/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Gabusch 601540 2016. január 27. 20:43
Válasz erre
Nem-e lehetne-e magyarul ugyaneztet? :)
vackor 601537 2016. január 27. 20:30
Válasz erre
Sennás 601536 2016. január 27. 20:28
Válasz erre
BBloNt6.img
BBloNt6.img

Utazók, akik rendszeresen repülnek az USA-ból Európába és vissza kell örülni, hogy hallja, hogy az Airbus lehet a fejlődő vadonatúj szupergyors jet tenné a útjára Londonból New York-ban csak egy óra.

Ez sokkal gyorsabb, mint a Concorde jet, hogy szükség három és fél órát utazni ugyanolyan távolságra. Eközben a rendszeres kereskedelmi járatot kell hét-nyolc óra az út.

NE HAGYD: Windows 10 kémkedett bármit is tesz, - itt van, hogy kilépjen

Az új Airbus repülőgép, leírt egy nemrég felfedezett szabadalmi bejelentés, elérné csúcssebessége eléri a Mach 4.5, vagy négy és félszerese a hangsebesség. Ehhez képest a Concorde elérte a maximális sebesség Mach 2 fénykorát.

Ugyanez jet lenne szüksége, csak három órát utazni Párizsból San Francisco vagy Tokiótól Los Angeles, Business Insider megjegyzi.

A szabadalmi bejelentés szerint a repülőgép fog használni a különböző motorok, amelyek különböző célokat szolgálnak, és a hatalom által nyújtandó különböző formái hidrogén tárolt fedélzetén.

Két gázturbinás a törzs és egy rakéta motor a hátsó fognak használni a felszállás. Az Airbus emelné a kifutópályáról függőlegesen, mint a Space Shuttle, és a sugárhajtású lenne leállt, és visszahúzódik a hasa a gép jobb, mielőtt elérte a hangsebességet
Sennás 601535 2016. január 27. 20:24
Válasz erre
BBoJiCp.img
BBoJiCp.img
BBoJkPN.img
BBoJkPN.img

Úgy tűnik, hogy egy új hiperszonikus jet bejelentette kéthetente ígéretes az álomszerű kilátás a hosszú távú nemzetközi utazási vevő puszta percet is igénybe vehet, de a Antipode tervezői Charles Bombardier a leginkább nyáladzó még.

Powered by hajtóanyagú a felszállásra, a Antipode akar mászni, hogy 40.000 láb Mach 5 Innen a szárnyait is távolítsuk el, és repülni magukat vissza a bázisra - ez önmagában is megragadó - aztán a pilóta kirúgja azt sebességbe hevítésével a szuperszonikus motorok megütni Mach 24 - vagy sebesség 12.427 mérföld óránként.

A Antipode célja egy magánrepülőt és képes lenne befogadni akár 10 (rendkívül gazdag) emberek utazni szerte a világon a megdöbbentő sebességgel, hogy akkor alig adnak utasok elég ideje, hogy a gin-tonikot. Azt állította, a repülési időket tartalmaznak New Yorkból Londonba, 11 perc, New York Shanghai 24 perc alatt, és New York Sydney 32 perc alatt.

A tervezés következik Bombardier előző hiperszonikus jet fogalom, az Skreemr, amelyek meghatározzák az utasok nyelvek csóválja a jövőkép catapulting utasok Mach 10 a mágneses railgun-stílusú rendszert vetette a repülőgép az égen, majd a folyékony oxigént rakétákat, hogy elérje nagy sebességgel.
p-51 601516 2016. január 27. 17:55
Válasz erre
Az AN-124-nek nem kategóriatársa az A400. Egy kategóriában csak a C-5 van vele. nyilván polgári életben azt is veri, mert azt nem lehet bérelni.(100-120-150 t teher kb)
Az A400M inkább a valamikori C-141 és az Il-76 család kategóriája. (40t teher kb.)
Gabusch 601512 2016. január 27. 17:07
Válasz erre
Pedig eléggé valószínű, hogy a Szent Piac tett be a nagyrészüknek. Úgyhogy akkor mégis érdekel, ha hiányoznak. :)

