/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
pintair 541947 2013. szeptember 17. 14:36
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541946 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541945 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541944 2013. szeptember 17. 14:28
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
decente 541922 2013. szeptember 17. 07:03
Válasz erre
Sziasztok!

Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej.

Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard.
Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van.
Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok.

Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is.

Előre is köszönöm!

Zsolt
zoli1989 539365 2013. augusztus 9. 22:29
Válasz erre
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :)

russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278
russianplanes.net/id115334
vandork 538285 2013. július 26. 10:22
Válasz erre
_MG_6589

A szovjet repültér titkai múzeum Mi-24-ese előtt
_MG_6589
_MG_6826

A találkozó résztvevői a kunmadarasi reptéeren
_MG_6826
_MG_7109

résztvevők egy része egyenruhában a Mi-24-es előtt
_MG_7109
_MG_7091

Vándor Károly, a múzeum alapítója jelent Pável Belenyin alezredesnek, az 1. gárdaezred utolsó epk. helaettesének a nyílt napon a Szovjet repültér titkai múzeum előtt.
_MG_7091

a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők!
www.soviet-airforce.com/
Regal 537303 2013. július 11. 07:46
Válasz erre
Szia Sárkányos!

köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-))
Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak...
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 537278 2013. július 10. 19:32
Válasz erre
sárkányos 537277 2013. július 10. 19:26
Válasz erre
Szevasz. A felület szép a matricája is de én magyart csinálok majd belőle. Eddig megrendeltem hozzá a gyanta kerekeket, gyanta futóműaknákat és a gyanta hmü-vet. Még hátra van a gyanta kabin meg egy kis réz.Az a szerencse ért, hogy idén Móváron meg tudtam venni 7200Ft-ért. Ahol eddig láttam még 10e alatt nem volt. Szerintem jó vétel. Üdv sárkányos
Regal 537268 2013. július 10. 18:07
Válasz erre
Sziasztok,

Köszönöm Taylor, ezt az oldalt még nem nézten, csak más review-kat.

Sárkányos, a matricája jó minőségű, hogy látod? A review-ban azt ecsetelték, hogy maga a makett az 1/32-es kicsinyített mása minden hibájával együtt ( katapult ülés, stb).
Elkezdted már összerakni? Én megvettem korábban az italeri makettet, hogy majd átkarcolom, de az pont nem fog megépülni nálam soha...van hozzá gyanta kabin + mindenféle kulső/belső/hajtómű maratás (bár már láttam az eduardnál gyanta kereket, hajtóművet, futóaknát, de ez kb mégegy 8-10 000.
A panelvonalak, szegecsek szépek/arányosak?
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 537258 2013. július 10. 16:53
Válasz erre
Szevasz! Nekem meg van, elég jó készlet ALAPNAK!Apró hibái vannak. Kiegészítőket elbírja, de ha anélkül akarja az ember megcsinálni úgy is szép gép építhető. Üdv sárkányos
Taylor2 537247 2013. július 10. 14:21
Válasz erre
Regal 537221 2013. július 10. 07:47
Válasz erre
Sziasztok,
erről a makettről tud valaki egy kis info-t, hogy milyen a kidolgozása, mennyire korrekt?:
1/48 02854 MIG-23MF Flogger-B (Hell rider-es matricával)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Gábor
Freddy 536525 2013. június 28. 10:23
Válasz erre
,, Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót."

Egy ismerősünk Kanverebesnek hívja.
pintair 536506 2013. június 27. 21:17
Válasz erre
2013. július 12-14-én nagyszabású találkozó színhelye lesz a berekfürdői repülőmúzeum, és a kunmadarasi volt szovjet repülőtér területe. Szenzációs program, Skacok! Én legalábbis nagyon örülök, meghívottként ott találkozhatom 30 éve nem látott volt szovjet kollégámmal, akivel 1983-ban 1 évig dolgoztam-szolgáltam együtt Mezőkövesden diszpécserként a toronyban. Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót. Na, szóval, én megyek, örülök, bulizunk, beszélgetünk, zakúszkát eszünk a vodkához, repülünk és ...ami összejön. Ha még lesz erőm a színpadon beszélni, megtörténik majd.
Sennás 536425 2013. június 26. 19:27
Válasz erre
IhmGWHk
IhmGWHk
Ym7b7ve
Ym7b7ve
hXhOZdr
hXhOZdr
96EHKcQ
96EHKcQ
0_c27a1_206d6d86_orig
0_c27a1_206d6d86_ori...
7Bgg1C3
7Bgg1C3
nrvo
nrvo
njbaVkY
njbaVkY
su-27sk tail_02
su-27sk tail_02

