/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Kferro 139696 2008. szeptember 12. 12:36
Válasz erre
Köszönöm a tippeket! Egyelőre még nem tudom, hogy milyen nagvasat kellene összeépíteni. Igazából nincs kedvenc géptípus ebben a kategóriában. Valamit tudnátok ajánlani?
HADvezér 139695 2008. szeptember 12. 11:32
Válasz erre
üdv Gabcsi! Köszönöm a dícséretet örülök, hogy örömet tudok szerezni vele másoknak is. Az 1:100 as is fent van már a honlapomon, ugyan olyan csak át kellet kicsit rendeznem. Egyelőre csak a régi festés lesz, de később jön az új is:)
nemsoká lesz 767 200/300 a Zvezdától 1:144 ben. Matrica van hozzá most sok mivel a Revellhez már gyártottam és megmaradt egy pár belőle. Az év végére ígérték a beszállítók. Akár nálam is tudtok rendelni- lesz makett matrica együttt akciónk is.

üdv: HADvezér
HADvezér 139694 2008. szeptember 12. 11:28
Válasz erre
Szia Viper! Wizz Air szín: Magenta + egy pár százalék fehér, a lilát nem tudom. makett festékben még nem láttam.
Toth_Gabor 139693 2008. szeptember 12. 11:20
Válasz erre
Hali!
Van itt egy példa a festésre.

hsfeatures.com/727200dh_1.htm
Varjúbácsi 139692 2008. szeptember 12. 10:57
Válasz erre
Kferro!
Azért nem annyira tiszta és gyári új minden gép. Nyilván nincs rajta annyi szutyok, mint egy hk.-n, de azért panelvonalazni, a hajtómű kiömlőt megégetni, szerelőnyílások környékék megdolgozni lehet. Tegyél mellé reptéri kiegészítőt, lépcsőt, kofferkulit, azonnal életszerű lesz.
Kferro 139691 2008. szeptember 12. 08:47
Válasz erre
Sziasztok!

Eddig csak katonai gépekkel foglalkoztam, de gondolkoztam már azon, hogy össze kellene rakni valamilyen utasgépet. Egyedül ami eddig visszatartott az az, hogy nem tudom, miként lehetne egy kis életet vinni beléjük. Mivel a civil gépek rendszerint igen tiszták, ezért nagymértékű koszolásról a maketten szó sem lehet. Enélkül viszont tartok tőle, hogy egy elkészült gép nem lenne más, mint egy műanyagdarab.
Tudtok valami ötletet, tanácsot adni?
Carbonos 139690 2008. szeptember 12. 08:38
Válasz erre
Nagyon köszönöm az infót, megpróbálom a csövet előszőr is. Nem a pénzt sajnálom, csak jobban értékelem a saját kezem munkáját és szeretek foglalkozni vele.
Mégegyszer köszi

Gábor
Zozó 139689 2008. szeptember 11. 21:17
Válasz erre
Szia
Lehet kapni különböző átmérőjű műanyag csöveket, abból meg lehet csinálni egy toldást a beömlő és a kompresszor lapátsora közé.
Na és kapható gyantából is a 737-es erőforrása az AHS-nél(nyitott ill. csukott sugárfordítóval: Contrails Models/InFormation CM44-737-NGRV CFM56 Engines /Reverser Open/ $12.00
Carbonos 139688 2008. szeptember 11. 19:46
Válasz erre
Sziasztok
Jelenleg egy 737-800-on dolgozom és szeretném a segítségeteket kérni abban, miként lehetne a hajtóművet kicsit feljavítani? Az a problémám, hogy a hajtóműgondola csak kívülről nem kör keresztmetszetű (lapos az alja) de belülről viszont körnek kéne lennie, ezzel szemben követi az állandó anyagvastagság miatt a külső formát és emiatt hézag van a gondola belső fala és a turbina között. Megvettem a fotomaratást hozzá és szeretném ha normálisan is nézne ki... Agyalok már egy ideje de semmi használható ötlet nem jut eszembe. Segítségeteket előre is köszönöm.
Gábor
viper 139687 2008. szeptember 11. 16:52
Válasz erre
Hali!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a Wizzair gépek színeit milyen színekből lehet kikeverni? Főleg az elején és a hajtóművön lévő pirosas színre gondolok, de ha tudja valaki a másik lila színt azt se bánnám.
És ha lehet revell kóddal:)

Előre is köszi
Gabcsi 139686 2008. szeptember 8. 14:32
Válasz erre
Szia Feri!

