<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
Fodi | Adatlap | 21417 | 2007. szeptember 9. 11:45 | ||
Igen, ott kicsit más volt a Doszaf (lehet, hogy nem így írják) szervezete és felépítése. Az alapcél ugyanaz volt. Előzmény: (21416) sainz 2007. szeptember 9. 11:41 | |||||
sainz | Adatlap | 21416 | 2007. szeptember 9. 11:41 | ||
sainz | Adatlap | 21415 | 2007. szeptember 7. 21:05 | ||
Tibcsi ! Az első fotó egy MiG-15, Szovjet Tengerészeti Légierő, Nyikolajevka(Vlagyivosztok mellett) 1953. A második egy MiG-17F 1962-ből, kikápzőalakulattól. Nincs recept hogy mikor fehér a keret. Biztosra csak fotó alapján mehetsz a makettnél - ami orosz gépeknél ölég ritka - és sajnos az orosz matricák többsége is a fantázia szüleménye. | |||||
sainz | Adatlap | 21414 | 2007. szeptember 7. 09:39 | ||
Igen, a fémszínű gépeken nem volt fehér szegély, kivéve a tengerészeti légierő gépeit, de ott sem mindig. Ezt gyakran tévesen adják meg a matricagyártók is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21413 | 2007. szeptember 7. 08:33 | ||
Jól látom, hogy a vörös csillag szegélyéből hiányzik a fehér? | |||||
Sibito | Adatlap | 21412 | 2007. szeptember 7. 00:04 | ||
jajj, ne haragudj, megköszönni meg elfelejtettem a képeket. szóval: köszönet, a középső 2 kép nagyon tetszik. | |||||
sainz | Adatlap | 21410 | 2007. szeptember 6. 22:45 | ||
sainz | Adatlap | 21409 | 2007. szeptember 6. 22:42 | ||
Van jópár magyar vadászpilóta aki az L-39-en kezdett Tokmakban a 80-as évek elején. Ha jól tudom ők is csak UB-blokkal lőttek, nem bombáztak, csak később a 21bis-el Kusovkán. | |||||
Zebi | Adatlap | 21408 | 2007. szeptember 6. 22:23 | ||
Gondolom csak nekünk ritka, vannak a világon még helyek ahol a kiképzőgépeket kiképzésre használják, és nem arra hogy a nagyobb típusokról lemaradó pilóták legalább évente 1x megnézzenek egy felhőt felülről. | |||||
sainz | Adatlap | 21407 | 2007. szeptember 6. 22:15 | ||
Fodi | Adatlap | 21398 | 2007. augusztus 21. 22:45 | ||
Fodi | Adatlap | 21397 | 2007. augusztus 21. 22:43 | ||
pilotka | Adatlap | 21396 | 2007. augusztus 18. 18:46 | ||
muzzy | Adatlap | 21395 | 2007. augusztus 11. 17:52 | ||
Borisz! Az 1/72-es jak 3-a sorozat a Vadász Pisti szerint egész jó! Muzzy | |||||
borisz | Adatlap | 21394 | 2007. augusztus 11. 15:54 | ||
Sziasztok! mondanátok véleményt az amodel jakjairól?:) tudom, borzalmas, de mennyire? | |||||
Mekett | Adatlap | 21393 | 2007. június 23. 09:14 | ||
A második képen nem a hírös betonbombát láthatjuk? Legalábbis egy könyvben ilyen felirattal találkoztam ezzel a képpel. | |||||
sainz | Adatlap | 21392 | 2007. június 23. 01:31 | ||
Smoke | Adatlap | 21391 | 2007. június 17. 14:35 | ||
Szia! Még csak összeprobáltam, hogy elgyen valami képem a makettről, de az orr részét még nem tudtam megnézni. Hol lehet ezt kapni és mennyiért, nem tudod? Köszi a segitséget! Üdv.: Szabolcs | |||||
f2d | Adatlap | 21390 | 2007. június 17. 13:26 | ||
Sámán! Ha mégmindig érdekelnek a Mig-29 földi kiszolgáló egységei (magyar), akkor dobj egy mailt. | |||||
Bombraider | Adatlap | 21389 | 2007. június 17. 13:14 | ||
Szia! Én úgy tudom,h a legnagyobb probléma az az orr résszel van,ott nagyon alakhibás. Úgy emléxem,hogy a CAM resin gyárt hozzá gyanta orrot,hogy ne nézzen ki olyan bután. üdv:bomb | |||||
Smoke | Adatlap | 21388 | 2007. június 17. 11:15 | ||
