/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Tibcsi 140776 2009. november 2. 05:41
Válasz erre
Szia Lapi,

Ha jól értem, az alkatrészek hiánytalanok, csak matrica és doboz nincs, ugye?

Fóka,

Kösz, megjött a cucc. :)
Charger 140775 2009. november 1. 21:25
Válasz erre
Hali!

Kéne egy kis help!
Egy Tu-154 B-2-t szeretnék építeni,milyen makettet tudtok javasolni?Zvezda féle jó?
Előre is köszi!
Fóka 140774 2009. november 1. 21:11
Válasz erre
holnap, körül = holnap, 18:00 körül
Fóka 140773 2009. november 1. 21:10
Válasz erre
Kedves Toth_Gabor, köszönöm a tippet, remek eszköz!

Tibcsi, elküldtem a matricát a Toldacuccot-on keresztül.

Lapi, nekem rendben a holnap, körül érnék oda, majd hívlak!
Toth_Gabor 140772 2009. november 1. 20:32
Válasz erre
Lapi 140771 2009. november 1. 20:24
Válasz erre
Szia Fóka !

holnap nekem alkalmas az időpont este !
csak telefonálj előtte kérlek, 17 óra körül.
Fóka 140770 2009. november 1. 19:15
Válasz erre
Amit az elrontott színekről írtam, az a csíkokra és a Tupoljev emblémára vonatkozik, a feliratok és a szárnyas-sarlós-kalapácsos Aeroflot logo színe rendben van.
Fóka 140769 2009. november 1. 19:07
Válasz erre
Matrica_Tu-114

Matrica_Tu-114
Matrica_Tu-114

Tibcsi,

Helyzet van. Beszkenneltem a Tu-114-es matricát, de még tömörítve is 12 MB lett a file - az eredeti .bmp mérete 21 MB. Ez valószínűleg nem megy át e-mailben. Van valami ötleted, miképp juttathatnám el hozzád?

Az itt látható kép erősen kicsinyített és tömörített, csak mintaképp raktam ide.
Fóka 140768 2009. november 1. 12:50
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Nekem még teljes a Tu-114-es matricalapom. Napokon belül beszkennelem, aztán elküldöm neked, hogy megszerkeszthesd. Én hagyománytiszteletből eredeti formájában rakom majd rá a makettre, de tudni kell róla, hogy ez az a matrica, amit az NDK makettek gyártói minden másnál jobban elrontottak. Ami ugyanis a matricán kék, az volt a valóságban a piros, és viszont. Sz'al nem lenne kis kihívás átszínezni. Lehet, hogy én is megpróbálom?...
Lapi 140767 2009. november 1. 12:37
Válasz erre
Sziasztok Fóka-Tibcsi !

A Tu-114 es összeállt ! illetve összeszedtem.

95% ra tippelem légcsavarok nem rosszak, törzs ,szárnyak,stb
csak matrica nincsen ..

Fóka ügyességének köszönhető, lehet készíteni.

most már rendelkezésre állok, kispesten van a gép.

részletek priváton akár azonnal is !

Fóka !

választhatsz nyugodtan egy L-410 est, szinte bármikor jöhetsz.
már hétfőn is a kerületben dolgozom, csak telefon kérdése 6 után..

Kedves Uraim !

köszönöm a türelmet,nagyon lassan vagyok képes visszaállni a nullára.
van munka már, de még pluszban be kellett ruháznom hozzá egy teherautóra.
Tibcsi 140766 2009. november 1. 12:03
Válasz erre
Kösz Fóka, de egyelőre nincs hozzá makettem. Lapi barátunk szerint még matrica sem nagyon lenne hozzá...

Legfeljebb majd gyártunk. :))
Fóka 140765 2009. november 1. 11:26
Válasz erre
Lufthansa Jumbó korai festéssel

Lufthansa Jumbó korai festéssel
Lufthansa Jumbó...
Aer Lingus Jumbó korai festéssel

Aer Lingus Jumbó korai festéssel
Aer Lingus Jumbó...
Tu-114 festés után

Tu-114 festés után
Tu-114 festés után

Sziasztok!

Örömmel jelentem be, hogy a profiltisztító projektem keretei közt sikerült kiküszöbölni azt a fiatalkori botlásomat, aminek következményeképp 2 fantáziátlan új festésű 400-as Jumbo éktelenkedett a polcomon, s most két gyönyörű, 70-es évekbeli festésű 100-as verzió került a helyükre.

Lapi!

Hálás vevő lennék még 1 L-410-esre is, bármilyen állapotban. Odaadnám érte a régi Il-18-as dobozomat teli matricával.

