/ Fórumok /

magyar messerek festesmintaja

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.
1., 2., 3., 4., 5., 6.
Vermate 524009 2013. február 1. 23:15
Válasz erre
Sziasztok!

Nem kifejezetten magyar messzeres kérdés, de itt nagy valószínűséggel lesz valaki, aki tud nekem segíteni.
Olyan metszet rajzot keresek, amiről egyértelműen megállapítható, hogy milyen szögben állt a Bf-109 G-6 ülésének háttámlája. Nagy valószínűséggel a többi változaté is ugyanilyen szögben állt. Sajnos a különböző makettek valamint a műgyanta és fotomaratott feljavító készletek tervezői/készítői eléggé eltérő szögekben döntik a háttámlát, és nem tudom, hogy mi a pontos megoldás. A Google képtalálatok között már keresgéltem, de olyan torz metszeteket találtam, hogy azokat nem merem használni.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel: Vermate
Vermate 522303 2013. január 17. 15:27
Válasz erre
jerry82!

Köszönöm a "guglizáson" már túl vagyok. Persze először csak feketefehér képeket kerestem, mert eszembe sem jutott, hogy Tobak Tibor gépéről színes fotók is vannak.

A könyveket hétvégén megkapom unokabátyámtól (legalább is remélem).

Üdv.: Vermate
jerry82 522295 2013. január 17. 10:57
Válasz erre
Szia Vermate

simán beirod google be "bf 109 g6 erzsike" kiköpi 3 általam is mert képet .
szintén google "bf 109 g6 Tobak"

osprey ,Squadron Signal által megjelentetet Punka György könyvekben sok érdekes képet találsz
Hungarian Aces of World War 2,
Hungarian Air Force
Vermate 522283 2013. január 17. 09:25
Válasz erre
Tibcsi!

Köszönöm szépen!
A kép nekem is megvolt, a cikkedet nem ismertem. Punka György és Tobak Tibor könyvekben érdemes fotókat keresgélni?
Tibcsi 522280 2013. január 17. 08:21
Válasz erre
vackor 522258 2013. január 16. 23:01
Válasz erre
Sziasztok !

A "könyvek, folyóiratok" 91748. hozzászólásában megtalálható Garai Kálmán elérhetősége, én is azon keresztül vettem fel vele a kapcsolatot és vettem meg közvetlenül tőle a könyvet, az ott feltüntetett áron. Ha jól tudom, magánkiadású a könyv és ezért korlátozott a példányszáma. Az már nem biztos, hogy tőle függ, melyik könyvesbolt hogyan és mimódon értékesíti tovább a könyvet. Szerintem is sokkal inkább történeti értékű, mintsem makettező segédanyag, de nem is ez utóbbinak készült.
Vermate 522253 2013. január 16. 22:25
Válasz erre
Sziasztok!

A magyar 66, és a V.8+47 lajstromszámú gépekről keresek fotókat. Utóbbi orrán van egy fehér 6 szám is.

Ha tudna valaki képet küldeni, vagy esetleg könyvet ajánlani, nagyon hálás lennék!

Üdvözlettel: Vermate
p-51 522186 2013. január 16. 16:40
Válasz erre
Szia messzeres!

Én megvettem a könyvet, 2000 ft-ért, egy barátomnak, de én is elolvastam. Kb. 70-80 oldal, valahol az A4 és A5 méret között félúton. Hadtörténet, visszaemlékezés. Magamat amatőr makettezőnek tartom, én nem nagyon tudom megítélni, makettépítésben mennyire segít. Szerintem, de mondom ez csak saját vélemény, makettező szempontból nem sokat lendít építésen, hadtörténetileg nekem tetszett. A világháborús fényképeket sem ismerem, nem tudom, mennyi az újonnan publikált belőle. Mivel én 2000 ft-ért vettem a kiegészítések nem is voltak benne, én erről nem is tudtam, ezekről véleményt mondani sem tudok. (mondjuk én nem nagyon utazok II. vh-ban, így nem is vettem volna meg azokat)
Azt biztos tudod, hogy békési, aki itt feltette ezt az információt(amire válaszoltál), nem szerző, csak segített itt elhelyezni ezt az információt, úgyhogy nem biztos, hogy a Garai Kálmán olvassa ezt az oldalt. Majd megkérdezem a barátomat, akinek vettem, hogy a könyvben magában van-e elérhetőség, és megírom, ha igen.
Üdv:
p-51
Otto 522179 2013. január 16. 15:53
Válasz erre
ugyan ez fordult elő a MKH hazai gyártású páncélosaival is. A HT-ban megjelent egy ár a hazai és külföldi együtt egy akciós ár, majd a helyszínen az akciós ár +3000 Ft volt az ár mert a HT hirdetést régen le kellett adni és azóta emelkedtek a költségek...
messzeres 521938 2013. január 14. 13:31
Válasz erre
Tisztelt Gari Kálmán, és kedves makettező társaim!