Abba gondolj bele, hogy valamiből fenn kell tartani a termelést. Állami vállalat (CCCP) esetében ha veszteséges is, van miből fizetni (legfeljebb kevesebbet zabál a muzsik, öt helyett tizenöt évet vár Pobjedára), piaci (avagy mondhatni normális) viszonyok között ez nagyon nem így működik.
Fóka 601511 2016. január 27. 17:03
Válasz erre
Fóka 601510 2016. január 27. 16:58
Válasz erre
Gyerekkoromban a következő repülőgépgyártók repülőgépeit láttam rendszeresen Ferihegyen:

- Iljusin
- Tupoljev
- Antonov
- Jakovlev
- Aerospatiale
- De Havilland
- Hawker Siddeley
- BAC
- Boeing
- McDonnel Douglas
- Convair

Most:

- Boeing
- Airbus

Fűcsomó legyek, ha ez valakinek is jó. A Szent Piac pedig nem érdekel.

Fóka
Gabusch 601509 2016. január 27. 16:48
Válasz erre
Ez mind lehet, de el is lehet adni olyan mennyiségben, hogy megérje a gyártást?
Muzzy 601505 2016. január 27. 16:10
Válasz erre
Ja így kell a konkurenciától megvállni, mint annó a hazai Tungsram izzóktól...
Az Antonov gépek paraméterek alapján jobbak nmint a "nyugati gépel, de azon nincs a nyugatiaknak nyereségük...
Ne felejtsük el, hatalmas üzlet az AN-124-es Ruszláncsikok üzemeltetése, és az Airbus M400-ast veri az Antonov kategóriájában.
Muzzy
Gabusch 601499 2016. január 27. 15:21
Válasz erre
Biztos, hogy "nyugat majmolás" van a háttérben és nem a gazdasági racionalitások egy globális világpiacon?
PETI 601498 2016. január 27. 15:17
Válasz erre
Nee! Ez csodálatos! :( Az ukránok nagyon nagyon hibáztak ezzel a nyugat majmolással.
Fóka 601497 2016. január 27. 15:12
Válasz erre
Íme egy orosz link, amiben az átpasszolásról is szó van, de a címe ennek is az, hogy "Az ukrán kormány likvidálta az Antonov repülőgépgyártó konszernt":

news-front.info/2016/01/26/pravitelstvo-ukrainy-likvidirovalo-aviastroitelnyj-koncern-antonov/
Fóka 601496 2016. január 27. 15:07
Válasz erre
Pontosítás: az angol link szerint átjátsszák valami katonai cégnek: Ukroboronprom Concern.
Fóka 601495 2016. január 27. 15:04
Válasz erre
Ehhez már szavam sincs :-(((

Az USA uszályába került Ukrajnai vezetés bezárja az Antonov gyárat!
Egy újabb patinás gyár válik a globális kapitalizmus áldozatává :-(((

news-front.info/2016/01/27/unichtozhenie-aviakoncerna-antonov-chisto-amerikanskij-zakaz-aleksandr-rodzhers/
uatoday.tv/news/ukraine-s-antonov-aviation-group-liquidated-578864.html
Fóka 601493 2016. január 27. 14:58
Válasz erre
Szia!

Én szürke alapozóval fújnám át, és rá a fényes fehéret. Esetleg más fajta festéket használnék, mint először: ha az enamel volt, akkor akrillal vagy fordítva.

Nekem 1x már bevált ez a vegyes technika, de előtte próbadarabon azért kipróbálnám, nem okoz-e gondot.

