/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
Mekett 144849 2006. szeptember 27. 00:28
Válasz erre
A Rendőrségnek most mije maradt?
Ha jól tudom, van még Mi-2, meg talán 1 Md-500?
Merevszárnyas mikor volt utoljára a a jardnak?
Solo 144848 2006. szeptember 26. 13:12
Válasz erre
Lehet, hogy régóta repül, de talán pont ezért nem kellet volna ekkorát hibáznia. Védeni lehet, de rajta az nem segít. A gépen sem.
A seregben, ennél enyhébb hiba után, volt aki úgy kiáltott fel, hogy "Jajj a karrierem". :))
Bendeguz 144847 2006. szeptember 26. 13:06
Válasz erre
Én repültem azzal a pilótával, nem is tegnap kapta meg a szakszolgálatit, de mindenki követhet el hibákat. Elnézést, csak védeni akartam egy kicsit, így is fog eleget kapni :S
Solo 144846 2006. szeptember 26. 12:32
Válasz erre
Nem lehetett nagy spíler a pilóta. Elemi hibát vétett. Sokba fog ez neki kerülni. :))
Bendeguz 144845 2006. szeptember 26. 12:29
Válasz erre
Noh, beszéltem ismerőssel, nem volt rajta a gépen(de elvileg pár hete még ő volt kiírva aznaprara).
Következő történt:
"hátszélben ereszkedett és amikor szembe akart fordulni vele, h leszálljon, rossz irányba fordult, bepörgött és olyan 4-5 m-ről leesett"
Bende
Bendeguz 144844 2006. szeptember 25. 23:02
Válasz erre
Lehet, pont az egyik ismerősöm volt az operátor azon a gépen, majd megkérdezem :S
mellesleg ő volt az aki pár évvel ezelőtt a balatonon, egy elszabadult motorcsónakba ugrott a helikopterről, úgylátszik rájár a rúd
Fodi 144841 2006. szeptember 25. 15:42
Válasz erre
Fodi 144840 2006. szeptember 10. 18:16
Válasz erre
Mekett 144839 2006. szeptember 7. 10:35
Válasz erre
Szerdán három gép hajtott végre kényszerleszállást Ferihegyen

Fékszárnyhiba, visszahúzhatatlan futómű és füstszag. Két Malév-járattal és egy kis magángéppel is baj volt.
index.hu/x
Mekett 144838 2006. július 9. 18:43
Válasz erre
Közel 150 halottja van az orosz repülőbalesetnek

Több mint száz ember - köztük sok gyerek - vesztette életét vasárnap hajnalban, mikor balesetet szenvedett egy orosz társaság gépe Szibériában.

index.hu/x
Fodi 144837 2006. június 5. 10:58
Válasz erre
Fodi 144836 2006. június 4. 17:57
Válasz erre
Fodi 144835 2006. június 2. 18:48
Válasz erre
Fodi 144834 2006. június 2. 18:47
Válasz erre
Sugárzó roncs...
www.hirado.hu/cikk.php
Bundesign 144832 2006. június 1. 20:53
Válasz erre
utánégetővel még gyorsabb :)
MrChef 144831 2006. június 1. 20:50
Válasz erre
ez esetleg "rés a pajzson" eset volt.
Archy 144830 2006. május 31. 23:02
Válasz erre
Sebesség: 1500 m/óra :-) Nem is tudtam, hogy az F-16-os ilyen gyors :-)
Áron
G-cart 144829 2006. május 30. 20:44
Válasz erre
index.hu/politika/kulfold/fiasko0530/
Ez is egy szerencsétlenség - ha tényleg megtörtént.
G'
Mekett 144828 2006. május 23. 20:47
Válasz erre
Egy vadász megint letaranozott egy felderítőgépet. A pár évvel ezelőtti tajvani esethez képest ennek annyi pikantériája van, hogy két NATO-tagállam gépeiről van szó:

Görög és török harcigépek ütköztek

Súlyos katonai incidens történt Törökország partjainál. Egy görög vadászgép elfogó műveletet indított egy, a vitatott területek fölött manőverező török felderítőgép ellen, de a levegőben összeütköztek. A török pilótát kimentette a tengerből egy kereskedelmi hajó, a görög pilótáról viszont ellentmondásosak a hírek.

index.hu/politika/kulfold/grtr1704/
Cébés 144825 2006. május 6. 20:31
Válasz erre
Még a fékernyő is kiugrott a helyéröl
Bombraider 144824 2006. május 6. 20:27
Válasz erre
Szegény huszonkilencest rendesen meggyűrték:(
www.patricksaviation.com/uploads/av_images/1000001801.jpg

üdv:bomb
Kalóz 144823 2006. április 9. 13:05
Válasz erre
Kalóz 144822 2006. április 9. 12:42
Válasz erre
Ugyanaz, más forrásból:
hvg.hu/vilag/20060408repulo.aspx
Kalóz 144821 2006. április 9. 12:29
Válasz erre
Fodi 144819 2006. április 8. 18:23
Válasz erre
Remélem mára ennyi volt...
www.hirado.hu/cikk.php www.hirado.hu/cikk.php
Fodi 144818 2006. április 3. 18:24
Válasz erre
lucky 144816 2006. március 17. 09:14
Válasz erre
Bár sok ilyen kényszerleszállás lenne...
Cebes 144815 2006. március 16. 22:36
Válasz erre
Élőben néztem végig.Ha nem mennek ki a tűzoltók a pályához föl se tünt volna hogy ez kényszerleszállás.
Annyi hogy a bal hajtómű burkolata feketére volt kormozódva.