A haditechnika 2012/6 os számában olvastam a Fülesbagoly könyv hírdetést, hogy megjelent a Tigris Tank könyvesboltban. Itt, már 3500 ft. vételáron
pontos idézett a hírdetésből:
„ a vevő kap hozzá egy külön kiegészítő írást a Me 110G német éjszakai vadászgépről ( a haditechnikából ismert Sárhidi Gyula tollából) és egy másikat a II. világháború olasz éjszakai vadászgépeiről . Ezekért nem kell külön fizetni járnak a könyvhöz.”

Én nagyon megörültem, igy felhívtam a hírdetésben szereplő telefon számot, hogy megrendeljem a könyvet, felajánlotam, kértem egy bankszámlaszámot, amire át tudom utalni a vételárat: 3500+ posta költséget ( mert úgy gondoltam, így olcsóbb lesz mint utánvételell ) az uriember, nem volt hajlandó megadni a bankszámla számát, arra kért, hogy inkább emailben keresem meg, mert sok dolga van és nem ér rá.
Ez meg is történt. Itt emailben az úri ember közölte velem, hogy a könyv, már nem 3500 Ft hanem 4500 Ft idézem: „ A HT-ban megjelent hirdetés LEADÁSÁNAK idején a kiegészítő anyagok megírása a kezdeti stádiumnál tartott. Ezekből végül 2 helyett 3 féle készült el és az eredeti tervhez képest megnövelt terjedelemben és így a kiegészítő írásokkal kapcsolatos költségek durván megnőttek. Ezért a vékony, limitált példányszámú könyv eladási ára mindenestül (kivéve a postaköltséget) 3500 helyett 4500 Ft lett, de ha az ember egy Lada helyett egy Volkswagent kap, akkor szerintem az árnövekedés érthető... Jelenleg nem áll módomban nagylelkűen, viszonzás nélkül finanszirozni a hazai repüléstörténeti kutatásokat. Ha majd úgy állok, akkor megteszem, de nekem már eddig is sokba került a hazai haditechnika-történet.”
Az emailban még felajánlotta, hogy az édesapja Miskolcra jön, és én a vonat pályaudvaron átvehetem tőlle a könyvet + 1000 Ft fejében.
Én, még ebbe is bele mentem, és a következöket válaszoltam:
„Kedves Nándor!

Mikor jönne az édesapja Miskolcra ?

Én makettező vagyok, ezért érdekelne, hogy a 40 fekete fehér kép eddig még publikálatlanok voltak ?

A4 es vagy A5 méretű a könyv?
Üdv: Mátravölgyi Zoltán”

január 6. óta nem kaptam választ, tehát már lehet, hogy soha nem is fogok.
Itt nekem nem esik jol az, hogy ha valamit úgy hirdetnek meg, hogy egy bizonyos kiegészítő dokumentum ingyen tartozik a könyvhöz, hisz ez ált a hírdetésbe akkor az miért emeli a könyv árát?
Kedves makettező kollegák akikk már megvették a könyvet , ti mennyitt fi zetetek ezért a könyvért, és mi a véleményetek megéri a befektetést vannak benne ritka fényképek repülőgépekről, ami talán egy makettezönek is hasznos lehet?
Tényleg enyire jó a könyv, és a kiegészítő anyagok, hogy megér több mint 5000 Ft-ot ?

