/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Gerasimenko 139899 2008. december 23. 22:44
Válasz erre
Valaki tud arról infót ,hogy a Tu-154 -esek szárny-szürkéje általában megegyezett a törzs alsó szürkéjével?
Régi Maléves színekről beszélek, természetesen.. :-)

Boldog Karácsonyt mindenkinek és szép maketteket a fa alá!
Gyula 139898 2008. december 20. 15:40
Válasz erre
Szia HADvezér!

Köszönöm, hogy jelezted. Érdemes volt ma felkelnem. Természetesen megvárom a matricakészletet.

Üdv:
Gyula
HADvezér 139897 2008. december 20. 12:03
Válasz erre
sőt ha már így belejöttem :) lesz újra Wizz Air matrica és Január végére a JU-52 polgári, valamint a Li-2 HA-LIX Sunflower , majd Február végéig a LI-2 Maszovlet és a MALÉV is Várható lesz!

Addig is www.had.hu :)
HADvezér 139896 2008. december 20. 11:59
Válasz erre
szia Gyula!

Ha tudsz várni kb 2 hónapot (max), akkor lesz 500 -ashoz teljes HAD matrica készlet, SKY is, meg MALÉV is , sőt ha minden jól megy, akkor a SKYline maketteket is be tudom hozni, és akkor lesz 300 -as és 400 -as 737 -es ,matrica készlet is.

üdv: HADvezér
HADvezér 139895 2008. december 20. 11:56
Válasz erre
Szia Rittal!

1:100 as utángyártott Tu-134 eseket tudok szerezni, természetesen magyar HAD marticával ára: 4600.- + matrica 2970.- üdv: HADvezér
airchive 139894 2008. december 19. 23:28
Válasz erre
Delcom!
Légy szíves küldd el e-mail címed nekem. Pár dologban szeretném felvenni a privát kapcsolatot. Üdv. Airchive airchive@freemail.hu
Farkaskoma 139893 2008. december 18. 16:48
Válasz erre
revell 50 áll talán a legközelebb hozzá kékben, ha kevered 52-vel, képek alapján állítgatva a színeket. a svanchoz viszont 50 simán a legközelebbi. Az oldalcsík, és svanc nem minden gépen volt egyforma kék, volt köztük átfestésből adódó különbség. A legjobb ha beszerzed, vagy kölcsönkéred az Aerohistória Tu-154-es kiadványát. Az minden lehetséges kérdésedre választ ad.
Gyula 139892 2008. december 18. 09:45
Válasz erre
Szia Rizmajer!

Köszönöm a véleményedet, nem rontottad el a kedvem. A lajstromjelig még el sem jutottam, csak a három színen + a feliratokon elmélkedtem. Tényleg megérdemelne egy szép matricát.
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy: Nincs-e valakinek elfekvőben egy Sky Europ-os matricája?

Gyula
Gerasimenko 139891 2008. december 17. 22:19
Válasz erre
Sziasztok!

Tu-154 B kezdek építeni. Régi Malévest!
Nem tudja valaki ,hogy a felső fehér , az alsó szürke és a vezérsík kékjének mi a kódja? Illetve ,hogy Tamiya spray festékekben ezek beszerezhetők-e?
Négyet és könnyebbet , ugye.. :-)
rizmajer 139890 2008. december 16. 19:21
Válasz erre
Szia Gyula!
Ha elfogadod,ne kezdj bele. A 737-800-as 39,46 méter, az 500-as 31,01 méter. A függőleges vezérsík a maketten +10 mm-rel,szélesebb és magasabb a 800-on. Csúnyán nagy lesz a három szín, ha matricából csinálnád. Milyen jelű lenne a repülőd? A Malévnek tudtom szerint HA-LEP, és LER voltak. Az általad említett matricán a HA-LOC, LOM, LOH jel található. A kezedben tartott gép akkor egy gyönyörű SKYLINE gyártmány lehet,ami megérdemel egy szép matricát. Próbálj egy SKY EUROP-ot szerezni hozzá. HAD 144006 számon futott.Remélem nem rontottam el a kedved, de nekem ez a véleményem.
Szia Rizmajer.
Gyula 139889 2008. december 16. 11:04
Válasz erre
Kedves Muzzy!

