/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
vackor 589974 2015. augusztus 4. 22:16
Válasz erre
Szia Fóka, szokás szerint remekművet alkottál ! Van egyébként olyan maketted, amit még nem állítottál fel erre az üveglapos vasasztalkára ? A korábbi fekete-fehér képeid bennem is nosztalgikus érzéseket keltettek, különösen a "mini" Tu-104. Abból a sorozatból nekem egy Electra, egy Connie és egy F-27 volt meg...
Fóka 589971 2015. augusztus 4. 21:20
Válasz erre
Doboz

Doboz
Doboz
DC-4_1

DC-4_1
DC-4_1
DC-4_2

DC-4_2
DC-4_2
DC-4_3

DC-4_3
DC-4_3
DC-4_4

DC-4_4
DC-4_4
DC-4_5

DC-4_5
DC-4_5
Polc

Polc
Polc

Sziasztok!

A forró nyári éjszakákon mit is csinálhatna az emberfia? Gyártja a maketteket.
Megint elkészült egy.
A Revell 1:72-es C-54 készlete pompás alap a DC-4 elkészítéséhez.
Csodás, harmonikus formájú repülőgép, már 1942-ben a levegőbe emelkedett, messze megelőzve korát. A Braathens színeiben csináltam meg, annak emlékére, hogy egyszer láttam egy ötvenes évekből származó plakátot, amin ez a repülőgép szerepelt, és nagyon megmozgatta a fantáziámat. Az első a dobozkép, a többin a makett a feleségem virágai társaságában látható (neki ez a kedves szabadidős tevékenysége). Az utolsó kép a polcon mutatja, az ötvenes-hatvanas évek amerikai gyártású nagy négyhajtóműves típusai között.

Fóka
Fóka 589558 2015. július 26. 12:56
Válasz erre
1979_1

1979_1
1979_1
1979_2

1979_2
1979_2
1979_3

1979_3
1979_3

Sziasztok!

Né, mit találtam. A Fóka-gyűjtemény 1979-ben, 15 éves koromban. Akkoriban szüleim szerint a szobámban már mindent elborítottak a makettek. Hát igen, a képek alapján 54 db. volt. Most egy kicsit több... Ennek örömére az itteni profilképeimet is aktualizáltam, pár makett még nem volt fent az utolsó feltöltés óta.

Fóka
Wedge 589520 2015. július 25. 22:56
Válasz erre
Sziasztok! Tud valaki nekem segíteni 1:144 Airbus A320 Wizz Air színeihez? A HADmodels matrica szettjén kívül. Autókat építek, ebben nincs járatosságom, ajándék lesz :)

Előre is köszi a segítséget
sanyi 589516 2015. július 25. 20:17
Válasz erre
Sziasztok!
No comment...
www.airportal.hu/ap/viewtopic.php
Fóka 589475 2015. július 24. 08:27
Válasz erre
...korrekció:
--- A Qantas 747-200-asa ---
Fóka 589474 2015. július 24. 08:26
Válasz erre
747_4

747_4
747_4
747_5

747_5
747_5
747_6

747_7
747_6
747_7

747_7
747_7
380

380
380

Sziasztok!

Elkészült egy új makett. A Quantas 747-200-asa a boldog emlékű 70-es évekből, amikor a repülőgépeken az ablakcsík szinte kötelező tartozék volt. A Qantas megoldása egyedi volt: Ausztrália talajának nagy részére jellemző vöröses homokszínű volt, és ez nekem mindig nagyon tetszett. A szárnyas kengururól nem is beszélve. A 80-as évek közepétől aztán oda is begyűrűzött a világtrend, a Qantas repülőgépek törzséről eltűnt az ablakcsík, a kenguru pedig elveszítette a szárnyait :-/ De hála a makettezésnek, az eredeti pompás festés is megmaradt az örökkévalóságnak.

Derűs napot,
Fóka
PETI 589232 2015. július 17. 13:44
Válasz erre
Fóka 589230 2015. július 17. 10:28
Válasz erre
Tu-114_1

Fúvócsövek
Tu-114_1
Tu-114_2

Rátétlemez
Tu-114_2

Sziasztok!

