/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Boeing 140514 2009. július 17. 10:54
Válasz erre
Így népszerűsíti magát a vállalat?...
Fuentes 140513 2009. július 17. 10:31
Válasz erre
Sok ilyen van a világban.. (hogy el van döntve)
Naiv vagyok ,de akkor mi értelme megpályáztatni?
Cébés 140512 2009. július 16. 14:24
Válasz erre
Természetesen tudunk róla.
Én már terveztem repülőgép festést.Egyszer pedig majdnem összehoztunk egy légierős festegetést a MIG-29-es gépekre.Valami vicces figurákat kellett volna kreálnom a függőleges vezérsíkokra.
A mostani MALÉV témakörben azért nem indulok,mert ma már sajnos minden előre el van döntve.

Cébés
NHZsolt 140510 2009. július 16. 12:33
Válasz erre
Talán nem hallottatok még róla, de valakit érdekelhet...
www.malev.hu/Root/MalevDocuments/palyazat/palyazat-magyar.doc
Fuentes 140509 2009. július 15. 22:15
Válasz erre
A Burkolatra..
Vas metál, ezüst metál.. Ilyen színeket ír hozzá
Cébés 140508 2009. július 15. 12:16
Válasz erre
Típusa válogatja.
Általában nem olyan fényesek és többnyire nem is igazán fémszínűek (nem ezüst)
De láttam már olyat is,ami olyan volt mint a tükör.
Igazából a hajtómű burkolatára gondolsz vagy a fúvócsőre?

Cébés
Fuentes 140507 2009. július 15. 00:37
Válasz erre
Sziasztok!

Most készülök lakkozni a hajtóműgondolát. DE lenne egy olyan kérdésem ,hogy a fúvókák körüli vas/alumínium borítást is lakkozzam vagy ezek a 'takarólemezek' a valóságban nem fényesek annyira..?

-Köszönöm a segítséget ,előre is !
Regal 140506 2009. július 14. 12:23
Válasz erre
Szia!
Köszi, megpróbálom beszerezni.
Üdv, Regal
Airlinerfan 140505 2009. július 10. 13:09
Válasz erre
Regal 140504 2009. július 10. 10:54
Válasz erre
Sziasztok!

Égen-földön nem lehet kapni Fokker 100-as gépet, nem tudja valaki, hogy honnan lehetne beszerezni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Regal
Cébés 140503 2009. július 9. 22:48
Válasz erre
Newman 140502 2009. július 9. 07:27
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó matricák:
Aerowings decal
Il-86 Aeroflot/ S7 1500Ft
Il-86 Ural Airlines 2000Ft

peter.newman@freemail.hu
Üdv.:
Péter
Carbonos 140501 2009. július 8. 19:52
Válasz erre
Igen ilyesmi képekre gondoltam, köszönm, csak ahol egyértelműen kivehető a formája a dudornak.
Most a héten áll a project mert 13 órákat melózom, hétvégén beindulok.
G
L.P 140500 2009. július 8. 11:42
Válasz erre
737alja
737alja

Pl,ilyen?
L.P 140499 2009. július 8. 11:36
Válasz erre
milyen képek kellenek a hasáról?
Carbonos 140498 2009. július 7. 18:55
Válasz erre
Okés Stefan, köszönöm a figyelmeztetést. Egyébként Cébés még egy olyan adatra lenne szükségem, hogy mekkora az utasablak mérete?
Köszönöm
Gábor
Stefan 140497 2009. július 7. 14:26
Válasz erre
Ha "lábára" is lesz állítva, akkor ne felejtsd ki az orrsúlyt, amíg nem késő! ;) :)
Tibcsi 140496 2009. július 7. 14:22
Válasz erre
Igen, ugyanezt az Airbust fotóztam le én is. Végre kezdenek kibogozódni a szálak, jó munkát végzett kedves Watson. :)
Carbonos 140495 2009. július 7. 11:01
Válasz erre
Sziasztok

