/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
Fodi 21417 2007. szeptember 9. 11:45
Válasz erre
Igen, ott kicsit más volt a Doszaf (lehet, hogy nem így írják) szervezete és felépítése. Az alapcél ugyanaz volt.
sainz 21416 2007. szeptember 9. 11:41
Válasz erre
33
33

Ez kb. mintha nálunk az MHSZ-nél repkedtrek volna sugárhajtású vadászgépek:
sainz 21415 2007. szeptember 7. 21:05
Válasz erre
15-1-120
15-1-120
17-1-1612
17-1-1612

Tibcsi !

Az első fotó egy MiG-15, Szovjet Tengerészeti Légierő, Nyikolajevka(Vlagyivosztok mellett) 1953.
A második egy MiG-17F 1962-ből, kikápzőalakulattól.
Nincs recept hogy mikor fehér a keret.

Biztosra csak fotó alapján mehetsz a makettnél - ami orosz gépeknél ölég ritka - és sajnos az orosz matricák többsége is a fantázia szüleménye.
sainz 21414 2007. szeptember 7. 09:39
Válasz erre
Igen, a fémszínű gépeken nem volt fehér szegély, kivéve a tengerészeti légierő gépeit, de ott sem mindig.
Ezt gyakran tévesen adják meg a matricagyártók is.
Tibcsi 21413 2007. szeptember 7. 08:33
Válasz erre
Jól látom, hogy a vörös csillag szegélyéből hiányzik a fehér?
Sibito 21412 2007. szeptember 7. 00:04
Válasz erre
jajj, ne haragudj, megköszönni meg elfelejtettem a képeket. szóval: köszönet, a középső 2 kép nagyon tetszik.
sainz 21410 2007. szeptember 6. 22:45
Válasz erre
a
a
aa
aa
aaa
aaa
aaaa
aaaa

A 70-es években még mindenki repült 15UTI-val és 17-essel, aki a Szu-ban kapott képzést.
sainz 21409 2007. szeptember 6. 22:42
Válasz erre
Van jópár magyar vadászpilóta aki az L-39-en kezdett Tokmakban a 80-as évek elején.
Ha jól tudom ők is csak UB-blokkal lőttek, nem bombáztak, csak később a 21bis-el Kusovkán.
Zebi 21408 2007. szeptember 6. 22:23
Válasz erre
Gondolom csak nekünk ritka, vannak a világon még helyek ahol a kiképzőgépeket kiképzésre használják, és nem arra hogy a nagyobb típusokról lemaradó pilóták legalább évente 1x megnézzenek egy felhőt felülről.
sainz 21407 2007. szeptember 6. 22:15
Válasz erre
39
39

Ritka látvány, bomba az Albán:
Fodi 21398 2007. augusztus 21. 22:45
Válasz erre
Fodi 21397 2007. augusztus 21. 22:43
Válasz erre
pilotka 21396 2007. augusztus 18. 18:46
Válasz erre
IMG_1496
IMG_1496

Mit láttam Kassán elzárva 3 npja, talán festhetik, újíthatják fel, mert minden olyan motyó ott van mellette
muzzy 21395 2007. augusztus 11. 17:52
Válasz erre
Borisz!
Az 1/72-es jak 3-a sorozat a Vadász Pisti szerint egész jó!
Muzzy
borisz 21394 2007. augusztus 11. 15:54
Válasz erre
Sziasztok! mondanátok véleményt az amodel jakjairól?:)
tudom, borzalmas, de mennyire?
Mekett 21393 2007. június 23. 09:14
Válasz erre
A második képen nem a hírös betonbombát láthatjuk? Legalábbis egy könyvben ilyen felirattal találkoztam ezzel a képpel.
sainz 21392 2007. június 23. 01:31
Válasz erre
p8_0407
p8_0407
p8_0432
p8_0432

Irány Berlin, 1941
Smoke 21391 2007. június 17. 14:35
Válasz erre
Szia! Még csak összeprobáltam, hogy elgyen valami képem a makettről, de az orr részét még nem tudtam megnézni. Hol lehet ezt kapni és mennyiért, nem tudod?
Köszi a segitséget!

Üdv.: Szabolcs
f2d 21390 2007. június 17. 13:26
Válasz erre
Sámán!

Ha mégmindig érdekelnek a Mig-29 földi kiszolgáló egységei (magyar), akkor dobj egy mailt.
Bombraider 21389 2007. június 17. 13:14
Válasz erre
Szia!
Én úgy tudom,h a legnagyobb probléma az az orr résszel van,ott nagyon alakhibás.
Úgy emléxem,hogy a CAM resin gyárt hozzá gyanta orrot,hogy ne nézzen ki olyan bután.