Két apró tuning, amivel a Tu-114-est véglegessé tettem. Legalábbis remélem.

A gyári fúvócsövek elég gyengécskék voltak, ezért vastag szívószálból gyártottam újat, és lecseréltem őket. Szerintem így sokkal szebb.

A típus jellegzetes részlete, hogy a natúr alumímium törzsre eltérő szímű, vastagabb rátétlemezt erősítettek a törzshöz közelebbi hajtóműveg légcsavarjainak síkjában. Erre azért volt szükség, hogy a légcsavartollakról lerepülő jégdarabok és egyéb szennyeződések ne kezdjék ki a törzs borítását. Ezt a lemezt is előállítottam a maketten, most élethűbb.

Fóka
Fóka 589110 2015. július 14. 11:16
Válasz erre
Kedves Károly!

Nekem a következő beállítás vált be:

felbontás: 600 DPI
formátum: .bmp

Ezzel a legvékonyabb vonalak is tökéletesen átjönnek és nincs adatvesztés.

A .jpg formátum tömörítő algoritmust használ és ez adatvesztéssel jár (a vonalak és minták elmosódhatnak), ezért ezt semmiképpen sem ajánlom.

Fóka
trooper 589109 2015. július 14. 11:15
Válasz erre
Kedves Kollégák!

Egy jó barátom életében először ült repülőn, és beleszeretett A madárkába, ami egy Ryanair B-737-800-as.

Az a kérdés, hogy nincs-e valamelyikőtöknek eladó ilyen makett, akár bontatlan, akár javítani való, megunt, stb. (A Ryanair festés nem kritérium, csak non plus ultra)

HA valaki segíteni tud, az alábbi mailcímen megtalál! Köszönöm!

girirzli@gmail.com
simonkaroly9 589107 2015. július 14. 10:51
Válasz erre
Szép napot!
Ha a matricát szretném beszkennelni akkor milyen formátumba tegyem? A jpg nyomtatásánál mindig a fotónyomtató ablak ugrik fel.
Köszönöm a segítséget!
Fóka 588944 2015. július 10. 12:15
Válasz erre
...és még valami: a készletben a főfutók - mint szinte minden utasgép-makettnél - kirugózott állapotban vannak, tehát a földön álló repülőgép valós állásszögének beállításához a főfutószárakat meg kell rövidíteni. A Tu-114 esetében én 1,5 mm-rel kurtítottam meg mindkettőt. Enélkül az orr-rész alacsonyabbra kerülne, mint a svanc, ami nagyon élethűtlen látvány lenne.

Tehát összegezve, a javítandó tételek:

- a szélvédő keretei;
- a gyenge matrica helyett inkább festés/utángyártás;
- szürke helyett ezüst az ablakcsík alatt;
- főfutó-rövidítés.
- továbbá az itt-ott beszakadó műgyantaréteg a törzsön (ez lehet, hogy csak az én példányomon jelentkezett)

Fóka
Fóka 588904 2015. július 9. 14:47
Válasz erre
Jaj, egy nagyon fontos dolgot elfelejtettem az Amodel Tu-114-esével kapcsolatban megemlíteni. A festési útmutató az ablakcsík alatti területet szürkének jelzi, pedig a valóságban natúr alumínium volt. Szürkére csak a Moszkva melletti Monyino múzeum kiállított példányát festették!

Fóka
Fóka 588902 2015. július 9. 14:31
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm továbbra is :-)

Szia Peti!

Hát igen, a végén már a fülemből is adrenalin folyt... Most éppen úgy vagyok vele, hogy nem vágyom a folytatásra, mert amit szerettem volna 1:72-ben tőlük (An-8, An-10, An-24, Il-18, Tu-114, Tu-134A), azt már mindet megcsináltam. De ha véletlenül kiadnák a Tu-104-est, akkor lehet, hogy ismét belevágnék az Amodel-kalandba.