Nagyon király lett a matricalap, GRATULÁLOK hozzá! Pont olyan, amilyen a srácoknak kell. Ha ilyen lesz a nagyobb, 1:100-as léptékű is, akkor szerintem tuti aranyba fogják foglalni a nevedet!
Üdv: Gabcsi
HADvezér 139685 2008. szeptember 8. 13:38
Válasz erre
Sziasztok!
jó hír: a hét végére elkészülnek a tu-154 es matricák, a makett beszállítója a jövő hét végére ígérte a makettet. aki akar nálam is rendelhet lekötöttem egy pár db-ot
bővebb info: www.had.hu
tobika 139684 2008. szeptember 6. 16:58
Válasz erre
Szisztok!
Eladó néhány utas gép ime:
--Boeing 767 (Hasegawa 1/200)(Delta Air Lines) 2500ft
-DC-10-30-40 (Hasegawa 1/200)(Northwest Airlines) 2500ft
-MD-11 (Hasegawa 1/200) (American Airlines) 3000ft
-Boeing 777-200 (Hasegawa 1/200) (lauda Air) 3000ft
Carbonos 139683 2008. augusztus 27. 12:31
Válasz erre
Akkor Te a világos kékre gondolsz? Nézd meg az 5012-őt bár lehet, hogy hülyeséget mondok. Az üvegszálas mosdónkat azzal fújtam és úgy rémlik mintha...csak most nem vagyok otthon.
HADvezer 139682 2008. augusztus 27. 10:01
Válasz erre
igen ez az új, a régi csíkját keresném mert ahány fotó annyi féle árnyalat...
Carbonos 139681 2008. augusztus 26. 19:54
Válasz erre
Szia lehet, hogy ez már az új de én RAL 5022-ről tudok.
Gábor
HADvezer 139680 2008. augusztus 26. 18:49
Válasz erre
sziasztok már csak a régi MALÉV festéshez hiányzik a RAL szín kód . Az újhoz már megtaláltam
HADvezer 139679 2008. augusztus 26. 18:08
Válasz erre
sziasztok
tud valaki pontos RAL színkódot a MALÉV gépek festéséhez? sürgős lenne :)
sanyi 139678 2008. augusztus 26. 17:23
Válasz erre
Sziasztok!
Az Avro RJ-85/RJ-X -nek van teherszállító változata? Ha van tudnátok küldeni képet? Azt tudom hogy a Bae-146-nak van, de azt nem tudom beszerezni csak ezt.
Köszi előre is!
Sanyi
Cébés 139677 2008. augusztus 26. 14:29
Válasz erre
1/50
1/50

Sziasztok!

Bármilyen típusu utasgépet keresek az alábbi méretarányokban.

1/50...1/36...1/25

Valami ilyesmire gondoltam

06-20-961-69-45
tobika 139676 2008. augusztus 25. 11:30
Válasz erre
Sziasztok!
Szeptember elején érkezik a Kék Kobrába Tu-154 a zvedától.
Lehet elő rendelni is.
A részletekért hívjátok Drake-t.
Kislõcsös 139675 2008. augusztus 22. 21:56
Válasz erre
rittal 139674 2008. augusztus 19. 19:59
Válasz erre
Sziasztok!

Gyulának van igaza, valóban arra az esetre gondoltam, amikor gyerekek voltak a fülkében, nagyon szomorú történet. A gépet is és festést is jól benéztem, ugylátszik félálomban néztem az NGC-t, mert valóban A310-es volt és a gép festése is teljesen más. (persze igy hiába kerestem a neten az A320-as Hong Kong-i járatot:))

Viszont továbbra is érdekelne hogy ismerei vki ezt a kit-et? Néhány webshop-ban "in-stock" készleten van, de a Zvezda lakonikusan csak annyit közölt, hogy a kit nem szerepel a 2008-as katalógusukban...

üdv: rittal
Gyula 139673 2008. augusztus 18. 09:21
Válasz erre
Gyula 139672 2008. augusztus 18. 09:19
Válasz erre
Ha apuci kedvenc csemetéje okozta esetről van szó (1994. 03. 23.), akkor az A-310-304 volt. 2006-ban is volt egy A-310-es (2006. 07. 09) Sibir Airlines,illetve egy A-320-as(2006. 03. 05.) Armavia. Ezekhez nem jó az Aeroflot matrica. Forrás: airdisaster.com
Ata92 139671 2008. augusztus 18. 09:15
Válasz erre
Itt két balesetről volt szó :

Az egyik az Aeroflot Moszkvából Hongkongba tartó 593-as járata volt, egy F-OGQS lajstromjelű Airbus A310 (1994. március 23). A pilóta beültette a kapitányi ülésbe 15 éves fiát, aki a botkormány erős megmarkolásával véletlenül kikapcsolta a robotpilótát és a gép lezuhant.

