/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Levix 21590 2008. április 1. 22:28
Válasz erre
ÖÖööö hát a lényeg a szövegben van mig23papa! Soha nem halottam erről, igaz nem vagyok II. VH fan. Ja érdemes lenne Muzzy erre rákeresni a google-lal, esetleg valami külföldi SIG fórumon rákérdezni. Érdekes, érdekes.
Muzzy 21589 2008. április 1. 21:59
Válasz erre
Mig23Papa!
Teny, hogy a szovjet legieroben tobb nemzet is harcolt, Normandia nyemanban a franciak, mas egysegekben a lengyelek, a csehek, de hat ez eleg bizarr, foleg ugy, h elvileg a japan felett bajbajutott amcsi gepek legenyseget internaltak, (ugaynis elt ajapan szovjet megnemtamadasi szerzodes) mondjuk kedvesebben bantak veluk, mint masokkal...
Muzzy
mig23papa 21588 2008. április 1. 21:26
Válasz erre
Muzzy 21587 2008. április 1. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!
A hyperscale foruman talaltam az alabbi linket. nem tudom, hogy aprilis 1-i trefa, vagy igaz, fenntartasaim vannak vele.
777avg.com/unithistory/
Muzzy
KormosP 21586 2008. március 26. 07:14
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Sziasztok!

Ezeknek a gépeknek a festésében szeretnék segítséget kérni.
Szerintetek Gunze festékekből milyeneket használjak a gép festéséhez (a kabinbelső színe is érdekelne)

Előre is köszi a segítséget!

Üdv:

kp
zoli1989 21585 2008. március 25. 22:16
Válasz erre
Íme a cikk a tárgyalt MiG-27-eshez :)
www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/oszver_mig27/
Rumcájsz 21583 2008. március 23. 23:38
Válasz erre
Ha igaz, amit az indiai gyártásról a neten terjesztenek, akkor az utolsó gépeket a 90-es évek közepén gyártották /84-ben kezdték/, tehát ezek nem túl öreg masinák, ilyen korú gépeket csak dúsgazdag hazánkban szokás kiselejtezni. Biztos, hogy nem a teljes állományt fogják modernizálni, csak amelyikben még van elegendő üzemidő-tartalék.
mig23papa 21582 2008. március 23. 22:18
Válasz erre
zoli1989

így ahogy mondod, a kérdés kérdés maradt :-)
zoli1989 21581 2008. március 23. 21:39
Válasz erre
Jó persze én is tudom :-)
Csakhát másra nem tudok gondolni...
mig23papa 21580 2008. március 23. 19:42
Válasz erre
zoli1989

eddig rendben is lenne , csak a sárkánynak sem véges az üzemideje, előbb utóbb selejtezni kell az egész gépet, tehát meggondolandó a nagy fejlesztgetés :-)
zoli1989 21579 2008. március 23. 19:01
Válasz erre
Szerintem amiatt is kellhet, hogy az eredeti hajtóművek talán üzemidejük vége felé járhatnak a gépekben. Lehet hogy cserealkatrész sincs már nagyon, és emiatt döntöttek/döntenek a csere miatt. Ez az én tippem.
mig23papa 21578 2008. március 23. 17:48
Válasz erre
Zebi
szuper van egy rakás kép még, "imádom" mikor a pancserok közepére teszik a szöveget
f2d 21577 2008. március 23. 17:44
Válasz erre
Eredeti cikk:
pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256
Angol fordítása (azért torzíthat, mert program fordította):
translate.google.com/translate
Zebi 21576 2008. március 23. 17:43
Válasz erre
Oroszul. Én egy online fordítóval angolba fordítottam, azt értem valamennyire. Pedig tanítottak oroszt is, de abból már csak 3-4 szóra emlékezek :-)
A cikk itt van: pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256
mig23papa 21575 2008. március 23. 17:35
Válasz erre
Zebi 21574 2008. március 23. 16:26
Válasz erre
A cikk szerint: 1 tonnával nagyobb tolóerő, -200 kiló súly, átlagosan 15%-al kevesebb üzemanyag kell neki.
mig23papa 21573 2008. március 23. 16:23
Válasz erre
zoli1989

mért kellett ahhoz új hajtómű?
mig23papa 21572 2008. március 23. 16:22
Válasz erre
flagon