Minél többet szeretnék felhasználni a matricákból, már amit lehet. Az én kezemben csak az 500-as gép van (igen , rövid törzsű)a matricát pedig csak a neten láttam, élőben nem volt még hozzá szerencsém.

Köszönettel
Gyula
Muzzy 139888 2008. december 16. 09:21
Válasz erre
Gyula!
Nem volt kezemben egyik sem, de ha jól tudom az 500-as rövid törzsű, a 800-as meg hosszú. Hogy a svancban van-e különbség nem tudom. Attól függ mit akarsz felhasználni? Ha csak a Malév feliratot, akkor szerintem biztos jó hozzá.
Muzzy
Gyula 139887 2008. december 15. 16:32
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem tudja valaki, hogy a Malév B-737-800-as matricáját(HAD) mennyire lehet a 737-500-hoz felhasználni.

A válaszokat előre is köszönöm.
Gyula
rittal 139886 2008. december 10. 22:00
Válasz erre
Szabi77 139885 2008. december 10. 17:40
Válasz erre
rittal!

Szia!
1/100-as NDK-s Tridentet láttam a vaterán nézd meg!
Szabi77
rittal 139884 2008. december 9. 01:10
Válasz erre
Sziasztok!

1/144 Airfix DC-10 -est és Hawker-Siddeley Trident -et keresek 1/144-es Airfixben vagy 1/100-as NDK-s ban, aki tud segíteni írjon!
Köszi: rittal
Fóka 139883 2008. december 2. 22:11
Válasz erre
Szia! Megjött, a képek is, kösz. Nem rossz a cucc, még gondolkodom - kellene hozzá pénzügyminiszteri (hitvesi) jóváhagyás is...
Cébés 139882 2008. december 2. 22:02
Válasz erre
Szia Fóka!

Megkaptad az üzenetem? Nem láttam az elküldöttek között,így most nem tudom elment e.

Cébés
Fóka 139881 2008. december 2. 21:58
Válasz erre
Mint a szemem világára :-)

Érdekes, a hasonló kategóriájú Beluga nem vonz annyira - talán majd 20 év múlva, amikor az is ritkaság lesz már...

Kerekítettem egy cikket is a Guppy-témáról, gondolom, hamarosan megjelenik.
salou 139880 2008. december 2. 21:28
Válasz erre
Vigyázz rá mert szerintem te vagy az egyetlen a világon akinek ez a makett megvan ill. össze is rakta.
Fóka 139879 2008. december 2. 09:27
Válasz erre
Nnna, hát erről nem tudtam...
Gondolom, ez valami nem ragadós lakkféle lehet, bizony jól jött volna.

Sebaj, így meg izgalmasabb volt :-)
Muzzy 139878 2008. december 2. 09:21
Válasz erre
Fóka!
Ilyen esetekben ajánlom a folyékony matricát, amit a microscale gyárt!
Muzzy
Fóka 139877 2008. december 2. 09:09
Válasz erre
Amikor még nem tudtam, mi vár rám...

Amikor még nem tudtam, mi vár rám...
Amikor még nem...
Készülnek a csíkok

Készülnek a csíkok
Készülnek a csí...
Az eredmény - 1

Az eredmény - 1
Az eredmény - 1
Az eredmény - 2

Az eredmény - 2
Az eredmény - 2
Végül a polcra került

Végül a polcra került
Végül a polcra ker...

Sziasztok!

Elkészült a Guppy, amiről pár hozzászólással lejjebb lelkendeztem. Jól ment az építés, de bizony a matricázás a végén rettenetes küzdelemmé fajult. Végül szép lett, de úgy gondoltam, megosztom veletek a történteket, régi készleteknél előfordulhat mással is ilyesmi.