Fóka
PETI 588854 2015. július 8. 09:35
Válasz erre
Szia Fóka,

akkor nekem is lesz egy pár álmatlan éjszkám? :) Amikor ilyen vasat épít az ember, nem csodálom, hogy nem tud aludni. Az egyik legkeményebb élvezeti szer végül is...
Nekem is van a raktáramban néhány nagyobbacska Amodel. :)
zoli1989 588836 2015. július 7. 17:05
Válasz erre
Hát ez gyönyörű lett ! :) Gratula!
Fóka 588833 2015. július 7. 14:25
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm :-)

Íme pár remek filmfelvétel a típusról (holland, orosz és angol nyelven):

www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

A Malév Főmérnökségén volt 1 kollégánk, aki arról volt híres, hogy repült a Tu-114-essel. A hetvenes évek elején járt a Kijevi Repülőmérnöki Egyetemre, és egy nyári szakmai gyakorlatra Taskentbe utaztak ezzel a csodálatos repülőgéppel, amiből csak 31 készült összesen. Bizony szívesen lettem volna a helyében...

Fóka
PETI 588832 2015. július 7. 14:04
Válasz erre
Nagyon komoly lett! Gratulálok! :)
Rumcájsz_52 588823 2015. július 7. 09:14
Válasz erre
Ez igen, impozáns és mutatós madár, gratula
Üdv R.
vackor 588820 2015. július 7. 08:34
Válasz erre
Szia Fóka !

Szokás szerint remekművet alkottál ! Gratulálok !
Fóka 588818 2015. július 7. 07:47
Válasz erre
Még valami a festéshez: nekem a Revell 90-es ezüst jól bevált, mert száradás után nem olyan érzékeny, mint pl. a Humbrol 11, amit - tapasztalataim szerint - még hónapok múlva is nehéz úgy megfogni, hogy ne maradjon rajta az ujjlenyomatom, vagy a cérnakesztyű lenyomata. Jjó ideje már cérnakesztyűvel fogdosom a makettjeimet, hogy ne hagyjak ujjlenyomatot (nem csak kriminalisztikai megfontolásokból, hanem mert ronda...), és nincs szörnyűbb érzés, mint amikor utána ott maradnak a bolyhok a maketten, mert a gyenge minőségű ezüst nem akar teljesen megszáradni. Viszont a Revell 90-essel munka közben kell óvatosan bánni, mert ha fényes alapra maszkolva fújom (pl. fehérre fújt törzsön), akkor a maszkolást csak a teljes száradás után (pár óra) szabad leszedni, különben a még nedves festékréteg vékony, nyúlós hártya formájában hajlamos felpenderedni.
Fóka 588816 2015. július 7. 07:39
Válasz erre
Csik_1

Csik_1
Csik_1
Csik_2

Csik_2
Csik_2

Mutatok még 2 képet, amin az ablakcsík látható - ezzel küzdöttem a legtöbbet, de megérte, mert minél munkásabb dolog előállítani valamit, annál nagyobb az öröm visszagondolni rá, amikor már készen van :-)
Fóka 588814 2015. július 7. 07:20
Válasz erre
Szia Gábor!

Szórópisztollyal festek (Papp Laci féle kompresszor + pisztoly). Nekem a palack nem vált be, mert nemigen lehet a nyomást szabályozni, csak nagy felületek átfújására tudtam használni.

Színek:
Fehér - Revell 04
Ezüst - Revell 90
Alumínium - Revell 99

Fóka
Fóka 588813 2015. július 7. 07:15
Válasz erre
Tu-114_1

Tu-114_1
Tu-114_1
Tu-114_2

Tu-114_2
Tu-114_2
Tu-114_3

Tu-114_4
Tu-114_3
Tu-114_4

Tu-114_4
Tu-114_4
Tu-114_5

Tu-114_5
Tu-114_5
Tu-114_6

Tu-114_6
Tu-114_6
Tu-114_7

Tu-114_7
Tu-114_7
Tu-114_8

Tu-114_8
Tu-114_8

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat és a drukkot :-)

Éjjel nem tudtam aludni (naná, amikor ilyen izgalmas munkában vagyok), és nekiveselkedtem a hátralévő matricázásnak (felső vékony kék csík, függ. vezérsík, betűk-számok) és röpke 9 óra alatt elkészült :-)
(szerencsére ma itthonról játszom*, nem fogok elaludni a játszótéren**)

Utólag már örülök, hogy nem a gyári matricát használtam. Ennek okai a teljesség igénye nélkül:

- Az ablakcsíkokat magam festettem, ezáltal precízebb lett, jobban illeszkedik pl. a pilótafülke-ablakok keretéhez.