Tisztelt Garai Kálmán!
Mivel akiadóval megszakat a kapcsolat, ezért érdeklődnék a szerzőnél, hogy önnél beszerezhető jelenleg a könyv, 2000 ft-os áron ( gondolom, itt nincsenek kiegészítő anyagok )
Válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Mátravölgyi Zoltán
jerry82 145155 2012. december 2. 21:14
Válasz erre
hello

segítséget szeretnék kérni milyen szinű volt "12"-es szám a Neubiberg-ban talált magyar bf 109 g10-on (wnr 612769) Láttam már grafikát amin kék a másikon sárga volt ,de emlegetnek pirosat is .

a másik Szebeni Antal bf 109 g14 w0+58 gépében volt e MW50 mert akkor hozzá tartozó akkudoboz is kell.
köszönöm a segítséget elöre is
vatya1 145154 2012. november 21. 11:45
Válasz erre
48061m
48061m
48087m
48087m
images_kora_aces_3224
images_kora_aces_322...

Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben ezek közül a Magyar és Swiss BF-109es matricából? ha volna jelezze az adat lapon látható emailon.
vatya1@indamail.hu
békési 145153 2012. szeptember 27. 14:04
Válasz erre
Uhu 001
Uhu 001

Sziasztok!
Mint azt már korábban itt a fórumon megírtam, a Fülesbagoly című könyv elkészült. Akkor még úgy volt, hogy a nyomdai munkák után választ adok a könyv terjesztésének feltételeiről is.
Sajnos munkahelyi gondjaim miatt ígéretemet nem tudtam volna teljesíteni, így nem is tájékoztattam senkit, hogyan tudja a könyvet megvásárolni. A fenti gondok szerencsére sikeresen megoldódtak, így az érdeklődők, leendő vásárlók megvehetik a könyvet a szerzőktől október 6.-án a ReBeKa-n, illetve október 13.-14.-én a Bolyai makettversenyen. a könyv ára 2000.- ft.
Akit érdekel a magyar repüléstörténelem egyik színes és érdekes fejezete, a magyar éjjeli vadászok históriája, az ne szalassza el a könyv megvásárlását, mert az csak limitált példányszámban kerül forgalomba.
Maga a mű magánkiadásban jelent meg, terjedelme közel 100 oldal, ebből néhány oldalon színes oldalnézeti rajz, 20 oldalon pedig eredeti fényképek találhatók. A magyar éjjeli vadászokról eddig nem sok kiadvány jelent meg /azok beszerzése is egyre nehezebb/, ezért az eddigi visszajelzések alapján a könyv sokak szerint hiánypótló mű lett.
Szeretném kérni minden leendő olvasó segítségét abban, ha más forrással, dokumentummal, fényképpel rendelkezik a magyar éjjeli vadászokról, kérem ossza meg velem az alább látható e-mail címemen, hogy esetleges korrekciót, módosítást tudjak eszközölni a későbbiekben. /Erre egyébként a könyv egyik oldalán szintén tettem felhívást./
Repülős baráti üdvözlettel
Garai Kálmán
szerző
E-mail: ejszakaivadasz@gmail.com
Otto 145152 2012. szeptember 11. 14:26
Válasz erre
Szia,
És ha szabad kérdezni mibe kerül?
üdv: Ottó
békési 145151 2012. szeptember 11. 11:00
Válasz erre
Szia!
Már kapható. ejszakaivadasz@gmail.com
Otto 145150 2012. szeptember 11. 10:33
Válasz erre
Mikor lesz kapható a könyv? Lehet már tudni valamit?
Z63 145149 2012. szeptember 9. 09:36
Válasz erre
? De nagy lett a csend!
Z63 145148 2012. július 29. 19:59
Válasz erre
 Magyar Bf110 G2 Podva gyűjteményéből
Magyar Bf110 G2...

Erről a képről beszéltem.
Z63 145147 2012. július 29. 19:42
Válasz erre
Sziasztok!
Egy fotót ismerek, magyar jelzéses G2-ről, de azon csak a \"sakktábla\" volt, lajstromjel nem. Régebben ebben a rovatban tette fel a képet Podva.
Üdv,Z63
mcs 145146 2012. július 17. 16:37
Válasz erre
Hello Uhu!

