/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Sennás 662629 2019. augusztus 26. 11:38
Válasz erre
Screenshot_20190826-104622
Screenshot_20190826-...

Szeva. Igen jól néz ki. Kérdés miért turbólégcsavaros?

Ez vajon fog-e repülni valaha?
laja 662626 2019. augusztus 26. 10:11
Válasz erre
Marha jól néz ki! De hogy tud ez repülni? Ilyen hátsó vezérsíkokkal, nincs is függőleges vezérsíkja. Mi ez?
newman 662624 2019. augusztus 26. 09:37
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek megvételre fel nem használt futószárakat, kerekeket a Zvezda 1/144-es Superjet és Il-86 dobozaiból.
Üdv.
Péter
pjotrpontnewmankukacgmailpontcom
Frandzsi 662088 2019. augusztus 9. 14:37
Válasz erre
Atr-42 1/144 Italeri

Sziasztok!
Az e heti munka gyümölcse! :)))
Atr-42 1/144 Italeri

Italeri Atr-42
Sennás 661566 2019. július 23. 18:19
Válasz erre
1563892759139
1563892759139

Érdekes mint egy kondorkeselyű:)

380:) most írják az első sorozatú gépek szárnyain vannak repedések (?) azok mennyire veszélyesek, gondolom az üzemanyag még nem folyik ki rajtuk:) azt miért nem látjuk képen? Vagy csak "műszeres" repedés? Ha már látszik régen rossz.
sanyi 661565 2019. július 23. 18:09
Válasz erre
Érdekes lenne az biztos! Még ha meg is épül, vajon el is tudják adni? Annak idején az A-380-ra is nagyon rá voltak izgulva, aztán ha jól tudom, veszteséggel kell befejezni az egész gyártást...
Sennás 661563 2019. július 23. 16:46
Válasz erre
Gyerekek hogy ez valaha megépül-e vagy igen és fogjuk látni repülni kíváncsi lennék:)

m.origo.hu/utazas/20190722-egeszen-furcsa-repulogeppel-rukkolt-elo-az-airbus.html
Gabusch 661527 2019. július 22. 12:08
Válasz erre
Anno láttam Ferihegyen, amikor idehozták bemutatni. Sokkal később voltam is benne Sinsheimben. Az - és a speyeri - múzeum szerintem kötelező darabok legalább egyszer. De már gondolkozom rajta, hogy vissza kéne menni így 13 év után, mert vannak újdonságok.
pmheros 661525 2019. július 22. 12:01
Válasz erre
Fóka 661457 2019. július 20. 16:02
Válasz erre
An-24_3

An-24_3
An-24_3

Ejnye már... Na, akkor talán most.
Fóka 661456 2019. július 20. 16:00
Válasz erre
Íme még 1 kép, az előbb ehelyett egy másik kétszer töltödött fel.
Fóka 661455 2019. július 20. 15:57
Válasz erre
An-24_1

An-24_1
An-24_1
An-24_2

An-24_2
An-24_2
An-24_3

An-24_3
An-24_3
An-24_4

An-24_4
An-24_4

Sziasztok!

A figyelmetekbe szeretném ajánlani az orosz Revaro cég remek matricáit. Jó minőségű termékeik közt 1:100-as Plasticart és 1:144-es Zvezda makettekre való festések szerepelnek. Jól kezelhető alapanyagon szép és pontos matricát adnak 8-10 US$ körüli áron. Az egyes mintákat körbe kell vágni, mert a teljes ív egy nagy matrica, de ez nem jelent gondot. Az eBay-en mindig fent vannak a termékeik, Revaro hívószóra több oldalnyi jelenik meg. Én éppen egy Plasticart An-24-est fejeztem be az imént Tarom matricával. Ezzel a repülőgéppel utaztam 1977. nyarán a Budapest-Bukarest útvonalon, máig minden pillanatára emlékszem az élménynek.

Fóka
zoli1989 660906 2019. július 3. 10:54
Válasz erre
Nincs mit ! :) Itthon nem tudom mennyire sűrű darab, de talán feltűnhet egy-egy. Szerintem érdemes figyelni külföldön is. Ki lehet fogni nagyon jó áron ilyen nagyobb értékű maketteket.
Regal 660899 2019. július 2. 21:41
Válasz erre
Szia Zoli!