Fóka
Gerasimenko 601489 2016. január 27. 14:18
Válasz erre
Dreamliner
Dreamliner
dreamliner 02
dreamliner 02

Sziasztok! A segítségeteket kérném! Összeragasztottam a két törzsfelet előtte a belsejét szürkével fújtam. Aztán tömítettem (Tamiya white putty) összecsiszoltam, fehérrel alapoztam ( Tamiya fine surface primer L) majd fényes fehérrel két réteget már feltettem ,de az illesztésnél a szürke még mindig átüt! Még egy és még egy fehér réteg? Vagy mit tanácsoltok? Fújjak rá egy világos szürke alapot és erre a fehéret?
PETI 601471 2016. január 27. 09:58
Válasz erre
Szia Fóka!
Nagyon tuti! Jó is az a photoshop! :)
Üdv KP
Fóka 601468 2016. január 27. 09:10
Válasz erre
Sziasztok!

További árengedményt hirdettem meg a Trimotorra, ld. Cserebere rovat!

A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 25%-ot engednék belőle, 75,000-ért, tehát féláron elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén.

losonczi.attila.foka kukac mail.ru
Fóka 601392 2016. január 26. 12:42
Válasz erre
An-12_1

An-12_1
An-12_1
An-12_2

An-12_1
An-12_2
Caravelle_1

Caravelle_1
Caravelle_1
Caravelle_2

Caravelle_2
Caravelle_2
Tu-104_1

Tu-104_1
Tu-104_1
Tu-104_2

Tu-104_2
Tu-104_2
Il-18_1

Il-18_1
Il-18_1
Il-18_2

Il-18_2
Il-18_2
Il-18_3

Il-18_3
Il-18_3

Sziasztok!

Nagy és élvezetes projekt végére értem: a teljes 1:100-as Plasticart sorozatot végigfotóztam (doboz, doboznyitás, alkatrészek), az összeszerelési útmutatókat és a matricákat pedig beszkenneltem és javítottam. Az utóbbi volt a legnagyobb kihívás, mert némelyik matrica már teljesen elsárgult, elbíbelődtem velük egy darabig. 600 DPI felbontású .bmp filéket csináltam, ez már kellően pontos felbontás. A képek 3 ilyen volt - ilyen lett matricát mutatnak, valamint kedvencem, az Il-18-as három képét.
Tjoe 601386 2016. január 26. 11:07
Válasz erre
migi 601335 2016. január 25. 20:47
Válasz erre
Nekem a fölös ragasztó eltávolitásához bevált a denaturált szesz .
Tjoe 601334 2016. január 25. 20:40
Válasz erre
Nincs valakinek eladó Airfix B737 classic-ja?
Benedek 601014 2016. január 23. 16:25
Válasz erre
Szia Cébés!
Az IL-62-es nálam van...én is üzleteltem Edyt felhasználóval,sőt An-124-est is sikerült tőle vennem.
Chrisi 601007 2016. január 23. 14:44
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8

Sziasztok,

Az érdeklődésre való tekintettel írnék pár szót a fóliás technikáról. Magáról az eljárásról először itt a makettinfón olvastam Fonák Tamás egyik munkája kapcsán és elhatároztam, hogy ezt a technikát ki kell próbálnom és alkalmaznom kell az utasgépeken is. Az első próbálkozás alkalmával alufóliával próbálkoztam amit füstfólia ragasztóval rögzítettem a maketten, de az eredmény kiábrándító volt. Ezt követően kaptam MIGI kollégától postán az általa használt 40 µm vastagságú alumínium ragasztószalagból és ezt alkalmaztam a már egy éve az asztalomon porosodó Revell 747-100 törzsének alsó részén. Sajnos ugyanezt a vastagságú alumínium szalagot nem tudtam beszerezni, így végül a TESA 90 µm vastagságú alumínium ragasztószalagnál maradtam amivel szintén jól lehet dolgozni, a 747SP törzsének alsó felét már ezzel burkoltam be.

Eleinte az alumínium szalag felragasztását követően próbálkoztam csiszolgatással és polírozással, de végül rájöttem, hogy egy műanyag lappal egész szépen rá lehet simítani a fóliát a makettre, így a csiszolásra nincs is szükség. A felragasztás után éles szikével körbevágom a fóliát a panelvonalak mentén, amik szépen megvezetik a szikét és így egy egész élethű alumínium felületet kapok.

