/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Szabi77 587000 2015. június 3. 21:19
Válasz erre
Sziasztok!
Nem akarok beleszólni,de a két gyártó IL-14-e nem ugyanaz!
www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11178-ilyushin-il-14p-amodel.html hobbyterra.com/product/plastic-model-1-144-transport-aircraft-il-14t-eastern-express-14473.html
Az EE IL-14T-nek a törzse teljesen más az M-hez képest is mert azon nagyobb a raktérajtó is szerintem!
Szabi77
Sennás 586999 2015. június 3. 21:10
Válasz erre
indexkn.b
indexkn.b
images
images
index
index
99274097a1
99274097a1
LH-AN2
LH-AN2
129364
129364

Nem borzolom a kedélyeket tovább nemigazán érdekel itt senkit egy Ancsa.De megvan ez a D-FOKK(DM-SKK) volt itt nagyjavításon Nyíregyházán(1999-2000 körül). Valami "kormány gép" lehetett,érdekesek a kocka ablakok és a nagy fél buborék is.Itt már 2011-ben a régire átfestve visszaállítva, müködőképesen.
Pilatus 586988 2015. június 3. 16:56
Válasz erre
Tjoe 586981 2015. június 3. 14:51
Válasz erre
il3i
il3i
il5i
il5i

Ezt pedig nemrég követtem el.
Tjoe 586980 2015. június 3. 14:47
Válasz erre
Az EE 14473-ast. Van benne gyárilag Malév matrica.
Sennás 586978 2015. június 3. 14:44
Válasz erre
Fénykép0415
Fénykép0415

A színre nem jól emlékeztem a hagyományos "Interflug" piros-fehér de tényleg itt van(volt).
Sennás 586975 2015. június 3. 13:17
Válasz erre
Voltál a hangárban mostanság?Olyan régi emlékem van,talán volt ott bent egy An-2 ami Erich Honecker saját gépe lett volna.(talán az is sárga-fekete csak az NDK rombusz címerrel)De lehet csak lázálom volt.
Varjúbácsi 586974 2015. június 3. 13:08
Válasz erre
Bocs, még egy kérdés. Az A-modell-nek is van Il-14-ese, igaz másik verzió. Szerintetek melyiket érdemes beszerezni, ha Malévest szeretnék csinálni?
Varjúbácsi 586973 2015. június 3. 13:02
Válasz erre
PETI 586971 2015. június 3. 12:22
Válasz erre
Rumcájsz_52 586958 2015. június 3. 08:46
Válasz erre
Szia Varjúbácsi
Hobbyterra-n vannak fotók a fröccs-keretekről, ezek szerint nekem úgy tűnik süllyesztett panelvonalakkal készült, a doboz-grafikával ellentétben - és helyesen - négyágú légcsavarokkal. A részletezést nem vitték túlzásba, a motor nagyon gagyi, a futóművek is elég kezdetlegesek, szóval van tere a feljavításnak, ha valaki ebben a méretarányban is igényes. Az "átlátszó" alkatrészek úgy tűnik, némi polírozást igényelnek, kérdés, hogy segít-e ez, mert ha az anyaguk homályos, akkor biza bakfitty. Két sor matrica, egyik a dobozfedél, a másik kék törzs-csíkkal. Mindenesetre ritkaság, és azt hiszem egyhamar nem lesz másik.
Üdv R.
Varjúbácsi 586957 2015. június 3. 08:19
Válasz erre
Eastern_Express_14474
Eastern_Express_1447...

Sziasztok!
Van valakinek infója erről a gépről? Milyen a minősége? Érdemes beruházni rá? Kösz a segítséget.
Sennás 586955 2015. június 3. 07:43
Válasz erre
Jó képek:-) Ezek itt készültek Nyírbe a reptéren?
Köszi
PETI 586945 2015. június 2. 20:49
Válasz erre
Sennás 586937 2015. június 2. 17:36
Válasz erre
migi 586936 2015. június 2. 17:32
Válasz erre
Sennás 586934 2015. június 2. 17:27
Válasz erre
0_6fb24_b2dff09d_XXL
0_6fb24_b2dff09d_XXL
9
9
17
17
25
25
0_824a9_e28f1b02_orig
0_824a9_e28f1b02_ori...
10csnsk
10csnsk
73.150.1_diorama
73.150.1_diorama
022318
022318
1301814_85798_004
1301814_85798_004
2013-a-13-01-airport-taftanaz-5-copie
2013-a-13-01-airport...

