/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127.
MoMi 140274 2009. április 23. 11:20
Válasz erre
Szia kelair74!

A MALÉV Fokker70 és NG737 szín eredeti kódok:
BAC70846 White
BAC1025 RED
BAC4306 Green
BAC5926 Blue
BAC7145 Grey (Around doors)
BAC707 Grey ( wing & stabilizer)
BAC704 cockpit grey

B767-en és CRJ-200-on ugyanez minden de a fehér más árnyalat!
BAC7067 white (CRJ-n stabilizer is!)

momi
kelair74 140273 2009. április 22. 20:50
Válasz erre
Sziasztok!
Malév gépeket szeretnék készíteni.Valaki meg tudná mondani,hogy milyen festék színkódokat használjak?(revell)A kéket tudom,hogy 54-es.
Köszi
Horvath_Balazs 140272 2009. április 22. 19:33
Válasz erre
Csak a lényeg maradt ki: horac13 kukac freemail pont hu.
Horvath_Balazs 140271 2009. április 22. 19:33
Válasz erre
Szia! Nekem van néhány eladó L-410-es makettem. Ha még aktuális részedről, kérlek keress meg E-mail-ben.
Horvath_Balazs 140270 2009. április 22. 19:33
Válasz erre
Szia! Nekem van néhány eladó L-410-es makettem. Ha még aktuális részedről, kérlek keress meg E-mail-ben.
tulkosarpad 140269 2009. április 22. 15:26
Válasz erre
Koszi
delcom 140268 2009. április 22. 12:50
Válasz erre
figyelem ez azert ilyen olcso...mert serult darab.
udv.

delcom
L.P 140267 2009. április 21. 11:11
Válasz erre
Tudom, hogy készen nem olyan nagy élvezet, de azért szép így is.
www.aviationmegastore.com/fokker-70-malev-my0024-dinged-and-dented-my0024-dinged-and-dented/product/
Fóka 140266 2009. április 20. 15:41
Válasz erre
Cébés 140265 2009. április 20. 15:40
Válasz erre
Vagy egyszeruen csak irni kell neki hogy legyen szives kuldje mar el magyarorszagra is.

Nekem ez eddig bevalt.

udv
cebes
Fóka 140264 2009. április 20. 09:11
Válasz erre
...viszont most látom, hogy ezt a makettet csak Németországon belül árulja az eladója, ezért kellene valaki, akinek van ottani account-ja (az Index eBay fórumán lehet találni ilyen embert, csak kérdezni kell) - vagy a másik megoldás: időről időre rákeresni az L410 vagy L-410 címszóra az eBayen, szinte mindig árulják, és a többség külföldre is postáz.
Fóka 140263 2009. április 20. 09:07
Válasz erre
Hmmm, azért mondtam, hogy rondább a link, mert amit bemásoltam, az volt vagy 3 sor, de itt csak az eleje látszik - és még működik is :-)
Fóka 140262 2009. április 20. 09:04
Válasz erre
Ez a link rondább, de jobb - egyenesen a makettre mutat:

cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll
Fóka 140261 2009. április 20. 09:02
Válasz erre
L-410 - NU-BEE

L-410 - NU-BEE
L-410 - NU-BEE

Szia!

Az NDK KVZ/Plasticart féle 1:100-as készletet vagy utángyártott változatát (Nu-Bee, Master Model) gyakran árulják a német eBay-en. Most is fent van egy, 6 nap múlva jár le az aukció:

modellbau.shop.ebay.de/items/

Szerintem szép kis makett, csak az orr-részét eltolták, sokat kell vele bajlódni, amíg szép lesz.
tulkosarpad 140260 2009. április 18. 10:19
Válasz erre
Sziasztok!

Nincs valakinek eladó L410ese?
Vagy esetleg tipp hogy hol lehetne beszerezni?