üdv:bomb
Smoke 21388 2007. június 17. 11:15
Válasz erre
Szia! 2éve megvettem Repnapon, azota már a doboza sincs meg, lassan majd el szeretném kezdeni, csak előbb összegyüjtöm rolla az infokat, hogy tudjam mire kell különösen odafigyelni!
Akos 21387 2007. június 17. 11:11
Válasz erre
Smoke 21386 2007. június 17. 10:09
Válasz erre
együléses az enyém, annyit tudok, hogy a szárnyak rosszul illeszkednek a törzshöz, fél centi hézag, tömitésre szorul. Tehát nem egy vészes történet, azt mondjátok?
Tibcsi 21385 2007. június 16. 22:27
Válasz erre
Az együlésesre, vagy a kétülésesre vagy kíváncsi? Olvasmányaim alapján az együlésesnek vannak kisebb alakhibái a kiömlők környékén, de amúgy nem tragédia. :) A kétülésesnél már kijavították a hibákat.

Ja, és igaza van Borisznak: bazinagyok. :)
borisz 21384 2007. június 16. 22:19
Válasz erre
Smoke 21383 2007. június 16. 21:08
Válasz erre
Sziasztok! Véleményt szeretnék kérni a revell 32es MiG-29eséről!
Köszönöm!
Levi 21382 2007. június 16. 11:07
Válasz erre
Levi 21381 2007. június 15. 09:57
Válasz erre
Nem szaporodnak, ez ua. az a gép. ű. :)
borisz 21379 2007. június 14. 18:04
Válasz erre
levi 21378 2007. június 14. 17:31
Válasz erre
Sámán 21377 2007. június 9. 20:57
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Van-e képetek a MiG-29 földi kiszolgálásáról?
(APA-kocsi, Teherautók, Üzemanyagszállítók) Az ICM 1:72-es repülőtéri járműveiből milyen Ural verziókat érdemes beszerezni?
Sziasztok. Zoli
sainz 21376 2007. június 1. 09:35
Válasz erre
17-0264
17-0264

...o:)))...
Csaba307 21375 2007. május 26. 11:18
Válasz erre
Bluedanube 21374 2007. május 26. 11:16
Válasz erre
su27M
su27M

Sziasztok!
Mik lehetnek azok a gép jobb szárnyán?
Van valakinek esetleg színes képe erről a gépről?
ChevyG 21371 2007. május 23. 23:18
Válasz erre
köszi!
gondolom arany-áron.

sztem a full gyanta készletek -sztem- üzleti húzás. jobban hangzik, mint a plastik.

A Dragon nem egyszer bizonyitott, hogy mit lehet kihozni műanyagból

valószinű olcsóbb az előállítása a gyantának a forma 1xüsége miatt (feltételezés)
xcraft 21370 2007. május 23. 22:45
Válasz erre
xcraft 21369 2007. május 23. 22:35
Válasz erre
www.anigrand.com/future_releases.htm
Bocsi, erre gondoltam, ez M17-es, és még csak most fog megjelenni, de már előrendelhető.
xcraft 21368 2007. május 23. 22:32
Válasz erre
Gyártják, 72-ben, az anigrand. Az egyik legújabb készletük. Full gyanta.
ChevyG 21367 2007. május 23. 22:17
Válasz erre
azt hittem vicc:)

Köszi!

Gyártja valami? (makettgyártó)
Zebi 21366 2007. május 23. 20:13
Válasz erre
ChevyG 21365 2007. május 23. 20:08
Válasz erre
Sziasztok!

Merljik az a repülő, ami az U-2 konkurenciája (lett volna?)

Hasonló szárnya van, de kéttörzsű! (és nyilván ruszki)

Üdv!
Podva 21364 2007. május 23. 18:34
Válasz erre
Igy igaz!
Az amik pölö utálták a P-39-et és az angolok is hip-hop megszabadultak tőlük... A Szu-nál még a háború után is rendszerben volt, sőt bütykölték is: orosz fegyverrel próbálták felszerelni, meg élettartamot növelni.
Üdv Podva
Muzzy 21363 2007. május 23. 14:19
Válasz erre
Tibcsi! Ne aggódj, éppen ezért nem a Kozsedub gépét fogom megépíteni :)
A Vadász Pisti által javasolt Hobbyvista oldalon Pilawskii mester véleményével lehet vitatkozni. A jelzések alatti részt miért volt eltérő?

