Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22. |
pmheros | Adatlap | 632215 | 2017. szeptember 8. 10:29 | ![]() | |
zed911 | Adatlap | 631644 | 2017. augusztus 24. 21:37 | ![]() | |
Sikerült, köszönöm... | |||||
Zoli | Adatlap | 631640 | 2017. augusztus 24. 21:26 | ![]() | |
Szia, Igen, ezt írtam az előzőben, szóval elvileg eldőlt a kérdés. z | |||||
Sennás | Adatlap | 631631 | 2017. augusztus 24. 18:49 | ![]() | |
Ja bocs hát ez A-s. SORRY | |||||
Sennás | Adatlap | 631626 | 2017. augusztus 24. 15:24 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 631625 | 2017. augusztus 24. 15:17 | ![]() | |
Mikor volt a felújítás? A képek-en írják a fényképezés dátumát esetleg ahhoz be tudod lőni,előtte vagy utána készültek. | |||||
Zoli | Adatlap | 631618 | 2017. augusztus 23. 20:25 | ![]() | |
Szia, Átnéztem ezeket is, de csak a közelin lehet egyértelműen megállapítani, hogy nincs rajta a dudor, viszont az meg nem látszik, hogy felújítás előtti vagy utáni állapot. Bár ha a képen látható 25 éves díszfestésű gép és/vagy a kép dátuma alapján gondolkodok, akkor ez már modernizált. Akkor lesz dudor nélküli, viszont ez a nehezebb eset, mert rá van öntve a makettre... z | |||||
Sennás | Adatlap | 631617 | 2017. augusztus 23. 19:58 | ![]() | |
www.airliners.net/search Gerenal Dynamic F-16B bloque 15K FAV 1715 General Dynamic F-16B bloque 15K FAV 2179 General Dynamic F-16B bloque 15K FAV 9581 General Dynamic F-16B bloque 15T FAV 2337 General Dynamic F-16B bloque 15T FAV 7635 General Dynamic F-16B bloque 15T FAV 9583 Szia én ezt a 6 kétülésest találtam.De sajnos képek alapján egyiken sincs a helyzetfény alatt dudor. | |||||
Zoli | Adatlap | 631616 | 2017. augusztus 23. 19:23 | ![]() | |
Ekkora távolságból szerintem nem lehet megmondani, de szerintem sincs. Nekem olyan bizonyíték kellene, ami alapján egyértelmű, hogy a modernizált kétüléseseken ez nem változott, szóval közeli kép. z | |||||
pumba | Adatlap | 631606 | 2017. augusztus 23. 16:51 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 631588 | 2017. augusztus 23. 09:58 | ![]() | |
Köszi szépen, de ezen se látom, hogy biztos rajta lenne a dudor a helyzetfény alatt. z | |||||
pumba | Adatlap | 631587 | 2017. augusztus 23. 09:52 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 631578 | 2017. augusztus 23. 07:28 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 631531 | 2017. augusztus 21. 20:14 | ![]() | |
Hahó Ricsike Ha nem akarsz valami spec Burnt Metal festékre jó sok pénzt költeni, akkor ezüstből, barnából, okkersárgából, pici feketéből korrekt égett metállszínt lehet keverni. Az itt-ott bekékült felületet meg filctollal felkent kék színnel majd fülpiszkáló vattával elmaszatolva jól lehet ábrázolni. Vigyázz, ne alkoholos filcet használj, mert akkor rögtön felszárad a kék a felületre, és nem lehet igazgatni, javítgatni, így persze utólag lakkozni kell. Persze előtte nem árt gyakorolni se egy darab műanyagon. Üdv R. | |||||
agriamodeling | Adatlap | 631529 | 2017. augusztus 21. 19:31 | ![]() | |
Szia Ricsike! A Tamiya cucca mellett a másik megoldás a MIG átlátszó sárga-kék-narqnqcs-szürke színeivel finoman ködölni az előtte gondosan körbemaszkolt részt. Autókipufogónál is jól használható. | |||||
csabbee | Adatlap | 631525 | 2017. augusztus 21. 17:19 | ![]() | |
Nyugodtan neki mehetsz közelről egy kisebb, mondjuk 1000-1200w-os hajszárítóval.Semmi baja nem lesz.Ha átmelegedett,két oldalról támaszd meg mondjuk két vonalzóval amit valahogy össze tudsz szorítani,hogy a vezérsík egyenes maradjon amíg kihűl.Én készre festett alkatrészen csináltam meg ugyanezt egy f-16-os vezérsíkjával és tökéletesen kiegyenesedett. | |||||
Gabusch | Adatlap | 631524 | 2017. augusztus 21. 17:12 | ![]() | |
Én semmiképpen nem esnék neki egy "ipari" szerszámmal - legfeljebb, ha állítható hőfokú -, mert nagyon nagy a "tévedés" lehetősége. | |||||