A Tu-114-es is egészen szépen halad - Tibcsinek is hasonló jókat kívánok :-)

Fóka
Airlinerfan 140764 2009. október 27. 13:17
Válasz erre
Az e-mail címem lemaradt: atta.v43@indamail.hu
Airlinerfan 140763 2009. október 27. 13:13
Válasz erre
Sziasztok!

1:144 méretarányban, Boeing 767-hez nincs valakinek felesleges pilótaablak-matricája? Az is nagyon megfelelne, ha valaki tudna egyet nyomtatni matricalapra! Aki tudna segíteni, légyszi jelezze, fontos lenne!
viper 140762 2009. október 27. 00:11
Válasz erre
Ronin 140761 2009. október 23. 22:05
Válasz erre
Sziasztok! nincs valakinek haszálható tervrajza a Boeing 747 200-ról? Igazából az érdekelne hogy mennyivel kell megkúrtítanom a 400-as gép púpját, hogy VC-25 legyen belőlle.
Üdv:Ronin
Kakukk 140760 2009. október 21. 21:55
Válasz erre
Gyorsan így mentettem el,azt csak ugy odaírtam h ne írjak felül semmit :)
Tibcsi 140759 2009. október 21. 21:50
Válasz erre
Jó lesz! :) Ha jól látom, ez egy "B-2" verzió, nem pedig "M", mint ahogy a kép nevében van.
Kakukk 140758 2009. október 21. 21:18
Válasz erre
Természetesen még nincs kész:)
Kakukk 140757 2009. október 21. 21:17
Válasz erre
Tu154m
Tu154m

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Ehhez kellett:
Tibcsi 140756 2009. október 21. 20:35
Válasz erre
Tibcsi 140755 2009. október 21. 20:24
Válasz erre
Kakukk 140754 2009. október 21. 19:56
Válasz erre
Azokra igen,kéne róla kép :S közelebbi vagy legalábbis olyan amin lehet látni mi van ott.
Tibcsi 140753 2009. október 21. 19:50
Válasz erre
Kakukk 140752 2009. október 21. 19:46
Válasz erre
tu154hat
tu154hat

Sziasztok!
Kéne kép ill. info a Tu154esnek ezen hajtóműrészéről.
Lapi 140751 2009. október 21. 09:16
Válasz erre
Szia Ronin !

érdekel a még a 747 ?
nem jeleztél vissza.

irj mailt, hogy egyezkedjünk !
már ha kell.
Ronin 140750 2009. október 20. 21:46
Válasz erre
Szia Fóka!

Megérkezett a matricalap! Köszönöm!

Üdv:Ronin
Gyula 140749 2009. október 19. 17:18
Válasz erre
Szia Viper!

Szombat délután mintha 1 db még lett volna a polcon náluk.
Telefonon kérdezz rá az üzletben!

üdv: Gyula
zoli1989 140748 2009. október 19. 16:51
Válasz erre
Békéscsabán már láttam a börzén a zvezda 767-est
viper 140747 2009. október 19. 15:55
Válasz erre
Sziasztok!

A Zvezda 767-esről nem tudtok valamit? Úgy volt hogy még a nyáron megjelenik a jatek-makett áruházban, de a honlapon még mindig nincs fent. Csak úgy meg nem akarok kimenni oda, mert nincs olyan közel.

üdv
Lapi 140746 2009. október 14. 10:37
Válasz erre
Szia Ronin !

ment a válasz priváton !
Ronin 140745 2009. október 13. 20:13
Válasz erre
Fóka, és Lapi!

Köszi a felajánlásokat!
Fóka! Az Air F.. matricák mindenképpen kellenének! Tudod mit kerestem már ezt az ívet? Le is mondtam róla, ezért szántam rá magam a nyomtatásra.

Lapi! ami a donor 747-et illeti, az is érdekel beszéljük meg a részleteket. De mit értesz donor alatt?
Kérlek írjatok a dombitamaskukacfreemail.hu ra.

Üdv:Ronin
Lapi 140744 2009. október 13. 18:06
Válasz erre
Szia Ronin !

Elfelejtettem mondani, ha kell,
van egy rewell 747-400 as donorom otthon...

bagóért a Tiéd lehet, mert én csak az1/100 at tartom meg !

a Fókának nagyon igaza van az Air Force One matricával kapcsolatban,
én próbáltam már, nem volt rossz.
üdv
Fóka 140743 2009. október 13. 16:55
Válasz erre
...a Revell és az Airfix 747-200-as 1:144-es, ezt elfelejtettem írni.
Fóka 140742 2009. október 13. 16:54
Válasz erre
Szia Ronin!

Én történetesen éppen két 747 200-ast is csinálok párhuzamosan, a Revellét meg az Airfix-ét. Ha választani kell, a Revell verzió a jobb. Mérethelyesebb, kicsit részletesebb, bár a hajtóművekkel elég sokat kell küszködni. Az eBay-en általában mindkettő fellelhető.

