/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
Neo954 22955 2011. augusztus 11. 08:50
Válasz erre
Szia!

Miért akadnánk ki? :)

Valószínűleg jobban érezhető az erő (2 x 122.6 kN 16tonnára) a Su-27-esben mint az (1 x 127 kN 8,5 tonnára) a Falconban.

Nem azt mondta, hogy szar, csak gondolom nem ehhez szokott a fickó.

Ez kb olyan mintha beülnél egy 7-es BMW után egy Lotus Elise-be.

Üdv.:Neo
p-51 22954 2011. augusztus 11. 08:42
Válasz erre
Ezek után még megjegyezném, hogy az alabamai gépek, mint a képeken látható piros vezérsíkos 87-379 is, block 30-asok, még csak nem is a block 50/52-esek a legújabb, erősebb hajtóművekkel.
p-51 22953 2011. augusztus 11. 08:25
Válasz erre
Na most aztán kiakadtok, Jetfly-on nyilatkozik egy ukrán pilóta:
Szerintem a lényeg az utolsó mondat.

A Szu-27-es landolása után újabb páros következett, most azonban egy ukrán pilóta, Dmytro Fisher alezredes ülhetett be egy F-16-os hátsó ülésébe. A leszállást követően ő is nyilatkozott: „Életre szóló élmény volt a Falconnal repülni, de nekem úgy tűnt, hogy az amerikai gép kicsit gyengébb, mint az ukrán Szu-27, az viszont kétségtelen, hogy az F-16-os jobban manőverezhető.”

www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/ukran_nagyvasak_gyakorlatoznak_amerikai_es_lengyel_f-16-osokkal/
miles 22952 2011. augusztus 10. 18:58
Válasz erre
Köszi!
vandork 22951 2011. augusztus 10. 18:14
Válasz erre
attól függ, mikor:) folyamatosan cserélték a szerepeket, s a konténeren belül is voltak eltérések, hogy melyik ekipázs éppen milyen feladatra repült. Használtak Tangazs, Spil-2M, stb. konténereket.

üdv:
Vándor K.
miles 22950 2011. augusztus 10. 16:18
Válasz erre
Tudod, hogy a 06-os MR-en milyen konténer vilt a gép hasa alatt.
vandork 22949 2011. augusztus 10. 16:13
Válasz erre
Szu-24MR: Légierő társbérletben I-II.- kötet teli van ilyen fotókkal (s nem csak azokkal, amiket pápai barátaink és V. Feri csináltak a kivonáskor és előtte), ill. a Berekfürdőn található "A szovjet reptér titkai" c. kiállításon darabok is vannak: pl. Szu-24 orrfutóakna-ajtó, stb.
Ha már háttérmunka:)
Laller 22948 2011. augusztus 1. 21:02
Válasz erre
Az lett volna csúnya, ha beakad a horog és lerántja a gépet... A kampó vége tényleg csak pár centire van a fedélzettől.
Újjászületett a pilóta és a gép is! Viszont nem semmit a manőver, ami a gép kiváló rep képességeit mutatja!
p-51 22947 2011. augusztus 1. 20:29
Válasz erre
miles 22946 2011. augusztus 1. 18:05
Válasz erre
Ez csak a szerencsén múlott, hogy nem lell baleset.
www.youtube.com/watch Meglett az első rész is.
www.youtube.com/watch
miles 22945 2011. augusztus 1. 10:30
Válasz erre
kunma01
kunma01
kunma17
kunma17

Én is nemrég szereztem be a zvezda Su-24MR-jét és azon gondolkodok, hogy lehetne egy kunmadarasi gépet készíteni belőle. Sajnos ezek a képek nem jó minőségűek. Videónak én még láttam az első részét, most meg nem találom.
miles 22944 2011. július 31. 12:22
Válasz erre
migi 22943 2011. július 29. 20:01
Válasz erre
búza 22942 2011. július 29. 19:58
Válasz erre
A második képen szereplő 87-es gépet túlfutásos, "majomfogós" kisérletekhez használhatták? Tele van ráccsal.
fishpot 22941 2011. július 29. 19:20
Válasz erre
23_0361_resize
23_0361_resize
87mf1
87mf1
0258480
0258480
0296667%20%D0%9C%D0%98%D0%93-23%D0%A1
0296667%20%D0%9C%D0%...
avaria%20MiG23S_1
avaria%20MiG23S_1

A legyártott 50db Mig-23S /23-11/ az 1.tipusú szárnyal épült farkasfogazás nélkül.
Taylor 22940 2011. július 29. 17:56
Válasz erre
Sziasztok!