Willi | Adatlap | 631523 | 2017. augusztus 21. 16:47 | ![]() | |
Üdv! Hőlégfúvóval elég sok mindent lehet kezdeni. Jelen esetben kiválóan megmunkálhatóvá tudod tenni a ferde farokrészt, csupán kellő távolságból kell küldeni a levegőt. Ez ugyanolyan, mint az airbrush használatánál a ködölés. Mindig csak egy keveset. Előbb nagyobb távolságból próbálkozz, bár úgy gondolom, egy jó hajszárító is elég lesz. Ha nekem lenne ilyen gondom, hassal felfelé fektetném a gépet és hagynám, hogy a megpuhult anyag a gravitációtól egyenesedjen ki. Aztán lehet, hogy kicsit rá kellene segíteni neki. | |||||
ssanyi | Adatlap | 631522 | 2017. augusztus 21. 16:40 | ![]() | |
Üdv! Vannak már hőlégfúvók állítható hőmérséklettel (pl. 60-600 Celsius fok között, 1600W "fogyasztással"), lehet hogy ilyenre gondolt a kolléga. Én is inkább a hajszárítót és a szakaszos ragasztást ajánlanám csipeszeléssel (kötésidő alatt). | |||||
Gabusch | Adatlap | 631520 | 2017. augusztus 21. 16:21 | ![]() | |
Gyanúm szerint itt a népek keverik a hajszárítót és a hőlégfúvót. Annak, aki esetleg nem tudná, a hőlégfúvó egy szerszám, háztartásban leginkább régi zománcfesték eltávolítására használatos, pl. az ajtófélfáról. Amíg ez az eszköz nem volt adott, erre a célra benzinlámpát használtak. Csak az meg is gyújtotta esetleg a festéket, a hőlégfúvó pedig csak felpúposítja, így spaklival le lehet tolni. Volt benne részem az elmúlt hónapokban éppen elég. :( Csak annyira meleg, hogy bőr védőkesztyű nélkül pillanatokon belül használhatatlan, illetve a spaklit olyan szinten át tudja forrósítani, hogy puszta kézzel nem lehet megfogni, valamint ráég a festék, sűrűn smirglizni kell. Na, akkor most képzeljük ezt el egy makettel! | |||||
Gabikabácsi | Adatlap | 631518 | 2017. augusztus 21. 14:47 | ![]() | |
Szia! Hőlégfújó helyett inkább hajszárító... Egy ismerősöm a vizes cipőjét hőlégfúvózta meg, de nem megszáradt, megolvadt :-) | |||||
warbirds | Adatlap | 631502 | 2017. augusztus 21. 09:14 | ![]() | |
Esetleg egy vastagabb sztirol lemezre felrajzolni a formát és sok reszeléssel kicsiszolni a teljes svancot. | |||||
Gabusch | Adatlap | 631491 | 2017. augusztus 20. 23:12 | ![]() | |
Hőlégfúvót kevéssé ajánlanám, rossz esetben totál szétolvad az egész. | |||||
zed911 | Adatlap | 631490 | 2017. augusztus 20. 23:03 | ![]() | |
Köszi, holnap kipróbálom... | |||||
mcs | Adatlap | 631489 | 2017. augusztus 20. 22:55 | ![]() | |
Szia Zed! Meleg ( forró ) víz, vagy ,meleg levegő (hőlégfúvó) óvatosan vissza lehet egyengetni. Sok sikert hozzá. Üdv: Csabi | |||||
Zoli | Adatlap | 631488 | 2017. augusztus 20. 22:55 | ![]() | |
Szia, Próbáld meg forró vízben áztatva vagy hajszárítózva kiegyenesíteni, de óvatosan! z | |||||
zed911 | Adatlap | 631487 | 2017. augusztus 20. 22:48 | ![]() | |
csosza | Adatlap | 631484 | 2017. augusztus 20. 21:58 | ![]() | |
Egy 114 m hosszú teherhajó kicsinyített mását tervezem megépíteni. 1/350-es méretarány a terv, tehát 32-33 cm hosszú lesz. Keresek bármilyen roncs hajótestet, amely mérete és alakja alapján bázisa lehet a "M/S Hungária" teherhajó modelljének. roszapal@rosza.hu | |||||
bikerboy9 | Adatlap | 146278 | 2012. február 11. 21:02 | ![]() | |
kedves ricsike remélem ez segítségedre lesz:automakett.hu/termek/tamiya_87088_weathering_master_set_d.html | |||||
ricsike | Adatlap | 146277 | 2012. február 7. 21:29 | ![]() | |
Sziasztok Némi segítségre lenne szükségem, ugyanis a most készülő makettem egy REVELL-MONOGRAM MIL-24-es helikopter 1:48-as méretarányban egyenlőre a hajtőmű fúvócsövével szenvedek ugyanis nem tudom hogyan lehetne az égés hője miatt keletkezett elkékülést illetve a további elszíneződéseket elkészíteni vagy festeni... létezik rá festék ? ha igen akkor milyen gyártó melyik számú festéke az ? ha pedig más módszervan az ábrázolására akkor melyik ez a módszer és hogyan kell csinálni ? a segítségeteket előre is köszönöm szépen: Szabó Richárd | |||||