Mindig is érdekeltek az éjszakai vadászok, és tényleg milyen kevés infó van róla.
Hűű de várom már a könyvet, a G-2 nem vitás milyen lesz.. ;-)

Üdv: mcs
Keri 145145 2012. július 17. 16:24
Válasz erre
Szia!
Korábban csak azért írhattál Uhu néven,mert nem volt kész a kötelező regisztráció.Ugyanis azt a nick-edet nem aktiváltuk,mert nem küldted vissza a megerősítő e-mail-t.Ha mégis az Uhu-t használnád inkább,írjál magánban,légyszives!
A könyvet én is nagyon várom!
Keri
sanyi 145144 2012. július 17. 15:50
Válasz erre
Két hete kaptam egy Italeri 110G-t és eredetileg egy horvátot akartam építeni, de most kedvet kaptam egy lóvizibülös magyar géphez:)
Már csak a matricát kellene megszerezni... HADvezér?:)
HADvezér 145143 2012. július 17. 09:18
Válasz erre
Nagyszerű :) Én nagyon várom.

üdv:HADvezér
Fulesbagoly 145142 2012. július 17. 08:34
Válasz erre
Fülesbagoly

MKHL éjjeli vadászok története
Fülesbagoly

Sziasztok!
Korábban Uhu névvel szóltam a kommentekhez, de most már a rendszer nem engedett fel, így megváltoztattam a nicknevemet. A levélváltáshoz csak annyit tudok hozzátenni, hogy hamarosan megjelenik a könyvem, amelyben a MKHL éjjeli vadászok történetét dolgoztam fel. A héten megy a nyomdába, majd később írom, hogy mi módon lehet megvásárolni. Elöljáróba csak annyit, hogy 100 oldalas könyv kb. 50 fényképpel és 4 színes oldalnézeti ábrával. Ebben talán választ kaptok a kérdésekre. Remélem nem tévedtem és kevés pontatlanságot ejtettem a könyvben, de sajnos sok forrás, és dokumentum nem maradt meg abból az időből, amit találtam azt mind belefoglaltam. Biztos lesz, hogy lesz, aki nem fog a könyv minden sorával egyetérteni, ami nem baj, csak kérem, hivatalosan, forrás megjelöléssel cáfolja meg, hogy az esetleges második kiadásban tévedéseimet helyre tegyem. Ehhez a könyv végén egy e-mail címet is megjelöltem, ide lehet majd írni. Csatolom a könyv borítóját.
Üdv:
Fulesbagoly
volt Uhu
börni75 145141 2012. július 16. 21:28
Válasz erre
Szia juge!
Hogy tudnám felvenni vele a kapcsolatot, sajnos nem ismerem?
Köszi!
HADvezér 145140 2012. július 16. 19:15
Válasz erre
Sziasztok, egyetértek Uhu -val, a G-2 esekre nem kerültek fel a magyar lajstromok, maradtak a német jelzések és így a 3 színű 76/74/75 festés is teljesen reális.
A G-4 esetén az M +107 -esről van fotó is, amin látszik, hogy a késői, alul RLM 76 felül öszefüggő RLM 75 színek voltak csak a gépen. Századjel nem tudni, hogy fent volt -e a gépeken és az hogy hogy nézett ki végképp nm lehet tudni, mivel hiteles fotó nincs róla.

üdv:HADvezér
HADvezér 145139 2012. július 16. 18:59
Válasz erre
Szia mcs, nem vagyok biztos az RLM színekben, minden esetben meg kell nézni a fotót, mert nem minden alakulatnál volt RLM színkóddal festék. Főleg a háború vége fele,

Szerintem jobb ha te kevergeted ki a színeket, közelebb leszel a valósághoz.
üdvHADvezér
juge75 145138 2012. július 16. 17:45
Válasz erre
börni75 145137 2012. július 16. 17:43
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni egy bizonyos Messer festésmintájában, és a lajstrom száma is kellene! Ha sikerülne megfelelő információt találnom róla, akkor szeretném megépíteni. Ez a repülő egy Me109G6-os volt, amellyel Pászty István hadnagy zuhant le Kerekiben 1944. jún. 16-án.
Üdv!
J_K 145136 2012. április 2. 21:48
Válasz erre
búza 145135 2012. április 2. 11:10
Válasz erre
Me 109 magyar-1
Me 109 magyar-1
Me 109 magyar-4
Me 109 magyar-4

