/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.
Gabusch 584188 2015. április 20. 23:56
Válasz erre
Valami ilyesmit kéne csinálnom. Azt hiszem, menne.
TAMÁS78 584185 2015. április 20. 23:03
Válasz erre
Gabusch 584184 2015. április 20. 22:50
Válasz erre
Igen, de egyfelől szkreccselgessen ilyet aki akar, másfelől erre biztosan emlékeznék, tehát sima lépcső volt. :)
TAMÁS78 584180 2015. április 20. 22:27
Válasz erre
5755944_cff6b24bda0db1b99e8ce9c90fb8745a_wm
5755944_cff6b24bda0d...

Ez látványos lenne...
Gabusch 584173 2015. április 20. 21:54
Válasz erre
Mint említettem, nézegetjük egymást. Feleségem meg röhög ("Mi van, már megint elővetted?").

Jönnek ötleteim, de kellene hozzá infó, nálam sokkal okosabb emberektől. Úgyhogy azt hiszem, kérdezgetni fogok, reszkessetek! :)

Egyrészt kérdezném, hogy nincs-e véletlenül valakinek fényképe az 1976-ban Ferihegyen használt lépcsőkről? Mivel elvileg meg lehet építeni nyitott ajtóval, ha meg tudnám szkreccselni a lépcsőt, talán érdemes lenne mellétenni, mert nélküle hülyén nézne ki. Pedig ahogy nézem, nyitva be lehetne látni a függönyig, meg talán a szélvédőn át az egész tisztességesen kidolgozott pilótafülkébe is.

A másik, hogy meg lehetne-e tudni valahonnan a járatszámot így lassan 40 év után?
Az Aeroflot repülő Algírból Budapesten át Moszkvába ment, 1976. augusztus 21-én és kb. 16:45-kor landolt Ferihegyen. De vélhetően az volt az egyetlen járat onnan talán azon a héten, de nem emlékszem, milyen rendszerességgel közlekedett.
Gabusch 584149 2015. április 20. 19:15
Válasz erre
Köszi. Én Vallejo lakkot használnék, az elvileg vízzel hígul, de akkor előbb mindenképpen megfújok vele egy CD-tokot.

Az ablaksoron gondolom, mindegy matricázás után, mert a ragasztót vélelmezem még a matricázás előtt le kell venni róla. Nem tudom azt sem, hogy lyukas-e ott, vagy csak simán átlátszó.
Fóka 584115 2015. április 20. 16:39
Válasz erre
Hááát én még nem fújtam soha átlátszó felületet, mert félnék, hogy a hígításhoz használt oldószer kikezdené (mattítaná).

1x kipróbáltam, hogy nagy átlátszó felületet, konkrétan CD tokot megkenegettem mindenféle hígítóval (Revel és Humbrol nitrohígító, szintetikus háztartási hígító, stb.), és egytől egyig mind kikezdte a műanyagot valamilyen mértékben. Nem nagyon, de a kis mattulás is éppen elég egy ablakon. Alkoholos cuccokat nem próbáltam, mert olyan festékeket nem használok. Sz'al én az ablakokat festetlenül hagyom mind.

Fóka
Gabusch 584105 2015. április 20. 16:01
Válasz erre
Szia Fóka!

Köszönöm. Ez volt az én tippem is, de lehet, hogy csak megkísérlem majd maszkolószalaggal is, mert kétlem, hogy sikerülne több szép csíkot húzni. Bár van plexim, tudok gyakorolni. :)

Az átlátszó felületekre egyébként lehet lakkot fújni? Gondolom, ennek fényesnek kellene lenni.
Fóka 584100 2015. április 20. 15:35
Válasz erre
Szia Gabusch!

Nem, a szélvédőt inkább másképp maszkolnám, mert - ahogy mondod - a nagyobb átlátszó felületen már nyomot hagy. Ez sajnos tapasztalat.

A repülőgépeim pilótafülke-ablakait én maszkolófolyadékkal szoktam maszkolni, mégpedig az egészet egy felülettel. A vékonyka közbülső kereteket pedig utólag, tűecsettel festem be (nagy levegővel, nem szuszogva közben...).

Fóka
myROB 584099 2015. április 20. 15:34
Válasz erre
Sziasztok!

Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen fehér festékkel lehet szépen nagy felületet festeni. Katonai gépeket építek ezért a fehér nálam a futóaknákra korlátozódik. Most viszont ajándékba építek/építenék egy Revell 747-8-ast Lusfthansa festéssel. Gunze festékeket használok az ő fényes fehér festékük jó lehet vagy valami mást jobb erre a célra?
Gabusch 584091 2015. április 20. 15:02
Válasz erre
Szia Fóka!