Van viszont egy Air Force One érintetlen matricalapom Boeing 707-re 1:100-as méretarányban, nem érdekel? Szerintem a nagyobb feliratok éppen passzolnak az 1:144-es Jumbóra, merthogy a két típus között kb. 2:3 a főbb méretek arány. Szívesen od'adom, én biztosan nem fogom felhasználni.

Fóka
Ronin 140741 2009. október 13. 16:13
Válasz erre
c25_04a
c25_04a
14099
14099

Köszi Lapi!
Igazából két elképzelésem van, amit szeretnék megvalósítani. Az egyik a régi szép álmom az Air Force One. Ez lenne a 200-as törzs. Nekem viszont momentán egy 400-asom van, és még nem döntöttem el hogy megkúrtítsam a púpját, vagy inkább alternatív megoldásként az United jelzéseibe öltöztetem. Szerintem a matricát mindkettőhöz kiszerkesztem, legfeljebb jó lesz az később.
Ja és hogy miért 1:144? Igy kaphat az A verzió két kisérő F15-öt is...:)
Üdv:Ronin
Lapi 140740 2009. október 13. 07:51
Válasz erre
jumbok
jumbok

a kép lemaradt
Lapi 140739 2009. október 13. 07:49
Válasz erre
Szia Ronin !

jól mondod a törzs nem változik !

a púp hossza változik, a rajta lévő ablakok számával együtt.
a sárny végére winglet kerül, illetve más a hajtómű a 400-on.
azt, hogy 144-ben ki gyártja szépen ? nem tudom...

én egy Doyusha 1/100 Jumbót kaszaboltam széjjel..

kb 1 hónapot dolgoztam rajta..
Ronin 140738 2009. október 12. 22:30
Válasz erre
Izé.. rörzs=törzs... :):):)
Ronin 140737 2009. október 12. 22:29
Válasz erre
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Ki gyártja a legszebb Boeing 747-200 at 1:144 méretben? A másik: a 200, és a 400-as rörzs csak a púp hosszában más, vagy a törzshosz is válozik? Matrica nyomtatáson töröm a fejem.
Köszi!
Ronin
Tibcsi 140736 2009. október 10. 17:16
Válasz erre
Szia Lapi,

Oké, semmi gond, nekem is bedöglött otthon a gépem, csak a melóhelyről tudtam volna netezni.

A többit levélben. :)

T.
Lapi 140735 2009. október 9. 19:10
Válasz erre
Szia Tibcsi !

ne haragudj a sok késésért !
nem vagyok egy link alak, csak "problémáim" vannak.
Fóka tudja ..
szabad a vásár újra (sajnos), most van újra net, meg telefon.

még mindig nincs meló, csak alkalmi túlélés.
el kell adnom néhány gépet !

priváton egyezkedjünk !
köszi a türelmedet !
Fóka 140733 2009. október 6. 14:13
Válasz erre
Superjet

Superjet
Superjet

Na, ez nem sikerült, nem mentek át a cirill karaktereim. Sz'al a kriksz-kraksz helyett a fenti szöveg olvasandó.
Tibcsi 140731 2009. október 6. 14:11
Válasz erre
Fóka 140730 2009. október 6. 14:10
Válasz erre
...persze mások sem igazán jeleskednek nyelvi hagyományaik megőrzésében: képtelen vagyok megérteni, hogy a hazai repülőgépiparukra egykor méltán büszke oroszok miért ezt a cseppet sem oroszos nevet adták a repülőgépüknek, hogy Суперджэт - azaz Szuperdzset X-((
Tibcsi 140729 2009. október 6. 14:07
Válasz erre
Nekem a legjobban a Condor(?) cég Mig makettdobozai tetszenek: "MICOYAN MiG-31"
Fóka 140728 2009. október 6. 14:04
Válasz erre
Kedves kollégák, nem kötekedésképpen, de a jelenleg még érvényes helyesírási szabályok szerint a lent említett tervezőiroda neve így néz ki: Szuhoj. Manapság nyilván sokkal trendibb az angol írásmód, de azért titkon remélem, hogy egy darabig még Iljusin sem lesz Ilyushin, és Jakovlev sem Yakovlev...
Tibcsi 140727 2009. október 6. 08:14
Válasz erre
Tibcsi 140726 2009. október 6. 08:14
Válasz erre
Még nagyon új a gép, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Zvezda rámozdul. És akkor majd a Revell is. :))

Tudzommal jelenleg még nincs makettváltozata. Leszámítva persze a gyár által készített demo maketteket. :))
Richyke90 140725 2009. október 6. 01:18
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy valamelyik makett gyártó cég a közel jövőben ki fogja-e adni a Sukhoi Superjet 100-at?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.