Nagyon köszönm a tetszés kinyílvánítást, igazán inspiráló. Méretét tekintve 110 cm hossz lesz, a törzs átmérője 105 mm. Legnagyobb problémámat az okozza, hogy eldöntsem, mennyire legyen kidolgozott. Panelezni mindenképp muszály lenne, de jó lenne ha valaki elvállalná helyettem, mert nekem sosem ment és félek, hogy nagy kárt okozok. Nem tudom legyen-e futómű, meg szívem szerint a beleséj is kidolgoznám, és rendesen ablakoznám. De elsőkörben a fődarabra koncentrálok, aztán ráérek majd agyalni rajta. Terveim szerint 3 hét múlva szeretném egyben látni a törzset és akkor már csak a szárnytöveknek a "púpjá" a kéne elkészíteni. Ez az amiben tudnál segíteni Cébés, hogy nem találtak a hasáról megfelelő képet. Ha tudsz valami klassz forrást kérlek oszd meg velem.
Gábor
Cébés 140494 2009. július 7. 10:31
Válasz erre
Szia Carbonos!

Végre valaki nem csak dumál,hanem tesz is valamit a project érdekében.
Nagyon komoly lesz,ha valamit tudok segíteni,írj!

Cébés
viper 140493 2009. július 7. 09:52
Válasz erre
Brutális! Főleg a mérete:)
Kb Mekkora lesz a végén?
Nálam szerintem el sem férne a lakásban, max csak akkor ha kidobnék egy-két bútort:)
Csak így tovább!
Kislõcsös 140492 2009. július 6. 22:52
Válasz erre
Kislõcsös 140491 2009. július 6. 22:45
Válasz erre
itt az aktuális flottája az easyJetnek:
www.airfleets.net/flottecie/EasyJet.htm
Kislõcsös 140490 2009. július 6. 22:44
Válasz erre
Én úgy olvastam hogy nem a 100. A319-ese hanem Airbusból a 100.
Andriska 140489 2009. július 6. 08:42
Válasz erre
Helló!

Travel Service 738-as matricája nincsen valakinek esetleg?

Üdv,
L.P 140488 2009. július 6. 08:35
Válasz erre
Az érdekes az, hogy ezek szerint két 100adik Airbusa van az Easynak.:-)
Tibcsi 140487 2009. július 5. 20:51
Válasz erre
Zoli,

Most, hogy jobban nézem a képet, nem lehet, hogy amit én lőttem, az egy 320-as? És abból a századik?
Carbonos 140486 2009. július 5. 19:07
Válasz erre
folytattam ly-nal...
Atya isten!
Carbonos 140485 2009. július 5. 19:05
Válasz erre
Üvegszálas orr
Üvegszálas orr
Üvegszálas orr, körbecsavarozott szélvédő kerettel
Üvegszálas orr, k...
Hátsó traktus mesterdarabja, tömör fából, szórógittelve
Hátsó traktus...
Itt látszik az Apu kiömlője és a csúszka
Itt látszik az Apu...
Méret érzékeltetése
Méret érzékeltet...

Szervusztok
Pár hete jelentkeztem a Boeing orr résszel 1:36 méretben. Ott még tömör volt, mostmár üvegszálból kikenve sablon alapján. Rákerült egy csavaros szélvédőkeret is plussz a tetőablakok. A projectet a popsival fojtattam, tömörfa telibe gittelve majd szórógittelve. Itt még teljesen tömör, hamarosan készül róla a sablon. Az oldalára még felkerül az APU-nak a lemezkerete szintén körbeszegecselve.
Aztán jön a törzs-kapszula, ami egyesíti a két végletet. Reményeim szerint augusztus elejére eljutok odáig.
Nem biztos, hogy érdekel titeket, de gondoltam felteszem ide, hátha valakinek tetszik.

Gábor
Tibcsi 140484 2009. július 5. 15:42
Válasz erre
Dash ?
Dash

Kösz Zoli, akkor jól sejtettem. Lefotóztam egy másik gépet is a finalon, főleg Momi kolléga kedvéért, hogy lássa, nem haragszom a Dash-ra. :)) Mindenesetre nekem a Rút Kiskacsa zajosabbnak tűnt, mint a sugárhajtásúak.
HA6ICH 140483 2009. július 5. 15:11
Válasz erre
Köszi Sanyi!