Köszönöm a tippet! Úgy tudtam, hogy csak a Toko adta ki 1/72-ben...
Üdvözlettel,
Gábor
zoli1989 660884 2019. július 2. 10:44
Válasz erre
Inkább a német ebay-en próbálj egyet elcsípni. Nincs vám, és ki lehet fogni olcsón egy kis szerencsével.

www.ebay.de/itm/Eastern-Express-Antonov-74-AN-74-1-72/133092768208
Regal 660883 2019. július 2. 09:22
Válasz erre
Köszönöm a linket, viszont 20-30 ezer Ft (+vám is rájönne ilyen értéknél, nagyon sok lenne érte).
Tudom, hogy ma már ritkaság, de ha van valakinek elfekvő készlete és tudja, hogy Nála sosem fog elkészülni, én szivesen megvenném.
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 660880 2019. július 1. 21:36
Válasz erre
Regal 660879 2019. július 1. 20:58
Válasz erre
61146E68-875B-4F2E-BAAA-9DE1A7529FB4.jpeg
61146E68-875B-4F2E-...

A kép lemaradt valamiért...
Regal 660878 2019. július 1. 20:57
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudjátok hogy hol lehetne beszerezni ezt a makettet?
Üdvözlettel,
Regal
newman 659716 2019. május 23. 14:57
Válasz erre
IMG_20190523_144947428
IMG_20190523_1449474...
IMG_20190523_145010018
IMG_20190523_1450100...
IMG_20190523_145034157
IMG_20190523_1450341...
IMG_20190523_145059009
IMG_20190523_1450590...

Sziasztok!
Eladók az alábbi matricák:
Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Korean Air (szélvédő és ablaksor hiányzik) 3000Ft,
Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Qantas 4000Ft,
Pointerdog decal 1/144 Boeing 747-400 Transaero 2500Ft,
Liveries Unlimited 1/144 Avro RJ-85 Uzbekistan 2500Ft.

Üdv.
Péter
pjotrpontnewmankukacgmailpontcom
laja 659518 2019. május 17. 14:26
Válasz erre
050-Exhibition au Bourget avec Bourane-Airshow with Buran at Le Bourget-407984
050-Exhibition au...

A képet megint elfelejtettem:-)
Varjúbácsi 659516 2019. május 17. 13:54
Válasz erre
Sennás 659515 2019. május 17. 13:42
Válasz erre
Talán igaz lesz?

Права на Ан-225 переходят под контроль китайцев?

30 августа 2016 китайская компания China airspace и украинское госпредприятие «Антонов» подписали договор о сотрудничестве. Согласно договору к Китаю переходит право собственности на гигантский самолет-транспортёр Ан-225, включая использование чертежей и спецификаций самолета.

Переговоры по привлечению китайских инвесторов велись еще в мае 2016 года. После подписания договора с украинской компанией, Китай получил доступ к уникальным технологиям в области авиастроения. Планируется, что первый китайский Ан-225 уже будет выпущен в первой половине 2019 года.
АН-225 «Мрия» (в переводе с украинского - «мечта») является самым тяжёлым грузоподъёмным самолётом, когда-либо поднимавшимся в воздух. АН-225 был специально спроектирован для создания авиационной транспортной системы для проекта советского многоразового космического корабля «Буран». Самолет существует в единственном экземпляре.
Sennás 659514 2019. május 17. 13:31
Válasz erre
"Az An–225 Mrija Mindössze egy üzemelő és egy részben megépített példánya van, ez utóbbit egy 2016-os döntés szerint be kívánnak fejezni kínai export céljára."
Sennás 659513 2019. május 17. 13:23
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

Nem lehet hogy itt a helye annak a két "púpnnak"?
Sennás 659512 2019. május 17. 13:20
Válasz erre
Bocs most én nem értem:) A Buran az "1" számú gépen repült. Ez a kép a "2"es még be nem fejezett(talán soha) gép félkész képei. Itt már tudták nem lesz Buran azért nincs rajta. Nem?
Varjúbácsi 659511 2019. május 17. 13:12
Válasz erre
Az áramlásterelővel az a gondom, hogy úgy tudom nem a Buran szállítása volt az alapvetés, hanem hogy megépítsék a legnagyobb teherszállítót.
Sennás 659510 2019. május 17. 12:30
Válasz erre
Screenshot_20190517-122823
Screenshot_20190517-...

