<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 582399 | 2015. március 27. 19:30 | ||
Sennás | Adatlap | 582398 | 2015. március 27. 19:20 | ||
Szia. Érdekes témákat feszegetsz!Elgondolkodtató ez-az. Lehet jövő héten kap a cég(GW)egy levelet tőle,amiben leír mindent. | |||||
medor | Adatlap | 582397 | 2015. március 27. 19:02 | ||
Furcsa dolog ez.Mennyi is lett volna a repidő 2-3 óra asszem? 1 órával a felszállás után ki kellett mennie a kapitánynak,hogy könnyítsen magán. Egy normálisan 'működő' ember kb. 4-5 óránként végzi el a kisdolgát,a nagyot meg napi egyszer.Honnan tudta a másodpilóta,hogy ez lesz az a nap amikor repülés közben ki fog menni a kapitány?Vagy már napok/hetek óta várta a megfelelő pillanatot? Esetleg felszállás előtt ittak egy "üdcsit" vagy egy kávét és belekevert valamit? Vagy többször repültek együtt és tudta,hogy a társának gondjai vannak folyóügyek terén? Ha nem így van akkor pont azon a napon sikerül neki amelyiktől megkapta a 'táppénzes papírt' a kezelőorvosától,hogy nem repülhet? 18 percen át süllyedt a géppel.Miért nem nyomta le rögtön az orrát mikor egyedül maradt?Félt,hogy lakott területre zuhan?Vagy az Alpokat eleve kinézte magának? Netán mérlegelt még magában negyedórán keresztül,mikor már az ajtót is megpróbálták rátörni? Nem védeni akarom!Az,hogy felülírta a belépőkódot a pilótafülkébe ellene szól. Csak annyi kérdés van ami megválaszolatlan még.Szerintem soha nem tudjuk meg. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582392 | 2015. március 27. 18:38 | ||
Én nem arról beszélek, hogy a pilótafülkében jelen levő, pszichológiailag instabil személyeket hogyan lehet - pl. egy stewardess jelenlétével - megakadályozni az efféle cselekmények elkövetésében - már ha itt valóban ez történt -, hanem hogy hogyan kellene távoltartani őket a pilótafülkétől. Nagy különbség. Az orvosi titoktartással, az ügyvédihez, a papihoz és minden egyébhez hasonlóan meg úgy vagyok, hogy szép liberális értékek, a hétköznapi élet területén kiváló dolognak tartom az érvényesülésüket, csak vannak élethelyzetek és érdekek, amik felülírják ezeket. Korunk Szent Gráljai, az egyéni és kollektív szabadságjogok egy része biztonságos, pragmatikus távolságból nézve éppoly ostobák (szerintem), mint a jelen átlagembere számára a homousion-homoiusion problémakör. Itt a munkáltató úgy tűnik nem, vagy nem időben kapta meg a releváns adatokat, és - feltehetőleg - ez vezetett 150 ember halálához. Ez számomra azt jelenti, hogy a rendszer egész egyszerűen rossz, elégtelenre vizsgázott. A saját, számomra szükségtelen személyiségi jogaimat bármikor feláldoznám az ésszerűség oltárán. | |||||
Freddy | Adatlap | 582386 | 2015. március 27. 18:12 | ||
Egyszerű, a legtöbb helyen már működik is, egyszerre mindig két embernek kell a pilótafülkében lennie. Ha a keptönre rájön a szapora, bemegy az egyik stewardess addig. Ennél a légitársaságnál viszont pont nem volt kötelező. Személyiségi jogot meg csak addig tartod baromságnak, amíg nem a tiédet sérti meg valaki. Az orvost spiclivé tenni, az orvosi titoktartáson rést ütni a legszigorúbban tilos, iszonyú bizalmi válságot okozna, és csak annyit érnél el vele, hogy a problémás esetek még annyira sem járnának orvoshoz. Amire te gondolsz, hogy a munkáltató megkapja a releváns orvosi adatokat, az létező gyakorlat, direkt a munkához szükséges orvosi alkalmassági vizsgálat. Lehetne sűrűbben, vagy alaposabban ezek szerint, az igaz. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582378 | 2015. március 27. 15:18 | ||
