/ Fórumok /

A világ legszebb repülőgépei

Ha már a legrondábbakat összeszedjük,akkor a gyönyörűségeknek is legyen helyük!Bár minden repülőgép szép,de néhány szebb:)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13.
f2d 441476 2007. június 17. 18:55
Válasz erre
Robidoki 441475 2007. június 17. 18:50
Válasz erre
Igen mindkettőből volt leárazás.Alapvetően mindkettő ugyan az a belsőség,csak a matrica volt más.Az AIRFIXEIM 90% át ott vettem. Által a Dunán+50 km.
gluer 441474 2007. június 17. 18:50
Válasz erre
nem is vitás , hogy a Vulcan minden idők egyik legszebb repülőgépe
www.youtube.com/watch www.airliners.net/open.file/1023837/L/
www.airliners.net/open.file/0961971/L/
f2d 441473 2007. június 17. 18:46
Válasz erre
Én vettem meg, még tavsszal, az van lefotózva a másik topicban. Össze próbálgattam a nagyobb elemeket, de semmi pánik. A két törzsfélnél a szárny csonkok nyitnak mint egy kacsa csőre, de ezekkel nem lesz nehéz elbánni. Már össze is ragsztottam maszkolóval hagy idomuljanak egymáshoz.

Mert volt több is? Azaz több féle, mert az Airfix két változatban is kaiadta.
Robidoki 441472 2007. június 17. 18:38
Válasz erre
Arany ! Ha meglátnád Te is sírnál,úgy megvan csavarodva.Amikor kihúzom a dobozból,kipattan mint egy órarugó!Talán az Alfoldből te vetted meg azt az egyet?
Nem mondom meg hogy hol,de 2000-forintért voltak leárazva (természetesen üzletben).
Ja ! Most veszem észre hogy nem a BUCCANERRŐL van szó:

Neem raktam még össze.
Mpower 441471 2007. június 17. 18:21
Válasz erre
Köszönöm a felvilágosítást.
f2d 441470 2007. június 17. 17:02
Válasz erre
Össze raktad már? Dobhatnál fel róla egykét fotót.
Robidoki 441469 2007. június 17. 16:15
Válasz erre
Nekem van is VULKÁNOM !

Olyan mint egy bazi nagy rája.
f2d 441468 2007. június 17. 14:23
Válasz erre
A nagy szürke/zöld terepszínű egy Avro Vulcan, a felhjtott szárnyú egy Buccaneer, előtte egy Lightning áll, amellet pedig egy kétüléses Hawker Hunter, nekünk háttal van egy camberra szintén RAF standard szüke/zöld festéssel. Ezek a harci gépek.
A nagy négy légcsavaros repűlőgép egy Argosy, a két légcsavaros pedig egy Varsity. Ezek a szállítógépek.
A három egymás mellett lévő helikopter Wessex, egy sárga hátrébb rotorlapátok nélkül pedig Whirlwind, Westland liszenszek, erdetijük Sikorsky.
borisz 441467 2007. június 17. 13:51
Válasz erre
Matroz 441466 2007. június 17. 13:37
Válasz erre
Avro Vulcan?
Mpower 441465 2007. június 17. 13:30
Válasz erre
Kinek mi tetszik. (Számomra)szépnek nem mondanám őket, de biztos elcsemegéznék egy napot közöttük. Inkább különlegesnek nevezném ezeket. A nagyonnagy darabot nem láttam még eddig, mi a neve? (A szürke nagynak.)
f2d 441464 2007. június 17. 13:20
Válasz erre
Micsodaaa??? Ez igenis mind gyönyörű!:-)
Mpower 441463 2007. június 17. 13:17
Válasz erre
Én ezt inkább a világ legrondább repűlői topikba raktam volna, "Itt sok ronda van 1helyen címmel:))
f2d 441462 2007. június 17. 11:44
Válasz erre
Itt sok szép van egyhelyen:
www.airliners.net/open.file
Sonka_papa 441461 2007. május 18. 13:40
Válasz erre
Wakama 441460 2007. május 17. 18:22
Válasz erre
070403-F-3488S-556
070403-F-3488S-556

muszáj mégegyet
Wakama 441459 2007. május 17. 18:14
Válasz erre
B-1B Lancer_3
B-1B Lancer_3

Lancer
FireFoX 441458 2007. május 16. 21:46
Válasz erre
TRUE_FIRE_JOB__80_
TRUE_FIRE_JOB__80_

Egy igazi tüzes madárka.
Stefan 441457 2007. május 16. 11:35
Válasz erre
Szerintem szépek ezek a csupa szárny gépek: home.arcor.de/pbreitenfelder/fauvel_av_36.htm
ChevyG 441456 2007. május 15. 08:32
Válasz erre
b25
b25

A legszebb gép, a legszebb dobozfesténnyel!