Atis | Adatlap | 146275 | 2011. december 11. 21:26 | ![]() | |
ruszi | Adatlap | 146274 | 2011. május 14. 01:31 | ![]() | |
néztem azt azt oldalt, csak biztosra akartam menni. de azért köszönöm /így már több az érvelés abban, hogy pattintós :) / | |||||
ANT | Adatlap | 146273 | 2011. május 13. 19:15 | ![]() | |
Ha jól értem, a láncszemek pattintósak, a külső tappancsokat viszont ragasztani kell. www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/afvclub/afv35046.htm | |||||
ruszi | Adatlap | 146272 | 2011. május 13. 18:52 | ![]() | |
rohamkukac | Adatlap | 146271 | 2011. május 11. 19:13 | ![]() | |
Köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 146270 | 2011. május 9. 15:07 | ![]() | |
Szia rohamkukac! Gabinál jelezed, hogy be kívánsz lépni! Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 146269 | 2011. május 9. 14:59 | ![]() | |
A fórumra való regisztráció nem egyenlő a MOK klubbtagsággal!:):) | |||||
rohamkukac | Adatlap | 146268 | 2011. május 9. 14:07 | ![]() | |
Üdv! Az érdekelne,hogy attól hogy regeltem az oldalra,attól még nem leszek tagja a klubnak(?)?Vagy igen? | |||||
hinarfarki | Adatlap | 146267 | 2011. március 8. 13:50 | ![]() | |
sziasztok! keresek 1/35-ös dragon urban elite series figurakat :swat.sas.nypd.hongkong police(hasznalt is erdekel) elöre is köszi gabor! hinarfarki@freemail.hu üdv | |||||
silent8 | Adatlap | 146266 | 2010. december 15. 07:46 | ![]() | |
mirazsmarci egyébként írd be a google keresőbe, hogy jak130 menj a képek fülre és ott rengeteg képet találsz a gépről! hátha jók lesznek! üdv | |||||
silent8 | Adatlap | 146265 | 2010. december 15. 07:39 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 146264 | 2010. december 15. 07:38 | ![]() | |
migi | Adatlap | 146263 | 2010. december 4. 17:50 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 146262 | 2010. december 4. 17:14 | ![]() | |
Sziasztok! Még mindig érdekelne Jak-130-as részletfotó vagy rajz futóműaknákról, ill. többnézeti rajzok a D típusról. Köszi | |||||
wittman44 | Adatlap | 146261 | 2010. december 4. 16:24 | ![]() | |
Segitséget kérek! Olyan Párduc G harckocsi sorozatszámot keresek amely járhatott az 1944-es tordai tankcsatában, vagy a visszavonulásban volt szerepe.Ha vannak fotók azok is segitenének. Köszönettel Wittman | |||||
Dodge | Adatlap | 146260 | 2010. augusztus 12. 16:39 | ![]() | |
Köszi, de a tanácsotokra tényleg inkább kisebbekkel kezdem. Hülye voltam, hogy egyből nagyra gondoltam. | |||||
Baboon | Adatlap | 146259 | 2010. augusztus 11. 20:58 | ![]() | |
"Üdv, eladó makett Tamiya 1/32 F-14 Az ára 20000 ft Tel: 30 4977640" Zini néven fut a srác és a 33155-es hsz. a csere-bere rovatban. | |||||
Baboon | Adatlap | 146258 | 2010. augusztus 11. 20:52 | ![]() | |
csereberén nagyon hírdettek egy tamiya 1/32-es tomcat-et asszem. (nem biztos hogy az, de többször is feltette az illető nézz vissza) Kb 20E-ért. Dehát a nagy repcsik ennyibe kerülnek. | |||||
Dodge | Adatlap | 146257 | 2010. augusztus 11. 19:25 | ![]() | |
A régi gépek közül összesen kettőt szeretek, a P-51D Mustangot és az F4U Corsairt. Én inkább a modern haditechnika iránt érdeklődök. Repülőnek azt hiszem találtam egy Hasegawa F/A-18 Super Hornetet vagy egy F-22 raptort. | |||||
migi | Adatlap | 146256 | 2010. augusztus 11. 18:12 | ![]() | |
Tovább >>> |
A napokban olvasgattam a melegvizes lehetőséget tőletek deformált sztirol helyreállítására. Jelentem kipróbáltam, működik!
Kedvenc porcelán tálamban mikróval felforraltam a vizet, és a közel száz fokos folyadékba beletoltam a javítandó alkatrészem, hogy majd melegen helyreállítom. Nagyon meglepődtem mikor hő hatására a kérdéses rész 2-3 másodperc után fizikai ráhatás nélkül lassan magától elindult eredeti állapota felé. Kb fél perc után közel gyári állapotára állt be a műanyag elem, nekem már csak leheletnyit kellett rajta igazítanom.
Üdv.: pmheros