A másik az Armavia Jerevánból Szocsiba tartó 967-es járata volt, az EK-32009 lajstromjelű Airbus A320 (2006. május 3.). Ez pedig a tengerbe zuhant, ahogy Cébés írta.
viper 139670 2008. augusztus 17. 21:54
Válasz erre
Szerintem meg arra, amikor a kapitány bácsi beültette a gyerekeit előre és a gyerkőc kikapcsolta véletlen a robotot. De az is egy A320 volt.
Cébés 139669 2008. augusztus 16. 22:25
Válasz erre
Szerintem ő nem arra gondolt,hanem ami a tengerbe zuhant a rendkívül rossz időjárási viszonyok miatt. (állítólag) és az valóban egy 320-as volt.
Cébés 139668 2008. augusztus 16. 22:24
Válasz erre
Szeva Lapi!

A vecsési végen valóban egy 134-es maradványai vannak de épp hogy csak egy két kacat.
Lapi 139667 2008. augusztus 16. 20:44
Válasz erre
Sziasztok !

tudja valaki milyen roncs van ferihegyen ?
valahol a vecsési végén ?
csak egy műholdas képet küldött egy haverom... sok kérdőjellel.
én csak a Kádár-134 es ről tudok...

Valaki ?
köszönettel...
Gyula 139665 2008. augusztus 16. 13:03
Válasz erre
Szia Rittal!

Ha az 1994. márciusi katasztrófára gondolsz, szerintem ne eröltesd ezt a makettet.
Az egy A 310-300-as volt, F-OGQS lajstromjellel.(más a festés és más a típus)

Gyula
HADvezer 139664 2008. augusztus 14. 15:07
Válasz erre
Utolsó símítások a Tu-154 es matricán gyártás előtt, ma már fent lesz a neten a felhozatal árakkal együtt üdv: HADvezér
lacee 139663 2008. augusztus 10. 23:54
Válasz erre
Kislőcsös,

Köszönöm szépen a képeket, mind nagyon hasznos, már fel is boncoltam a CL604-est.
Ha mindkét törzsfél elkészül felteszem a képeket.
Üdv,
Lacee
Carbonos 139662 2008. augusztus 10. 18:09
Válasz erre
Sikerült összepolíroznom a két törzsfelet. Leírom mi volt a gáz had nevessetek egy jót. (kezdő makettező hibája) Nem volt egy részen jól összeragasztva a két törzsfél és emiatt csiszolás közben ha kicsit erősebben fogtam meg akkor már keletkezett egy kis szinteltérés aminek max az árnyéka látszott de nem igazán lehetett érezni. korrigáltam: öntöttem egy kis ragasztót az ablakon majd fejrefordítva szárítottam.
most már jó:) Legközelebb biztos figyelek erre is.
rittal 139661 2008. augusztus 10. 10:26
Válasz erre
zve7003-01
zve7003-01
zve7003-02
zve7003-02

Sziasztok!

Van vkinek bövebb infója a a Zvezda Airbus-320 (No.7003) -ról? (a kit minöségéröl és hogy itthon mikortól kapható, mert egy pár webshopban már rendelhetö! A matrica alapján meg tudjátok mondani, hogy ebböl a katasztrófát szenvedett Moszkva-Hong-kongi járat megépíthetö-e?
Kislõcsös 139660 2008. augusztus 9. 20:42
Válasz erre
oldalnézet
oldalnézet
jelölések
jelölések
felülnézet
felülnézet
feliratok
feliratok
alulnézet
alulnézet
32.162.3_crj_atalakitas_
32.162....
32.162.4_crj_atalakitas_2
32.162....
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNX_(D-ANIK)
crj200_HA-LNX_(D-...

Szia Lacee!
Nem méretezett de az eredetit is ez alapján festették le.
Remélem segít.

Jó munkát
Kislőcsös
Cebes 139659 2008. augusztus 9. 18:01
Válasz erre
Hali!

