/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Cébés 140494 2009. július 7. 10:31
Válasz erre
Szia Carbonos!

Végre valaki nem csak dumál,hanem tesz is valamit a project érdekében.
Nagyon komoly lesz,ha valamit tudok segíteni,írj!

Cébés
viper 140493 2009. július 7. 09:52
Válasz erre
Brutális! Főleg a mérete:)
Kb Mekkora lesz a végén?
Nálam szerintem el sem férne a lakásban, max csak akkor ha kidobnék egy-két bútort:)
Csak így tovább!
Kislõcsös 140492 2009. július 6. 22:52
Válasz erre
Kislõcsös 140491 2009. július 6. 22:45
Válasz erre
itt az aktuális flottája az easyJetnek:
www.airfleets.net/flottecie/EasyJet.htm
Kislõcsös 140490 2009. július 6. 22:44
Válasz erre
Én úgy olvastam hogy nem a 100. A319-ese hanem Airbusból a 100.
Andriska 140489 2009. július 6. 08:42
Válasz erre
Helló!

Travel Service 738-as matricája nincsen valakinek esetleg?

Üdv,
L.P 140488 2009. július 6. 08:35
Válasz erre
Az érdekes az, hogy ezek szerint két 100adik Airbusa van az Easynak.:-)
Tibcsi 140487 2009. július 5. 20:51
Válasz erre
Zoli,

Most, hogy jobban nézem a képet, nem lehet, hogy amit én lőttem, az egy 320-as? És abból a századik?
Carbonos 140486 2009. július 5. 19:07
Válasz erre
folytattam ly-nal...
Atya isten!
Carbonos 140485 2009. július 5. 19:05
Válasz erre
Üvegszálas orr
Üvegszálas orr
Üvegszálas orr, körbecsavarozott szélvédő kerettel
Üvegszálas orr, k...
Hátsó traktus mesterdarabja, tömör fából, szórógittelve
Hátsó traktus...
Itt látszik az Apu kiömlője és a csúszka
Itt látszik az Apu...
Méret érzékeltetése
Méret érzékeltet...

Szervusztok
Pár hete jelentkeztem a Boeing orr résszel 1:36 méretben. Ott még tömör volt, mostmár üvegszálból kikenve sablon alapján. Rákerült egy csavaros szélvédőkeret is plussz a tetőablakok. A projectet a popsival fojtattam, tömörfa telibe gittelve majd szórógittelve. Itt még teljesen tömör, hamarosan készül róla a sablon. Az oldalára még felkerül az APU-nak a lemezkerete szintén körbeszegecselve.
Aztán jön a törzs-kapszula, ami egyesíti a két végletet. Reményeim szerint augusztus elejére eljutok odáig.
Nem biztos, hogy érdekel titeket, de gondoltam felteszem ide, hátha valakinek tetszik.

Gábor
Tibcsi 140484 2009. július 5. 15:42
Válasz erre
Dash ?
Dash

Kösz Zoli, akkor jól sejtettem. Lefotóztam egy másik gépet is a finalon, főleg Momi kolléga kedvéért, hogy lássa, nem haragszom a Dash-ra. :)) Mindenesetre nekem a Rút Kiskacsa zajosabbnak tűnt, mint a sugárhajtásúak.
HA6ICH 140483 2009. július 5. 15:11
Válasz erre
Köszi Sanyi!

A 321-esre le is csaptam már.

Üdv: Pisti
sanyi 140482 2009. július 5. 14:42
Válasz erre
Hali!
Ha esetleg valakit érdekel, a vaterán van egy A-320 Wizz Air matricával együtt. Nekem semmi közöm hozzá, nem azért írtam.
Üdv
Sanyi
Kislõcsös 140481 2009. július 5. 13:28
Válasz erre
Szia Regal!