Pár Orosz "újdonság" Le Bourget Airshow-n.A Kamov-52 nem új de ez a festés tetszetős.
A Su-35 pedig (talán) hővédő pajzsot? kapott a vezérsík mindkét oldalára.
migi 535788 2013. június 16. 19:53
Válasz erre
110412
110412

A két technika találkozása , a Suhojé és a madárijesztőé .
migi 534516 2013. május 28. 20:31
Válasz erre
AN-3
AN-3

Számomra ritka madár ,
pintair 531465 2013. április 17. 21:12
Válasz erre
pintair 531464 2013. április 17. 21:10
Válasz erre
Freddy 531384 2013. április 16. 14:25
Válasz erre
PETI 530930 2013. április 10. 20:50
Válasz erre
Látom mindenkinek bejön ez a sor... :)
Kamovos 530798 2013. április 9. 20:45
Válasz erre
Sziasztok!

Hát ilyent!

Jaj-jaj.
Ide kéne belőlük vagy 40db de repterenként.
Pápa, Sármellék, Taszár, Kecskemét Mező kövesd, Debrecen.

Üdv: kamovos
búza 530764 2013. április 9. 16:12
Válasz erre
Persze! A szárnyán meg önkényuralmi jelképet hordoz?
Lala 530763 2013. április 9. 15:44
Válasz erre
Nem tiltakoznék ellene egy percig sem :-)
Miggyuri 530748 2013. április 9. 13:24
Válasz erre
ékes
ékes

Mi a gond az ék felségjelzéssel? Nem is értem. Azon nem múljon!:)
Altengernagy 530723 2013. április 9. 01:37
Válasz erre
mirazsmarci 530718 2013. április 8. 22:21
Válasz erre
Ja,Fürkészdarázs repülőszázad, Taszár. Mostanában lenne időszerű, hogy megkapják az új gépeket... azt hiszem ezzel le is rendeztük volna a régió diplomáciai "problémáít".
zoli1989 530711 2013. április 8. 20:56
Válasz erre
Hát még magyar ékkel, Kecskeméten (Bár én Tököl bázist is el tudnék képzelni :D ) mennyire rendben lenne ez a sor:-)
PETI 530706 2013. április 8. 20:27
Válasz erre
2222144
2222144

Ez így azért már rendben van.
pintair 530418 2013. április 5. 22:02
Válasz erre
skywarior 529792 2013. március 29. 17:54
Válasz erre
0_6bf86_687c05ed_-1-XL
0_6bf86_687c05ed_-1-...
0_7c96d_3254600e_orig
0_7c96d_3254600e_ori...
0_7c970_55bb06f5_orig
0_7c970_55bb06f5_ori...
0_7c972_c4cb6ca3_orig
0_7c972_c4cb6ca3_ori...
0_7c973_bdc0f98d_orig
0_7c973_bdc0f98d_ori...
0_164bb_2087c6fd_orig
0_164bb_2087c6fd_ori...
0_968e6_5853df29_XXXL
0_968e6_5853df29_XXX...
2db19f6511c4
2db19f6511c4
27_102650_179219485fe8f3a
27_102650_179219485f...
098764
098764

Yak-38
Sennás 528142 2013. március 11. 09:28
Válasz erre
Van az a russianplanes.net ott jó képek vannak és van olyan rész ahol a gyári szám alapján utána lehet nézni gépeknek stb.Legutóbb MI-26ról kerestem adatot ott szépen lajstrom szerint le van írva minden.
Sennás 528138 2013. március 11. 09:16
Válasz erre
528093 beírás.
Ati75 528133 2013. március 11. 08:41
Válasz erre
Olyan rondák, hogy az már szép! :)

www.youtube.com/watch
Sennás 528131 2013. március 11. 08:34
Válasz erre
100360.jpg
100360.jpg

Egy Orosz oldalról.
Elektrolakatos 528129 2013. március 11. 08:23
Válasz erre
Sennás 528093 2013. március 10. 18:49
Válasz erre
3111
3111
1155987592_1024x768_su-27-flanker-wallpaper[1]
1155987592_1024x768_...
231
231
su27_5
su27_5

Sziasztok!Kérdeznék az uraktól.Orosz SU-27(és minden más vadászgép)-en az oldalszámokat mi alapján lehet beazonosítani?PIROS-KÉK-FEKETE-FEHÉR(egyéb szín). Különböző századok,régiók?
Köszönet!
Sennás 528091 2013. március 10. 18:28
Válasz erre
Sukhoi Su-35BM Fighter Jet
Sukhoi Su-35BM...