- Sokkal élénkebbek a színei, mint a gyári matricával lett volna.

- Az Aeroflot felirat a matricaíven egy hosszú sávot képzett, és tapasztalataim szerint a betűk közötti üres, átlátszó (esetleg ezüstözödő) fólia nagyom művi benyomást keltett volna. Rá'dásul ennek az Amodel matricaívnek az utasgépeknél megengedhetetlen módon matt a felülete, amit még lakkozással is nehéz lenne korrigálni. Most az utángyártott matrica betűit egyesével raktam fel, így olyan, mintha tényleg odafestették volna, nincs a betűk közt zavaró fóliarész.

- Az apróbb pontatlanságok korrigálhatók a saját matricánál, és ha egyet eltolok, akkor újranyomtathatom.

- Így nagyobb élmény volt, bár macerásabb.

Összegezve, mégiscsak jó szívvel ajánlom az Amodel makettjeit, mert az apróbb hibák ellenére fantasztikusan méret- és alakhűek a repülőgépeik. Az utolsó képen a Tu-114 végleges helyén látható, alatta a többi "Amonster". Arányai jól érzékelhetőek.

Derűs napot,
Fóka

* - játék, játszani: munka, dolgozni az anyagi világban (ld. védikus filozófia)
** - játszótér: munkahely (ld. mint fent)
PETI 588801 2015. július 6. 22:09
Válasz erre
Cébés 588775 2015. július 6. 17:45
Válasz erre
Szia Fóka!

Fehéret illetve ezüstöt mivel fújod?
Szórópisztolyt használsz,vagy van valami spéci flakonos festék erre?

üdv
Gábor
Tibcsi 588769 2015. július 6. 15:03
Válasz erre
Fóka 588617 2015. július 5. 09:18
Válasz erre
Sikerult

Sikerült
Sikerult

Sikerült!

Parádés jókedvem van: remekül sikerült a fehér-piros csíkozás és a megmentett Tupoljev logo felhelyezése. Ez volt a gyatra matrica kiváltására indított B terv legnagyobb kihívása.

Már csak a kék sáv hiányzik az ablakcsík fölött, és az utángyártott matricák.
Várható készre jelentés: 1 hét múlva.

Derűs napot,
Fóka
PETI 588605 2015. július 4. 21:37
Válasz erre
Fóka 588601 2015. július 4. 20:41
Válasz erre
Tu1_1

Kék csíkkal
Tu1_1
Tu1_2

Matricák
Tu1_2

Itt látható az illusztráció az alábbihoz.

- A vastag kék csík készen van (jobb lett, mint a matrica, mert így pontosan a szélvédő kontúrjához tudtam igazítani);
- Az átlátszó matricaalapra fújt piros-fehér csíkozás (amiből a kék alatti sávot vágom majd ki);
- A két Tupoljev logo átlátszó matricaalapra "átmentve" (remélem, tényleg simán leáztatható és felhúzható lesz, hiszen már az új alap hordozza).

Holnap pedig a többi minta nyomtatása következik.
Végülis egészen izgalmasan alakul :-)

Fóka
Fóka 588591 2015. július 4. 18:27
Válasz erre
Sziasztok!

Nos, úgy tűnik, az őrangyalom a makettezéshez is ért...
Alaposabban megnézve az ablakcsíkok matricáit, észrevettem, hogy a vastag kék csík és az alatta lévő piros között fehér helyett átlátszó a fólia, tehát ha sikerült volna ráraknom a makettre, ezüst lett volna, ami messze áll a valóságostól. Most viszont festeni fogom a csíkokat, színhelyesen.

