/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
HUJBI 140132 2009. március 19. 17:54
Válasz erre
decente 140131 2009. március 19. 16:20
Válasz erre
Üdv Urak!
nemrég szereztem egy Boeing 737-800-ast occóér
1444-es revell 04238-as dobozszámmal
nem vagyok különösebben utasgépes (bár van airbus380-asom is)
egy CFM hajtóműves, winglet nélküli van benne Hapag-Lloyd festéssel
egy barátom azt mondja, hogy az pont az, amiből magyart lehet csinálni
igazítsatok el légyszi!
Lapi 140130 2009. március 16. 12:18
Válasz erre
Szia Kislőcsös !

van munkám azóta, délelőtt vagy szombatokon vagyok szabad !
uj telefonszámom van , megírom Neked, de az emailen jöhet a válasz
KislõcsöS 140129 2009. március 14. 20:25
Válasz erre
Szasz Lapi4
És mifelénk mikor jársz?
Fóka barátom ma járt nálam.

Csocsesz

Malév forever :D
Fóka 140128 2009. március 14. 20:15
Válasz erre
Kedves Lapi!

Semmi akadálya, az adatlapomon ott az e-mail címem, szervezzük meg.
Lapi 140127 2009. március 14. 19:24
Válasz erre
Szia Fóka !

igazán szép a repülő !
kellemes a nosztalgia érzés !

én ugyan "csak" Malévot készitek, azért egy-egy régi szoci is becsusszan.

Egyszer szivesen megnézném a gépeket közvetlen közelről !
Fóka 140126 2009. március 14. 19:14
Válasz erre
Készen van

Készen van
Készen van
Társai közt, a végleges helyén

Társai közt, a végleges helyén
Társai közt, a vé...

Hát elkészült ez a sosemvolt piros madár... Nagyon tetszik, mert gyerekkori nosztalgiát ébreszt bennem. 1973-ban csináltam meg ezt az impozáns makettet először, persze most sokkal szebben sikerült. Egy szokatlan megoldásra is szükség volt építés közben: állványra szántam a repülőgépet, és a horgászólmot a futókon álló makettekhez képest ezúttal nem az orrba, hanem a farokrészbe kellett pakolnom, mert a tartókonzol bekötését a súlypontnál sokkal hátrábbra tették, és faroksúly nélkül meglehetősen instabilnak bizonyult az állványon álló makett.

Ez volt jó időre az utolsó új makettem, most nekiveselkedem a meglévőket tunningolni. Az első projekt az elméretezett ablakcsíkú Lufthansa 727-esem és 737-esem javítgatása lesz, hála KislőcsöS barátunk matricáinak :-)
Fuentes 140125 2009. március 14. 18:07
Válasz erre
KislõcsöS 140124 2009. március 14. 00:01
Válasz erre
Szia Fuentes!
Ez nem az a CityLine.Amire te gondolsz Az a Lufthansa CityLine,ez pedig a CityLine Hungary,egy magyar-ukrán-német légi teherszállító cég.Asszem 6 db An-26-ossal és ezzel az egy 737-200 assal.Ez a 737-es Olaszországban dolgozik Bologna-Róma-Szicília utvonalon repülve szállít légiárut,tehát nem várhato Ferihegyen.Csak magyar ezért építem meg,mint mindent amin HA- lajstrom van felfestve.

Szia Kislőcsös
Fuentes 140123 2009. március 13. 23:05
Válasz erre
Lehet ,hogy hülye a kérdés ,de milyen légitársaság ez a Cityline?
Annyit tudok ,hogy a Lufthansa regionális leányvállalata..
De ez mit takar pontosan?

Előre is kösz!
KislõcsöS 140122 2009. március 13. 21:42
Válasz erre
infora
infora
infora2

matricalap terv
infora2
DSCF0165

matricázás elött
DSCF0165
DSCF0170
DSCF0170
DSCF0172
DSCF0172
DSCF0173
DSCF0173
DSCF0174
DSCF0174
DSCF0175
DSCF0175
DSCF0176
DSCF0176

Nálam így áll most a projekt.
Az ablaksor ,a menekülési utvonal és a lajstrom már saját nyomtatás.
Ma elkészültem a teljes matrica lap szerkesztésével.Sajnos a konvertáláskor a színek kicsit átalakulnak de a lényeg így is látszik.
KislõcsöS 140121 2009. március 13. 21:03
Válasz erre
Ja,és a fű is túl zöldre sikerült ahoz képest hogy borús idö volt :D
KislõcsöS 140120 2009. március 13. 21:01
Válasz erre
Szia Ati!
Tegnap már épp irni akartam az IF tu-154es miatt,de akkor tudod hogy nem volt ilyen :D
Szép lesz.
Mikor érsz rá eljönni hozzánk?