(ez is emlék)
pilotka 441455 2007. május 13. 10:16
Válasz erre
bocs, emlék!
pilotka 441454 2007. május 13. 10:16
Válasz erre
Gazelle_1997

amikor még ott dolgoztam vele
Gazelle_1997

nekem nagyon szép volt és mint emlké is és mint munkahely is, és repülni is vele: Gazelle HA-VLA
Ego 441453 2007. május 13. 09:16
Válasz erre
Nagy kedvencem az egész "család" , esetleg ha van anyagod róla nagyon érdekelne.
Főleg MAGYAR festések és részlet fotók.
sanjurjo 441452 2007. március 14. 20:12
Válasz erre
Sziasztok!

Szia Cébés! Ez tényleg gyönyörű sugárzik belőle az erő, és látszik rajta, hogy a kor szintjén kihoztak belőle mindent, amit az akori technika lehetőve tett, és még szép is maradt...
Cébés 441451 2007. március 13. 23:18
Válasz erre
1589.jpg méret: 133.6 KB
87193170sleXvH_fs.jpg méret: 100.9 KB
over_lake.jpg méret: 193.7 KB
pl1.jpg méret: 27.4 KB
pl2.jpg méret: 52.4 KB
Számomra a legszebb repülőgép a Hughes H-1 Racer.
Brutál gép félelmetes motorhanggal,bizonyára fantasztikus érzés lehet vele döngetni.
Mit nem adnék egy kanyarért...

üdv:Cébés
xcraft 441450 2007. március 12. 18:55
Válasz erre
Mi baja az Italerinek, és leszármazottaink? (a pozitív vonalain kívül) Van valami súlyos alak, vagy mérethibája? (a katapultülése nekem sem tetszik)
Csaba307 441449 2007. március 11. 20:04
Válasz erre
Kár,hogy a Rafale-ról 72-ben nincs egy tisztességes makett!
Csaba307 441448 2007. március 11. 20:01
Válasz erre
Sanjuro igazad van.Sajnos az új európai tipusok szerintem is csak kb. az F-16-os szintjén vannak,ami mint tudjuk lassan 30 éve "szolgál".Egyébként szerintem a Mirage-2000 a kék szürke festésével megint csak szépség díjas.Sokan kiröhögnek érte biztos,de nekem a Bloch MB-150-152 is nagyon tetszik.Szívesen látnék egyet a garázsomban.Dehát nincs garázsom. :)
Robidoki 441447 2007. március 11. 19:47
Válasz erre
Sziasztok!
én viszont láttam őket,körül is jártam úgy ahogy kell.Nem fogják eladni senki fia -borjának és ezt jól is csinálják.én sem adom kölcsön az asszonyt,de még az autómat sem!A csigazabálók,mintmár valahol említettem is nem verik nagy dobra ha valamit kitalálnak.Valljuk be az amcsik még a szarról is azt állítják,hogy az aztán a pöpec(MC DONALDS)Én nem becsülöm le egyik felet sem,de a túlzott reklám mögé érdemes bekukucskálni.Szép is a RAFAL,jó is és van benne kraft.Az elektronika pedig mindegyikben olyan mint a harmat!!!

robi
sanjurjo 441446 2007. március 11. 19:27
Válasz erre
Sziasztok!

Szia Csaba307! Ja, ja én is így gondolom, a legtöbb francia vadász tetszik (mármint a második vilháb utániak...) de a Rafale tényleg mindenen túl tesz. Kérdés, hogy a szépsége mellett a napi használatban is megállja-e a helyét, mert az európai haderőben hiába jelent technológia ugrást, az amrikai típusok, már szerintem évekkel lekörözték. Mondjuk ez igaz a többi európai "kacsára" a Gripenre és Eurofigthere is. Azt mindenesetre nagyon sajnálom, hogy amikor most itt jártak Kecskeméten a Rafale-ok nem láthattam őket, mindegy talán a nyári repülőnapra elhoznak egyet...
Csaba307 441445 2007. március 10. 23:03
Válasz erre
Sanjurjo!A Rafale szerintem a világ egyik legszebbje.Az első 20-ban biztos benne van.
Sanjurjo 441444 2007. február 14. 10:47
Válasz erre
C 5 II.bmp méret: 250 KB
Sziasztok, szerintem még nem volt. Olyanok ezek a Galaxyk, a nagy "T" vezérsíkjukkal, mintha valami nagy bálnák lennének, és vízszintes vezérsíkjuk meg mint a farokuszonyuk...
boriszjelszint 441443 2007. február 13. 19:34
Válasz erre
Köszi srácok!
tehát ez olyan, mint a gyenge kezdés után erős visszaesés:)
sys 441442 2007. február 13. 18:54
Válasz erre
Sziasztok!
A '80-as évek második felében én ezt már úgy hallottam, hogy "Az ellenség keze betette a lábát és talpraállt a fejetlenség."
Üdv
Miggyuri 441441 2007. február 13. 18:47
Válasz erre
"... Hazánk kebelébe" így teljes a képzavar
vagy "az idö vas foga elröpült fölöttünk"
:)
Miggyuri
kalóz 441440 2007. február 13. 16:38
Válasz erre
Borisz! Ez egy régi mondás, valamelyik rádióriporter követte el a születésed előtti időkban.
Kalóz
NSVT 441439 2007. február 13. 16:27
Válasz erre
boriszjelszint 441438 2007. február 13. 14:55
Válasz erre
az ellenség keze biztos betette a lábát
:D Kalóz:)! egy kéznek hogy van lába?:)
Kalóz 441437 2007. február 13. 08:55
Válasz erre
NSVT!
Tudod, kinek a pap, kinek a papné, nekem inkább a lánya. De azért én is szeretném megépíteni :o)
NSVT 441436 2007. február 13. 08:43
Válasz erre
Kalóz!