A Welsh Models gyártja 1:72-esben a klasszikokat és az NG-ket egyaránt,de nem ólcsó.
kb 80 font ! + posta
www.welshmodels.co.uk/MJApage.html
Regal 140480 2009. július 5. 13:09
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintetek honnan lehet beszerezni a legnagyobb B 737-es makettet, ajándékba csinálnám meg Malev festéssel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv, Regal
tgea78@gmail.com
Kislõcsös 140479 2009. július 5. 12:31
Válasz erre
Szia Tibcsi!
Az EasyJetnek van egy 100-as festésű 319-ese,ami a vállalat 100. airbusára utal a flottában,de ez nem az a gég,annak G-EZBR a lajstroma.
images.google.hu/imgres Az a G-EZID lajstromun nem tudom mi lehet a 100-as.
A DC-9 (MD-83)-as pedíg leginkább abban különbözik a B 717 (MD-93)-astól hogy a 717-esnek nagyobb a hajtóműve ás a függőleges vezérsíkja.
images.google.hu/imgres
Tibcsi 140478 2009. július 5. 08:24
Válasz erre
Trogir torony
Trogir torony
Régi ismerős Aeroflot színekben
Régi ismerős...
Norvég 737-es

Makettező szemmel nézve a svanc koszolása kissé túlzott. ;-)
Norvég 737-es
A koszos svanc közelről

Aki esetleg újra akarja karcolni a maketten. :))
A koszos svanc kö...
EasyJet Airbus (319?)

Tudja valaki, hogy mit jelent a felfestett 100-as?
EasyJet Airbus (319...
Ugyanaz a "100-as" Airbus a parkolóhelyen.
Ugyanaz a "100-as"...
Thomas Cook bácsi légibusza.
Thomas Cook bácsi l...
Ez a norvég-svéd DC-9 utód, aminek sosem tudom a pontos tipusát.

Hogyan lehet eldönteni, hogy ez B-717, vagy MD-akárhányas?
Ez a norvég-svéd...

Sziasztok,

Hazajöttem a nyaralásból, hoztam pár fotót is. Trogirban voltunk, ahol a közelben üzemelt egy reptér. Persze nem hagyhattam ki, oda is el kellett menni és a teraszról lőttem pár képet. A képek minőségét az is ronthatta, hogy a terasz üvegezett volt, tehát minden kép az üvegfalon keresztül készült. Csináltam részletfotókat is, azokat majd akkor veszem elő, ha megkérdezem, hogy mik azok az "izék" ottan. :))

Tibcsi
harold 140477 2009. július 4. 22:21
Válasz erre
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog.
harold 140476 2009. július 4. 22:21
Válasz erre
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog.
Airlinerfan 140475 2009. július 4. 11:48
Válasz erre
Szia!

Egy török makettező kolléga egész ügyesen megoldotta ezt a dolgot!
Nézd meg az alábbi linket: www.airlinermodellers.com/forum/viewtopic.php
Gerasimenko 140474 2009. július 4. 11:42
Válasz erre
Arra gondoltam ,hogy ez egy speciális kérdés és az utasszállítók hajtóműgondoláin edzett agyak gyakrabban olvasgatják ezt a topikot!

-Köszönöm a válaszokat, segítséget jelentettek!
salou 140473 2009. július 3. 21:46
Válasz erre
Persze jobb lett volna ha ezt inkább a -Segítség- topicban kérdezed meg, mert ezt azért sokkal kevesebben olvassák!
salou 140472 2009. július 3. 21:35
Válasz erre
Szia!
Kérdésed mondhatnám telitalálat! A problémát nálad is a felület gömbölyded kúpossága okozza. Amúgy még számos más helyen is fogsz találkozni ezzel a problémával, pl; orrkúpoknál stb, stb. Megoldás lehet a versenyek börzéin kapható kb, 1mmm széles maszkolószalag, avagy a Revell maszkolófóliája. Ezt vágd vékony csíkokra és így használd. De még ez is megcsúszhat a felületen ahogy ráfeszíted. Mielőtt felteszed jobb ha külön megnyújtod és utána ragasztod fel. De talán a legjobb megoldás ha veszel jó minőségű teflonszalagot. Ezt is tetszés szerinti szélességűre vághatod, és ráadásul nem is ragasztós. Szóval én sem értem, hogy példul a nagy hírű Japán mókamesterek mondjuk a Tamiya-nál miért nem tudnak előrukkolni egy ilyesfajta jól tapadó, és könnyen nyújtható maszkolószalaggal. De ha bárki ismer ilyet, szóljon!
Egyébként sok esetben én is vékonyra vágott szigetelőszalagot használok ilyen helyekre. Ha Ákos olvassa amit leírtam, biztos segít hogy ő hogyan csinálja?
De ha bárkinek bármi más ötlete van ezzel kapcsolatban azt én is nagyon megköszönném!
vlevi 140471 2009. július 3. 20:50
Válasz erre
Az éleket maszkolószalaggal, a többit meg töltsd ki folyékony maszkolóval.
Vagy pedig használj több vékony csíkban maszkolószalagot úgy, hogy átfedjék egymást.
Gerasimenko 140470 2009. július 3. 20:21
Válasz erre
Szia Mindenki!