Talán az is megérne egy pár gondolatot, hogy hogyan lehetne az ilyen esetek előfordulását a munkáltató/ellenőrző hatóság oldaláról kiküszöbölni. Tudom, kizárni nem lehet, de elképesztő, hogy személyiségi jogok meg hasonló baromságok játszanak ilyen esetekben. Ezek szerint pl. volt egy orvos/kórház/stb., amely/aki tisztában volt a srác állapotával. Mibe kerülne összeállítani egy foglalkozási listát, amely esetekben az orvos köteles azonnali hatállyal felvenni a kapcsolatot a munkáltatóval? Marha nagyra vagyunk sokszor a 21. századunkkal, meg hogy hogy áramlik az információ, és tessék. Itt megvolt, de nem áramlott. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 582377 | 2015. március 27. 15:12 | ||
Legfeljebb emberszabású... | |||||
Gabusch | Adatlap | 582372 | 2015. március 27. 14:41 | ||
Ej, de rendes ember lehetett! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 582369 | 2015. március 27. 14:05 | ||
www.bbc.com/news/world-europe-32087203 Minden jel arra mutatott eddig, hogy a másodpilóta direkt vezette hegynek a gépet amíg a kapitány kiment sürgető ügyeit intézni. Ma az is kiderült, hogy miért: a lakásán tartott házkutatás során előkerült egy széttépett orvosi lelet, ami szerint pszichiátriai okok miatt már nem repülhetett volna, le kellett volna tiltani a repülésről. Talán nem akarta megvárni, míg a főnökei is megkapják az értesítést. | |||||
solyom | Adatlap | 582131 | 2015. március 24. 17:48 | ||
150 emberrel a fedélzetén lezuhant a Germanwings Airbus A320-as gépe. www.hir24.hu/kulfold/2015/03/24/lezuhant-egy-utasszallito-a-francia-alpokban/ | |||||
Sennás | Adatlap | 580126 | 2015. március 2. 20:02 | ||
Szia motoros504!Ez a kép a Монино múzeum Tu-22 gépe. (a 2kép konkrétan nem tudom melyik múzeumban van) de láthatod simán mehet az ezüst fehér "betét" nélkül! | |||||
motoros504 | Adatlap | 579948 | 2015. február 28. 19:17 | ||
Köszönöm a képeket, sokat segítettél. Ez a makettem van meg: Lehet hogy a doboz grafika nem is olyan valóságtól elrugaszkodott. Elkezdtem újra keresgélni és ezt találtam: http://www.socialphy.com/posts/images-pics/20011/Tupolev-Tu-22-Blinder.html Véleményem szerint, a fehér részek, valamilyen korabeli kompozit anyagból vannak. Eleinte egy részét lefestették, hogy egységesebb legyen a gép megjelenése, később meg már nem foglalkoztak a festéssel. Mivel korai, rakétás verziót építek, én is a korai festéssel fogom elkészíteni. | |||||
Sennás | Adatlap | 579830 | 2015. február 27. 20:57 | ||
Sennás | Adatlap | 579829 | 2015. február 27. 20:43 | ||
Ez 1970-es kép(talán).Itt tuti nem fehér betét van. | |||||
Sennás | Adatlap | 579827 | 2015. február 27. 20:37 | ||
Szia motoros504!Ezt az oldalt ismered?Itt pár balesetet kielemeznek.Talán közte van ez is.Találtam képket (1962?) itt is "fehér betétes" de talán nem mind. www.airforce.ru/content/okb-tupoleva/1475-avarii-i-katastrofy-tu-22/ Nem egyszerű de tuti 1960-70 között kell keresgélni. | |||||