Köszönöm szépen, ezt fogom csinálni. Még egyelőre csak a nézegetés fázisában tartok, nem késtem el semmivel. :)
Esetleg a szélvédőt is lehet ilyennel maszkolni, vagy ott már esélyes, hogy nyomot hagy?
Fóka 584088 2015. április 20. 13:59
Válasz erre
Gyurmaragaszto_1

Gyurmaragaszto_1
Gyurmaragaszto_1
Gyurmaragaszto_2

Gyurmaragaszto_2
Gyurmaragaszto_2
2015_11_

2015_11_
2015_11_
2015_17_

2015_17_
2015_17_

Szia Gabusch!

Amit én használok, és nagyon bevált, az a papírboltokban kapható gyurmaragasztó.
Parányi golyókat képzek belőlük, ujbeggyel rányomom az ablakra, és esetleg formázom még egy kicsit. A Zvezda Il-62-eséhez kb. 1-1,2 mm átmérőjű golyók kellenek, a Plasticart 1:100-asához (csináltam vagy 5 darabot így) 1,5-1,8 mm-es. Sok más makettemet is így maszkoltam (pl. Tridentek 1:100-ban és 1:144-ben), és nagyszerű eredményt adott.

A módszer előnyei:

- mivel a golyók az odanyomáskor szétlapulnak egy kicsit, a nyomóerőn múlik, mennyire. Tehát nem kell századmilliméter pontos maszkoló formát kialakítani. Nem baj, ha kiáll a felületből, annál könnyebb lesz leszedni.

- a maszkolt felület széle nem olyan éles, mint amit a maszkolófolyadék vagy -szalag képez, eltávolításkor tehát nem lesz "lépcsős" a határvonal

- fújás után az eltávolítás egyszerű: én szemöldökcsipesszel szoktam, mert azzal nagyon jól meg lehet ragadni, még ilyen kicsi ablakok esetében is, mint az 1:144-es Il-62.

Szemléltetésképpen, hogy milyen gyakran alkalmazom ezt a módszert, betettem 2 képet, amiken bekereteztem azokat a maketteket, amiknek az ablaksorát gyurmaragasztós módszerrel maszkoltam.

Derűs napot,
Fóka
Gabusch 584083 2015. április 20. 13:19
Válasz erre
Végre lett egy Zvezda Il-62M-em, a Mosonshowról.

Az lenne a kérdésem, hogy így első ránézésre az ablaksor maszkolása érdekes feladat lesz, hogyan lehetne festeni? Életemben nem csináltam ilyet, az utolsó utasgépem festetlenül raktam össze 40+ éve, ebből adódóan amúgy valami NDK cucc lehetett.

Pillanatnyilag két ötletem lenne. Az egyik az, hogy még összeragasztás előtt odafújom a színt egy vékony csíkban a testre, beragasztom az ablaksort és összeragasztom a testet. Így már elvileg maszkolható Tamiya szalaggal, meg nyilván a matrica is ápolja és eltakarja. Gondolom, az átlátszó ablakoknak mindegy, ha ráfújok matricázás előtt fényes lakkot.
A másik ötlet az lenne, hogy egyesével maszkolom mondjuk Humbrol Maskollal, de ez egyrészt elég macerásnak tűnik, másrészt nem tudom, hogy mennyiben szedi fel a festéket, amikor levakarom. Pláne, hogy az egyszerűség kedvéért szerintem még beragasztás előtt lenne igazán célszerű a Maskolt felkenni, úgy viszont lehet, hogy esetleg lejön, avagy beragad úgy, hogy nem lehet rendesen leszedni.

Ti hogy csináljátok?

Köszi előre is.
Zozó 583870 2015. április 16. 20:54
Válasz erre
CityBird 1
CityBird 1
CityBird 2
CityBird 2
Casino Express
Casino Express
FCM
FCM
Alaska
Alaska
L1011
L1011
FCM 01
FCM 01
Airtours
Airtours
Airworld
Airworld
Comet
Comet
DC-9
DC-9
Tristar
Tristar
Delsey
Delsey
F-100
F-100
Thomas Cook
Thomas Cook
Brasil Decals
Brasil Decals
Brasil Decals 2
Brasil Decals 2
Brasil Decals 3
Brasil Decals 3
CF6-50
CF6-50
PW4000
PW4000
JT-8
JT-8
Dash 8
Dash 8
DO-228
DO-228
Northwest
Northwest
C-130
C-130
CV
CV

Sziasztok!