A 321-esre le is csaptam már.

Üdv: Pisti
sanyi 140482 2009. július 5. 14:42
Válasz erre
Hali!
Ha esetleg valakit érdekel, a vaterán van egy A-320 Wizz Air matricával együtt. Nekem semmi közöm hozzá, nem azért írtam.
Üdv
Sanyi
Kislõcsös 140481 2009. július 5. 13:28
Válasz erre
Szia Regal!

A Welsh Models gyártja 1:72-esben a klasszikokat és az NG-ket egyaránt,de nem ólcsó.
kb 80 font ! + posta
www.welshmodels.co.uk/MJApage.html
Regal 140480 2009. július 5. 13:09
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintetek honnan lehet beszerezni a legnagyobb B 737-es makettet, ajándékba csinálnám meg Malev festéssel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv, Regal
tgea78@gmail.com
Kislõcsös 140479 2009. július 5. 12:31
Válasz erre
Szia Tibcsi!
Az EasyJetnek van egy 100-as festésű 319-ese,ami a vállalat 100. airbusára utal a flottában,de ez nem az a gég,annak G-EZBR a lajstroma.
images.google.hu/imgres Az a G-EZID lajstromun nem tudom mi lehet a 100-as.
A DC-9 (MD-83)-as pedíg leginkább abban különbözik a B 717 (MD-93)-astól hogy a 717-esnek nagyobb a hajtóműve ás a függőleges vezérsíkja.
images.google.hu/imgres
Tibcsi 140478 2009. július 5. 08:24
Válasz erre
Trogir torony
Trogir torony
Régi ismerős Aeroflot színekben
Régi ismerős...
Norvég 737-es

Makettező szemmel nézve a svanc koszolása kissé túlzott. ;-)
Norvég 737-es
A koszos svanc közelről

Aki esetleg újra akarja karcolni a maketten. :))
A koszos svanc kö...
EasyJet Airbus (319?)

Tudja valaki, hogy mit jelent a felfestett 100-as?
EasyJet Airbus (319...
Ugyanaz a "100-as" Airbus a parkolóhelyen.
Ugyanaz a "100-as"...
Thomas Cook bácsi légibusza.
Thomas Cook bácsi l...
Ez a norvég-svéd DC-9 utód, aminek sosem tudom a pontos tipusát.

Hogyan lehet eldönteni, hogy ez B-717, vagy MD-akárhányas?
Ez a norvég-svéd...

Sziasztok,

Hazajöttem a nyaralásból, hoztam pár fotót is. Trogirban voltunk, ahol a közelben üzemelt egy reptér. Persze nem hagyhattam ki, oda is el kellett menni és a teraszról lőttem pár képet. A képek minőségét az is ronthatta, hogy a terasz üvegezett volt, tehát minden kép az üvegfalon keresztül készült. Csináltam részletfotókat is, azokat majd akkor veszem elő, ha megkérdezem, hogy mik azok az "izék" ottan. :))

Tibcsi
harold 140477 2009. július 4. 22:21
Válasz erre
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog.
harold 140476 2009. július 4. 22:21
Válasz erre
Esetleg ha kivágsz papírból egy gyűrűt aminek a belső átmérője akkora mint a maszkolandó felület széle, és ezt ráhúzod a hajtóműre. Még nem próbáltam, csak ötlet de lehet hogy működik a dolog.
Airlinerfan 140475 2009. július 4. 11:48
Válasz erre
Szia!

Egy török makettező kolléga egész ügyesen megoldotta ezt a dolgot!
Nézd meg az alábbi linket: www.airlinermodellers.com/forum/viewtopic.php
Gerasimenko 140474 2009. július 4. 11:42
Válasz erre
Arra gondoltam ,hogy ez egy speciális kérdés és az utasszállítók hajtóműgondoláin edzett agyak gyakrabban olvasgatják ezt a topikot!