motoros504 | Adatlap | 579820 | 2015. február 27. 19:34 | ||
Szia Sennás! Nagyon jó fotók! Véletlenül nem lehet tudni, mikor történt az esemény? Épülőfélben van egy Tu-22-esem, de nem az Italeri féle fehér betétes festéssel szeretném megépíteni, de az ESCI festési utasításában sem bízok meg teljesen. Ezeken a fotókon úgy látszik, hogy az Ita szerint fehér részek sötétebbek a natúr fém részeknél. Lehet hogy ezüst festékkel vannak lefestve? | |||||
Weizi | Adatlap | 579201 | 2015. február 20. 15:42 | ||
Szerencsére megúszták! www.youtube.com/watch További képek: fotografersha.livejournal.com/636949.html | |||||
Weizi | Adatlap | 578160 | 2015. február 8. 14:36 | ||
Elkezdtem keresgetni a neten, és úgy tűnik, hogy sikerült megtalálni azt az egyetlen oldalt, ahol el van rontva a dátum!:-) Szóval majdnem tegnap történt egy év és pár hónap csúszással! | |||||
Weizi | Adatlap | 578158 | 2015. február 8. 14:29 | ||
Valamiféle műszaki probléma lehetett, de nem írták pontosan hogy mi. A pilóta katapultált! | |||||
zsocate | Adatlap | 578157 | 2015. február 8. 14:27 | ||
Eléggé nyári hangulata van a képnek. Biztos, hogy tegnapi? | |||||
sanyi | Adatlap | 578145 | 2015. február 8. 13:10 | ||
Személyzetről, okról valamit lehet tudni? | |||||
Weizi | Adatlap | 578140 | 2015. február 8. 12:46 | ||
p-51 | Adatlap | 577358 | 2015. január 29. 10:28 | ||
PETI | Adatlap | 577340 | 2015. január 28. 21:32 | ||
Ismereteim szerint totál leállt az egész a baleset után. Jani is kiszállt, meg úgy szétesett a csapat... Sajnos. Brutál nagy hibát csinált Pinkó, ha nem cseszi el, most mennyire király lenne. Nemrég repült először a cseh UTI is, a lengyel régóta repül. Magyarral hármas kötelékben jók lettek volna. | |||||
Weizi | Adatlap | 577336 | 2015. január 28. 20:54 | ||
F-22-es baleset. theaviationist.com/2015/01/28/raptor-incident-hickam/ | |||||
Szu-22 | Adatlap | 577265 | 2015. január 27. 21:53 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a szerencsétlen HA-UTI után lesz-e tényleges folytatás? Úgy rémlik, hogy a szerencsétlenség után ugyan nehezen, de újra akarták volna indítani egy új géppel a projektet? Tud valaki valamit? Józsi | |||||
Sennás | Adatlap | 577251 | 2015. január 27. 21:28 | ||
Ez már sose fog kiderülni.Meg minek is akkor rögtön nem találtak bűnöst 1-2 múlva meg kit vesznek elő? Gondolom ez "oroszbarát" teória lehet.Az Ukránok véletlenűl Putyin gépének nézték a Maláj gép fehér-kék-piros csíkjait.És ezért tüzeltek.Ez se fog már kiderülni. | |||||
ati27 | Adatlap | 577247 | 2015. január 27. 20:54 | ||
Számomra erősen kamugyanus.. Ugye kb 300-350 méterre van egymástól a két gép, ami gyaníthatóan kisebb vagy nagyon közel van a minimális biztonsági távolsághoz. A másik gyanús dolog, hogy a két gépnek nagyon eltérő az irányvektora, azaz közel sem ideális lőhelyzetben van a gép. És ugye a célpont egy fegyvertelen utasszállító gép, azaz kényelmesen fel lehet venni az ideális lőhelyzetet.. Harmadrészt, minek használnék rakétát egy szu27-es esetében. Gépágyúval nagyságrendekkel olcsóbb lett volna "leszedni" a gépet... Szal Kamu.. | |||||
Sennás | Adatlap | 577194 | 2015. január 27. 08:14 | ||
