/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Ata92 139671 2008. augusztus 18. 09:15
Válasz erre
Itt két balesetről volt szó :

Az egyik az Aeroflot Moszkvából Hongkongba tartó 593-as járata volt, egy F-OGQS lajstromjelű Airbus A310 (1994. március 23). A pilóta beültette a kapitányi ülésbe 15 éves fiát, aki a botkormány erős megmarkolásával véletlenül kikapcsolta a robotpilótát és a gép lezuhant.

A másik az Armavia Jerevánból Szocsiba tartó 967-es járata volt, az EK-32009 lajstromjelű Airbus A320 (2006. május 3.). Ez pedig a tengerbe zuhant, ahogy Cébés írta.
viper 139670 2008. augusztus 17. 21:54
Válasz erre
Szerintem meg arra, amikor a kapitány bácsi beültette a gyerekeit előre és a gyerkőc kikapcsolta véletlen a robotot. De az is egy A320 volt.
Cébés 139669 2008. augusztus 16. 22:25
Válasz erre
Szerintem ő nem arra gondolt,hanem ami a tengerbe zuhant a rendkívül rossz időjárási viszonyok miatt. (állítólag) és az valóban egy 320-as volt.
Cébés 139668 2008. augusztus 16. 22:24
Válasz erre
Szeva Lapi!

A vecsési végen valóban egy 134-es maradványai vannak de épp hogy csak egy két kacat.
Lapi 139667 2008. augusztus 16. 20:44
Válasz erre
Sziasztok !

tudja valaki milyen roncs van ferihegyen ?
valahol a vecsési végén ?
csak egy műholdas képet küldött egy haverom... sok kérdőjellel.
én csak a Kádár-134 es ről tudok...

Valaki ?
köszönettel...
Gyula 139665 2008. augusztus 16. 13:03
Válasz erre
Szia Rittal!

Ha az 1994. márciusi katasztrófára gondolsz, szerintem ne eröltesd ezt a makettet.
Az egy A 310-300-as volt, F-OGQS lajstromjellel.(más a festés és más a típus)

Gyula
HADvezer 139664 2008. augusztus 14. 15:07
Válasz erre
Utolsó símítások a Tu-154 es matricán gyártás előtt, ma már fent lesz a neten a felhozatal árakkal együtt üdv: HADvezér
lacee 139663 2008. augusztus 10. 23:54
Válasz erre
Kislőcsös,

Köszönöm szépen a képeket, mind nagyon hasznos, már fel is boncoltam a CL604-est.
Ha mindkét törzsfél elkészül felteszem a képeket.
Üdv,
Lacee
Carbonos 139662 2008. augusztus 10. 18:09
Válasz erre
Sikerült összepolíroznom a két törzsfelet. Leírom mi volt a gáz had nevessetek egy jót. (kezdő makettező hibája) Nem volt egy részen jól összeragasztva a két törzsfél és emiatt csiszolás közben ha kicsit erősebben fogtam meg akkor már keletkezett egy kis szinteltérés aminek max az árnyéka látszott de nem igazán lehetett érezni. korrigáltam: öntöttem egy kis ragasztót az ablakon majd fejrefordítva szárítottam.
most már jó:) Legközelebb biztos figyelek erre is.
rittal 139661 2008. augusztus 10. 10:26
Válasz erre
zve7003-01
zve7003-01
zve7003-02
zve7003-02

Sziasztok!

Van vkinek bövebb infója a a Zvezda Airbus-320 (No.7003) -ról? (a kit minöségéröl és hogy itthon mikortól kapható, mert egy pár webshopban már rendelhetö! A matrica alapján meg tudjátok mondani, hogy ebböl a katasztrófát szenvedett Moszkva-Hong-kongi járat megépíthetö-e?
Kislõcsös 139660 2008. augusztus 9. 20:42
Válasz erre
oldalnézet
oldalnézet
jelölések
jelölések
felülnézet
felülnézet
feliratok
feliratok
alulnézet
alulnézet
32.162.3_crj_atalakitas_
32.162....
32.162.4_crj_atalakitas_2
32.162....
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNA
crj200_HA-LNX_(D-ANIK)
crj200_HA-LNX_(D-...

Szia Lacee!
Nem méretezett de az eredetit is ez alapján festették le.
Remélem segít.

Jó munkát
Kislőcsös
Cebes 139659 2008. augusztus 9. 18:01
Válasz erre
Hali!