Szia: Zoli
Fóka 140119 2009. március 13. 20:32
Válasz erre
Hát valóban úgy tűnik, az első kép a másodikból készült. Szerintem a legárulkodóbb a háttér: nemcsak az épületek és tereptárgyak, hanem a még a nem statikus dolgok, pl. a KLM svanc és a markológép is pontosan egyező helyen és helyzetben vannak mindkét képen. A markológép ráadásul valószínűleg éppen működött, mert a markoló karja (vagy ahogy hívják...) láthatóan kitérített üzemi helyzetben van. Ezek alapján kizárt, hogy különböző időpontban készült a két kép.
KislõcsöS 140118 2009. március 13. 20:10
Válasz erre
pict_014

Az a gyanúm hogy ez csak fotósopp (PhotoShop)...
pict_014
eredeti

Ez lehetett az eredeti kép ami Amszterdamban készült 2006 szeptember 2.án
eredeti
6ago32

2008 június olaszország,Bologna
6ago32
1020824682
1020824682
6ago32
6ago32
sh025
sh025
Voliamo G

Frissen feste a Voliamo szineiben F-GIXA lajstrommal.
Voliamo G

Szewasztok Srácok!

Asszem megdönthetetlen bizonyítékot találtam ma arra,hogy a CityLine-os 737-es nem is úgy néz ki mint ahogyan a CityLine honlapján fent van.Először az volt gyanús hogy nem találtam sehol képet róla amin a vezérsíkon a CityLine logo szerepel,de gondoltam csak én nem találok ilyet.A másik gyanús dolog pedíg hogy a fotósoppos képen nincsenek a vezérsíkon és az orrfutóakna ajtón a lajstromjel utolsó két betűje az EW.
A gép előző lajstromjele F-GIXA volt,tehát az XA volt felfestve ezekre a helyekre.
Namármost.Ha átlajstromozzák a gépet és átfestik a lajstromokat,felkerül a CityLine logo a törzs jobb oldalára,de a vezérsíkon megmarad a Voliamo Logoja,akkor amikor a CityLine logót később felrakták,miért festenék le a EW lajstromot.Ez nem túl logikus.
Tehát szerintem ez elsö kép csap retusált,mert elég nehéz lenne egyan azzal a háttérel elkapni ugyanabból a szögből kétszer.ráadásul szerintem kicsit ferdére is sikerült a vezérsíkra felrakni a logót a törzshöz képest.
Szerintetek?
Fóka 140117 2009. március 13. 07:54
Válasz erre
Hit-Color

Hit-Color
Hit-Color
Alakul

Alakul
Alakul

A kilencvenes évek közepén fedeztem fel és használtam a Tamiya spray-ket nagy, leginkább fényes fehér, vagy alumínium felületek festésére. Jól be is váltak, szerettem őket, de aztán jó ideig nem lehetett kapni, ezért leszoktam róluk. Pár éve viszont felfedeztem egy német gyártmányú dekorációs festékspray-t, Hit Color a neve és "nem makettezős" festékboltokban árulják, az is bejött. Csak nagyon kell vigyázni az optimális fújási távolságra (túl messziről fújva érdes lesz a felület, mert igen hamar szárad, túl közelről pedig megfolyik) ezért könnyű elrontani - viszont első fújásra is tartós, gyönyörű felületet ad. Mindezek ellenére a hagyományos fújást kedvelem még mindig a legjobban. Lám, végül a Tu-154-es is megszáradt, tegnap délután már fújhattam a szürkét, éjjel pedig a kisebb részletek következhettek ecsettel: a szárnyak törővégei, a szívótorkok pereme, a pilótafülke-ablakkeretek, kerékagyak, stb. Holnap matricázás :-)
Fuentes 140116 2009. március 12. 23:08
Válasz erre
Tamiya sprayfestékkel sosem próbálkoztál?
Fóka 140115 2009. március 12. 11:49
Válasz erre
Igen, Interflug. Malév és Aeroflot festéssel már megcsináltam, most nagy örömömre 35 év után megszereztem a Veb Plasticart eredeti készletét (képeket ld. pár hozzászólással lejjebb), ami egy megelőlegezett, végül soha meg nem valósult Interflug festésű matricát tartalmazott. Az Interflug késő nyolcvanas években beszerzett két Tu-154M-je egészen másképp nézett ki, mint ahogy a Plasticart tervezői elképzelték 15 évvel korábban. Ez a makett éppen olyan makettgyár-történeti kuriózum lesz, mint a Revell legelső, hagyományos gyári (kék-piros-narancs-sárga csíkos) festésű A380-asa, ami később szintén csak a Revell tervezők fantáziaszüleményének bizonyult.