sanyi | Adatlap | 571997 | 2014. november 15. 19:10 | ||
Ilyet én is tudok, kb. 2 perc. | |||||
Sennás | Adatlap | 571971 | 2014. november 15. 10:50 | ||
Weizi | Adatlap | 570263 | 2014. október 21. 21:27 | ||
Összeütközött két F-16-os Kansas felett! foxtrotalpha.jalopnik.com/two-air-national-guard-f-16s-collide-over-kansas-1648725484 | |||||
Weizi | Adatlap | 569178 | 2014. október 9. 22:51 | ||
Lezuhant egy amerikai Sas Angliában! edition.cnn.com/2014/10/08/world/europe/uk-us-military-aircraft-crash-urgent-1/ | |||||
Sennás | Adatlap | 567983 | 2014. szeptember 22. 09:20 | ||
www.atv.hu/kulfold/20140922-otezren-lattak-ahogy-lezuhan-es-szornyethal-az-olasz-murepulo-vilagbajnok/hirkereso | |||||
magyaralba | Adatlap | 567830 | 2014. szeptember 19. 18:22 | ||
www.newvision.co.ug/news/659658-military-plane-crashes-in-gulu-pilot-ejects-to-safety.html Csak hogy a témában is legyen hozzászólás... | |||||
p-51 | Adatlap | 567790 | 2014. szeptember 19. 08:41 | ||
Igen, bár én lusta vagyok válogatni, az egyik dédelgetett célom, hogy lehetőleg minél több ország felségjele ott virítson a polcomon, kivétel nélkül.:) | |||||
medor | Adatlap | 567780 | 2014. szeptember 18. 23:59 | ||
Szia! A történetet ketté kell választani. Az első pár napban jöttek a "részletek" és a "badarságok". Ezek még bele is fértek az alcímbe szerintem és egy vitát is megérdemeltek. De aztán jött a politika...Na az viszont nem ide tartozik. Azt mindenki tartsa meg magának,vagy keressen megfelelő fórumokat. Viszont a politika a makettezésben azért hasznos,mert válogathatunk a makettek festése,felségjelzése között. | |||||
Sherman | Adatlap | 567759 | 2014. szeptember 18. 19:36 | ||
Kedves p-51! A "Na még egyszer" mondatot nem kioktatásnak szántam. Hanem mert háromszor írtam le a hozzászólást de az idézett (bemásolt) mondatban található "kisebb" írásjeltől (két alkalommal) elveszett a hozzászólás vége. Az első két hozzászólást valszeg te nem láttad mert idővel törölték. Elfogok gondolkozni azon "hogy mi tartozik a topik CÍMéBEN megjelölt témához" és azon is amit aláírtak kisbetűvel irányt adva a gondolatoknak. Eddig úgy gondoltam a "Nem is beszélve a sok badarságról..." mondat tágas mozgásteret enged a badarságokat tartalmazó hozzászólásoknak. Ha te nem így gondolod itt már nem kell válaszolnod nekem, érteni fogom. | |||||
p-51 | Adatlap | 567724 | 2014. szeptember 18. 10:48 | ||
Kedves Sherman! A repülőgép-szerencsétlenségek téma lényege, még ha el is van hallgatva a média által, semmiképpen sem fedi a Közel-Kelet politikai elemzését, és a különböző elméleteket a világ politikai berendezkedéséről. Javaslom, keresd meg a topik létrehozóját és érdeklődj utána, de biztos nem ezen témák boncolgatása céljából kelt életre ez a topik. Inkább technikai, technológiai részletek és kérdések megvitatása céljából. Az, hogy részletek, meg lényeg más témában is vannak, nem jelenti azt, hogy mindennek az égvilágon köze lenne a repülőgép-szerencsétlenségekhez. Az általad a topikleírásból idézett mondat ennyi erővel az almatermesztésre is illik, mégsem írunk ide ilyeneket. Nincs bajom szövegértéssel, ezért nincs szükségem a "Na még egyszer" kioktatónak szánt mondatodra, sokkal inkább neked kellene elgondolkodni azon, hogy mi tartozik a topik CÍMéBEN megjelölt témához. Na még egyszer. | |||||