Nézd ez tuti nem ér hozzá. Akkor ilyen "áramlássegítő" lenne?

www.buran-energia.com/mriya-antonov/mriya-photos.php
Sennás 659509 2019. május 17. 12:25
Válasz erre
Screenshot_20190517-122411
Screenshot_20190517-...

Hozzá ér/rajta fekszik az egyáltalán?
Varjúbácsi 659508 2019. május 17. 11:52
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Az a bajom vele, hogy az építési képeken semmi komoly nincs, tehát biztos hogy nem főelem, hanem valami utólagos kütyü.
rod666 659504 2019. május 17. 10:52
Válasz erre
A másik tippem az, hogy aerodinamikailag szükséges. Lehet, ha rajta van a Buran, akkor kell igazából, mert olyanok az áramlási viszonyok az űrrepülő hasa és a hordozógép felső felülete között.
rod666 659503 2019. május 17. 10:49
Válasz erre
Nem lehet, hogy valami belső alkatrész áramvonalazó burkolata?
Varjúbácsi 659501 2019. május 17. 09:03
Válasz erre
an225_-2_LI
an225_-2_LI

Sziasztok!
Kellene egy kis segítség a guruktól! A Mriján a bekeretezett púpok milyen célt szolgáltak? Ha rajta a Buran, nem ezeken támaszkodik. Valami spéci radardóm?
Richyke90 658494 2019. április 23. 16:04
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek NDK Veb-Pasticart TU-134 hajtóműveket.
Nekem megfelel már összeépített vagy műgyanta másolat is!
Üzeneteket erre az e-mail címre várok:
richyke90 'kukac' gmail.com
Köszönöm.
Fóka 658374 2019. április 20. 15:57
Válasz erre
Köszönöm az elismerő szavakat!

Vackor, amíg az Ikea készlete kitart, van remény :-)
vackor 658372 2019. április 20. 15:16
Válasz erre
Szia Fóka !

Szokásodhoz híven megint remekeltél. Hány üvegasztalod van még, amikre tudnál további szépségeket telepíteni ?
f2d 658368 2019. április 20. 13:02
Válasz erre
Szépséges!

Igen, a Heller matricában a két végletet tudja produkálni, én is találkoztam már mindkettővel.
Fóka 658365 2019. április 20. 11:46
Válasz erre
B-707_1

B-707_2
B-707_1
B-707_2

B-707_2
B-707_2
B-707_3

B-707_3
B-707_3
B-707_4

B-707_4
B-707_4

Sziasztok!

Itt van Húsvét, a feltámadás és az új makett ünnepe. Én egy régi tervem beteljesítésével adom meg a tiszteletet a hagyománynak: elkészültem az 1:72-es méretarányú B-707-essel. Az impozáns méretű Tu-114-esem mellé már régóta terveztem megépíteni az amerikai párját, de a Heller Constellationjával 2 éve megélt keservek (ld. a hivatkozást) némi aggodalommal töltöttek el. Végül mégis győzött a józan ész, és beszereztem a készletet, a szolnoki versenyen vettem át. Örömmel jelenthetem, hogy ami a Constellationnál kritikán aluli volt, a matricák, ennél a készletnél teljesen rendben voltak. Sőt, a legjobb, amivel valaha is dolgom volt. A hatalmas íven az ebben a méretarányban szokatlanul nagy minták, feliratok és egyéb ábrák csodálatosan vékony, nem nyúlós, jól tapadó, nem ezüstösödő alapra kerültek. De ami a legnagyobb újítás (legalábbis én még nem találkoztam ilyesmivel): az ablakcsíkok alatt és felett lévő feliratok a csík matricáival egységet képeznek, tehát a törzs két oldalán mindössze 4-4 matrica elhelyezésével kellett megküzdeni, plusz a svanc mintája. Ennek a megoldásnak az a hatalmas előnye, hogy nem kell bajlódni a feliratok és egyebek pontos elhelyezésével, mert adják magukat. Én más maketteknél sokszor jártam úgy, hogy utólag vettem észre 1-2 tizedmilliméternyi eltérést, és jöhetett a leszedés, újranyomtatás és újra felhelyezés bonyolult folyamata, esetenként többször is ugyanannál a mintánál. Persze ehhez az "egyben minden" formához az kell, hogy a köztes átlátszó rész ne látsszon, de ez a Heller matrica tökéletesen így csinál, lakkozás után semmi nyoma annak, hogy ott még matricaréteg is van.