A függőleges vezérsíkot a 2. hajtómű szívócsatorna-burkolatával együtt pirosnak szánták, amihez nagy, amorf matricát is adtak, ezt festéssel helyettesítem, a többi matrica fel fog kerülni a makettre.
Fuentes 140114 2009. március 12. 11:35
Válasz erre
Fóka 140113 2009. március 11. 16:26
Válasz erre
Készül

Készül
Készül

Tetőfokán az izgalom! Már 3 színt ráfújtam szépséges Tu-154-esemre, de most várakozásra kényszerülök, mert harmadik napja nem szárad meg a fehér (Testors - insignia white), és nem tudom folytatni a szürkével :-/ Talán az utolsó réteget túlhígítottam, nem tudom. A Testors fehérrel jártam már így párszor. Pedig külsőre csodaszép.
Cébés 140112 2009. március 9. 18:31
Válasz erre
eladni nem akarod?

Milyen gépekről van szó?
Topx 140111 2009. március 9. 16:07
Válasz erre
Van néhány összerakatlan 1/144es gépem, tudtok valakit aki "bérmunkában" elkészítené?

Tibi
Tel, 30/258-8736
sarkozi@citromail.hu
Fuentes 140110 2009. március 7. 14:42
Válasz erre
Sziasztok!
Az Eduard állítólag csinál 'matricasablonokat'utasszállító repülőgépekhez ,de én sehol nem találom ennek nyomát..
Tu-154 -eshez kellene. A pilótakabin üvegezéséhez..

Ha valaki esetleg tudna érdemi információt..
Fóka 140109 2009. március 5. 13:37
Válasz erre
Keret

Kék keret a Tu-154 ajtói körül
Keret

Közben észrevettem, hogy a lenti Malév Tu-154-es képem akkor készült, amikor még nem csináltam meg rajta az ajtók és vészkijáratok világoskék keretét. Azóta ezt a hiányosságot már pótoltam :-)
Fóka 140108 2009. március 5. 13:26
Válasz erre
Ragaszto 1

Ragaszto 1
Ragaszto 1
Ragaszto 2

Ragaszto 2
Ragaszto 2
Ragaszto, festek

Ragaszto, festek
Ragaszto, festek
Ragaszto, gyurma, celofan

Ragaszto, gyurma, celofan
Ragaszto, gyurma,...

Hát igen, ezek jó régen készültek. Ha jól emlékszem, a hetvenes évek közepén tértek át az alumínium tubusra. A hatvanas években másfajta üvegtégelyeket gyártottak, azok keskenyebbek voltak ezeknél, amiket a Tu-154-es dobozában találtam. A képek időrendben vannak. Az utolsón a korai típusok (pl. Il-18, Tu-114, DC-8) készleteinek jellegzetes tartozéka, a gyurma és a celofánlap is látható.
Tibcsi 140107 2009. március 5. 11:23
Válasz erre
Én ilyen tégelyekkel nem is találkoztam. :)
Fóka 140106 2009. március 5. 11:04
Válasz erre
IF TU5

IF TU5
IF TU5

A két kis tégely egyik mellékelt képen sem látszik, íme egy olyan, amin igen.
Fóka 140105 2009. március 5. 11:01
Válasz erre
IF TU5 1

IF TU5 1
IF TU5 1
IF TU5 2

IF TU5 2
IF TU5 2
IF TU5 3

IF TU5 3
IF TU5 3
IF TU5 4

IF TU5 4
IF TU5 4
Plasticart Tu-154 - Malév

Plasticart Tu-154 - Malév
Plasticart Tu-154 -...
Plasticart Tu-154 - Aeroflot

Plasticart Tu-154 - Aeroflot
Plasticart Tu-154 -...

