<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
momi | Adatlap | 21985 | 2009. július 29. 14:14 | ||
doky3 | Adatlap | 21984 | 2009. július 29. 14:02 | ||
Mintha azt olvastam volna több helyen is, hogy az egykori sorozatgyártásba nem került izraeli Lavi "édestestvére" lenne. | |||||
Rag | Adatlap | 21983 | 2009. július 29. 12:06 | ||
Kicsit olyan mintha egy f-16-os egy gripennel hált volna nem? | |||||
borisz | Adatlap | 21982 | 2009. július 29. 11:55 | ||
Szia. Ha már J-10, tudsz mondani valamit ezekről a gépekről? | |||||
Lacy | Adatlap | 21981 | 2009. július 29. 09:55 | ||
vlevi | Adatlap | 21980 | 2009. július 22. 11:29 | ||
48 helyett lehet 50-el is számolni. Kétszerannyi centi, ahány méter. 72-ben pedig a 4/3-ad része. | |||||
Monox | Adatlap | 21979 | 2009. július 22. 07:25 | ||
Egyébként meg ha valaki 72-ől akar 48-ra átszámolni, akkor a 72-es értékeket fel kell szorozni másféllel. | |||||
Tommy | Adatlap | 21978 | 2009. július 20. 17:18 | ||
rolye2! Nézz utána az eredeti gép méreteinek, és oszd el az értéket 72-vel, vagy 48-cal. Nagyjából ennyi. Üdv Tommy | |||||
rolye2 | Adatlap | 21977 | 2009. július 20. 15:26 | ||
Sziasztok! Mind a két méretarányban gondolkodom, csak a méretekkel nem voltam tisztában, hogy kb mekkorák ezek a gépek. Köszi a válaszokat! Üdv.:rolye2 | |||||
doky3 | Adatlap | 21976 | 2009. július 20. 14:17 | ||
Az F-15E például 1:48-ban 40 cm husszú. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21975 | 2009. július 20. 11:49 | ||
Az attól függ mit akarsz. Egy I.vh- Fokker Dr-1 hossza nincs 10 centi egy Szu-24 több, mint 30, 1/72-ben. Ezek a makettek az eredeti 72-ed méretű kicsinyítései. Miggyuri | |||||
rolye2 | Adatlap | 21974 | 2009. július 20. 10:20 | ||
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék,hogy az 1:72-es és 1:48-as méretarányú vadászgépek kb hány centiméternek felelnek meg,és melyik gyártó kínálatából érdemes választani. | |||||
Levix | Adatlap | 21973 | 2009. július 19. 21:44 | ||
Levix | Adatlap | 21972 | 2009. július 19. 21:26 | ||
Inkább csak MR szerű. Itt a rajzaimmal ellátott régebbi cikkem erről a makettről. www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/keletiblokk_04.11.26./szu_24_050521/ | |||||
migi | Adatlap | 21971 | 2009. július 19. 21:23 | ||
Lacy : Igazad van MR , és 1/72 sorozatuk egyik gyöngyszeme , Peti : Azért nem olyan flotta ez a pár darab gép , jó csinálók képet . | |||||
PETI | Adatlap | 21970 | 2009. július 19. 20:31 | ||
Te migi! Csinálj már egy képet, amin az egész flotta rajta van! Kösz PETI | |||||
Lacy | Adatlap | 21969 | 2009. július 19. 19:41 | ||
Szép nagy makett! 1:72-es? Mekkora? Ekkora makettra több részletet rátehetett volna a gyártó. Egyébként nem MR változat? | |||||
migi | Adatlap | 21968 | 2009. július 19. 15:54 | ||
migi | Adatlap | 21967 | 2009. július 17. 17:35 | ||
Lacy : Igen mindig tetszett a Jak sorozat , valamikor lehetett kapni 1/50 méret körüli Szovjet kiadásban valami hasonlót . notárius : Volt vagy 7-8 db külömböző szinten abbamaradt gépem , ezeket fejezgetem be ,ez az elhatározásom , addig nem kezdek el másikat mig ezek nem készülnek el . | |||||
Lacy | Adatlap | 21966 | 2009. július 16. 20:55 | ||
notarius | Adatlap | 21965 | 2009. július 16. 20:40 | ||
Van egy gyártósorod? Nagyon gyorsan készülgetnek a gépek. | |||||