Valoban nagyon szep a My Travel 330-as.En sem birok betelni vele.Este erkezik es reggel megy.Jar ide meg PIA 777-es is meg Korean Jumbo meg rengeteg Icelandair 757 de nalam a 330 viszi a palmat.Gyonyoru ahogy erkezik es besiklik a palya fole.
Jelenleg a Continental Airlines gepeire vagyok beosztva,ezek utan biztosan megepitem ezt is.Orulok hogy dolgozhatok A330-as gepeken is.A terminalban van egy talpas My Travel 330-as modell,kb egy meter hosszu,tuti lenyulom:)))

Cebes
lacee 139658 2008. augusztus 9. 11:59
Válasz erre
Sziasztok,
Kicsivel kevesebb a szabadidőm, mint ezt néhány hete gondoltam, de azért lassan készülget az én flottám is. Várok néhány csomagot is, ha megkapom őket fölteszem a képeket. (pl.ACE B767-300).
Cébés képeinek örültem, a Zozótól „beszerzett” A340-300, és a B.raz RR Trent hajtóművek felhasználásával épülő A330-300 szerintem jelenleg a MyTravel színeiben a legszebb. Már gyűjtöm az anyagot.
Kislőcsös,
Tudnál nekem, segíteni CRJ-200 méretezett rajzokkal? A saját CL604-es átalakításom kicsit másképp készül, mint a tiéd. Egy-két részlethez hiányzik a háttéranyag.
Előre is köszönöm!
Fodi 139657 2008. augusztus 9. 10:01
Válasz erre
Próbálja valami finomabb anyagot, pl. Surfacert. Bár elég fura, a ha 1200-es papírral összecsiszoltad, akkor jónak kellene lennie. A festékkel szerintem nem érdemes "tömíteni".
Carbonos 139656 2008. augusztus 9. 08:32
Válasz erre
Szervusztok
Azzal kezdeném, hogy bocs, hogy bepofátlankodok ide, csak még mindig nem sikerült eldönteni, a makettezés melyik műfaja okoz legjobban örömöt és ezért most utasgépekkel probálkozom. Hátha... Vásároltam egy Boeing 737-800-at Malev matricával és fotomaratással. Lenne egy olyan kérdésem, hogy gyönyörűen összecsiszoltam Tamiya Puttyval a törzsfeleket egészen 1200-ig. Érzésre nagyon klassz volt a felület, mígnem lealapoztam matt fehérrel, csakhogy gyönyörűen kirajzolódott aminek nem kellett volna. Festékkel próbáltam fogpiszkálóval tömíteni. A panelvonalakat hiába karcoltam újra az eltünt, viszont a két törzsfél újra látszik.
Lehet, hogy az volt a gond, hogy enyhén vízesen csiszoltam és összeesett a festék? (Akryl) Mit javasoltok így alapozuás után hogyan tüntessem el a vonalakat?
Köszönöm előre is
Gábor
Cébés 139655 2008. augusztus 7. 09:47
Válasz erre
Malev 737-800 

BUD-CPH
Malev 737-800
SAS 737-600

CPH-OSL
SAS 737-600
SAS 737-600

erkezes OSL
SAS 737-600
My Travel

Norveg melo
My Travel
My Travel melo

Airbus A330-300 toljuk
My Travel melo
lakasunk :))
lakasunk
SAS MD-80

arnyekunk a felhon
SAS MD-80
SAS-MD-80

OSL-CPH in flight
SAS-MD-80
SAS MD-80

Balti tenger felett
SAS MD-80
SAS MD-80

Danish in flight
SAS MD-80
SAS MD-80

erkezes CPH
SAS MD-80
Malev 737-800 

in flight baltic sea
Malev 737-800

Sziasztok!

Par kep norvegiabol es a repulgetesekrol:)
HADvezer 139654 2008. augusztus 6. 18:48
Válasz erre
Szia Peti!
Igen a kérdés jogos. Kitalálom, hogy mi lehetne a legjobb megoldás. Valszeg nehéz lesz megoldani a pótlást, mivel ahhoz legalább 2db gép kell...
elgondolkodtató... ha van ötletetek várom, addig félre teszem a gyártást, üdv: HADvezér

Még egy kis türelem: a pontos tu-154 es matricák már feltöltésre várnak :)
Lesz külön ablak sor is, amit külön lehet majd megvenni, mert nem fért fel a gyártási ívre és szerintem van olyan is közöttünk, aki nem akarja a makettet kitömítgetni, ugyanakkor Varjúbácsi segített abban, hogy a külön ablaksor fontos lehet azoknak, akiknek a 1:144 es gyüjteménye matrica ablakos - úgy hogy lesz ez is egy opcióként
PETI 139653 2008. augusztus 6. 12:13
Válasz erre
HADvezér!