+++ Újabb NDK makett 1973-ból! +++

Most érkezett meg, eBay szerzemény :-)

A Revell első A380-asához hasonlóan ez a makett is fikció, annak idején még úgy tervezték, hogy az Interflug is kap az új Tupoljevből, ezért a Veb Plasticart megelőlegezte a festésmintát a típusnak. Gyerekkoromban rettenetesen tetszett (most is), hatalmas dobozban hatalmas makett, impozáns készlet - és drága is volt. A 33 Ft-os Il-18-ashoz, a 36 Ft-os Tu-134-eshez és a kissé borsos árú 46 Ft-os Boeing 727-hez képest ezt aranyáron mérték: 78 Ft-ért!

Figyelemre méltó a két kis üvegtégely - a később alumínium tubusban mellékelt ragasztó és ezüst festék helyett akkoriban még ilyenben adták őket. Nemegyszer ki is folytak a dobozban, összedzsuvázva a műanyagot és a matricát - kellemetlen perceket szerezve ezzel a dobozbontáskor...

Az Interflug végül csak majd' 20 évvel később kapott 54-eseket, de már az "M" verzióból. Csak 1 évig használták őket, aztán megszűnt a cég, és a festése is egészen más volt, mint ahogyan azt a Plasticart tervezői elképzelték. Nekem azonban nosztalgikus emlék, és most -mivel az Aeroflot és a Malév már megvan- természetesen ezt a pompás piros madarat csinálom meg, harmincegynéhány év után ismét :-)

Itt látható egy link az megvalósult IF TU5 képekhez:

www.airliners.net/search/photo.search
Tibcsi 140104 2009. március 4. 07:44
Válasz erre
Én 134-est fogok építeni nemsokára. A svanckérdés passz, én az ablaksort el fogom tömíteni a maketten, mert a bal oldalon nem passzolnak a matricához. Úgyhogy nekem nem lesz átlátszó a szürke.

Mielőtt kivágod az ablakokat (a matricán) győződj meg róla, hogy passzol-e a makett ablakaihoz. Ha nem, akkor jobb az ablakokat "befalazni".
Fuentes 140103 2009. március 3. 23:50
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki épített már 154-est HAD-os matricákkal? /régi malévest/
Csak érdekelne pár dolog.

A svancon a fehér folt a zászlóval jól takar vagy átlátszik a kék?
A másik az ablaksor nagyon sötét szürke vagy átengedi a fényt?

Mi lenne ,ha még a matricalapon kivágnám az ablakok belsejét?
Vagy ez kivitelezhetetlen?

Köszönöm.
Tibcsi 140102 2009. március 3. 14:49
Válasz erre
Fóka,

Köszi a képeket. Engem főleg a lajstrom lepett meg. De az nagyon. :)
PETI 140101 2009. március 3. 11:40
Válasz erre
Szia Fóka!
Nagyon zsír lett a 134-es!
Fóka 140100 2009. március 3. 11:30
Válasz erre
Eredeti lajstromjele OK-KBK volt - és lett is, a Malév kaland után.
Fóka 140099 2009. március 3. 11:19
Válasz erre
Fóka 140098 2009. március 3. 08:55
Válasz erre
Polg144 A380 - Revell 1

Polg144 A380 - Revell 1
Polg144 A380 -...
Polg144 A380 - Revell 2

Polg144 A380 - Revell 2
Polg144 A380 -...
Polg144 A380 - Revell 3

Polg144 A380 - Revell 3
Polg144 A380 -...

Szia Cébés!

Azért a tömeggyártásnak is van hátránya, a hely... illetve annak hiánya. Bár van egy felfedezésem, évtizedek tapasztalatán alapul, akár természettudományos alaptétel is lehetne. Így szól: nincs olyan szoba, vagy polc, ahol még egy makett ne férne el. Ebből következik egy bizonyításra váró sejtés is: minden polc makett-befogadó képessége tart a végtelenhez :-)

Gyönyörű makett látható a képeiden - saját?