Sziasztok!
Ez volt a háromszínű.
Üdv: Búza
Murmuc 145134 2012. április 2. 10:08
Válasz erre
Üdv!
Volt egy kísérleti jelleggel lefestett hasonló tarka (Zöld, barna, szürke) ha jól emlékszem F-4-es, de lajstrom nélkül. G-6-os azonban nem!
Főleg ilyen lajstrommal! Azt sem tudom biztosan hogy G-6-os repült e V7XX számmal, de talán az első szériák. Viszont a V lajtstrom kezdetet mindig három szám követte.
Hacsak az oroszok nem tudnak valamit! Stirlitz is erről volt híres! :)
fidel 145133 2012. április 2. 09:41
Válasz erre
Bár nem vagyok szakértő, én is kimeredt szemekkel néztem a tavalyelőtti UM katalógusban egy aprócska képen.
Vártam nagyon, mikor dobják tényleg piacra, hogy lássam nagyobb képen is.
Az meg végképp furdalja az oldalam, vajon milyen színeket dobtak hozzá. :-)

Egyébként van valakinek tapasztalata ezekkel az UM G-6-osokkal kapcsolatban?
Mennyire könnyen építhető, mennyire pontos?
(Olvastam róla ezt-azt külföldi oldalakon, de igazából egy hazai szakértő véleményére lennék kíváncsi.)

Köszönöm,
fidel
Tibcsi 145132 2012. április 2. 06:29
Válasz erre
? Volt ilyen messzerünk? V-7U7? Ilyen festéssel?

Ahogy Virág elvtárs mondaná: "Gyanús... naggyon gyanús..."

:)
Levix 145131 2012. április 1. 21:49
Válasz erre
mcs 145130 2010. augusztus 11. 11:23
Válasz erre
Sziasztok!
Magyar II.vh nemzeti trikolórnak( piros=RLM23, fehér=?, zöld=RLM25) a színeit keres Gunze, Humbrol kódokban.
Előre is köszönöm.

Üdv: mcs
Guliver 145129 2010. június 5. 12:50
Válasz erre
Szia Ákos!
Köszönöm a választ!
Guliver
Ákos 145128 2010. június 3. 23:45
Válasz erre
A kérdésed első felére csak két hozzászólást kell visszaolvasnod, hogy megkapd a választ: nem létezett.
Olvasmányaim során az E az utolsó Messer, amit láttam fotón téli fehér festéssel.
Guliver 145127 2010. június 3. 13:54
Válasz erre
Sziasztok!
110 G2 típusú Messzeren melózom, a kérdésem az , hogy létezett-e a Királyi Légierőnél teljesen fehérre meszelt téli festésű példány. Guglin semmit sem találtam. Esetleg a "komáknál" volt ilyen, ha nálunk nem?
Guliver
apcyrobi 145126 2010. május 30. 19:05
Válasz erre
Szia Uhu!
Köszönöm szépen kimerítő válaszod. Ha esetleg képet, vagy festési mintát tudnál még feltenni azt nagyon megköszönném.