Sz'al a probléma első jelei akkor jelentkeztek, amikor az első matricát, a bal első szines csíkozást vízbe raktram: a fólia rövidke ázás után mákszemnyi darabkákra mállott szét. Sebaj, gondoltam, a csíkokat ráfestem, a maradék szöveges részeket pedig lakkal megerősítem, amint szoktam ilyen esetekben. Rá is fújtam 3 réteg Revell 01-es lakkot a matricalapra. A négyszínű csíkokkal 4 nap alatt végeztem, aztán jöttek a szövegek. És hát szörnyű élmény volt, amikor megtapasztaltam, hogy az első matrica még egyórás áztatás után sem akart elválni a hordozó papírtól. Az idők során (kb. 25 év) a matt felületű matricák lakkja ugyanis annyira áteresztővé vált (gondolom, a parányi repedésektől, amik miatt először szétmállott), hogy a lakk átszivároghatott a papírra, az meg nem volt elég jól impregnálva, és szépen beleragadt az egész. Így hát kénytelen voltam a körbevágott matricát a sarkánál pengével óvatosan leválasztani az alapról, a hártyavékony, kissé nyúlós réteget csipesszel lehúzni, majd ujjbeggyel finoman addig simogatni a hátoldalát, amíg a maradék nedves papírt eképp ledörzsölvén átlátszóvá vált a hártya. Így aztán már fel tudtam rakni a makettre. Ezzel a macerás módszerrel sikerült pár óra alatt az összes szöveges matricát (12 db) megmenteni, bár itt-ott parányi hiányok is keletkeztek a felületeken - ezeket végül tűecsettel korrigáltam. A lakkozás után aztán az eredmény minden várakozásomat felülmúlta - a művelet közben nemigen tudtam elképzelni, hogy ez a hártyasimogatásos módszer sikerülhet...

Fóka
salou 139876 2008. november 28. 14:15
Válasz erre
A gép 27-én, ha jól emlékszem hajnali 1 órakor érkezett, az éjszaka leple alatt.
A vízsugár megállt volna felette:))
lacee 139875 2008. november 28. 08:55
Válasz erre
Hello Mindenki,

Olvasom, hogy megérkezett az első Malév Q400 Ferihegyre!
Első fotók landolás után, fogadás, vízsugár, stb...?
Ha valakinek, aki szabadon mozog a "placcon" van ilyen fotója remélem közkinccsé teszi!
Előre is köszi!

Üdv,
lacee
harold 139873 2008. november 25. 20:51
Válasz erre
Sziasztok!
Ilyen link még jöhet!
lacee 139872 2008. november 25. 20:30
Válasz erre
Sziasztok!

Biztosan van köztünk olyan, aki már ismeri az alábbi két linket.
Én csak most találtam rájuk, akinek hozzám hasonlóan új, annak jó szórakozást!

radar.zhaw.ch/radar.html www.flygradar.nu/karta.php

On-line lehet kukkolni Zürich-Kloten illetve Stokcholm és "környékének" légiforgalmát!
Szerintem óriási!
ferenc320 139871 2008. november 18. 17:20
Válasz erre
Szia Lapi! Mi az e-mail cimed? Irj a mef320@freemail.hu-ra! Udv: Feri
Lapi 139870 2008. november 17. 19:59
Válasz erre
Szia Ferenc320 !