A tegnapi sokk utáni álmatlan éjszaka alatt megszületett a terv, hogyan fogom csinálni. Röviden:

- Ablakcsík kékje: maszkol, fúj;
- Kék alatti fehér és piros csík: matricalapot színre fúj, kivág, felrak;
- Betűk, számok: a beszkennelt matricát normális matricaalapra újranyomtat, felhasznál;
- Az orr-rész bonyolult Tupoljev logós matricája: az eredetit lakkal átfúj, normális matricaalapra ráhúz (ott nem gond, ha a felhúzás pillanatában már el sem lehet mozdítani), és a makettre felrak.

Majd beszámolok a sikerről (remélem...).

A Pan Am madarak gyönyörűek! A hetvenes években vágyakozva bámultam őket Ferihegyen, FRA-BUD-FRA útvonalon jártak, ráhordó járatként az USA-ba menő útvonalakra.

Fóka

Fóka
Chrisi 588572 2015. július 4. 12:30
Válasz erre
11

1.
11
12.

2.
12
13.

3.
13
14.

4.
14
15.

5.
15

Üdv Mindenkinek!

Nálam egy hirtelen felindulásból elkövetett Airfix Boeing 727-200 átalakításából született Boeing 727-100 készült el nemrégiben.

Üdv,
Chrisi
Chrisi 588571 2015. július 4. 12:22
Válasz erre
Szia Fóka!

A lesújtó hírek helyett szívesebben nézegettem volna a képeket az elkészült óriásról. Sok sikert és türelmet a probléma orvoslásához.

Egy hangzatos reklamációt azért én mindenképp megejtenék a makett gyártójának.

Üdv,
Chrisi
PETI 588551 2015. július 3. 21:36
Válasz erre
Szia Fóka!

:(:(:(

Bravó, ez az előre beszkennelés azért nagyon nagy ötlet volt! Már éppen akartam ajánlani, hogy beszkennelem neked az én példányomat.

Üdv
Fóka 588544 2015. július 3. 19:36
Válasz erre
Sziasztok!

+ + + Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas hozzászólás következik + + +

Azt hittem, hogy már csak a kész makettel fogok jelentkezni - de az Amodel másképp intézkedett, és most rendkívül nyűgös vagyok.

A matrica használhatatlan!

Hát nemtom, mi lelte az ukránokat, eddig az Amodel feltétlen híve voltam, de most éppen kiábrándultam belőle. A szélvédő-malőrön még túltettem magam, bár a típust kevéssé ismerők és a cégben megbízó makettezők számára a rosszul gravírozott ablakkeretek bizony élethűtlen repülőgép előállítását eredményezhetik, ld. az előző hozzászólást. De egy ilyen árfekvésű készletbe azért belerakhattak volna használható matricát.

A színes darabok fecnikké foszlanak, az átlátszó alapúak (pl. a betűk és számok) nyúlnak és gyűrődnek, és mindegyik darab olyan, hogy a felületre való ráhúzás pillanatában elmozdíthatatlanul, beállíthatatlanul és alig eltávolíthatóan rátapadnak :-(((

Gyárthatom le a cuccot magam, még szerencse, hogy bölcs előrelátással beszkenneltem felhasználás előtt. Az ötsávos (kék-fehér-kék-fehér-piros), cikcakkos ablakcsík festése sem lesz sétagalopp.

Pedig már elterveztem, hogy holnapra elkészül :-(

Fóka, dúl-fúl
Fóka 588521 2015. július 3. 11:25
Válasz erre
Ablak

Ablak
Ablak

Íme egy kép arról, miképp sikerült helyrehozni a gyárilag teljesen elrontott szélvédőt. Mindenkinek javaslom, aki belekezd ebbe a makettbe, hogy végezze el ezt az átalakítást, mert a Tu-114-es "arckifejezését" (nemtok jobb szót) jelentősen megváltoztatják a rosszul kialakított ablakkeretek.