Ami az A380-as vásárlást illeti, azt hiszem, ezt most kihagynám. Én leginkább a régi típusokat kedvelem (60-as és 70-es évek). Az A380-as nekem 1:144-ben van meg, mégpedig a Revell első kiadása, amin még a hagyományos Airbus gyári festés látható, amivel a valóságban sohasem repült. Amint a képek mutatják, a szárny festése még egy megvalósítandó projekt lesz, ha elszánom magam. A gyári színeket nem fogom átfesteni, szerintem ez olyan ipartörténeti érdekesség, mint pl. egy bélyeg tévnyomat.

A Vatera Il-18-as árverését az utolsó pillanatig licitre készen vártam, de aztán elbizonytalanodtam... Egy olyan régi készletet már vétek lenne összerakni, az úgy érték, ahogy van, dobozban. Ezért most más örül neki (meg a feleségem, hogy megmaradt a pénz).

Mikor jársz Pestlőrinc környékén?
Cébés 140097 2009. március 2. 20:46
Válasz erre
01
01
03
03
05
05
06
06

Szia Fóka!

Gratula az újabb elkészült géphez!
Bár én is így ontanám az elkészült maketteket.
Ha akarsz 1/125-ös utasgépet akkor beszállhatsz egy rendelésbe.
A Heller 1/125-ös Airbus A380-asát készülök megvenni (rendelni).
A sima gyári festésű,potom 20 euró most,akcióban.

Cébés
Tibcsi 140096 2009. március 2. 14:59
Válasz erre
Te viszont elévülhetetlen érdemeket szereztél nálam a Tu-134 kabinablak festés titkaiért. :)))
Tibcsi 140095 2009. március 2. 14:58
Válasz erre
A Sunflower Li-2-es mellé kell építenem egy másikat is, mert már régi Malév színekben repül a kicsike. :) Szerencsére van hozzá alapanyag. :)
Fóka 140094 2009. március 2. 14:28
Válasz erre
Köszönöm!

Nagyon örültem a találkozásnak, rengeteg szépet láttam nálad. Azok az 1:48-as kabinbelsők egyszerűen fantasztikusak :-) Nem beszélve a Me-109-es motorjáról. És az a Sunflower Li-2...

Persze egy ilyen látogatásnak tapasztalatszerzési vonzata is van: a matricagyártás gondolata azóta is bennem motoszkál, nagyon látványosak voltak a házi gyártmányaid. Hazafele pedig be is mentem a Tecsóba, hogy vásároljak valami 1:125-ös Heller utasszállítót (egy darab sem volt...), valamint elhatároztam, hogy valahogy újrapingálom az Airfix-féle Lufthansa B-727-esemet, mert amióta láttam nálad rendesen kidolgozva, az enyém a borzasztóan vastagra sikeredett csíkjával egyre jobban zavar :-)
Tibcsi 140093 2009. március 2. 13:23
Válasz erre
Nagyon fájnos lett! Örülök, hogy jó helyre került a matrica. :))
Fóka 140092 2009. március 2. 10:49
Válasz erre
Polg100 Tu-134 - Veb Plasticart 6

Tu-134 1
Polg100 Tu-134 - Veb...
Polg100 Tu-134 - Veb Plasticart 7

Tu-134 2
Polg100 Tu-134 - Veb...

Már készen is vagyok újabb gyönyörű retró makettemmel, a HADvezértől csütörtökön szerzett Tu-134-essel, rajta Tibcsi matricájával (tökéletesen használható volt), amit tegnap vettem át :-)
4 átdolgozott nap (illetve inkább éjszaka...) alatt készült el, a szükséges technológiai lépések teljeskörű betartásával. Ez persze nem érdem, csakhát ezek az NDK készletek nemigen tudnak nálam sokáig dobozban maradni, és most szabadidőm is volt rá :-)
Gyula 140091 2009. március 1. 15:41
Válasz erre
Szia Zoli!

Ok a matrica. Jelentkezni fogok.

Üdv
Gyula
Zozó 140090 2009. február 28. 19:02
Válasz erre
Gyula,
holnap küldöm a képet.

Üdv
Zoli
Gyula 140089 2009. február 28. 16:23
Válasz erre
Kedves Zoli!

Az FCM DC-10 Skyjet matrica érdekelne.
Tudnál esetleg róla egy képet feltenni, vagy mail-ben átküldeni a gyula.wittmann@freemail.hu-ra.