Egy kérdés: a Tu-134-es matrica készítésekor gondoltál arra is, hogy a VEB makett nem a széria Tu-134-es törzsét tartalmazza, hanem a korai, rövidebb verziót. Így aztán aki beletold a törzsbe, máris rövid lesz neki az ablaksor matrica, viszont ha nem hosszabít a törzsön, akkor egy pontatlan makettje lesz...

Biztos sokakat érdekelne a válasz.

Üdv
Gabcsi 139652 2008. augusztus 6. 10:46
Válasz erre
Szia HADvezér!
Csak így tovább! Végre van egy normális hazai gyártó, aki kellően akar és tud foglalkozni a magyar repülős élettel. Ezzel egy nagyon nagy űrt pótolsz, ne engedd eltűnni a süllyesztőben! Konkurrencia nem nagyon van tudtommal, így biztos helyed van a piacon (itthon legalábbis), ezt én így látom.
Kisegítő munkaerőre nincs véletlenül szükséged a cégednél?
Üdv: Gabcsi
makettes 139651 2008. augusztus 4. 20:03
Válasz erre
HADvezér!
Nagyon jó a sorrend!
Egy picit nem lehetne faragni az árakon?
üdv. makettes
Ezt mind megvenni ...nem lesz egyszerű!
HADvezer 139650 2008. augusztus 4. 19:27
Válasz erre
Köszi Gabcsi a biztatást, hiszen beindult a HAD újra, csak a példányszámot kellett csökkentenem, sajnos ez az árakon is meglátszik, de legalább lesz!
Holnap estére már fent lesz a honlapunkon az a pár 1:144 es Tu-154 es szett, amiről írtam már. Külön bontva lesz a -régi; az új MALÉV ; a Pannon és a Samara is. Ez utóbbinak a magyar változata is megépíthető lesz, üres fehér körrel, Atlant-Hungary Airlines változatban.
1:100 ban először az IL-62 es jön ki, majd a Tu-134 és a TU-154B-2 együtt.
Készül a JU-52 HAdi és polgári változata is, valamint LI-2, Po-2, An-2, MI-1, MI-2 ugyan így.
Szeptemberre újra lesz Zvezda Tu-154 M a nagykerben , akinek kell most megrendelheti a www.had.hu -n

üdv mindenkinek: HADvezér
Newman 139649 2008. augusztus 3. 21:21
Válasz erre
Sziasztok!
Gondolom már más is észre vette, de az új Zvezda 154es matricája hibádzik egy kicsit.. A Gagarin Test Centeres gép lajstroma az RA-85665 helyett Ra-85655.
Üdv.
Fodi 139648 2008. augusztus 3. 14:51
Válasz erre
Ennek le kellett vágni az alját, belelógott az ujjam... :)
Ennek le kellett vá...
Mekkora sasmadár
Mekkora sasmadár
A leendő Malév Q400-asok?
A leendő Malév...

Kihasználva a viszonylagos jóidőt, ebéd után kitekertem a repülőtérhez (nem kell mondani, végig kerékpárút, sőt, a reptéri kerítés mentén is, széles, sima, karbantartott kerépárút...). A 22L pálya kb. 400 méterre van a kerékpárúttól, most pont a tenger felé fújt a szél, így ezen szálltak le a gépek. Kb. 20 percig bámultam a gépeket, egy nagyvas volt, egy A340. Szegény utasok valószínűleg izgalmas pillanatokat élhettek ma Koppenhágában, némelyik leszállás elég rázósra sikerült. Na ja, erős volt az oldalszél és nagyon turbulensnek is tűnt a billegő gépek alapján.
Kicsit távolabb pedig a leállíttt Q400-as gépek várják sorsuk jobbra fordulását, talán épp közülük kerülnek ki a leendő Malév-gépek.
Kislõcsös 139647 2008. augusztus 1. 06:44
Válasz erre
Sziasztok!

Már festik a Li-2est(HA-LIX)ferihegyen.Új ruháját Kecskeméten csodálhatja meg a nagyközönség.Kaptam pár képet a munkálatokról de ezt még nem tehetem fel,csak majd A repnap után.

Retro forever!
Cebes 139646 2008. július 31. 23:49
Válasz erre
Szerintem gyogyithatatlan...

Es ha ram hallgatsz,beszerzel meg egy 1/72-es Concorde-ot is :)
Meg par 1/100-as Doyusha utasgepet is.
Bocsi az irasert egy Norveg legibazison vagyok kikuldetesben.

udv:Cebes
PETI 139645 2008. július 31. 15:15
Válasz erre
Én szerény ismereteimmel szeretném segíteni a t.topiktársat, miszerint az iskolában azt tanultam, hogy
aerofil,
anaerob,
mikroaerofil és
AEROFLOT
baktériumok vannak.
Kétségtelen, hogy ez utóbbival állunk szemben :)
Gabcsi 139644 2008. július 31. 13:55
Válasz erre
Szia HADvezér!