Amit érdemes megtenni az alumínium fólia felragasztása előtt, az a fóliázni nem kívánt terület lemaszkolása, mert a fólia hátoldalán található ragasztó elég erős és annak eltávolítása a műanyag felületről elég nehézkes.

A saját építésű Tu-70 esetében is próbáltam alkalmazni a fóliázást, de itt csak néhány panel esetében és sajnos nem vált be úgy, ahogy azt elterveztem, túl éles a kontraszt a festett és a fóliázott panelek között, ezért itt még ki kell találnom valamit, így ez a projekt jelenleg parkolópályán van.

Tettem fel pár közeli képet, de a fényképezés műfaja sajnos nem az én világom, így a fényképek minősége miatt elnézést kérek.

Ami érdekes, hogy öcsém múlt héten megjegyezte, hogy milyen jól sikerült lefestenem a 747-es törzsének alsó felét, így ez alapján kijelenthetem, hogy az eredmény kielégítő.

Üdv,
Chrisi
Fóka 601003 2016. január 23. 14:13
Válasz erre
Szia Gábor!

Hát igen, szép kollekciót árultak. Én kissé elsiettem a vásárlást, nem számoltam azzal, hogy ez a kategória nem illik a gyűjteményembe. Ezért szeretném továbbadni.

Fóka
Cébés 600980 2016. január 23. 10:43
Válasz erre
Szia Fóka!

Én is szemeztem vele,de látom te le is csaptál rá.
Én egy 1/144 C-5 Galaxyval lettem gazdagabb Editnek köszönhetően.
Volt még egy Interflug Il-62-es gépe amit sajnálatos módon elvittek az orrom elől.

üdv
Gábor
Fóka 600951 2016. január 23. 01:14
Válasz erre
Sziasztok!

Összetett és komplikált okok miatt máris megválnék a Trimotortól. Túl nagy, kilóg a sorból, egy üvegasztalt már összetörtem miatta (a lépcsőn lefelé cipelve az asztalt elbotlottam, az asztal szerencsésen földet ért, de azt már nem bírta ki, hogy én is ráhuppantam), csak a tetőtérben tudtam elhelyezni, az meg méltatlan megoldás. Szóval hátha valakinél jobb helye lenne. A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 10%-ot engednék belőle, 90,000-ért tehát elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén.

losonczi.attila.foka kukac mail.ru
lacipapa 600852 2016. január 22. 09:28
Válasz erre
Szervusz!
Nagyon tetszik,tennél fel még képeket,ahol jobban látszik az alu.?
Laci
Tjoe 600850 2016. január 22. 09:13
Válasz erre
Erről a fóliás technikáról én is szívesen hallanák/olvasnák.
Fóka 600822 2016. január 21. 22:33
Válasz erre
Szia Chrisi!

Nagyon ígéretesen alakulnak! A fólia is jól néz ki. A Tu-70-esnél is beveted?

Derűs napot,
Fóka
migi 600759 2016. január 20. 23:06
Válasz erre
Szia
Nagyon szivesen , örülök hogy tudtad használni és bevált .
Chrisi 600758 2016. január 20. 23:03
Válasz erre
IMG_20160120_230212
IMG_20160120_230212
IMG_20160120_230114
IMG_20160120_230114

Szia Fóka,

Kicsit megkésve, de mellékelek pár képet a a 747SP aktuális készültségi áplapitáról. Mögötte az SP alapját képező Revell 747-100 hasonló készültségi szinten. Már csak be kell őket fejezni.

A törzs alsó része alumínium fólia, amit első ízben próbáltam ki. A segítségért köszönet Migi kollégának!

Üdv,
Chrisi
Fóka 600714 2016. január 20. 11:38
Válasz erre
Szia Vackor!

A bumeráng 1:1-es, a Trimotor a számításaim szerint 1:22-re jön ki. Jó közelítéssel odatehetők mellé az 1:24-es teherautóim. A fémlemezek - hát igen, ezt műanyagból szinte lehetetlen imitálni.

Fóka
vackor 600712 2016. január 20. 11:26
Válasz erre
Szia Fóka !