Hasonló jókat,
Fóka
rod666 657484 2019. március 27. 11:20
Válasz erre
Egy kis magyar vonatkozású újdonság: www.scalemates.com/kits/bigmodel-1440065-lisunov-li-2--1208701
Kickukac 657189 2019. március 18. 14:21
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek 1db bármilyen 1/144-es Revell Boeing 737-800-as készletet, elérhető áron. Üdv.

mayer.karolylaszlo@gmail.com
apcyrobi 656686 2019. március 4. 16:15
Válasz erre
Szia Cébés.
Elérhetőségem az adatlapomon. Beszéljünk.
Üdv.: Apcytobi
kelair74 656685 2019. március 4. 16:02
Válasz erre
BIG_0006664981
BIG_0006664981

Sziasztok!

Tu 134-es Malév matricát keresek 1/100-ast.A régi sémát.Tud valaki segíteni abban,hogy hol szerezhető be?Ha egyáltalán még lehet. 1/144-ben ill.1/72-ben láttam csak.
Köszönöm

Üdv.
Laci
Varjúbácsi 656628 2019. március 3. 13:02
Válasz erre
Szárnyak
Szárnyak
Törzs
Törzs

Nekikezdtem egy Zvezda Dreamlinernek. Nagyon finom panelvonalak, de sajnos a műanyaggal vannak gondok. A legnagyobb probléma az, hogy a teljes felületet át kell csiszolni legalább 800-as papírral. Olyan, mintha a szerszám szikraforgácsolással készült volna, és utána nem polírozták fel a felületét. A szárny felső részén - ott ahol alul a futóakna, és a fékszárny van - akkora beszívódások vannak, hogy a ló elbotlana benne. Kitömítettem, de még újra kell karcolni. Sajnos az ablaksornál is vannak gondok, még csak véletlenül sem egyforma vastagok. Mivel majd ablakmatrica megy a gépre, muszáj volt kitömíteni.
Cébés 656301 2019. február 24. 18:06
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek valakit, aki legyártana nekem MALÉV B767-300 matricát 1/50 méretarányban, ablakokkal, ajtókkal, kompletten, illetve keresek megvételre NDK 1/100 Tu-144 matricát.

Köszönöm!

Üdv
Gábor
Sennás 656230 2019. február 23. 13:27
Válasz erre
Az 968Km/h:) akkor a teljes sebesség a rekord?
f2d 656228 2019. február 23. 12:48
Válasz erre
Sennás 656227 2019. február 23. 12:00
Válasz erre
Figyelemreméltó! Bocs ha nem olvasom végig ,de ebből mennyi a hátszél? Minden esetre klassz cikk. Vonatnál nincs hamarabb(i) érkezés, lassítunk:)
f2d 656226 2019. február 23. 11:16
Válasz erre
dzsoniendoszkop 656209 2019. február 23. 00:10
Válasz erre
Hú, az remek lenne, ha be tudnád szerezni őket. A matrica nem releváns számomra, mert az új festéssel készítem a madárkát. Legalább is ez a terv, mert még nem tart a dolog a festésnél. És hogy ne itt offoljunk, megtennéd, hogy elküldöd nekem az elérhetőségeidet az airdaniel4u@gmail.com címre? És akkor ott részletesen is le tudnánk mindent fixálni.

Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Varjúbácsi 656086 2019. február 20. 11:33
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.