Kösz fiúk a segítséget.Sajnálom kicsit.Diorámát nem gondoltam csak simán mondjuk vontatott volna valamit.Még egy kérdés utolsó képen mi lehet vontatmányként?
PETI 586927 2015. június 2. 16:22
Válasz erre
Általában beáll a helyére önerőből és kész. Ha már ráncigálni kell, akkor arra elég egy kistraktor is. Van ilyen képem, este felteszem. Üdv
lacipapa 586916 2015. június 2. 13:55
Válasz erre
Szervusz Gabi!
Az AN-2-est saját akkumulátoráról indítják!Az APA-5D-hez semmilyen esetben nincs köze!
Nem is vontatja,legfeljebb kézzel tologatják (ha muszáj).Sugár hajtású gépekhez (orosz)
alkalmazzák leginkább az APA-5D-t!
Sennás 586913 2015. június 2. 12:45
Válasz erre
Szia.Erre gondoltam mivel csillag motoros legfeljebb vontatni jó.Esetleg ilyen képed nincs?Van az AN-2 külön vontató rúdja amúgy?
PETI 586912 2015. június 2. 12:35
Válasz erre
Hahó! Sok értelme nem lenne mellé tenni, mert nem arról indítják. :)
Sennás 586902 2015. június 2. 10:32
Válasz erre
Sziasztok.Kérdezném AN-2 repülőhöz(nél) használnak(tak) APA-5D reptéri indítót?Vagy csak simán vontatásra?Semmilyen körülmények között nem tehetem mellé?
Köszi SENNÁS
mkornel 586863 2015. június 1. 15:24
Válasz erre
tristar
tristar

Kedves Repülőbarátok!

A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék készíteni egy British Airways felségjelzésű Tri Start. A gép és a matrica már megvan, mindössze a a színek RAL kódjaira lenne szükségem. Valaki esetleg tudja, hogy a képen látható összeállításnak mik a RAL kódjai?

Köszi szépen!
Üdv:
Kornél
5Norbi5 586746 2015. május 30. 21:15
Válasz erre
2_
2_
3_
3_

Üdvözletem!
Eladóvá vált az alábbi 1/144-es Airbus A380 Emirates makett.
8000Ft+Posta
A függőleges vezérsík matrica kicsit sérűlt!
Személyes átvétel Budapesten, más esetben előre utalás után posta megoldható.
Csere is érdekel 1/144-es utasszállító gépek, elsősorban DC-10-es, de más géptípusokról is szívesen fogadok ajánlatokat.
Érdeklődéseket a verkmannorbert@gmail.com címre várom.
Köszönöm, Norbert
Fóka 586742 2015. május 30. 20:52
Válasz erre
P 001

Belül
P 001

1 érdekesség: a mellékelt képen látszik, hogyan néz ki egy ilyen kézzel egyedileg készített törzs belülről. Hátul nem pókháló látható (bár amikor először megpillantottam, annak néztem, és félve vártam, hogy előmásszon a készítője), hanem elszabadult és odaragadt fonálszerű szálak. A kép még az ablakok kifúrása előtt készült. Az ablakok kialakításakor kiderült, hogy a falvastagság 2 és 5 mm között váltakozik. Mindazonáltal virágos a kedvem, ez igazi örömmakettezés lesz, fülig beleszerelmesedtem az A-model makettjeibe (v.ö.: "beléd estem, mint ló a gödörbe").
Fóka 586703 2015. május 30. 14:15
Válasz erre
P 002

Előtte
P 002
P 003

Utána
P 003

Sziasztok!

Nekiláttam a Tu-114-esnek. Az A-model makettekben nekem a legnagyobb kihívást az utastér ablakai jelentik. A laminált műgyanta törzsön először is ki kell őket fúrni, majd a perem nélküli átlátszó ablakkorongokat valahogy rögzíteni benne. Ezen a hatalmas törzsön nem kevesebb, mint 67 ablak van. Egyelőre az egyik oldal fúrásával végeztem. Parányi, 1,5 mm-es marófejet használtam, ezzel pontos, akkurátus lukakat lehet kialakítani. Ennél a műveletnél feltétlenül érdemes valami védőmaszkot használni, mert az üvegszál-műgyanta keverék veszélyes, amint a levegőben szálldos.