migi | Adatlap | 21964 | 2009. július 16. 18:50 | ||
migi | Adatlap | 21962 | 2009. július 13. 21:22 | ||
Lacy | Adatlap | 21961 | 2009. július 13. 20:55 | ||
notarius | Adatlap | 21960 | 2009. július 11. 20:58 | ||
Némi csiszolási gondtól eltekintve jó kis madár lett. | |||||
sanyi | Adatlap | 21959 | 2009. július 11. 18:04 | ||
Nagggyon szép! Nincs agyon koptatva, satírozva a panelek, nagyon szép! Gratula! Sanyi | |||||
Levix | Adatlap | 21958 | 2009. július 11. 17:58 | ||
migi | Adatlap | 21957 | 2009. július 11. 17:38 | ||
romeo | Adatlap | 21956 | 2009. július 11. 12:37 | ||
Nagyon jó, úgy látom kmoly légierejük van. | |||||
Monox | Adatlap | 21955 | 2009. július 11. 12:33 | ||
Na! Belorusszia is leszokott a vörös csillagról? Kisssé macerás lehet felfesteni a fehér színben lévő piros "sormintát" :) | |||||
Lacy | Adatlap | 21954 | 2009. július 11. 12:24 | ||
Muzzy | Adatlap | 21953 | 2009. július 5. 19:45 | ||
migi | Adatlap | 21952 | 2009. július 5. 17:41 | ||
Köszi Ezek az emlékművek megérnének egy külön fejezetet, | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21951 | 2009. július 5. 11:51 | ||
Az emlékmű tábláján a 9. légi felderítő ezrde(?) elesett pilótáinak felirat van. Szerintem a gép, hacsak nem stilizált (azaz olyan, mint amikor a gyerekek repülőt rajzolnak)vmelyik Su. 9-es v. 11-es. Miggyuri | |||||
migi | Adatlap | 21950 | 2009. július 5. 09:03 | ||
Monox | Adatlap | 21949 | 2009. július 5. 08:50 | ||
A kínai EFA-k kínai Tu-16-ossal... nem semmi :))) | |||||
Lacy | Adatlap | 21948 | 2009. július 5. 08:31 | ||
rizmajer | Adatlap | 21947 | 2009. május 5. 18:19 | ||
Szia Momi! Rizmajer József vagyok, aki a szombati börzén dadogtam valamit egy könyvről. Pontosítás: Fehérvári Zoltán Caelus kikötője című könyv, ami a Ferihegy I. terminál átalakításáról íródott. Ami érdekel 1960- 1970-es években készült belső, külső fényképek. rizibacsi@freemail.hu Fórumtól elnézést! | |||||
Momi | Adatlap | 21946 | 2009. május 5. 07:59 | ||
Szia Monox! Kiskunlcházi repülőtérre engedéllyel be lehet menni. Például rendszeresen rendeznek autós gyorsulási versenyt. Tököli reptér az már más tészta. A két repülőtér nem ugyanaz. momi | |||||
Hickory | Adatlap | 21945 | 2009. május 4. 09:19 | ||
Kész lettem a MiG-3-mal. A Trumpeter korai verziója,1/48-as.Ha valaki építésére adja a fejét,csak ajánlani tudom,szép és részletes kit,de megvannak a buktatói is,amikre nem árt vigyázni,főleg az illeszkedés kapcsán... Képek és építési leírás itt: www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php | |||||
Muzzy | Adatlap | 21944 | 2009. május 2. 19:59 | ||
Monox! Szerintem a Tököli nem nyílvános fel és leszállóhelyre Tököl felől be lehet menni, csak meg kell mondani, hogy hova mész, mert több cég bérel ott hangárokat. A régi, szállító század felöli részről nem tudok nyilatkozni, a régi PG helyén meg építkezés folyik. :(:(:(:(:(:( De ha jól tudom, a MIG-15-öst is ott újítják fel, keresd az illetékeseket korábbi fórum szerint a HA-UTI honlapon, ha jól emlékszem) Muzzy | |||||
Monox | Adatlap | 21943 | 2009. május 2. 11:51 | ||
Bár egyszer már esett szó róla, mégis megkérdezem, hogy szerintetek a Kiskunlacházi ill. a Tököli repülőtérre v. legalább egy részére szerintetek szabadon be lehet menni? A kerítés mint olyan létezik még egyáltalán? | |||||
Levix | Adatlap | 21942 | 2009. május 2. 10:58 | ||
