/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Ronin 139943 2009. január 17. 18:37
Válasz erre
Üdv! Néztétek a Hudson folyón úszkáló Airbust?:)
www.youtube.com/watch
Fodi 139942 2009. január 17. 14:34
Válasz erre
Ez nagyon szep lesz, elismeresem a belefektetett munkaert.
KislõcsöS 139941 2009. január 17. 14:29
Válasz erre
HA-LEW Boeing 737-200C
HA-LEW Boeing 737-...
boeing-737-200C
boeing-737-200C
pict_015_m
pict_015_m
a HA-LEW előző  F-GIXA lajstrom jellel
a HA-LEW előző F-...
halew

ez csak egy munka vázlet,még nem egy kész grafika
halew
DSCF9943
DSCF9943
DSCF9952

készül a belsőtér
DSCF9952
DSCF9950

illesztési próba(a sokadik)
DSCF9950
DSCF9958

itt már kivágtam a törzs jobb oldalából a skyline ablak helyét
DSCF9958
DSCF9961

illesztési próba a skyline ablakkal
DSCF9961
DSCF9967-1

cargo padló alapozva
DSCF9967-1
cargo door

a cargo ajtó fél készen.Ha elkészűl csinálok rólaegy öntő formát és kiöntöm átlátszó,víztiszta gyantából,az ablakok miatt.
cargo door
DSCF9969

ez pedíg a jelenlegi állapot
DSCF9969

Szia Attila! (olyan furi nekem ez a Fóka)

Nagyon szép a Trident.Nekem is van még egy dobozban és én is ezzel a festéssel szeretném megcsinálni.Nem maradt véletlen a matrica lapon fehér trident felirat,mert arra vevő lennék, a többit ki tudom nyomtatni.
Én most többek közt az egyetlen teherszállító 737-est csinálom,ja persze akkor már kinyitva.Így a belső terét teljesen ki kell dolgozni.Ezen kívül kicseréltem a pilótafülke ablakait a Skylinebol maradtakra és a főfutóaknát is sztirollapból farigcsálom.Asszem elleszek vele egy darabig.
Lenne számodra eladó Bristol Brittania 318-asom.Matrica még nincs hozzá ,de CSA és BOAC lesz hozzá,de erről majd késöbb irok most a 737-200C projekt fut :D
Ird majd meg léccci a telefonszámod mert nem tudom az újat.

Jó munkát :ZOLI
kislocsos@citromail.hu
Newman 139940 2009. január 16. 09:16
Válasz erre
Szia Fóka!
Köszönöm az információt, sokat segítettél! A Trident klassz lett!
Üdv.:
Péter
Fóka 139939 2009. január 16. 09:15
Válasz erre
Pontosítás: ami az egybefüggő matricafelületet illeti, valószínűleg az újabb Twosix termékekre már nem illik, rémlik, hogy valami küföldi makettező oldalon azt olvastam, hogy már áttértek a pontos körvonalú matricaelemek gyártására.

Fóka
Fóka 139938 2009. január 16. 08:59
Válasz erre
A matricalap

A matricalap
A matricalap
A kész makett

A kész makett
A kész makett

Kedves Newman!

Én használtam. Egy régi BEA festésű Airfix Trident elsárgult gyári matricalapja helyett szereztem be, és többé-kevésbé meg voltam vele elégedve. A nyomtatás csodaszép, élesek a vonalak, a hajszálvékony utas- és csomagtérajtó-keretek pedig egyenesen lenyűgözőek. A minták is pontosak, még az apró, pár tizedmilliméteres betűk is olvashatók. A matricalap kezelhetőségét azonban nehezíti, hogy az egész ív egy nagy, egybefüggő matricafelületet alkot, ezért minden egyes elemet pontosan körül kell vágni, ami pl. az ajtók melletti alig kb. 0,5 mm magas BEA feliratok esetében kissé macerás, nem beszélve az ilyen picike papírdarab áztatásáról és felhelyezéséről... A matrica anyaga rendben van, egészen vékony, de nem nyúlik. Talán egy parányit merev is, ami azt jelenti, hogy matricaalapozó nélkül nem simul rá eléggé a felületi egyenetlenségekre (pl. szegecsek, panelvonalak). Én először a szárnyak lajstromjeleit raktam fel, ott figyelhető meg parányi "ezüstösödés" a panelvonalak mellett. A fehér felületeknél azonban ez a jelenség szinte észrevehetetlen. Ha módomban állna újracsinálni, akkor az azért biztosan bevetnék valami matricaalapozót.