Eszembe jutott még ötlet a Malévos matricák ügyében. Pár sorral lejjebb írtad, hogy a készülő matrica 9 féle gép elkészítésére ad lehetőséget. Szerintem a 1:100-as kivitelnél lehetne leszűkíteni a kört kizárólag Malévosra, azon belül is a feliratokra kellene fektetni a hangsúlyt( az IATA, és egyéb házilag nehezen elkészíthető motívumokra gondolok). Egyúttal egy univerzális lapot is lehetne próbaképpen készíteni, ami a felratok szempontjából alkalmas lenne a Tupoljevek és az IL-18 maketthez, az IL-62 és a Jak-40 -ről már nem is beszélve. Ezen lehetne a kétféle nagy M betű, a zászlók, a Hungarian Airlines feliratok, lajstrombetűk stb.
Hamár ennyire jól felkavarodott az állóvíz... ami nagyon jó!
Hajrá Malév-fanok!
Üdvözlettel: Gabcsi
HADvezer 139643 2008. július 31. 13:45
Válasz erre
kedves Zoli1989!

Miért nem keresel meg minket a honlapunkon mailben, vagy telefonon? van rengeteg HAD matrica - Mi - 8 is :)
www.had.hu info@had.hu
üdv: HADvezér, a gyártó
HADvezer 139642 2008. július 31. 13:40
Válasz erre
Szia Makettes!
Egyelőre nincs betervezve, de nem zárkózom el teljesen tőle, legyen meg az első 3 1:100 as szett (Tu-134, Tu-154, Il-62) és ezeknek a fogadtatása után már jobban látom a további 1:100 as gyártás értelmét
zoli1989 139641 2008. július 31. 10:57
Válasz erre
Ráadásul An-24-es nemsokára kapható lesz az Amodeltől is 1:72-ben.
(lehet a csillagos mellett akár az ékes verzió is, Vitéz Háry László Air Transport Squadron felirattal...)

Tényleg, látom hogy itt most nagyon pörög a HAD. Mi van most a gyártóval? Szükségem lenne néhány matricára, de egyszerűen nem találtam egyet sem az elmúlt versenyek börzéin. (konkrétan Mi-8 matricára lenne szükség, magyart akarok mindenképp, megaztán a Revell kifelejtette a matricát a dobozomból:D)
Tibcsi 139640 2008. július 31. 09:46
Válasz erre
Igazán nem szeretném a véleményemmel befolyásolni Önöket, de én a Concorditis Acuta és a Jumbonela Chronica tüneteit vélem felfedezni a képen. :)
Tibcsi 139639 2008. július 31. 09:42
Válasz erre
Gyógyítható még?
Gyógyítható még

A kolléga urak véleményét kérem. A képen látható kórjegyek alapján mit gondolnak? Az eset még gyógyítható, vagy már nagyon előrehaladott állapotban van a beteg és már menthetetlen? :)

Köszönöm: Dr. Med. Univ. Tibcsi

:)
tobika 139638 2008. július 29. 14:44
Válasz erre
Zsolesz!
Írj magánba:
szuzgyorgy@gmail.com
Várom a leveled.
Üdv
Zsolesz 139637 2008. július 29. 14:39
Válasz erre
Szia!
Először is stipistopi:-)
Árat légyszi írj.
Zsolesz
makettes 139636 2008. július 29. 14:34
Válasz erre
HADvezer!
Esetleg AN-24 matrica 1/100-ban?
Szerintem sokaknak ott rejtőzik a szekrényében és magyar matricára vár.
Hat csillag vagy ék és kétféle számozás,ennyi lenne..
üdv. makettes
tobika 139635 2008. július 29. 12:28
Válasz erre
Igen tisztelt Uraim!
Eladó egy Tu-154,valamint egy Tu-134 1/100-as makett.Bontatlan állapotban.
Kizárólag egyben vihető el.
Lapi 139634 2008. július 29. 09:48
Válasz erre
Ez igen Uraim !
szép teljesitmény !

ennyi csodálatos makett ujdonság !

le vagyok maradva teljesen...
nekem meg ilyenkor kell autobalesteben eltörni a kezem...

az 1/100 méretet én is támogatom !