értem és hogy sikerült a kisérlet?
zoli1989 21571 2008. március 23. 16:04
Válasz erre
Indiában még elég sok MiG-27-es szolgál. Sőt ha jól tudom MiG-23-asok is repülnek még.
Indiában ezeket a gépeket eléggé tisztelik. A Bahadur (hős) nevet adták a típusnak. Gondolom a MiG-27-est tovább akarják üzemeltetni, emiatt kellhet az új hajtómű.
Zebi 21570 2008. március 23. 15:45
Válasz erre
Az eredeti cikk angol fordításából egy rész:
The aircraft was painted in the colors of Russian and Indian flags ;) . Immediately clear who could become a major buyer of this option.

Nyers fordításban: A gépet az Orosz és Indiai zászló színeire festették. Egyből nyilvánvaló, hogy ki lehet ennek a lehetőségnek a fő vásárlója.
flagon 21569 2008. március 23. 15:40
Válasz erre
img_4666_sm
img_4666_sm

mig23papa

Ez a Mig-27 agy hajtomü kisérlethez lett repülőképes állapotba hozva.Szerintem az indiai szinekhez semmi köze,de azért jól mutat.A kép Zsukovszkijban készült a szárny alsó felén vörös csillag.
mig23papa 21568 2008. március 23. 11:06
Válasz erre
Zebi

kösz , lehet hogy monitort kéne cserélnem ? :-)
Zebi 21567 2008. március 23. 11:01
Válasz erre
mig23papa 21566 2008. március 23. 10:55
Válasz erre
flagon

a piros fehér zöld festést minek köszönhetjük?
flagon 21565 2008. március 22. 19:15
Válasz erre
img_4631_sm
img_4631_sm
img_4535_sm
img_4535_sm
img_4642_sm
img_4642_sm
img_4575_sm
img_4575_sm
img_4704_sm
img_4704_sm
img_4573_sm
img_4573_sm
img_4784_sm
img_4784_sm

Mig-27 AL-31-es hajtómüvel.
Tibcsi 21564 2008. március 19. 19:06
Válasz erre
Tekintve, hogy többnyire fa/fémépítésűek voltak, vászon borítással, nem nagyon. Legalábbis nem olyan látványosan, mint pl. a japánok. :) Ha konkrét tipust mondasz, pontosabb választ kaphatsz. :)
Petibá 21563 2008. március 19. 18:57
Válasz erre
A világon a legjobban! ;o)

Bocs, hülye vicc volt...
Mty 21562 2008. március 19. 17:56
Válasz erre
Sziasztok, hogyan kopnak a szovjet másodikvilágháborús repcsik?
Vadász 21561 2008. március 19. 16:26
Válasz erre
A megbízható grafika számomra az amely mellet ott a fotó is, még ha nem a teljes gépről.
Első ránézésre nincs szöges ellentétben az adott hadszintér, vagy korszak jellemző festéseivel. Ha ezektől eltér akkor kell a fotó.

Még a legnevesebb kutatók és grafikusoknál is előfordul a tévedés, amit csak egy újabb fotó tud cáfolni vagy megerősíteni.

Tehát számomra a fotó
Vadász 21560 2008. március 19. 16:22
Válasz erre
Két magyarázata van, és mindkettő igaz lehet.

Az első szerint a leírás félreértelmezése következtében lett ilyen. Az eredeti szöveg vörös csillagot kért fehér szélekkel. A gyártó kissé tágan értelmezte (az USA csillag alapján) a szélt.

A másik szerint az Aleut szigetek közelsége miatt használták ezt a vörös csillagot jobban kiemelő változatot, mivel a Szu és Japán között megnemtámadási szerződés volt érvényben.
Tibcsi 21559 2008. március 19. 14:41
Válasz erre
Úgy rémlik, valami fordítási/szövegértelmezési oka volt. Igaz Pisti? :-))
Szõkekapitány 21558 2008. március 19. 14:30
Válasz erre
Szia!
Szóval, nincs kizárva, hogy létezett ilyen...
Ez a felségjel hogy keletkezett? Itt nem csak az amerikai felségjel fehér csillagjára tették rá a vöröset, hanem még a kék kört is átfestették fehérre?