Összességében mindenképpen ajánlható a termék.

Megjegyzés: az ablakcsíkokat nem használtam fel (az ilyesmit fújni szoktam), így azt nemtom, mennyire jól simulna fel a matrica az olyan domború felületre, mint pl. az orrkúp környéke.

www.lycoseshop.co.uk/epages/twosixdecals_co_uk.sf/en_GB/
KislõcsöS 139937 2009. január 16. 00:04
Válasz erre
1515-bac 1-11 conversion
1515-bac 1-11...
1515-dc9 conversion
1515-dc9 conversion
1515-f27 conversion
1515-f27 conversion
1515-md11 conversion
1515-md11 conversion
1515-super trident 3b conversion
1515-super trident...
1515-super vc10 conversion
1515-super vc10...

Szia János!
Régebben én is így csináltam ahogy te leírod,csak a pille palack helyett sztirol csíkokkból.Persze mind a két módszer jó.Én azért tértem át erre mert ha előbb a törzs feleket rakod össze és utána illeszted össze a gyürüket akkor nagyon nehéz szépen be állítani ugy hogy a 360 fokbol semerre sem ferdüljön el akár csak egy fokot is.Inkább biztosra megyek :D
A www.airlinercafe.com oldalon(ami kifejezetten nekünk utasgépeseknek szól)
pont a napokban tett fel egy srác pár saját készítésű átalakitás rajzot.felteszem ide öket hátha valaki kedvet kap.
A rajzokat PRIDEbird készítette.

Kislőcsös
Newman 139936 2009. január 15. 23:05
Válasz erre
Urak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Használt-e már valaki Twosix Decal gyártmányú matricát? Milyen minőségűek, mennyire lehet velük dolgozni?
Köszönöm!
Péter
János 139935 2009. január 11. 16:49
Válasz erre
Szia KislöcsőS!
Én előbb a törzsfeleket ragasztom össze, az ablakok vonalában bejelölöm a vágások
helyeit, egy szigetelőszalag-gyűrű mentén bekarcolom a vonalat aztán lombfűrésszel körbevágom. Utána üdítősflakon (vastag falú, visszaváltható) oldalából szabok le kb. 2-2,5 cm széles, íves csíkot és ebből ragasztok egy-egy kb 1 cm-re kiálló gyűrűt a
törzs-középrész két végébe (az ablaksorokat csak ezután ragasztom le belülről, a farok
és orr részben meghagyva az 1 centis sima feluletet a törzs belsejében a gyűrűnek) és
csak ősszetolom a a középrészt a levágott és lerövidített orr-, aztán meg a hátsó résszel. A gyűrű felülete bőséges ragasztási felületet ad, lassan száradó ragasztóval
bekenve a beállításokra is marad bőven idő. Ha az elején a fűrészelésnél nem hibázott az ember, akkor a törzs nem lesz ferde (ha mégis, akkor egy kockás lap fölött jól beállítható és tömítve helyrehozható) a három törzsdarab egymástól való
elcsavarodása pedig a törzsfelek ragasztási vonalának összeillesztésével elkerülhető.
A Te módszered teljesen korrekt, mindenkinek ajánlható, az pedig, hogy feltetted ide
a Drawdecal rajzsorozatot az az önzetlen segítőkészségedet bizonyítja, biztos kedvet
és bátorságot adtál sok embernek ahoz, hogy bármelyik 737 NG változat elkészítésébe
belevágjon. A kritikus átalakítási lépéseket kitűnően és érthetően bemutatő fotósoro-
zathoz külön gratulálok, a világ bármelyik menő makettújságjában is megállná a he-
lyét! Üdv: János
U.i.: A wingletek tényleg alakhibásak, de ha nincs kéznél Skyline pótalkatrész, kis
karcsúsítással nem feltűnőek.
HADvezér 139934 2009. január 11. 15:37
Válasz erre
Köszönöm a hozzászólásokat, február elejére várható a matrica :)

üdv: HADvezér
KislõcsöS 139933 2009. január 11. 12:07
Válasz erre
DSCF9856
DSCF9856
DSCF9859
DSCF9859
DSCF9860
DSCF9860
DSCF9862
DSCF9862
DSCF9863
DSCF9863
DSCF9864
DSCF9864
DSCF9919
DSCF9919
DSCF9865
DSCF9865
DSCF9934
DSCF9934
DSCF9935
DSCF9935
DSCF9937
DSCF9937
DSCF9936
DSCF9936
DSCF9872
DSCF9872
DSCF9891
DSCF9891