Kislőcsös !
szereztem egy Tu-154 donort 1/48 ban...
igaz,csak egy törzs...
HADvezer 139633 2008. július 29. 08:31
Válasz erre
Köszi ZoZZY a rajzokat, már használom is :), előtte a ZSille Petivel is átnézzük és neked is elküldöm a nyomás előtti állapotot
HADvezer 139632 2008. július 29. 08:29
Válasz erre
JA és már készül a Tu-134 és az Il - 62 is igaz ezek csak 1:100 ban, egyelőre nincs hozá makett 144 ben
HADvezer 139631 2008. július 29. 08:27
Válasz erre
természetesen 1:100 ban is lesz én is az a korosztály vagyok és retro mániás :)
HADvezer 139630 2008. július 29. 08:26
Válasz erre
Sziasztok!
A had.hu oldal éppen frissül és még nincs fent a tu-154 es makett+matrica, de már csak napok kérdése az egész.
a makett megrendelhető már most is E -mailben: info@had.hu
ára: 4700.- + matrica, melynek ára: 3000.-, együtt 7500.- 9 féle gépet tudsz mnegépíteni, 3 MALÉV, régi és új festés is + Atlant Hungary Airlines + a Pannon Airline + a Samara Airline
nemsoká fent lesz a neten a had.hu-n
makettes 139629 2008. július 28. 17:33
Válasz erre
Támogatom,kellene 1/100-ban is a MALÉV matrica,nekünk "öregeknek" is.
üdv.makettes
Gabcsi 139628 2008. július 28. 13:51
Válasz erre
Szia HADvezér!

Engedj meg egy kiegészítő hozzászólást a készülő Malévos Nagyvas matricához!
Megoldható lehetne esetleg, hogy 1:100-as méretarányban is készüljön a matricalap? Kimondottan a régi NDK-s makettekhez.
Persze nem olyan nagy szériában mint a 1:144-es, de szerintem sokan örülnének neki a korunkbeli (már a 30-40 éves korosztály) régi gyűjtők.
És még egy kérdés: mindkét festési minta rajta lesz, vagy csak a mostani dizájn?
Köszi! Gabcsi
Zsolesz 139627 2008. július 26. 17:25
Válasz erre
Szia!
A had.hu az oldalad,ugye?Nem találtam rajta rendelhető makettet,meg ugye az ár,postaköltség is kellene.
üdv:zs.
merciboy 139626 2008. július 26. 16:19
Válasz erre
hali.engem érdekelne.este lelevelezzük!8kor gépnél leszek
Kislõcsös 139625 2008. július 26. 15:30
Válasz erre
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
A Malév Tu-154 B2...
bal hm

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
bal hm
bal hm LCM
bal hm LCM
balszárny alul

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
balszárny alul
balszárny felül

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
balszárny felül
jobb hm

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
jobb hm
jobb hm LCM

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
jobb hm LCM
jobbszárny alul

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
jobbszárny alul
jobbszárny felül

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
jobbszárny felül
M

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
M
ds

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
ds
régilogo

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
régilogo
régi felirat

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (régi változat)
régi felirat
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2...
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2...
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2...
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2...
A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
A Malév Tu-154 B2...
ooldaljobb

A Malév Tu-154 B2 festési dokumentációi (új változat)
ooldaljobb

Szia Feri!

Ha csinálsz hozzá matricát akkor dolgoz ezek alapján.Mindennek megvan az eredeti mérete csak la kell kicsinyítened 144-esre.
A hajtóművet meg mire megcsinálnám addigra valamelyik cég (Braz,F-RSIN,In-Formation) biztos hogy kiadja.Így jártam már a Carvairel,a 737ng fékszárnyakkal,a Cfm-56-os hajtó művekkel stb.Úgy hogy egyenlőre nem tervezek hajtó művet fabrikálni,inkább kivárok.
Mielőtt elkezded gyártani a matricát,megnézhetem majd?
Szia:ZOZY
HADvezer 139624 2008. július 26. 13:09
Válasz erre
Zozzy!

Mi lenne ha megcsinálnád hozzá a hajtómű átalakítást gyantából?
HADvezer 139623 2008. július 26. 13:03
Válasz erre
természetesen nálunk a makett is megrendelhető, akár már most is . postázni is tudjuk
HADvezer 139622 2008. július 26. 12:59
Válasz erre
Üdv mindenkinek! Készül a Malév Tu-154 es HAD matrica szett! Őszre már a klubban is lesz, üdv:HADvezér

Köszi Zoli az átépítés instrukciókért, mi a helyzet IL-18 ügyben? lesz gyártás?
Zozó 139621 2008. július 26. 12:01
Válasz erre
Helyesen: zoltan.pribelszki@chapman-freeborn.hu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.