-Köszönöm a válaszokat, segítséget jelentettek!
salou 140473 2009. július 3. 21:46
Válasz erre
Persze jobb lett volna ha ezt inkább a -Segítség- topicban kérdezed meg, mert ezt azért sokkal kevesebben olvassák!
salou 140472 2009. július 3. 21:35
Válasz erre
Szia!
Kérdésed mondhatnám telitalálat! A problémát nálad is a felület gömbölyded kúpossága okozza. Amúgy még számos más helyen is fogsz találkozni ezzel a problémával, pl; orrkúpoknál stb, stb. Megoldás lehet a versenyek börzéin kapható kb, 1mmm széles maszkolószalag, avagy a Revell maszkolófóliája. Ezt vágd vékony csíkokra és így használd. De még ez is megcsúszhat a felületen ahogy ráfeszíted. Mielőtt felteszed jobb ha külön megnyújtod és utána ragasztod fel. De talán a legjobb megoldás ha veszel jó minőségű teflonszalagot. Ezt is tetszés szerinti szélességűre vághatod, és ráadásul nem is ragasztós. Szóval én sem értem, hogy példul a nagy hírű Japán mókamesterek mondjuk a Tamiya-nál miért nem tudnak előrukkolni egy ilyesfajta jól tapadó, és könnyen nyújtható maszkolószalaggal. De ha bárki ismer ilyet, szóljon!
Egyébként sok esetben én is vékonyra vágott szigetelőszalagot használok ilyen helyekre. Ha Ákos olvassa amit leírtam, biztos segít hogy ő hogyan csinálja?
De ha bárkinek bármi más ötlete van ezzel kapcsolatban azt én is nagyon megköszönném!
vlevi 140471 2009. július 3. 20:50
Válasz erre
Az éleket maszkolószalaggal, a többit meg töltsd ki folyékony maszkolóval.
Vagy pedig használj több vékony csíkban maszkolószalagot úgy, hogy átfedjék egymást.
Gerasimenko 140470 2009. július 3. 20:21
Válasz erre
Szia Mindenki!

Van valami tipp vagy ötlet arra ,hogyan maszkoljam a hajtómű beömlőjénél lévő gyűrűt?
A maszkolószalag nem fekszik fel tökéletesen a 'hengerre', míg a szigetelőszalag lecsúszik és ragacsossá teszi a felületet.
Előre is köszi!
sanyi 140469 2009. július 3. 18:20
Válasz erre
Hali!
Mielőtt valaki rosszra gondolna, nekem semmi közöm hozzá. A vaterán van egy Revell A-321 1700-ért.
Jó 7végét mindenkinek!
sanyi
Cébés 140468 2009. július 3. 17:55
Válasz erre
Szia Momi!

Majd lesz időm,lenézek felétek.
Tavaly nyáron dolgoztam a lufiban másodállásban egy A320-as nagyjavításán.
4-es hangárban van a bázisunk + ki van adva bérbe,így hol egy bizjet,hol egy L410 áll bent.

XVI.-ker ben merre?

Cébés
HDG370 140467 2009. július 1. 16:30
Válasz erre
Ab025

Turboprops
Ab025
Ab026

Kék bal szárnyvéggel :D
Ab026
Ab027

elkúúdé
Ab027
Ab028

saab2000
Ab028
Ab029

LHB törzs
Ab029

Néhány általam készített Ferihegyen ismeretes Turboprop:D
momi 140466 2009. július 1. 10:42
Válasz erre
Szai CéBés!

Dolgozgatunk szépen AIRBUS-on és BOEINGeken is. Kicsit most csendesebb,de az LHB-vel nem tudom mit akarnak. A KRAS AIR B767 elviszi a tulaj. Orosz már el is ment.
4. hangárban most mi van bent?
momi
Airlinerfan 140465 2009. július 1. 10:21
Válasz erre
Szia Lapi!

Engem érdekelne a makett, régóta szeretnék már egy Classic Jumbót építeni! Dobj egy e-mailt, ha megvan még a makett és megbeszéljük a részleteket! Üdv.
PETI 140464 2009. július 1. 08:50
Válasz erre
Sziasztok!
Megvételre keresek 1:144-es JAK-40 és 1:72-es L-410 maketteket.
Ha valakinek van eladó, kérem írjon! kape21@gmail.com
Üdv
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.