érdekel az NDK makett !
nem müködik nekem a vatera dolog. kérlek irj árakat privátbal.

köszönettel : Gábor
ferenc320 139869 2008. november 16. 19:03
Válasz erre
Hali mindenkinek!
Van egy-ket elado makettem (1:100-as NDKs Tu144, Tu-134, Tu-20, Il-28, stb.), feltettem oket a vatera-ra, hatha erdekel valakit ...
sainz 139868 2008. november 15. 14:12
Válasz erre
Lapi 139867 2008. november 14. 23:17
Válasz erre
Szia Cébés !

ezt szerezd meg nekem kérlek.http://www.vatera.hu/ford_sierra_nem_matchbox_burago_104040375.html

nem értek a vaterához ... :)
köszi ..
szombanon du lejár !
Lapi 139866 2008. november 13. 22:34
Válasz erre
Szia Cébés!

jól vagyok !
lecseréltem a kocsit is.
jo, hogy volt otthon egy másik ilyen...
csak egy kis "papirmunka"
az NDK makettek kellenek persze ! :)

hónapok óta nem volt a kezemben repülőgép ...
szokás szerint nyakamba esett minden ...
majd leirom !

Ti jól vagytok ?
Cébés 139865 2008. november 13. 17:16
Válasz erre
Szeva Lapi!
Mi történt veled?
Nem tűnik kicsinek a crash.

Lehet van pár eladó NDK

IL-62
Tu-114
An-12
Trident

Össze vannak rakva de nincsenek festve,csak matrica ahogy az 25 éve volt szokás:)
És lehet hogy hajlandó vagyok megválni az 1/100-as Airbus A330-as gépemtől röpke 20-25e Ft-ért :)
HADvezér 139864 2008. november 8. 11:16
Válasz erre
Természetesen MALÉV jelzésekkel, ez lamaradat ez előbb :) üdv:HADvezér
HADvezér 139863 2008. november 8. 11:13
Válasz erre
Szia sztok!

Elkészült az 1:100 as Tu-154 illetve Tu-134 matricánk!

Tu-134 makett, 1:100 ban is kapható nálunk :)

Akit érdekel ide küldjön mailt: info@had.hu, megnézni a www.had.hu-n lehet, üdv: HADvezér
Lapi 139862 2008. november 7. 22:51
Válasz erre
kocsim
kocsim

Szia Fóka !

egyszerűen szóhóz sem jutok ...
csodaszép gyűjtemény !
nekem is akad egy-két vasmadár, de az én "karrieremnek" vége.
idén augusztusban kifogtam az uton egy b... k... sz... -et
a kocsimból ez lett (kép)
azóta hiszek az istenben mert kiszálltam a kocsiból...
csak a kezem már nem a régi...
pepe 139861 2008. november 7. 21:56
Válasz erre
Köszi, én is ezekre az átalakításokra gondoltam. a szárny már átalakításra került és a hajtóművek most vannak tömítés alatt.
Gyerek koromban a temető mögötti úton mentem ki a felszálló végéhez (ha tudod hol van) és ott vártam a gépeket. A álltalában a tűzoltó állomás elött tették le a gépe, persze miután megépült a "kettes".
Fóka 139860 2008. november 7. 20:57
Válasz erre
Tu-154 B-2

Tu-154 B-2
Tu-154 B-2

Nnnna, gyorsan csináltam 1 jobb képet a B-2-ről :-) Ezen jól látszanak a hajtóművek.
Kislõcsös 139859 2008. november 7. 20:55
Válasz erre
BIG_0005055978
BIG_0005055978
77835_big
77835_big
október 16. átrepülik a leendő LQA-t a festésre
október 16. átrep...

Szia Ati :D
Már többször kerestelek,de mindig vissza jöttek az ímélek.Én is tul vagyok a költözéesn,de azt majd privátban.

A Q400-asokról annyi infom van hogy bizonytalan mikor jön a Lima-Qebec-Alfa.
Azt csiripelik a ferihegyi madarak hogy még nincs kifizetve se a festés ,se semmi.(ere inkább nem mondok semmit)
De legalább már találtam 2 képet a kávédarálóról :D
Közben én meg belefogtam a q400-as grafikájának rajzolásába

Sziasztok
Fóka 139858 2008. november 7. 20:45
Válasz erre
Tu-154 B-2

Tu-154 B-2
Tu-154 B-2

...a mellékelt képen talán látszik a különbség: ez a Welsh Tu-154 B-2-je (vákuumformázott, 1:144), elég jól látszik a képen a középső hajtómű kialakítása. A két szélsőn a sugárfordító rostélya túlzottan hangsúlyos, le kellett volna csiszolnom :-/ A valóságban egyáltalán nem áll ki.
Fóka 139857 2008. november 7. 20:36
Válasz erre
Én is sokáig (1992-2007) laktam Vecsésen :-) 5 perc volt bebicajozni Ferihegyre, a műszaki bázison (UHMB "A") dolgoztam.