Eladó matricák, gyanták, egyebek:
1/200
Skyline Decals
SKY200-60 City Bird B737-400 1500-
Jet Decal
JD200-005 Casino Express B737-200 1500-
FCM
200-10 2000-
Flightpath
FP20-29 Alaska Airlines MD-80 1500-
FP20-99 B737-200 Wing & Tail Center 500-
FP20-98 B727 Wing & Tail Center 500-
FP20-128 B737-3/4/500 Wing & Tail Center 500-
Scaleliners
SL2-01 MD-80 Wing & Tail Center 500-
Braz Models
B2KE20 RR Engine for L1011 Tristar

1/144
FCM
144-01 2000-
Welsh Models
WHD 4410 A320/321Airtours/Airworld 1500-
WHD 4406 Comet 3B 1000-
Flightpath
FP44-181 DC-9-30 Columbia 1000-
Microscale
44-0002 Tristar 1000-
Brasil Decal
BD210 A330 csak a Delsey Airlines 2000-
Revell
Fokker 100 Swissair/KLM 800-
A320 Swiss/ Thomas Cook 800-
4218 A380 (csak stencil) 300-
Airfix
B737-200 British Airways 300-
Brasil Decals
BD144-70 MD-83, Avro, A320/321 (Swiss, Crossair, Edelweiss, McDonald's) 5000-
Fightline
C-130-100 Western Pacific 500-
Convair CV-990 Modern Air 500-
Airway Graphics
A4-G09 B737-300 Wing & Tail Center 500-
Scaliners
SL4-05 B727-200 Wing & Tail Center 500-
Braz Models
Boeing B747-200/300 CF-6-50 engines 3000-
Airbus A300/310 PW4000 engines 2000-
Boeing 737-200 JT-8 Engine 1200-

1/72
AHS
7025 Air Atlantic/Time Air Dash 8-100 1800-
Flightpath
FP72-48 DO-228 Northwest Airlink 1500-

Festékek
Xtracolor
X306 British Midland Blue 400-
X308 Korean Air Blue 400-
X309 Asiana Warm Grey 400-
X321 Saudia Tan 400-
X323 TNT Orange 400-
X336 British midland Blue 1996 400-
X347 America West Dark Turquoise 400-
Daco
PA-28 Western Pacific Broadmoor Peach 400-
PA-29 Western Pacific Broadmoor Maroon 400-
PA-30 Western Pacific Thrifty Blue 400-
PA-31 Western Pacific Security Blue 400-

Átvehetők az óvári kiállításon vagy Pesten. Egyébként + posta.
Üdv
Zoli
denkmeyer 583469 2015. április 10. 08:36
Válasz erre
An-12
An-12
An-12_1
An-12_1
An-12_2
An-12_2
An-12_3
An-12_3
An-12_4
An-12_4
Tu-114
Tu-114
Tu-114_1
Tu-114_1
Tu-114_2
Tu-114_2

Sziasztok!

Mint VEB Plasticart repülőgép sorozat gyűjtő nagy örömömre sikerült hozzájutnom e két - a gyűjteményemből eddig hiányzó - meglehetősen rossz állapotú maketthez. Lehetőségeimnek megfelelően felújítottam a gépeket túlnyomó részt eredeti plasticartos alkatrészekkel, matricamaradványokkal. A célom nem az volt, hogy tökéletes maketteket készítsek belőlük. Inkább a 80-as évek közepén a dobozból épített (pl. ezüst színű festéket tartalmazó tubus!) repülőmakettjeim hangulatát szerettem volna visszaidézni. Nagyon tetszik, hogy a szállító-repülőgép rakodóajtajai eredetileg nyitható-zárható kivitelűek. A felújításnál ügyeltem is arra, hogy mozgathatóak maradjanak. A fényképek sötétségéért bocs, valamiért ilyen minőséget készít a gépem lámpa és vaku mellett.

denk
Zozó 583273 2015. április 6. 23:38
Válasz erre
Hát ez ma nem megy...
Zozó 583272 2015. április 6. 23:37
Válasz erre
A képek...
Zozó 583250 2015. április 6. 19:27
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó egy megkezdett, de hiánytalan Hasegawa 1/200-as Boeing 737-400-as. Sajnos a saját matricáját nem találtam meg, de adok hozzá egy Daco Citybird matricát, valamint a Daco PA-27 CityBird Green festékét. Együtt az egész 3000 Ft.
Sajnos a rendszer nem enged képeket feltölteni pillanatnyilag. Ezt később pótolom majd.