Kösz
Fóka 140259 2009. április 17. 15:42
Válasz erre
Köszönöm a gyors intézkedést :-)
Léccí írd meg e-mailben, mennyivel tartozom, és hogy hova utaljak!
Tibcsi 140258 2009. április 17. 12:27
Válasz erre
Jelentem, megvettem a löttyöt. :) Egyet magamnak is vettem, ha már ott vagyok. Ahogy tudom, postázom.
Fóka 140257 2009. április 17. 11:31
Válasz erre
Köszönöm! :-)
Tibcsi 140256 2009. április 17. 11:28
Válasz erre
Fóka 140255 2009. április 17. 11:24
Válasz erre
Ó, hát nagyon megköszönném :-) Postán el lehet ilyesmit küldeni?
Tibcsi 140254 2009. április 17. 11:15
Válasz erre
Szép lett! :) Alternatív megoldást nem tudok, de az itteni makettbótban lehet kapni mindenféle Humbrol löttyöt. Vegyek egy flaskával, ha van? :)
Fóka 140253 2009. április 17. 11:11
Válasz erre
És így válnak valóra a gyerekkori álmok röpke 35-40 év késéssel :-) Én az NDK 1:100-as maketteken szocializálódtam, máig nagyon szeretem őket, de emlékszem, annak idején nagyon hiányoltam az egyébként dícséretesen sokféle típust felvonultató sorozatból egy alsószárnyú kéthajtóműves légcsavaros repülőgépet (bizony, már akkor is kissé terhelt voltam, és ilyen problémáim voltak...). Az Il-14-esről nem is tudtam, bár az amúgyis H0-s méretarány (1:87), nem illett volna a sorba. És most... Itt van 1:100-ban az áhított típus :-)))

Azt hiszem, MOST lett teljes a gyűjteményem, nemigen tudnék mást kitalálni, ami hiányozna. Mivel a régi makettek a kedvenceim, a jövőben megjelenők nem hoznak izgalomba. Azt hiszem, mostmár tényleg csak az állagmegóvásra és a meglévő makettek kisebb tunningjaival fogok hátralévő életemben foglalkozni.
Fóka 140252 2009. április 17. 11:01
Válasz erre
CV-440

CV-440
CV-440

Hát elkészült ez a gyönyörű 50 éves Faller makett :-) Azaz csak majdnem. Be kellene üvegezni az utasteret. A réges-régi Humbrol Clearfix-em azonban beszáradt, és szomorúan tapasztaltam, hogy már nem lehet kapni. Tudtok valami alternatív terméket? Vagy a Clearfix-hiány csak ideiglenes vajon?

Az üvegezés esetemben annyit jelent, hogy egy fogpiszkáló végére vett borsszemnyi Clearfix-cseppel óvatosan körözgetek az ablaknyílásban, egészen addig, amíg a csepp kifeszül a kereten és vékony réteget képezve szárad meg. Az eredmény minden műanyagos megoldást felülmúl. Viszont emiatt olyan trutymó kell hozzá, ami teljesen átlátszó lesz, amikor megszárad (mint a Clearfix).
Fóka 140251 2009. április 15. 13:43
Válasz erre
Metropolitan 2

Metropolitan 2
Metropolitan 2

Azóta ismét megkísértettem a sorsot: kicsit tunningoltam még a darut, most már igazán szép kecses lett. Az oxigénhiányt ezúttal is megúsztam komolyabb következmény nélkül.
Fóka 140250 2009. április 15. 13:12
Válasz erre
Metropolitan

Metropolitan
Metropolitan

Hát kell nekem mindig a nehezebb megoldást választanom... Majdnem megfulladtam.

Eljutottam a retro Metropolitan makettemmel odáig, hogy a függőleges vezérsík Lufthansa logóját, a darumadarat felfessem. Tudom, hogy matricát gyártani hatékonyabb megoldás lett volna, én mégis a tűecsettel felfestés módszerével éltem - így izgalmasabb :-)

Csak hát amikor ilyesmit pingál az emberfia, még levegőt sem szabad venni közben, mert máris rezdül a kéz... És ha komplikáltabb a forma, vagy a tervezettnél tovább tart egy ecsetvonás, akkor kész a hipoxia - és rosszabb esetben jöhet az újraélesztés :-)

Szerencsére most nem jutottam idáig, csak párszor kicsit elkékültem :-) Viszont a darumadárral elégedett vagyok.
Toth_Gabor 140249 2009. április 11. 19:23
Válasz erre
Sziasztok!

Továbbra is eladnám ezeket a matricáimat:

1:144
Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft (Full stencil, ablaksorok stb.)
ultra.glo.be/daco/KSky25.html

Avigraphics FP 4402 Delta Airlines B-767-200/300 1:144 1500Ft (Régi szabványú delta festés jelzései+ ablaksorok, stencilt nem tart.)