Sziasztok!
Csak annyit tennék hozzá János hozzászólásához hogy a revell féle winglettek kis átalakításra szorulnak.A legjobb ha van egy skyline 737 készletből megmaradt winglett,én ezeket raktam fel.A 700-as törzs átalakításról pedíg csak annyit hogy előbb az egyik oldalt ratjuk össze teljesen egy sík lapon (legjobb az üveglap),majd ha megszáradt a ragasztó előbb aszárnyrész illeszük össze és csat utána farkát és az orrát.Igy elkerülhető hogy ferde legyen a törzs.Én ki szoktam belül önteni műgyantával a törzset,hogy ne csak a ragasztás tartsa össze,de előtte leragasztom az illesztéseket és mindent ahol kifolyhat a gyanta,aluszalaggal.Ezután alig kell tömíteni kívülröl.

Jó munkát mindenkinek!
Muzzy 139932 2009. január 11. 09:14
Válasz erre
Gerasimenko!
Nem, makettek terén nem polgári vonalon utazom.
Mindenképpen ajánlom a Ferihegyi skanzent megnézésre, ha jól emlékszem még a régi festéssel van kint egy 154-es (de lehet, hogy az 134-es?)
Sok sikert hozzá!
Muzzy
János 139931 2009. január 11. 00:17
Válasz erre
Bocs! Az lemaradt, hogy a HA-LKM 05 és az OM-NGM fotón jól ellenőrizhető az ablak-
kiosztás mindkét oldalon (nem egyforma!), ez segít az ablaksor-matrica helyes fel-
rakásában és a pilótafülke ablakai feletti két kis ablakot ne feletse el senki el-
tömíteni és lefesteni, mert ezen a 2007-es gyártású gépen már elhagyták ezeket.
Üdv: János
János 139930 2009. január 11. 00:01
Válasz erre
HA-LKM      02
HA-LKM 02
HA-LKM       01
HA-LKM 01
HA-LKM      03
HA-LKM 03
HA-LKM      04
HA-LKM 04
HA-LKM     05
HA-LKM 05
HA-LKM      06
HA-LKM 06
HA-LKM      07
HA-LKM 07
OM-NGM
OM-NGM

Szia Hadvezér!
Tapasztalatból megerősíthetlek: a Boeing 737-700-ast a Revell újabb 737-800 készle-
teiből lehet megépíteni (a régi Hapag Lloyd és KLM kitek nem jók, mert nem adják a
wingleteket, az Air Berlin vagy a Ryanair doboz kell hozzá). Az átalakítás könnyű,
a nemrég (dec. 28.-án) a Drawdecal-ról mentett Banyai-Rippl féle rajzok tökéletesek, mert nem az eredeti gép, hanem a revell makett alapján készültek, ezért felesleges centiket és millimétereket számolgatni, az ablaksor pontosan megadja a törzsrövidí-
tésnél a vágási vonalak helyét. Gyönyörű 600-as és 900-as is készíthető így!

A kérdésedre válaszolva: Már nincs magyar lajstromú 737-700 a SkyEurope flottában, az egyetlen ilyen valóban a HA-LKM volt (Boeing 737-76N/W, gy.sz.: 34758/2266) 2007.
május 21.-től 2007.október 31.-ig, ekkor szlovák lajstromba került és lett OM-NGM.
Megpróbálok feltenni pár képet róla. Üdv: János
Gerasimenko 139929 2009. január 9. 23:10
Válasz erre
Régi Malévest.
Van már pár fotóm a festésről csak nem részletfotók!
De itt nem is nagyon vannak részletek.. :-)
Építettél már ilyet?
Muzzy 139928 2009. január 9. 13:45
Válasz erre
Szia Gerasimenkó!
Milyen festéssel szeretnéd elkészíteni?
Esetleg tudom ajánlani a reptéri skanzent, ott körbe is tudod fotózni.
Muzzy
sanyi 139927 2009. január 9. 13:02
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó egy Revell 144-es Airbus-319. A nagyobb alkatrészek le vannak vágva, de hiánytalan és nincs ragasztva, festve. 2500Ft.
Dénes Sándor, /20/378-3681, d.nash@freemail.hu
Gerasimenko 139926 2009. január 9. 11:28
Válasz erre
Köszönöm!
Az első kép nagy segítség volt!
Gyanús volt.. Éreztem ,hogy belül nem lehet ugyanaz a borítás mint a szárnyak és a szívócsatorna belépőélénél.. A fűthető lemez..
Kösz!
Muzzy 139925 2009. január 8. 10:41
Válasz erre
Muzzy 139924 2009. január 8. 10:39
Válasz erre
Gerasimenko!
Két linket csatolok
airlinergallery.nl/tu154d.htm airlinergallery.nl/tu154c.htm
A belépőél az fényes, inkább krómozott benyomást keltő, a valóságban hőálló lemezből készült, a jegesedés ellen. a szívócső inkább natur sötétebb alunak tünik, nem fényesnek. Már nem emlékszem, hogy csak símán lakkozott volt, vagy kapott-e korrózió védő szürke festéket.
Muzzy
Gerasimenko 139923 2009. január 8. 00:47
Válasz erre
Köszi, de ilyet láttam én is! A belső csatornára gondoltam...
Azért kösz!
HADvezér 139922 2009. január 7. 10:50
Válasz erre
még egy kérdés: az ajtók fehérek, vagy szürkék?
HADvezér 139921 2009. január 7. 10:39
Válasz erre
737700