Vadász Pisti!
Azért a La 7-es igen furcsán nézett volna ki 3x200mm fegyverzettel :) (tudom csak megbotlott a billentyűzeted, és igazábol 20 mm :))
Na és mekkora volt a Cobra 37-esgépágyújának tűzgyorsasága és torkolati sebessége, és átütőképessége, lőszerjavadalmazása?

A jak mindig is híres volt a gyenge fegyverzetéről... Sőt még a háború elején volt, hogy csak egy géppuskával repültek, mert a másikat egy másik géppe rekaták be.
Viszont a franciák végig ragaszkodtak a Jakokhoz. Kinek mi állt jobban kézre...
Muzzy
Vadász 21362 2007. május 22. 18:47
Válasz erre
Muzzy!
Hát azért gondolj bele a
Jak standard fegyverzete: 1x 23 mm + 1x12.7 mm
A Lavocskinoké: 2x 20 mm vagy 3x 200 mm
A P-39 N: 4x7,62mm+ 2x12,7mm + 1x37mm
És mint tudjuk ezzel akár egyszerre is lehetet lőni.
Jó pénzt fízettek ott is a légigyőzelemért, és a Cobrának még fotó géppuskája is volt.

Tibcsi!

Olvass vissza.

Vadász (szerintem kétszínű)
Tibcsi 21361 2007. május 22. 17:22
Válasz erre
Muzzy,

Kétségek között vergődöm. :) Az Academy Kozsedub gépének kétszínű szürke kamót ír elő, viszont az általad belinkelt oldalon egyszínű szürke a gép. És a 27-es oldalszámnak sincs kerete, az Academy szerint viszont piros kerete van. Most melyiknek higgyek? Vagy mindkettő igaz?

Kösz: Tibcsi
Muzzy 21360 2007. május 22. 15:33
Válasz erre
Kozsedub gépéhez adalék: modelism.airforce.ru/reviews/ru/la-7_gavia_2/index.htm
A Hyperscalen angolul is megtalálható a cikk Igaz ez 1/48-as, de azért segítséget adhat.
Muzzy
Muzzy 21359 2007. május 22. 12:03
Válasz erre
Bocsi, fejből írtam, nem néztem a névnek utána pontosan!
A tény viszont maradt, valóban nem rendszeresítették a LA-7-eket.(Érdekes, hogy a JAK-ok, mint alternatíva fel sem merültek)
Muzzy
Tibcsi 21358 2007. május 22. 08:15
Válasz erre
Muzzy, Vadász,

Köszi az infókat, nagyon hasznosak voltak. :)
Már csak egy kérdésem van: az Academy 1/48-as dobozában a Kozsedub festés és jelzései autentikusnak tekinthető? (legalább úgy nagyjából..:))

Kösz: Tibcsi
Vadász 21357 2007. május 21. 19:47
Válasz erre
Muzzy!
Nem Andrej Trud, hanem Klubov halt meg, egy átvágodásból kifolyólag (45 légigyőzelem).
A hadosztály ezek után nem is rendszeresítewtte a La-7-t.

Vadász
Muzzy 21356 2007. május 21. 11:15
Válasz erre
Tibcsi!
Vadász már említette, hogy Kozsedub 45 nyarán kapta meg a harmadik Szovjetunió Hőse csillagot, Tehát ha háború alatti gépet akarsz készíteni, akkor az egyik csillagot vágd le a matricáról, hogy csak kettő maradjon!
A LA 7-eseket 44 őszén tiltották le, mert valóban gond volt a főtartóval. Viszont emiatt nem festik át a törzset... További érdekesség, hogy 44 őszétől 45 január végéig nem szerez légigyőzelmet Kozsedub, ami arra enged következtetni, hogy ez idő alatt pihentették őket, vagy más (technikai) okok miatt nem repültek.
Kozsedub különleges géppel rendelkezett, (vagy legalábbis a szérián belüli legjobb gépet kapta meg, esetleg feltuningolták a gépét) így tudta az utatazó sebességen repülő Me 262-est max gázon utolérni.
Más kérdés, hogy pl. Pokriskinnak mi volt a véleménye a La-7-ekről, pont 44 őszén halt meg az egyik kedvelt társa (Trud) La-7-essel bekövetkezett balesetben.Ezért is utasította vissza a La-7-esket.
Muzzy
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.