Szia! 2éve megvettem Repnapon, azota már a doboza sincs meg, lassan majd el szeretném kezdeni, csak előbb összegyüjtöm rolla az infokat, hogy tudjam mire kell különösen odafigyelni! | |||||
Akos | Adatlap | 21387 | 2007. június 17. 11:11 | ||
Ajánlom a Trumpeterét: makettinfo.hu/versenyek/2007/mosonmagyarovar/szabo_kiallitas/6.jpg Amennyivel drágább, annyival jobb is... | |||||
Smoke | Adatlap | 21386 | 2007. június 17. 10:09 | ||
együléses az enyém, annyit tudok, hogy a szárnyak rosszul illeszkednek a törzshöz, fél centi hézag, tömitésre szorul. Tehát nem egy vészes történet, azt mondjátok? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21385 | 2007. június 16. 22:27 | ||
Az együlésesre, vagy a kétülésesre vagy kíváncsi? Olvasmányaim alapján az együlésesnek vannak kisebb alakhibái a kiömlők környékén, de amúgy nem tragédia. :) A kétülésesnél már kijavították a hibákat. Ja, és igaza van Borisznak: bazinagyok. :) | |||||
borisz | Adatlap | 21384 | 2007. június 16. 22:19 | ||
Smoke | Adatlap | 21383 | 2007. június 16. 21:08 | ||
Sziasztok! Véleményt szeretnék kérni a revell 32es MiG-29eséről! Köszönöm! | |||||
Levi | Adatlap | 21382 | 2007. június 16. 11:07 | ||
Levi | Adatlap | 21381 | 2007. június 15. 09:57 | ||
Nem szaporodnak, ez ua. az a gép. ű. :) | |||||
borisz | Adatlap | 21379 | 2007. június 14. 18:04 | ||
ezek szaporodnak??:) | |||||
levi | Adatlap | 21378 | 2007. június 14. 17:31 | ||
Sámán | Adatlap | 21377 | 2007. június 9. 20:57 | ||
Üdv Mindenkinek! Van-e képetek a MiG-29 földi kiszolgálásáról? (APA-kocsi, Teherautók, Üzemanyagszállítók) Az ICM 1:72-es repülőtéri járműveiből milyen Ural verziókat érdemes beszerezni? Sziasztok. Zoli | |||||
sainz | Adatlap | 21376 | 2007. június 1. 09:35 | ||
Csaba307 | Adatlap | 21375 | 2007. május 26. 11:18 | ||
Talán idegennyelvű írás? | |||||
Bluedanube | Adatlap | 21374 | 2007. május 26. 11:16 | ||
ChevyG | Adatlap | 21371 | 2007. május 23. 23:18 | ||
köszi! gondolom arany-áron. sztem a full gyanta készletek -sztem- üzleti húzás. jobban hangzik, mint a plastik. A Dragon nem egyszer bizonyitott, hogy mit lehet kihozni műanyagból valószinű olcsóbb az előállítása a gyantának a forma 1xüsége miatt (feltételezés) | |||||
xcraft | Adatlap | 21370 | 2007. május 23. 22:45 | ||
xcraft | Adatlap | 21369 | 2007. május 23. 22:35 | ||
www.anigrand.com/future_releases.htm Bocsi, erre gondoltam, ez M17-es, és még csak most fog megjelenni, de már előrendelhető. | |||||
xcraft | Adatlap | 21368 | 2007. május 23. 22:32 | ||
Gyártják, 72-ben, az anigrand. Az egyik legújabb készletük. Full gyanta. | |||||
ChevyG | Adatlap | 21367 | 2007. május 23. 22:17 | ||
Zebi | Adatlap | 21366 | 2007. május 23. 20:13 | ||
Mjaszicsev M-55 Geofizika | |||||
ChevyG | Adatlap | 21365 | 2007. május 23. 20:08 | ||
Sziasztok! Merljik az a repülő, ami az U-2 konkurenciája (lett volna?) Hasonló szárnya van, de kéttörzsű! (és nyilván ruszki) Üdv! | |||||
Podva | Adatlap | 21364 | 2007. május 23. 18:34 | ||
Igy igaz! Az amik pölö utálták a P-39-et és az angolok is hip-hop megszabadultak tőlük... A Szu-nál még a háború után is rendszerben volt, sőt bütykölték is: orosz fegyverrel próbálták felszerelni, meg élettartamot növelni. Üdv Podva | |||||
Muzzy | Adatlap | 21363 | 2007. május 23. 14:19 | ||