737700skyeurope
737700

Sziaasztok!

Szerintem is a 800 asból érdemes megépíteni a 700 ast. A vészkijárati ajtót az ablaksorral fogom kiadni. Tehát, ha letömítjükk az ablakokat, akkor a matricán az oldalonkénti egy vészkijárat már jó lesz. Küldök egy képet a készülő matricáról, nézzetek rá, hogy rendben van-e.
Magyar lajstrommal csak a HA-LKM szerepel?
üdv: HADvezér
Newman 139920 2009. január 6. 22:31
Válasz erre
154M
154M

Szerintem lehetséges! Itt egy kép, talán tudod használni.
Gerasimenko 139919 2009. január 6. 21:18
Válasz erre
Az létezik ,hogy a Tu-154-es szívócsatornája alumínium színű?
A fölső...? Hm?
Az összeállítási rajz ezt írja ,de nem találtam olyan képet ahol ez megfelelően látszana..
Előre is kösz! Ha valaki talán tudja..
lacee 139918 2009. január 1. 21:24
Válasz erre
Szép makettekben gazdag Boldog Új Évet mindenkinek!

Most akadtam rá az idei Revell újdonságokra.
Az utasgépes csapatnak érdekes hír:

Boeing 787 Dreamliner 1/144-ben (megjelenés:2009 november)!

Üdv,

lacee
ambasa 139917 2008. december 29. 20:18
Válasz erre
Rá se ránts, nekem ez a szakmám.

Egyébként a Revell 800-asának törzséből a szárny előtt és mögött egy-egy darabot kivágva jó lenne, csak az az egy gond van, hogy míg a 700-ason a szárny felett oldalanként csak egy, addig 800-ason oldalanként 2 vészkijárati ajtó van.

Egyébként KisköröS linkje jól mutatja, hogy hol és mennyit kell kivágni, sajnos azt nem mutatja, hogy hogy változnak a vészkijáratok elrendezései.

Ha minden igaz, akkor sikerül belinkelnem néhány oldalt, ami segíthet:

www.boeing.com/commercial/airports/acaps/737sec2.pdf www.the-blueprints.com/index.php
www.the-blueprints.com/index.php www.the-blueprints.com/index.php

TG
Fóka 139916 2008. december 29. 10:31
Válasz erre
Ejnye, hát megint beigazolódott, hogy én nem vagyok ennyire precíz :-/ Nekem elég volt, hogy a törzsméretek egyeznek, meg egy kis toldozás-foltozás...

Újabb, bár nem túl költségtakarékos ötlet: Skyline vagy Minicraft 300-as készlet törzse + a Revell 800-asának szárnyai/vezérsíkjai kiadnának egy korrekt 700-ast...

A maradékból (Revell törzs, Skyline/Minicraft szárnyak/vezérsíkok) pedig egy 400-ast lehetne kihozni :-)
KislõcsöS 139915 2008. december 28. 21:54
Válasz erre
SziasztoK !
Egy kis segítség 737 NG ügyben. pdf formátumban www.drawdecal.com/download.htminnen letölthető a törzs átalakításához szükséges segédlet,amit a4-es méretben kinyomtatva 1:144-es méretet kapunk.Ezen minden be van jelölve mit és honnan kell kivágni.Ugyan itt találtok 767,és fokker 70-es átalakitást is.
Zozó 139914 2008. december 28. 20:43
Válasz erre
Bejlag,

kis hazánkban talán a Revell termékeit a legkönnyebb beszerezni a boltokban. Nézz körül! Az ára kb. 2-3000 pénz között van valahol.