Mit jelent a megbízható grafika?
Vadász 21557 2008. március 18. 22:39
Válasz erre
Akár elő is fordulhatott, de repcsit általában fotók, vagy megbízható grafika alapján szoktam készíteni.
Pl. Berlin térségében Szuhov, a 16.GIAP ász pilótája is ilyen felségjellel ellátott gépen repült. Az egység többi gépén nem ez a felségjel van.
Szõkekapitány 21556 2008. március 18. 21:05
Válasz erre
csillag
csillag

Sziasztok!

Mennyire lesz történelmileg korrekt a P-39-esem, ha ezt a fajta csillagot teszem fel egy Mo. térségében harcolt szovjet gépre?
Fecó23 21555 2008. március 16. 22:01
Válasz erre
Köszönöm szépen!
migi 21554 2008. március 15. 22:21
Válasz erre
Fecó23 21553 2008. március 15. 21:46
Válasz erre
Nem tudja senki hogy mind ül az il-2 gépbe a hátsó lövész ember?
Üdv.:Fecó
sainz 21552 2008. március 14. 23:48
Válasz erre
Fecó23 21551 2008. március 14. 23:27
Válasz erre
Sziasztok!
Valakinek nics képe az il-2m3 gépről ami a géppuskás ember helyét mutatja pl min ül?
Köszönöm!
sainz 21550 2008. március 14. 22:18
Válasz erre
MrChef 21549 2008. március 10. 19:47
Válasz erre
Szeva,
szerintem szép öntés. Noname, a lengyelektől vettem. Maratásom nincs, de nem is biztos, hogy veszek majd hozzá. Annyira nem akarok beleőrülni, csak legyen meg vmennyire mutatósan.:-)
Toth_Gabor 21548 2008. március 10. 19:43
Válasz erre
MrChef!

Mit lehet tudni a Mig Kabinról? Milyen gyártmány? Vagy valami másolat? Ha minden igaz, nekem most érkezik egy Tamiya 15-ös, és nem tudom, milyen a részletgazdagsága...
MrChef 21547 2008. március 10. 19:36
Válasz erre
mig-15 (1)
mig-15 (1
mig-15 (2)
mig-15 (2
Avia-S199
Avia-S199

Helló, íme két szerzeményem a szolnoki makettverseny börzéjéről. Már csak a makettet kell hozzájuk megvenni.:-)
(MIG-15 Fagot és Avia S-199, 1:48)
cseka76 21546 2008. március 8. 21:03
Válasz erre
Szia doky!

Köszönöm!

Üdv.:cseka76
doky3 21545 2008. március 8. 20:15
Válasz erre
Szia!

www.hunavia.hu A szolnoki múzeumnál megtalálod a kabinbelsőt.

Üdv.:doky3
cseka76 21544 2008. március 8. 13:09
Válasz erre
Sziasztok!

Mig-17 PF fülke belsőről keresek képeket. Ha esetleg van valakinek elfekvőben,legyen szíves dobja fel! Nem baj ha magyar! :-)

Köszi!
cseka76
mig23papa 21543 2008. március 8. 12:24
Válasz erre
Mig-29K.
Mig-29K
Mig-29K
Mig-29K
Yak-38U
Yak-38U
SZU 27 UB
SZU 27 UB
SZU 27UB.
SZU 27UB

Talán érdekel valakit
flagon 21542 2008. március 3. 18:31
Válasz erre
%F2%F3-126
%F2%F3-126

Korai szovjet AVACS Tu-126
sainz 21541 2008. február 24. 20:33
Válasz erre
Lacy 21540 2008. február 24. 17:23
Válasz erre
Emil: lacymiht@gmail.com, köszönöm

Eddig olyan információim voltak, hogy Lengyelországi 3. APIB átfegyverzése után, annak alap változatú Mig-27-eseit kapta meg a 940 APIB. Amelyeket persze később korszerűsítettek D változatra, illetve ezekhez kaptak még Mig-27M-eket.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.