Tibcsi! Ne aggódj, éppen ezért nem a Kozsedub gépét fogom megépíteni :) A Vadász Pisti által javasolt Hobbyvista oldalon Pilawskii mester véleményével lehet vitatkozni. A jelzések alatti részt miért volt eltérő? Vadász Pisti! Azért a La 7-es igen furcsán nézett volna ki 3x200mm fegyverzettel :) (tudom csak megbotlott a billentyűzeted, és igazábol 20 mm :)) Na és mekkora volt a Cobra 37-esgépágyújának tűzgyorsasága és torkolati sebessége, és átütőképessége, lőszerjavadalmazása? A jak mindig is híres volt a gyenge fegyverzetéről... Sőt még a háború elején volt, hogy csak egy géppuskával repültek, mert a másikat egy másik géppe rekaták be. Viszont a franciák végig ragaszkodtak a Jakokhoz. Kinek mi állt jobban kézre... Muzzy | |||||
Vadász | Adatlap | 21362 | 2007. május 22. 18:47 | ||
Muzzy! Hát azért gondolj bele a Jak standard fegyverzete: 1x 23 mm + 1x12.7 mm A Lavocskinoké: 2x 20 mm vagy 3x 200 mm A P-39 N: 4x7,62mm+ 2x12,7mm + 1x37mm És mint tudjuk ezzel akár egyszerre is lehetet lőni. Jó pénzt fízettek ott is a légigyőzelemért, és a Cobrának még fotó géppuskája is volt. Tibcsi! Olvass vissza. Vadász (szerintem kétszínű) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21361 | 2007. május 22. 17:22 | ||
Muzzy, Kétségek között vergődöm. :) Az Academy Kozsedub gépének kétszínű szürke kamót ír elő, viszont az általad belinkelt oldalon egyszínű szürke a gép. És a 27-es oldalszámnak sincs kerete, az Academy szerint viszont piros kerete van. Most melyiknek higgyek? Vagy mindkettő igaz? Kösz: Tibcsi | |||||
Muzzy | Adatlap | 21360 | 2007. május 22. 15:33 | ||
Kozsedub gépéhez adalék: modelism.airforce.ru/reviews/ru/la-7_gavia_2/index.htm
A Hyperscalen angolul is megtalálható a cikk Igaz ez 1/48-as, de azért segítséget adhat. Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 21359 | 2007. május 22. 12:03 | ||
Bocsi, fejből írtam, nem néztem a névnek utána pontosan! A tény viszont maradt, valóban nem rendszeresítették a LA-7-eket.(Érdekes, hogy a JAK-ok, mint alternatíva fel sem merültek) Muzzy | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21358 | 2007. május 22. 08:15 | ||
Muzzy, Vadász, Köszi az infókat, nagyon hasznosak voltak. :) Már csak egy kérdésem van: az Academy 1/48-as dobozában a Kozsedub festés és jelzései autentikusnak tekinthető? (legalább úgy nagyjából..:)) Kösz: Tibcsi | |||||
Vadász | Adatlap | 21357 | 2007. május 21. 19:47 | ||
Muzzy! Nem Andrej Trud, hanem Klubov halt meg, egy átvágodásból kifolyólag (45 légigyőzelem). A hadosztály ezek után nem is rendszeresítewtte a La-7-t. Vadász | |||||
Muzzy | Adatlap | 21356 | 2007. május 21. 11:15 | ||
Tibcsi! Vadász már említette, hogy Kozsedub 45 nyarán kapta meg a harmadik Szovjetunió Hőse csillagot, Tehát ha háború alatti gépet akarsz készíteni, akkor az egyik csillagot vágd le a matricáról, hogy csak kettő maradjon! A LA 7-eseket 44 őszén tiltották le, mert valóban gond volt a főtartóval. Viszont emiatt nem festik át a törzset... További érdekesség, hogy 44 őszétől 45 január végéig nem szerez légigyőzelmet Kozsedub, ami arra enged következtetni, hogy ez idő alatt pihentették őket, vagy más (technikai) okok miatt nem repültek. Kozsedub különleges géppel rendelkezett, (vagy legalábbis a szérián belüli legjobb gépet kapta meg, esetleg feltuningolták a gépét) így tudta az utatazó sebességen repülő Me 262-est max gázon utolérni. Más kérdés, hogy pl. Pokriskinnak mi volt a véleménye a La-7-ekről, pont 44 őszén halt meg az egyik kedvelt társa (Trud) La-7-essel bekövetkezett balesetben.Ezért is utasította vissza a La-7-esket. Muzzy |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |