)
E-mail : tgea78@gmail.com
Üdvözlettel,
Regal
Fóka 141962 2011. május 2. 12:58
Válasz erre
Szia Misi!

Nekem valójában folyamatosan hiányzik a kerozinszag, jó lenne, ha lehetne valahogy intravénásan adagolni. Bizony a történelem alaposan felülírta azt a gyerekkoromban született tervemet, hogy a Malévtól fogok nyugdíjba menni...

Fóka
Momi 141961 2011. május 2. 12:50
Válasz erre
Szia Fóka!

Nem feledted el a szakmát ennyi év után sem! Dicséretes. Remélem azért néha-néha hiányzik a kerozin füstje!
Ja a gépet köszönöm,Kati telefonált holnap megkapom,mert kihozzák hozzám.
Még egyszer köszönöm.

momi
Regal 141960 2011. május 2. 12:49
Válasz erre
Szia!

Köszönöm a tippet, korai és késői változat is...nem semmi:-)Szerintem a késői lesz a befutó:-)
Üdvözlettel,
Regal
Varjúbácsi 141959 2011. május 2. 10:53
Válasz erre
Erről az oldalról megrendelheted az Etihad-ot, korai, és késői kivitelben is:
www.drawdecal.com/store/index.php
Tibcsi 141956 2011. május 1. 04:31
Válasz erre
Ja-ja... (heves fejbólogatás) :)
Tibcsi 141955 2011. május 1. 04:30
Válasz erre
Igen tisztelt Fóka kolléga, meg kell hogy cáfoljalak: ez sem nem fekete, sem nem narancssárga doboz, hanem a Húsvéti Nyúl által használt fedélzeti tojásfestő (és főző) készülék, amit figyelmetlensége folytán a helyszínen felejtett...

"Amint ez közismert..."

:))
Fóka 141954 2011. április 30. 18:37
Válasz erre
Szia!

Persze, csak nyugodtan!

Hát tényleg sok utasszállítót csináltam már, de ez nem érdem, hanem állapot :-) Őszintén szólva szívesebben tartanék megint az elején, és lennék 25 évvel fiatalabb...

Fóka
ddk466 141953 2011. április 30. 18:29
Válasz erre
Szia Fóka

Köszönöm hogy válaszoltál ahogy elnéztem az adatlapodat nagyon vágod az utasszállítók építését elmentettem a email címedet ha neki kezdek a Airbus-nak akkor fogok írni ha valahol megakadok remélem nem probléma !

Üdv.: Kálmi
att2 141952 2011. április 30. 18:28
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek aki segített! :) Értékes információval gazdagodtam!
Fóka 141951 2011. április 30. 18:05
Válasz erre
Bizony, és ha jól emlékszem, ebben még vékonyka acéldrót-tekercs volt az adathordozó. Annak idején szereztem egy leselejtezett tekercset, kiválóan alkalmas volt makettek szálantennáihoz. További emlékeim: a Tu-154-es (és asszem a 34-esé is) fedélzeti adatrögzítőjének a típusmegnevezése MSzRP-64 volt, mert 64 csatornán tudott rögzíteni.
Cébés 141950 2011. április 30. 18:03
Válasz erre
:) Jól van! Mindenki egyszerre reagált
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.