/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Kislõcsös 138889 2006. augusztus 29. 21:20
Válasz erre
Áhoj pajtások!
Szükségem lenne egy Revell 1:144-es Boeing 747-400 as jobb szárnyára(a balbol kettö van).Ha van véletlen valakinek egy felesleg dobjol egy mélt és elboltoljuk.
Köszi:Kislőcsös
Kislõcsös 138888 2006. augusztus 27. 15:32
Válasz erre
868630707525.jpg méret: 152.4 KB
Szia 945!
Sajnos csak gyantából gyártják és nagyon drága.Megtudod nézni a Hannants nál.A Legato,a Welsh Models és az F-RSIN is csinálja,de gyakorlatilag itthon nem lehet beszerezni 26 fontért ami gyakorlatilag 10.000 ,- felett van.
www.hannants.co.uk/search/
945 138887 2006. augusztus 27. 13:34
Válasz erre
Szia Kislőcsös!
Az atr72-es volt.Gyártja valaki?
Köszönöm 945
Kislõcsös 138886 2006. augusztus 26. 15:26
Válasz erre
dash8.jpg méret: 66.8 KB
atr72.jpg méret: 65.3 KB
atr42.jpg méret: 138.3 KB
short330.jpg méret: 244.6 KB
short_skyvan.jpg méret: 249.4 KB
Szia 945!
Egy kis segítség.No melyik repcsit láttad?
kislőcsös
Cébés 138885 2006. augusztus 24. 18:30
Válasz erre
Hogy én milyen hülye vagyok!
Mikor olvastam a cserebere topic-ban hogy nézzek mailt,már leesett
Szia Gábor! :))

Cébés
945 138884 2006. augusztus 24. 13:48
Válasz erre
Sziasztok!
Először is mindenkinek nagyon köszönöm,mindent értek.
Másodszor,egyik megoldást sem találom élethűnek.Valamit megprópálok kitalálni,a végeredményt egyszer csak felrakom.
945
barackdr 138882 2006. augusztus 24. 13:05
Válasz erre
Stefan!

Amit te írsz az már csak azért sem igaz, mert mindkét festésnél azonos számot ad meg az ablaksornak és az ablakok egyébként sem lesznek mások ha átfestenek egy repülőt :)
Nem bántani akarlak csak kijavítani.
barackdr 138881 2006. augusztus 24. 13:03
Válasz erre
945!

Pontosítsunk kicsit, a nem 4 sor hanem 2-2 sor mivel ugye mindkét oldalra kell 1.
Akkor már csak 2 variációról van szó, amiről beszélnünk kell.
Azért van 2 féle, mert általánosan 2 féle elkészítési mód az általános.
1. az átlátszó ablkaot az ezüst kerette lfelrakják az ablakok lyukaira és ez jelképezi az ablakot, ekkor belátni a gépbe(és nincs benne semmi)
2. az összes ablakot betömik tömítővel(pl én is), ekkor festés után a szürke ablak kerül fel a gépre az ezüst kerettel. Ezzel megoldódik a repülő üres belül probléma és mivel egyes gyártók gépein nincsenek is kivágva az ablakok hanem csak szürke martica van hozzá, így egységes lehet gépparkunk ha a Revell gépeket is ablak nélkül a szürke matricával készítjük.

Üdv:
barackdr
Stefan 138880 2006. augusztus 24. 13:01
Válasz erre
ryan_new.GIF méret: 157.6 KB
ryan_old.GIF méret: 155.2 KB
A revell összeállítási útmutatója szerint ezt a kettőt lehet megcsinálni.
Remélem erre gondoltál és tudtam segíteni! :)
Stefan 138879 2006. augusztus 24. 12:54
Válasz erre
Most nézem, hogy a leírásában 2 féle matricázást/festést lehet csinálni belőle. Van egy Ryanair old, meg egy Ryanair new. Szerintem ez lehet az oka. Magyarul nem kell az egész matricakészletet rápakolni a gépre, csak azokat, amelyek ahhoz a verzióhoz kellenek, amiket meg akarsz csinálni. Más ötletem nincsen.
Stefan 138878 2006. augusztus 24. 12:51
Válasz erre
945 (GAS?)!
Nem lehet, hogy több fajta matricázást lehet elkészíteni belőle?
945 138877 2006. augusztus 24. 12:46
Válasz erre
Sziasztok!
Vettem egy 737-800 "RYANAIR" Boeinget a Revelltől mint első utasgép.
A matricalapon négy sor található az ablakokra,sötétszürke alumínium kerettel,alumínium keret.Miért van ez,melyiket kell használnom majd(a szélvédőnél is ez a helyzet)?
Köszönettel 945
Lapi 138876 2006. augusztus 23. 23:04
Válasz erre
szia Cébés-
nagyon jol tudod,hogy csak 100 as gépeket gyüjtök :)
hoztál már Te is nekem ,meg nálam van az Andriska volt Jumboja..
Gábor vagyok... :))
Cébés 138875 2006. augusztus 23. 22:43
Válasz erre
Szia Lapi!