A hajtóműveket én mindenképpen átalakítanám, teljesen mások a kiömlőnyílások és a sugárfordítók. Mivel egyéb jellegzetes formai különbség nincs (csak a szárnytők), a két altípus első pillantásra leginkább a hajtóművek formája alapján különböztethető meg. A Tu-154 B-2-nek NK8-2U típusú hajtóműveik voltak, az M-nek pedig D30-KU (ugyanaz, ami a széria Il-62-eseken). Az 1-es és 3-as pozícióban (a két oldalsó) a legjellemzőbb különbség, hogy a sugárfordító lemezei a B-2-n a gondolán belül vannnak egy rostély mögött, és amikor átállnak, az kívülről nem is látszik (csak hallatszik :-)), az M-en viszont a gondola végén szabadon láthatók, és a mozgató mechanizmus áramvonalazó burkolata is láthatóan kiáll. Ezeket a kis kitüremkedéseket tehát el kell távolítani (Ha a Zvezda makettet csinálod, a sugárfordító a 12. sz. alkatrész az öntőformán). A 2-es (középső) hajtóműnél viszont maga a kiömlőnyílás különbözik, a B-2-n oldalról nézve jellegzetes görbe vonalat képez, az M-en viszont sima kör alakú. Mivel az M csöve hosszabb is, a maketton egyszerűen csak bele kell reszelni a B-2 kiömlőnyílásának vonalát. Aztán ott van még a segédturbina (VSzU), ami a B-2 verzión az M-től eltérően a függőleges vezérsík kilépőélének tövében, az oldalkormány alatt kialakított kis kidomborodó gondolában van, kiömlőnyílása a 2-es hajtóműé felett van. Ez sajnos az én 1:100-as példányomon nem látszik (az NDK makett a prototípust mintázta, amin még nem volt, én meg lusta voltam...). De bizony ezt is érdemes kialakítani a maketten.
pepe 139856 2008. november 7. 20:02
Válasz erre
Köszi fóka!
Tehát keverjek ki valamit, ok!Az il tényleg csodás.
Én inkább harcjárműveket csinálok(keceli zsuzsi, kilőtt panzer, nashorn), de amikor megláttam a boltban a Tu-t, azonnal viszzajöttek gyerek korom emlékei, amikor még minden nap kijártam a nagy vasakat bámulni Ferihegyre (amikor még vecsési voltam).
Még egy kérdés: Van értelme szerinted bajlódni a hajtómű átalakitással, mert nekem M változat van meg? A szárnyat már "kiegyenesítettem".
Fóka 139855 2008. november 7. 19:16
Válasz erre
Il-18 1

Il-18 1
Il-18 1
Il-18 2

Il-18 2
Il-18 2
Il-18 3

Il-18 3
Il-18 3
Il-18 4

Il-18 4
Il-18 4

Szia Pepe!

Az Il-18-as az egykori NDK Veb Plasticart 1:100-as makettje. Néha még manapság is elérhető az eBay-en, de elég drágán (1-2. kép).

Érdekesség: pár évtizede egy igen kis szériában még Malév matricával is árulták, de -ha jól tudom- boltokba sohase került, csak a Malév reprezentációs készletét gyarapította (3. kép). Én a saját példányomon a Malév színeket festéssel csináltam - ami azt illeti, jobb lett, mint a matrica... (4. kép)

Szürke: nekem a Testors festékek jöttek be, a szürkét fényes fehérből és feketéből kevertem ki. A keverést szemre szoktam csinálni, a pisztoly tartályába töltött fehérbe addig kevergetek bele feketébe mártott ecsettel, amíg a kívántnál egy kicsit világosabb szürke árnyalat ki nem alakul. Azért kell egy kicsit világosabb, mert a száradáskor a szürke parányit sötétülni szokott.