Micsoda??? Kivéve Yak-38UB??? Hát lehet, hogy nem volt sikeres konstrukció, de formára igenis gyönyörű.
Kalóz 441435 2007. február 11. 14:53
Válasz erre
NSVT!
Ők CSAK szép és jó repülőgépet tudnak gyártani. Kivéve talán a Jak-38 UB-t, aminek gyorsan abba is hagyták a gyártását. Valamiért (az ellenség keze biztos betette a lábát) nem volt sikeres konstrukció. De nagyon büszkék voltak rá. Csak szinte az összes lezuhant.
Kalóz
NSVT 441434 2007. február 10. 11:38
Válasz erre
Azért az oroszok is tudnak gyönyörű repülőgépet gyártani.

www.airliners.net/open.file
Robidoki 441433 2007. február 5. 22:23
Válasz erre
Jól mondod,de még jobb hasonlatot tudok erre.Úgy nézett ki,mint a hűtőszekrény belselyében az elpárologtató(majdnem úgy is működött)!!
PL.a másik rekorder repcsi,a Supermarine S-6B(hidroplán)annak a törzsfelületén adták le a hőt.

Robi
Mekett 441432 2007. február 5. 15:49
Válasz erre
Az egyik legfontosabb hátránya a heinkel gépnek a felületi hűtés volt, ami gyakorlatilag eltűntette a nagy légellenállású hűtőket, ugyanakkor rendkívül sebezhetővé tette a gépet. Ti. a szárnyfelületek egy jókora darabja hűtő volt, ami ha egy találatot kapott, vége volt a motornak.
gábor76 441431 2007. február 5. 14:20
Válasz erre
Izlések és pofonok külömböznek.ha mindenkinek ugyanaz tetszene meghalna a hobbink(szenvedélyünk):)
Bár egy ismerősöm régebben mindig másképp fogalmazta ezt meg...
ChevyG 441430 2007. február 5. 14:14
Válasz erre
Zoli 441429 2007. február 5. 13:32
Válasz erre
Hello!
Szerintem ennél az F-111 is sokkal szebb. Amúgy nekem is nagyon tetszik, de ettől még nem tartom szépnek, inkább robosztus, tekintélyt parancsoló megjelenése van, mint az amerikainak.
z
Sanjurjo 441428 2007. február 5. 13:28
Válasz erre
Sziasztok, hát emberi tényezők voltak, csak ép nem Messerschmidt oldalán, hanem ellene, a légügyiminiszter, Milch egy személyes ellentét miatt (meg ne kérdezétek mi volt a tárgya:)teljesen tönkre akarta tenni Willy Messerschmidtet, gyárát jobb esetben is csak más típusok összeszerelésére akarta kárhoztatni. Ha jól tudom a 109 tervezésének kezdetén is állami megrendelésre Heinekel 45-ös közelfelderítőket szereltek össze így mentesítve a Heinkel gyárat. A vadászpályázaton egyébként négy gyár tervei vettek részt az Arado(talán 80-as) , Fockewulf(ha jól emlékszem 159-es) protostípusai már az első körben kiestek merev futós, baldahinos szárnytartós, elavult sérülékeny konstrukciójuk miatt. A két pályázó a Messer 109-es és a Heinkel 112-es (nem a 100-as volt az a kisebb sorozat szám ellenére egy későbbi típus mely a propaganda anyagkoban is Heinkel 113-masként szerepelt)maradt. Egyébként a Heinkelt találták jobbnak, bár ebben Milch részrehajlása is szerepet játszhatott, de a Messzer egyszerűbben gyártható volt, a Heinkel bonyolult profilú eliptikus szárnya megnehezítette a gyors szériagyártást, az sem volt mellékes, hogy a törzsre szerelt futók miatt a 109-es törzse már önjáróan szárnyak nélkül mozgatható volt a gyárban az egyik gyártási fázisból a másikba. Egyébként ettől függetlenül mindkét típusból rendeltek, de már az első megpróbáltatáson a spanyol polgárháborúban kiderült a Messzer egyszerűbb megbízható mükődésű, bár a Heinkel 112-es se szerepelt rosszul, de kikopott a luftwaffe kötelékéből. A Heinkel 100-as inkább egy tanulmányi munka volt a nagy sebességre tervezett sárkányokról, mikor már szolgáltba állt tartott a háború a Messzer Emil, majd későbbi változatai kiforrott harcban bizonyított típusok voltak, világos, hogy miért nem váltottak...én legalábbis ezeket olvastam:)
gábor76 441427 2007. február 5. 13:21
Válasz erre
DSC00198.JPG méret: 40.2 KB
üdv Mindenkinek
A világ legszebb repülőgépe szerintem a Su-24.Főleg a hosszúorrú,bár a képen nem az van.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13.