Szerintem dobd fel a hírdetést a cserebere topic-ba is.
Nekem van egy szép darab,de az 1/72-es.
Csak nem 1/100-as gépeket gyűjtesz?

üdv:Cébés
Lapi 138874 2006. augusztus 23. 22:29
Válasz erre
bocs egy D-t kihagytam
tehát Concorde-ot
Lapi 138873 2006. augusztus 23. 22:28
Válasz erre
Hello srácok !
keresek megvételre vagy cserére egy szép 1/100 as Concore-ot.
gyárto mindegy.
köszi elöre is.
hello
945 138871 2006. augusztus 20. 11:21
Válasz erre
Sziasztok!
Tophatters:szerettem volna lefotózni,de a Görög hatóság heves ellenállásába ütköztem.10-15 ablaknyílása lehetett.
boriszjelszint:azt gondolom,tisztában vagyok az olimpia jelképével,ami valóban öt karika.A vezérsíkon tényleg hat volt(nekem is akkor tünt fel,mikor egy utitárs szólt),csak a miértjére voltam kiváncsi,hátha valaki tudja.
Köszönettel:945
boriszjelszint 138870 2006. augusztus 20. 10:04
Válasz erre
az olimpiai karikák öten vannak
Tophatters 138869 2006. augusztus 20. 09:14
Válasz erre
Vagy ha nagyon hosszú volt akkor ATR-72.
Tophatters 138868 2006. augusztus 20. 09:14
Válasz erre
Az szerintem ATR-42 vagy Dash-8 lehetett.
945 138867 2006. augusztus 20. 00:42
Válasz erre
Köszönöm szépen!
Először jetet szeretnék,de a nagy vágyam egy légcsavaros repülő.Szaloniki repterén láttam egy kétmotoros (légcsavaros) gépet.Az Olympic Airlines gépe volt,fogalmam sincs,hogy milyen tipus.Olimpiai hat karika volt a vezérsíkon.
Tisztelettel 945
Cébés 138866 2006. augusztus 19. 22:14
Válasz erre
Sziasztok!

Az IL-86-ost én is ajánlanám,valóban szép gép építhető belőle.
Kislõcsös 138865 2006. augusztus 19. 20:22
Válasz erre
itt találsz képeket az IL-86-os ról www.airlinercafe.com/plug.php
Kislõcsös 138863 2006. augusztus 19. 19:05
Válasz erre
Szia 945!

Hát elöszőr is mond hogy milyet szeretnél csinálni?Légcsavarost,vagy Jetet?kicsit,vagy nagyot,magyart vagy külföldit?
A Revell 1:144-eseit én nagyon szeretem,bár nekem mindegy hogy melyik gyártó ugyanúgy szeretem a minicraftot az airfixet és az OKB-144-et.Bár ez utóbbit sokan szidják de én szeretem.Szerintem Hasegawát meg Tamiyát mindenki össze tud pakolni de ezek az orosz sufni makettek igazi szórakozások.
Amit viszont ajánlok a Zvezda IL-86-osa. kb 4000,- és nagyon szép.Ha vissza nézel a mivan a dobozban topikban akkor oda pakoltam fel képeket.
Jó munkát!
Remélem egyre többen kaptok kedvet a polgári gépekhez és a versenyeken is jó lenne egyre több nagy vasat látni.

