<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
Zoli | Adatlap | 625226 | 2017. március 17. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 625221 | 2017. március 17. 16:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még annyi kérdésem lenne, hogy a Revell az ugyanaz mint az Italeri? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 625219 | 2017. március 17. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a segítséget. Nézegettem a képeket, meg láttam hozzá albán matricát. Trumpeteren volt egyszer, azon túladtam, az Italeri részletesebbnek tűnik, bár ha jól emlékszem ezt egy régi pro modellben összeépítette valaki, de elég nyűgös volt az építés. Lehet, hogy várok én is. badboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 625209 | 2017. március 17. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pontosan, remélem mielőbb kijön egy új, majdnem annyi volt belőle, mint Spitfire és Messer együttvéve... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 625205 | 2017. március 17. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az, hogy van. A végletekig leegyszerűsített, primitív szar az egész. A leggyengébb az egészben a kabintető alakja, a vásznazás reménytelen, az apróbb alkatrészek nagy része alulméretes (légcsavar, futóművek, stb). Kidolgozatlan az egész, még alapnak sem jó. A Bilek/Italeri legalább alapnak jó, de muszáj hozzá réz kabinkeret (már aki azt be tudja építeni...), gyanta motor, kabin, rossz az ablaksor dőlésszöge, stb.. Tényleg kellene már egy mai technikával készülő Ancsa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 625174 | 2017. március 17. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Nekem az van meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 625172 | 2017. március 17. 07:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Tudtommal az is a Bilek másolata gyengébb kivitelben, esetleg némi variálással. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 625169 | 2017. március 17. 07:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trumpeterének mi a baja? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 625116 | 2017. március 16. 15:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az uj szerszamos haj teket, ami meg nem letezik... Mer normalis repulot nem kell gyartani, csak Spitfajert! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 625097 | 2017. március 16. 14:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Egyiket sem... Még mindig a Bilek/Italeri a legjobb, de nagyon sok munka van vele. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 625095 | 2017. március 16. 13:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 1/72-ben melyik An-2-est érdemes megvásárolni? Azt nagyjából tudom, hogy mindegyiknek akadnak hibái. badboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
skywarior | Adatlap | 623765 | 2017. február 21. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623696 | 2017. február 20. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623695 | 2017. február 20. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623693 | 2017. február 20. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623689 | 2017. február 20. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623682 | 2017. február 20. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja ja:) Még valamit? Jó a polcod Freddy! Az Ural motor tetszik! Kár hogy csak 1:35 az Ita BMW 1:9 jobb lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 623680 | 2017. február 20. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha tényleg 1/87-es, akkor valami vasutas témát is lehetne csinálni hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623676 | 2017. február 20. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623675 | 2017. február 20. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gorbils! Gratulálok a szép makettedhez! Kitartás a Mi-6 P-hez. :) Ez tuti meg építem én is. :) Matricázás helyett amit lehet felfestek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623674 | 2017. február 20. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Akkor már nem fér bele egy féloldalas bontás? 1:75 vagy 1:87 ben pár ülés STB Hajtómű ,vezető fülke minimálisan feljavítható mert gondolom sok cucc nincs hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623673 | 2017. február 20. 17:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Az A Modell az más típus! Amúgy az első ilyen makettemet én is kőr ablakosítottam. :) De ami még megvan az Mi-6 P lesz. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623672 | 2017. február 20. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kálmi.Ismerem-Irigylem-Csodálom. Fesd le a sast és gyártass Lacipapa fiával rá matricát. Pik pak kész. Itt lehet szegecset számolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 623666 | 2017. február 20. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gábor látad már ezt a "beteg embert" aki ezt csinálta ! maquetas172deaviones.blogspot.com/2014/02/mil-mi6.html Itt van az építés : www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623663 | 2017. február 20. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 623652 | 2017. február 20. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Kösszi az infókat ! Löttem pár képet a Mi-6 ról! Hát lesz vele melló az biztos de maradok a MI-6P nél és amelyik valóban létezett majd matricát vadászok valahogy lehett hogy a Begemot is adot ki! A méretéből szerintem maradok a 1/75 elvileg ez a mérett de ha valaki megtenné hogy utánna számol azt megköszönöm! Viszont ahogy elnézem a képekett nem igazán hasonlít rá mármint formailag a CCCP 58647 tipusra! Az inkább a A model késői vátozatt lesz de szerintem az lesz a legbölcsebb hogy veszek majd egy A-modelt aztán ugy összehasolitom! Ugy is kell másik rotor lapát mert ami az eredeti inkább MI-1 re hasonlít :) Kamovos kolegának küldöm a két utólsó képet az egyik a "szegecsszámláló" a másik pedig, már van "különlegesség" ! Üdv Gorbils | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623642 | 2017. február 20. 07:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Jani. Majd Kálmi eldönti mi lesz vele. Átépíti vagy lefesti és gyártat hozzá matricát. De én inkább vennék egy sima "körablakos" A-Modellest. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623639 | 2017. február 19. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia piratvitorla! Pont ez sikerült nekem is kikutatni! Egy darab volt összesen. Aminek a Gyártási száma: 6682905 Polgári azonosítója: CCCP 58647. Az NDK makett festés és lajstromjel hamis! A makett nagy valószínűséggel H0-ás. Ezt még mérésekkel kell bizonyítani. De ez legyen a szegecsszámlálók dolga, én elfogadom úgy ahogy van. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623638 | 2017. február 19. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 623636 | 2017. február 19. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Négyzet alakú ablakokkal csak egyetlen egy Mi-6-os volt felszelve: az egyetlen egy utasszállító Mi-6P. Ennek a törzs hátsó része is máshogy nézett ki, lenyitható beszálló lépcső volt benne. Az Aeroflot a sima Mi-6-osokat használta, inkább azokba tettek utasüléseket amikor szükség volt rá... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623624 | 2017. február 19. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én ezt eddig nem is láttam 1:72 méretben.Hát ez tényleg különleges! www.super-hobby.hu/products/Soviet-Mil-Mi-10-K.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623603 | 2017. február 18. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ha csak ez az egy volt akkor bűn lenne. :) Más nem gyárt ilyent! Sima Mi-6 körablakos meg van kétféle is. :) adamrehorn.wordpress.com/175-kvz-mi-6p-hook-oob/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623602 | 2017. február 18. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Táblázatban 1 az az 1 db Mi-6 P szerepel, az pedig megegyezik ezzel ami a képeken van. Gyártási száma: 6682905 Polgári azonosítója: CCCP 58647 Lehet, hogy az NDK maketten meghasalták a Polgári azonosítószámot CCCP 37140 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623600 | 2017. február 18. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"befalazni"?--kör ablak és bármit lehet építeni belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623599 | 2017. február 18. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623598 | 2017. február 18. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja csak ilyen matricát hol szerzel 1:100ba? Vagy vagy ez mekkora? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623597 | 2017. február 18. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Háát Tesó szerintem csak ezt az egy gépet tudod belőle megépíteni.De keresgélj mert nekem már jójózik a szemem. www.rotorspot.nl/product/mi6.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623596 | 2017. február 18. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623595 | 2017. február 18. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623594 | 2017. február 18. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623593 | 2017. február 18. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelet Janibátyám! Esetleg van kép az általam linkelt gépen kívül? Sehol sámli:( Vagy csak ez az egy volt kocka ablakkal(meg van még)? Hol lehet Orosz/szovjet lajstromotat böngészni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 623551 | 2017. február 18. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az NDK kiadású makett Mi-6 P! Csak a Mi-6 P volt szögletes ablakokkal ellátva. A P változat kifejezetten polgári használatra készült belseje is úgy volt kialakítva mint egy utasszállító repülőgépnek. www.aviastar.org/foto/gallery/mil/mi-6_30.jpg Típus ismertetés: www.aviastar.org/helicopters_eng/mi-6.php Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 623545 | 2017. február 17. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A régi Plasticart makettekről itt találhattok némi képanyagot - a Mi-6-ról is:www.arnes-modellbauseite.de/History/plast.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623543 | 2017. február 17. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Если от момента появления DM-SPE в составе «Интерфлюг» до выпуска модели Ми-4 в соответствующем исполнении прошло не более года, то с копией Ми-6 VEB Kunststoffverarbeitung проявило вообще невероятную оперативность. Впрочем, судите сами: единственный опытный Ми-бП (per. код СССР-58647), который по идее и должен был послужить прообразом исполнения этой модели, был создан в 1965 г., когда сама модель уже выпускалась. Поэтому неудивительно. что она походила на предполагаемый оригинал лишь очень отдаленно. К примеру, основные размерения модели (диаметр несущего винта х длина фюзеляжа х высота) составляли 40 х 45 х 12 см. тогда как у Ми-6П – 35 х 33.17 х 9.16 м, количество иллюминаторов – 15 и 12 соответственно, плюс совершенно другая форма панелей Majd fordítsd le:) Holnap vasutazok:) este ránézek!Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 623542 | 2017. február 17. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nah ő lesz az adamrehorn.wordpress.com/175-kvz-mi-6p-hook-oob/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 623541 | 2017. február 17. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziastok Köszönöm a segítséget ! Gábor nincs leírás mert ezt öszerakva vettem csak szédszettem és lemostam most akkorok belle kezdeni ! Majd holnap dobok fel fotokat róla ! Kösszi Tamás szerintem is P vagy TP lesz majd még megálmodom ! Safranek igen valami civilre gondoltam én is csak kellene hozzá Aeroflotos matrica ! :( Jah tényleg Gábor holnap erösen figyeld a Mi készül éppen topikot mert már az utolsó lépsek vannak hátra a MI-26 ból holnap mennek a képek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623539 | 2017. február 17. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623538 | 2017. február 17. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Leírásban sincs semmi? A '65 stimmel a polgári változatra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 623537 | 2017. február 17. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kálmi! Az ablakok ilyen kockák a maketten is? Érdekes nem sok ilyen ablakkal ellátott fényképet találni.(ez lenne a /LEG/korai) 1965 Le Bourget Airshow-n volt egy ilyen gép más festéssel.De más kép alig alig. Próbáld a széria szám alapján.Esetleg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 623521 | 2017. február 17. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aeroflot felirat miatt mindenképp vmelyik személyszállító változat. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
www.modellbauforum-koeln.de/index.php/Thread/1287-Antonov-An-2-Colt-Besprechungsmodell/
z