Ami a végső árnyalatot illeti, van egy általános tapasztalatom minden színre: ha az eredeti repülőgépen használt festék árnyalatával egyező színre festünk egy makettet, az optikailag sokkal sötétebbnek fog tűnni a kisméretű maketten. Én ezért minden színből világosabb árnyalatot keverek az utasgépeimnek, akkor tűnik élethűnek. Láttam egyszer egy KLM 747-est 1:144-ben az eredeti gyári festékekkel lefújva - hát zavaróan sötét volt.
pepe 139854 2008. november 7. 17:01
Válasz erre
szia fóka!
Szépek Az il egyszerűen meseszép. milyen gyártmány?
Segíts nekem, milyen szín a szürke a tu 154 alján!
Ép ilyet építek most.
Tibcsi 139853 2008. november 7. 12:44
Válasz erre
Én is ugyanezekkel a festésekkel tervezem megépíteni a sajátjaimat. Mégiscsak ezek a legszebbek. :)
Fóka 139852 2008. november 7. 11:48
Válasz erre
IL8

IL8
IL8
TU3

TU3
TU3
TU5

TU5
TU5

A Malév festéseket én -jobb technológia híján- festéssel állítottam elő. A betűket szabad kézzel, ecsettel pingáltam két maszkolószalag-csík között, ami a régi Il-18-as betűtípusnál elég macerás volt... Mindenesetre a vártnál jobban sikerült. A képeken látható állapothoz képest a két Tupoljevnek az ajtók körüli világoskék kerete is fent van már, és az 54-esen az utastér ablakait is megcsináltam Clearfix-szel. Én a Tu-154-essel küzdöttem meg alaposan: régi, padláson talált, romos darab volt. Emlékszem, 8-10 éve egy későőszi estén munka után utaztam el érte, meg egy DC-8-asért Bp-ről Szajolra.
Tibcsi 139851 2008. november 7. 11:33
Válasz erre
Az NDK-s gépekből mára egy roncs IL-18, egy kevésbé roncs Tu-154 és egy originál Tu-134 maradt. A Tupoljevekre már elkészítettem a Maléves feliratokat, az Iljusinhoz meg elsősorban lelkierő kell, mert az bizony eléggé romos... :(
Fóka 139850 2008. november 7. 11:30
Válasz erre
Köszönöm :-) Annyit tennék még hozzá, hogy a képen látható makettek többsége gyári készletek alakítás nélküli kidolgozása. Igyekszem igényesen elkészíteni őket, de olyasfajta mesteri akciókat, mint pl. a lejjebb látható Challenger > CRJ-200 átalakítás, vagy egyéb precíz tunningokat nemigen szoktam csinálni, ezért nagy tisztelettel bámulom az ilyen munkákat.

Ami az NDK maketteket illeti: nekem is gyerekkori nosztalgia tárgyai, karácsonyra, születésnapra mindig azt kértem... Emlékszem az első Il-18-asomra, 33 Ft volt az ára a Hobby boltban, ami nekem akkoriban a megvalósult mennyországot jelentette :-) Az elmúlt években újonnan összeállított vagy felújított NDK makettek készítése közben különös örömöt okozott, hogy amiket régen csak úgy összeragasztgattam tömítés, festés, stb. nélkül, vagy max. a készlethez adott ezüstöt mázoltam rá szőrehagyó ecsettel, évtizedekkel később a mai, sokkal igényesebb technológiákkal tudtam újra megcsinálni.
Tibcsi 139849 2008. november 7. 10:52
Válasz erre
Csak ámulok és irigykedek. :) És sóhajtozva visszagondolok a gyerekkoromra, amikor nekem is megvolt az összes NDK-s utasgépem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.