KislŐcsös
945 138862 2006. augusztus 19. 18:02
Válasz erre
Szia Kislőcsös!
Szeretnék építeni egy utasszállító gépet.
Tanácsodat kérném mi legyen az első áldozat(gyártó,tipus,méretarány).
Köszönettel 945
boriszjelszint 138861 2006. augusztus 14. 11:22
Válasz erre
Kislõcsös 138860 2006. augusztus 13. 23:33
Válasz erre
Szia MrChef!

az ablakokra már vannak egész jó megoldások.A nazca decals nagyon szép matricákat csinál,élethü ablakokkal.www.nazca-decals.com/ Például:www.nazca-decals.com/html/737.htm
Tibcsi 138859 2006. augusztus 9. 20:44
Válasz erre
Én a "valami más"-ra tippelek. :) Szerintem egy távoli felhő, ami épp belelógott a képbe.

Szerintem... :)
boriszjelszint 138858 2006. augusztus 9. 20:38
Válasz erre
jó, akkor kifejtem bővebben
a bőjingen egyértelműen láttem, hogy igazi, és én azokat kondezncsíknak néztem, de ha valami más az, akkor bocsi
az Il-76-os ejtett zavarba, arról nem tudtam eldönteni, az uccsón egyértelműen láttam, hogy makett
Kalóz 138857 2006. augusztus 9. 20:08
Válasz erre
borisz!

"az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni"
nem a Malévről volt szó! Egyébként azok sem kondenzcsíkok ...
boriszjelszint 138856 2006. augusztus 9. 20:01
Válasz erre
Kalóz 138855 2006. augusztus 9. 19:48
Válasz erre
borisz!
és hol voltak azon a képen kondenzcsíkok? (231. hsz.)
boriszjelszint 138854 2006. augusztus 9. 17:31
Válasz erre
az Il-76 ra gondoltam. a többi egyértelmü volt.
MrChef 138853 2006. augusztus 9. 10:33
Válasz erre
Hát csak meg tudom különböztetni a valódit a makettől:-)
Kalóz 138852 2006. augusztus 8. 22:18
Válasz erre
Ha az il3 képre gondoltál, az makett! Túl vastagok a panelvonalak, meg a magyar zászló vonalai is nagyon reszketősek. A valóságban azok nyílegyenesek lennének.
Kislõcsös 138851 2006. augusztus 8. 19:41
Válasz erre
Az IL-76ost kérdezed Borisz?
az makett.A Trumpeter 1:144-ese.
boriszjelszint 138850 2006. augusztus 8. 19:35
Válasz erre
séfbácsi! szerintem azok igaziak! a kondenzcsíkból itélva legalábbis...
MrChef 138849 2006. augusztus 8. 19:23
Válasz erre
Na, például ezek élethűek! Én azokra gondoltam, hogy nem tetszenek, amiknek a teste olyan, mint valami (fél)fényes műanyag tömb, és csak közelről látszanak a panelosztások.
boriszjelszint 138848 2006. augusztus 8. 19:06
Válasz erre
te vagy aszakértő...
az Il makett, vagy igazi? tényleg nemtom eldönteni
Kislõcsös 138847 2006. augusztus 8. 18:39
Válasz erre
MALEV7373ALIT.jpg méret: 76.4 KB
6.jpg méret: 35 KB
6.jpg méret: 46.6 KB
1.JPG méret: 86 KB
1014458.jpg méret: 249.4 KB
ac_il76_2.jpg méret: 114.2 KB
il3.jpg méret: 148.1 KB
P7070072.JPG méret: 139.7 KB
P7070077.JPG méret: 141.2 KB
Szia Borisz(és persze a többi pajtás is)!
A polgári repcsik koszolása elég képlékeny dolog.Persze kell koszolni csak nem úgy mint egy vadászgépet.A legfontosabb hogy nem szabad túlzásba vinni,tehát csak szolidan.én mindig megnézem az eredetiröl készült fotokat és inkább csak kevésbé koszolom mint ahogy a képen látszik.Leginkább a futoműakna ajtó,a féklapok,az oldalkormány,a cargoajtó és egyébb olyan helyek koszolását érdemes kihangsulyozni ahol forgo alkatrészek(zsanérok,csuklópántok és menetorsók)vannak és az ezekről a hőingadozás következtében kicseppenö kenőanyagokat a légáramlás szétkeni a gép külső borításán.Ez még az új repcsikre is vonatkozik,kb egy két hónap alatt meglátszik ez a fajta kosz.Ez után jöhet az üzemeltetésből és az öregedésböl adodó koszolás (persze csak ha szükség van rá).Ezen a sugárfordító és a panelek koszolását értem.
A panel vonalak átfolyatását híg feketével,nem ajánlom mert 1:144-esben,nagyon bután néz ki egy fehér törszú gépen a fekete vonal.Én csak a szárnyakon szoktam így panelezni de azt is csak az adott szín sötétebb tónusával.A többi koszoláshoz vasport használok,majd lakkozom.Ezt fölleg a belugán lehet jól látni.
szewasztok
boriszjelszint 138846 2006. augusztus 8. 16:26
Válasz erre
polgári gépeknek szokásuk szépeknek lenniuk, különben nem utaznának azokkal az emberek! egyébként tényleg, ha nem is harcirepülősen, de valami világos szürkével itt-ott tényleg lehetne használtá tenni őket, úgy finomen, hogy látszódjon azért, de ne is legyen túl szembetűnő
MrChef 138845 2006. augusztus 8. 16:19
Válasz erre
Srácok,