Üdv
Zoli
Bejlag 139913 2008. december 28. 20:32
Válasz erre
Helló salou!
A Connie tényleg nagyon szép lett, szerintem a legszebb srófos utasgép, amit eddig ismertem.
Üdv! Bejlag
Bejlag 139912 2008. december 28. 20:29
Válasz erre
Háj Zozó!
Kösz az infót, esetleg kb. árat nem tudnál írni? Nálunk hol lehet kapni? Fölöslegesen nem akarok postaklts-get fizetni.
Üdv! Bejlag
ambasa 139911 2008. december 28. 19:10
Válasz erre
Bocsánat, hogy elkeserítelek!

igaz ugyan, hogy a 300-as és a 700-as törzse hasonló, de a Classic sorozat (300/400/500) és a az NG sorozat (600/700/800/900) között pont az egyik legjellemzőbb különbség, hogy az NG-k teljesen új szárnyat kaptak. Karcsúbb, nagyobb fesztávolság, csak egyszeresen réselt fékszárnyak, szárnyanként eggyel több spoiler, nincs a 3/6-os fairing (a hajtómű pilon hátranyúló része), teljesen mások a fékszárny mozgató mechanizmus áramvonalózó gondolái, a csűrő szélesebb. A vízszintes vezérsíkok is áttervezésre kerültek, a szárnyhoz hasonló módon.

737-300
törzshossz: 33,4 m (109'7")
fesztáv: 26,9 m (94'9")
vízszintes vezérsík fesztáv: 12,7 m (41'8")

737-700
törzshossz: 33,6 m (110'4")
fesztáv winglet nélkül: 34,3 m (112'7")
fesztáv winglettel: 35,8 m "117'5")
vízszintes vezérsík fesztáv: 14,3 m (47'1")

TG
Zozó 139910 2008. december 28. 16:57
Válasz erre
Gondolom ez a Heller 1/72-ese. Gratula, nagyon szép lett!
salou 139909 2008. december 28. 15:20
Válasz erre
Makettek 220
Makettek 220
Makettek 224
Makettek 224
Makettek 223
Makettek 223

Ez a 72-es púpos, de csak dobozból!
Zozó 139908 2008. december 28. 11:20
Válasz erre
Szia!

Nem tudom mennyire akarsz belemélyedni a típusba, de ha csak egy szép makett a cél erről a gyönyörű gépről, akkor mindenképpen a Revell 1/144-es dobozát ajánlom.
Szépen kidolgozott részletek, vésett panel vonalak, jó illeszkedés, gyönyörű matrica.

Üdv
Zoli
Bejlag 139907 2008. december 28. 10:42
Válasz erre
Helló Mindenkinek!
Tudna valaki tanácsot adni, hogy Lockhead "Connie"-t melyik gyártótól érdemes megszerezni? Méretarány lényegtelen. Érdemes beruházni egy 72-esbe, vagy vannak szépek 144-ben is? Ebayon több félét is láttam, de nem igazán ismerem őket.
Köszi a segítséget, mindenkinek jó bulit az év végére!
Bejlag
HADvezér 139906 2008. december 26. 10:11
Válasz erre
Kedves Fóka!

Köszönöm az információkat. Örülök, hogy a 300 asból megépíthető.
Írjatok véleményt, hogy szívesen belekezdenétek-e ilyen jellegű átépítésbe, mert nem csak magamnak szeretném legyártani új SKYEUROPE matricát :)

üdv: HADvezér
sanyi 139905 2008. december 24. 19:29
Válasz erre
Sziasztok!
Lehet hogy érdekel valakit: a vaterán van egy 144-es Junkers G-38 1500-ért!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Üdv
Sanyi
Fóka 139904 2008. december 24. 11:01
Válasz erre
Még egy pontosítás: az 500/600 és 300/700 párok törzshossza valójában nem is tér el egymástól, hanem teljesen megegyeznek, a repülőgép-párok teljes hossza közti parányi különbségek a magasabb, ezért hátrébb nyúló függőleges vezérsík miatt adódik.
Fóka 139903 2008. december 24. 10:55
Válasz erre
Ó, elrontottam, nem ment át az egész. Íme mégegyszer:

Kedves HADvezér!