Sherman | Adatlap | 567679 | 2014. szeptember 17. 18:41 | ||
Na még egyszer. Én kérek bocsánatot azoktól akik mást szerettek volna olvasni. Úgy látszik félre értelmeztem a topik témáját. "A média időnként kissé eltúlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról..." Vagy mégse? | |||||
Taylor2 | Adatlap | 567630 | 2014. szeptember 17. 09:55 | ||
Teljesen igazad van! A makettek miatt vagyunk ezen az oldalon, illetve a Repülőgép-szerencsétlenségek rovatban. Néha sajnos kikerűlhetetlen a további eszmefuttatás, de gátat is kell tudni szabni. | |||||
p-51 | Adatlap | 567627 | 2014. szeptember 17. 09:42 | ||
3 napja eltértetek a témától. Itt repülőgép-szerencsétlenségekről kellene írni, nem? Érdekes a sok hozzászólás, de ezzel az eszmecserével megint a makettezést mellőzitek és politikai topikká degradáljátok a makettinfo egy részét. Magyarul: Ha ilyenekről akarnánk (bármily hihetetlen számotokra, azért unjuk már páran ezt az örökké véget nem érő témát)olvasni, keresnénk egy másik weboldalt, itt meg a makettek iránt szeretünk érdeklődni, teszem azt ebben a topikban tehetnétek fel fotókat diorámakészítés háttéranyaga gyanánt. Na akkor most lehet engem anyázni, mert biztos én vagyok destruktív. p-51 | |||||
Kuolema | Adatlap | 566746 | 2014. szeptember 5. 22:31 | ||
Ahogy elnézem átesett a lapátok vége. Ilyen magasságból szinte már lehetetlen megfogni, olyan, mint egy darab kő. Az esetek nagy részében én is így potyogok le a szimulátorban, igaz, ott két kattintás újraéledni :/ | |||||
Weizi | Adatlap | 566745 | 2014. szeptember 5. 22:07 | ||
lacipapa | Adatlap | 566634 | 2014. szeptember 3. 20:37 | ||
Kapják be a harmadik személyek! Ha már felvették,miért nem nézheti meg bárki? | |||||
Weizi | Adatlap | 566613 | 2014. szeptember 3. 17:52 | ||
Tegnap Líbiában lezuhant egy MiG-21.Sajnos több áldozat is van, mert lakóházakra esett Tobrukban. A pilóta katapultált. www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 564512 | 2014. július 31. 22:25 | ||
Weizi | Adatlap | 562611 | 2014. június 30. 15:08 | ||
Weizi | Adatlap | 561416 | 2014. június 6. 20:59 | ||
Lelőttek egy An-30-at a mai napon. www.youtube.com/watch és egy másik nézetből: www.youtube.com/watch | |||||
Ati75 | Adatlap | 555751 | 2014. március 10. 13:54 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Szerintem a másodpilóta csak egyet tudott, hogy nem akar hazaérni, ahol talán már azzal várják, hogy bilincset rá, mert letiltás után tudatosan jogosulatlanul repült. Egyszerűen kihasználta az adódó alkalmat, ha odaúton ment volna ki a captain, akkor valószínűleg odafelé karcolta volna meg a hegyet. És előbb-utóbb ki kell menni az embernek, a földön nemigen van rá idejük (egy fapados társaságnál a földön töltött fordulóidő csak 20-40 perc, a pilóták legtöbbször el se hagyhatják a kabinjukat.
A süllyedés pontosabban csak 9-10 percig tartott, a CVR-felvétel szerint az ajtózárás után rögtön elindult lefelé.
Attól kezdve, hogy a másodpilóta egy eltiltást jelentő írásos orvosi diagnózis birtokában szolgálatra jelentkezett, nem csak az ajtózárás, hanem minden ellene szól.
Üdv R.