üdv:Cébés
Mekett 144814 2006. február 19. 10:00
Válasz erre
Sikeres kényszerleszállást hajtott végre 144 fővel a fedélzetén az AtlasJet repülőgépe vasárnap reggel 7.20 körül
index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/
Solo 144813 2006. február 17. 23:23
Válasz erre
Fene tudja. Az biztos, hogy ennyi nem eleg egy katasztrófához. Volt még ott valami más is. A rádiómagasságmérők nem pontosak nagy magasságban, vagyis amik a mi helikoptereinken vannak.
Lapi 144812 2006. február 17. 23:07
Válasz erre
Solo !
a válasz e-mailben megirtam a számomat.
nagyon érdekel a dolog,és biztosan tudok olyat adni
,ami Neked is tetszeni fog .
szenko 144811 2006. február 17. 21:29
Válasz erre
volt ott még pár műszer ami mutatta/mutathatta a magasságukat a pitotcső nélkül is. :(
Solo 144810 2006. február 17. 21:22
Válasz erre
Nem szeretek baleseteket csemegézni. De van pár nem hivatalos infóm az An-24-ről. Állítólag lejegesedett a pitotcső és nem kapcsolták be a jégtelenítőt. Aztán későn vették észre, hogy alacsonyabban vannak ,mint amit a műszer mutat. :(
Lapi 144809 2006. február 17. 20:36
Válasz erre
Szia Solo
vettem az adásodat
ha érdekel a baleset dolog van egy két csemegém .
Solo 144808 2006. január 26. 19:58
Válasz erre
Egy hegyet nem venni eszre nem egyszeru. Ha szar volt a latas es megis vizualisan kozelitettek meg a repteret akkor pilotahiba. Ha a minimalis biztonsagos magassag alatt repultek , akkor pilotahiba. Ha valami miatt rossz erteket mutatott a magassagmero az mar nem pilotahiba. Szerintem nagy valoszinuseggel tobb elbaszas is volt. Egy hiba rendszerint nem okoz katsztrofat.
Kalóz 144807 2006. január 26. 19:41
Válasz erre
Mekett 144806 2006. január 25. 20:06
Válasz erre
A pilótákat hibáztatják a szlovák Antonov tragédiájáért

A szakértői vizsgálatok szerint szinte biztos, hogy nem műszaki hiba okozta a 42 emberéletet követelő katasztrófát. A gép személyzete szabad szemmel próbálta megközelíteni a kassai repteret, de nem vette észre a Borsó-hegyet.
index.hu/x
Bombraider 144805 2006. január 23. 19:46
Válasz erre
Petya 144804 2006. január 22. 14:47
Válasz erre
Igen, ilyen festésű volt. És ha jól tudom az 5605 oldalszámű gép volt.
Mekett 144803 2006. január 22. 14:17
Válasz erre
Lehet, de őszintén szólva: minek tették volna?
kacsabacsi 144802 2006. január 22. 13:51
Válasz erre
nemlehet, hogy aszlovákok átalakították, és hátul (is)van???
Mekett 144801 2006. január 22. 13:03
Válasz erre
Én is azt hallottam, hogy a mellélkhelységben élte túl, de az an-24-eseken a pilótafülke mögött van a WC.
Galll 144800 2006. január 22. 12:48
Válasz erre
Én is így hallottam, hogy azért élhette túl, mert a mellékhelységben volt, ami ugyebár a gép hátuljában van, és a gép orral csapódhatott be.

Kislocsos!
Én ahogy a képeket láttam a gép maradványáról, szerintem ez terepszínű gép volt, de nem vagyok benne biztos...

Üdv
kacsabacsi 144799 2006. január 22. 12:44
Válasz erre
Úgy hallottam, hogy a túlélő egyszerű utas volt, és a gép végén lévő mellékhelységben volt. amikor lezuhantak...(szlovák kollégám mondta)
Kislocsos 144798 2006. január 22. 11:43
Válasz erre
088953.jpg méret: 31.5 KB
Egy ilyen festésű Antonov zuhant le(nem tudom melyik oldalszámú).
Mekett 144797 2006. január 22. 11:16
Válasz erre
Ez talán egy kicsit tényszerűbb:

Befejeződött a helyszíni szemle Hejce mellett, ahol csütörtök este lezuhant a szlovák katonai szállítógép. Az összegyűjtött csaknem ezer alkatrészt vasárnap reggel adják át a szlovák hatóságoknak. A légi szerencsétlenségben 42 ember halt meg, az egyetlen túlélőt a kassai kórházban ápolják. A helyszínen szombaton a "katasztrófa-turisták" is megjelentek.

www.origo.hu/itthon/20060121szombaton.html
Mekett 144796 2006. január 22. 11:12
Válasz erre
Az elmúlt pár napban hallottunk már mindenfélét, az elhangzott számok is hol felfelé, hol lefelé mentek... Valaki ki tudná nekem bogozni, hogy az egyetlen túlélő kije volt a gépszemélyzetnek?

Befejeződött az Antonov helyszíni szemléje

Befejeződött a helyszíni szemle a csütörtök este balesetet szenvedett szlovák katonai szállítógép helyszínén, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Hejce fölött magasodó Borsó-hegyen, mondta Garamvölgyi László, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője szombaton este a távirati irodának.
index.hu/politika/bulvar/rep190/
Fodi 144795 2006. január 20. 14:45
Válasz erre
A magyar újságírás megint hozta a formáját. Történik egy tragédia, erre az Indexen kiteszik a holttestek képeit... Ezeknek nincs tabu?
lucky 144794 2006. január 20. 13:29
Válasz erre
Még egy a témában
www.fn.hu/index.php
kacsabacsi 144793 2006. január 19. 22:24
Válasz erre
még jó, hogy szétnézek, mielőtt írok...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.