Érd: zoltan.pribelszki@ceaviation.eu
Tel: 30/5259596

Üdv
Zoli
newman 583213 2015. április 6. 10:40
Válasz erre
Sziasztok!
Eladó matricák 144-ben:
Pas-decals Boeing 747 Transaero 1800Ft,
Pas-decals Tu-154M UTair 1500Ft,
Pas-decals Il-86 Pulkovo, AJT Airlines 1800Ft,
Pointerdog decals Tu-134A-3 Orenair 1800Ft,
Jbot Decals Jak-40 Rossiya 1800Ft,
Aerowings decal Il-86 Ural Airlines 2000Ft.

Eladó továbbá egy Revell Austrian A321 5500Ft-ért.

Üdv.:
Péter
peterpontnewmankukacfreemailponthu
sanyi 583194 2015. április 5. 20:13
Válasz erre
Szép! Ötletes a lajstromjel, legalább mi makettezők foglalkozzunk ezzel a témával...
Pilatus 583191 2015. április 5. 19:44
Válasz erre
IMG_2167_
IMG_2167_
IMG_2168_
IMG_2168_

Sziasztok !

Remélem nem leszek ezért megkövezve ! :-D
Gerasimenko 583180 2015. április 5. 15:59
Válasz erre
Amúgy 'Pétert' csinálom én is! Csak a régi festéssel.
Gerasimenko 583179 2015. április 5. 15:57
Válasz erre
Az ablaksor az matrica lesz nálam is. Tiszta sor. De ,ha a kabin valóban plexi az azért sokkal szebb mint a teli matrica.
Kickukac 583171 2015. április 5. 12:26
Válasz erre
P3210059
P3210059

Az ennyém ilyen lett:
Kickukac 583170 2015. április 5. 12:21
Válasz erre
44-154-2-2
44-154-2-2

Szia!
Csak egy kis segítséget adnék. 1/144-ben én nem maszkolnám a Tu-154-est. A beragasztott ablaksort tömíteném, majd telibe lefesteném és szélvédő valamint ablaksor matricát tennék fel.
Gerasimenko 583169 2015. április 5. 12:17
Válasz erre
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz!
Gerasimenko 583168 2015. április 5. 12:16
Válasz erre
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz!
Pilatus 583163 2015. április 5. 11:00
Válasz erre
http://www.montex-mask.com/en/szukaj.php?searchTop=tu-154m&searchTopTrigger=true&x=0&y=0
Pilatus 583161 2015. április 5. 10:58
Válasz erre
Tupolev Tu-154M MONTEX maszk MXSM14405 ( zvezda)
Gerasimenko 583083 2015. április 4. 17:34
Válasz erre
Kickukac 583075 2015. április 4. 16:12
Válasz erre
Gerasimenko 583068 2015. április 4. 15:28
Válasz erre
Sziasztok! Tu-154 -es kabin maszkolót gyárt valaki?
Richyke90 582428 2015. március 27. 22:34
Válasz erre
A német Reifra adta ki, vaterán találsz is eladó makettet. :)
simonkaroly9 582421 2015. március 27. 21:41
Válasz erre
Szép estét!
Igaz az hogy egy cég újra kiadja na régi NDK-maketteket?
Valahol olvastam de most nem találom.
Köszönöm!
Fóka 582244 2015. március 26. 08:38
Válasz erre
Szia!

Már készültem megkérdezni, hogy állsz a Dash-80-nal, de most megelőztél.
Bámulatosan precíz munka, gratulálok!
Várom a folytatást :-)

Derűs napot,
Fóka
Chrisi 582242 2015. március 26. 08:23
Válasz erre
19. kép

19. kép
19. kép
20. kép

20. kép
20. kép
21. kép

21. kép
21. kép
22. kép

22. kép
22. kép
23. kép

23. kép
23. kép
24. kép

24. kép
24. kép
25. kép

25. kép
25. kép
26. kép

26. kép
26. kép
27. kép

27. kép
27. kép
28. kép

28. kép
28. kép
29. kép

29. kép
29. kép

A Dash-80 pályafutása során több hajtóművel is repült (19-21. kép), első felszállását a Pratt & Whitney JT3C sugárhajtóművel teljesítette, amit eredetileg a Boeing B-52-es bombázójához fejlesztettek ki. A későbbiekben szintén a Dash-80 szolgált a Boeing 707-es repülőgépcsalád számára rendszeresített Pratt & Whitney JT3D típusú hajtómű különböző alváltozatainak a tesztelésére is.