Köszönettel: Gyula
Gyula 140088 2009. február 28. 15:39
Válasz erre
Jól néz ki a kicsike. Tedd majd fel ha kész lesz.
Nálam most egy 707-es készülget, már ha időm engedi :(
Zozó 140087 2009. február 28. 15:10
Válasz erre
Néhány eladó "airliners" matrica:
1/200
Skyline
Boeing 737 300 Thrifty Car Rental 1800-
737 300 Western Pacific Security Service 1800-
737 400 City Bird 1800-
Airbus 340 200 Sabena 1500-
FCM
B767-300 Varig,A320 TAM,A320 British ,Whale Raider,Catham Historic Dockyard,
A321 TransAsia Airways 2500-
Flightpath
Boeing 727 200 Wing and Tailplane Center Section 600-
737 200 Wing and Tailplane Center Section 600-
737 300 Wing and Tailplane Center Section 600-
Jet Decal
Boeing 737 200 Casino Express King 1800-
737 200 Hertz 1800-
737 200 Ryanair X-Mas 1800-
747 200 Cathay Pacific 2500-
Liveres Unlimited
Boeing 737 400 British Blue Poole 1800-
Airbus A320 United Airlines 1800-

1/144
Brasil Decal
Boeing 737 800 Virgin Blue/Britannia/Lauda BD144-38 4000-
Airbus A330 Delsey 2000-
Skyline
Boeing 737 300 Western Pacific Broadmoor 2000-
737 400 City Bird 2000-
Flightpath
Boeing 757 200 British Old colour 1500-
DC-9 Columbia 1500-
Liveres Unlimited
Airbus A320 Lacsa 1500-
A319/320/321 Data sheet 2000-
AHS
Boeing 767 300 Windows 1000-
Airbus A330 Windows 800-
VC-10/SWC-10 Windows 1200-
Aviagraphics
737 Detail Decal 2000-
Scaleliners
Boeing 727 200 Wing and Tailplane Center Section 600-
DC-9 Wing and Tailplane Center Section 600-
Airway Graphics
Boeing 737 300 Wing and Tailplane Center Section 600-
FCM
Boeing 747 200 British Chelsea Rose,DC-10 Skyjet,... 2500-
737 400 British Crossing Borders,... 1500-
737 200 British Olimpic, F-100 TAM... 2500-
Welsh Models
Comet 3B British European 1500-
A320 Airtours/AirWorld 1500-

Üdv
Zoli
zoltan.pribelszki@chapman-freeborn.hu
30-525-9596
Tibcsi 140086 2009. február 28. 10:07
Válasz erre
Airfix B-727 LH
Airfix B-727 LH

Eddig itt tartok a 727-essel. Már régóta áll a project, mindig akad más makett. :))
Vörösfenyõ 140085 2009. február 27. 14:38
Válasz erre
JAL

Felszállás közben
JAL
ANA 1

Szintén
ANA 1
ANA 2
ANA 2
ANA 3
ANA 3
JAL 2
JAL 2

Néhány kép Tokió belföldi repteréről, Hanedáról. :)
Gyula 140084 2009. február 27. 14:28
Válasz erre
Nincs gond.
Airfix-ből is van egy. Én a Pan Am-re fogok gyúrni
Fóka 140083 2009. február 27. 12:08
Válasz erre
Szia Cébés!

Nahát, az a vaterás Il-18-as igazi ritkaság. Az ezüst előfestést csak a hatvanas évek közepéig csinálták. Rá'dásul úgy emlékszem, ennek az Il-18-as sorozatnak még mozgatható volt a főfutó-zsámolya, bár jóval bumfordibb volt, mint a későbbi gyártások esetében. És a dobozban még ott van a kisebb doboz, hogy ne csússzanak össze az alkatrészek. A matrica pedig még a korai, újonnan is sárgás lakkal készült holmi. Az én legelső "nagy" makettem egy ilyen példány volt, ugyanezzel a dobozzal, de már az újabb szériából. 1968-ban, négyévesen kaptam, a Hobby boltban 33 Ft-ért mérték :-) A papám rakta össze, de nem tudta, mit kell a matricával csinálni, ezért gondosan körbevágta és Technokollal a hordozó papírral együtt ragasztgatta rá őket a makettre :-) Persze én rettenetesen örültem neki, akkor alapozódott meg az utasszállító makettek iránti, azóta is olthatatlannak bizonyult szenvedélyem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.