Fóka
Rumcájsz_52 586421 2015. május 26. 11:50
Válasz erre
Ez már nem vicc, ez már keserű kacaj-kategória sajnos.
Cébés 586420 2015. május 26. 11:36
Válasz erre
Biztos nem az.De az ára az vicc kategória...
Lapi 586393 2015. május 25. 22:23
Válasz erre
Gerasimenko 586379 2015. május 25. 19:40
Válasz erre
Sziasztok! Régi Malévos festésnél, Tu-154-esen a svanc TamiyaSprayben TS-10-es vagy inkább TS-23-as lehet? Előre is köszönöm, itt mindig sok segítséget kapok!
zsocate 586357 2015. május 25. 14:36
Válasz erre
Szia!
Jól néz ki és egyedi lett. Szubjektív: nekem mindig valószínűtlenül hatnak a középszürke ablakmatricák, különösen a szélvédőnél.
üdv:
Chrisi 586349 2015. május 25. 13:49
Válasz erre
30. kép

30. kép
30. kép
31. kép

31. kép
31. kép
32. kép

32. kép
32. kép
33. kép

33. kép
33. kép
34. kép

34. kép
34. kép
35. kép

35. kép
35. kép

Sziasztok,

Elkészült.

Üdv,
Chrisi
Fóka 586282 2015. május 24. 11:55
Válasz erre
Ukrajnában vásárolva kb. 45000 Ft, másutt viszont (fogalmam sincs miért, talán a vámok miatt) ennek legalább duplája, ami szerintem már aránytalanul sok.
Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-(

Fóka
zsocate 586281 2015. május 24. 11:46
Válasz erre
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok?
Fóka 586280 2015. május 24. 11:33
Válasz erre
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra.

Forrás:
en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114
Gerasimenko 586279 2015. május 24. 11:11
Válasz erre
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom?
Fóka 586270 2015. május 24. 10:12
Válasz erre
1_TU1

Tu-114 1
1_TU1
2_TU1

Tu-114 2
2_TU1
3_TU1

Tu-114 3
3_TU1
4_TU1

Tu-114 4
4_TU1
5_Az_elso_minosegellenorzes

Az első minőségellenőrzés
5_Az_elso_minosegell...
6_Az_eredeti

Az eredeti
6_Az_eredeti

Sziasztok!

Pénteken megjött!

Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz.
A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem.

Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok...

Hasonló örömöket kívánok,
Fóka
apcyrobi 586067 2015. május 21. 12:52
Válasz erre
11111918_469265593231683_7945543894682321908_n
11111918_46926559323...

Sziasztok!
Ilyen porosodik valakinek padláson vagy pincében? (persze nem ilyen állapotban; akár hiányos, vagy esetleg roncs is)
Apcyrobi
Lapi 585907 2015. május 19. 09:12
Válasz erre
rengeteg megmaradt NDK matricám van...
Én már mindet Malévnak festettem...
vackor 585902 2015. május 19. 07:54
Válasz erre
TU-154 matrica
TU-154 matrica

Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb.
denkmeyer 585900 2015. május 19. 07:46
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája.

denk
Fóka 585869 2015. május 18. 16:56
Válasz erre
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos!
Fóka 585857 2015. május 18. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté.

Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról.

Derűs napot,
Fóka
tobika 585798 2015. május 17. 13:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ezek a készletek is eladóvá váltak:
- Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT
- Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft
- BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft
- Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft
érdeklődni:
szuzgyorgy@gmail.com
Gerasimenko 585777 2015. május 16. 20:37
Válasz erre
Swiss

Swiss/Thomas Cook
Swiss

Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gerasimenko 585776 2015. május 16. 20:36
Válasz erre
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gabusch 585731 2015. május 16. 01:41
Válasz erre
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta.
Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?".
PETI 585723 2015. május 15. 20:05
Válasz erre
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár.

modelsua.com/search.php
Gabusch 585722 2015. május 15. 19:56
Válasz erre
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni.
migi 585715 2015. május 15. 18:32
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.