Csak nem a bumeránggal akarsz helyet csinálni az újabb szépségeknek ? Mi a méretaránya ? Ami még káprázatos, a fémlemezek felületi kidolgozása. (Egyébként az ötéves terveket illik túlteljesíteni !)
Tibcsi 600705 2016. január 20. 10:15
Válasz erre
Eeez igen! Gyönyörű madár! :)
Fóka 600672 2016. január 19. 19:41
Válasz erre
Szia!

Az Authentic Models nevű cég terméke a makett, íme a honlapjuk:
authenticmodels.com/ ...ez pedig a repülőgép-katalógusuk második oldala, itt van a trimotor:
authenticmodels.com/collection2/product-category/flight/airplane-models/page/2/

Szép, míves dolgokat készítenek, de úgy tűnik, sorozatgyártásban. És bizony az én példányom alján is ott egy kis matrica, hogy "Authentic Models China"... De ettől még (vagy éppen emiatt) nagyon precíz, még nem találtam rajta hiányosságot, pedig már órák óta nézegetem :-)

Fóka
lacipapa 600670 2016. január 19. 19:31
Válasz erre
Ez,egy gyönyörű darab!Akár repülhetne is a méreténél fogva.Gratulálok!Lehet tudni,hogy hol és ki építette?
Fóka 600663 2016. január 19. 18:50
Válasz erre
Trimotor_1

Trimotor_1
Trimotor_1
Trimotor_2

Trimotor_2
Trimotor_2
Trimotor_3

Trimotor_3
Trimotor_3
Trimotor_4

Trimotor_4
Trimotor_4
Trimotor_5

Trimotor_5
Trimotor_5
Trimotor_6

Trimotor_6
Trimotor_6
Trimotor_7

Trimotor_7
Trimotor_7
Trimotor_8

Trimotor_8
Trimotor_8

Sziasztok!

Megint valami egészen csodálatosat szereztem: a patinás holland-amerikai Authentic Models Ford Trimotorját. Óriási darab, a szárny fesztávja több, mint 1 méter (102 cm)! Gyönyörűen kidolgozták, a vezérsíkok mozgathatók, és velük együtt mozognak a vezérlőhuzalok és a kis konzolok is, amikre a huzalok vannak bekötve az orr-résznél. A makett mindenben az eredetit követi: fából készült vázra építették rá a fém hullámlemez paneleket. A motorok klapnijait és kipufogóit részleteiben kidolgozták, és még a műszaki rekeszek fedőlemezeit is külön applikálták rá. A pilótafülke és utastér is pompásan kidolgozott. Méretét a képek talán érzékeltetik.

Ezzel nagyívű makettező pályafutásom is szünetelni fog egy darabig, mert a hobbi-költségvetésem erre az ötéves tervre szánt összege ment rá a beszerzésre...

Fóka
Fóka 600662 2016. január 19. 18:33
Válasz erre
Mercure

Mercure
Mercure

Szia!

A folyékony maszkolót nem ajánlom, az belefolyik az esetleges résekbe a keret és az ablak között, még ha egészen apró is a rés. Onnan később nehéz kipiszkálni és a festés is sérülhet (jártam már így). Nekem a gyurmaragasztó vált be. Parányi golyókat gyúrok, ráteszem az ablakra és fogpiszkálóval igazítom pontosan formára. úgy csinálom, hogy az igazítás után 1-1,5 mm-rel emelkedjen ki a felszínből. Ha kész a festés, szemöldkcsipesszel csippantom össze és szedem le, más csipesz nem fogja meg igazán. A módszer előnye, hogy viszonylag gyors (legutóbb 1 Plasticart Mercure-t csináltam így, van vagy 50-60 ablaka), és nem hagy éles peremet a maszkolás széle. Ha véletlenül mégis festékes lesz az ablak, száradás után fogpiszkáló hegyével könnyedén lekaparható a felesleg.