Tud valaki küldeni nekem képeket Su-24MR-ről amik a Kunmadarasi repülőtéren szolgáltak?
Fontos lenne.
Előre is köszönöm!

Taylor

m.taylor2@freemail.hu
Rumcájsz_52 22939 2011. július 29. 17:09
Válasz erre
Ráadásul a szárnybelépőélről is hiányzik még a farkasfogazás, meg ha jól megnézem, mintha a törzs hátsó része is hosszabb lenne, mint a későbbi szériagépeken.
Üdv R.
Neo954 22938 2011. július 28. 22:28
Válasz erre
Illetve a hőpelengátor felett talán fényszóró lehet beépítve abba a körbe. :)
Neo954 22937 2011. július 28. 22:26
Válasz erre
A hónalj függesztő sín a korai "prototípusokon" volt ilyen, más nem tűnik fel elsőre.

Üdv.:Neo
sulyid 22936 2011. július 28. 22:23
Válasz erre
Lacy 22935 2011. július 28. 21:04
Válasz erre
Szia,
ez a 23-as igen egyedi példányra sikerült.
fishpot 22934 2011. július 28. 17:46
Válasz erre
5971098081_b8d15b15ca_b
5971098081_b8d15b15c...
5971101065_09b90f0abc_o
5971101065_09b90f0ab...
5971656234_92efa781d4_b
5971656234_92efa781d...

Mig-23S és Mig-21PFM Litvánia Liepaja repülötér.
vandork 22933 2011. július 28. 08:29
Válasz erre
minden nap nyitva 14-18 között (a fürdő miatt), belépő 400 Ft, 200 Ft diákoknak, családi jegy (1 szülő+1gyerek) 400 Ft.
További infó a berekfürdői tourinform irodában: 59/519-059

melyik legújabb könyvre gondolsz? Légierő társbérletben I. kötet még van nálunk a kiadóban, a II. kötet pedig még elérhető a nagy könyvterjesztőknél.
Pé-Bé 22932 2011. július 26. 17:04
Válasz erre
Üdv!
Milyen feltételekkel lehet ezt a kiállítást megtekinteni?
Hogyan lehet a legújabb könyvedhez hozzájutni?
vandork 22931 2011. július 26. 13:32
Válasz erre
PETI 22930 2011. július 24. 07:45
Válasz erre
Rumcájsz_52 22929 2011. július 23. 16:29
Válasz erre
Szia PETI
A Szu-24 szárnybeállítása fel- és leszálló üzemmódban 16 fok, utazó üzemmódon 35 fok, manőverezéshez 45 fok, transszonikus és szuperszonikus sebességnél 69 fok.
Üdv R.
PETI 22928 2011. július 23. 13:43
Válasz erre
Halihó!

Ki tudja megmondani, hogy a Szu-24 szárnyai milyen nyilazási szögeknél rögzíthetők?

Üdv
Lacy 22927 2011. július 21. 19:03
Válasz erre
apuka86 22926 2011. július 21. 12:19
Válasz erre
Rövid kis videó: Így készül a Sukhoi Su 30 Flanker
www.youtube.com/watch
Rumcájsz_52 22925 2011. július 20. 16:53
Válasz erre
sanyi 22924 2011. július 18. 20:35
Válasz erre
Tyű, de f@szacsávó vagy!:) Köszi szépen!
tothgun 22923 2011. július 18. 19:00
Válasz erre
Üdvözletem!

Ajánlom a következő linket/programot minden "Vörös" szárnyak rajongónak:
www.berekfurdo.hu/cgi-bin/news.cgi

Üdv, tothgun
fishpot 22922 2011. július 18. 18:53
Válasz erre
T10-18
T10-18
T10-23
T10-23
T10-27
T10-27
T10-27 a
T10-27 a
t10-27b
t10-27b
t10m1
t10m1
t1023
t1023

Su-27 levegö-föld fegyverzet.
sanyi 22921 2011. július 17. 20:00
Válasz erre
Sziasztok!
A legújabb Daru alkalmazó: Uganda!
www.airliners.net/photo/Uganda---Air/Sukhoi-Su-30MK2/1953037/L/
Már csak az együlésesről és a felülnézetről kellene kép:)
Lacy 22920 2011. július 14. 20:36
Válasz erre
Su-27weap
Su-27weap

A proto és korai példányokról van fotó, de az aktív gépekről valóban nem jellemző. Pedig a szovjet front légierőnek öt ezrede repült a típussal a nyolcvanas évek második felében, és biztos gyakorolták a földi célok elleni támadást. Az egyik lengyelországi ezred gépeiről készült képek között találtam egyet amin B-13-as blokkal repül egy gép, de ramaty a minősége.