A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól (kisebb, mint 20 cm), a azárny-fesztáv és a vezérsíkok viszont valamivel hosszabbak az újaknál. Azokat tehát toldani kell a 300-as maketten is. Íme egy összehasonlítás (igaz, lábban) a 737-esek verzióiról:

737-500 Overall length- 101 ft 9 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in.
737-600 Overall length- 102 ft 6 in. Height- 41 ft 3 in. Span- 112 ft 7 in.

737-300 Overall length- 109 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in.
737-700 Overall length- 110 ft 4 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in.

737-400 Overall length- 119 ft 7 in. Height- 36 ft 6 in. Span- 94 ft 9 in.
737-800 Overall length- 129 ft 6 in. Height- 41 ft 2 in. Span- 112 ft 7 in.

The -500 and -600 share the same fuselage, as do the -300 and -700. The
slight differences in overall lengths are due to the wider sweptback span
of the horizontal stabilizers on the X-series. The fuselage of the -800,
however, is slightly longer than the -400's fuslelage.

forrás: www.kls2.com/cgi-bin/arcfetch
Fóka 139902 2008. december 24. 10:53
Válasz erre
Kedves HADvezér!

A 700-as verzió méreteiben a 300-ashoz áll a legközelebb, szerintem tehát a 300-as készleteket lenne érdemes használni (pl. Skyline, Minicraft). A "régi" (300-400-500) és a "new generation" (600-700-800) verziók párokba állíthatók, a párokon belül a törzshossz alig tér el egymástól (
Fóka 139901 2008. december 24. 10:36
Válasz erre
Szia Gerasimenko!

Megegyezett. A teljes alsó-felső szárnyfelületet (a fűthető belépőélek kivételével, amik natúr alumínium-színűek maradtak) egyszerre festették a törzs alsó felületével, és persze ugyanolyan színűre. Maketteknél az eredeti repülőgépeken használt szürke árnyalatnál kicsivel világosabbat érdemes használni (scale effect), az optikai hatás akkor lesz meggyőző.
HADvezér 139900 2008. december 24. 10:01
Válasz erre
Sziasztok!

Gyártja valaki 1:144-ben a 737-700-as makettet? Vagy átalakítható valamelyik kapható 737 -es ből? Szeretnék új festésű Sky Europe matricát kiadni :)

Ezúton Kívánok minden kedves Makettező Társamnak, Békés, Boldog karácsonyt és sikeres, makettekben, HAD matricákban gazdag Újesztendőt :)!

Üdv: HADvezér
Addig is www.had.hu :)
Gerasimenko 139899 2008. december 23. 22:44
Válasz erre
Valaki tud arról infót ,hogy a Tu-154 -esek szárny-szürkéje általában megegyezett a törzs alsó szürkéjével?
Régi Maléves színekről beszélek, természetesen.. :-)

Boldog Karácsonyt mindenkinek és szép maketteket a fa alá!
Gyula 139898 2008. december 20. 15:40
Válasz erre
Szia HADvezér!

Köszönöm, hogy jelezted. Érdemes volt ma felkelnem. Természetesen megvárom a matricakészletet.

Üdv:
Gyula
HADvezér 139897 2008. december 20. 12:03
Válasz erre
sőt ha már így belejöttem :) lesz újra Wizz Air matrica és Január végére a JU-52 polgári, valamint a Li-2 HA-LIX Sunflower , majd Február végéig a LI-2 Maszovlet és a MALÉV is Várható lesz!

Addig is www.had.hu :)
HADvezér 139896 2008. december 20. 11:59
Válasz erre
szia Gyula!

Ha tudsz várni kb 2 hónapot (max), akkor lesz 500 -ashoz teljes HAD matrica készlet, SKY is, meg MALÉV is , sőt ha minden jól megy, akkor a SKYline maketteket is be tudom hozni, és akkor lesz 300 -as és 400 -as 737 -es ,matrica készlet is.

üdv: HADvezér
HADvezér 139895 2008. december 20. 11:56
Válasz erre
Szia Rittal!

1:100 as utángyártott Tu-134 eseket tudok szerezni, természetesen magyar HAD marticával ára: 4600.- + matrica 2970.- üdv: HADvezér
airchive 139894 2008. december 19. 23:28
Válasz erre
Delcom!
Légy szíves küldd el e-mail címed nekem. Pár dologban szeretném felvenni a privát kapcsolatot. Üdv. Airchive airchive@freemail.hu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.