Üdv.:
Robi
Uhu 145125 2010. május 29. 20:44
Válasz erre
Szia apcyrobi!
Mivel nem volt egyértelmű, hogy melyik Me-110-es festésre vagy kíváncsi, így inkább leírom a G-2, és a G-4 radaros festését.
A G-2-eseket a Az 5/1. Magyar Királyi Honvéd éjjeli vadászszázad 1943. áprilisában kapta meg, mindössze 3 darabot. Annyit tudni, hogy a V. 951; V. 952; V. 953 volt kiosztva lajstromjelként a gépekre, de nem tudni, hogy ezeket tényleg ráfestették e. Pontos festési sémát az Aero História 1992. októberi számában találsz, ezt valahonnan szerezd meg, bár az RLM színeket szerintem rosszul adták meg ott. Ha ilyen gépet készítesz, akkor figyelje arra, hogy ezek a gépek fegyvertelenek voltak, mert inkább csak átképzésre használták, és csak néha tették bele a géppuskát és gépágyút. 
A G-4-eseket immár a 5/1. éjszakai vadászszázad 1944. december 18.-án kapta meg, de ezzel a század névvel már csak pár napig élt, mert átnevezésre került a század. Az új elnevezése 101. éjjeli vadászrepülő század lett, 1944. december 23-ától. A gépek festése a már említett Aero História 1992. októberi számában szintén megtalálható, bár ezzel inkább már vitatkoznék, mert ui. késői gyártású Me-110-eseket kaptuk, és szerintem nem a három színű szürke festést követték e gépek festése, hanem az alul világos szürke, felül pedig sötétszürke festést. A festék hiányról már nem is beszéljünk…Azonban ezen gépekre is felfestették a századjelvényt, a Fülesbaglyot, de arra vigyázz, hogy  ne az egyes szakirodalmakban megjelent bagolyjelvényt fesd rá, mert az eredeti nem úgy nézett ki! Ugyanis azon szakirodalmakban, könyvekben, egyszerűen csak egy fekete fülesbaglyot szerepeltetnek.A valóságban, azonban egy faagán ülő fülesbaglyot kell festeni, sötétkék keretben és három fénylő csillaggal a bagoly körül!
Saját szubjektív véleményem szerint azonban ma már oly mindegy, hogy milyen festési sémát követsz, ui, azt senki sem cáfolhatja meg.  Annyi azonban biztos, hogy csak kilenc gép maradt a háború végére és ezekkel látták el a készültséget, de már nem sok eredménnyel, mert a benzinhiány már mindenre rányomta a bélyegét. (Remélem sikerült valami infót adnom, ezt azért is mertem megtenni, mert családi vonatkozás miatt is érintett vagyok, nagyapám kezdetektől a végéig ott szolgált pilótaként, és a század történetét elég jól felkutattam, szerintem elég jól)
ÜdvUhu
apcyrobi 145124 2010. május 29. 19:40
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni Messer 110esek magyar festését illetően? Használtunk jópárat belőlük, van valakinek fénykép róluk?
apcyrobi 145123 2010. május 28. 11:52
Válasz erre
Köszi srácok! Én is olvastam ezeket az "irodalmakat"; nagyon úgy tűnik, hogy a szerző nem volt ilyen szerencsés! Azt hiszem maradhatunk a fikciónál.
rod666 145122 2010. május 28. 09:05
Válasz erre
Egy régi Top Gunban láttam egy téli festésű G2-t, amin, ha jól emlékszem, szintén H7 jelés volt felfestve pirossal. De lehet, hogy csak H volt.
mig 145120 2010. május 28. 05:53
Válasz erre
Kb. egy évvel ezelött én is megtaláltam ezt a kiadványt.
Bővebb információt azóta sem találtam, az erre szánt maqett azóta is várja a folytatást.

Üdv:mig31
cimber 145119 2010. május 27. 21:15
Válasz erre
Kb. 40-50 db. Emil az én tudomásom szerint 44-ben került MO-ra, ha jók az olvasmányos emlékeim V.901 sorszámmal kezdődtek volna.
Azonban ezek frontokat megjárt német gépek voltak, vegyes festéssel - még sivatagi is volt köztük - és nagyjavítás után kerültek ide.
Arra használták őket, hogy a Messzer szűk futós fel- és leszállását oktassák vele.

Mindenféle harci érintkezés nélkül repülte vissza a német személyzet.
Régen olvastam, lehetséges, hogy nem 100%-os pontosan emlékszem már.
44-ben ráadásul már nem az ék, hanem a kereszt volt a felségjel...szóval inkább hajaz ez az Emil-4-es a fantázia kategóriába.
fodi 145118 2010. május 27. 20:53
Válasz erre
Én annyit olvastam ég jó pár évvel ezelőtt, hogy a Magyarországra gyakorlógépként került régi sorozatú Messzerek elég vegyes festésekkel rendelkeztek. Ennél konkrétabbat nem, talán valami jobban tájokozottabb emberke tud többet mondani.
apcyrobi 145117 2010. május 27. 16:42
Válasz erre
Bf-109E4
Bf-109E4
Bf-109E4..
Bf-109E4
Bf-109E4...
Bf-109E4

Sziasztok! Találtam egy fikciót-vagy valóságot. Valaki esetleg tud-e közelebbit? A szerző nem közöl képet és bővebb leírást sem.
Égi lovag 145116 2010. május 26. 16:33
Válasz erre
experte93@freemail.hu
köszönöm előre is:)
rod666 145115 2010. május 26. 16:24
Válasz erre
Nekem megvan a Hungarian Eagles és egy ezzel a típussal foglalkozó könyv, amiben van egy magyar gép oldalnézeti rajza. Ha kell, adj egy elérhetőséget -az enyém az adatlapomon látszik- és holnap küldöm PDF-ben.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.
1., 2., 3., 4., 5., 6.