Hát ha a táblán a betűk nem 50 centisek ez egy fémmakett a méretéből ítélve, szerintem. | |||||
migi | Adatlap | 21941 | 2009. május 2. 10:16 | ||
Levix | Adatlap | 21940 | 2009. április 29. 20:23 | ||
Köszi. Ezt találtam és is mint egyetlen fotót. | |||||
Lacy | Adatlap | 21939 | 2009. április 29. 18:47 | ||
Helló, Iraki Szu-24MK: A Szovjetunió 1989 és 1990 között szállította le a Szu-24MK gépeket Iraknak. Aztán 1991 elején áttelepültek Iránba egy kivételével. Így sok fotó nincs róluk. Nekem is csak ez az egy, de ez is alulról fotózva a két gép 1990-ben. Valószínűleg a rajzok is erről készültek, találgatva. Illetve van pár fekete fehérben is :) | |||||
Levix | Adatlap | 21938 | 2009. április 29. 16:24 | ||
Én még mindig megnézném a fényképeket, nem rajzokat, fényképeket. Rakjatok már föl! | |||||
Wrecker | Adatlap | 21937 | 2009. április 28. 21:42 | ||
Levix | Adatlap | 21936 | 2009. április 28. 17:42 | ||
Rakjatok már föl képet iraki Su-24-ről. Én eddig csak az Iránba átszököttet láttam, de azon már iráni felségjel van. | |||||
Wrecker | Adatlap | 21935 | 2009. április 28. 16:35 | ||
Nekem van iraki festésmintám Szu-24-esre FS színkódokkal együtt. Ha sikerűl, akkor ma este felteszem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
Egy kis J-10 terminológia:
Típusváltozatok
J-10A: Együléses, többfeladatú harcigép Kína részére
F-10A: Exportváltozat
J-10S: Kétüléses változat kiképzésre, de alkalmazható mini-AWACS-ként vagy elektronikai harcra és teljes harcértékkel rendelkezik.
J-10B: A J-10A továbbfejlesztése, a manőverezőképessége a tolóerővektoráló rendszer következtében még tovább javult, ellátták AESA radarral, növelték a fegyverzetfelfüggesztők számát, a szívócsatornát az F-35-höz hasonlóan alakították át, mely így további radarreflexió-csökkenést okozott.
FC-20: Pakisztán részére gyártott J-10B jelzése
Terveznek még egy hajófedélzeti típust is a kínai haditengerészet részére, ez a fejlesztés kezdeti szakaszában áll, konkrét dolgot még nem tudni róla.
Adatok
Személyzet: 1fő (kiképzőváltozat: 2fő)
Hossz: 14,57 m
Fesztáv: 8.78 m
Szárnyfelület: 33.1 m2
Magasság: 4.78 m
Üres súly: 9750 k
Maximális felszállósúly: 18500 kg
Szolgálati csúcsmagasság: 18000 m
Tankolható belső üzemanyagmennyiség: 3715 L
Igényelt felszállási úthossz: 350 m
Hajtómű típusa: 1 db Saturn-Lyulka AL-31FN vagy Woshan WS-10A “Taihang”
• 76.2 kN (7770 kg) vagy 73.5 kN (7495 kg) tolóerő maximális „száraz gázon”
• 122.55 kN (12500 kg) vagy 110 kN (11217 kg) tolóerő teljes utánégetéssel
Maximális sebesség: 2 Mach
Tolóerő/tömeg arány: 0.98
"Mi köze az Falconhoz? Jogos a kérdés. Ugyanis nem állíthatjuk biztosan, hogy tényleg van kapocs, mivel kínai és izraeli részről is erősen tagadják. Ez a bizonyos kapcsolat a Lavi lenne, melynek dokumentációját elég nagy valószínűség szerint eladták Kínának.
Kissé érdekes, hogy a J-10 hadrendbe állítását csak 2006-ban ismerték el, mivel a légierők általában büszkén mutogatják az új „szerzeményt”, sőt Kína esetében még inkább érthető lenne a dicsekvés, mivel a nagy ellenséget, Tajvant rettegésbe kell valamivel tartani, ha már a J-11 (Szu-30MKK) nem lenne elég… Talán féltek, hogy a nyilvánosságra kerüléssel végleg kiderül, hogy a gép alapjai a Lavin nyugszanak…"
Felhasznált irodalom:
Haditechnika,
• http://www.sinodefence.com/airforce/fighter/j10.asp
• en.wikipedia.com
momi