Van valami tipp vagy ötlet arra ,hogyan maszkoljam a hajtómű beömlőjénél lévő gyűrűt?
A maszkolószalag nem fekszik fel tökéletesen a 'hengerre', míg a szigetelőszalag lecsúszik és ragacsossá teszi a felületet.
Előre is köszi!
sanyi 140469 2009. július 3. 18:20
Válasz erre
Hali!
Mielőtt valaki rosszra gondolna, nekem semmi közöm hozzá. A vaterán van egy Revell A-321 1700-ért.
Jó 7végét mindenkinek!
sanyi
Cébés 140468 2009. július 3. 17:55
Válasz erre
Szia Momi!

Majd lesz időm,lenézek felétek.
Tavaly nyáron dolgoztam a lufiban másodállásban egy A320-as nagyjavításán.
4-es hangárban van a bázisunk + ki van adva bérbe,így hol egy bizjet,hol egy L410 áll bent.

XVI.-ker ben merre?

Cébés
HDG370 140467 2009. július 1. 16:30
Válasz erre
Ab025

Turboprops
Ab025
Ab026

Kék bal szárnyvéggel :D
Ab026
Ab027

elkúúdé
Ab027
Ab028

saab2000
Ab028
Ab029

LHB törzs
Ab029

Néhány általam készített Ferihegyen ismeretes Turboprop:D
momi 140466 2009. július 1. 10:42
Válasz erre
Szai CéBés!

Dolgozgatunk szépen AIRBUS-on és BOEINGeken is. Kicsit most csendesebb,de az LHB-vel nem tudom mit akarnak. A KRAS AIR B767 elviszi a tulaj. Orosz már el is ment.
4. hangárban most mi van bent?
momi
Airlinerfan 140465 2009. július 1. 10:21
Válasz erre
Szia Lapi!

Engem érdekelne a makett, régóta szeretnék már egy Classic Jumbót építeni! Dobj egy e-mailt, ha megvan még a makett és megbeszéljük a részleteket! Üdv.
PETI 140464 2009. július 1. 08:50
Válasz erre
Sziasztok!
Megvételre keresek 1:144-es JAK-40 és 1:72-es L-410 maketteket.
Ha valakinek van eladó, kérem írjon! kape21@gmail.com
Üdv
L.P 140463 2009. június 30. 12:31
Válasz erre
Köszönöm.
Már azt is csiripelik,hogy 2.án.
Rizmajer_Jozsef 140462 2009. június 29. 17:03
Válasz erre
Szia!
4090 Ft az ára, még a régi áfával, holnap! Júl. egytől új áfa.
Cébés 140461 2009. június 29. 16:45
Válasz erre
Üdv Momi!

Igen! XVI.-ker.
Mi újság a "nagyhangárokban"?

üdv a 4-es "kishangárból"
Cébés 140460 2009. június 29. 16:42
Válasz erre
Szia Józsi!

Mennyiért vesztegetik a 767-est?
Regal 140459 2009. június 29. 14:03
Válasz erre
Sziasztok!

Fokker 70-est keresek megvételre, vagy valamilyen infót, hogy melyik cég gyártja a legjobb minőségben.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdvözlettel,
Regal
tgea78@gmail.com
HADvezér 140458 2009. június 29. 12:05
Válasz erre
Sziasztok!

És kaphatzó hozzá MALÉV HAD matrica is, (1/144 méretarányú Boeing 767-300)üdv:HADvezér
Regal 140457 2009. június 29. 11:34
Válasz erre
Sziasztok!

Fokker 100-ast keresek megvételre, vagy valamileyn infót, hogy melyik cég gyártja a legjobb minőségben.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdvözlettel,
Regal
momi 140456 2009. június 29. 08:17
Válasz erre
T. Urak!