Üdv,
Tóth Gábor
lacee 140248 2009. április 11. 18:48
Válasz erre
Szia Airlinerfan,

Két 767-esem készül, mindkettő Malév (10X HAD :-)).
Ha fel tudod használni a Lauda/Asiana matricákat szívesen neked adom további megbeszélés nélkül is.
A részletekhez elég egy postacím, küldöm levélben.

szalma.laszlo@rubicom.hu

Üdv,

lacee
Tibcsi 140247 2009. április 11. 17:15
Válasz erre
A tescoban lehet kapni tesco "márkájú" lefolyótisztítót, ez folyadék, de ugyanaz a hatóanyaga (nátrium-hidroxid), mint a szi-ti-nek.

Vigyázat! Erős méreg! Lúg! Gumikesztyű használata nyomatékosan ajánlott!
Airlinerfan 140246 2009. április 11. 15:28
Válasz erre
Szia!

Köszi a választ! Az acetonmentes körömlakklemosót kipróbáltam, de nem nagyon tudott mit kezdeni az egy éves festéssel. Lefolyótisztítóból ilyen szi-ti fajtájút még nem láttam, emellett milyen márkájút érdemes használni?
Airlinerfan 140245 2009. április 11. 15:21
Válasz erre
Szia!

A Lauda/Asiana matricaív érdekelne! A részleteket beszéljük meg mailben!
eM26 140244 2009. április 11. 10:18
Válasz erre
Sziasztok! Bontatlan revell airbus a321-et keresek, ha van valakinek keressen meg!
erdei_mormota(kukac)indamail.hu

Köszi!
lacee 140243 2009. április 11. 09:53
Válasz erre
B763-KLM
B763-KLM
B763-Lauda-Asiana
B763-Lauda-Asiana

Szia Airlinerfan,

Az alábbi két matricaív nálam "elfekvő".
Ha bármelyik megfelel, a tiéd.
Üdv,

lacee
Muzzy 140242 2009. április 10. 21:11
Válasz erre
Airlinerfan!
Acetonmentes körömlakklemosó csodákra képes!
Azért vigyázni kell vele, mert időnként mintha a felületet picit felmarná. Én az emese körömlakklemosót használom. Továbbá szoktam használni denaturált szeszt is. Egész gépet szi-ti lefolyótisztítóba szokták áztatni. A szeszen kívül a többi károsítja a kabinüvegezést.
Muzzy
Airlinerfan 140241 2009. április 10. 20:10
Válasz erre
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni! Most építek újjá egy Revell B767-300-at és az lenne a kérdésem, hogy a régi festést + glettelést mivel lehetne lemosni? Valamint akinek van elfekvőben matricája ehhez a típushoz, kérem jelezze!
harold 140240 2009. április 10. 19:51
Válasz erre
Van egy régi Tu-20! / nem a legjobb állapotú, de majdnem komplett/ Talán még a hab is megvan a tortára!
Ha érdekel megnézem milyen állapotban van, lehet beszélni róla!

Szia!
Tibcsi 140239 2009. április 10. 16:12
Válasz erre
Fóka 140238 2009. április 10. 16:09
Válasz erre
Szia Tibcsi,

Sajnos nem maradt. Úgy alakult, hogy teljes egészében a saját anyagából meg tudtam oldani a Tu-114-es felújítását, úgyhogy a Tu-20-as készlet egyben maradt - azt viszont éppen tegnap adtam oda egy egykori évfolyamtársamnak.

Hát sajnálom...
KislõcsöS 140237 2009. április 10. 15:22
Válasz erre
Helló skacok ma megjelent a zvezda 767-300-asa :D
www.airlinercafe.com/forums.php
Tibcsi 140236 2009. április 10. 14:58
Válasz erre
Fóka,

A Tu-20-asból nem maradt meg véletlenül egy jobb szárnyvéged? Van nálam is egy ilyen roncs, sajna nem az enyém, azért van itt, hogy rendbehozzam. Hab lenne a tortán egy komplett orrfutó, vagy ha az összes maradékot meg tudnánk boltolni valahogy. :)

Tibcsi
Fóka 140235 2009. április 10. 14:35
Válasz erre
Kösz :-)
Csak bosszantott egy kissé az a maszat - párszor már jártam így, hogy ami szemmel nem látszott (por, folt, stb.), azt a vaku jól kihozta.
Fóka (egykori pályatárs az "A", majd "B" épületből)
MoMi 140234 2009. április 10. 12:38
Válasz erre
Szia Fóka!