Az első felszállás alkalmával mind a hajtómű borítása, mind a hajtómű felfüggesztésére szolgáló tartó pilonok eltértek a Boeing 707-esnél alkalmazott megoldásoktól. A donorként szolgáló ARK maketthez a Pratt & Whitney JT3C-re hasonlító hajtóműveket mellékeltek (22. kép), azonban ezeket a fent említett eltérések miatt jelentősen át kellett alakítani. Első lépésként a hajtómű formája került átalakításra az első felszállást megörökítő fényképek felhasználásával. A tartó pilonok leválasztása után csiszolással és javítótapasz alkalmazásával alakult ki a megfelelőnek ítélt forma (23-24. kép). A fényképek alapos tanulmányozása során feltűnt a turbina végén található kiálló elem, a fúvóka kúp, ami szintén csak a Dash-80 első generációs hajtóművein volt megfigyelhető. A maketten ennek az elemnek a kialakítása egy golyóstoll hegyének a felhasználásával történt (25-26. kép). A tartó pilonok alumínium lemezből kerültek kialakításra (27-29. kép).

Az makett ezennel előkészítve az utolsó fázisra, a festésre.
Chrisi 581983 2015. március 22. 17:39
Válasz erre
Szia,

Nagyon szépek! Jól mutat egymás mellett a három különböző méretarány. Egyetértek abban, hogy ez volt minden idők legszebb Il-18 festése.

Üdv,
Chrisi
Fóka 581808 2015. március 20. 13:52
Válasz erre
Fóka 581807 2015. március 20. 13:52
Válasz erre
Köszönöm :-)

(csak zárójelben és súgva: a védikus társadalmi rend szerint 50 fölött már a visszavonult státuszban kellene tölteni napjainkat a (Gangesz helyett a) Duna partján meditálva, és a gyerekeink által szállított napi kis marék rizzsel beérve...)
V43-1123 581806 2015. március 20. 13:51
Válasz erre
Isten éltessen sokáig!
"én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb..."
A középkorú úr autójába beül egy szőke, hosszú combú autóstoppos bombázó:
Na bátyám, mit adna egy jó p..ért?
Azért? Semmit. De egy jó f..ért :)))
lacipapa 581805 2015. március 20. 13:45
Válasz erre
Nem lehet választani!Ezért,hát én is Boldog Születésnapot kívánok!
Laci
Fóka 581804 2015. március 20. 13:41
Válasz erre
Köszönöm :-) Nos, ha már lehet választani, akkor én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb...
vackor 581798 2015. március 20. 13:12
Válasz erre
Én is csatlakozom az előttem szólóhoz: még nagyon sok 51-ik szülinapot (és mindegyikre legalább annyi összeraknivalót, mint amit eddig megépítettél...)
Fóka 581791 2015. március 20. 12:24
Válasz erre
Sziasztok!

Lebuktam egy olvtársunk előtt :-) Pontosítás: a képek nagy része ma reggel készült, és a polcok ma reggel is így néztek ki. Az utolsó kép hátterében látható vidám színű virágok nem a Pestlőrincen szokásos helyi márciusi trópusi klímára utalnak, hanem egy pár évvel ezelőtti meleg nyár emlékét őrzik.

Fóka
Fóka 581789 2015. március 20. 12:21
Válasz erre
Szia Muzzy!

51? Ajjaj, mit meg nem tudok :-/ Én egy ideje már nem merek utánaszámolni... A lelkivilágom még mindig éretlen kamasz.

Fóka
Muzzy 581787 2015. március 20. 12:18
Válasz erre
Kedves Fóka Barárom!
Nagyon sok boldog 51. születésnapot kívánok!
Muzzy
Fóka 581767 2015. március 20. 09:22
Válasz erre
Sziasztok!

A Malév Il-18 projekt után ideje volt frissítenem a profilképeimet.
Ez most megtörtént, a képek a ma reggeli állapotot tükrözik.

Fóka
Fóka 581766 2015. március 20. 09:20
Válasz erre
MA_IL-18_flotta_1

MA_IL-18_flotta_1
MA_IL-18_flotta_1
MA_IL-18_flotta_2

MA_IL-18_flotta_2
MA_IL-18_flotta_2
MA_IL-18_flotta_3

MA_IL-18_flotta_3
MA_IL-18_flotta_3
Foka

Foka
Foka

Szia Vackor!

Akkor ház összegzésképpen íme az én készletem a témában:

HA-MOH 1:144
HA-MOC 1:100
HA-MOE 1:72

Fóka
Rumcájsz_52 581632 2015. március 18. 15:36
Válasz erre
Kanadában Toronto volt Malév-úticélpont.
Üdv R.
Varjúbácsi 581629 2015. március 18. 14:50
Válasz erre
Úgy tudom New York volt, meg talán Kanada valamelyik városa.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126.