- Nyugodt vagyok.
-CéBés kollégát nem akartam felbosszantani( XVI.ker szintén?)
- LHC visszajön,mert budapesti átadás lesz és sajnos kell még rajta reszelni egy kicsinykét. Mármint LHC-n nem rajtam!
momi
Rizmajer_Jozsef 140455 2009. június 27. 15:22
Válasz erre
Figyelem! Figyelem!
A Gyáli úton kapható Zvezda 7005 cikkszámú, 1/144 méretarányú Boeing 767-300-as repülője.
Üdv Rizmajer.
Samee 140454 2009. június 25. 19:36
Válasz erre
Üdv.

Nyugalom uraim:)

Cébés köszönöm a segítséget. :)
Momi mint ACE-s kolléga légyszíves erősítsd meg.
Előbbutóbb csak eljutunk céges keretek között is FH-re.

Köszönettel:
Szemi
L.P 140453 2009. június 25. 19:18
Válasz erre
Az LHC elrepült Ferihegyről pár napja, de lehetséges, hogy vissza jön AirSeychelle festésben még. Ha valaki bővebbet tud, jelezze.
Köszönöm.
Cébés 140452 2009. június 23. 18:00
Válasz erre
Szinte éreztem hogy lesz egy "elégedetlenkedő"...Nem is lennénk magyarok ha nem így lenne...
Mert a malév 737-nek nem ugyanaz a hajtóműve mint a Skyeurope 737-nek igaz?

Samee! Megnyugtatlak hogy a MALÉV 737-nek a beömlője dettó ugyanígy néz ki!
Ugyanezekkel a színekkel (árnyalatokkal) mint a Skyeurope hajtómű fotón.És amit leírtam.

Cébés
Samee 140451 2009. június 23. 10:42
Válasz erre
Szia.

Köszönöm a segítséget:)

Üdv:
Szemi
momi 140450 2009. június 23. 08:06
Válasz erre
Szia Cébés!

Azt hiszem képeid egyike sem MALÉV gépről készült az előző leveledben,ugye?
momi
Cébés 140449 2009. június 22. 23:30
Válasz erre
RR T204 N.G
RR T204 N.G
Szentkirályszabadja
Szentkirályszabadja
737 700
737 700
737 700 N.G
737 700 N.G

Szia!

A hajtóműgondolák az első lapátsorig teljesen fémszínűek.A belseje egy kissé sötétebb árnyalatúnak hat a rengeteg apró furat miatt.
A lapátsoron nincsen zöld bevonat.A hajtóműgondolában a kompresszorlapátokat körülvevő gyűrű a zöld színű ill sárgás.Ezek előtt,vagyis a lapátsor előtt közvetlenül van egy aranyszínű gyűrű.
de a legjobb az lesz,ha teszek fel pár képemet.
Láthatod a futómű és az akna színe (árnyalata) közti különbséget is.
A futóműszáron nincs,az akna teljes felületén viszont ott van a sárgás-barnás bevonat.

Cébés
Lapi 140448 2009. június 22. 23:27
Válasz erre
Tisztelt makettező kollégák !

Szeretnék felajánlani valaki lelkes kezdőnek ,vagy induló polgári repülősnek egy 144-es méretű Rewell Boeing 747-200 at.
A repülő össze van állitva, (igy kaptam donornak) de lehet rajta még bőségel mit dolgozni.
még valami matricát is tudok talán bányászni hozzá, de Lufthansa van rajta...
Ha valakinek beinditja a fantáziáját az ötletem, csak jelentkezzen !
PETI 140447 2009. június 22. 21:58
Válasz erre
Sziasztok!

Tegnap este láttam egy dokomentumfilmet a Bejrút mellett 1975. szeptember 30-án lelőtt MALÉV Tu-154B2-ről. Elég sok érdekes kérdést feszegettek benne, valamint voltak archív anyagok is benne.
Ha jól tudom, csütörtökön ismétlik. HívTV, 15.05

Üdv
Samee 140446 2009. június 22. 18:34
Válasz erre
Szia.

Köszi; már átnéztem, nem is tudom miért tettem fel a kérdést. :S:)
Am jól értetted; 1es kérdés kipipálva:)

Maradék 2re többiek?

Köszönet:
Szemi
NGPETI 140445 2009. június 22. 17:08
Válasz erre
01
01
02
02
03
03

mi pont a "linkelt képen" látható repülővel repültünk,és itt van róla pár fotó,hátha segítenek...
főleg,ha jól értettem,mit is kérdezel :o)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.