Ne magyarázkodj,felesleges. A makett szép lett és kész van. Kár hogy már nem lehet kapni eme szépséges repülőgépet.
Irigyellek érte -:)
momi (az "A" épületből.)
Fóka 140233 2009. április 9. 21:37
Válasz erre
--- magyarázkodás ---

...csak a fényképen vettem észre, hogy maszatos a törzs alsó, alumíniumszínű része - szerencsére csak a lemosás utáni egyenetlen száradás miatt lett ilyen, könnyedén el tudtam távolítani.
Fóka 140232 2009. április 9. 21:16
Válasz erre
Tu-114 1

Tu-114 1
Tu-114 1
Tu-114 2

Tu-114 2
Tu-114 2

Hát megint nem tudok ellenállni a lelkendezhetnéknek. Elkészültem a Tu-114-es tunninggal. Bámulatos, hogy pár kisebb módosítás mennyivel élethűbbé tud varázsolni egy gyárilag kissé elméretezett, és 15-16 évvel ezelőtt kissé felületesen összeállított makettot.

Az elvégzett műveletek:
- a szárnyak megkurtítása, új törővégek kialakítása;
- a hajtómű-gondolák megrövidítése;
- a hajtóműgondolák mögötti fekete festés elkészítése a szárnyak alatt;
- a légcsavarok vonalában lévő törzs-megerősítés felfestése;
- a jegesedésgátló gumiborítás felfestése a függőleges vezérsík belépőélére;
- a légcsavarkúpok átfestése;
- a futóműszárak sötétebb acélszínűre festése;
- és a legkomplikáltabb akció: a légcsavarok forgóképessé tétele (eredetileg jól be voltak ragasztva - nem tudom, miért követtem el ilyesmit annak idején...).
sanyi 140231 2009. április 7. 17:28
Válasz erre
Az sem lehetett utolsó látvány:)
Bár én inkább a thai szépségben gyönyörködnék... Ők felkelő nap nélkül is csodásak szoktak lenni:) Holnap költözök Bangkokba...
Üdv Mindenkinek!
Sanyi
Fóka 140230 2009. április 7. 16:12
Válasz erre
:-) Most, hogy mondod... Először menetrendszerű járatnak tűnt, de ezek a behemót utaskísérők tényleg inkább börtönőrökre hasonlítottak. Ráadásul ott voltak azok a nyugtalanító géppisztolyok a hátukon... ;-)
MoMi 140229 2009. április 7. 14:27
Válasz erre
Szia Fóka!

Csak nem Con Air járaton voltál? -:)

momi
Fóka 140226 2009. április 7. 07:46
Válasz erre
Ejnye... Hát nem tudom, miért jó ez a légitársaságoknak. Egy esztétikus stewardess bearanyozza az ember hangulatát. A legpompásabb élményem a Thai International 777-esének fedélzetén ért, amikor a bámulatos szépségű fiatal thai hölgy benyitott a pilótafülkébe és időzött is egy kicsit az ajtóban, a felkelő nap sugarai pedig szemből átvilágították sejtelmesen áttetsző népviseletét - nekem meg a legelső sorban ülve gúvadtak a szemeim... A negatív rekordot pedig a Delta tartja számomra: a Salt Lake City divízió 727-esén a légiutaskísérők egytől egyik tagbaszakadt, jéghokis alkatú férfiak voltak -talán mormonok-, csak úgy döngött alattuk a padló, amikor végigtrappoltak az utastéren.
Fodi 140225 2009. április 6. 22:16
Válasz erre
Fóka, manapság már mosoly sincs a SAS-nál, a légikisasszonyokat meg légimammerekre cserélték... :D
Fóka 140223 2009. április 6. 21:32
Válasz erre
Amikor megláttam, hogy éppen errefelé jársz, biztos voltam benne, hogy nem hagyod ki a magas labdát... Nos, én nem csak repülőgépen szoktam táplálkozni. Kati pedig egyetért azzal, hogy táplálkozzak, különben éhen halnék.
Muzzy 140222 2009. április 6. 21:19
Válasz erre
Losi!
Nem látszik meg! :):):)
Vagy a mosoly is hízlal?
Kati mit szólt hozzá? :)
Muzzy
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127.