Fóka
lacipapa 600622 2016. január 19. 09:50
Válasz erre
...akkor,ami nem kör alakú,én úgy csinálom,hogy a szalaggal (Tamiuya) leragasztom és fogpiszkálóval bele masszírozom a szélekbe a szalagot.Ezután éles szikével körbe vágom.Az ablak vonala vezeti a pengét.Eléggé macerás,de oda figyelve meg lehet csinálni.Az ablak egy kicsit bele süllyed a helyére és egy pici perem alakul ez elég a penge vezetéséhez.Csak nagyon óvatosan.
Gerasimenko 600592 2016. január 18. 21:42
Válasz erre
Nincs lyukasztóm és nem kör alakúak az ablakok! De köszi.
lacipapa 600584 2016. január 18. 20:42
Válasz erre
Ha van Tamiya maszkoló szalagod és akkora bőr lyukasztód,mint az ablak átmérője,vágjál ki köröket és ragaszd rá.Persze,ha kör alakú az ablak.
Gerasimenko 600582 2016. január 18. 20:36
Válasz erre
Sziasztok! Folyékony maszkolóval (Microscale) ajánlatos ablaksort maszkolni?
..már bent van a plexi. vagy gyúrjak pattafixből golyócskákat? -Az utóbbi macerásabb és talán nem is olyan pontos.. Mit tanácsoltok?
slaviamarksman 600457 2016. január 17. 13:29
Válasz erre
" Óriásiak vagytok " Nagyon szép . Klm-színekben különösen tetszenek a gépek . Egerbe is ilyenkor van a zsibi . Jó szerencsét ! Vörd písz .
Ronin 600452 2016. január 17. 13:05
Válasz erre
Óriás Jumbo
Óriás Jumbo

Sziasztok!

Ezt az apróságot csíptem meg, ma reggel a szombathelyi zsibin. Az 1:100-as IL-62 a méretek szemléltetésére lett odatéve. Sajnos a bal belső hajtómű hiányzik, de majd megpróbálom lemásolni a másik oldalt.
Gerasimenko 599759 2016. január 10. 10:05
Válasz erre
Köszi, Fóka! Rengeteg ilyen képet láttam amin látszik (Zsótér) a 'lefolyás'. De azért ez tényleg inkább azokra a gépekre volt jellemző amik már egy ideje 'álltak'. Egy hófehér gép (színes dekorral) szerintem nagyon szép tud lenni! De tényleg köszi ,h ilyen részletesen írtál és vetted a fáradtságot!
Fóka 599507 2016. január 7. 09:32
Válasz erre
Szia!

Ezzel kapcsolatban még nem találkoztam "hivatalos" információval, de az a sejtésem, hogy leginkább esztétikai és takarítási okai vannak (voltak). A natúr lakkozott, vagy szürke alsó részen a kerekek által felcsapott sár és egyéb szennyeződés sokkal kevésbé látszik, mint a fehéren. Példaképp a Malév Tu-154-eseit hoznám fel: az átfestés a Zsótér-féle mintára szerintem lehangoló eredményt hozott: nem elég, hogy az orrfutó mögött egészen a törzs középső részéig alul szürkés-barnás koszcsík jelent meg pár leszállás után, de a teljes ablaksor alatt az ablakokból kiinduló szürke csíkok is láthatóvá váltak a koszos csapadék miatt, ezért sokkal gyakrabban kellett mosni őket. Ez a csíkosodás korábban is jelentkezett, de a szürke festésen nem látszott.

Ezen a képen az látszik, milyenné vált egy ilyen fehér repülőgép leselejtezés után, amikor már nem takarították:

www.airliners.net/photo/Untitled-(Malev--/Tupolev-Tu-154B-2/0665103/L/&sid=92df5982bda2ea4364553cd338251e1f

Fóka
Gerasimenko 599107 2016. január 2. 09:43
Válasz erre
Sziasztok!
Az miért van ,hogy a gépek alsó részét gyakran szürkére festik? Még a fehérekét is.. Karbantartási oka lehet?
PETI 599046 2016. január 1. 15:30
Válasz erre
Sziasztok!
Utasgépekben gazdag, boldog új évet kívánok!
Üdv
KP
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.