Valoban nagyon szep a My Travel 330-as.En sem birok betelni vele.Este erkezik es reggel megy.Jar ide meg PIA 777-es is meg Korean Jumbo meg rengeteg Icelandair 757 de nalam a 330 viszi a palmat.Gyonyoru ahogy erkezik es besiklik a palya fole.
Jelenleg a Continental Airlines gepeire vagyok beosztva,ezek utan biztosan megepitem ezt is.Orulok hogy dolgozhatok A330-as gepeken is.A terminalban van egy talpas My Travel 330-as modell,kb egy meter hosszu,tuti lenyulom:)))

Cebes
lacee 139658 2008. augusztus 9. 11:59
Válasz erre
Sziasztok,
Kicsivel kevesebb a szabadidőm, mint ezt néhány hete gondoltam, de azért lassan készülget az én flottám is. Várok néhány csomagot is, ha megkapom őket fölteszem a képeket. (pl.ACE B767-300).
Cébés képeinek örültem, a Zozótól „beszerzett” A340-300, és a B.raz RR Trent hajtóművek felhasználásával épülő A330-300 szerintem jelenleg a MyTravel színeiben a legszebb. Már gyűjtöm az anyagot.
Kislőcsös,
Tudnál nekem, segíteni CRJ-200 méretezett rajzokkal? A saját CL604-es átalakításom kicsit másképp készül, mint a tiéd. Egy-két részlethez hiányzik a háttéranyag.
Előre is köszönöm!
Fodi 139657 2008. augusztus 9. 10:01
Válasz erre
Próbálja valami finomabb anyagot, pl. Surfacert. Bár elég fura, a ha 1200-es papírral összecsiszoltad, akkor jónak kellene lennie. A festékkel szerintem nem érdemes "tömíteni".
Carbonos 139656 2008. augusztus 9. 08:32
Válasz erre
Szervusztok
Azzal kezdeném, hogy bocs, hogy bepofátlankodok ide, csak még mindig nem sikerült eldönteni, a makettezés melyik műfaja okoz legjobban örömöt és ezért most utasgépekkel probálkozom. Hátha... Vásároltam egy Boeing 737-800-at Malev matricával és fotomaratással. Lenne egy olyan kérdésem, hogy gyönyörűen összecsiszoltam Tamiya Puttyval a törzsfeleket egészen 1200-ig. Érzésre nagyon klassz volt a felület, mígnem lealapoztam matt fehérrel, csakhogy gyönyörűen kirajzolódott aminek nem kellett volna. Festékkel próbáltam fogpiszkálóval tömíteni. A panelvonalakat hiába karcoltam újra az eltünt, viszont a két törzsfél újra látszik.
Lehet, hogy az volt a gond, hogy enyhén vízesen csiszoltam és összeesett a festék? (Akryl) Mit javasoltok így alapozuás után hogyan tüntessem el a vonalakat?
Köszönöm előre is
Gábor
Cébés 139655 2008. augusztus 7. 09:47
Válasz erre
Malev 737-800 

BUD-CPH
Malev 737-800
SAS 737-600

CPH-OSL
SAS 737-600
SAS 737-600

erkezes OSL
SAS 737-600
My Travel

Norveg melo
My Travel
My Travel melo

Airbus A330-300 toljuk
My Travel melo
lakasunk :))
lakasunk
SAS MD-80

arnyekunk a felhon
SAS MD-80
SAS-MD-80

OSL-CPH in flight
SAS-MD-80
SAS MD-80

Balti tenger felett
SAS MD-80
SAS MD-80

Danish in flight
SAS MD-80
SAS MD-80

erkezes CPH
SAS MD-80
Malev 737-800 

in flight baltic sea
Malev 737-800

Sziasztok!

Par kep norvegiabol es a repulgetesekrol:)
HADvezer 139654 2008. augusztus 6. 18:48
Válasz erre
Szia Peti!
Igen a kérdés jogos. Kitalálom, hogy mi lehetne a legjobb megoldás. Valszeg nehéz lesz megoldani a pótlást, mivel ahhoz legalább 2db gép kell...
elgondolkodtató... ha van ötletetek várom, addig félre teszem a gyártást, üdv: HADvezér

Még egy kis türelem: a pontos tu-154 es matricák már feltöltésre várnak :)
Lesz külön ablak sor is, amit külön lehet majd megvenni, mert nem fért fel a gyártási ívre és szerintem van olyan is közöttünk, aki nem akarja a makettet kitömítgetni, ugyanakkor Varjúbácsi segített abban, hogy a külön ablaksor fontos lehet azoknak, akiknek a 1:144 es gyüjteménye matrica ablakos - úgy hogy lesz ez is egy opcióként
PETI 139653 2008. augusztus 6. 12:13
Válasz erre
HADvezér!