Szia.Erre az eseményre emlékszel?Talán van még több jó fotó is.
Ati75 527860 2013. március 8. 08:28
Válasz erre
Lengyel vasak
Lengyel vasak

Van ahol megbecsülik őket...
Kuolema 527847 2013. március 7. 22:06
Válasz erre
K-36
K-36

Szia!
Igen, köszönöm, közben rájöttem a megoldásra. Egy Youtube-os videón megmutatják a működését századmásodpercekre lebontva, így lehet látni, hogy a kilövésnek abban a pillanatában, amit meg akarok jeleníteni, ezek a teleszkópos rudak még csak nagyjából félig vannak nyitva, ebből adódóan még nem keskenyednek olyan nagyon, mint az általad csatolt képen, inkább néznek ki egyenes rúdnak. De ahogy most elnézem, még kéne egy kicsit faragni belőlük, mert a mostani hosszuk körülbelül a teljesen kinyílt állapottal egyezik meg. Csatolok képet, hogy mire gondolok, meg linkelem a videót, ott 2:02-nél látható ez a rész. www.youtube.com/watch
Üdv.: Kuolema
Kuolema 527845 2013. március 7. 21:52
Válasz erre
Festésminta
Festésminta

Szia!
Nem, teljesen fiktív. Ilyen festésű fehérorosz Szuhojról nem tudok, egy internetes grafika alapján fújtam, mert megtetszett. A sztori csak annyi, hogy egy alacsonyan járőröző gépet bemérnek Iglával. Kicsapja a törzsféklapot és az ívelőlapokat, erősen felhúzza az orrát, de a rakéta elkapja a bal szárnyat, ami leszakad. A gép nagy állásszögben éppen kezd oldalra lecsúszni, mikor Szergej úgy dönt, hogy kilövi magát az égő roncsból. Ez a pillnat lesz megörökítve. A gépet a szárnyból kiálló acéldróttal rögzítem majd az alaphoz és vattás láng- és füsteffektekkel tűntetem el. Szergejnél ugyan ez a helyzet, ott is beborítja majd a pilótafülkét az indítórakéta füstje és lángja.
Összességében ez inkább csak gyakorlás, a különböző technikák próbálgatása, nem történelem- vagy valósághű építés :)
Üdv.: Kuolema
polomalev 527838 2013. március 7. 20:16
Válasz erre
Szia! Ez egy konkrét esemény ábrázolása lesz?
Planes 527837 2013. március 7. 20:14
Válasz erre
K36D kilő
K36D kil

Szia Kuolema! Azok a rudak teleszkóposak.
Kuolema 527745 2013. március 6. 19:36
Válasz erre
Szu-27
Szu-27
A vodkapusztító
A vodkapusztít

Na, sikerült megoldani egy videót alapul véve. Rájöttem, hogy abban a pillanatban, amit ábrázolni akarok, ez a teleszkópos rúd még nincs kint teljesen, így a pontos méreteire sincs szükségem. Lefényképeztem a frissen lakkozott Szergejt, meg a sérült madárkáját, remélem az építés végén már nem lép fel semmiféle komplikáció, és még érettségi előtt sikerül befejezni :) Ha van véleményetek, ne kíméljetek! ;)
Szép estét!
Kuolema 527732 2013. március 6. 16:27
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna valaki pontos adatokkal szolgálni a K-36-os katapultülésből kilövéskor hátrafelé kinyíló stabilizáló rudak méretéről? Szeretném kilőni Szergejt 1:72-ben, és már csak ez a rész hiányzik :)
Üdv.: Kuolema
Ati75 526733 2013. február 24. 21:09
Válasz erre
paripa

Lengyel Su-22M4
paripa

Szu-22M4 szép festéssel
Zoli 526710 2013. február 24. 19:20
Válasz erre
Szia,
Nekem Volga-2 ekranoplannak tűnik.
z
migi 526706 2013. február 24. 19:12
Válasz erre
139754_65071429_MIG-21 -93
139754_65071429_MIG-...

Urak , a 21 es mellett álló gépnek mi lehet a típusa , ha jól látom valamilyen hidroplánnak tűnik
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.