A technológia meglehetősen egyszerű: csak lecsiszoltam az átlátszó darab vékonyka kereteit, átlátszóra políroztam 800-as majd 1200-as papírral és filckoronggal, aztán Tamiya maszkolószalag-darabokkal maszkolva fújtam fehérre.

Fóka
Fóka 588519 2015. július 3. 11:08
Válasz erre
TU1_1

Tu-114 1
TU1_1
TU1_2

Tu-114 2
TU1_2
TU1_3

Tu-114 3
TU1_3
TU1_4

Tu-114 1
TU1_4
TU1_5

Tu-114 5
TU1_5

Igen, ez valószínű, de akár ki is lehetett következtetni, hogy egyszercsak bekövetkezik :-)
Íme pár kép. Megmutatom, hol tartok vele, hátha felismered jövőbelátó álmodból ;-)
Már csak az apró tuning és a matricázás hiányzik. Csodálatos munka volt kisebb-nagyobb nehézségekkel, de ha az ember élete legnagyobb makettjét készíti (törzshossz: 73 cm) és az rá'dásul Tu-114-es, akkor az egész egy folyamatos eufória. A harmadik képen jól látszanak a méretei a többi 1:72-es maketthez képest.

Fóka
Tibcsi 588496 2015. július 2. 19:09
Válasz erre
PETI 588335 2015. június 29. 16:52
Válasz erre
Szia!
Nezz korul az Amodel es a HAD haza tajan! Persze ha 72-est akarsz.
Udv
Murmuc 588333 2015. június 29. 16:38
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Tudom, volt már szó az oldalon a Li-2-esről de sajna nincs időm visszaolvasni.
Szeretnék építeni egy "P" típust, gyárt valaki ilyet, vagy átalakítható DC-3-asból?
Továbbá gyárt valaki, "malév, Maszovletes" matricát?
Szabi77 587728 2015. június 17. 21:27
Válasz erre
newman!

Szép lett nagyon az Iljusin!
Szabi77
Gabusch 587669 2015. június 16. 22:47
Válasz erre
PETI 587668 2015. június 16. 22:19
Válasz erre
Gabusch 587665 2015. június 16. 22:08
Válasz erre
Szép!
Ez a Zvezda vagy az ICM készlet?
PETI 587653 2015. június 16. 20:44
Válasz erre
Hú de ...! Tudod, mit szoktunk ilyenkor mondani... :) Szép lett!
newman 587605 2015. június 15. 20:43
Válasz erre
RA-86127
RA-86127

Tu-114 utód... Most készült el!
Rusair 1/144
Üdv.:
Péter
PETI 587493 2015. június 13. 22:23
Válasz erre
Hmm...
Fóka 587491 2015. június 13. 22:20
Válasz erre
Image1

Tu-114_1
Image1
Image2

Tu-114_2
Image2
Image3

Tu-114_3
Image3
Image4

Tu-114_4
Image4
Image5

Tu-114_5
Image5
Image6

Tu-114_6
Image6
Image7

Tu-114_7
Image7
Image8

Tu-114_8
Image8
Tu-114_9
Tu-114_9
Image10

Tu-114_10
Image10

És a helyzet fokozódik! Csiszolás közben a függőleges vezérsík tövében egy 3 x 0,5 cm-es területen betört a műgyanta borítás és az üvegszövet vált láthatóvá. Itt egy jókora légbuborék volt ugyanis az anyagban, és a műgyanta felület tojáshéjnyi vastagságú volt mindössze. Izgalmas ez az építés, de paradox módon egyre jobban élvezem.

A típus nem csak nálam népszerű, a szimulátorozókat is megihlette, hogy mindenféle festésmintákkal alkossanak virtuális példányokat. A Google képkereső egy csomó ilyet kiadott, ízelítőnek mellékelek tízet.

Fóka
Fóka 587471 2015. június 13. 15:25
Válasz erre
TU1_4

TU1_4
TU1_4

Íme 1 újabb kép, most csináltam direkt olyan beállításban, ami talán a csíkozásnál is jobban szemlélteti, hogy rendben van az ablaksor.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.