én nem vagyok sem harcirepülő, sem polgári repülő építő, de egy Tu-154-esre (életem első repült gépe) vagy a kis 134-esre azonnal beadnám a derekam.

Engem csak két dolog zavar a polgári repülőmaketteknél:
- Az utastér ablaksora legtöbbször matrica, fekete vagy sötétkék színű, szerintem nem élethű
- Koszolást szinte sosem látok polgári repülőmaketteken, vagy legalább panelvonal-kiemelést (befolyatást).

Ettől olyan egybeépített játéknak hat a legtöbbje. Szóval nem tudom...
boriszjelszint 138844 2006. augusztus 8. 16:03
Válasz erre
kislőőcsös, te zseniális vagy!
Kislõcsös 138843 2006. augusztus 7. 22:20
Válasz erre
li2f?klap.PNG méret: 27.1 KB
ezt le hagytam.Igy fog majd kinézni a külsö féklap ha kész lesz.
Kislõcsös 138842 2006. augusztus 7. 22:17
Válasz erre
makettek 038.jpg méret: 62.4 KB
makettek 039.jpg méret: 108.9 KB
makettek 040.jpg méret: 148 KB
makettek 041.jpg méret: 142.4 KB
makettek 046.jpg méret: 133.6 KB
makettek 050.jpg méret: 158.9 KB
makettek 048.jpg méret: 70.7 KB
Erőt,egészséget,Pajtások!
A "Mi van a dobozban"topikba felpakoltam a képeket a revell 747-200-asárol.
Továbbá így állok a Li-2-essel most:
-le kellett vágnom a szárnyakat mert a V állása sehogysem hasonlitott az eredetire,továbbá kivágtam a féklapok helyét.
-elkészült a jobb oldali futómüakna és akipufogo fele.
Az utosó kép pedig az átalakított alkatrészeket ábrázolja,Ezek lesznek a majdani átalakito szett alkatrészei.Persze ez még korántsem a teljes még hiányzik pár cucc.

kislőcsös
Figaro 138841 2006. augusztus 6. 19:45
Válasz erre
Köszi Tibcsi!

Egész jól mutatja a fékszárnyat.
Andriska 138840 2006. augusztus 6. 15:44
Válasz erre
Helló Halló!

Augusztus 16.án szerdán reptérlátogatást szervezünk, amit csak akkor indítanak el,ha minimum 20an összejövünk. Sajnos ennyie embert nehéz összeszedni, ezért ha valakit érdekel, kérem jöjjön el a www.utaskisero.uw.hu oldalon a fórumon belül a szervező topicba és jelezze nekünk azt. Köszike.
Andriska 138839 2006. augusztus 5. 16:31
Válasz erre
A380?sszerakva.jpg méret: 31.5 KB
>
Andriska 138838 2006. augusztus 5. 14:43
Válasz erre
Ja egyébként elcseréltem az 1:100as 747esemet. Cébés lejött érte és adott érte plus 4roncs 747esért 5repcsit Szegény kis Qantas 747est nagyon sajnálltam, de cébésnél jobb élete lesz, még világítást is kap...
Andriska 138837 2006. augusztus 5. 14:41
Válasz erre
Sziasztok!

Eladnék egy kész Airbus A380ast. Nekem nem tetszik... és egy kicsit elis rontottam, de egy ügyes makketező rendbe tudja rakni. Kedzevményes áron adnám (megegyezünk) vagy valami kisebb gépre elcserélném, ugyanis helyhiányban is szenvedek...:( Légyszi valaki segítsen nekem. Köszike!

Andriska
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.