Egy kérdés: a Tu-134-es matrica készítésekor gondoltál arra is, hogy a VEB makett nem a széria Tu-134-es törzsét tartalmazza, hanem a korai, rövidebb verziót. Így aztán aki beletold a törzsbe, máris rövid lesz neki az ablaksor matrica, viszont ha nem hosszabít a törzsön, akkor egy pontatlan makettje lesz...

Biztos sokakat érdekelne a válasz.

Üdv
Gabcsi 139652 2008. augusztus 6. 10:46
Válasz erre
Szia HADvezér!
Csak így tovább! Végre van egy normális hazai gyártó, aki kellően akar és tud foglalkozni a magyar repülős élettel. Ezzel egy nagyon nagy űrt pótolsz, ne engedd eltűnni a süllyesztőben! Konkurrencia nem nagyon van tudtommal, így biztos helyed van a piacon (itthon legalábbis), ezt én így látom.
Kisegítő munkaerőre nincs véletlenül szükséged a cégednél?
Üdv: Gabcsi
makettes 139651 2008. augusztus 4. 20:03
Válasz erre
HADvezér!
Nagyon jó a sorrend!
Egy picit nem lehetne faragni az árakon?
üdv. makettes
Ezt mind megvenni ...nem lesz egyszerű!
HADvezer 139650 2008. augusztus 4. 19:27
Válasz erre
Köszi Gabcsi a biztatást, hiszen beindult a HAD újra, csak a példányszámot kellett csökkentenem, sajnos ez az árakon is meglátszik, de legalább lesz!
Holnap estére már fent lesz a honlapunkon az a pár 1:144 es Tu-154 es szett, amiről írtam már. Külön bontva lesz a -régi; az új MALÉV ; a Pannon és a Samara is. Ez utóbbinak a magyar változata is megépíthető lesz, üres fehér körrel, Atlant-Hungary Airlines változatban.
1:100 ban először az IL-62 es jön ki, majd a Tu-134 és a TU-154B-2 együtt.
Készül a JU-52 HAdi és polgári változata is, valamint LI-2, Po-2, An-2, MI-1, MI-2 ugyan így.
Szeptemberre újra lesz Zvezda Tu-154 M a nagykerben , akinek kell most megrendelheti a www.had.hu -n

üdv mindenkinek: HADvezér
Newman 139649 2008. augusztus 3. 21:21
Válasz erre
Sziasztok!
Gondolom már más is észre vette, de az új Zvezda 154es matricája hibádzik egy kicsit.. A Gagarin Test Centeres gép lajstroma az RA-85665 helyett Ra-85655.
Üdv.
Fodi 139648 2008. augusztus 3. 14:51
Válasz erre
Ennek le kellett vágni az alját, belelógott az ujjam... :)
Ennek le kellett vá...
Mekkora sasmadár
Mekkora sasmadár
A leendő Malév Q400-asok?
A leendő Malév...

Kihasználva a viszonylagos jóidőt, ebéd után kitekertem a repülőtérhez (nem kell mondani, végig kerékpárút, sőt, a reptéri kerítés mentén is, széles, sima, karbantartott kerépárút...). A 22L pálya kb. 400 méterre van a kerékpárúttól, most pont a tenger felé fújt a szél, így ezen szálltak le a gépek. Kb. 20 percig bámultam a gépeket, egy nagyvas volt, egy A340. Szegény utasok valószínűleg izgalmas pillanatokat élhettek ma Koppenhágában, némelyik leszállás elég rázósra sikerült. Na ja, erős volt az oldalszél és nagyon turbulensnek is tűnt a billegő gépek alapján.
Kicsit távolabb pedig a leállíttt Q400-as gépek várják sorsuk jobbra fordulását, talán épp közülük kerülnek ki a leendő Malév-gépek.
Kislõcsös 139647 2008. augusztus 1. 06:44
Válasz erre
Sziasztok!

Már festik a Li-2est(HA-LIX)ferihegyen.Új ruháját Kecskeméten csodálhatja meg a nagyközönség.Kaptam pár képet a munkálatokról de ezt még nem tehetem fel,csak majd A repnap után.

Retro forever!
Cebes 139646 2008. július 31. 23:49
Válasz erre
Szerintem gyogyithatatlan...

Es ha ram hallgatsz,beszerzel meg egy 1/72-es Concorde-ot is :)
Meg par 1/100-as Doyusha utasgepet is.
Bocsi az irasert egy Norveg legibazison vagyok kikuldetesben.

udv:Cebes
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.