Ellenben a kínai és korszerűsítés előtti kazahsztáni gépek közül van többről is fotó, földi célok elleni fegyverzettel. Ezek mind a szovjet erőknek készültek eredetileg.
sanyi 22919 2011. július 14. 19:14
Válasz erre
Szia!
Teljesen mindegy, szerintem az alapverzió csak hagyományos irányítatlan cuccokat tudott használni, de az is jó lenne, csak éppen semmit nem találtam eddig.
Ha mondjuk lenne kép irányított fegyverzetű gépről az is jó lenne, de úgy tudom hogy ilyet nem használtak.
Lacy 22918 2011. július 14. 18:48
Válasz erre
Konkrétan milyen fegyverzettre gondolsz?
Tibcsi 22917 2011. július 14. 16:10
Válasz erre
Nem tartom valószínűnek, nem az a feladata. Mint ahogy a MiG-29-esnek sem. Irányítatlan rakétákat (UB blokkokat), "buta" bombákat talán vihet, akár a 29-esek.
sanyi 22916 2011. július 14. 15:57
Válasz erre
Sziasztok!
Az alap, vadászváltozatú, együléses Szu-27 képes földi célok elleni fegyverzetet szállítani és bevetni? Ha igen, és esetleg valakinek van is képe ilyenről, kérem ossza meg! Hiába gugliztam, az alapgépről nem találtam képeket...
Köszi előre is!
Üdv
Sanyi
Kuolema 22915 2011. június 25. 08:22
Válasz erre
0918286
0918286

Sziasztok!
Su-33 pilótafülkéjének alapszínét milyen Revell festékekből lehet kikeverni?
Üdv.: Kuolema
sanyi 22914 2011. június 22. 15:52
Válasz erre
Szerintem ezt páran megnéznénk a következő repnapon:)
www.youtube.com/watch
czzoli 22913 2011. június 19. 20:43
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat.
Ezek sajnos megerősítik, amit eddig csak sejtettem.
Majd egy év múlva megmutatom, a jövő héten kezdem.
Lacy 22912 2011. június 19. 20:22
Válasz erre
A102
A102

Szia,

lehetni lehet, de nem volt jellemző. A Su-7-es alkalmazhatta az UB-32-est, de egy 1968-as baleset után kiadott szakutasításban továbbiakban erősen korlátozták a bevethetőségét. Nem is nagyon látni ilyennel aktív gépet, inkább az UB-16-ossal. (Itt most nem múzeumi, vagy bemutatós gépre gondolok.)

Az is kérdés a póttartályt hova szánod. A szárnyakon a külső tartók 250 kg-ig terhelhetők.

Bár tény, hogy sokkal vadabbul néz ki megpakolva.Ha kész mutasd meg, kíváncsi vagyok!
migi 22911 2011. június 19. 18:11
Válasz erre
Szia Zoli
Több kép is van hasonló fegyverzettel , bár azokon 2 db UB-32 es és 2db Ub-16 os van .
Neo954 22910 2011. június 19. 18:06
Válasz erre
czzoli 22909 2011. június 19. 17:59
Válasz erre
Sziasztok!
Képes volt a Szu 7BMK/BKL 2db póttartály mellett még 4db UB32-t hordozni? (Konkrétan egy algériai BMK-t szeretnék így felfegyverezni)
Köszönöm
Lacy 22908 2011. június 13. 17:36
Válasz erre
Sziasztok,
akit érdekel, orosz távol-kelet Vozdvizsenka repülőtere.
live-report.livejournal.com/1078426.html
mirazsmarci 22906 2011. május 1. 17:58
Válasz erre
zoli1989 22905 2011. május 1. 11:39
Válasz erre
Ezsegyenge :D Főleg 1:44-nél. Érdekes lenne tudni mit mondanak a rádióban vajon...
www.youtube.com/watch
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.